Forum >> 164-166
András bácsi18-08-2010 10:58:27 // 51879
5e/db szokott lenni csak a bevizsgálás a Bosch-ban. Itt sajnos már egy sima pumpával nem tudod nyitni.
Don Gombóc18-08-2010 10:56:10 // 51878
Én csak a hagyományosakhoz értek egy kissé. :) Ezeket is valószínűleg szét lehet szedni, de általában vagy a kopottság a probléma vagy valami kosz vagy víz miatt felspénesedett a csúcs és szorul. Az igazi az lenne hogy dízel padon megnézetni őket. Valaki biztosan foglalkozik ilyennel is.
dev16618-08-2010 10:22:35 // 51877
derék dolog. szép hosszú életet kívánunk még neki!
dev16618-08-2010 10:15:14 // 51876
egyszer majd megbeszéljük egy sör mellett, de az alfa nekem nem csak egy másik vas, annyit már most leszögeznék. azt a kisfiús rajongást nem minden járgány tudja kiváltani az emberből, amit ez vált ki.
szóval csak ne aggódj miattam.:))
szóval csak ne aggódj miattam.:))
András bácsi18-08-2010 07:13:39 // 51875
Ismerek olyan 24 szelepes szívó V6-ot, ami 600e km-t ment már és nem lett megbontva.
Grando18-08-2010 01:13:06 // 51874
Na most akkor hogy is van ez a tucatautokkal? Munyuki az jo, focvagen az meg fuj? Mitol az az egyik, es a masik mitol nem?
Na jo, sztem hagyjuk inkabb a temat, majd egyszer visszaterunk ra. Neked az Alfa most meg csak egy masik vas. Na de hatha raerzel vmikor. ;)))
Na jo, sztem hagyjuk inkabb a temat, majd egyszer visszaterunk ra. Neked az Alfa most meg csak egy masik vas. Na de hatha raerzel vmikor. ;)))
dev16617-08-2010 23:47:02 // 51873
jelenleg pl. rettentően idegesít, h olyan sok passat és golf van az utakon, holott a földkerekség legelcsépeltebb, legjellegtelenebb tucatautói. sosem értettem, hogy mi visz rá valakit, pénzt adjon értük, ráadásul ilyen sokat. de ki tudja, lehet, h ha megismerkednék eggyel, akkor megváltozna a véleményem egyéb értékeik miatt. (bár ezt erősen kétlem:) )
dev16617-08-2010 23:43:11 // 51872
nem foglalkozunk vele, nem foglalkozunk vele... erre mit is mondjak? nekem az első autóm swift volt. előtte én is lenéztem ezeket az autókat, mert nem túl mutatósak és túl sok van belőlük, unalmasak tagadhatatlan. de ha közelebbről megismered rájössz, hogy ár/érték arányban verhetetlenek. Gyakorlatilag a fentieken kívül nem tudsz rájuk negatívumokat mondani. És ha van benzines motor amiről elhiszem a 900ekm-t, akkor az a jó öreg swift egyszerű 1.3-as 8 szelepes motorja és nem más.
Én azt vallom, h nem ítélkezem, olyanról, amit nem ismerek eléggé.
Én azt vallom, h nem ítélkezem, olyanról, amit nem ismerek eléggé.
alfatech17-08-2010 23:04:54 // 51871
Szia George!
"Az amúgy makulátlan állapotú és rendszeresen karbantartott autót rendesen lehúzta. Lehet a vevő kérése volt..."
Ezt biztos nem komolyan gondolod - a vevő ugyebár én voltam.
Persze ha eladóként viszel átvizsgáltatni egy autót, az a baj hogy túl alapos a szerviz, minden apróságot észrevesz, ha viszont vevőként, akkor azért szemetek mert nem vettek észre valamit. A két aspektus elég távol áll egymástól.
"Az amúgy makulátlan állapotú és rendszeresen karbantartott autót rendesen lehúzta. Lehet a vevő kérése volt..."
Ezt biztos nem komolyan gondolod - a vevő ugyebár én voltam.
