Forum >> 164-166
M(r)-109R Jeges14-12-2012 18:59:30 // 65129
AZ enyém is csinálta, én úgy diagnosztizáltam, hogy ez a külső,belső levegő szervomotorja okozza.
Zotya 16414-12-2012 17:04:01 // 65128
No várjuk! :)
Bianco14-12-2012 16:50:45 // 65127
Új jövevény érkezik hamarosan a 164 családba...
tipoatti14-12-2012 16:39:42 // 65125
Nadekérem... :)))))
Zotya 16414-12-2012 15:55:01 // 65124
Elnézve a képet és ismervén az igényeimet, igen elviselném azt a hangzást ,amit ez az össze-visszaság áraszt. ;)) Gondolom betölti rendesen a teret és a minőséggel sem lehet gond. :)
Bömbölne Karel Gott . :DD
Bömbölne Karel Gott . :DD
Grando14-12-2012 15:38:32 // 65123
Kb. leszarom. Úgyis tudsz nagyobbat mondani bárminél. :DD
GTPeti14-12-2012 15:34:16 // 65122
Egy gyári rendszernél sosem (a valódi) hifi hang a cél. Olyat, hogy "balf@szok" a gyárak sosem írtam. Csak azt, hogy más szempontok alapján messze jobbat lehet összeállítani. És hiba lenne azt hinni, hogy egy ilyen (gyári) rendszer már egy nagyon magas szintet képvisel. ÁLTALÁBAN nem. Ha még van kérdésed, nyugodtan beszélhetünk róla a Hifitopicban.
Grando14-12-2012 15:19:43 // 65121
Hű ezek a Lexusnál mekkora balfaszok! Ilyen össze-vissza hifi rendszert... Sehol egy normális mélynyomó koporsó, nem csak elöl vannak hangszórók... Mekkora szar lehet! :P
tipoatti14-12-2012 15:04:50 // 65120
Látszik, hogy mérnök ember vagy. Engem a hideg ráz ezektől a horror képektől... :P :)))
Jobban szeretem, ha nem látom semminek a belét! ;)
Jobban szeretem, ha nem látom semminek a belét! ;)
GTPeti14-12-2012 14:34:37 // 65119
(Köszönet jcsabi cartársnak a linkért.)
GTPeti14-12-2012 14:33:54 // 65118
Bianco13-12-2012 15:48:41 // 65117
Ma én is átvettem a naptárat.
Nekem tetszik!
Köszönöm!
Nekem tetszik!
Köszönöm!
kapeka (Nagyvad)12-12-2012 23:35:56 // 65116
Milyen az a kapcsolos? Wifiset en sem akarok.
W.12-12-2012 18:51:22 // 65115
Megkaptam a naptárakat. Nekem az eredeti fotókkal jobban tetszett volna. A paintelt változatok nekem nem igazán tetszenek. Legközelebb az eredeti fotókat kellene meghagyni.
atis_166jtd12-12-2012 14:16:44 // 65114
Nekem a kapcsolós kábel van, mert azzal lehet mindegyiket kiolvasni. Más lábakon kommunikál az ECU az ABS az ICS. Próbáltuk először a wifiset, de az csak ECU-hoz volt jó. Ez csak az én egyéni tapasztalatom.
kapeka (Nagyvad)12-12-2012 13:42:44 // 65113
És ha már így belejöttem az írásba, melyik a jobb:
ELM 327 v1.4 ODB2 + ADAPTOR DIAGNOSTIC
ADAPTORS + KKL
Ha jól értem, mindkettő kommunikál a 166-tal, a multiecuscan.net viszont nekem kicsit zavaros (például nem értem, hogy az ICS-hez miért csak A1 van írva, az "alap" kábel miért nem kell hozzá). Ki milyet használ? Egyáltalán használ valaki ilyeneket, vagy ez csak más topicok témája? ;-))
ELM 327 v1.4 ODB2 + ADAPTOR DIAGNOSTIC
ADAPTORS + KKL
Ha jól értem, mindkettő kommunikál a 166-tal, a multiecuscan.net viszont nekem kicsit zavaros (például nem értem, hogy az ICS-hez miért csak A1 van írva, az "alap" kábel miért nem kell hozzá). Ki milyet használ? Egyáltalán használ valaki ilyeneket, vagy ez csak más topicok témája? ;-))
kapeka (Nagyvad)12-12-2012 13:31:31 // 65112
Érdekes az a klíma-hiba. Persze én csak ugyanarról az autóról tudok beszámolni, mint Whiteshark :-), de a hibajelzés időnként előjön. Én a következőket vettem észre:
1. A klíma kompresszor hibátlan (felújíttattam 2 éve), a rendszer nem ereszt. A klíma beállításait a szerelőm le szokta resetelni (hogy ez pontosan mit jelent, nem tudom), és utána sokáig nem jön elő a hiba. Idén augusztusban volt reset, azóta 1x írta csak ki a képen lévő dumát (csak angolul persze), azóta semmi. Egy idő után sűrűsödik, a resetelés előtt volt 1-2 alkalom, hogy 1 perc alatt 2-3x is dobta, ami néha elég idegesítő tud lenni. Persze volt, hogy abbahagyta 1-2 hétre. Előtte 1 évvel volt resetelve.
