Forum >> Alfasud-33
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-06-2005 09:09:40 // 4621
sziasztok!
gt: irigyked,bárcsak én is így szézbombázhatnám a verdát egyszer...
karbis 33 tulajok:
benzinszintmérő- tréfa vagy szivárgás?
este megnézem a benzinszintmérőt, másnap reggel beülök ,kulcs fordít,és : majd egy osztással lentebb van,mint előző este :-(
garázsban,udvaron ugyanaz.
mindíg reménykedek ,hogy majd "felmegy" a mutató idővel,de nem
nagyon teszi...,
granturismo27-06-2005 07:47:06 // 4620
Pedálgumi már ki lett cserélve. Váltógomb is (már régebben). Elektromos ablak van:-))))))))))))))))))))))
Nagyon sikeres volt a padlókárpit pucoló projekt.
A porolóra feldrótoztam. Jól kivertem:-)) Utána jól megkeféltem:-))
Útána slaggal öblítés, utána szőnyegtisztítószeres szivaccsal "aktív hab", 5 percet hatott, utána újra slaggal öblítés. Fél óra múlva csont száraz volt, lehetettett visszatenni. Tényleg mintha új lenne.
bb1826-06-2005 14:13:13 // 4619
pedálgumi, váltogomb, ablaktekerő? csak nehogy valami kimaradjon. :-))
granturismo25-06-2005 22:44:33 // 4618
Sziasztok.
Folytatódott a meló. Sikerült összeépíteni a bontott digitklíma első részét a 146 manuálklíma hátsó részével.
Most szétbontottam a belsejét, kárpitok, ülések kiugrottak kis tisztogatás céljából.
Közben rendbe lett rakva a szervokormánymű, a szervoszivattyú, lengőkarok. Holnap féltengely porvédő csere lesz. Hétfőn generátor, önindító. Rugóstagok szérszedése.
Folytatódott a meló. Sikerült összeépíteni a bontott digitklíma első részét a 146 manuálklíma hátsó részével.
Most szétbontottam a belsejét, kárpitok, ülések kiugrottak kis tisztogatás céljából.
Közben rendbe lett rakva a szervokormánymű, a szervoszivattyú, lengőkarok. Holnap féltengely porvédő csere lesz. Hétfőn generátor, önindító. Rugóstagok szérszedése.
Andorka25-06-2005 22:20:13 // 4617
Nincs sértődés, a fék csak erőltetett menetnél szokott elmenni, mondjuk amióta itt lakom Veszprémben azóta egyre gyakrabban. (hiába a lejtős utak:)))) Mivel érik a fékcsere (is), szimplán érdeklődtem, hogy milyen alternatívák állnak előttem.
bb1825-06-2005 15:57:01 // 4616
tulajdonképpen ugyanazt mondjuk mindketten egy különbséggel. a német vagy olasz mögött azért komoly fejlsztések állnak mert gyári beszállitók ezt ne feledd! Ők olyat csinálnak amiket a gyártók elfogadnak. én ilyet magyarban még nem láttam. az viszont igen, hogy milyen teszteken kell ezeknek megfelelniük. háát elég érdekes mondhatom ! tapasztalatból mondom hogy a jurid gyári minőséget ajánlom ( van utángyártott minöség is ). én egy nissan patrol+ tréler, rajta egy 1500 kg-os auto szerelvénnyel próbáltam a dolgot. az ugynevezett már használhato fék ( galfer ) kimondottan sz.r volt nem akart megállni. a jurid utángyártott 100szor jobb de ugymond nyulosan állt meg. a jurid gyári meg ugy ahogy kell korrekten ,kezelhetően. hát ezért mondom. meg versenyre is ezt használtuk. sosem volt olyan amit andorka mondott, hogy a lejtő alján elment a fék. igaz ez vezetési stilus is lehet ( bocs andorka ).
na ennyit.
Andorka25-06-2005 11:12:21 // 4615
A másik kérdésem rögtön az lenne ettől a RónaKFT-től, hogy mennyire "verseny" a fékük. Valóban kell melegíteni üzemi hőfokra a betétet, vagy ez csak egy az utcainál erősebb betét?
