Tiszteletem, Uraim!
Ezt a gépet ismeri valaki, vélemény? Köszi előre is.
164
Forum >> 164-166
Gabiszan04-05-2012 12:15:51 // 62829
Föckös04-05-2012 06:37:52 // 62828
És gondolj bele, hogy a tied olcsó volt, olcsóbban sehol nem csinálták volna meg.
Örülj, h nem fingtam az ülésébe, és nem tettünk bele volvós népdalokat, vagy ilyesmi, egy bizonyos helyen ugyanis bármi megtörténhet :-))))
Örülj, h nem fingtam az ülésébe, és nem tettünk bele volvós népdalokat, vagy ilyesmi, egy bizonyos helyen ugyanis bármi megtörténhet :-))))
Kriszo03-05-2012 21:55:41 // 62827
Amikor én kerestem 166-okat, akkor néztem meg.Amiket akkor én tapasztaltam:
-A motor nagyon nehezen indult még melegen is fogalmam sincs hogy mitől...
-A kuplung finoman szólva is csúszott
-A futómű eléggé furcsa hangokat adott ki már akkor is magából.(megjegyezném az enyémnek közel sem voltak ilyen hangjai és az sem volt olcsó..)
-Optikailag akkor még egész kultúráltan nézett ki azóta ez nem kicsit változott meg, ha megnézed az egyik oldalról készült képet mintha hiányozna a lökösből egy elég nagy darab, az eleje is elég furán áll, akkor ez még egyáltalán nem így volt.
Szerintem nem sok lett rá költve azóta sem ,pláne ahogy kinéz kívülről.
Én ezért nem venném meg.Szerintem ha megveszed legalább az árát rá lehet költeni mire épkézláb autó lesz belőle..De ez csak az én véleményem, vannak itt nálamnál sokkal jobban hozzáértők kérdezdd az ő véleményüket..)))
-A motor nagyon nehezen indult még melegen is fogalmam sincs hogy mitől...
-A kuplung finoman szólva is csúszott
-A futómű eléggé furcsa hangokat adott ki már akkor is magából.(megjegyezném az enyémnek közel sem voltak ilyen hangjai és az sem volt olcsó..)
-Optikailag akkor még egész kultúráltan nézett ki azóta ez nem kicsit változott meg, ha megnézed az egyik oldalról készült képet mintha hiányozna a lökösből egy elég nagy darab, az eleje is elég furán áll, akkor ez még egyáltalán nem így volt.
Szerintem nem sok lett rá költve azóta sem ,pláne ahogy kinéz kívülről.
Én ezért nem venném meg.Szerintem ha megveszed legalább az árát rá lehet költeni mire épkézláb autó lesz belőle..De ez csak az én véleményem, vannak itt nálamnál sokkal jobban hozzáértők kérdezdd az ő véleményüket..)))
Kriszo03-05-2012 21:48:14 // 62826
Miért nem nagyot??:)Holnaptól csökken 10ft-al a nyál..))))))
Misi16603-05-2012 18:43:30 // 62825
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy a 166 2.0 V6 féltengelyét fel lehet-e rakni 166 Jtd-re?
2000-1999-es évjárat!
Köszi előre is ha valaki tudja a választ!
Üdv!!
Azt szeretném kérdezni,hogy a 166 2.0 V6 féltengelyét fel lehet-e rakni 166 Jtd-re?
2000-1999-es évjárat!
Köszi előre is ha valaki tudja a választ!
Üdv!!
gecsa03-05-2012 07:59:04 // 62824
nem bírtam megtalálni..lehet nem voltam elég kitartó...miért nem vennéd meg?
András bácsi03-05-2012 07:33:46 // 62823
Biztos, hogy nem gyári azokon.
