Forum >> 164-166

Andy02-08-2010 19:51:02 // 51629
Reggel kifürödve, kifenve, ingbe csomagolva indulok hivatalos ügyet intézni. Peckes járással megközelítem a vadat, beindítom, kicsit ácsorgok mellette mert van még a cigiben néhány slukk. Majd beülök sebesség és indulok. Egyből feltűnt a furcsa surrogó hang ami jött. Mi a fene? Kiszállok nézem, semmi. Aláhajolok, hát egy qrva nagy nylon bizbaszt húzok. Naná hogy nem érem el, meg a fejem sem fér be a kocsi alá. Nagy nehezen a jobb oldalát felküzdöm a járdára, és szemből egy faággal próbálom kivakarni. Kenem magam rendesen mire kijön, de látom, hogy valamennyi maradt a kipufogón. Le kéne szedni, mert képes és meggyullad. Lomtalanítás van a környéken, keresek deszkákat, állást építek, ráállok. Bemászok a kocsi alá (puccparádéba) és látom, hogy rengeteg nylon van rátapadva a flexibils csövekre. 20 percig szedegettem, de még így is maradt. Most megint iszonyú büdös van, mint amikor a meggylevet öntöttem a kipufra. :)) Aztán elmentem a hivatalba, koszos kézzel, büdösen, izzadtan...
Andy01-08-2010 13:46:11 // 51628
Köszi. :)))
Andy01-08-2010 13:45:35 // 51627
Köszi, már beszéltem is vele. A jövő héten ránézek a vasra! :))
Hunor31-07-2010 19:41:50 // 51626
Attila 1978 a nicknév!
Hunor31-07-2010 19:39:34 // 51625
Ismerem!Klubtag! Bartus Attila az illető!
Smith31-07-2010 19:37:21 // 51624
Köcsög nepperje... :( Most miért fájna neki ha meglelnéd a vasat??? Ő ettől nem esne el pénztől hisz a tulaj már elvitte az autóját.

2.0TS csak láncos van. Nekem is az volt. Hiányzik is de nagyon :(
Arno16631-07-2010 19:12:42 // 51623
Utaljuk egyutt :))) igy jobb :)))
zümi16631-07-2010 18:31:21 // 51622
Szeva! Én sajna nem értek a lovakhoz, de Ákos cartárs faceliftes 166-osában sem volt gyárilag, Ő is utólag szereltette bele. Biztos tud Neked hasznos infókat adni.
TSiga ( I am the TSIG)31-07-2010 17:52:40 // 51621
Féltékeny lennél, mi?

Tedd át a turbót hozzád, neki meg jó az szívóba is. :-)
TSiga ( I am the TSIG)31-07-2010 17:45:46 // 51620
Ismerős kollektív utálatot kapott. :-))
Andy31-07-2010 17:15:04 // 51619
Utálhatom én is? :)))
Arno16631-07-2010 17:12:34 // 51618
Derosszulvagyok....ismeros tegnap vezetett egy 8C-t vmi cigis nyeremenyjatek kereteben... (F430 utan) deutalom....
Andy31-07-2010 17:11:55 // 51617
Buta kérdésnek tűnhet, de nem vagyok biztos benne, 164 2.0 TS-be ugye nem volt szíjas motor, csak láncos?

Bocs a tudatlanságomért! :)))
Andy31-07-2010 17:08:22 // 51616
Klassz, de nem Nekem lenne, hanem a fiamnak. Ö meg friss jogsival ne száguldozzon. Meg elég egy V6 a családban! :)))))
TSiga ( I am the TSIG)31-07-2010 16:48:03 // 51615
Én inkább EZT ajánlanám. Ez az, amin most dolgozok.
TSiga ( I am the TSIG)31-07-2010 16:15:30 // 51614
Most NGK BP7ET ment bele, mert állítólag azt írta hozzá a rendszer. 1700 pénz volt darabja, de ott volt mellette a BP7ES is. Az csak 899 lett volna darabja.

Amúgy kiderült, hogy mi az igazi baja!
Hosszas szenvedés után, amit a hátsó hengersori gyertyák cseréje okozott, levettem az elosztót.
Rotor elkopva, az elosztóból középről hiányzott a szénkefe, és szét van kopva a 6 érintkező is. Pucolgatás nem segít. A rotor 6000 környékén mozog, az elosztó meg 25000 környékén.

Van esetleg egy bontott jó elosztófedele??? Rotort még meg tudom vetetni a gazdájával, de az elosztó húzós.

Amúgy eladásra megy: 550 az irányára. Elég szép állapotban van. Egy tatabányai klubtagtól vettük még 2 éve.
Don Gombóc31-07-2010 15:52:13 // 51613
Szerintem csak egy, de két cikkszám is van róla az egyikhez tartozik gyári felújított a másikhoz nem. Az olajszivattyúkban van eltérés.
Andy31-07-2010 14:46:43 // 51612
A nepper nem hajlandó elárulni semmit. :((
Smith31-07-2010 14:44:54 // 51611
Andy: rendszámát se tudták megmondani? Mert abból ki lehetne deríteni.

Többiek: 166 kormányműből többféle is volt vagy csak egy? Pl. olajkályha és a rendes üzemanyaggal működőben ugyanaz volt/van?
Andy31-07-2010 13:03:18 // 51610
Urak ezt ismeri valaki esetleg, vagy tudjuk kié lehet. Kéne a tulaj elérhetősége, mert elvitte a kereskedésből.
Don Gombóc31-07-2010 11:01:38 // 51609
Ugyan az mint a 166 v6 tb-be
Champion N6YCC
NGK BP6ES
Ezek sima gyertyák a csere idejük 20,000 km, de olcsók, Brutto kb 1000 ft darabjuk.

