Forum >> 164-166

ALFI15606-08-2010 10:02:57 // 51687
Én ezeket az adatokat már nem is nézem.Viszont az 59-et majd össze szeretném hasonlítaní egy 2.4m-jet 156-al.Csak a kékem már el került a városból.Én úgy érzem nem megy úgy.De ezek az érzések is csalókák.Más az útfekvés.
András bácsi06-08-2010 10:01:56 // 51686
Pedig igaz. :)
A 150 lovas noviteccel inkább csak megközelíti az alap 175 lovast viselkedésre, de nem jobb.
Meg aztán egy könnyebb, és más áttételezésű gép a 156.

Viszont az audi motorjai tényleg nem nagy számok. Minpa volt nálam egy 3.0V6 220 lovas A4. Oké, hogy automata, de hogy ekkora fos, azt nem hittem volna. Érzetre egy 2.0Ts simán megveri.
GEORGE06-08-2010 10:01:28 // 51685
Na de Tipoatti gépe 10 szelepes és csak 150 lovas, meg Nm-ből is hiányzik, plusz súlyban több van neki, mint az én 156-nak.
GEORGE06-08-2010 09:59:10 // 51684
OFF

A6 3.0 TDI / 156 2,4 Jtd 20v

233 Ps / 175 Ps
450 Nm / 385 Nm
1765 kg / 1385 kg


szóval amelyiket jobban megtudtam kergetni az valószínüleg aut váltós volt.
A melyiket meg csak 180-ig tudtam tartani az meg kézi váltós.

Csak 65Nm van többje az A6-nak viszont 380kg nehezebb...szóval jól tapasztaltam én az életben a dolgokat :-)

ON
ALFI15606-08-2010 09:58:23 // 51683
Én az ex kék 2.4 m-jetemet egy pár 2.4-el összemértem.Merem mondani a kék ment a legjobban majd utánna Adriáné.De én amikkel összemértem 3.0 A6 azok azért elmentek meg a 3.0 5-ös BMW is.De nem is várok csodát.Azért más kategória.A legkeményebb a 3.0 3-as BMW.
Andy06-08-2010 09:57:49 // 51682
Teszteltem már a dieseleket, de nem ekkora tempónál. Kicsit felülmúlta a várakozásomat. Pl a 166 2.4 D (Tipoatti) nem ilyen fürge. :)

Na amit ezért kapni fogok...
Grando06-08-2010 09:52:23 // 51681
Én azon csodálkozok, hogy ez neked ilyen újdonság. Azt hittem, hogy megint vmi szokásos viccelődés első lépése a hsz. :)))

Nem szoktam én száguldozni, csak akkor pont elragadott minket a szív. Az a sportos. ;)))
GEORGE06-08-2010 09:51:30 // 51680
Igen az is jó volt.:-)))

Én ezt mondtam Andynek mikor oda mentem hozzá:

Hát Apám határozottan jól megy a V6-od :-) :-D
Andy06-08-2010 09:50:11 // 51679
Na most hogy ilyen szépen "körbenyalogattuk" egymást, térjünk vissza a földre, mert Halesz már azt javasolta, hogy átnevezi a topicot "A Diesel Dícsérete" névre. :)

Bár szerintem egy lófejet nem kockáztat meg! :)))
GEORGE06-08-2010 09:50:02 // 51678
Nem volt megbeszélve, de a sokadik utolérések után ha nem nyomta neki akkor kiskutya legyek :-)
Sokszor össze akadtam már A6 3.0 TDI-vel és egyik se ment el 180-ig egyszer sem.
Ha jobban sikerült nekem a megindulás akkor tudtam tartani kicsivel tovább is, de a 180 mindig megvolt.
Marty06-08-2010 09:47:40 // 51677
A két vigéckedő csak úgy dicsérgette a másik autóját :DDDD
ALFI15606-08-2010 09:44:37 // 51676
A 3.0 A6-al megbeszélt összemérés volt?Vagy csak úgy mentél mögötte?Mert azért az elmegy elöllünk.
Andy06-08-2010 09:43:49 // 51675
Nekem az tetszett a legjobban, mikor érkezés és parkolás után, F1 pilótákat megszégyenítő módon lestük egymás autóját, hogy ez mitől megy így!? :))

