Figyú, nem én vertem a klavit, hogy egy szép V8-at hallunk a videon :-)) Hanem egy ős régi benzin "buzi" :-))))))))
Az meg külön öröm volt, hogy egy régi V6-os cartárs a V10-es dieselt V8-nak kiálltja ki és gyönyörködve hallgatja a hangját :-)))))))
Én a benzines és gázolajaos motorokkal hajtott autókat egy kalap alá veszem, ha már buzit kell választani az autók közül, akkor azok az elektromos autók! :-)
Forum >> 164-166
GEORGE01-02-2011 07:21:27 // 55329
GEORGE01-02-2011 07:18:37 // 55328
Arno cartárs, hidd el, ha a helyzet megkívánja, mindig nyomok egy vagy több kövéret :-))))
lesz@rom én ezt az áll természetvédelmet.
Nagyon sok tudós megmondta már ( csak nem akarják meghallani ) hogy az emberiség nem befolyásolja a felmelegedést.
A földtörnétben az én röpke semmis életem nem okoz semmilyen klímaváltozást, akárhányszor nyomok egy kövéret a SPORTDIESEL-el :-)))))
lesz@rom én ezt az áll természetvédelmet.
Nagyon sok tudós megmondta már ( csak nem akarják meghallani ) hogy az emberiség nem befolyásolja a felmelegedést.
A földtörnétben az én röpke semmis életem nem okoz semmilyen klímaváltozást, akárhányszor nyomok egy kövéret a SPORTDIESEL-el :-)))))
'''''31-01-2011 20:55:06 // 55327
Andy31-01-2011 20:40:18 // 55326
Véletlen mi? Gyanús vagy nagyon gyanús! Még a végén Te is átállsz a setét oldalra... :P :)))
Arno16631-01-2011 20:34:46 // 55325
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/kipufogo_egyben/alfa_romeo_diesel_159_1924_jtdm_dpffap_tisztitas_regeneralas-199068
Veletlen futottam bele, kormos "testvírek", hátha működik :)
Veletlen futottam bele, kormos "testvírek", hátha működik :)
bizi31-01-2011 20:27:02 // 55324
Páváskodtam én eleget a 146-ommal, de amilyen szerencsés vagyok ezzel is fogok :)
Arno16631-01-2011 19:31:27 // 55323
Lassítani tudjuk, és minél több időnk van annál komolyabb technika áll rendelkezésre.
Döbbenetes dolgok vannak már ma is, esőt csinálnak a sivatagban a svéd mérnökök, meg elűzik Pekingben mikor olimpia van pl.
Co2, metán kivonásra a légkörből is lehet technika idővel. Anno az ozon-t bontó gázokra voltak tervek mindenféle léghajók formájában, de aztán hamarabb eltünt mint gondolták.
Részemről a lassítás az lesz h 99% veszek hamarosan egy kisebb autót rohangálni, és etanolosra átalakítom + megchippeltetem. Csak ez utobbi -1 liter magában.
Döbbenetes dolgok vannak már ma is, esőt csinálnak a sivatagban a svéd mérnökök, meg elűzik Pekingben mikor olimpia van pl.
Co2, metán kivonásra a légkörből is lehet technika idővel. Anno az ozon-t bontó gázokra voltak tervek mindenféle léghajók formájában, de aztán hamarabb eltünt mint gondolták.
Részemről a lassítás az lesz h 99% veszek hamarosan egy kisebb autót rohangálni, és etanolosra átalakítom + megchippeltetem. Csak ez utobbi -1 liter magában.
Totti (NagyVad)31-01-2011 19:29:45 // 55322
Mert rá jött hogy páváskodni igen is jó!!!! :-))))))))))
vm31-01-2011 19:18:56 // 55321
Látod látod... 164-est kellett volna venned, azokkal nincs ennyi macera. Andy is váltott... ;-)
bizi31-01-2011 18:59:26 // 55320
Mentem egy hosszabb kört és kialudt... Próbálgattam a fékeket is, a nagy bólintásoktól a lámpa is meggyógyult :)
Smith31-01-2011 18:26:42 // 55319
Nekem akkor maradt égve a lámpa amikor a zármotort cserélve egy csavarral leföldeltem a visszapillantótükör motorját amit egy nagy bizto röppenéssel hálált meg. Na akkor aztán égve maradt minden :D
Talán csak valami KH lesz, meg olvastasd ki az abs-t is, bár az nem tudom tárolgat-e hibakódokat?