Vagy Bosch platina WR5DP ez bír 60,000 km-t simán ezeknek 1500 ft darabjuk.
TSiga ( I am the TSIG)31-07-2010 10:28:29 // 51608
Az online bos katalógus a 0 242 245 552 gyertyát hozza, az unixos meg NGK-t adott. Kíváncsi leszek...
Petya 2.431-07-2010 08:49:31 // 51607
Hali 166-osok. Segítségre szorulok azzal kapocsolatban ,hogy jelenleg nincs tempomat a kocsimban de szeretnék bele. A kérdésem, mi mindent kell beszereznem hozzá vagy mit kell cserélnem? Segítségeteket koszonom!
TSiga ( I am the TSIG)30-07-2010 21:26:21 // 51606
Hali!

SOS!

Tudja valaki, hogy 1996-os V6TB-be milyen gyertya való?

Ismerősnek hidegen alig indul, és xar az alapjárat. LMM és alapjárati motor kipucolva. Van még egy repedt benzincsövem a két injektorhíd között. A gyertyák koromfeketék.

Ötlet???
BeczA30-07-2010 14:50:54 // 51605
THX!! ;)
BeczA30-07-2010 14:50:21 // 51604
Elviegben a gyári színt fujtak rá... a lakk elvileg vastagabb és emiatt tűnhet másnak, meg ugye a fénykép is tutti csal egy kicsit.

Élőben sajna még én sem láttam csak jövőhéten, de már nem férek a bőrömbe :))
BFMSE30-07-2010 14:42:34 // 51603
Alfadiag nevü programmal használtam, de van sok progi még (pl. FIAT ECU SCAN). A Thesis gondolom CAN buszos, tehát az interface elvileg tud vele kommunikálni. Mit szeretnél kiolvasni? Computer, airbag, abs...? Vagy mindent? :)
BFMSE30-07-2010 14:39:51 // 51602
Szép lett, gratula hozzá :)
Kriszo29-07-2010 23:28:51 // 51601
Fasza lett..De ez nem teljesen olyan mint a gyári ugye?:)
Arno mondtam már h egézségtelen ilyen sokáig fennt maradni?:Ö)))))))))))))
Arno16629-07-2010 23:20:17 // 51600
Igy kepen is eleg fain lett!!!!
BeczA29-07-2010 15:52:33 // 51599
Már csak össze kell rakni :))
Arno16629-07-2010 09:32:03 // 51596
Thesis 3.0 hoz szted
muxik? A tipusspecifikus dolgok is kellenenek. Milyen progival probaltad?
BeczA28-07-2010 22:30:05 // 51595
Igen! :P
BFMSE28-07-2010 22:29:31 // 51594
Újra lett fényezve az egész autó?
BeczA28-07-2010 22:00:20 // 51593


A feltöltés gomb kimaradt :P
BeczA28-07-2010 21:59:40 // 51592
Jelenlegi állapota a kocsimnak... Zé-től kaptam -mms-ben :D
BFMSE28-07-2010 21:34:06 // 51591
Nekem van egy AVG4000-rem, de csak 166-hoz használtam.
Grando28-07-2010 21:05:04 // 51590
Az ilyen úri cifraságokhoz csak te alítol. Meg legfeljebb András bátyánk. :DD
Arno16628-07-2010 20:51:22 // 51589
Sziasztok!

Tudtok valakit aki OBD interface-t vásárolt és próbálkozott vele NEM 166-osban?
147, 156 stb

Köszi!!!
cyberjani28-07-2010 13:49:50 // 51588
Sziasztok!

164 2.0 (1995 véjárat) keresek jobb oldali első ablakemelőt, ha van valakinem akkor az oldalamra írjon. Köszi.
Grando27-07-2010 22:09:46 // 51587
Szép volt valóban. :)))
Még egy kis pirossal feldobtam volna. Vagy az nem szokás ilyenkor? :))
Kriszo27-07-2010 21:59:55 // 51586
hehe:))))ezt inkább nem is olvastam:)))
A valaha volt legszebb menyasszonyi auto:)))
Grando27-07-2010 21:56:29 // 51585
Felravataloztátok az autót? Ilyen nagy a baj? :DDD ;)))

A tali nagyon faxa volt, kár hogy nem jöttetek! ;)))
Kriszo27-07-2010 21:52:48 // 51584
Szevasztok urak!Na milyen volt a velencei party??fasza volt nagyon csendben van mindenki..)
Nekünk is volt egy kis programunk..:
Don Gombóc26-07-2010 08:04:55 // 51583
Nagy ritkán megtartja, de az esetek többségében nullázza amint leállítom a verdát. A franc sem tudja miért, ez szerintem valami kontakt hiba lehet. De minden frankón működik az egész ICS-nél.
BFMSE25-07-2010 21:11:03 // 51582
"mostanában a napi számlálót, aminek az adatait meg kellene őriznie két óra hosszáig, azt rögtön nullázza az ICS fed comp ha leállítom a verdát. A kontinyjú, a folyamatos a megyen rendesen."

Nekem is előjött ez a jelenség , neked megoldódott valahogy? Más találkozott már ilyennel?
Don Gombóc25-07-2010 16:03:59 // 51581
Gyárit, vagy bontóból. De a manuálisból két fajta létezik.
Weedmaster16625-07-2010 15:57:28 // 51580
Sziasztok! Nem tudja valaki esetleg, hogy váltógombot honnan tudok szerezni??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.