2. Jóval ritkábban dob hibát, ha full auto módban van, mintha kéziben használom. A hibaüzi kb. 90%-ban akkor jön be, ha kézzel állítok valamit, akár hőfokot, akár a befújás irányát, mintha a lamellák megragadnának. Innentől hiába állítok hőfokot, a gyújtás ismételt ráadásáig nem működik a szabályozás.
3. Full auto-ban is általában akkor dob hibát, ha változik a hőmérséklet, állít(ana) valamit.
4. Szerelőmnek nincs Fiat-specifikus diag-műszere, ezért a hibakódokat (csak a klímáét) nem tudja pontosan behatárolni. Mondta, hogy ha pontosan értelmezi valaki, amik nálam megjelentek, akkor már szétszedi, mivel ő is arra tippel, hogy az állító motorok végállás érintkezői, vagy valamely kis apróság lehet szar, de a hiba pontos ismerete nélkül szét nem szedi. Nálam 2 hibakód volt jelen a resetelés előtt, azóta 1x dobott hibát.
Fentiek miatt leszoktam a kézzel állítgatásról, full autoban kevesebb a gond. Ugyanakkor kíváncsi lennék, hogy valaki olvasta-e már ki ecuscan-nel, vagy bármivel, ami képes jobban behatárolni a hibákat.
1. A klíma kompresszor hibátlan (felújíttattam 2 éve), a rendszer nem ereszt. A klíma beállításait a szerelőm le szokta resetelni (hogy ez pontosan mit jelent, nem tudom), és utána sokáig nem jön elő a hiba. Idén augusztusban volt reset, azóta 1x írta csak ki a képen lévő dumát (csak angolul persze), azóta semmi. Egy idő után sűrűsödik, a resetelés előtt volt 1-2 alkalom, hogy 1 perc alatt 2-3x is dobta, ami néha elég idegesítő tud lenni. Persze volt, hogy abbahagyta 1-2 hétre. Előtte 1 évvel volt resetelve.
2. Jóval ritkábban dob hibát, ha full auto módban van, mintha kéziben használom. A hibaüzi kb. 90%-ban akkor jön be, ha kézzel állítok valamit, akár hőfokot, akár a befújás irányát, mintha a lamellák megragadnának. Innentől hiába állítok hőfokot, a gyújtás ismételt ráadásáig nem működik a szabályozás.
3. Full auto-ban is általában akkor dob hibát, ha változik a hőmérséklet, állít(ana) valamit.
4. Szerelőmnek nincs Fiat-specifikus diag-műszere, ezért a hibakódokat (csak a klímáét) nem tudja pontosan behatárolni. Mondta, hogy ha pontosan értelmezi valaki, amik nálam megjelentek, akkor már szétszedi, mivel ő is arra tippel, hogy az állító motorok végállás érintkezői, vagy valamely kis apróság lehet szar, de a hiba pontos ismerete nélkül szét nem szedi. Nálam 2 hibakód volt jelen a resetelés előtt, azóta 1x dobott hibát.
Fentiek miatt leszoktam a kézzel állítgatásról, full autoban kevesebb a gond. Ugyanakkor kíváncsi lennék, hogy valaki olvasta-e már ki ecuscan-nel, vagy bármivel, ami képes jobban behatárolni a hibákat.
kapeka (Nagyvad)12-12-2012 13:00:56 // 65111
És meg is kaptam, és k***a jó lett! Orsit megleptem, nagyon tetszik neki, hogy belekerült! Nagyon-nagyon köszönöm, főleg hogy ezt a képet telefonnal hoztam össze, biztos volt vele munka... :-)))
kapeka (Nagyvad)12-12-2012 12:57:52 // 65110
A mennyiségre nemigen fogsz választ kapni, legalábbis erről sehol nem írnak. Én - ha jól emlékszem - 5 l-t vettem annak idején, 2,5 l-t kellett beletölteni, de még volt benne. (Ja nem azért, mert alacsony lett volna a szint, csak motor kiszedéskor szükségszerűen kifolyik egy része a váltóolajnak a Sportronicnál.) Szerintem valahol 4 liter lehet a teljes mennyiség, max. 5.