Talán csak valami KH lesz, meg olvastasd ki az abs-t is, bár az nem tudom tárolgat-e hibakódokat?
Cro16631-01-2011 18:25:58 // 55318
"lesz még egy ideig fosszilis energia, csak tendenciáját tekintve egyre drágábban és egyre kisebb mennyiségben. Elképzelhető például, hogy egyre kevesebb ember tudja majd finanszírozni az egyéni közlekedését........
Kína az 1980-as évekig olajexportőr volt – ma Indiával együtt ez a hatalmas ország gerjeszti a leginkább a keresletet. Feketeszénkészletei még vannak, ám a növekvő kitermelés mellett ezek egyre gyorsabban fogynak, olyannyira, hogy Kína elkezdett szenet vásárolni. Ez egyelőre még csak arra kell, hogy a tartalék készleteit a megfelelő mértékben növelje. De mi lesz akkor, ha a kőszénkitermelése tetőzik, majd csökkenni kezd? Nos, akkor lesz csak igazán nagy felvásárló… Persze az import is csak addig működik, amíg találunk olyan országot, amelyik el akar adni. Ahogy a készletek csökkennek, eljön az a pillanat, amikor a kitermelés már csak az adott ország saját igényeit fedezi, és importra nem jut; azután már azokat sem fedezi. Ismét egy kínai példa: az ország már korlátozza számos iparág, így a híradástechnika és a komputeripar számára nélkülözhetetlen ritka földfémek kivitelét. Felmérték és megértették ugyanis, hogy ezekre a saját iparuk ellátására lesz szükségük. "
befejeztem...szerintem döbbenetes. persze ellene úgyse tudunk tenni semmit..pusztába kiáltott szó még..de majd nemsoká ....((
Kína az 1980-as évekig olajexportőr volt – ma Indiával együtt ez a hatalmas ország gerjeszti a leginkább a keresletet. Feketeszénkészletei még vannak, ám a növekvő kitermelés mellett ezek egyre gyorsabban fogynak, olyannyira, hogy Kína elkezdett szenet vásárolni. Ez egyelőre még csak arra kell, hogy a tartalék készleteit a megfelelő mértékben növelje. De mi lesz akkor, ha a kőszénkitermelése tetőzik, majd csökkenni kezd? Nos, akkor lesz csak igazán nagy felvásárló… Persze az import is csak addig működik, amíg találunk olyan országot, amelyik el akar adni. Ahogy a készletek csökkennek, eljön az a pillanat, amikor a kitermelés már csak az adott ország saját igényeit fedezi, és importra nem jut; azután már azokat sem fedezi. Ismét egy kínai példa: az ország már korlátozza számos iparág, így a híradástechnika és a komputeripar számára nélkülözhetetlen ritka földfémek kivitelét. Felmérték és megértették ugyanis, hogy ezekre a saját iparuk ellátására lesz szükségük. "
befejeztem...szerintem döbbenetes. persze ellene úgyse tudunk tenni semmit..pusztába kiáltott szó még..de majd nemsoká ....((
Cro16631-01-2011 18:21:20 // 55317
A jelenleg a Földön élő fajok mintegy egyharmada kipusztulhat, ha még 2 C°-kal növekszik a hőmérséklet (IPCC, Fourth Assesment). Ez elképzelhetetlen csapással járna bolygónk ökoszisztémájára. Az ember fennmaradása egy ilyen környezetben alig biztosítható, ennek egyszerűen az az oka, hogy az ember a tápláléklánc végén foglal helyet, ezért csúcsragadozóként fogható fel. Az emberiség túléléséhez 23 nagyrendszer működése szükséges, ezekből 15 jelentősen sérült, többségük visszavonhatatlanul (MEA).
Az átlaghőmérséklet növekedtével négy egymástól független következmény várható:
1. A hőmérséklet növekedésével valószínűleg elolvad az Északi-sark jege. Ennek következtében a Golf-áramlat előterében felhígulhat a só sűrűsége, ez pedig magával hozza az áramlat lelassulását, hiszen azt a só sűrűségkülönbsége (gradiense) hajtja. Ez valószínűleg hűteni fogja Európát. A grönlandi jég elolvadása megemeli a tengerszintet néhány méterrel. A hideg északi tájak melegedése miatt egyes kutatások szerint még a Golf-áramlat jelentős lassulása előtt is hidegebb levegő tolódik Európa fölé, keményebb telet okozva.
