Forum >> 164-166
tipoatti13-06-2010 13:25:01 // 51179
Az asszony kocsijában is sikerült már nyögvenyelőssé tennie a bal hátsót, szóval igazi profi. :)))
tipoatti13-06-2010 13:23:58 // 51178
A jobb hátsó nekem is tré már jó ideje - a lányom addig-addig nyúzta-tépte-fingatta, amíg megadta magát. Inkább meg sem csináltatom, a Kisasszony kb. pont 5 perc alatt nyírná ki szvsz. ;)
Smith13-06-2010 12:05:35 // 51177
Esetleg ha van valakinek egy első oldali zárja, akkor rá tudnám dugni, és végülis nem kell ahhoz hogy a megfelelő oldali legyen. Kézzel lenyomom a zárat mintha becsapnám az ajtót és kész. Szóval ha van valakinek ilyen, ha el tudná küldeni pár napra, természetesen állom az odavissza postaköltséget! Vagy ha nincs messze elugrok érte.
Smith13-06-2010 12:00:11 // 51176
Jómagam is ellene vagyok mindenféle kókányolásnak, és boldogan cserélnék zárat, ha tudnám hogy a bal vagy a jobb oldali rossz.
Arno:
Tegyük fel, minden zárva. Megyek a kulccsal, kinyitom, jobb első, jobb hátsó semmi, bal első és bal hátsó kinyit, majd visszazár magától.
Minden nyitva: kulccsal elfordítom, a bal oldal szintén kussol, meg se nyikkan, bal első és bal hátsó lezár, majd visszanyit.
Amikor le volt szedve a jobb első kárpit akkor tudtam kézzel húzigálni a pöcköt. Ha lenyomtam akkor a vezetőoldali is leugrott, meg a vezetőoldal mögötti is, de rögtön visszanyitott. Szóval a jobb első is érzékeli a kézzel húzgálást, de Ő maga sosem mozdul. A jobb hátsó meg semmikor meg se nyikkan.
Arno:
Tegyük fel, minden zárva. Megyek a kulccsal, kinyitom, jobb első, jobb hátsó semmi, bal első és bal hátsó kinyit, majd visszazár magától.
Minden nyitva: kulccsal elfordítom, a bal oldal szintén kussol, meg se nyikkan, bal első és bal hátsó lezár, majd visszanyit.
Amikor le volt szedve a jobb első kárpit akkor tudtam kézzel húzigálni a pöcköt. Ha lenyomtam akkor a vezetőoldali is leugrott, meg a vezetőoldal mögötti is, de rögtön visszanyitott. Szóval a jobb első is érzékeli a kézzel húzgálást, de Ő maga sosem mozdul. A jobb hátsó meg semmikor meg se nyikkan.
Pedrus13-06-2010 11:17:15 // 51175
üdv minden nagyvad tulajdomosnak!
Arno16613-06-2010 10:29:06 // 51174
Most azon agyalok meg lehet-e kulonboztetni melyik a rossz a JE, BE....
ha kezzel zarod J/B oldalon ugyan azt csinalja, visszanyit?!
ha kezzel zarod J/B oldalon ugyan azt csinalja, visszanyit?!
Arno16613-06-2010 10:27:35 // 51173
Ott csak az RF vevo van szerintem. -> DTE cd, abbol kiderul h a vezérlő is az-e.
Sztem nem az a baja amúgy.
Ha nem a kp zár, akkor a kábel a sanszos.
Mérd ki a záron levő csatiktól az ajtócsatlakozásig.
Sztem nem az a baja amúgy.
Ha nem a kp zár, akkor a kábel a sanszos.
Mérd ki a záron levő csatiktól az ajtócsatlakozásig.
Soti13-06-2010 01:37:58 // 51172
Nekem a 146-mal vollt ilyen gondom és amíg a jobb első zárat ki nem cseréltem, a központival komplett addig ugyanígy szívtam vele. A lényeg az, hogy amikor ki van szerelve, mechanikusan kifogástalanul működik, de bent a helyén megakadt az egyik retesz a zárban és vagy nem nyitott, vagy nem engedte bezárni. Szerintem biztos, hogy valamelyik első záraddal lesz a gond, mert csak azok a vezérlők.
András bácsi12-06-2010 19:51:17 // 51171
Az okát nem tudom, de egy ideig próbálkozik csak, utána végleg megáll a zár.
