Forum >> 164-166

Kilo166 (Droid#1)23-10-2005 13:40:28 // 3029
3 félét találtam. Teneco: 148,107,256mm Teneco: 148,103,255mm Teneco: 149,103.5,256mm Mann: 149,103.5,256mm
András bácsi23-10-2005 13:21:24 // 3028
Felülről kell cserélni, nem olyan vészes mutatvány, mint amilyennek elsőre tűnik. Az 1-2mm méretkülönbség belefér bőven. Egy nagy álló, hengeres filter van benne, olyan 250 hosszú és 140 átmérőjű kb.
András bácsi23-10-2005 13:18:52 // 3027
Ez nagy valószínűséggel vezérlésmódosító. Ha 10 s alatt abbahagyja, akkor nem vészes még, kell egy kis idő az olajnak. A hidrotőkék nem gyakori hibaokok, persze nem tudom mennyi van a motorban. Ha a kipuf. fújna ki, az 10 s alatt nem hallgatna el.
András bácsi23-10-2005 13:15:41 // 3026
Magának meg jó étvágyat, ha még nem volt.
Kilo166 (Droid#1)23-10-2005 13:06:53 // 3025
Én levegőszűrőt akarok cserléni, de úgy látom elég szépen be van építve, így addig nem akarok hozzányulni, amíg nincs meg az új. Abból viszont három fajta van 1-2 mm eltéréssel. Mennyi hely van a tartályban? Mind1 melyiket veszem? Felölről vagy alulról kell cserélni? Előtte egy Saab 9-5-öm volt, ott alulról kellett cserélni.
gsx-r23-10-2005 12:36:42 // 3024
Sziasztok! Tegnapi kérdésemre nem kaptam választ,kevesen voltunk aztán meg nem ment az oldal nálam.Újra kérdezném:Ha beindítom az autót ojan ciripelő hangja van,,pontosan nem tudom meghatározni ojan mint amikor kifúj a kipufogó.De elmúlik egy 10mp múlva.Kicsit aggaszt a dolog szerintem hidrotőke,ha egyáltalán hidrotőkés a 2.0TSmotor .Ha valaki tud róla az írja be legyenszives+hogy mivel jár.Köszi
Don Gombóc23-10-2005 12:24:27 // 3022
Így is kell.de ha a páramentesítőt használod akkor az automatice kapcsolja a klímakompit.
Kilo166 (Droid#1)23-10-2005 12:16:37 // 3021
Én úgy hallottam, hogy ha van klíma az autóban, azt még a téli időszakban is működtetni kell legalább két hetente, mert a gumitömítéseket a benne lévő gáz keni. Így könnyen kiszárdhat, után meg ereszt.
Charlie 16623-10-2005 12:11:12 // 3020
NIncs mi, majd akkor ha megvan. Én most elköszönök, ha valami van, 6 körül újra itt vagyok.
András bácsi23-10-2005 12:10:22 // 3019
Oké, kösz előre is.
Don Gombóc23-10-2005 11:39:48 // 3017
Köszi majd megtekintem a héten.
Charlie 16623-10-2005 11:37:31 // 3016
Azt még meg lehet próbálni, hogy belülröl leszeded a box oldalát, beindítod, és alányúlsz. Úgy jobban érezni, és ha mákod van, elkapod a az első pár cseppet. Viszont vigyázz. nekem sont száraz volt, tehát ez a tipp vagy bejön, vagy sem. A másik, amióta megcsináltuk, nálam nincs szag, ergo szvsz ha van szag, valami szivárog. Valahol. ha mákd van, akkor csak a cső vagy a rögzítésnél. ha van időd, érdemes megnézni. Én azért szedettem szét, mert még mindíg olcsóbb megnézetni, mint elbaszni a vezérlőt. Hívd fel Szamosit, nekem telefonban azt mondta hogy ez típushiba, 4-5 év után elő szokott fordulni.