Föckös03-05-2012 06:40:10 // 62822
na ezért pl irigykedek az öregemre, egy csipetnyit jobb a féke...
kapeka (Nagyvad)02-05-2012 22:23:29 // 62821
20 perc alatt csak 2 km-t tettél meg? :-DDDD
Grando02-05-2012 22:22:57 // 62820
Azért a négydugós Brembo féknyergeket nem ad hoc jelleggel dpobálják még ma sem. Ahogy Tipoatti írta, a 10-szelepeseken nem volt. Esetleg nem kizárható, hogy egyes nyugati piacokon adhatták - bár ezt is kétlem. Viszont a legkurrensebb bontott cucc, úgyhogy sanszosabb az igényes régi tulaj verzió. ;)))
tipoatti02-05-2012 22:16:24 // 62819
10V-s JTD szerintem sincs Brembo-val gyárilag. Amit láthattál, az gondos tulajok upgrade-je lehet. Aztán ki tudja ezeknél a digóknál...
sprint8302-05-2012 21:53:16 // 62818
Akkor amiket láttam sima JTD-ket azokon nem gyárilag van? Vagy ez is olyan mint sokszor, hogy amit épp találtak a polcon azzal rakták össze?:))
Dzsozy02-05-2012 21:51:38 // 62817
Az átlagfogyasztás ok, de a tankba lévő benyát a pillanatnyi fogyival kalkulál. Ha lepadlózom pillanatok alatt lecsökkent korábban, most meg húsz perc autókázás után 897km-ről 895 lett. Lehet hogy átment perpétum mobilebe .:)
András bácsi02-05-2012 21:51:17 // 62816
A V6-osok, meg a 2.4mjet, ami négydugattyús brembós.
sprint8302-05-2012 21:48:26 // 62815
A JTD 166-okon mitől függ, hogy melyiket szerelték a 4 dugós fékkel és melyiket a sima úszónyergessel? A facelift utániak ahogy elnéztem mind azzal vannak.
kapeka (Nagyvad)02-05-2012 21:42:37 // 62814
Gondolom csak lenullázódtak az értékek, kell vele menni egy keveset, mire újra belövi magának a dolgokat. Mivel a kiszerelés után az eddigi átlagfogyasztásod 0 lett, így akármilyen kevés nafta van a tankban, az sok száz km-re elég az ICS szerint. Mész vele kicsit, elkezdi számolni a valós fogyasztást, így lesz egyre pontosabb a maradék km becslése. Javítsatok ki, ha nem így van...
Dzsozy02-05-2012 20:24:59 // 62813
Szép estét Mkinek! ICS kiszerelés ügyben kérdeznék. Csak mellesleg megjegyzem azért nem olyan egyszerű, feszegetni kell azért rendesen a műanyag burkeszt. Szóval carbonozás miatt kiszedtem, leszedtem a csatikat, levettem az előlapot stb......... Mikor visszaraktam mennem kellett egy karikát. Tankoltam,nézem a fogyasztás mérőt, hogy hány km-re elég a nafta. A kiszerelés előtt 20-30-50-stb (ne keressünk benne logikát) ugrált a kijelző,hogy hány km-re elegendő benzin van benne. Most meg 897km-ről indult és számolt egyesével vissza, de rohadt lassan. Ez mitől lehet?
Andy02-05-2012 20:16:25 // 62812
Ha rendesen viseled magad, majd viszlek egy kört! Na nem nagyot... :)))))
tipoatti02-05-2012 17:49:17 // 62811
Nem sok királyabb dolog létezik részemről egy tetőablaknál, nekem nagyon hiányzik. Sík ideg vagyok a mai napig, amikor látom, hogy a fapados, retek F-Astrák, E-Kadettek, stb. tömkelegén ott a "sibeda". Egy ilyen kategóriájú autóra, mint a miénk, alapfelszerelésként oda kéne, hogy legyen biggyesztve szvsz...
Kriszo02-05-2012 16:37:06 // 62810
Múltkor már kitárgyaltuk ezt a vasat azhiszem, olvass visszább pár oldalt...Egyébként én nem venném meg...
kapeka (Nagyvad)02-05-2012 16:36:15 // 62809
Ebben persze teljesen igazad van. Hálát adok az égnek, hogy nem sikerült TI-felnit vennem, mostanra meg nem is akarok, mert szó szerint fájna közlekednem, így is van különbség a 16 és a 17-es között...