Én továbbra sem hiszek a mókolásban: egy ideig talán jó, de ezzel indul az állandó kárpit le-fel mizéria, és szinte biztos, hogy akkor nem zár be, amikor ott kell hagyni valahol. Új zár, aztán az kitart megint jó pár évet. Szerintem.
Én továbbra sem hiszek a mókolásban: egy ideig talán jó, de ezzel indul az állandó kárpit le-fel mizéria, és szinte biztos, hogy akkor nem zár be, amikor ott kell hagyni valahol. Új zár, aztán az kitart megint jó pár évet. Szerintem.
Smith12-06-2010 19:28:16 // 51170
Az ajtó kábelköteg merre megy? Hova csatlakozik? Komolyan mondom képes leszek holnap újra szétszedni :(
Tudja valaki hol van a központizár vezérlő? Nem hátul a középső féklámpa alatti részben?
Tudja valaki hol van a központizár vezérlő? Nem hátul a középső féklámpa alatti részben?
Grando12-06-2010 19:00:01 // 51169
Ezzel a nyitás-zárással én is szívok egy ideje. A kp-zár nyit, de nem zár. A zárást manuálisan hajtom végre.
De nálam az a szitu, hogy a jobb első ajtómnál nem megy az ablakemelő (eddig is hol ment, hol nem), a tükörbehajtás (szintén hol volt, hol nem volt). A kábelkötegre gyanakszom, bár azt cseréltem egy bontottra, amit egy haver elvileg kimért, de talán még rosszabb lett vele a helyzet. A záram új (a régi tuti be volt xarva: ha zártam az autót, 1-2 perc után mindent kinyitott!!!, a diagnosztika is jelezte ezt), a tükör direkt feszkóról kifogástalan, az ablakemelő a gombok nyomkodásakor kattan, de mégsem mozdul.
Szóval a faxom se tudja mi lehet. Bár mondom, a vezetékkötegre sandítok.
De nálam az a szitu, hogy a jobb első ajtómnál nem megy az ablakemelő (eddig is hol ment, hol nem), a tükörbehajtás (szintén hol volt, hol nem volt). A kábelkötegre gyanakszom, bár azt cseréltem egy bontottra, amit egy haver elvileg kimért, de talán még rosszabb lett vele a helyzet. A záram új (a régi tuti be volt xarva: ha zártam az autót, 1-2 perc után mindent kinyitott!!!, a diagnosztika is jelezte ezt), a tükör direkt feszkóról kifogástalan, az ablakemelő a gombok nyomkodásakor kattan, de mégsem mozdul.
Szóval a faxom se tudja mi lehet. Bár mondom, a vezetékkötegre sandítok.
Smith12-06-2010 18:45:53 // 51168
Nos, 1 teljes nap szívás után a helyzet elkeserítő. Semmi nem változott, semmivel nem lett jobb, de rosszabb se. Mondjuk nem tudom hogyan lehetne ez még rosszabb :)
Elkezdtem a vezető oldali ajtóval, első ilyen projektem, sokáig tartott, mire minden szétkaptam, kiszedtem a zárat, össze van szegecselve, fúrás, stb. Lényeg hogy kimértem benne az összes kapcsolót, és mindegyik kifogástalan. Mechanikusan a zár tökéletes, kapcsolók benyomódnak, rendesen működik.
Miután ez nem segített, nekiláttam a jobb hátsó ajtónak, mivel az ritkán szokott olyat hogy beragad és nem nyit ki. Azt is teljesen szétszedtem, minden jó abban is.
Ezután folytattam a jobb elsővel, teljes bontás megint, kapcsolók, mechanika ellenőrzése, minden fasza.
Egyedül a bal hátsó ajtót nem szedtem még szét apró darabookra, de nem hiszem hogy pont ez vezetne eredményre. Arno szerint a hátsó ajtók teljesen passzívak, nincs bennük végálláskapcsoló. Valóban nincs. Két kapcsoló van a zárban, az egyik gondolom azt érzékeli hogy zárva van-e az ajtó, a smásikat nem tudom mit csinál.
Amit nem értek, hogy ha meg is van valahol akadva, vagy nem is tudja lezárni a zárat, na de miért nem próbálja meg egyszer se??? Szóval legalább rántana egyet a pöckön, vagy valami. De semmi nem mozdul.