Hegymenet után a mostani betét csikorog, és érezhetően gyengébb is a fék.
Ezért gondolkozom a mielőbbi cserén, és kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Bár lehet BB koléga által javasolt utcai Jurid-ot fogom megpályázni (vagy Ferrodo-t)
pb_25-06-2005 02:06:43 // 4614
Igen van. Nekem ilyen van elöl-hátul. A kerekek +blokkolnak, az autó normálisan +áll, nincs velük probléma.
A betétet katalógus alapján kikeresik, úgyhogy lesz, nagylámpás 33-hoz is, az áraik jók(legalábbis tavaly elég jók voltak). Ha náluk veszel betétet, vidd a régit és add le, mert úgy nem kell fizetni a vasért(tavaly + 1k HUF volt).
"de ha ök csinálják akkor mondhatnak bármit nem vennék tőlük betétet."
Ebben a dologban nem értek1et bb mesterrel, mert amit más kereskedésben veszel betét tök ugyanez. 2 különbség van köztük, az, hogy nem magyar kisipari, hanem német, vagy olasz, ill. ezek többsége min. 1,5k-2k HUF-al többe kerül(persze ha valakinek, valahol van kedvezménye, az már más tészta). Én ezek alapján úgy gondoltam, inkább támogatom a magyar ipart. Egyébként szvsz, a mondjuk 10k-s brand betétek sem tudnak mondjuk sokkal többet, ha 1általán tudnak, mint ezek, normál utcai körülmények között(persze az áruk 3x-4x több). De ha valakit +nyugtat a tudat, hogy brandes betét van az autóban, akkor persze vegyen olyat.
"az egyik legrégebbi maszek az iparban már asszem 25 éve legalább."
Csak tudhatnak valamit, ha már 25 éve nyomják az ipart.
Versenyfékek:
Utcai használatra nem javasolják mert
1. a betéten a legfelső réteg, 1 gratit réteg, amit le kell koptatni(a tárcsa 1enletlenségeibe kell bejuttatni), ahhoz, hogy tényleg +felelő legyen a hatás. Na most ez utcai használat mellett akár bő 100km is lehet, ez még önmagában nem volna baj, a baj az, hogy addig a fékhatás konvergál a 0-hoz..
2. ahhoz, hogy a betétek tényleg rendesen fogjanak el kell érni 1 üzemi hőmérséklelet, amit az utcán folyamatosan fenntartani elég nehéz.
Valószínűleg még azok a problémák is fellépnének, amit bb kolléga is írt.
Én nagyon kipróbálnék 1 ilyen féket. A versenybetétek ára 1,5*normál betét + 2 nap gyártási idő.
Thomasz24-06-2005 21:52:21 // 4613
:))))
láttam fél 3kor feküdtél le, pont arra jártam mikor villanyoltás volt nálatok
bb1824-06-2005 21:09:10 // 4612
ez engem akkor valahogy nem vigasztalt : )))
krisz3324-06-2005 21:06:12 // 4611
á tudom mi volt a baj ,kevés volt a sör :))))))
bb1824-06-2005 21:03:55 // 4610
engem a kömüvesek meg a hasonlok tudnak a sirba vinni mint multkor amikor keritést csináltam és kértem hogy az oszlopokat 2,9-2,95 méterre tegyék le ( merthogy a szál 2 x 3 méteres ugye ) igy egy kicsi türés is van benne. talán nem kell mondanom hogy 3 méter 2-3-4 centire tették az oszlopokat igy minden elöre leszabott 3 méterhez 2-3 centit kellett hegesztenem. a kömüvesek azt mondták hogy ök pontosan mértek. csak hát ök kömüvesek .
krisz3324-06-2005 20:56:41 // 4609
at tudssz ma ugrani ki kéne cserélni a jobbost is :)))))))))))))))))))
krisz3324-06-2005 20:55:33 // 4608
akkor örülök högy egyet értünk :))))))) de sajnos nem csak a szerelökel van a probléma ez ugyanugy elmondhato a lakatosokra és afényezökre is ,de nem baj legalább mi nem vagyunk ilyenek :)))))))
bb1824-06-2005 20:37:06 // 4607
szembesités mikor lesz? majd az esküdtek eldöntik hol van az igazság. lehet hogy odaát van !