2. A hőmérséklet növekedésével a világtenger is melegszik, a CO2-megkötő képessége ezzel csökken, tovább gyorsítva a felmelegedést.
3. Továbbá a melegedés miatt összeomlik az Amazonas-medence őserdei élővilága, valószínűleg ezzel eltűnik az utolsó jelentős szárazföldi CO2-megkötő nagyrendszer.
4. Ha 5 C°-ot emelkedik a bolygó hőmérséklete, akkor felolvad az összefüggő jégtakaró a föld alatt Szibériában. Az ott található jég 10%-ban metánt tartalmaz; a vízmolekulák csapdába zárják a metánmolekulákat. Ha mindez felszabadul (a jelenség Nyugat-Szibériában már zajlik), akkor összesen 450 milliárd tonna metán jut a légkörbe, ami rövid távon annak felel meg, mintha 23-szor annyi CO2 jutna ki. Ennek következményei beláthatatlanok.
Az átlaghőmérséklet növekedtével négy egymástól független következmény várható:
1. A hőmérséklet növekedésével valószínűleg elolvad az Északi-sark jege. Ennek következtében a Golf-áramlat előterében felhígulhat a só sűrűsége, ez pedig magával hozza az áramlat lelassulását, hiszen azt a só sűrűségkülönbsége (gradiense) hajtja. Ez valószínűleg hűteni fogja Európát. A grönlandi jég elolvadása megemeli a tengerszintet néhány méterrel. A hideg északi tájak melegedése miatt egyes kutatások szerint még a Golf-áramlat jelentős lassulása előtt is hidegebb levegő tolódik Európa fölé, keményebb telet okozva.
2. A hőmérséklet növekedésével a világtenger is melegszik, a CO2-megkötő képessége ezzel csökken, tovább gyorsítva a felmelegedést.
3. Továbbá a melegedés miatt összeomlik az Amazonas-medence őserdei élővilága, valószínűleg ezzel eltűnik az utolsó jelentős szárazföldi CO2-megkötő nagyrendszer.
4. Ha 5 C°-ot emelkedik a bolygó hőmérséklete, akkor felolvad az összefüggő jégtakaró a föld alatt Szibériában. Az ott található jég 10%-ban metánt tartalmaz; a vízmolekulák csapdába zárják a metánmolekulákat. Ha mindez felszabadul (a jelenség Nyugat-Szibériában már zajlik), akkor összesen 450 milliárd tonna metán jut a légkörbe, ami rövid távon annak felel meg, mintha 23-szor annyi CO2 jutna ki. Ennek következményei beláthatatlanok.
Smith31-01-2011 18:21:04 // 55316
Nem éppen bár azt is jelenthetné :)
KH = kontakt hiba, magyarul érintkezési probléma, kilazult csatlakozó, laza saru, oxidált saru, stb.
KH = kontakt hiba, magyarul érintkezési probléma, kilazult csatlakozó, laza saru, oxidált saru, stb.
Cro16631-01-2011 18:19:28 // 55315
Élvezzétek a benzinnel autózást...nem sokáig tehetjük már :(
"Véleménye szerint mennyi időnk van még hátra az olajkorszakból?