Don Gombóc23-10-2005 11:32:59 // 3015
Fasza! Nekem is büdöske de a víz meg van még, majd látom mi lesz. Én a télen mindig econban használom, ne forogjon az a kompresszor. Autópályán meg a ventillátor sem nagyon kell mert a külső levegővel jön be elég meleg.
Charlie 16623-10-2005 11:29:03 // 3014
Láttam, láttam. A szerelés? Lehet belüről is meg kívülről is. Belüről szarabb mert akkor tényleg ki kell venni a műszerfalat, és úgy majd 2 nap. A motortéből kell. Tűzfal ki, klimadoboz, ventilátor ki és úgy férsz hozzá. Igy olyan 8 órába belefér. Ha nem bagózol ,eszel és netezel közben, akkor hamarabb.:)
Don Gombóc23-10-2005 11:19:12 // 3013
Genyáztam veled a csajosban! :)) Hogy ment a kivétel belülről műszerfal le, vagy a motortérből? Én még csak pollenszűrőt cseréltem.
Charlie 16623-10-2005 11:17:50 // 3012
Kollega. Azt ne spórold meg hogy körbeméreted. Az hogy nagy motor és hogy chippelve van, azt jelenti hogy nem "botorkáláshoz " használták. Nem mintha feltételezném hogy törték, de jobb ha megemeled, és alá is nézetsz. Bölcső alja, lengőkarok, torony pozíciója, GL szemek, ezt mind meg kell nézetni. Ha nem volt (nagyon) törve, és szépen meg, akkor elvileg jó. Vigyázz ha nagyon tiszta a motor. Általában motormosással tüntetik el az olajfolyást. Indíttasd be , menj próbaútra, járjon vagy 20 perc fél órát, és utána nézz alá. Önts ki egy vödör vizet, menj rajta keresztül, és utána nézd hogy hány nyomon megy a kerék. Szép az autó, megérni átnézetni, mert nem rossz az ár,és ha télleg tuti, akkor nagy örömöd lenne benne.
Charlie 16623-10-2005 11:13:30 // 3011
Buon Giorno Signore Corleone, Következő: Én ritkán használom a légkondit, jobb szeretem ha nyitva van az ablak, és ugye nyáron nem kellett fűteni. Tavassza, ill mostanában jött elő, amikor ECON fokozatban fűtöttem, hogy a bekapcsolás után kb fél - egy perccel éreztem a fgyálló szagát. Ez nem ment sokáig, mert kiszellőzött, de vagy 2 percig éreztem, és mindíg megvolt a tünet. Most hogy alul mókoltunk, megnéztük ezt is. Úgy képzeld el, hogy amikor szemben állsz a fűtésradiátorral, akkor a jobb oldalon oldalt felül, ahol a sárgás műa. házat látod, a beömlő csonk alatt úgy 2 centivel kezdődöttés "S" betű alakban olyan 1,5 cm-es repedés volt látható. Ez azt okozta, hogy amikor bekapcsoltad, akkor ugye jön a melegzuhany , és a résen pár csepp kiszivárgott. A melegtől a műa vmennyit tágul, ez elég is volt hogy összeszoruljon és zárjon, ezért utána nem folyt, nem szivárgott. A hűtőfolyadékofogyás sem volt rendellenes, viszont 1.2 csepp mindíg kijött, és ez adta a szagot, amíg el nem párolgott. Kicseréltük, több okból is. 1; Nem túl kellemes a szaga, és egy 166-nak nem legyen fagyálló szaga. 2; Ott van valahol alatta a vezérlőegység, az nem nem szeret fürödni. 3; A radiátorház hőre keményedő anyagból van, és nem szépen lassan reped tovább, hanem lépcsözetesen. 4; Szeretem az autóm, es nekem fáj ha neki nem jó valami.
Don Gombóc23-10-2005 11:08:02 // 3010
Így gyönyörűséges,egy próbát megér mindenképpen, vagy átnézetni pl. Szamosival.
