Nekem nem okozott rezonanciát, hanem egyszerűen kilágyította a rá-csöpögő gázolaj amit a nagy szervizen megemelve vettünk észre véletlen.Semmi jelenséget nem tapasztaltam(lehet, hogy a rossz féltengelyem miatt is..?:)
Nem vettem észre, hogy simábban járna az autó a csere után pedig kb: 2200-2500 Km mentem a m.bak cseréje és a féltg. felújítása után, többnyire pályán és 6-os ban, is:)
-Ha rezonál az autód és 'csak' magasabb sebesség tartományban, akkor javaslok egy kerék centírozást. Hidd el csodákat tesz,én is meglepődtem:)
Egyébként nem egyformák a hátsó motortartó bakok a 166-ban,kb 3-4 fajta van..(Dízel-benzin és a köbcentitől is függ..)
Megkeresem a cikkszámot amit az enyémbe raktunk és jó is lett(kis átalakítás után)
Forum >> 164-166
Josh.8131-07-2014 22:58:55 // 72979
bszl31-07-2014 22:20:00 // 72978
A facelift 166-osokban ez a gyári xenon illesztő?
Valeo Velarc LAD5G 12pin
Valeo Velarc LAD5G 12pin
wk 16631-07-2014 19:03:50 // 72977
Köszönöm csak érdekelt mert sokan használnak.Én még nem próbáltam és hála istennek itthon nem is. tankolok.
Cro16631-07-2014 18:54:52 // 72975
Én mostanában OMV Maxx Motion-t tankolok.Abban benne van, aminek benne kell lenni:)
Azt számoltam, hogy kb 30-35ft a különbség literenként, az olyan, mintha fél literrel többet enne százon...de gyakorlatilag kábé annyival kevesebb fogy belőle valójában.Így szerintem megéri.Amikor először használtam, az első 1000km-er után azt vettem észre, hogy nagyon kormos lett a hátsó lökhárító..olyan mintha tényleg tisztítaná a rendszert.
Azt számoltam, hogy kb 30-35ft a különbség literenként, az olyan, mintha fél literrel többet enne százon...de gyakorlatilag kábé annyival kevesebb fogy belőle valójában.Így szerintem megéri.Amikor először használtam, az első 1000km-er után azt vettem észre, hogy nagyon kormos lett a hátsó lökhárító..olyan mintha tényleg tisztítaná a rendszert.
wk 16631-07-2014 17:00:46 // 72974
Üdv mindenkinek kérdésem lenne szoktatok adalékot használni gázolajhoz?
Smith31-07-2014 16:30:54 // 72973
Szerelom szerint ez okozza hatosban a rezonanciat ha nagyon nyomom neki, 120 kmph korul. Lehet hogy akkor megsem orokeletu vagy nem tudom :)
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Smith31-07-2014 16:30:53 // 72972
Szerelom szerint ez okozza hatosban a rezonanciat ha nagyon nyomom neki, 120 kmph korul. Lehet hogy akkor megsem orokeletu vagy nem tudom :)
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Vagy mi okozhatja ezt a hibat? Valaki?
Ha megkereses a cikkszamot akkor megkoszonnem. 166-ban mindegyikben ugyanaz van?
Josh.8131-07-2014 15:26:52 // 72971
Pontosan az a hátsó motortartó bak..és nem lehet kapni csak gyáriban!!
Én már futottam benne egy pár kört 'annó'és mindenhonnan elfogyott az után gyártott(Akron,Impergom,Ocap,stb.)márkák! És már sehol sem tudnak rendelni mert nem gyártanak..
Én a 164-ét tettem bele, de az sem mindegy, hogy melyikt mert változnak a bak paraméterei típustól függően,összehasonlítás és méricskélések után tudtam hasonlót kapni! Csepegett egy minimálisan az ü.a.-om és a bak gumiját kikezdte..egyébként örök életű alk. lenne.Ezért sem gyártják már..
Ha konkrétan érdekel mert cserélnéd is,akkor írj és megkeresem a cikkszámát amit vettem és beletettem az enyémbe..Annyira nem nagy cumi a cseréje,de vannak meglepetés dolgok a kivételnél,megírom ha..