– A jövőt pontosan megjósolni lehetetlen, hiszen rengeteg tényező bonyolult kölcsönhatása alakítja a folyamatokat. A 2008 óta tartó gazdasági világválság is évekkel tolta odébb az energiaválság idejét, hiszen drasztikusan visszaesett az energiahordozók iránti kereslet. Ugyanakkor nem árt tudni, hogy 2005 óta az olajkitermelés lényegében stagnál, és valószínűleg rövidesen csökkenni kezd, miközben az igények napról napra nőnek. Ha mindenáron időpontot kell mondanom, akkor azt valószínűsítem, hogy valamikor 2030 körül, de legkésőbb 2050 táján már komoly problémákkal nézhetünk szembe. Addigra ugyanis az olaj eltűnőben lehet a világpiacról, és ha nem helyettesítik, az káoszhoz vezethet. A kutatócsoportok egy része szerint ilyen rövid időn belül nem lehet kiváltani az olajat. Az energiahiány ráadásul csak a problémakör egyik eleme, amely szorosan összefonódik a természeti környezet drasztikus leromlásával és a túlnépesedéssel. Ezek talán még jelentősebb gondok, mint az, hogy elfogy az olaj. A MEA (Millenium Ecosystem Assesment) 2007-es jelentése szerint a huszonhárom nagy biológiai rendszerből hét jelentősen, további nyolc pedig már visszavonhatatlanul károsodott az emberi tevékenység következtében. A jelenségeket a végtelenségig sorolhatnánk, az erdőirtástól a tengerek túlhalászásán és a természeti élőhelyek drasztikus zsugorodásán át a globális felmelegedésig. Ez utóbbi is nagy valószínűséggel az emberi tevékenység következménye: az évmilliók alatt a föld alá temetődött, a növények által kivont szenet most visszapöfögtetjük a légkörbe, márpedig a szén-dioxid üvegházhatású gáz. "
Teljes cikk KLIKKKK
Elkeserítő...igazából nincs is olyan messze...még simán él(het)ünk akkor :(
"Véleménye szerint mennyi időnk van még hátra az olajkorszakból?
– A jövőt pontosan megjósolni lehetetlen, hiszen rengeteg tényező bonyolult kölcsönhatása alakítja a folyamatokat. A 2008 óta tartó gazdasági világválság is évekkel tolta odébb az energiaválság idejét, hiszen drasztikusan visszaesett az energiahordozók iránti kereslet. Ugyanakkor nem árt tudni, hogy 2005 óta az olajkitermelés lényegében stagnál, és valószínűleg rövidesen csökkenni kezd, miközben az igények napról napra nőnek. Ha mindenáron időpontot kell mondanom, akkor azt valószínűsítem, hogy valamikor 2030 körül, de legkésőbb 2050 táján már komoly problémákkal nézhetünk szembe. Addigra ugyanis az olaj eltűnőben lehet a világpiacról, és ha nem helyettesítik, az káoszhoz vezethet. A kutatócsoportok egy része szerint ilyen rövid időn belül nem lehet kiváltani az olajat. Az energiahiány ráadásul csak a problémakör egyik eleme, amely szorosan összefonódik a természeti környezet drasztikus leromlásával és a túlnépesedéssel. Ezek talán még jelentősebb gondok, mint az, hogy elfogy az olaj. A MEA (Millenium Ecosystem Assesment) 2007-es jelentése szerint a huszonhárom nagy biológiai rendszerből hét jelentősen, további nyolc pedig már visszavonhatatlanul károsodott az emberi tevékenység következtében. A jelenségeket a végtelenségig sorolhatnánk, az erdőirtástól a tengerek túlhalászásán és a természeti élőhelyek drasztikus zsugorodásán át a globális felmelegedésig. Ez utóbbi is nagy valószínűséggel az emberi tevékenység következménye: az évmilliók alatt a föld alá temetődött, a növények által kivont szenet most visszapöfögtetjük a légkörbe, márpedig a szén-dioxid üvegházhatású gáz. "
Teljes cikk KLIKKKK
Elkeserítő...igazából nincs is olyan messze...még simán él(het)ünk akkor :(
Don Gombóc31-01-2011 18:10:50 // 55313
Persze hogy erdpunkt vazze. :) Mert ez egy 220 voltos 50hz-s kávédaráló. :)
Ezt még egyszer nem akarom hallani !!!
Ezt még egyszer nem akarom hallani !!!
Don Gombóc31-01-2011 18:06:07 // 55312
Kontakt Hiba.
Andy31-01-2011 17:14:52 // 55311
KH szerintem: kehes, döglött, kipurcant, sz@r ilyesmi. :))))))
bizi31-01-2011 17:09:08 // 55310
Benzin vs dizel vitába nem szállnék bele, de én is azt vallom, ha autó akkor benzin, bár remélem hamarosan megváltozik a véleményem :)
kh mit jelent?
kh mit jelent?