Mellesleg Grando lettél emlegetve, mint hiányzó notórius száguldozó! :)))
GEORGE06-08-2010 09:41:54 // 51674
Persze, hogy tök más egy benzin V6 meg egy sor5-ös diesel.
Ezt tudom én is.
Én csak örülök annak, hogy a szerényebb motorral tudok "majdnem" olyant menni mint egy V6-os 166-os.
Természetesen a nagy tempónál kijön a V6 ereje, de rugalmasságban és az ésszerűnek mondható sebesség tartományban egál vagyok a V6-kal.
Mert ugye a 200 feletti részt nem nagyon nevezhető ésszerű és mindennapos tempónak :-)))))))
GEORGE06-08-2010 09:38:39 // 51673
Persze, hogy nem megy rosszul a 3.0 V6, sőt igen csak jól mennek, hisz az Alfák csúcs motorjai :-)
A kézi váltós 3.0v6 már biztosan hamarább rám jött volna, mint az automata 3.0 V6.
De majd egyszer ezt is kipróbáljuk :-)

Én úgy gondolom, hogy az Alfa büszke lehet, hogy a 2,4 jtd20V így eltalálta, sok OFF-ban nem tud ennyit a 2,4 2,5 diesel motor, se tempóban se működési zajokban, se élet tartamban.
Az A6 3.0 TDI-vel ami valamivel nehezebb mint a 156-om 190-200-ig ott megyek mögötte a lökhárítón, majd utána tud csak elnyúlni....

Na de mind1 is :-)
tiszteletem a nagyvadasoknak! :-)
Üdv :-)
egy 3/4 vadas :-))))
Grando06-08-2010 09:36:14 // 51672
Egykomám! ;)))
Szerinted nem tudom, hogy jól mennek ezek a vasak? Már beszélgettünk is erről, nem is egyszer. Én még a régi TáDémat is szerettem, pedig az csak 120 ló körül volt (valaha), ráadásul még igencsak karcos-darabos jellegű régi VM dízel. Szóval tudom én, hogy ezek az újak - főleg az öt hengeresek 20 szeleppel - jópofa gépek. ;)))
A V6 az más felfogás, más fíling. :)))
Andy06-08-2010 09:32:54 // 51671
Cupper! Zsuniort ma ráuszítom a dologra, photshoppoljon valamit nekünk! :)))
ALFI15606-08-2010 09:32:28 // 51670
Azért nem megy rosszul a 3.0-ás 166.Én Tottival mikor gyorsultam egy fél kocsihosznyival mindig kiugrott és ezt tartotta is.Szóval indulásnál is elmegy de nyomatékról gyorsulásnál már nem biztos.
Grando06-08-2010 09:31:01 // 51669
Még egy kicsit nem árt finomítani. De az irány jó, ugye? ;)))
GEORGE06-08-2010 09:30:58 // 51668
Szeva Koma.
Tényleg az igazságot írta Andy, ha nem így írta volna akkor az lett volna a hazugság.
De most már láthatod, hogy én miért hívom Sport Dieselnek a gépem :-)))))
Egész egyszerűen azért, mert szinte úgy megy mint egy nagyobb vad :-) Sőt egy -két nagyobb vad veszélyben is van :-)))))))))))))))))
Andy06-08-2010 09:29:52 // 51667
Na ebből a képből PÓLÓ készül az biztos! Qva jó! :)))
Andy06-08-2010 09:28:20 // 51666
Nice! :))))
Grando06-08-2010 09:26:52 // 51665
:)))
Marty06-08-2010 09:25:26 // 51664
Hogy mutogatott :)))) Egyébként a 164-essel a cartárs nagyon jól figyelt!!! Csak az előtte haladó off-os nem tudta, hogy le kéne húzódni:)))
GEORGE06-08-2010 09:25:14 // 51663
Tiszteletem a nagyvadasoknak, egy középvadas írja le a tegnapi élményét :-)

