Forum >> 164-166
tipoatti30-04-2013 23:59:51 // 66729
Az előző volt az ötezredik hsz.-em amorés levegőrontásom során. A döglött lőtéri kutyát nem érdekli ez, de na. :)
tipoatti30-04-2013 23:45:33 // 66728
A légtömegmérő cseréje mindenre megoldás lett... :)
Zoli198030-04-2013 23:34:28 // 66727
Jól rémlik. :)
Zoli198030-04-2013 23:32:31 // 66726
Még a végén szerelmes leszel fater, és megtartod :) Jó móka az a kapcsoló, tol mint állat tőle, csak eddig 5. sebességtől felfele bedobta a hibát mindig, és nem eröltettem..
atis_166jtd30-04-2013 23:18:40 // 66725
Igen. Ahol a pollenszürö van. Ott van az a hosszú fedél leveszed és menetirány szerinti bal oldal és az üveghez legközelebb esö ha jol rémlik.
tipoatti30-04-2013 22:51:50 // 66724
Qrva komoly ez a két fokozatban kapcsolható csodadobozka. Ma kipróbáltam, eszméletlen, ahogy egy pillanat alatt megváltozik a teljesítmény! :)
Hermész 8830-04-2013 22:46:11 // 66723
Köszi.
Alfás Viktor (NagyVad)30-04-2013 22:39:00 // 66722
A csomagtér ajtónál a vezeték szokott eltörni a nyitogatástól! A kis gumi harmonikában :-(
Alfás Viktor (NagyVad)30-04-2013 22:37:06 // 66721
Én is szívesen látlak egy kis eszme cserére! :-)
Hol is van pontosan ez a biszti? Lusta vagyok visszaolvasni! Motortérben?
Hol is van pontosan ez a biszti? Lusta vagyok visszaolvasni! Motortérben?
Hermész 8830-04-2013 22:28:50 // 66720
Ciao.
Ki tudná megmondani hol lehet a biztositéka a kesztyű tartoban lévő csomagtér nyito kapcsolonak?
Nekem nem működik. Esetleg a kapcsolo is szokott hibásodni ?
Ki tudná megmondani hol lehet a biztositéka a kesztyű tartoban lévő csomagtér nyito kapcsolonak?
Nekem nem működik. Esetleg a kapcsolo is szokott hibásodni ?
atis_166jtd30-04-2013 22:22:00 // 66719
Én szivesen látlak!!
atis_166jtd30-04-2013 22:18:36 // 66718
Todom nekem sem volt elégve. Ha van hangulata nem nagy dolog kicserélni a tartót is. Ha elfögadsz egy ötletet kicseréltetd vele normálisra. Ez csak egy ötlet. Sajna mikor kondizol küldi rendesen és tuti akkor lesz rossz mikor nagyon kéne. De mondom ez csak egy ötlet vagyik saját tapasztalat.
Zoli198030-04-2013 21:38:21 // 66717
Holnap megnézem, az enyémen szét van nyilva, és a fülek is hiányoznak. Megpróbálok valamit kezdeni velük.
A venti meg érdekes, mert a szál nem volt elégve, tehát a feszültség rendben lehet. Megpróbálom, hogy nem járatom maximumon a motort, de mindenképpen megemlítem a szerelőnek ha ott lesz.
A venti meg érdekes, mert a szál nem volt elégve, tehát a feszültség rendben lehet. Megpróbálom, hogy nem járatom maximumon a motort, de mindenképpen megemlítem a szerelőnek ha ott lesz.
Robi6430-04-2013 21:33:01 // 66716
Ti ott azon a környéken nagyon belementek mindenbe az Alfás Viktor -ral, egyszer megnézlek benneteket! :)
atis_166jtd30-04-2013 21:22:15 // 66715
Egy kérdés! Valaki tudja hogy lehet a könyöklö tetejét ketté venni ujrabörözés miatt? Vagy ragasztva van a két fél?
atis_166jtd30-04-2013 21:20:58 // 66714
Nem a ventivel van a baj, hanem hogy nem biztos hogy ilyen kis biztire kéne tenni. Nekem is melegedett elég sokat és kicseréltem a biztitartót azóta lekopogom semmi melegedés. Sajna ott nem igazán van jó helyen sok a pára és a por.
Putyesz30-04-2013 20:31:04 // 66713
Hazafelé mondtam Nikinek hogy mit szerveztek...ha mindketten ráérünk leugrunk!!!
Putyesz30-04-2013 20:28:00 // 66712
Mi is rohanósban voltunk,ne aggódj:-)...de egy mini nagyvadas fotóra azért szorítottunk időt!!!!
GTPeti30-04-2013 20:27:25 // 66711
Cartárs, egy megolvadt biztosíték egy jelzés. Én megvizsgálnám azt a ventit alaposabban.