'''''31-01-2011 17:08:04 // 55309
Én is 166 2.5 után vettem 159 2.4-et.A forma miatt váltottam.A használt részecskeszűrő az első próbálkozás volt de nem vált be.Csak utána dobtam ki,helyettesítettem csővel és írattam ki.Azóta tökéletes!
Arno16631-01-2011 16:49:46 // 55308
Most h mondod ugrott be, nekem az ABS anyázott erősen, mikor a motortérben az egyik földpont (Gombóc: testpont :) kh-s volt.... szóval siman lehet valami tápellátás mizéria is.
Arno16631-01-2011 16:47:11 // 55307
"Cserélj benzinesre ikon" :)
-> Diagnosztika, sokminden lehet nagyon. Szenzorok, fals levegő, kh.
Kormányszögjeladó asszem relative "tipikus" kín.... de diagnosztika arra is a tuti.
-> Diagnosztika, sokminden lehet nagyon. Szenzorok, fals levegő, kh.
Kormányszögjeladó asszem relative "tipikus" kín.... de diagnosztika arra is a tuti.
Arno16631-01-2011 16:43:27 // 55306
Vegyé benzinest, abban nincs DPF, nem kell buzizni, mutyizni, csak nyomni neki meg tankolni. 100e-nel gyertyat / vezerlest cserelni es szevasz. :)
Bár futóműben is lenne benzines :)
Bár futóműben is lenne benzines :)
Arno16631-01-2011 16:40:29 // 55305
"D"????? Vazze! :)
Kikészítetek ezzel a dízel imádattal.... ez olyan mintha férfi fenekekről menne itt a diskura hogy kinek milyen jó....most komolyan.... :)
Kellenek férfi hátsók a világba - nem arról van szó...de kezeljük a helyükön őket! ;)
Amikor V8-ról, meg fenékről van szó, akkor formás női popsikra egészséges asszociálni. Hogy jutott eszedbe a D?????
Kikészítetek ezzel a dízel imádattal.... ez olyan mintha férfi fenekekről menne itt a diskura hogy kinek milyen jó....most komolyan.... :)
Kellenek férfi hátsók a világba - nem arról van szó...de kezeljük a helyükön őket! ;)
Amikor V8-ról, meg fenékről van szó, akkor formás női popsikra egészséges asszociálni. Hogy jutott eszedbe a D?????
bizi31-01-2011 16:32:18 // 55304
Lehet az lesz, mert most elég sokat használom városban 2-4km és a ma többször csak 2-ikra indult két izzítás után is.
Andy31-01-2011 16:28:50 // 55303
Nekem akkor csinált ilyesmit mikor haldoklott az aksim.
Arno16631-01-2011 16:28:41 // 55302
Van igazság benne, de azt se feledd hogy az elmult x evben drasztikus melegedesnek indult a Föld, ami földtörténeti mértékkel annyi mint egy pislantás.
Szóval benne van a kezünk rendesen.
Lehet magától is melegszik, de hogy rágyorsítottunk az tuti.
http://www.carbonify.com/carbon-dioxide-levels.htm
(280 volt az iparosodás előtt a cikk szerint, most meg 390. Ez akár honnan nézem sok. )
Nem lehet ennyivel elintézni, és letolni magunkról a felelősséget. Mondjuk rosszul sem kell aludni ha az ember nyöm egy kövéret....
(ez a benyásokra érvényes, a kormosokra nem :)
Másrészről viszont ha melegszik magától akkor ultra nagy a szar, mert a tengerek alatti metánhidrát, tengerben oldott co2 a hőmérséklettel arányos mértékben felszabadul, a metán pedig egy bazi üvegházgáz.
Egy rohadt öngerjesztő folyamat ahol most 1% co2 kibocsátás többlet később sokszorosan bosszulja meg magát.
Szóval benne van a kezünk rendesen.
Lehet magától is melegszik, de hogy rágyorsítottunk az tuti.
http://www.carbonify.com/carbon-dioxide-levels.htm
(280 volt az iparosodás előtt a cikk szerint, most meg 390. Ez akár honnan nézem sok. )
Nem lehet ennyivel elintézni, és letolni magunkról a felelősséget. Mondjuk rosszul sem kell aludni ha az ember nyöm egy kövéret....