Szóval Bp- Székesfehérvár távot kötelékben repülve tettük meg Andy komával.
Részemről volt a nagyobb meglepetés, hogy bizony a -45 lóerő és -1 henger és -0.6cm3 és az eltérő üzemanyag ellenére tudtam tartani a tempót.
150-160-as tartoktól 200-ig nem zárkózott fel a 166-os, én ekkor tettem hatodikba, utána viszont közeledett rendesen! 230-235-ig tudta az én gépem a tempót, utána már a 166-os volt a király.
ja és Andy látott a koromtól, mert annyira nem füstöltem az orra alá, mint az teszik más diesel gépek :-)
Andy gépének van még egy "félelmetes" hangja. Ezt akkor hallani mikor mögötte megy az ember. A kipufogónak olyan hangja van, hogy akit Andy megelőz és utána el kezd távolodni akkor a hang hallatán a megelőzött eleve lemond arról, hogy kövesse a 166-ot :-)

Szóval egy betyár jót repültünk, teljes összhangban. :-)

A Szfehérvári lehajtónk előtt ráestünk egy kék 164-es kollégára, aki kiugorva a jobb elsőbe adott utat a kis köteléknek :-) Üdv neki itt, ha olvassa a fórumot
Marty06-08-2010 09:24:33 // 51662
Félre értések elkerülése végett, azért leírnám, hogy miért is láthattam a nagyvadat a tükörből...:P


Szépen mentünk, mendegéltünk a highway-en és a sportdízel ment elől, hogy megvédje a nagyvadat a családi fotótól, mert ugye a fakabátok szeretik gyűjteni az albumba ezeket :)))
Andy06-08-2010 09:18:24 // 51661
Béjemvés nem nagyon találta a helyét! :)))))
Marty06-08-2010 09:15:51 // 51660
Egyébként még annyit hozzá fűznék, hogy igen-igen szépet írtál, meg vagyok elégedve :)))) Viccet félre téve... igaza volt Tottinak igazán szép volt ez tőled!!!!:)

Egyébként baromi jól nézett ki a nagyvad a tükörből... főleg, mikor a béjemvé vs. Alfák...:)))
Marty06-08-2010 09:08:08 // 51659
Mitől fáj a fejed az energiaitaltól????:)))
Marty06-08-2010 09:07:38 // 51658
Nem véletlenül mondta, hogy Sportdízel :))))
Andy06-08-2010 08:59:38 // 51657
Minek iszik aki nem bírja? :)))
Andy06-08-2010 08:59:02 // 51656
Az igazságot írtam. Nem érzem megalázkodásnak, főleg annak tekintetében, hogy láttam a kolléga arcán az ébredő tiszteletet a Nagyvadak felé! :)) ( azért a SAS magasabban röppen!) Ja és tegnap absztinens napot tartottunk, alkoholferi sört ittunk! :))))
Grando06-08-2010 08:54:45 // 51655
Jaaaaj! Tuti elvesztettél vmi fogadást már megint, hogy ilyeneket írkálsz. Mivel vettek rá erre a megalázkodásra? Mennyit ittatok tegnap? :DDD ;))))
Totti06-08-2010 08:53:03 // 51654
Körán van és még egy kicsit a fejem is fáj na baxtasá !
Andy06-08-2010 08:51:35 // 51653
De mi a töm???? :))))))
Totti06-08-2010 08:49:14 // 51652
Hát ez igazán szép volt töm tőled!!!!!!! :-)))))))
Andy06-08-2010 08:38:27 // 51651
Tegnap eljött az igazság pillanata!

Kedves SPOOOORRR(t)DEJZELES kollégával, akinek Shrekzűd az M-Jet tipusú 156-osa van kimerészkedtünk a highway-re. Középhosszú etapot teljesítettünk, rövid konvojban.

