Forum >> 164-166

TáDé07-02-2006 17:58:51 // 6387
Belső hőmérőnek a szellőzője.
martin-i07-02-2006 17:54:17 // 6386
ha már itt tartunk, én már rég gondolkodom, hogy mi lehet a két lámpa közti "bordázott" terület, olyan mint vmi hangosbemondo :)
Gye'07-02-2006 17:50:16 // 6385
Hi, azért ez a folyamat szerintem nem így menne végbe, mert alapvetően az a probléma ma itthon, hogy nagyon kevés ember tud 1,5-2millánál többet zsebből kikesselni és nem is nagyon szeretne2-3millánál több hitelt bevállalni, mert még azt is nehéz kifizetnie egy családnak. Ezért eléggé leszűkül a megvásárolható kocsik listája, maradnak a 3milla alatti kocsik. Viszont mondjuk németből 1-1,5millából már tök, igazi nagy családi autókat lehet behozni, amik még azért nem igazán esnek szét. Az államnak inkább azt kellett volna valahogy kordinálnia, hogy mennyi autót lehessen behozni és hogy mennyi ilyen válalkozást lehessen üzemeltetni. Mert szinte gomba módon szaporodtak az ilyen autó telepek, ráadásul minden szart behoztak amit csak tudtak. Én inkább ezt szabályoztam volna.. De lehet hogy nem jól gondolom és ez kivitelezhetetlen, meg a magyar ember mindig megtalálja a kiskapukat...
martin-i07-02-2006 17:47:20 // 6384
jó nektek, nekem már évek óta leszakadt a kesztyűtartóm :( így én a CD-tartót hátul tartom a hátsó könyöklő alatt... viszont az első könyöklő alatti ki rekeszbe+nem férnek be!
mesa07-02-2006 17:00:08 // 6383
Nekem dupla zacsim van, és még egy szervízfüzet sem fér el a kesztyűtartómban :( Helyesebben becsukni már nem lehet. De a napellenzős dolgot lehet megvalósítom, köszönöm! :)
tom16407-02-2006 15:16:11 // 6382
A napellenzö belsö felére lehet venni cd-tartó zsebet, kb. 1000 pénzért. Nekem ott van 12 db, a többi egy tokban a kesztyütartóban, így már hosszú úton is elég a zene.
gsx-r07-02-2006 13:53:27 // 6381
A réselt tárcsa gátjai elszoktak rozsdálni annyira hogy egyik másik eltörik és amikor fékezel akkor lüktet-rángat .Sztem azt nézd meg látszik szabad szemmel is.
Alfa Hím07-02-2006 13:21:17 // 6380
Én is kesztyűtartós+lapozós tárolós ...:-)
ghosty907-02-2006 13:11:51 // 6379
Ja, inkabb ott a problema, hogy a nalunk mar senkinek nem kello autok nem tudnak tovabbmenni meg keletebbre gyakorlatilag ingyen, mert ott is szigoru az import... Sajna ez van. mesa: en a kesztyutartoban tartom a CD-ket egy ilyen lapozos tokban, igaz, legzsakom nekem sincs. :-)
martin-i07-02-2006 13:05:11 // 6378
de...ugy láccik ez mindenképpen így lesz, nem gondoltam tovább a folyamatot:(
ghosty907-02-2006 13:01:40 // 6377
"és hova lesz az a sok használtautó, amiből kiszáltak az emberek az uj miatt! állnak egyhelyben, vagy annak is autója lesz, aki amugy nem is tervezte hogy lesz csak a sok 0%os dologtól, mindenki számára elérhető lesz." Nem ugyanez lenne akkor is, ha oteves Focust lehetne behozni egymillio Ft koruli osszegert, meg tizennegy eves Tipot haromszazezerert?
martin-i07-02-2006 12:52:13 // 6376
a tárcsa nem uj, holnap ugy is hosszabb utra megyek vele (500km) majd utána meglátom!
mesa07-02-2006 12:43:25 // 6375
250 KM az semmi, főként, hogy nem végig fékezve tetted meg :) Egyébként betét függő, vacak betétnek több idő kell, hogy bekopjon. Ha meg tárcsa is új, akkor kamu duma.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 12:23:02 // 6374
Úgy legyen.. ha a saját kormányom másodrendűként kezel a saját hazámban, akkor legyek inkább másodrendű az EUban. Kényszerítsék térde ezeket a majmokat.