Zoli198030-04-2013 19:48:44 // 66710
forrasr30-04-2013 19:17:20 // 66709
Megerdemelte volna,tavaly csereltem a hibas patentokat,hogy szepen alljon,talan nem tort el,mert vissza tudtam ugrasztani
Grando30-04-2013 18:53:16 // 66708
Legalább fejbe verted valamivel? :(
forrasr30-04-2013 18:42:37 // 66707
Miert kell a taho gumisoknak figyelmeztetes ellenere lenyomatni a kuszobot a helyerol?!direkt viszem neki az alatetet de mar nyomja lefele...utanna meg megy a szarolaszozas nem ő a @,tobbet nem is megyek kocsival,majd csak a kerekeket viszem aztan nem lesz parajelenseg a gumismuhelynek csufolt helyeken
Kriszta bébi30-04-2013 10:54:12 // 66706
Úgy bizony :)) Majd jöttök hozzánk :)) Jók a képek és jók a gépek :D:D:D:D
Zotya 16430-04-2013 09:34:11 // 66705
Éppen itt volt ,az ideje . Igaz ismét rohanósban voltunk,de örültünk Nektek , az asszonykám is köszöni ,a képeket! Már kíváncsi volt a verdádra, kérdezte is az egri talis képeknél, hogy kié ez az autó :D:D
Andy29-04-2013 21:46:24 // 66704
És mi meg átmennénk segíteni neki. Hogy jól haladjon! ;))))))
W.29-04-2013 21:44:14 // 66703
Ez szerintem Zé-t is felvillanyozná! :))
vm29-04-2013 21:42:54 // 66702
Ne kicsiben nyomd! Vedd meg Paul 164-éből a 3.6-ot ;-)
Robi6429-04-2013 21:41:47 // 66701
Na az lesz még egy grande projekt...
Andy29-04-2013 21:40:18 // 66700
:) Nem annyira egyszerű ám átalakítani manuálisra. Bár ha a motor is repül, azzal repül az elektronika is. ;))))
Nem úr aki nem herdál!!!! :D
Nem úr aki nem herdál!!!! :D
W.29-04-2013 21:38:25 // 66699
Nekem egyszer sem szarakodott. Ha meg fog, kidobom a motorral együtt és beleteszek egy 3.2-est manuállal...:))
F4129-04-2013 21:36:34 // 66698
Nem kizárt, bár a trafó szerintem korábban elhalálozott.
Andy29-04-2013 21:35:37 // 66697
Nem raktál te össze valami gigászi rövidzárlatot? Váltó, trafó, hőfok, ezek erre is utalhatnak.
W.29-04-2013 21:35:21 // 66696
Ezzel egyetértek! Nézzétek meg a volt GTV-m blogját! Annyi hozzánemértő, átverésre szakosodott "szerelő" van. Nehéz olyat találni aki valóban ért is hozzá, nem csak beszél róla! Az otthoni buherálásról is ez a véleményem. El kell vinni a masinát olyanhoz, aki valóban ért hozzá, nem otthon buherálni, azután meg sírni...:)
Robi6429-04-2013 21:29:27 // 66695
Szerintetek ilyen woodoo váltószoft-frissítés nem segítene az én automatámon? Csak kérdezem.. :D
Grando29-04-2013 21:19:06 // 66694
Ezt már így alá tudom írni. :)
Márpedig örökké tartó autót senki nem gyárt. De ha gyártana is... :D
Márpedig örökké tartó autót senki nem gyárt. De ha gyártana is... :D
F4129-04-2013 21:16:14 // 66693
Pedig ez történt!Lemerült az aksi,visszatettem, közben elrepedt a pozitív saru. Én beültem azért kipróbáltam.Már nem is engedte sebességbe tenni, világított a váltóhibát jelző piktogram.
Jött a szerelő, manuálisan oldott a reteszelést, majd kiolvasták a hibát (itt drült ki, hogy egy trafóm is elszállt).Frissítették a váltó szoftverét, azóta nincs a váltóval gond.
Viszont azonnal jött ez hűtővizes dolog.
Jött a szerelő, manuálisan oldott a reteszelést, majd kiolvasták a hibát (itt drült ki, hogy egy trafóm is elszállt).Frissítették a váltó szoftverét, azóta nincs a váltóval gond.
Viszont azonnal jött ez hűtővizes dolog.
Zoli198029-04-2013 21:08:51 // 66692
Persze, megértem én, és isten óvjon minket az ilyen jellegü szerelőktől. De látod, most nálam is benne van a kóborszellem az elektronikus dolgokban, pedig magyarországi, szakszervizelt, gari után is szakavatott kezek orvosolták. Egybe van, szép, de mégis. Semmi nem tart örökké :) És a Murphy bácsi is megmondta: Ami elromolhat, el is romlik.
Andy29-04-2013 20:50:16 // 66691
Aksi levétele utáni első indításnál az automata mindig szarakszik. Megoldás, hogy nem kínozod, nem frissítesz szoftvert, hanem leállítod és újra indítod. Felülírja a hibaüzenet és fut, szalad vidáman. :))
Legalábbis nálam már öt éve így van. Ezt a szoftverfrissítést egyébként sem értem.
Legalábbis nálam már öt éve így van. Ezt a szoftverfrissítést egyébként sem értem.
