Forum >> Alfasud-33

kando.23-09-2005 11:20:30 // 7071
Nekem asszem aktuális lesz egy új tárcsa, de akkor inkább Marklart keressem vagy először nézzek egy ricambi CD-t, amiben talán benne van a cikkszáma a cuccnak? Tehát a td-s tárcsa maszívabb vagy átmérőre másabb...
pb_23-09-2005 11:04:15 // 7070
Ja azt hittem, a kuplungtárcsáét kérded.
vivalfa23-09-2005 10:22:50 // 7069
Még nem tudom mi lesz helyette. Az a helyzet, h sajna a közeljövőben nem fogok tudni annyit áldozni rá, amennyi a fentartásához kell (vettem házat hitelre: felújítás+15 év kemény törlesztés...) és nem szeretném a kertben rendszám nélkül elrohadni látni, inkább kerüljön jó kezekbe, ha már ennyi ideig egy rakat pénzt ráköltöttem. A sors iróniája, hogy most olyan állapotban van, hogy jó ideig nem lesz vele galiba, és soha nem is volt. Ma megyek állapotfelmérésre (www.alfetta.hu szerelőgárdához), így azt is meg fogom tudni mondani, ha gáz van vele. Röviden ennyi; szomorú vagyok, de az élet ilyen is tud lenni...
granturismo23-09-2005 10:22:00 // 7068
vivalfa Mi lesz helyette?
Marklar15523-09-2005 10:16:32 // 7067
Sajna nincs rajta cikkszám... Valeo s olyasmi, mint ami a képen van.
bb1823-09-2005 10:14:07 // 7066
Urak ! Ki tud pesten vonohorgost ( a Kis Jozsiék nem veszik fel a telefont ) ?
granturismo23-09-2005 10:13:57 // 7065
vivalfa Mi lesz helyette?
granturismo23-09-2005 10:12:45 // 7064
Igazából Marklar-tól kérdezném a cikkszámot. Csak van rá írva valami.
pb_23-09-2005 09:54:25 // 7063
Sajnos most nem tudok cikkszámot mondani. Sztem a hétvégén kiderítem a cikkszámát, remélem sikerül. Tehát, akkor azt mondod, hogy az 1.8 TD-ben lévő tárcsa átmérője is 20-as? Mindenesetre köszi a fáradozásokat.
vivalfa23-09-2005 09:53:03 // 7062
Sziasztok! Sajnos ~ 5 év után eladósorba került a sárkányom. Részletekért kérdezzetek bátran; nem árulok zsákbamacskát. Képek az oldalamon. Ez van... Szebb napot mindenkinek
granturismo23-09-2005 09:45:19 // 7061
Mi a cikkszáma ennek a tárcsának? 19es a giulietta meg a 75-ös de az meg 215mm-es. minden boxer 24-es, sud, 33, 145/6, de a 45/6 tárcsája is más mint a 33 és a 1.8 VM TD is más cikkszám de a méret stimmel.
pb_23-09-2005 09:29:23 // 7060
Sajna nem.
Marklar15523-09-2005 09:25:25 // 7059
Lemaradtam. Most jó é a kuplung tárcsa? Egyébként (kép alapján9 van 2db ilyen kuplung szerkezetem is! Valeo...
pb_23-09-2005 09:12:11 // 7058
+előztél épp, akartam írni 1 emilt, ebben a témában. Szóval, akkor nem lesz jó neki. Esetleg + tudod mondani, hogy a 20-as átmérőjű 19 fogas tárcsa mihez/mibe való?
bb1823-09-2005 08:54:02 // 7057
a diesel erösebb és a külmérete más ha jol tudom.
granturismo23-09-2005 08:52:42 // 7056
Elvileg a tiéd is 24-es, de a benzinesek 24-ese nem jó a dieselbe. Legalábbis a diesel tárcsa cikkszáma mindig más mint a boxereké.
kando.22-09-2005 23:40:49 // 7055
Ja, igen, látom :-) Holnap kiderítem, a 19 jó-e a pörgős kormosba ;-)
pb_22-09-2005 23:35:30 // 7054
Nem az a kuplungtárcsának az, a része ahol felmegy a nyelestengelyre, vagyis a közepe, épp látszik a képen.
kando.22-09-2005 23:30:42 // 7053
Amit mondtál, hogy 24 fogas, az a ,,villák'' száma, középen ? Ami a másikon 19, ha jól emlékszem a számokra...
pb_22-09-2005 23:25:39 // 7052
Ez az enyémbe való. A piroson cserélődött tavasszal, a komlpett kuplung.
kando.22-09-2005 23:22:11 // 7051
Szóval így néz ki :-) Ez a Tiédbe való vagy ez a Marklartól vett darab ?
pb_22-09-2005 23:19:55 // 7050
Hogy a topra kerüljünk újra.