Persze ha eladóként viszel átvizsgáltatni egy autót, az a baj hogy túl alapos a szerviz, minden apróságot észrevesz, ha viszont vevőként, akkor azért szemetek mert nem vettek észre valamit. A két aspektus elég távol áll egymástól.
Grando17-08-2010 22:47:16 // 51870
Az újabb dízeleknél sokat nyom a latban a nagyobb teljesítmény és a nagynyomású rendszer. Ezek már nem a tartósságra mennek. Persze ettől még simán elketyeghet vizonylag sokáig egy ilyen motor. Mindenesetre kevesebbet, mint egy hagyományos - ez nyilvánvaló (és nem csak az Alfáknál). Ám annyi biztos, hogy a V6-oknak sem kell szégyenkezniük.
Munyukikkal meg nem foglalkozunk. Többezer éves malomkövek is léteznek például. Azok is egyszerűen, mégsem emlegetjük őket, ha motorokról és autókról beszélünk. :DD
De csak hogy legyen mit híresztelni: egyszer egy Alfa V6 motor 1.000.000 km-t elment. Legyen mondjuk 3.2 V6 24V. Aztán hogy igaz-e? Kit érdekel? Terjeszd! :DDD
:)))
Munyukikkal meg nem foglalkozunk. Többezer éves malomkövek is léteznek például. Azok is egyszerűen, mégsem emlegetjük őket, ha motorokról és autókról beszélünk. :DD
De csak hogy legyen mit híresztelni: egyszer egy Alfa V6 motor 1.000.000 km-t elment. Legyen mondjuk 3.2 V6 24V. Aztán hogy igaz-e? Kit érdekel? Terjeszd! :DDD
:)))
dev16617-08-2010 22:34:14 // 51869
Hát lehet, de a 2.0 TS azért 300ekm-nél nem nagyon bír többet, egy régebbi dízel viszont akár 500ekm-t is kibír, legalábbis ezt hallottam több szerelőtől is. A legújabb dízelekről nem nyilatkozom, de félek, hogy azok nem ennyire robusztusak, azért sem mert ma már nem divat tartósan működő termékeket előállítani.
A 3.0 V6-nál mekkora futásteljesítményre lehet számítani? és ott van még a 3.2 V6 is.
Amúgy én hallottam egy 90-es évek eleji Suzuki Swift-ről, ami 900ekm megtétele után is működőképes volt, nálam ez a benzines rekorder.
A 3.0 V6-nál mekkora futásteljesítményre lehet számítani? és ott van még a 3.2 V6 is.
Amúgy én hallottam egy 90-es évek eleji Suzuki Swift-ről, ami 900ekm megtétele után is működőképes volt, nálam ez a benzines rekorder.
Grando17-08-2010 21:35:44 // 51868
A tartósságában a V6-tal szemben azért nem lennék annyira biztos. ;)))
dev16617-08-2010 20:48:57 // 51867
A dízel tényleg aránytalanul drágább, egy minden másban azonos benzinesnél, de azon kívül, h keveset fogyaszt mellette szól, hogy az árát is jobban tartja és sokkal tartósabb a blokk, ami elsősorban szerintem annak köszönhető, hogy nem kell pörgetni (én az elefánt és az egér szívveréséhez vs. élettartamához hasonlítanám, ha szélsőséges példával akarnék élni.:))
jó persze nem ilyen egyszerű, én amúgy is szeretem mindkettőt, csak Alfa motor legyen.:)
jó persze nem ilyen egyszerű, én amúgy is szeretem mindkettőt, csak Alfa motor legyen.:)
dev16617-08-2010 20:35:47 // 51866
Én is gondoltam a porlasztócsúcsokra, tudtok valakit aki vállal tisztítást? cserélni csak nem kell egyet sem.
Don Gombóc17-08-2010 10:31:47 // 51865
Az igaz hogy jó a fogyasztása, de az ára is drágább, és így nem áll arányba a két dolog. Pláne ha ezek a három betüs szarok állandóan szopatnak. Persze nincs ez másként a benzinesnél sem. A környezetvédelem megölte az autózást.