Arno16602-05-2012 16:27:18 // 62808
:)
Nem ezzel fogsz ártani neki, hanem ha használod ezeken a remek utakon... Egy egy úthiba csavar csavar mindig a kasznin egyet, aztan idővel szépen engednek a ponthegesztések és elkezd lélegezni a kaszni. Jön a nyüszögés, meg a kevésbé feszes érzés kanyarban... (azért is jó a toronymerevítő még mikor egyben van a kocsi, nem akkor amikor már érződik a lifegés :)
Ma már hibátlanul meg tudnak ilyesmit majdnem azt mondom gyári minőségben csinálni. A technológia maximálisan adott, szakember kérdése. ("csak"......... :)
Pont ez a lényeg, hogy nem levágni kell, hanem lefúrkálni a ponthegesztéseket, és leemeled simán. Kb 5cm-enként van összepöttyintve ahogy rémlik...
Nem ezzel fogsz ártani neki, hanem ha használod ezeken a remek utakon... Egy egy úthiba csavar csavar mindig a kasznin egyet, aztan idővel szépen engednek a ponthegesztések és elkezd lélegezni a kaszni. Jön a nyüszögés, meg a kevésbé feszes érzés kanyarban... (azért is jó a toronymerevítő még mikor egyben van a kocsi, nem akkor amikor már érződik a lifegés :)
Ma már hibátlanul meg tudnak ilyesmit majdnem azt mondom gyári minőségben csinálni. A technológia maximálisan adott, szakember kérdése. ("csak"......... :)
Pont ez a lényeg, hogy nem levágni kell, hanem lefúrkálni a ponthegesztéseket, és leemeled simán. Kb 5cm-enként van összepöttyintve ahogy rémlik...
kapeka (Nagyvad)02-05-2012 16:15:41 // 62807
Ennyi erővel csinálhatnánk belőle egy 4ajtós cabriót is, csak kéne pár merevítés... :-DDDDD
Mondjuk én elvagyok tetőablak nélkül, még sosem volt nekem ilyen, így nem is hiányzik, csak kíváncsi voltam. Na de hogy felnyitni a kocsit, mint egy konzervnyitót, pláne levágni az egész tetejét?! Amikor hétvégén kisuvickolom, nem pont ezt a bánásmódot szánom neki... :-)))))))))
Mondjuk én elvagyok tetőablak nélkül, még sosem volt nekem ilyen, így nem is hiányzik, csak kíváncsi voltam. Na de hogy felnyitni a kocsit, mint egy konzervnyitót, pláne levágni az egész tetejét?! Amikor hétvégén kisuvickolom, nem pont ezt a bánásmódot szánom neki... :-)))))))))
Arno16602-05-2012 15:00:13 // 62805
A tetőcuccot meg pár liter GI/V-s hidraulika olajra szivesen elbartelezném.... tehénke váltójába érik a csere úgyis, praktikus csere lenne részemről!
Arno16602-05-2012 14:55:30 // 62804
Nem kell körbevágatni, ponthegesztve van a tető végig - a króm csík alatt van összeillesztve, átlapolva. Végigfurkálja az ember, és simán kijön a tető az oszlopok közül.
Ha a Moszkva tér felé jártok csörögjetek, megmutatom szivesen a kettévágott gépen, remekül látszik!
Ha a Moszkva tér felé jártok csörögjetek, megmutatom szivesen a kettévágott gépen, remekül látszik!
tipoatti02-05-2012 14:45:20 // 62802
Igen, ezt ajánlottad már nekem is... :) Azért az oszlopokat nem vágatnám körbe, bár... Csináltattam ennél cifrább dolgot is már anno, bolond fiatal koromban. :)
tipoatti02-05-2012 14:42:12 // 62801
"a tetőkárpit cseréje és egy plusz merevítés beépítése is szükséges" Na, pont ezzel a szöveggel hajtottak el annak idején - hiszen ez a gyári ajánlás.