pb_21-09-2005 23:12:01 // 7049
Ez ok. Ugyanilyen a csíklámpásé is, sajnos volt már a kezeim között. A "..valamilyen gyári beállítás szerint.." alatt azt értettem, hogy 1ik esetben sem engedi rá ua. a fékerőt a hátsó tengelyre, mint az elsőre, csak x%-át. Nem tudom a 33 milyen van, de mintha hallottam volna, hogy létezik ilyen is.
Barni14721-09-2005 21:39:08 // 7048
"Egy szó mint száz , a fékerő szabályzó hatása akkor "érezhető" , ha több súly kerül a kocsi hátuljába." Mindig érezhető, pontosabban az a jó hogy ha nem veszed észr hogy működik, mert akkor jól müködik. Nah énis megaszontam.
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-09-2005 21:21:14 // 7047
Legalább kiderült az igazság! A 145 csak egy "33 Futura"! :-p
KisP21-09-2005 20:56:51 // 7046
Sziasztok!
a minap akkumlátort töltöttem és mikor kivettem az akksit,az alatta lévő tálcát is kiszedtem,hogy letakarítsam és mit találtam alatta? Hát ezt:)))))


Pontosan nem tudom megmondani,hogy ez micsoda,de gondolom a gyárból kijött autónak a kis vonalkódja:)
Nincs még valakinek ilyenje?:)
kando.21-09-2005 20:15:13 // 7045
összefoglaló már írni sem tudok... :-)
kando.21-09-2005 20:11:27 // 7044
Na, kettőtök összefogallójából már lassan megértem, hasznos cucc ez :-))
Scott21-09-2005 20:05:35 // 7043
"..valamilyen gyári beállítás szerint.." . Nem kell semmi bonyolultra gondolni, egész pontosan röhejes a működése, legalábbis az enyémnél, de gondolom a csíklámpásé sem különb ( dobfék ) : szóval kiáll egy hosszú fém "pálca" középen egy "kunkorral" a fékerő szabályzóból, ami rugóként üzemel és egész egyszerűen felfekszik a hátsó hídra. Ha megpakolod a kocsi csomi tartóját, vagy beülnek többen hátra, akkor az egész hátsó híd megnyomja ezt a rudat, ami jobban nyitja a fékerőszabályzót, ergo több olajat enged át, jobban fékezi a hátsó kerekeket. Egy szó mint száz , a fékerő szabályzó hatása akkor "érezhető" , ha több súly kerül a kocsi hátuljába. Na ezt jól megaszontam :)))))
pb_21-09-2005 14:33:39 // 7042
Ez az, hogy nem volt ez hülyeség, én beszéltem félre.
Tomee21-09-2005 14:07:28 // 7041
Ugyan, semmi baj! Fogok én még sokkal nagyobb hülyeségeket kérdezni:))
pb_21-09-2005 11:02:51 // 7040
Jogos hülyeséget írtam. A fékerőszabályzó a két tengely között osztja a fékerőt, valamilyen gyári beállítás szerint, a terhelés függvényében. Tehát ha kidobja az autóból, akkor a hátsó tengelyre is ugyanakkora fékerő hat mint előre, ezért előbb + fog csúszni a kerék, és könnyen kitörhet a hátulja.(fékezésnél, az 1. tengelyre terhelődik a tömeg, így a hátsóhoz sokkal kisebb erőre van szükség, ahhoz, hogy +fékezze, szaknyelven nem tudom leírni, ezt majd leírják azok, akik jól értenek hozzá)
granturismo21-09-2005 09:19:51 // 7039
Giovanni!!:-))) Mondtam már, hogy imádlak?:-)))))
Tomee20-09-2005 23:35:44 // 7038
"Egyébként a két oldalon a fékerő +felelő elosztásában felelős, a terhelés függvényében." Lehet, hogy most tudatlannak tűnök majd, de az is vagyok:) A fékerőelosztó nem ez első és a hátsó tengely kerekei között osztja el az erőt? Vagy kettő van belőle, mindegyik oldalhoz egy?
pb_20-09-2005 23:00:11 // 7037
Sejtettem, azokhoz is volt már szerencsém jópárszor. Lassacskán kezdem írni a tanulmányt.
pb_20-09-2005 22:58:50 // 7036
+ kell próbálni 1 db-al hátha bejön. Bár nem tudom melyik verdának, van még így kialakítva a ez a rész. Esetleg L+K-nál rá kell kérdezni, vagy bontózni kéne, hátha szerencséd lesz. Nekem 1 db se volt alul, és oldalt is csak minimális mennyiségű, mert valamelyik gyökér spórolt, és inkább felrakta lemezcsavarokkal. Mi bontóztunk 1 garnitúrányit, és felezni is kellett, így csak 3-ra maradt, 1-et lemezcsavarral kellett felraknom. Sajna így is a fele hiányzik. Ebből is csak a bontó játszana, ill. az L+K-s ember mondott olyat, hogy 128Ft/db, de 10db a legkisebb rendelési tétel, és ki tudja 1általán +érkezik-e.