TDI7517-08-2010 10:17:41 // 51864
Sziasztok! Nem tudjátok hogy ki szokott budapesten a Mosonyi utcában parkolni egy fekete 164-essel? A rendszáma úgy kezdődik, hogy IMU ?
András bácsi17-08-2010 08:50:13 // 51863
Én is azt hiszem, hogy ha egyszer az isten és a párt is úgy akarja, akkor lecserélem az összes kályhát. Egyedüli előnye a fogyasztás.
Don Gombóc17-08-2010 08:37:06 // 51862
Ezek a cuki dolgok : EGR MAP DPF LMM és társai. :) Na még ha elkezdenek a multiair motorokban a dolgok meghasalni, az nem lesz még egy olcsó móka.
Asszem Arnonak van igaza. :)
Részemről jobb lenne visszatérni a pedálos Moszkvicshoz. :) Csak kéne ilyen XXXXXL-es méret.
Asszem Arnonak van igaza. :)
Részemről jobb lenne visszatérni a pedálos Moszkvicshoz. :) Csak kéne ilyen XXXXXL-es méret.
Don Gombóc17-08-2010 08:30:00 // 51861
De elég ha egy csúcs csak félig szar, az máe megmérgezi a rendszert. Tud annyit pisálni hogy egy része elég, a másik meg csak befüstöl. Pont úgy mint a hagyományos mechanikusnál, amikor nem teljesen szorul meg hanem részlegesen nem jól zár a tű.
Mondjuk a dízel és a 159 topicban ez a rengeteg kormolási meg ilyen olyan eltömődési tünet egy kicsit elrettentő. :(
Mondjuk a dízel és a 159 topicban ez a rengeteg kormolási meg ilyen olyan eltömődési tünet egy kicsit elrettentő. :(
Don Gombóc17-08-2010 08:25:31 // 51860
Akkor már csak egy baja van, az hogy dízel. :)
András bácsi17-08-2010 08:19:06 // 51859
Akkor más tünet is lenne.
Don Gombóc17-08-2010 08:16:49 // 51858
Vagy valamelyik csúcs hugyozik. :)
Gabesz0116-08-2010 22:34:20 // 51857
köszi a választ, én nekem is ez a tippem sajnos :(
Putyesz16-08-2010 20:12:30 // 51856
jól mondja András Bácsi..:D!a chiptől még jobban fog füstölni.......
András bácsi16-08-2010 20:05:14 // 51855
A csipptől nem fog megszűnni a füstöd. Ha nagyon az alapesetet nézzük, akkor a füst a túl nagy gázolaj-dózistól van. Zömmel egr, vagy lmm-hiba.
dev16616-08-2010 18:32:21 // 51854
én elégedett vagyok a teljesítménnyel és fogyasztással is, csakis azért akarok chipeltetni, hogy a füst megszűnjön vagy legalább normális szintre csökkenjen, ha úgy adódna, h csak ez a megoldás. nem bírom elviselni, ha kelleténél jobban füstöl egy autó, főleg ha az enyém:)
dev16616-08-2010 18:28:21 // 51853
Én határozottan nem ajánlom, hogy kereskedésből vegyél 166-ot (vagy bármilyen középkategóriás vagy ez esetben nagyobb autót), ha esetleg ezért kérdezed. Saját tapasztalat szerint az óra kivétel nélkül mindig vissza van tekerve (gyakran 250-300km-ről 150-170-re), hiszen felső kategóriás autó révén kevésbé viseli meg a kor (minőségibb anyagok, tartósabb konstrukció). Plusz a hirdetésben "nagy szerviz" után jól hangzik, de gyakran nem fedi a valóságot.
Mondom mindezt egy hónapos, alapos körültekintés után (több mint 10 autót néztem meg). Nem akarom általánosságban a kereskedőket szidni, de én sosem vennék onnan autót. Ha már mindenképp, akkor csak nagyon új használt autót.
Mondom mindezt egy hónapos, alapos körültekintés után (több mint 10 autót néztem meg). Nem akarom általánosságban a kereskedőket szidni, de én sosem vennék onnan autót. Ha már mindenképp, akkor csak nagyon új használt autót.