Ha a vezetőoldali ajtót kulccsal mechaniksan bezárom, akkor vissza kinyitja az elektronika. Ha tartom a kulccsal akkor persze úgy marad. Na amikor ezután kinyitom, akkor meg fogja és szépen visszazárja. Természetesen a többi ajtóban ilyenkor meg se nyikkan a zár. A kis makacs ribanc.
Nekem úgy rémlik hogy ha calamelyik ajtó pl. nem volt rendesen bezárva, akkor is próbálta cibálni a zárakat, megpróbálta lezárni az ajtót. Aztán ha nem jött össze kinyitott, de legalább próbálkozott.
És ez egyik percről a másikra ilyen lett, egészen idáig tökéletesen működött.
Nem lehet hogy úgy ahogy van teljesen meghülyült a centrálzár vezérlőm? Vagy mi vezérli ezt? Ugye nem az ICS? Van egy kis külön doboz valahol?
És ha ezt cserélni kell, akkor mi van a bicskakulcsos távirányítóval? Van másik kulcs a centrál elektronikához, de akkor meg az immo bukta. Micsoda szopás :(
Elkezdtem a vezető oldali ajtóval, első ilyen projektem, sokáig tartott, mire minden szétkaptam, kiszedtem a zárat, össze van szegecselve, fúrás, stb. Lényeg hogy kimértem benne az összes kapcsolót, és mindegyik kifogástalan. Mechanikusan a zár tökéletes, kapcsolók benyomódnak, rendesen működik.
Miután ez nem segített, nekiláttam a jobb hátsó ajtónak, mivel az ritkán szokott olyat hogy beragad és nem nyit ki. Azt is teljesen szétszedtem, minden jó abban is.
Ezután folytattam a jobb elsővel, teljes bontás megint, kapcsolók, mechanika ellenőrzése, minden fasza.
Egyedül a bal hátsó ajtót nem szedtem még szét apró darabookra, de nem hiszem hogy pont ez vezetne eredményre. Arno szerint a hátsó ajtók teljesen passzívak, nincs bennük végálláskapcsoló. Valóban nincs. Két kapcsoló van a zárban, az egyik gondolom azt érzékeli hogy zárva van-e az ajtó, a smásikat nem tudom mit csinál.
Amit nem értek, hogy ha meg is van valahol akadva, vagy nem is tudja lezárni a zárat, na de miért nem próbálja meg egyszer se??? Szóval legalább rántana egyet a pöckön, vagy valami. De semmi nem mozdul.
Ha a vezetőoldali ajtót kulccsal mechaniksan bezárom, akkor vissza kinyitja az elektronika. Ha tartom a kulccsal akkor persze úgy marad. Na amikor ezután kinyitom, akkor meg fogja és szépen visszazárja. Természetesen a többi ajtóban ilyenkor meg se nyikkan a zár. A kis makacs ribanc.
Nekem úgy rémlik hogy ha calamelyik ajtó pl. nem volt rendesen bezárva, akkor is próbálta cibálni a zárakat, megpróbálta lezárni az ajtót. Aztán ha nem jött össze kinyitott, de legalább próbálkozott.
És ez egyik percről a másikra ilyen lett, egészen idáig tökéletesen működött.
Nem lehet hogy úgy ahogy van teljesen meghülyült a centrálzár vezérlőm? Vagy mi vezérli ezt? Ugye nem az ICS? Van egy kis külön doboz valahol?
És ha ezt cserélni kell, akkor mi van a bicskakulcsos távirányítóval? Van másik kulcs a centrál elektronikához, de akkor meg az immo bukta. Micsoda szopás :(
Longman12-06-2010 09:53:07 // 51167
Erőteljesen ízlésficamos a tulaj..
Szegény '66..
Szegény '66..
Cro16612-06-2010 08:44:50 // 51166
Jah, és a kárpit alján van még a világítás, de azt akkor is ráérsz kiszedni, amikor már lejött a kárpit..szerintem "belülről" egyszerűbb kivenni magát az izzót, meg a foglalatát.
És még a hangszórót is ki kell venni, mert az alatt is van 1 vagy 2 csavar!
Soknak tűnik, de szerintem ettől olyan stabil, nem nyöszörög a szerelgetések után sem, ha egyszer "megszenvedsz" vele, utána már kb 8-10 perc alatt leveszed, megfelelő szerszámokkal.(pl kell torx csavarhúzó vagy készlet, meg imbuszkulcs)
És még a hangszórót is ki kell venni, mert az alatt is van 1 vagy 2 csavar!