Don Gombóc23-10-2005 11:05:28 // 3009
Szasz Kárcsi! Mennyire folyt az a hűtő?
Rumi23-10-2005 11:05:16 // 3008
ismeritek ezt a gepet. a kepen nagyon egybe van(nez ki). ha tudtok vmit rola szuksegem lenne az infora, mert ö is rajta van a beväsärlo listämon :)
Charlie 16623-10-2005 11:00:29 // 3007
Egyetértek Bandival. A 166 nem gyermekjáték. Ha valami nem gromek, jobb rendesen megcsinálni, mert utána emgbosszulja magát, és onnantól nem kerül kevésbe. A 166 tipikusan az az autó, ahol jobb előre gondolkodni, és figyelni a sok apróságra, mert ha elhanyagolod, akkor sokkal nehezebb kijavítani. Sztem meghálálja a gondoskodást.
Charlie 16623-10-2005 10:57:21 // 3006
Szia Bandi, Na , megrendeltem. Én jövő héten nem vagyok, ezét csak olyan nOv 5- körül tudom elhozni. Utána kokettáljunk az átadásól.
András bácsi22-10-2005 21:42:56 // 3005
Ha hosszabb távon gondolkodsz, a javítókészlet csak pénzkidobás.
gsx-r22-10-2005 20:54:15 // 3004
Az jár olajfojással,és ha igen az a motor mejik részén van?
Vader (a Gróf)22-10-2005 20:04:01 // 3003
Ciao!Én sem mondhatom magam "nagyöreg"-nek, de sajnos sejtem: vezérlés módosító kampó!Nálam legalábbis ugyanezen a szindróma után ezt állapították meg.Csere ill. sokan javítókészlettel csinálják meg.Ez csak pénztárca függő.Remélem segítettem.Üdv.,Ja!Szép a vasad.:)))
gsx-r22-10-2005 17:04:56 // 3002
Szi,még új Alfás vagyok és kérdésem lenne?Ha beindítom az autót ojan ciripelő hangja van,,pontosan nem tudom meghatározni ojan mint amikor kifúj a kipufogó.De elmúlik egy 10mp múlva.Kicsit aggaszt a dolog szerintem hidrotőke,ha egyáltalán hidrotőkés a 2.0TSmotor .Ha valaki tud róla az írja be legyenszives+hogy mivel jár.Köszi
AKI21-10-2005 22:26:35 // 3001
Már hogyne léezne ittis több tagnak van!
AKI21-10-2005 22:25:12 // 3000
mellesleg télleg gyonyorü de ez kié?
AKI21-10-2005 22:24:33 // 2999
ja tudom hogy qv csak később vágtam be a linket és már q4es maradt a fejemben!Amugy lehet igazad van a chippel kapcsolatba de meg kell nézni (bár se pénzem se semmim hogy megnézzem szal...)
Kilo166 (Droid#1)21-10-2005 22:16:08 // 2998
Vagyesen hallom, előröl és hátulról is
Charlie 16621-10-2005 22:15:51 // 2997
Szia. Nálam nem zörög. Nálam ez hoszabb meló volt, mert majdnem teljesen lebontottuk amikor ott mókoltunk mindennel. Ha csak radiátorcsere van akkor az a lebontás, régi ki, újy be, visszaépít, feltölt , kipróbál, kb 1 munkanak, azaz kb 7-8 óra. Nem eccerű az tuti.
András bácsi21-10-2005 22:02:26 // 2996
Ha elölről hallod, az valószínű az alu felső lengőkar szilentje lesz. Ameddig nem lóg nem vészes, csak kicsit idegesítő. Nem igazán érdemes hozzányúlni, én már cseréltem, de az új gyári cucc is elkezdte a nyekergést 10e múlva.