Gabesz0116-08-2010 18:03:15 // 51852
Arno16616-08-2010 16:34:00 // 51851
Ha mindenkepp csippeltetni akar akkor ne olyat tegyen bele amitol IFA-va valtozik a 166.
NNa.. amugy birlak csak utalom a kormot a pofamba :)
Az amore csinalta el a linket, ez lett belole mert a http-t nem irtam a link ele.
http://www.alfaamore.hu/forum/www.rigotech.hu
www.rigotech.hu
NNa.. amugy birlak csak utalom a kormot a pofamba :)
Az amore csinalta el a linket, ez lett belole mert a http-t nem irtam a link ele.
http://www.alfaamore.hu/forum/www.rigotech.hu
www.rigotech.hu
Arno16616-08-2010 16:30:18 // 51850
Azert kuldtem mashova, mert ott nem kurjak el ugy h beteritse a hungaria duplasávot minden gyorsitasnal. :(
Lehet ezt esszel normalisan is csinalni. Ha már mindenképp csinaltatni akarja vki.
Tok szar am motorral ugy kozlekedni h percenkent egy nagy levegot veszel mert folyton vmi retek megy elotted amibol omlik a szar.
Mar nem vagyok messze attol h feljelentgessek...komolyan.
Lehet ezt esszel normalisan is csinalni. Ha már mindenképp csinaltatni akarja vki.
Tok szar am motorral ugy kozlekedni h percenkent egy nagy levegot veszel mert folyton vmi retek megy elotted amibol omlik a szar.
Mar nem vagyok messze attol h feljelentgessek...komolyan.
Arno16616-08-2010 16:25:30 // 51849
Kerdezz rá, hivatkozz rám!
dev16615-08-2010 14:21:59 // 51848
Igen, én mindig is figyeltem a turbó dízeleknél arra, hogy legyen ideje kihűlni a turbónak. alapvetően eléggé kímélem és megállás után mindig várok járó motorral 1 percet. Az előző tulaj is tudta ezt, de ő csak hosszabb utak után tette meg elmondása szerint és nem is volt azt a figura, aki gyötörné az autót. az autóban most 182ekm van.
BFMSE15-08-2010 12:27:48 // 51847
Én kicserélem, ha ingyen odaadod. :) Csak kár, hogy automata.
tipoatti15-08-2010 11:37:08 // 51846
klikkeltem, láttam! :))
Cro16615-08-2010 11:29:23 // 51845
Akkor az egy elégtétel, hogy ezt látod, ha klikkelsz:
404 Not Found
A kért oldal nem található.
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit.
:DDD
404 Not Found
A kért oldal nem található.
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit.
:DDD
tipoatti15-08-2010 11:11:49 // 51844
Az tiszta sor, hogy a dobozok igazából fosok, hogyne tudnám. De amíg Arno egy hsz.-ben olt engem a traktor csippelés miatt, a köv. hsz.-ben elküldi a srácot valamilyen rigókhoz ugyanezen célból... Ez a nem tiszta! ;)
GEORGE14-08-2010 23:18:31 // 51843
Miért gondolod, hogy turbó hibád lesz???
Amúgy sajnos a Garett turbók nem bírják már olyan sokáig mint régen.
Nekem 200eezr km tört le a kipufogó oldali lapátsor. 160ezer volt beszerelve.
Amúgy az adott pillanatban rendesen működő turbóról senkisem tudja megmondani, hogy lesz-e baja később. Kényes szerkentyű, tudni kell vele bánni és akkor lényegesen hosszbitható az élettartama.
Pl hidegen sose terheld! Mielőtt megérkezel a célállomásra kezd el "kihűteni" az az vegyél vissza a tempóból finom gázpedálnyomkodásokkal haladj és mikor leparkoltál hagyd 1-2 percig még járni a motort. Azon idő alatt össze tudsz pakolni az autóban.....hidd el meghálálja.
Már csak az a kérdés, hogy aki előtted használta miként bánt a turbóval....