Hát uraim azt kell mondjam, igencsak szépen szedi a pacskert a kormos. Tengelyenkénti 117,5-ig gyönyörűen tartja a tempót. Nem is gondoltam volna! :))
[k i z z o]05-08-2010 19:38:41 // 51650
Motorvezérlő vezérli, van egy fuel pump relay kimenete, onnan egy relét húz.

IGN on, szivattyút indít, ha nem forog a motor - fötengely polif. tárcsáról kell jel - akkor timeouttal lekapcsolja a szivattyút, és akkor indul újra, ha jön impulzus. Még a safety kapcsoló játszhat bele a dolgokba, ha az open akkor is tiltja az üzemanyag szállítást. Ha visszafolyó nélküli rendszer - egyes alacsony párolgású EURO 4 is már ilyen, akkor nyomásszabályozó kontrollálja a szivattyút ECUn keresztül, és visszaveszi a teljesítményét ha felépült a nyomás.

A kocsi indul, ha direkt vezérled a szivattyút?
András bácsi05-08-2010 07:16:07 // 51649
Benzinnyomás.
Ákos04-08-2010 23:59:06 // 51648
2010.09.04 Dunaújváros. Várunk mindenkit szeretettel.
BFMSE04-08-2010 13:49:29 // 51647
Nem a nyomásszabályzó kapcsolja? Amikor elérte a megfelelő benzinnyomást, lekapcsol. Mértetek benzinnyomást?
Don Gombóc04-08-2010 08:25:52 // 51646
Emberek ! :)
Mi a sorrendje, illetve hogyan történik az üzemanyag szivattyú áramellátása. Elsősorban az érdekelne mi vezérli. A cimbim Fiat Stilojával kínlódunk, a szivattyú jó, direkt villannyal működik, a relé is jó, de a meghajtás vezérléssel lesz valami gebasz. ECU ? Vagy van valamilyen időzáras vezérlése amit valami extra kütyü irányít? Mert ugyebár a sokáig rajta hagyott gyújtás után is leáll egy idő után. Valami ötlet?
Esetleg letölthető elektromos adatbázis Fiatokhoz ? Mint az Alfa DTE ?
Totti03-08-2010 22:32:00 // 51645
Ezt már linkeltük ez a 2db!!!
KGBMAN03-08-2010 22:24:46 // 51644
Grabó03-08-2010 19:35:10 // 51643
Hali mindenkinek azt szeretném megkérdezni hoyg valakinek nincsen elfekvőbe-e Loudlink-je és ha megszeretne szabadulni töle nálam nyugodtan jelezheti:DDD
elöre is koszi
Hunor03-08-2010 15:17:30 // 51642
Motorikusan nem volt gond vele szerintem,melegen 4bar volt az olajnyomás,de toldozgatta ,foltozgatta.Katalizátor helyett egy plusz középső dob volt betéve ,bontott kuplungtárcsát tett bele!stb! Ő hozta rendbe amennyire a pénztárcája engedte!Egy párszor már árulta!
Andy03-08-2010 14:29:29 // 51641
Anyagilag nem a srácnak való az autó!

Na az ilyentől mentsen meg az Isten. Mert lehet mikor elhozom még müxik, de ha egyszer bele kell nyúlni, akkor aztán előjön a kendács. És soha nincs vége.

No akkor keresünk másikat. Van még időm! :))) Köszi az infot.
Hunor03-08-2010 10:26:42 // 51640
Egyszer FRC-nek néztem!Alapnak jó de volt mit csinálni rajta egy éve!Adtam én is alkatrészt már hozzá a srácnak!Anyagilag nem a srácnak való az autó!
András bácsi03-08-2010 08:16:03 // 51639
Csak az első tulaj érdekes. :) Én ismerek egyet, aki valakitől vette, és valakinek eladta. :)
Andy03-08-2010 07:18:26 // 51638
Ismered az autót? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.