bb1824-06-2005 20:35:59 // 4606
azért furcsa hogy milyen sokan csodálkoznak a nézeteimen amikor ez nekem ( és sok ismerős kollégának is ) természetes. én is ugy csinálom, hogy kiprobálom az ügyféllel ha kell. az észrevett hibákat meg három felé osztom ugy mint azonnali, minél elöbbi és ráérős javitás. majd az ember kitalálja mire van píze. a minap jött egy ladás, szo nélkül el tudtam volna adni neki egy váltot a padlásról, mégis megmindtam, hogy kardánbaja van. szerintem igy jártam jol mert legközelebb is vissza fog jönni és akkor esetleg komolyabb munka lessz.
szerintem.
Thomasz24-06-2005 20:34:03 // 4605
amikor befejeztük a munkát akkor fotózott le a kutyával ,igazából én vettem le a lengőkart, és a krisz villágított steklámpával a szemembe , ja és a kutyával is ő játszott :)))
bb1824-06-2005 20:31:10 // 4604
a róna fék az egyik legrégebbi maszek az iparban már asszem 25 éve legalább. de ha ök csinálják akkor mondhatnak bármit nem vennék tőlük betétet. megaztán az igazi versenyféket be kell melegiteni igy utcára nem jó. nem gyözöm hangoztatni a véleményem, hogy semmi extra csak jo márkás betét és kész. nincsenek itt akkora teljesitmények hogy érdemes lenne beruházni. a tuti rendszerhez ki kéne cserélni a betétet meg a tárcsát mert csak együtt garantálják a biztos hatást, utána a gumifékcsöveket is, hogy ne táguljanak ( acélszövetesre ) és végül a föfékhengert. ez igy átlag 300 ezer. sztem nem éri meg.
bb1824-06-2005 20:25:36 // 4603
jóvanna megbocsátok. : )))
Andorka24-06-2005 18:58:38 // 4602
Ezzel a Róna KFT-vel van már valakinek tapasztalata?
Hírdetnek versenyféket, az vajon milyen náluk?
(ős) régi kasztnis Alfa33-hoz mi az első fékbetét kódja? Megkeresem a céget hátha adnak valami jó árat egyedibe gyártott betétre:)
Koviubi24-06-2005 18:02:41 // 4601
Ezüst metál! :-)))
krisz3324-06-2005 16:46:23 // 4600
én csak egy egyszerü autofényezö vagyok .és igen elég durvákat irtam tudom sajnos amit te irtál ilyen szerelö 1000böl egy ezért nekik és neked tisztelett de a többiek akik csak szmátogép csatlakozos ujj autokhoz értenek és nem birnak kiszedni egy 83 as alfábol egy szilentett azok kapják be mind,és még azt is hozzá teszem hogy rá se jöttek arra hogy mi baja van a kocsimnak ,kicseréltük a lengéscsilapitott hu wazzeg biztos nagymunka volt meg ja hogy 100ezer ami nem érdekelne ha meg tudnák csinálni ,meg van a harmadik féle szerelö aki legalább annyira korekt hogy megmindja figyu én ehhez NEM ÉRTEK és nem nyulok hozzá,még mindig jobb mint apersze megcsináljuk hu kicseréltünk mindent tök jo,beülök és a kocsinak ugyanaz a baja ami volt,nagyon ritka már az a szerelö ,mint régen emléxem elmentem jo üljünk be menyünk egy kört együtt a kocsival ,és már lökte is hogy mi a baj ,ezek voltak az igaziak szerintem. A lengökart azért vágtam szét mert nem fértem a csavarhoz rendesen mivel nincs aknám :((és az automnak ma reggel mennie kelett ezért gyors megoldás kelett.
bb1824-06-2005 14:47:35 // 4599
onnan délután kell bejönni és reggel kimenni : ))
pa_feri24-06-2005 14:33:54 // 4598
Köszi mindenkinek a sok segítséget és véleményt.
Egyelőre jövő héten még megpróbálom a viszgát valahogy "lezsírozni", hátha
megoldható. A nagycsalád miatt kellene valami járgány, igaz keveset mozgunk, de a havi bevásárlások is autót igényelnek.