Soknak tűnik, de szerintem ettől olyan stabil, nem nyöszörög a szerelgetések után sem, ha egyszer "megszenvedsz" vele, utána már kb 8-10 perc alatt leveszed, megfelelő szerszámokkal.(pl kell torx csavarhúzó vagy készlet, meg imbuszkulcs)
Cro16612-06-2010 08:15:44 // 51165
BeczA-t kiegészítve:
A légbefúvót (azt a kerek, gumis bigyót, ami a műszerfal-ajtókárpit találkozásánál van) úgy tudod kivenni, hogy jobbra, vagy balra elfordítod,és kijön..olyan , mint a helyzetjelző izzó a foglalatban, bajonett záras.
A nyitó kilincs alatt is van asszem egy csavar.(a kilincs alatt van dugó, alatta egy kis csavar,majd az egész kilincs-keretet ki tudod fordítani,miközben magát a kilincset húzod ..szépen kibújik az az ovális műanyagkeret.és az alatt van még egy. de ha nincs, akkor is ezt a keretet mindenképp le kell venni, mert a kilincs marad az ajtón)
A térképzsebnél a ledugózottat ne felejtsd (én kihagytam először), mert megszívat:))
Jah a fényvisszaverő prizma alatt NINCS..azt ne is akard kiszedni..felesleges.
És a levegőt az ablakra irányító kis műanyagrács alatt sincs..azt se törd el(az enyémet eltörték, gondolom azt hitték,van alatta:(( )
A légbefúvót (azt a kerek, gumis bigyót, ami a műszerfal-ajtókárpit találkozásánál van) úgy tudod kivenni, hogy jobbra, vagy balra elfordítod,és kijön..olyan , mint a helyzetjelző izzó a foglalatban, bajonett záras.
A nyitó kilincs alatt is van asszem egy csavar.(a kilincs alatt van dugó, alatta egy kis csavar,majd az egész kilincs-keretet ki tudod fordítani,miközben magát a kilincset húzod ..szépen kibújik az az ovális műanyagkeret.és az alatt van még egy. de ha nincs, akkor is ezt a keretet mindenképp le kell venni, mert a kilincs marad az ajtón)
A térképzsebnél a ledugózottat ne felejtsd (én kihagytam először), mert megszívat:))
Jah a fényvisszaverő prizma alatt NINCS..azt ne is akard kiszedni..felesleges.
És a levegőt az ablakra irányító kis műanyagrács alatt sincs..azt se törd el(az enyémet eltörték, gondolom azt hitték,van alatta:(( )
BeczA11-06-2010 22:53:31 // 51164
Hát a vezérlő jelet a két első ajtó szabályozza... szóval csak elől lehet a gond, ha vissza is zárja magát egyből...
Ha kulcsos a jobb oldali ajtód akkor próbáld ki mi tőrténik, ha azt elforítod, vagy belülről becsukva és bezárva minden ajtót, ha rányitsz benlúlről a kilnicsel akkor vajon többi mit csinál... mert ugye ha annak nyitására nyit az összes akkor nem a vezető oldali a gáz, hisz álltalában pont a mozgató motor baxik be és emiatt nem mozog és nem ad jelet sem a töbinek...
Természetesen más vezérlő elektronika is lehet a gond de akkor a komplett zárcserével ez úgy is kiderűl... hisz minden egyben van egy kis dobozban (zár, elektromotor, vezérlő bizbaxok)
Nekem a vezető oldali nem mozdúl ,csak kúlcscsal és emiatt a többi fel -le jár amíg az elektronika le nem tíltja ,ha távirányítóval próbálom kinyitni...
A kárpit leszedése nem túl bonyolúlt..... alúlró szemmel látható csavarok rögzítik, illetve van eldugva az ablakemelőpanel alatt, a térképtartó rekesznél lekupakolva, illetve a légbefújó nyílásnál és a többit már csak pattent fogja... remélem nem hagytam ki semmit.... ;)
Ha kulcsos a jobb oldali ajtód akkor próbáld ki mi tőrténik, ha azt elforítod, vagy belülről becsukva és bezárva minden ajtót, ha rányitsz benlúlről a kilnicsel akkor vajon többi mit csinál... mert ugye ha annak nyitására nyit az összes akkor nem a vezető oldali a gáz, hisz álltalában pont a mozgató motor baxik be és emiatt nem mozog és nem ad jelet sem a töbinek...