Amúgy sajnos a Garett turbók nem bírják már olyan sokáig mint régen.
Nekem 200eezr km tört le a kipufogó oldali lapátsor. 160ezer volt beszerelve.
Amúgy az adott pillanatban rendesen működő turbóról senkisem tudja megmondani, hogy lesz-e baja később. Kényes szerkentyű, tudni kell vele bánni és akkor lényegesen hosszbitható az élettartama.
Pl hidegen sose terheld! Mielőtt megérkezel a célállomásra kezd el "kihűteni" az az vegyél vissza a tempóból finom gázpedálnyomkodásokkal haladj és mikor leparkoltál hagyd 1-2 percig még járni a motort. Azon idő alatt össze tudsz pakolni az autóban.....hidd el meghálálja.
Már csak az a kérdés, hogy aki előtted használta miként bánt a turbóval....
GEORGE14-08-2010 23:11:18 // 51842
Részvétem a Szamosi átvizsgálás miatt......sajnos már nagyon leadták a színvonalat ott.
Az árakat még nem....
Én 2 autót vittem oda átnézetni, mind két alkalommal a vevő kívánta így!
A Tempra SW-m átvizsgálásakor a gyári mechanikusan működő légzsákot utólagos beépítésnek minősítette 2003-ban!!!!!!
Az amúgy makulátlan állapotú és rendszeresen karbantartott autót rendesen lehúzta. Lehet a vevő kérése volt, de ettől még valótlanokat állapított meg és mondott.
A jobb hátsó gátlón az olajszivárgás pl annyira friss volt, hogy még nem volt ideje véggi folyni a gátló feléig sem. Valószínűleg előtte pár perccel történhetett a szivárgás. Aztán a hátsóféktárcsák belsőfeleit nem érintette e fékpofa. Ezen két hiba miatt és a szerinte kokányolt légzsák, amit csak az eladásra raktam be, hogy többet kérhessek érte egy gondozatlan rizikós autónak kiáltotta ki.
A 2db hátsó féktárcsát fel akarta szabályoztatni és 1pár hátsó gátlót cserére javasolt. Ezt akkor 100ezer Ft-ban jelölte meg. Azt hittem rosszul hallok!
Akkoriban 3.000 Ft alatt volt egy db hátsóféktárcsa és kb 5-6000 Ft egy gátló. Mondjuk nem is értem minek szabályoztatni egy hátsóféktárcsát amikor szinte fillérekbe kerül az új??? na mind1. Amit leírtam megtörtént nem színeztem ki semmit se! viszont úgy gondolom okuljon belőle más is....
A vevő 1hét múlva felhívott és mondta, hogy utána járt a dolgoknak a Fiat-nál alvázszám szerint és nekem van igazam, a légzsák témában, valóban gyári és valóban úgy működik ahogy én elmondtam. Megvette utána az autót.
Az árakat még nem....
Én 2 autót vittem oda átnézetni, mind két alkalommal a vevő kívánta így!
A Tempra SW-m átvizsgálásakor a gyári mechanikusan működő légzsákot utólagos beépítésnek minősítette 2003-ban!!!!!!
Az amúgy makulátlan állapotú és rendszeresen karbantartott autót rendesen lehúzta. Lehet a vevő kérése volt, de ettől még valótlanokat állapított meg és mondott.
A jobb hátsó gátlón az olajszivárgás pl annyira friss volt, hogy még nem volt ideje véggi folyni a gátló feléig sem. Valószínűleg előtte pár perccel történhetett a szivárgás. Aztán a hátsóféktárcsák belsőfeleit nem érintette e fékpofa. Ezen két hiba miatt és a szerinte kokányolt légzsák, amit csak az eladásra raktam be, hogy többet kérhessek érte egy gondozatlan rizikós autónak kiáltotta ki.
A 2db hátsó féktárcsát fel akarta szabályoztatni és 1pár hátsó gátlót cserére javasolt. Ezt akkor 100ezer Ft-ban jelölte meg. Azt hittem rosszul hallok!