A Ber-Do-nál pont egy éve jártam zöldkártya miatt, valóban korrektek voltak, a srác egy órát tökölt és 5 ezerből megúsztam.
a karosszéria ügyében levélcím: pf000 a freemail.hu címen :-)
Ezt annyiból jobban szeretem a telefonnál, hogy le van írva, bármikor visszakereshetem és még olcsóbb is. A pontos címet a spamgyűjtők miatt nem írom itt egybe.
Sajnos csak hétfőn tudok a Ber-Do-hoz bemenni és addig fékbetéteket sem tudok venni. Egyébként iszonyat bemenni Pestre, Vecsés is be van állva reggel.
Komolyan irigylem a "vidékieket" :-)
pb_24-06-2005 14:18:55 // 4597
Ugyanazt a betétet adják, mint a pár utcával odébb lévő Rónánál, mindössze 2 különbség van az L+K olasz noname, a másik magyar noname, a másik pedig az L+K 1,5-2k-val drágábban adja. Egyébként pedig ugyanazt tudják.
Amúgy velük is vigyázni kell, mert van, hogy fullra nem értik mit akarsz rendelni.
bb1824-06-2005 14:16:07 // 4596
szőke vagy barna a kicsike?
Koviubi24-06-2005 14:04:42 // 4595
Szia Mindenki!
KI vállalna be baráti áron egy szelepállítást a kicsikémen? :-)
Thomika24-06-2005 12:53:42 // 4594
L+K XIII.ker Béke út, T: 465-0330, ott biztosan kapsz normális áron betétet, és a srác (Glatz Ervin) akivel beszélni fox, segít kiválasztani melyik felel meg az autódnak és a pénztárcádnak..
Thomika24-06-2005 12:50:14 // 4593
Azmo:
mi lesz a tornyoddal ,Tesó??!!
Thomika24-06-2005 12:49:18 // 4592
pa_feri:
Szerintem nyugodtan viheted a Ber-Do-ba!! Én évek óta hozzájuk járok, és velem mindig korrektek és segítőkészek voltak!Nem húznak le, és mivel bontanak is, talán még alkatrész is akad. De ha olcsón kell 33ashoz karosszéria elem, akkor tudok adni telefonszámot! Ha érdekel írd meg aszámod és elküldöm az infóT!
bb1824-06-2005 12:31:39 // 4591
amugy nem tiszta miért is kellett szétvágni a lengőkart, mi lett ettől jobb ?
bb1824-06-2005 12:30:35 // 4590
na csak hogy tudd én is szerelö vagyok immár több mint 20 éve. igaz hogy engem arra tanitottak hogy az ügyfél szent mert belöle élünk meg. de azért ez egy kicsit durva amiket irsz nem ?
bb1824-06-2005 12:26:06 // 4589
bocsi de ez a gömbfej vizsgálat nekem egy kicsit tul le van egyszerüsitve. a gömbfej leginkább középállásban kopik tehát ha a szélén még jó attól középen még lehet rossz. ha meg a szélén visszaugrik akkor középen már nagyon rossz. mert ugye a persely nem fogja körbe teljesen mindenhol a gömböt. amugy ha huzosan mozog mindenhol akkor még jo, ha kézzel el tudod forgatni bármely állásban akkor tuti csere.
szóval ha már vizsgálat akkor a teljes szétszedés előtt úgy hogy a lengőkart emelem hogy a rugo ne feszitse a gömbfejet és ha jo akkor jo. miért akkor kinlódjak vele amikor már darabokban van? nem ?
M-GEGE24-06-2005 12:13:06 // 4588
Hogy megváltozott a véleményed...
Na de sebaj, legalább ezentúl nem rángatsz vissza olyan erővel a boxer-függőségbe! ;-)
pb_24-06-2005 09:59:47 // 4587
Na igen, ha csináltatni szeretné, akkor nem érdemes belevágni, mert nagyon sok pénzt/időt/ideg spórol + magának. Ha pedig valaki saját maga csinál mindent, akkor pedig fanatikusnak kell lenni, ill. igen erős idegrendszerrel, kitartással, és némi pénzmaggal kell rendelkeznie.