Természetesen más vezérlő elektronika is lehet a gond de akkor a komplett zárcserével ez úgy is kiderűl... hisz minden egyben van egy kis dobozban (zár, elektromotor, vezérlő bizbaxok)
Nekem a vezető oldali nem mozdúl ,csak kúlcscsal és emiatt a többi fel -le jár amíg az elektronika le nem tíltja ,ha távirányítóval próbálom kinyitni...
A kárpit leszedése nem túl bonyolúlt..... alúlró szemmel látható csavarok rögzítik, illetve van eldugva az ablakemelőpanel alatt, a térképtartó rekesznél lekupakolva, illetve a légbefújó nyílásnál és a többit már csak pattent fogja... remélem nem hagytam ki semmit.... ;)
Smith11-06-2010 19:08:54 // 51163
Hejhó!
Na engem is utolért a centrálzár mizéria. Ma este nem tudtam kinyitni az autót. Kézileg behatoltam, minden ajtót kinyitottam. Most meg nem lehet visszazárni. A vezetőoldali pöcök lemegy, és visszaugrik, a másik három ajtóban meg se nyikkan a zár.
Arnotól kaptam jótanácsot (KÖSZI !!!), hogy abban keressem a hibát amelyik működik :) Valóban logikusnak tűnik :) Merthogy a vezetőoldali lezár de nem megy végállásba mert nem érzékeli, ezért nem zárja le a többit se.
Holnap szerelés lesz. Ha valakinak van praktikus tanács hogyan érdemes szétkapni, hogyan a legegyszerűbb szétkapni az ajtót, ne fogja vissza magát, mert én még nem szedtem szét ilyet.
Na engem is utolért a centrálzár mizéria. Ma este nem tudtam kinyitni az autót. Kézileg behatoltam, minden ajtót kinyitottam. Most meg nem lehet visszazárni. A vezetőoldali pöcök lemegy, és visszaugrik, a másik három ajtóban meg se nyikkan a zár.
Arnotól kaptam jótanácsot (KÖSZI !!!), hogy abban keressem a hibát amelyik működik :) Valóban logikusnak tűnik :) Merthogy a vezetőoldali lezár de nem megy végállásba mert nem érzékeli, ezért nem zárja le a többit se.
Holnap szerelés lesz. Ha valakinak van praktikus tanács hogyan érdemes szétkapni, hogyan a legegyszerűbb szétkapni az ajtót, ne fogja vissza magát, mert én még nem szedtem szét ilyet.
BeczA11-06-2010 18:46:30 // 51161
Nekem majd Zé beteszi később mert most kulcsal még megy.... csak most nincs időm rá hogy kicseréljem és most úgy is ott lesz a kocsi egy darabig nálla...
tipoatti11-06-2010 16:55:11 // 51160
OK., beszéltem vele, és van neki még...
BeczA11-06-2010 16:38:05 // 51159
Van még neki :) most hoztam el....
De amúgy minden zárból kiszedhető az elktromotor és bárhova betehető.... ;)
De amúgy minden zárból kiszedhető az elktromotor és bárhova betehető.... ;)
tipoatti11-06-2010 16:19:52 // 51158
Részvétem, én is tudom, milyen tré ez. :( Már lestoppoltam Arno-ét...
BeczA11-06-2010 01:07:39 // 51157
Arnótól elhozom az övét... de tippnek nem rossz... köszönöm!
Viszont mechanikán belűl nem tudom most melyik részére gondolsz, de nekem csak a kis elektormotor szokott meghalni... eddig szétszedés után vagy kitisztítottam, vagy ha leégett a tekercse akkor cseréltem...
Viszont mechanikán belűl nem tudom most melyik részére gondolsz, de nekem csak a kis elektormotor szokott meghalni... eddig szétszedés után vagy kitisztítottam, vagy ha leégett a tekercse akkor cseréltem...
Arno16611-06-2010 00:59:59 // 51156
At, siman!
Arno16611-06-2010 00:58:43 // 51155
Csomagtartoban j hatul. A zarè tutira..