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-09-2005 22:56:11 // 7035
pb_ cseppet zagyva voltam: a 2. felvonásban a spoilert alulról rögzítő korongokról van szó! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-09-2005 22:50:32 // 7034
Szóval akkor "nemjó a ladájé?" :-) Ja,ismerem ezt a szitut de úgy vagyok vele, ha 1x végre-valahára rendbetenném azt az ominózus küszöb-padlólemez sávot és várhatóan nem bolygatom 1 darabig ,akkor megérdemelné azt az darab újat. A kakaság ott van,mint pl. a küszöbbspoilereimnél. Egész nyáron le-fel szedegettem ,csak oldalanként 2*2 db-bal, hogy egyszerűbb legyen... Ne elég annyi,hogy a 12 ből vagy 7-et már elhagytam :-(
pb_20-09-2005 22:37:22 // 7033
TSá! Az a baj, az ilyen műanyag szutykokkal, hogy, 1részt nem lehet kapni, vagy, ha igen, horror árban van. Nem tudom melyik kommerszé lenne jó, mi visszatettük a pirosba, tulképp a csövek tartják a helyükön.
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-09-2005 22:31:19 // 7032
szeva, fékszagértő! :-) úgy volt, ahogy mondtad, a fékcsöveket alulról rögzítő műanyag cuccok miután nagynehezen kijöttek, vissza már nem nagyon akartak menni, legalábbis nem valami passzentos. Kérdés: amíg le -fel szedegetem a padlólemez-kutatásokhoz ,addig jó ez így,de a végén cserélni akarom ezeket a műa. szarokat. Szabvány kommersz vagy peciális Alfa-Romeo ? :-)
pb_20-09-2005 22:15:00 // 7031
Féktéma, ezt a témát nagyon szeretem. Sztem tökélestes a dobfék, hátra, bár még nem próbáltam olyan példányt. Hacsak nincs kedved legózni. A fékerő-elosztót pedig ne hajítsd ki, mert váratlan helyzetekben, váratlan dolgokat produkálhat. Egyébként a két oldalon a fékerő +felelő elosztásában felelős, a terhelés függvényében.
kando.20-09-2005 22:08:58 // 7030
pb_ ! Vajon van értelme esetleg olyannak, hogy a hátsó kerekeken is tárcsafék legyen ? Vagy, hogy a fékerő-szabályozót kihajítsam a gépből, hogy ne legyen még egy cucc, ami berohad idővel ? :-))
Barni14720-09-2005 19:00:59 // 7029
Thenx ! Megjött! Frankó! Örrökényitós!
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-09-2005 16:32:45 // 7028
Scott Köszi a javaslatot! Igen,nekem is a gumi alatti dugattyú-rész tűnt nyekergősnek. Akkor én is "beljebb megyek" a WD40-nel. Eddig csak a pedáltengelyt fúkáltam ,úgy lácc a gummi alá is be kell nézni!
giovanni20-09-2005 16:15:10 // 7027
Töltsd fel :))))))))))) és eltűnik ;-)
pb_20-09-2005 15:44:09 // 7026
De, azért alakul a dolog?
granturismo20-09-2005 15:30:22 // 7025
Sziasztok. Sajnos még mindig nem jó a digitklímám.:-( Tegnap este még 2 szál vezetéket húztam a gyári kábelkötegbe. Ezt a nyavajás NO GAS hibajelzést akarom kiirtani. banyus Tegnap postára adtam a temosztátot.
pb_20-09-2005 14:32:31 // 7024
Csatlakozásokat, +tisztítani.
Tomee20-09-2005 14:00:58 // 7023
Hali srácok! Tippeket várnék arra vonatkozóan, hogy mitől lehet, hogy időként a fordszámmérő kevesebbet mutat a valósnál? Ált. 800 körüli alapjáratot mutat, de néha csak 5-600-at. Nem hinném, hogy a gyújtás lenne rossz, mert a kocsi hangaj is jó és az ereje is megvan. Csak lassabban megy fel a fordszámmérő és kb olyan arányban mutat kevesebet, mint alapjáraton. Hol van az 1.4es injektoros boxerekben a jeladó? Vagy mit érdemes megnézni?
Scott20-09-2005 13:58:50 // 7022
Ezt a nyekergést nekem is csinálta. Nehezen de rájöttem mi nyekereg: nem a pedálsor tengelye, hanem a kuplung-munkahenger csinálta. Egész pontosan az a tengely, amit a pedál belenyom a hengerbe. Tréfásan hangzik, de így volt. Fújtam wd40-et a munkahengeren lévő gumiharang alá, jól befújtam ezt a tengelyet és azóta csend van :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.