Majdnem 200K ?! Az komoly... A 156-ba 80K-ért került fel a tetőre. Nem a fullosat rakattam, megelégedtem a mezei elektromos nyitás-zárással. Memóriára, gyújtás levétele utáni zárásra nem volt szükségem. Egyébként a Large méretű ablak hátránya ( nem tudom, hogy tudod-e ), hogy nem nyit ki annyira, mint a médium méret. Jómagam ezért rakattam a középső méretűt anno a tetőre. Olcsóbb is, ( nekem ) jobb is.
Majdnem 200K ?! Az komoly... A 156-ba 80K-ért került fel a tetőre. Nem a fullosat rakattam, megelégedtem a mezei elektromos nyitás-zárással. Memóriára, gyújtás levétele utáni zárásra nem volt szükségem. Egyébként a Large méretű ablak hátránya ( nem tudom, hogy tudod-e ), hogy nem nyit ki annyira, mint a médium méret. Jómagam ezért rakattam a középső méretűt anno a tetőre. Olcsóbb is, ( nekem ) jobb is.
Arno16602-05-2012 14:30:21 // 62799
Tegyél bele gyárit!
Szerzel egy tetőt fillérekért, nekem van hibátlan mechanika.
Csak le kell furkálni a ponthegesztéseket, leemelni a tetőt, és bele a tetőablakost, összeponthegeszteni és csokolom. Haverom rendszeresen megcsinaltatja minden autójánál. :)
Szerzel egy tetőt fillérekért, nekem van hibátlan mechanika.
Csak le kell furkálni a ponthegesztéseket, leemelni a tetőt, és bele a tetőablakost, összeponthegeszteni és csokolom. Haverom rendszeresen megcsinaltatja minden autójánál. :)
carlos16602-05-2012 14:13:29 // 62798
Sziasztok Cartársak!
Tettem fel egy-két dolgot az adok-veszek kategóriába. :)
További szép napot Nektek!
Tettem fel egy-két dolgot az adok-veszek kategóriába. :)
További szép napot Nektek!
Grando02-05-2012 10:55:18 // 62797
kapeka (Nagyvad)02-05-2012 10:46:00 // 62796
Pedig tőlük kaptam az árajánlatot, nem utasítottak el, csak annyi van a végére írva, az árajánlatban szereplő árhoz a tetőkárpit cseréje és egy plusz merevítés beépítése is szükséges. Árak pedig:
Hollandia 300 DELUXE Large (ez a legfullosabb): 168.000+28.000 szerelés (bruttó)
Előbbi 2 tétel nem tudom, mi pénz, de gondolom, 250-en innen megáll a dolog. Ennyiért más autót vesz... :-(
Hollandia 300 DELUXE Large (ez a legfullosabb): 168.000+28.000 szerelés (bruttó)
Előbbi 2 tétel nem tudom, mi pénz, de gondolom, 250-en innen megáll a dolog. Ennyiért más autót vesz... :-(
tipoatti02-05-2012 10:13:29 // 62795
Várjál csak, találtál olyat, aki bevállalná a beszerelést? Amikor a vasat vettem, az első utam a Webasto-hoz ( ill. a hivatalos, szerződött mo.-i partneréhez ) vezetett, mondván, hogy azonnal applikálódjon befelé a napfénytető, mint az előző 156-omnál. Ők nem vállalták be, a gyári Webasto adatbázis sem ajánlotta napfénytető szerelésére a 166-ot... :S
Milyen árajánlatot kaptál, ha nem titok?