Én már futottam benne egy pár kört 'annó'és mindenhonnan elfogyott az után gyártott(Akron,Impergom,Ocap,stb.)márkák! És már sehol sem tudnak rendelni mert nem gyártanak..
Én a 164-ét tettem bele, de az sem mindegy, hogy melyikt mert változnak a bak paraméterei típustól függően,összehasonlítás és méricskélések után tudtam hasonlót kapni! Csepegett egy minimálisan az ü.a.-om és a bak gumiját kikezdte..egyébként örök életű alk. lenne.Ezért sem gyártják már..
Ha konkrétan érdekel mert cserélnéd is,akkor írj és megkeresem a cikkszámát amit vettem és beletettem az enyémbe..Annyira nem nagy cumi a cseréje,de vannak meglepetés dolgok a kivételnél,megírom ha..
Smith31-07-2014 14:11:25 // 72970
ICS kérdés:
Van két ICS-em, az egyik az eredeti. Na ennek a rádiója gyengélkedik, nem talál állomást, kézzel ha beállítom a frekit akkor szól, de érezni hogy gyenge a vétel. Ez egy 2.4 JTD. Ez egy BE2580 típus.
Van egy másik is ami pedig egy 3.0V6-ban volt. Ezt bedugtam, ezzel fasza a rádió, de ez egy BE2569.
Kérdésem az hogy ha simán csak beleteszem ezt a másikat, milyen lesz a fogyasztásmérés? Más nem izgat, de az eredetivel ez elég pontos volt, mit fog számolni majd a 3.0-ból való ICS ha egy JTD-be kerül???
Hogyan, mivel, vagy ki tudja nekem beállítani (ha egyáltalán be kell) hogy ez már nem egy 3.0V6 hanem már egy olyajos gép?
Az ICS-nek melyik része a fedélzeti? Az alja vagy a teteje ahol a magnó van?
Ha a teteje a rádió+magnó+hang stb. (nekem úgy tűnik) és az alsó az "okosrész", akkor mi van ha a most 2580-as felsőrész helyett odapattintom a 2569-est? Mert akkor talán a rádió része meggyógyulna. Talán.
Van két ICS-em, az egyik az eredeti. Na ennek a rádiója gyengélkedik, nem talál állomást, kézzel ha beállítom a frekit akkor szól, de érezni hogy gyenge a vétel. Ez egy 2.4 JTD. Ez egy BE2580 típus.
Van egy másik is ami pedig egy 3.0V6-ban volt. Ezt bedugtam, ezzel fasza a rádió, de ez egy BE2569.
Kérdésem az hogy ha simán csak beleteszem ezt a másikat, milyen lesz a fogyasztásmérés? Más nem izgat, de az eredetivel ez elég pontos volt, mit fog számolni majd a 3.0-ból való ICS ha egy JTD-be kerül???
Hogyan, mivel, vagy ki tudja nekem beállítani (ha egyáltalán be kell) hogy ez már nem egy 3.0V6 hanem már egy olyajos gép?
Az ICS-nek melyik része a fedélzeti? Az alja vagy a teteje ahol a magnó van?
Ha a teteje a rádió+magnó+hang stb. (nekem úgy tűnik) és az alsó az "okosrész", akkor mi van ha a most 2580-as felsőrész helyett odapattintom a 2569-est? Mert akkor talán a rádió része meggyógyulna. Talán.
bszl31-07-2014 12:07:51 // 72969
Reggel kiírta az ICS: "SELF ADJUSTING, PLEASE WAIT 20 SECONDS". Ezt követően beindult a klíma. Jöttem mentem ide-oda, közben a klíma minden indítás után beindult és szép halkan tette a dolgát. Az imént elmentem egyismerős szerelőhöz, akinek van hibakód kiolvasója. Univerzális kütyü, így mindent nem olvas (Alfa 166 esetében: motorvezérlés, ABS, légzsák + néhány általános dolog.) Aktív hibakódot nem írt, de volt egy betárolt hibakód: "ECU bus communication error". Azóta egyszer produkálta a "Momentary connection to air conditioner faulty" üzenetet az ICS, de leállítottam a motort, vártam pár másodpercet, majd ismét indítottam, s a klíma szépen üzemelt.