Grando29-04-2013 20:25:20 // 66690
Akksisaru levétel önmagában kizárt, hogy hibát okozzon. Én készséggel elhiszem, hogy akkor jött elő, de ahhoz vmi más "együttállás" is kellett. :)
Jópofa a Giovannis sztorid, de inkább a Jóskapistabélák szakmókuskálása a bajok forrása általában - ahogy én látom. Ettől még lehetnek gyári bajok is persze. De azért ezek nagytöbbségükben sokat élt, nem mai példányok, amik közül nem egy járt már a zűrzavardorfi patkolókovácstól kezdve (aki amúgy az orosz fronton Messerschmitteket szerelt, szóval nagyon érti a technikát), a bivalybasznádi szöttyögőrenováló szakszervizen át (ahol egyszer egy Ferrari kerekét is lecserélték), egészen a sajóaprítádosi plébánosig (aki látott már gördeszkát felborítva) mindenhol. Nem beszélve az otthoni szakavatatlan buherátorkodásokról. Próbáljuk meg az ilyesmiket a helyükön kezelni, és nem a technikába belelátni szellemeket és koboldokat. Persze néha nem könnyű... ;)))
Jópofa a Giovannis sztorid, de inkább a Jóskapistabélák szakmókuskálása a bajok forrása általában - ahogy én látom. Ettől még lehetnek gyári bajok is persze. De azért ezek nagytöbbségükben sokat élt, nem mai példányok, amik közül nem egy járt már a zűrzavardorfi patkolókovácstól kezdve (aki amúgy az orosz fronton Messerschmitteket szerelt, szóval nagyon érti a technikát), a bivalybasznádi szöttyögőrenováló szakszervizen át (ahol egyszer egy Ferrari kerekét is lecserélték), egészen a sajóaprítádosi plébánosig (aki látott már gördeszkát felborítva) mindenhol. Nem beszélve az otthoni szakavatatlan buherátorkodásokról. Próbáljuk meg az ilyesmiket a helyükön kezelni, és nem a technikába belelátni szellemeket és koboldokat. Persze néha nem könnyű... ;)))
GTPeti29-04-2013 20:02:10 // 66689
Ez dejó . :))
Zoli198029-04-2013 19:54:11 // 66688
Mert a tiedet Fabrizio rakta össze, az övét meg Giovanni. Elözönél volt szex elözö nap, a másik fogadott az Interre és vesztett. :)
A hiba hiba, még ha egy akksisaru-levétel okozza is...
A hiba hiba, még ha egy akksisaru-levétel okozza is...
F4129-04-2013 19:51:01 // 66687
Most erre mit mondjak,csak azt tudom, amit a szerelő mondott :-) Szerinte emiatt tiltott le a váltó, amelyet a szoftver frissítés megoldott (remélem)
Grando29-04-2013 19:37:59 // 66686
Érdekes. Én is tettem már vissza számtalanszor, mégsem okozott bajokat. Meg vagyunk még így páran ezzel. :)
Putyesz29-04-2013 19:28:23 // 66685
F4129-04-2013 19:16:31 // 66684
Macerálta a fene.Az aksisarut tettem csak vissza :-)
alfabetyár1529-04-2013 19:10:12 // 66683
164-es tagok help!
a 164 2.5td super (1995) és a 155 2.5td (1997) féltengely csuklói eggyeznek e? mert 164-hez nem kaptam. megvehetem a 155-ét???
a 164 2.5td super (1995) és a 155 2.5td (1997) féltengely csuklói eggyeznek e? mert 164-hez nem kaptam. megvehetem a 155-ét???
atis_166jtd29-04-2013 17:15:34 // 66682
Az biztos hogy a tervezésnél valamit alulméreteztek mert nekem is volt gondom a szellözömotor biztijével. Nálam ki jellett cserélni a foglalatot is. Sajna nem kiégett hanem elolvadt a müanyag állandóan. Általában a teljes fordulatot ne birta.
Alfa166JTD29-04-2013 14:26:46 // 66681
Sziasztok!
A klíma hibáról csak annyit, hogy kb. egy féléve szívatott. A tűzfalnál található relécsoportnál van a reléjével együtt a biztosítékja. A biztosíték (30 A) ki nem szedett állapotban teljesen épnek mutatkozott. Mikor kiszedtem, látom, hogy a műanyag össze-vissza égett -olvadószál rendben- a biztosíték lábai pedig összefele állnak, emiatt nem érintkezett a sarukkal normálisan. Csere és azóta működik.
A klíma hibáról csak annyit, hogy kb. egy féléve szívatott. A tűzfalnál található relécsoportnál van a reléjével együtt a biztosítékja. A biztosíték (30 A) ki nem szedett állapotban teljesen épnek mutatkozott. Mikor kiszedtem, látom, hogy a műanyag össze-vissza égett -olvadószál rendben- a biztosíték lábai pedig összefele állnak, emiatt nem érintkezett a sarukkal normálisan. Csere és azóta működik.
Andy29-04-2013 13:29:31 // 66680
Vagy bekenyte bajbajókrémmel! ;)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?