Ákos11-06-2010 00:15:12 // 51154
sajnos ez normál :-) Lancia kappa centrált vegyél helyette, az fém mechanikás, méretre ugyan az. Nekem eddig bejött
Cro16611-06-2010 00:01:26 // 51153
"Adok-veszek >> KERESEK 166-OS 2.0TS HIBÁSAT, ILLETVE TÖRÖTTET
Keres: KERESEK 166-OS 2.0TS HIBÁSAT, ILLETVE TÖRÖTTETÁr nélkül
SAJÁT RÉSZRE KERESEK MAGYAR PAPÍROS, 166-OT , HA VALAKI TUD ILYENRŐL, LÉGYSZI SZÓLJON. SÉRÜLT, MOTORHIBÁS, HIÁNYOS IS LEHET. KÖSZ"
Nah...donorvadászat? :))
Keres: KERESEK 166-OS 2.0TS HIBÁSAT, ILLETVE TÖRÖTTETÁr nélkül
SAJÁT RÉSZRE KERESEK MAGYAR PAPÍROS, 166-OT , HA VALAKI TUD ILYENRŐL, LÉGYSZI SZÓLJON. SÉRÜLT, MOTORHIBÁS, HIÁNYOS IS LEHET. KÖSZ"
Nah...donorvadászat? :))
BeczA10-06-2010 23:13:40 // 51152
1,5 év... ennyit bírt a kicserélt bontott centrál motor a jobb első ajtóban... hogy miért mindíg az baxik be...?? :S
vm10-06-2010 22:37:24 // 51151
vm10-06-2010 22:33:39 // 51150
Át lehet tenni.
Egy budapesti kulcsos foglalkozik is azzal, hogy pl. rozzant gyári kulcsból átteszi a transzpondert egy egész jó utánzatba. Így az új (majdnem gyári) kulcs nem huszonezer, hanem valami 5 körül áll meg.
Egy budapesti kulcsos foglalkozik is azzal, hogy pl. rozzant gyári kulcsból átteszi a transzpondert egy egész jó utánzatba. Így az új (majdnem gyári) kulcs nem huszonezer, hanem valami 5 körül áll meg.
Kriszo10-06-2010 16:56:24 // 51149
Végre elhotuk tegnap a fényezőtől az autot , öcsém ma összerakta, kurva jó lett...Iszonyatosan nagyot dobott rajta a telipolír basszus....gecijo fel se jövök a garázsból:)))
FRob10-06-2010 16:10:47 // 51148
vagy is azt a szakaszt..
FRob10-06-2010 16:04:05 // 51147
teljes kábelkorbácsot cseréltem.. ezért érdekes a dolog
FRob10-06-2010 16:03:43 // 51146
kivenni ki lehet belőlle venni kis fekete bigyót könnyen, sztem mindegyikben ua olyan lehet..
kapeka (Nagyvad)10-06-2010 15:17:00 // 51145
Szia Don!
Köszi még egyszer a cd-t, ha nagy leszek meghálálom! :-)
Azt meg tudod nekem mondani, hogy a kulcsból a chipet át lehet tenni másik kulcsba? Bicskakulcson gondolkozom, mert úgyis akarok bele egy riasztót, de akkor már ne külön távvezérlővel legyen, és persze jó lenne, ha nyitná a csomitartót is. (Eddig még nem mertem feszegetni a kulcsot)
Köszi még egyszer a cd-t, ha nagy leszek meghálálom! :-)
Azt meg tudod nekem mondani, hogy a kulcsból a chipet át lehet tenni másik kulcsba? Bicskakulcson gondolkozom, mert úgyis akarok bele egy riasztót, de akkor már ne külön távvezérlővel legyen, és persze jó lenne, ha nyitná a csomitartót is. (Eddig még nem mertem feszegetni a kulcsot)
Don Gombóc10-06-2010 14:05:41 // 51144
FRob10-06-2010 12:31:48 // 51143
halihó , valaki meg tudja mondai hol van a biztosítéka a csomitartóban lévő hátsóvilágítás lámpáknak?
most cseréltem ki a hátsó kábelt, na meg a mikrokapcsit a zárnál végre az is működik, de a világítás nem megy csak az ami a kaszniban van.. minden ,ás tolató meg fiszfasz okés, csak ez nem, minden bizonnyal bizti.. csak nem akarom végigmolyolni az egész kocsit.. ha nem muszáj
előre is kösz
most cseréltem ki a hátsó kábelt, na meg a mikrokapcsit a zárnál végre az is működik, de a világítás nem megy csak az ami a kaszniban van.. minden ,ás tolató meg fiszfasz okés, csak ez nem, minden bizonnyal bizti.. csak nem akarom végigmolyolni az egész kocsit.. ha nem muszáj
előre is kösz
Arno16610-06-2010 01:38:17 // 51142
Sracok meg mindig van egy csomo 166 cuccom eladó, vigyetek!!!!