Smith31-07-2014 10:34:31 // 72968
Andy30-07-2014 21:26:33 // 72967
Már, nem a Te mostani esetedben, mert az inkább elektromos nyűg lesz, hanem úgy nagy gyakorisággal. :))
Andy30-07-2014 21:24:31 // 72966
Gyakorlatilag minden hibára ezt írja.
Valószínűleg a mozgató mechanizmus ( ami változtatja a befújt levegő irányát) szorul vagy esett szét.
Valószínűleg a mozgató mechanizmus ( ami változtatja a befújt levegő irányát) szorul vagy esett szét.
bszl30-07-2014 21:14:04 // 72965
Igen az első az pontosan így történt: csattanó hang, majd füst beáramlása az utastérbe. Ezt követően az első felirat az ICS-en. A hiba: leégett a fűtőventilátor. Megoldás: Venti + 30A biztosíték cseréje.
De most nem tudom mi lehet gond. A biztosítékokat átnéztem, azok rendben. Lehet, hogy valamelyik relé a hibás, vagy kontakt gond a kábeleknél.
De most nem tudom mi lehet gond. A biztosítékokat átnéztem, azok rendben. Lehet, hogy valamelyik relé a hibás, vagy kontakt gond a kábeleknél.
kalo166TB30-07-2014 21:01:17 // 72964
az első hibaüzenet nekem is ismerős....biztosíték szarrá olvadva, ventilátor leégve, most cserélik...
a másodikkal még nem találkoztam...(szerencsére) :DD
a másodikkal még nem találkoztam...(szerencsére) :DD
bszl30-07-2014 19:08:59 // 72963
Télen, amikor a fűtőventilátor zárlatos lett ez volt a hibaüzenet az ICS panelen:
"Air Condition is fault, please contact workshop!"
Ma délben pedig ezt írta ki az indítást követően:
"Momentary connection to air conditioner faulty."
Előtte minden kifogástalanul működött, a leállításkor még ment a klíma (szép halkan fújta be a hideget), de azóta semmi. Még a külső hőmérsékletet sem írja ki az ICS. Találkozott már valaki hasonló problémával?
"Air Condition is fault, please contact workshop!"
Ma délben pedig ezt írta ki az indítást követően:
"Momentary connection to air conditioner faulty."
Előtte minden kifogástalanul működött, a leállításkor még ment a klíma (szép halkan fújta be a hideget), de azóta semmi. Még a külső hőmérsékletet sem írja ki az ICS. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Grando30-07-2014 18:30:50 // 72962
Majdnem kihagytam. :D
gecsa30-07-2014 17:54:10 // 72961
természetesen, meg tetőcsomit is.. :D
Grando30-07-2014 16:06:53 // 72960
Nem hát. De tennél rá. :P
gecsa30-07-2014 16:06:16 // 72959
én vonóhorgos autót sosem vennék... :P
Grando30-07-2014 16:00:40 // 72958
Nem is vitatom, hogy jópofa dolog a Q4. A 164 Q4 egy legenda. Egyértelmű! ;)
Ám azért, ami itt mifelénk egyre inkább szempont lesz a topicban... hogy elmenjen tökön-paszulyon, meg hogy jobban meghúzza a trágyás utánfutót... Akkor inkább ne legyen.
Ám azért, ami itt mifelénk egyre inkább szempont lesz a topicban... hogy elmenjen tökön-paszulyon, meg hogy jobban meghúzza a trágyás utánfutót... Akkor inkább ne legyen.
Zsunior30-07-2014 15:53:13 // 72957
17 éves technikáról van szó. Nem mondanám haszontalannak. :)
Josh.8130-07-2014 15:45:44 // 72956
Nekem a Temprám összkerekes(állandó..)egy difizárral..Higgyétek el másabb a feeling és azért ad egy plusz biztonságot 'érzetet' is..Sokszor elmentem már vele olyan helyeken is és nem csak télen ahol a csiri-viri, kevésbé kedvelt német prémium márkák küszködtek elvéreztek:)
Nem csak '2 napig' élvezed az előnyét..
Én kultiválnám ha 66-ban is lenne Q4,szívesen hajtanám:)
Mondjuk az ü.a. fogyasztásban is lényeges és döntő lehet az összkerék hajtás,főleg ha állandó!