Akkoriban 3.000 Ft alatt volt egy db hátsóféktárcsa és kb 5-6000 Ft egy gátló. Mondjuk nem is értem minek szabályoztatni egy hátsóféktárcsát amikor szinte fillérekbe kerül az új??? na mind1. Amit leírtam megtörtént nem színeztem ki semmit se! viszont úgy gondolom okuljon belőle más is....
A vevő 1hét múlva felhívott és mondta, hogy utána járt a dolgoknak a Fiat-nál alvázszám szerint és nekem van igazam, a légzsák témában, valóban gyári és valóban úgy működik ahogy én elmondtam. Megvette utána az autót.
Grando14-08-2010 22:59:01 // 51841
Két külön kategória a program optimalizálás, meg az átbaszó dobozka. Na de ezt te tudod. Vagy nem?? ;)))
tipoatti14-08-2010 22:49:49 // 51840
Most nem egészen világos, mi is a célod... Oltasz engem a csipszezés miatt, aztán meg elküldöd csipszeltetni a dízeles cartársat... ?! :P
dev16614-08-2010 21:29:24 // 51839
Ok, meggyőztél:)
kb. mennyibe fáj motoroptimalizálás a rigotechnél?
kb. mennyibe fáj motoroptimalizálás a rigotechnél?
dev16614-08-2010 21:21:58 // 51838
Köszi mindenkinek a tippeket.
dev16614-08-2010 21:10:41 // 51837
Remek, kezdek ideges lenni. Egyébként nekem is gyanúsak voltak. És a pecsét, amit rányomtak a Szamosinál az állapotfelmérő papírra nem ér semmit? végül is a nevüket adták hozzá? jó ok, ne is méltasd válaszra. de azért ez akkor is kurvára dühítő. Lehet, hogy turbóhiba lesz és a gatyám rámegy, na jó ne fessük az ördögöt a falra. jövő héten elviszem átnézetni.
Köszi az infót.
Köszi az infót.
Arno16614-08-2010 18:25:17 // 51836
Bőrt én lehet durva voltam, de:
WU2 samponos víz, puha szőrű kefe. Kiszedtem teljesen a kocsiból, elektronikát leszedtem róla, átkeféltem alaposan, aztán (kis) nagynyomású mosóval lemostam az egészet. Gyönyörű lett, minden kis gyűrődésből kijött a szmotyi.
Majd száradt egy nagyon keveset es azonnal bőrápoló ezerrel. (Elvégre a cél az hogy a nedvesség bentmaradjon, mint a csajok ahogy csinálják.... :))
WU2 samponos víz, puha szőrű kefe. Kiszedtem teljesen a kocsiból, elektronikát leszedtem róla, átkeféltem alaposan, aztán (kis) nagynyomású mosóval lemostam az egészet. Gyönyörű lett, minden kis gyűrődésből kijött a szmotyi.
Majd száradt egy nagyon keveset es azonnal bőrápoló ezerrel. (Elvégre a cél az hogy a nedvesség bentmaradjon, mint a csajok ahogy csinálják.... :))
Arno16614-08-2010 18:21:39 // 51835
Üdv, gratula!!!!
1. passz, dizel, az lenne csoda ha nem füstölne valahogy :(
Van egy 3.0V6 blokkom. Nem füstöl :)))) Ha kicsereled ingyen odaadom :)))
Ha chippeltetni akarsz szvsz mindenkepp normalis helyen (mindenfele powerbox szarokat el kell felejteni. Irreálisan draga mikozben egy ellenallas kb es csak annyit csinal h atveri az ECU-t h hidegebb van es tobblet dizelt ad allandoan...feleslegesen...fogyasztasban is jobb egy normalis chiptuning) es "esszel" h ne küld tele a várost korommal.
Rigotech maximálisan ajánlom. Mindhárom motoromat a srac csinalta, nagyon ert hozza. nem nagyképű stb.