Andy11-12-2012 21:33:40 // 65109
Mer' piccolo a bors... ;))))))
Grando11-12-2012 21:32:56 // 65108
Töködet le ne rugdossam... :DDD
tipoatti11-12-2012 21:26:37 // 65106
Atti a buta balfax okostelefonnal.
vm11-12-2012 21:25:02 // 65105
Atti az időutazó :DDD
tipoatti11-12-2012 21:20:51 // 65104
Atya cartarssal referaljatok az ugyben, de valami kib....tt horror ara van sajnos...
vm11-12-2012 21:20:42 // 65103
És amikor öregszik , és töpörödik, ő lesz Piccolo ;-)
Andy11-12-2012 21:12:27 // 65102
Sőt, fizetnek hogy hordjam! :)))
Grando11-12-2012 21:11:36 // 65101
Neked meg milyen hülye nicked van már? Na ez tuti ingyen volt. :DDD
Andy11-12-2012 20:57:43 // 65099
Na mi van itt? :)
Grando11-12-2012 20:54:52 // 65098
Akkor mákom van, nekem még ingyen volt. :DDD ;)))
grande bandi11-12-2012 20:52:05 // 65096
Köszi! Utánna járok.
Alfás Viktor (NagyVad)11-12-2012 20:50:46 // 65095
Hú micsoda névcserék mennek itt! :-)
Grando11-12-2012 20:48:00 // 65094
Végre nem foglalt ez a szuper nicknév, és végre az enyém lehet! :DD ;)))
Grando11-12-2012 20:46:32 // 65093
Ááááh! Ezen mindig annyira fel tudom húzni magam!
vm11-12-2012 20:34:45 // 65092
Ne stresszeld magad ;-) Nektek legalább van még valami a polcon.
Grando11-12-2012 20:24:44 // 65091
...hogy kapná be az összes a lónak a tökét! Az miért van, hogy a germánoknál és a latinoknál a gyártó által ajánlott fogyasztói ár még a brutális magyar áfával korrigálva is éppen pont 500 forint (a kinti nettó: 1,4 €)? Mi a faszom van itt nálunk? Minden kibaszott "kereskedő" vmi szaros random osztrák falusi sarki kisboltból vagy az e-bayről vásárol? Az eszem megáll! Grrrrr!!!! :(((
forrasr11-12-2012 20:22:05 // 65090
Patenteket nyárom 540ft+áfa/db aron vettem gyorben a rieglernel,nem csak 10es csomagban adjak.
Totti (NagyVad)11-12-2012 20:11:14 // 65089
Nem sajnos!
Alfás Viktor (NagyVad)11-12-2012 20:06:29 // 65088
Nagyon durva ára van neki! Nem jó hozzá semmi más típusé?
Totti (NagyVad)11-12-2012 20:05:10 // 65087
Hát ha azt veszed hogy egy xar kis műanyag darab akkor igen! Tehát a két csomag legjobb esetben is 12 ezer!
Alfás Viktor (NagyVad)11-12-2012 20:01:52 // 65086
A Váltó olaj ami jó bele! TUTELA GI/e
Putyesz11-12-2012 20:00:42 // 65085
ez drága????:)
Totti (NagyVad)11-12-2012 19:56:47 // 65084
Eper cikszám alapján lehet rendelni 10-es csomagban db-je olyan 6-650 ft!
Grando11-12-2012 19:51:17 // 65083
Mennyi lenne az a kibaxott horror ár?
tipoatti11-12-2012 19:47:12 // 65082
Atya cartarssal referaljatok az ugyben, de valami kib....tt horror ara van sajnos...
Alfás Viktor (NagyVad)11-12-2012 19:42:56 // 65081
Uraim!
Ez a jelenség akkor szokott lenni nekem ha a kocsit leállítom de a kulcsot nem fordítom el teljesen hanem csak fél állásba és úgy hagyom egy darabig! "kb15 perc"
Ha valaki így állítja le a kocsit hogy csak egy kattanást fordítja el a kulcsot és síri csend van ahogy ül benne akkor lehet hallani kis apró motoszkáló hangot! " síri csendben"
Ez a hang a lamella állító motorok hangja! Nem tudja a komputer eldönteni hogy hová állítsa a lamellákat és egy idő után letiltja és beteszi hibának!
Próbáljátok ki!
Nekem ez az észrevételem a hibával kapcsolatban!
Ha valakinek más annak várom a véleményét!
Ez a jelenség akkor szokott lenni nekem ha a kocsit leállítom de a kulcsot nem fordítom el teljesen hanem csak fél állásba és úgy hagyom egy darabig! "kb15 perc"
Ha valaki így állítja le a kocsit hogy csak egy kattanást fordítja el a kulcsot és síri csend van ahogy ül benne akkor lehet hallani kis apró motoszkáló hangot! " síri csendben"
Ez a hang a lamella állító motorok hangja! Nem tudja a komputer eldönteni hogy hová állítsa a lamellákat és egy idő után letiltja és beteszi hibának!
Próbáljátok ki!
Nekem ez az észrevételem a hibával kapcsolatban!
Ha valakinek más annak várom a véleményét!
vm11-12-2012 19:07:01 // 65080
Jelentem, ma széjjelhajigáltam a naptárakat azoknak, akiknek nem személyesen adom át ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
442
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?