(ez a benyásokra érvényes, a kormosokra nem :)
Másrészről viszont ha melegszik magától akkor ultra nagy a szar, mert a tengerek alatti metánhidrát, tengerben oldott co2 a hőmérséklettel arányos mértékben felszabadul, a metán pedig egy bazi üvegházgáz.
Egy rohadt öngerjesztő folyamat ahol most 1% co2 kibocsátás többlet később sokszorosan bosszulja meg magát.
bizi31-01-2011 16:22:28 // 55301
Az előbb kigyulladt a műszerfalon a sárga motor ikon. Ez mit jelent? 2,4 mjtd. Magyar könyv a régebbi modellről szól, abban ilyen nincs, másik könyv meg olasz. Holnap megyek autóvillamoságishoz, ő elvileg motordiagnosztikát le tud futtatni, csak jó lenne tudni mire készüljek.
Amit még furcsállok, hogy néha egyszerre kigyullad az asr off és a km órában lévő körben, háromszögben lévő felkiálltójel (VDC-ESP?), ami úgy is marad jó ideig. Ha esp aktivizálódik, akkor minek kapcsolja ki az esp-t, ami az egyik fontos eszköze? Előbb mentem egy kört, hogy a motor lámpa világít-e még és mentem vagy 20-al egyenesben, amikor ismét kigyulladt a két lámpa.
Amit még furcsállok, hogy néha egyszerre kigyullad az asr off és a km órában lévő körben, háromszögben lévő felkiálltójel (VDC-ESP?), ami úgy is marad jó ideig. Ha esp aktivizálódik, akkor minek kapcsolja ki az esp-t, ami az egyik fontos eszköze? Előbb mentem egy kört, hogy a motor lámpa világít-e még és mentem vagy 20-al egyenesben, amikor ismét kigyulladt a két lámpa.
GEORGE31-01-2011 16:21:47 // 55300
Látom találkozunk a Farsangon, ne nem gond dumálhatnánk pár szót a dologról.
GEORGE31-01-2011 16:09:41 // 55299
Lehet lemaradtál róla, mikor Ystuc felrakott egy rövid városi videot, ahogy szeli Bp utcáit.
Wickey kioktatott, hogy amit hallunk az egy szép V8-as benyás motorhang:-)))
A valóság az volt, hogy V10 volt és diesel :-))))))))
Szóval ilyen diesel még jobban kéne mint a mostanim :-))))))
Wickey kioktatott, hogy amit hallunk az egy szép V8-as benyás motorhang:-)))
A valóság az volt, hogy V10 volt és diesel :-))))))))
Szóval ilyen diesel még jobban kéne mint a mostanim :-))))))
Andy31-01-2011 16:07:19 // 55298
Első Kormos Mata Georgina!!!!!
Ne beszéjjé hülyeségeket! :))))
Ne beszéjjé hülyeségeket! :))))
GEORGE31-01-2011 15:56:40 // 55297
V8-at én is elfogadnék, pl hasonlót ami az ajudiban is kerreg .-))) hmmmm 4.2 V8 JTD
Andy31-01-2011 15:50:23 // 55296
Én addig smúzolnék Anyának, míg a vödör helyett egy nagy tescos szatyor píííízt vinnék! ;)))
Grando31-01-2011 15:48:14 // 55295
Mehetnénk egy vödörrel az állunk alatt a bemutatóra! :DDD
Andy31-01-2011 15:45:43 // 55294
Annyira jó lenne ha valami megvalósulna már ezekből a tervekből! Egy V8-as hmmmm vágyaim netovábbja! :)))))
GEORGE31-01-2011 15:19:03 // 55293
Jól értettem, megoldható a kiiktatása a r.szűrőnek?
Azt is írod, hogy vettél használt r.szűrőt. De minek ha már tettél csövet is kiírattad?
Komolyan érdekel, mert a mostani 156 2,4 mjet 20V-ben lassan 250e km van és semmi gondom.
utódként meg a 159-et néztem ki, de egyre jobban táncolok ki belőle, mert nem akarok szenvedni azokkal amiket írtok.
Úgy akarnám használni mint az enyémet, beülök indít, megjövök leállít......
Azt is írod, hogy vettél használt r.szűrőt. De minek ha már tettél csövet is kiírattad?