GEORGE21-10-2005 21:34:13 // 2995
Szerintem akkor kibirja tavaszig. :-)
Kilo166 (Droid#1)21-10-2005 21:33:30 // 2994
Nem hiszem, hogy vészes, mert csak most kezdtem el hallani a hideg beálltával. De majd megnézetem azért.
GEORGE21-10-2005 21:29:19 // 2993
ha 10 alatt mész akkor ráérsz huzni tavaszig, persze ha most kezdödő fázisban van ha elég vacak ne várjál semmit se a cserével .
Kilo166 (Droid#1)21-10-2005 21:26:55 // 2992
Szerintem 10e-nél nem többet, de ha mégis, akkor 15-öt. Utána megállok :)
GEORGE21-10-2005 21:23:44 // 2991
Attól függ! Mennyi km fogsz futni a téli szezon alatt??
Kilo166 (Droid#1)21-10-2005 21:23:02 // 2990
A kocsin úgy tűnik, hogy szilenteket kell rövidesen cseréljek. Szerintetek még tél előtt, vagy tavasszal csináljam?
Kilo166 (Droid#1)21-10-2005 21:17:24 // 2989
Megnéztem a lambda szondát, de típust nem ír. Csak az értéket: 0,93-1,03
Gábor16621-10-2005 19:52:23 // 2988
Charlie: Az enyémben az ajtó becsukásakor egy puffanó hang hallatszik a középkonzol környékéről. Gyanúm, hogy valamelyik fűtés/szellőzés/légkondi szabályzó ajtócska szabadult el. A fűtés radiátor cserekor találkoztál ezekkel? Még nem mertem nekifogni szétszedni a fűtés környékét. Mekkora meló volt a radiátor cseréje?
Charlie 16621-10-2005 19:48:33 // 2987
Ja, és még nem is volt drága. Az enyém az 79 volt, de hozzáteszem , ebben benne volt a fűtőradiátor cseréje, ami szivárgott. (Végre nincs fagyállószag a kocsiban.), A Radiátor maga olyan 25-30 körül van, + gumicsere + fagyálló + átnézés és tornáztak rajta szumma vagy 4 napot. Akkor legalább 2 hibatípussal és elhárítással okosabbak vagyunk.
Gábor16621-10-2005 19:38:15 // 2986
Szerintem örülj, hogy nem cseréltették ki az egész vezérlőegységet!
Csumez21-10-2005 19:14:38 // 2985
No, végre nekem is készen van a gépem! Visszakerűlt végre a vezérlő egység. Ma mentem vele egy pár kimcsit, és jelentem szuperál! Szerencsére nem kellett olyan tortúrát végig vinni mint szegény charlie autójának. Ha valaki korábban nem olvasta volna, nekem a műszerem kijelezte a befecskendezés hibát, és a motor ba@ott gyorsúlni. Számítógépre rakták, és gázpedál poti hibát mutatott ki. Szétkapták, de hibát ott nem találtak, de ellenben a vezérlő egységen egy kiégett füstös rész volt. Így a szükséges 5V. feszt. nem tudott produkálni a potinak, így volt hogy a gázpedál poti rossz jeleket adott le. Állítólag a vezérlő egységen megtalálták azt a problémát is, ami a kiégést okozta. Ez került nekem másfél hetembe amit kocsi nélkül tőlthettem, és 37 ezer kavicsba.