martin-i07-02-2006 12:05:03 // 6373
lenne 2kérdésem, segítsetek: a multkor voltam a szerelőnél, megcsinált néhány dolgot, többek között a kézféket (kértem tőle, hogy most a "több napos-verziót"készítse el...), kicserélték a féknyerget és jo lett (kopkopkop), mikor jöttem haza egy kisebb fékezésnél elkezdett berezonálni a kocsi, a jobb hátsó fék befog vagy vmi de nem lassabb a kosci tőle, a szerelő szerint a fékbetéteket lehet hogy felcserélték és amiért nem egyenletesen koptak ezért most kell némi km, amíg a jobb hátsó bekopik...azóta mentem vele kb250km-t de még mindig van &természetesen a jo öreg alapjárat. a múltkor is voltak vele próblémák, de csak a gumicső volt elrepedve a LMMnél és ocsó megoldás volt szig.szalag& tök jó volt EDDIG. most nem az alapjáratnál emelkedik meg a ford.szám, hanem a seb.váltásoknál (3000ig felpörög)+amikor motorfékben gurulunk, akkor kicsit rángat. hát ezek vannak, ha van vmi jo tippetek, akkor szívesen veszem őket!
milli07-02-2006 11:56:47 // 6372
az alegnagyobb szemétség az egészben,hogy ezekre az autókra már egyszer ki lett fizetve a regdíj újkorában!most fizesd ki mégegyszer használtan!
martin-i07-02-2006 11:53:49 // 6371
ebben én is egyetértek veletek, mindenki ujra cseréli az autóját (talán a mostani emelt reg.adó miatt inkább az itthoni ujakra) hitel-hitel hátán, több évre, és hova lesz az a sok használtautó, amiből kiszáltak az emberek az uj miatt! állnak egyhelyben, vagy annak is autója lesz, aki amugy nem is tervezte hogy lesz csak a sok 0%os dologtól, mindenki számára elérhető lesz.
Don Gombóc07-02-2006 11:40:28 // 6370
Így akarják rendbe tenni a magyar járműparkot, hogy mindenki majd új autót vesz és végképp eladósodik. A Trabantosoknak meg büntetésből az eddigi környezetszennyezés miatt, hibrid Toyota priust kötelező venniük.
András bácsi07-02-2006 11:35:47 // 6369
Mit vársz egy olyan országtól, aki kioktatja az EU-t, és saját magát állítja a mindentudó gazdasági tökéletességnek. :( Addig szórakozunk, amíg elapadnak az eddig sem túl bő támogatások, és jönnek a bírságok, kikényszerítési eljárások stb.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 11:33:48 // 6368
Ej.. megint okosodtam. :)))
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 11:33:12 // 6367
A rohadás fogja meg az államot. A vicc az, hogy mivel az EU tiltja az adó adóztatását, így az állam nem azt mondja, hogy reg.adó+ÁFA, hanem a reg.adó 1,25-szörösét kell befizetned. Én szégyelném magam.
milli07-02-2006 11:11:36 // 6366
a regadó már áfás!itt nálunk már nem kell fizetned külön!a külföldi árra figyelj.mert ők előszeretettel irnak nettó árakat és arra kell számolnod a kinti áfát!ha jól tudom a németeknél 16%!!!!!!!!
FRC07-02-2006 09:49:54 // 6365
Szép a definiciód, de sajnos ez az igazság... Na de legalább a zsírcserét nem bonyolult megcsinálni és nem is drága mulatság, viszont a csukló életét nagyban növeli a beavatkozás.
Don Gombóc07-02-2006 09:30:32 // 6364
Bármelyik szerelő megcsinálja, és meg fogsz lepődni hogy az évek alatt mennyire kiszárad a zsírból az az anyag ami a viszkozitását biztosítja, és a maradék zsír a centrifugális erőtől a gumiharang szélére kikenődik így a csészék és a golyók szinte szárazon érintkeznek és a nyers fémfelület érintkezik egymással ami adja a kattogó fémes hangot.