Komolyan érdekel, mert a mostani 156 2,4 mjet 20V-ben lassan 250e km van és semmi gondom.
utódként meg a 159-et néztem ki, de egyre jobban táncolok ki belőle, mert nem akarok szenvedni azokkal amiket írtok.
Úgy akarnám használni mint az enyémet, beülök indít, megjövök leállít......
GEORGE31-01-2011 15:13:52 // 55292
Ez egy buta szívatás, pénzkivétel a gyártók zsebéből semmi más.
A klíma felmelegedéssel foglalkozó társaságok szervezetek stb stb mind mind pénz megszerzéséről szól. milliárdokat kapnak, hogy megmentsék a földet, de nem tudják, A CO2-nek semmi köze sincs globális felmelegedéshez. az üvegházgázok összetevőnek mintegy 2% teszi csak ki. A CO2 koncentrátum megnövekedését 300-500éveel követi a hőfok emelkedés ami 0.5-1,5 'C köz van valahol.
Ez a folyamat ciklikusan ismétlődik, semmit sem lehet tenni ellene!
Akkor is volt jégkorszak és felmelegedés amikor nem is léteztek autók-gyárak, meg az ember sem.....
Szóval nem az ember teszi tönkre a földet, hanem saját maga!
A klíma felmelegedéssel foglalkozó társaságok szervezetek stb stb mind mind pénz megszerzéséről szól. milliárdokat kapnak, hogy megmentsék a földet, de nem tudják, A CO2-nek semmi köze sincs globális felmelegedéshez. az üvegházgázok összetevőnek mintegy 2% teszi csak ki. A CO2 koncentrátum megnövekedését 300-500éveel követi a hőfok emelkedés ami 0.5-1,5 'C köz van valahol.
Ez a folyamat ciklikusan ismétlődik, semmit sem lehet tenni ellene!
Akkor is volt jégkorszak és felmelegedés amikor nem is léteztek autók-gyárak, meg az ember sem.....
Szóval nem az ember teszi tönkre a földet, hanem saját maga!
Arno16631-01-2011 14:27:25 // 55291
BeczA30-01-2011 20:51:55 // 55290
Nem kerestem vissza a technikád, de ilyen hidegben én csak mosatom ;)))
Mosom én eleget magam a buszt mikor dolgozom, a kocsi meg megérdemel egy kis kézimosós kényeztetést :))
Mosom én eleget magam a buszt mikor dolgozom, a kocsi meg megérdemel egy kis kézimosós kényeztetést :))
Zotya 16430-01-2011 19:39:03 // 55289
Teeeee számítógép guru!!!! :-)))))
Alfás Viktor (NagyVad)30-01-2011 19:23:37 // 55288
Köszi szépen!
Sikerült!
Sikerült!
vm30-01-2011 19:21:00 // 55287
http://docky.netexpert.hu/166/Alfa166_kezelesi.pdf
Alfás Viktor (NagyVad)30-01-2011 19:20:22 // 55286
Mi az e-mail cim ahol fenn van mert át szeretném küldeni a haverom nak!
vm30-01-2011 19:16:42 // 55285
Alfás Viktor (NagyVad)30-01-2011 19:12:56 // 55284
Sziasztok!
Honnan lehet letölteni a 166 magyar kezelési kézikönyvét?
Honnan lehet letölteni a 166 magyar kezelési kézikönyvét?
bizi30-01-2011 19:07:34 // 55283
Ha már előkerült az optimális fordulat, normál használatkor mi az egészséges fordulatszám 2,4mjtd estén a motor óvása tekintetében?
Zotya 16430-01-2011 17:03:49 // 55282
A technika adott ,én is így járok el,téli időszakban.De itt nagyon xar az idő,no és hó is van bőven,ami nem gond mert lehet kicsit "csapatni" a vassal.:-)))))
Kriszo30-01-2011 16:33:36 // 55281
Tegnap sütött a nap, de hideg volt:))
A csevegésbe már leírtam, hogyan szoktam ilyenkor mosni:)
A csevegésbe már leírtam, hogyan szoktam ilyenkor mosni:)
Zotya 16430-01-2011 16:31:48 // 55280
Pesten és környékén ilyen szupi idő volt?Itt a Tiszánál hideg,és köd,tehát nem volt értelme a tisztogatásnak.De holnap tünök vissza Pestre és bepótolom én is.:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
445
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?