tom16421-10-2005 18:19:03 // 2984
Múlt 7en kiválóan müködött az eszköz, de most 7fön megint megugrasztotta az alapjáratot 5000-ig :-(((((( Nem kicsit lettem szomorú, mert már azt hittem, hogy sikerült felülkerekedni ezen a hibán, de sajna nem!!!! :-((((((( Mivel azóta nem csinálta, gondoltam valami kisebb megingás volt csak. Nos, ma amikor jöttem melózni ismét szabályos közelharcot kellett vivnom a géppel! Mivel holnap is melózok, pláne egész nap, mondom csinálok egy jó napot az offos kolegáknak és megnézem a gyári parkolóban, mi a franc van. Gondoltam, trafón levö kiscsatit átteszem a másik trafóra, hátha onnan korrekten veszi a jelet és megjavul, de most már kicsit tovább, mint egy hét. Hát mit látok, a kiscsati vezetéke totál szétkorrodálva, a müanyag szabályosan lehámlott róla ahogy hozzáértem. VÉGRE VALAMI LÁT6Ó HIBA!!!! Eddig kb. a fél kocsit kicseréltem már, de ehhez még nem nyúltam, vasárnap tehát óriási szerelés/saruzás/forrasztás lesz. Most egyenlőre áttettem a kiscsatit a másik trafóra, a sarut és a drótot megkapargattam késsel, vasárnapig remélem jó lesz!!!!
Charlie 16621-10-2005 17:17:02 // 2983
OK, rendben, Csörögj. Üdv és pá. Carlito
Don Gombóc21-10-2005 17:13:09 // 2982
Köszönöm!!! Ha lehet ezt majd mutasd meg élőben is. Ha arra gurulok majd hívlak és egyeztetünk. Most kiszállok.
Charlie 16621-10-2005 17:06:04 // 2981
Urak, akkor remélem nem kiabálom el, de eddigi tapasztalat. Visszaolvasva hsz-eket láthatjátok mit küzdöttem a gyújtással. Ún ki végre megoldódott. A tünet az volt hogy kigyulladt a gyújtás kontroll lámpája, és onnantól nem ment a verda, csak "nagypapa" üzemmódban". Gyújtás le aztán újra rá, van amikor bejött, van amikor nem. Volt hogy egész nap szar volt, és volt hogy végig jó. Examiner hibakód: Gázpedálpoti, sebességjel és ABS. Végigmértük, kipróbáltuk. Kicseréltük a fojtószelepet, utána 80 km erejéig jó volt, aztán megint nem. Kicseréltük a gázpedálpotit, semmi reaga. Kicserétük az LMM-et, még az eredetivel volt a legjobb. próbálkoztunk mindennel, semmi. A Gyári bosch teszter semmi hibát nem mutatott. Végső elkeseredésemben felhívtam egy barátomat aki Alfa kereskedőnél dolgozik. Ő homályosított fel. Anno asszem tavaly kijött egy gyári ukáz, hogy a 166 gázpedálpoti kivezető kábel végén a csati szériahibás, a gyár szerint ki kell vágni és teibeforrasztani a kábelpárokat. Nosza, eredeti gázpedálpoti, fojtószelep vissza, csati kivág, forraszt. Végre úgy néz ki hogy ez bejött. A hibakódot kiütve újraindításnál semmi hibát nem mutat, és megy a gép. Ja, és még egy fontos különbség. A javíás előtt 2-ben és 3-ban amikor motorfékes gurulásról lepadlóztam, egy enyhe ütést/ugrást lehetett érezni. Olyasmi, mint amikor enged a motortartó ak, és nagygáznál "üt" a motor. Én azt hittem hogy ez csak a nagy teljesítmény miatt van, de a javítás óta ez is eltűnt. Lepadlónál nincs ütés, csak egyből érezni hogy húz a motor. Sokkal jobb. Igy már tuti hogy kontakt hiba volt, valszeg amiatt nem volt egyből kimenő jel, vagy csak nagy jelszintnél kapta el. Nem volt egyszerű, amrt végigmértük az összes kábelt, semmi gond nem volt. Viszont a mérést ugye a csati pólusánál veszi fel az ember, a két oldalon külön, így a csati érinkezési hibája természetszerűleg nem derül ki. Egyenlőre ennyi. A hét végén teszt, remélem marad ez a jó állapot most. C
Don Gombóc21-10-2005 16:50:24 // 2980
Na mi van Charlie 166 ??? Mi volt a hiba a gépen? Azt írtad, elárulod.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.