Nekem jó tapasztalatom van a 4x4-el,ennyit akartam..
üdv
Nem csak '2 napig' élvezed az előnyét..
Én kultiválnám ha 66-ban is lenne Q4,szívesen hajtanám:)
Mondjuk az ü.a. fogyasztásban is lényeges és döntő lehet az összkerék hajtás,főleg ha állandó!
Nekem jó tapasztalatom van a 4x4-el,ennyit akartam..
üdv
kalo166TB30-07-2014 15:44:22 // 72955
azért a DSP+10 hangszóró+BT-s Loudlink kombó egészen szép dolgokat tud produkálni, igazság szerint nem is vágyok komolyabb hangtechnikára....volt hogy megkérdezték, milyen mélynyomót szereltem a kocsiba :))) no comment....
wk 16630-07-2014 15:22:17 // 72954
Köszi de jobb is.
remete30-07-2014 15:15:25 // 72953
Köszönöm Urak, tehát Loudlink. Ez az ICS elég haszontalan egy állatfajta, no.
remete30-07-2014 15:13:56 // 72952
:D vagy kazettán, mint a C64-es progikat :D
Zsunior30-07-2014 13:42:20 // 72951
Nem mindegyik ICS verziónál lehet előhívni ezt menüt.
Kriszo30-07-2014 13:20:28 // 72950
Magyarországon szerintem az utcanév táblák illetve házszámok nemléte kritikus.Vidékre én személy szerint általában teljesen jól odatalálok , ha valami olyan településre mennék ahol még nem jártam azt előtte megnézem a térképen.
Ja tegnap előtt szembe jött velem egy barom az M5-ön.A. 2 km-re levő torlódásnál megfordult,majd szembe elindult a SZÉLSŐ sávban a GPS-t nyomogatva.... De persze a kézben tartott telefon tilos....
Ja tegnap előtt szembe jött velem egy barom az M5-ön.A. 2 km-re levő torlódásnál megfordult,majd szembe elindult a SZÉLSŐ sávban a GPS-t nyomogatva.... De persze a kézben tartott telefon tilos....
Trumpf (NagyVad)30-07-2014 12:51:46 // 72949
Az összkereket én is mellőzném, de farhajtás illene a nagyvad stílusához. Viszont akkor nem lenne ez a középmotoros fíling a kanyarokban...
gecsa30-07-2014 12:43:38 // 72948
azt nem floppy-n adták ki? :D
kalo166TB30-07-2014 12:27:13 // 72947
nincs itt probléma, csak a topik nevét kell megváltoztatni...:D
pl: 164-166 (ne keress magyar nyelvű CD-t 166hoz)
:DDD
pl: 164-166 (ne keress magyar nyelvű CD-t 166hoz)
:DDD
Buddha30-07-2014 12:12:58 // 72946
164 2.5td 1995-be keresek MAGYAR, gyári navi DVD-t! :-D :-D :-D
wk 16630-07-2014 11:43:28 // 72945
Sziasztok! Üdv mindenkinek új vagyok itt.Néztem én is ezt a videót.Gondoltam megpróbálom de csak típust és évjáratot ír.
W.30-07-2014 11:43:20 // 72944
Nálunk a táblák alapján tájékozódni kész túlélő túra...:(
gecsa30-07-2014 11:10:54 // 72943
és természetesen magyar nyelvűt.. :D
Smith30-07-2014 11:10:11 // 72942
Arról nem beszélve hogy milyen unalmas hogy hetente kér valaki navigáció CD-t a 166-hoz.
gecsa30-07-2014 11:09:03 // 72941
amelyik ország nyelvét beszéled, abban nem tudsz eltévedni! :D
nomeg azért vannak még táblák a világon.. :)
nomeg azért vannak még táblák a világon.. :)
Kriszo30-07-2014 11:04:03 // 72940
Ez a Navi kérdés az ami miatt töröltetni fogom magam innen....Mi belföldön fuvarozunk és nem használok Navit egyáltalán.Ha valami utcát nagyon keresek akkor megnézem a googlemapson telefonon.Komolyan mondom lassan a retyóra nem megyünk Navigáció nélkül...oké megértem külföldön nagyon jó és hasznos, de ha lett volna az enyém be navi és magyar térkép akkor se használtam volna.