Ferrari F430 versenygéptől kezdve minden volt már nála, egyébként pedig elektronikát tervez, szóval nem pékből lett chiptuningos :)
1. passz, dizel, az lenne csoda ha nem füstölne valahogy :(
Van egy 3.0V6 blokkom. Nem füstöl :)))) Ha kicsereled ingyen odaadom :)))
Ha chippeltetni akarsz szvsz mindenkepp normalis helyen (mindenfele powerbox szarokat el kell felejteni. Irreálisan draga mikozben egy ellenallas kb es csak annyit csinal h atveri az ECU-t h hidegebb van es tobblet dizelt ad allandoan...feleslegesen...fogyasztasban is jobb egy normalis chiptuning) es "esszel" h ne küld tele a várost korommal.
Rigotech maximálisan ajánlom. Mindhárom motoromat a srac csinalta, nagyon ert hozza. nem nagyképű stb.
Ferrari F430 versenygéptől kezdve minden volt már nála, egyébként pedig elektronikát tervez, szóval nem pékből lett chiptuningos :)
Arno16614-08-2010 18:13:14 // 51834
Atti, haggyadmá ezt a traktor csippelést :)
Kis olvasnivaló, csak hogy egyensúly legyen a világban: :)))
http://tiszta.levego.hu/koromkampany.html
http://tiszta.levego.hu/koromkampanysajto_1006.pdf
Kis olvasnivaló, csak hogy egyensúly legyen a világban: :)))
http://tiszta.levego.hu/koromkampany.html
http://tiszta.levego.hu/koromkampanysajto_1006.pdf
Smith14-08-2010 14:12:50 // 51833
dev1986: alfa szamosi????? Te jó ég. Na akkor vidd el hamar valakihez aki RENDESEN átvizsgálja.... az ő átvizsgálásuk egyenlő a nullával. Ha előtte kérdezel lebeszéltelek volna róla. Sajnos így már késő.
Én nem tudom az enyémből pl. miket olvastak ki de azt mondták hogy nyugodtan megvehetem az autót, semmi komoly baja nincs neki. Ehhez képest lógott a kormánymű amit em vettek észre, egy 166-nál, aminél szinte tipushibának számít. Ja és az ESP dobálta a hibákat, erről szintén kussoltak. A következő szerelő olyanokat talált benne hogy csak csóválta a fejét hogy velem ezt miért nem közölte a tisztelt szamosi csúcsszerviz. Én nem tudom, de nekem az is eszembe jutott hogy ezek ott meg vannak kenve a kereskedők által... vagy önálllóan ennyire nem értenek hozzá :( Vagy, ennyire leszarják hogy ki-mit vesz, hisz nekik ebből (is) lesz meló... :(
Én nem tudom az enyémből pl. miket olvastak ki de azt mondták hogy nyugodtan megvehetem az autót, semmi komoly baja nincs neki. Ehhez képest lógott a kormánymű amit em vettek észre, egy 166-nál, aminél szinte tipushibának számít. Ja és az ESP dobálta a hibákat, erről szintén kussoltak. A következő szerelő olyanokat talált benne hogy csak csóválta a fejét hogy velem ezt miért nem közölte a tisztelt szamosi csúcsszerviz. Én nem tudom, de nekem az is eszembe jutott hogy ezek ott meg vannak kenve a kereskedők által... vagy önálllóan ennyire nem értenek hozzá :( Vagy, ennyire leszarják hogy ki-mit vesz, hisz nekik ebből (is) lesz meló... :(
dev16614-08-2010 12:51:59 // 51832
Hallottam, hogy sok a hengerfejes köztük, mert gyakran szét vannak hajtva a kisebb benzinesek. vagy nem ezért?
Grando14-08-2010 12:08:45 // 51831
Köszi! :))
A TS-től eltanácsoltunk volna. :DD Jobban jártál a dízellel. ;)))
A TS-től eltanácsoltunk volna. :DD Jobban jártál a dízellel. ;)))
dev16614-08-2010 11:57:33 // 51830
Betyár a géped. 3.0 V6? fincsi. a színe is tetszik, főleg, amikor erősen süti a nap. Amúgy először én is benzinest akartam (2.0 TS), de sajnos akkoriban éppen nem volt a piacon elfogadható állapotú példány reális áron.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
551
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?