Milyen árajánlatot kaptál, ha nem titok?
kapeka (Nagyvad)02-05-2012 09:35:05 // 62794
Napfénytetőről jut eszembe; árajánlatot kértem kíváncsiságból, mibe kerülne beszerelni egy Webasto-tetőt. Hát nem kevés pénz, ha egyszer már begyújtani sem lesz kedvem 20ezresekkel (nem mintha ez most aktuális lenne), akkor majd elszórom ilyen úri huncutságokra... :-)))
kapeka (Nagyvad)02-05-2012 09:32:15 // 62793
FRC02-05-2012 08:59:15 // 62792
Kriszo02-05-2012 06:34:05 // 62791
Szia!Sok sikert az autóhoz, üdv itt!
kapeka (Nagyvad)01-05-2012 21:32:16 // 62789
elhallozás=elhalálozás
Délután nekiugrottam a zárnak, szétszedtem, kitakarítottam a motort, de most sem jó. Az a gond, hogy a motor működik, de 5-ször az összes zár bezár-kinyit, végül a bal első zárva marad, a többi meg nyitva. Ha lekötöm a csatlakozót a bal elsőről, akkor minden OK, tehát ez a hibás, csak valamiért nem érzékeli a bezárt (vagy éppen a nyitott) állapotot. Volt valakinek ilyen jellegű problémája is már?
Délután nekiugrottam a zárnak, szétszedtem, kitakarítottam a motort, de most sem jó. Az a gond, hogy a motor működik, de 5-ször az összes zár bezár-kinyit, végül a bal első zárva marad, a többi meg nyitva. Ha lekötöm a csatlakozót a bal elsőről, akkor minden OK, tehát ez a hibás, csak valamiért nem érzékeli a bezárt (vagy éppen a nyitott) állapotot. Volt valakinek ilyen jellegű problémája is már?
tipoatti01-05-2012 09:54:48 // 62788
A nyitott napfénytetőd látványa kihozta belőlem a genyát... :P
Peta7401-05-2012 09:31:04 // 62787
Május új hónap a naptárban.Aki esetleg elfelejtette! :)
Andy01-05-2012 07:16:01 // 62786
Mondjuk hogy ráfért a verdádra egy ganajozás! :))) De ha még egyszer képen kormolsz... :P :)))
kapeka (Nagyvad)30-04-2012 21:48:05 // 62785
Sziasztok!
Eddig nem foglalkoztatott nagyon a centrálzár-problémakör, pedig sokszor került már szóba. Mától alanya vagyok a dolognak; a jobb első ajtóban lévő adta meg magát illetve még csak szórakozik, de gondolom, ez az elhallozás előtti állapot. 2-3 nyitás-zárás után nem működik tovább, aztán egyszer úgy gondolja magát, ismét megy. Mit kell ilyenkor konkrétan cserélni? Csak a motort vagy a komplett szerkezetet (amennyire látom, roncsolás nélkül nem bontható ki a motor, vagy van trükkje?) Van valakinek eladó cucca avagy beszerzési forrása?
Eddig nem foglalkoztatott nagyon a centrálzár-problémakör, pedig sokszor került már szóba. Mától alanya vagyok a dolognak; a jobb első ajtóban lévő adta meg magát illetve még csak szórakozik, de gondolom, ez az elhallozás előtti állapot. 2-3 nyitás-zárás után nem működik tovább, aztán egyszer úgy gondolja magát, ismét megy. Mit kell ilyenkor konkrétan cserélni? Csak a motort vagy a komplett szerkezetet (amennyire látom, roncsolás nélkül nem bontható ki a motor, vagy van trükkje?) Van valakinek eladó cucca avagy beszerzési forrása?
Totti (NagyVad)30-04-2012 21:41:33 // 62784
Ha Zender spoiler szett érdekel keress engem!
tipoatti30-04-2012 21:40:39 // 62783
Szia,
Sok örömöt a vashoz & kérdezz a legnagyobb nyugalommal. ;)
Sok örömöt a vashoz & kérdezz a legnagyobb nyugalommal. ;)
Totti (NagyVad)30-04-2012 21:40:20 // 62782
Üdv itt!
Gabor_16630-04-2012 21:37:01 // 62781
Sziasztok
Már régóta olvasom a fórumot de csak ma váltam taggá.Legalább már én is tudok kérdezni ha valami bajom van.:)
Már régóta olvasom a fórumot de csak ma váltam taggá.Legalább már én is tudok kérdezni ha valami bajom van.:)
tipoatti30-04-2012 20:41:37 // 62780
Grat.!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
514
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?