gecsa30-07-2014 10:58:48 // 72939
a felajánlott videók között ott vannak ezek a tv-s, meg istennyilás átalakítások is, tehát nem kivitelezhetetlen a cucc..
vologya[kendács mester]30-07-2014 10:55:51 // 72938
Ez volt a régi ICS- emben, de ebben nem műküdik. Csak kidob egy képernyőnyi adatot a verziókról és ennyi. Gondolkodom egy ICS cserén.
Grando30-07-2014 10:42:59 // 72936
Dehogy! Itt a Holdon nem is esik. :D
gecsa30-07-2014 10:33:51 // 72935
gecsa30-07-2014 10:31:34 // 72934
mert felétek takarítják az utakat. nálunk így néz ki a főút, képzeld el, hogy mi lehet a mellékutakon...
Smith30-07-2014 10:27:39 // 72933
Ez érdekes, mert nálam menüben lehet állítani hogy nappali vagy éjszakai séma legyen. Ha automata akkor pedig a világítás ki-be kapcsolásától teszi függővé.
vologya[kendács mester]30-07-2014 10:22:01 // 72932
Hát ha a telet emlegetjük, akkor már inkább a fronthajtás, mint a hátsó kerekes. Most olvastattam ki a EPROM ból az automata váltó programját és érdekes (én még nem próbáltam) hogy a program szerint ha a külső hőmérséklet -4 fok alá esik, akkor automatikusan 2 -esből indít és a kipörgés gátlót nem lehet kikapcsolni. Bár van egy jel ami kikapcsolja, de nem találtuk meg, hogy az mitől (jeladó, szenzor, kapcsoló) kapja.
A régi vezérlő egységemet oda adtam egy zseni barátomnak (ő olvasta ki ezt is) és azt ígérte ha vége a bringás szezonnak akkor csinál nekem egy jobbat :D Elvileg a beépített programokat egyszerűen lehet váltogatni, nem kell kinullázni és 'újratanítani' a rendszert. Majd meglátom mi sül ki belőle.
Engem inkább az ICS programozása érdekelne, bár tudom hogy a hardware teljesítmény elég korlátozott, de nem lenne hülyeség kicsit designosabbra megcsinálni. A képernyő tuja, a hardware is, csak a programozást kellene megoldani. Amúgy engem nem is zavarna, de pl. mivel állandó nappali fénnyel járok, így az ICS az éjszakai színsémát használja, ami...elég csúnyácska és ebben a verzióban nincs rejtett mód, hogy felülírhassam.
A régi vezérlő egységemet oda adtam egy zseni barátomnak (ő olvasta ki ezt is) és azt ígérte ha vége a bringás szezonnak akkor csinál nekem egy jobbat :D Elvileg a beépített programokat egyszerűen lehet váltogatni, nem kell kinullázni és 'újratanítani' a rendszert. Majd meglátom mi sül ki belőle.
Engem inkább az ICS programozása érdekelne, bár tudom hogy a hardware teljesítmény elég korlátozott, de nem lenne hülyeség kicsit designosabbra megcsinálni. A képernyő tuja, a hardware is, csak a programozást kellene megoldani. Amúgy engem nem is zavarna, de pl. mivel állandó nappali fénnyel járok, így az ICS az éjszakai színsémát használja, ami...elég csúnyácska és ebben a verzióban nincs rejtett mód, hogy felülírhassam.
Grando30-07-2014 10:21:23 // 72931
Biztosan lenne egy évben legalább 2 nap, amikor könnyebb lenne vele. :D
gecsa30-07-2014 10:05:25 // 72930
azért télen örülnél egy összkeréknek, és nem az őrültködés miatt, hanem egy havas/jeges úton való elindulásnál, mondjuk lejtőnek felfelé.. :)
nekem sem hiányzik, nem is hiányzott soha, pedig hallgatom sokat, hogy nem jó helyen hajt...
nekem sem hiányzik, nem is hiányzott soha, pedig hallgatom sokat, hogy nem jó helyen hajt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
454
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?