Kell a hely a Maseratinak. :)
Motor valto futomu ajto uveg tetoablak (fem) borkarpit centralzarak bizbaszok felni muszerfal stb stb.
Uj: jobb felso lengokar, hatso stabrud bekoto, elso kerekcsapagy, injektor, lambda, lmm.
(najo a Maserral csak vicceltem,egyelore sajna csak a nyalam csorgatom ra....epp egy toyota Corolla 1.6 automatat keszulok venni:))))))
Kell a hely a Maseratinak. :)
Motor valto futomu ajto uveg tetoablak (fem) borkarpit centralzarak bizbaszok felni muszerfal stb stb.
Uj: jobb felso lengokar, hatso stabrud bekoto, elso kerekcsapagy, injektor, lambda, lmm.
(najo a Maserral csak vicceltem,egyelore sajna csak a nyalam csorgatom ra....epp egy toyota Corolla 1.6 automatat keszulok venni:))))))
Andy09-06-2010 22:24:20 // 51141
vm09-06-2010 21:35:00 // 51140
Van egy csomó gyártó, csomagoló, illetve márkanév, ahol ugyanazokat (elvileg) az árakat fogod találni az Unixnál, Lángnál, Bárdinál, mindenhol. Kötött áras szerződések mellett figyelik egymást, és aki eltér, azt seggberúgja a beszállító (Hella, Bosch, Sachs, estébé).
Még a szortiment is nagy vonalakban ugyanolyan. Ár szerint válogatni igazából azoknál a márkáknál lehet, amit nem közösen forgalmaznak.
A Meteor-Unix hasonlóságon meg pláne nem kell csodálkozni ;-)
Még a szortiment is nagy vonalakban ugyanolyan. Ár szerint válogatni igazából azoknál a márkáknál lehet, amit nem közösen forgalmaznak.
A Meteor-Unix hasonlóságon meg pláne nem kell csodálkozni ;-)
Cro16609-06-2010 20:46:41 // 51139
Jah láttam, tényleg elég hasonlóak az árak, pl fék alkatrészeknél is.
zümi16609-06-2010 20:23:51 // 51138
A hátulja meg 7-es bmw-s. Brrrr...
Kriszo09-06-2010 17:13:57 // 51137
Unokabátyám vásárol mostanában itt mert a merciéhez olcsóbb mint a unix.)egyébként ahogy néztem a többi dologban nagyjából megeggyezik a unixos árral:)
Kriszo09-06-2010 17:10:09 // 51136
Istenkirályvagy ha visszajön a fényezőtől neki is állok:)))
tipoatti09-06-2010 16:07:12 // 51135
SZÖRNYŰŰŰ... Így kell várból szart építeni, bár belül nyomokban mintha fel vélném fedezni itt-ott a 166-ost.
Andy09-06-2010 08:43:44 // 51134
Még jó, hogy egy kicsit sem hasonlít. Inkább olyan mondeos lett. Istennek hála... :)
Cgo09-06-2010 08:40:46 // 51133
Andy09-06-2010 08:02:26 // 51132
MegFelelő! :))))
Totti (NagyVad)09-06-2010 06:59:45 // 51131
a merci féle az ugyan ugy Gl szem ! Amugy eza power lex féle is egy sima szilent volt a baj az volt hogya mérete nem volt meg elelő!
Cro16609-06-2010 02:48:05 // 51130
Kössz:)
Nem vitatom, hogy van drágább..én azt mondtam, hogy van kedvezmény nélkül 45, és 37 e ért unixnal, és az se csak motor:)
Töröld ki a kedvencekből gyorsan ezt a Maximizert :DDDD
(csak vicceltem..elég jó képek,leírások vannak rajta az alkatrészekről)
Nem vitatom, hogy van drágább..én azt mondtam, hogy van kedvezmény nélkül 45, és 37 e ért unixnal, és az se csak motor:)
Töröld ki a kedvencekből gyorsan ezt a Maximizert :DDDD
(csak vicceltem..elég jó képek,leírások vannak rajta az alkatrészekről)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?