Alfa Hím07-02-2006 09:19:57 // 6363
Gombócnak teljesen igaza va!!!
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 09:15:35 // 6362
Na ezt kipróbálom.
Don Gombóc07-02-2006 09:13:57 // 6361
nem piszkálni kell hanem megemelni és zsírzóval telenyomni a gumiharangokat friss zyírral, ha lehet kimondottan grafitos erre a célra kapható gyírral. Ez csak pár száz forintos művelet, amelyikkel egy szakszervíz sem foglalkozik, ugyanis akkor mikor cserélnének féltengelyt százezerért?
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 09:10:13 // 6360
Legyen igazad! Már korábban elkezdődött, de elhallgatott, így azt mondta a szerelő, ne piszkáljuk addig míg újra elő nem jön. Ha nem kell cserélni, és valakinek kell, akkor meg tudjuk, hogy lesz nálam egy tartalék.
Alfa Hím07-02-2006 09:01:23 // 6359
Nekem is azt javasolta a szerelő, hogy elöbb próbáljam meg friss zsírral.
Gye'07-02-2006 08:58:46 // 6358
Szia milli. Köszi az infót, valami hasonló összegre számítottam. Erre még kell áfát fizetni vagy mire kell áfát fizetni, mert ugye nálunk bevett szokás hogy az adókat is megadóztatják a forgalmi adóval:(((
Don Gombóc07-02-2006 08:49:09 // 6357
Most már mindegy de ezek kurvára strapabíró féltengelycsuklók. Nekem két éve kezdett úgy kattogni hogy elnyomott minden hangot, és csak a gyári zsír volt benne kiszáradva illetve elpárologva.
milli07-02-2006 08:45:39 // 6356
Szia gybiro!beszéltem a rokonnal most jelenlegi állás szerint ha az autó valóban 2003/10 havi és euro3 akkor 1.132.800ft ha most hoznád be!28 hónaposnak számolták az autót!minél késöbb hozod úgy változik a regdíj pár ezer forint eltéréssel!
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 08:30:49 // 6355
Már mind1. Legfeljebb lesz tartalékban. Egyszer úgyis cserélni kell.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 08:30:00 // 6354
Állandóan.
DZ16607-02-2006 08:20:06 // 6353
Állandóan vagy csak kanyarban?
DZ16607-02-2006 08:18:41 // 6352
Na az már finom.Itt nem olyan vészes,de készülődik v.mi.Sz.tem hó lesz!!
Don Gombóc07-02-2006 08:17:27 // 6351
Várjál vazze! Azt megnézték rendesen? Mert sokszor csak friss zsír kell bele.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 08:15:32 // 6350
Áááá... kattog a féltengelyem. Nem merek a vároban menni vele mert lesül a bőr a képemről. Az alkatrész meg csak a héten érkezik meg. Egyébként igaza van. Nem tudom fűtött garázsba állítani, úgyhogy hisztizik a ribanc :)))
DZ16607-02-2006 08:15:16 // 6349
Az enyém EURO 3-as,és a környezetvédelmi besorolása 7-es vagy 8-as.
Don Gombóc07-02-2006 08:14:57 // 6348
Jóü reggelt.
Alfa Hím07-02-2006 08:14:02 // 6347
Tegnap szólt egy barátom, hogy megy ki hozzá, és ha gondolom akkor menjek ki vele, akkor ő visszahoz. Ezért nem szóltam neked, ne kelljen feleselgesen kijönnöd. Nagyon korrekt volt a Gábor. Csütörtökre kész is lesz a kocsi.
DZ16607-02-2006 08:13:22 // 6346
Jó reggelt a csapatnak!!
Don Gombóc07-02-2006 08:10:24 // 6345
Ezek szerint kivitted a kocsit a Gabihoz?
Alfa Hím07-02-2006 08:09:27 // 6344
Sziasztok!
András bácsi07-02-2006 08:00:12 // 6340
Ne tudom, beszélj vele.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 07:42:12 // 6339
-16 fok volt regggel... még hogy Dolce Vita.... Anita Ekberg bekaphatja :((((
Zsül07-02-2006 07:21:35 // 6338
Szia Bandi!
Erről beszéltem telefonon!
Szerinted beválalja?

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.