Scott24-06-2005 09:53:39 // 4586
pa_feri !
Teljesen baráti jótanács : akármennyire fájó is, de én is azt mondanám ezt az autót nem érdemes rendbe rakni. Főleg úgy , hogy nem magad végeznéd a felújítást, nem szabad, mert csak lehúznának egy temérdek pénzzel és még csak jó sem lesz.
Scott24-06-2005 09:49:44 // 4585
Mi a fa..t csináltál te ?? Igy legyen ötösöm a Lottón. Éjjel arról álmodtam, hogy ez a barom szétflexeli a lengőkart , és tessék így is lett :)))))))))
Te amatőr szerelők szégyene !! :)))))))))))
pb_24-06-2005 08:33:50 // 4584
Szép munka! A fogasszíjkereket sikerült leszedni?
pb_24-06-2005 08:32:28 // 4583
Küszöböt és sárvődőt(javítóívet is) lehet kapni. Mind2 utángyártott cucc. Ha gyári cuccokat akarsz, akkor + kell rendelni őket, ami több hét várakozási idő, és természetesen arannyal kell fizetni. Az új külső küszöbön nincsenek rajta a lyukak, azt magadnak kell belemunkálni.
De az én véleményem az, hogyha már kívülről is látszik a rohadás, előbb-utóbb küstöb csere lesz a vége. Ne várd + míg beszakad, akkor sokkal nagyobb szívás a javítás. Bár lehet már így sem sok tartja, valószínűleg már az összeeresztésnél kezdenek szétnyílni a lemezek.
pb_24-06-2005 08:25:17 // 4582
Mondom én, hogy van más hibaforrás is a rendszerben.
krisz3324-06-2005 01:36:00 // 4581
Üdv boxertársaim !!! Scott wazze mondtam hogy rohadjon meg az összes szerelö ,( berohadt a csavar nem jön ki jaj mit csináljak anyádat, ki kell szedni wazze ) igaz kicsit drasztikus volt a szétbontás a lengökarszétvágását ellehetett volna kerülni de akkor biztos nem letünk volna késsz vele ma ,Jantyik visszajöt segiteni elöször a kutyával játszott aztán a szemebe világitott a steklámpával :)))))) de megoldotuk a dolgot a kerék gyönyörüen áll :)))) de a rohadt nyikorgás nem onnan jön hanem a lengéscsilapitobol (faxopo márkaszerviz kicsertük ujra !!! mi ????? rohadjatok meg) most hogy jobban szemügyre vettem ezek beledobtak valami bontott szart ,ami végülis tökéletes csak kicsit nyikorog ,ez anyira nem érdekelne ha nem egy ujj lengéscsillapito árátt fizetem volna ki érte .Elnézést a sok csunya szoért de egy kicsit feszült vagyok.Boxertársaim !!! autot nem othagyni sehol egy szervizbe sem ott állni mellete végig,ha nincs rá idö nem csak kiprobálni hanem átnézni részletesen az összes alkatrészt amit állitolagosan cseréltek.
Barni14723-06-2005 23:42:50 // 4580
Köszönjük ezt a kis csemegét! :-))
granturismo23-06-2005 22:59:29 // 4579
Kis Olasz nyelvtanfolyam.:-)
DS=Destra=jobb
SN=Sinistra=bal
granturismo23-06-2005 22:51:13 // 4578
A felújítást a Lenkey szilentblokk szervizben csináltatom. Viszem a rossz kart és a szilentet. Lesajtolják a kiverődött szilentet, felpréselik az újat és kész. Egy szilent csere 1000Ft.
Elérhetőség Bp. XIX. Esze T. u. 68. 282-3747 H-P 07.00-17.00. Kiszedett karnál ha szerencséd van akár meg is várhatod 1/2 óra, de inkább ott kell hagyni reggel d.u kész. Komplett autót is lehet vinni szerelést is vállalnak. Mindenféle szilent problémát orvosolnak és gömbfej felújítást is vállalnak. Rendesek, nagyon régi vállalkozás, már a szocializmusban is nyomták.
granturismo23-06-2005 22:40:19 // 4577
Sziasztok.
Lengőkar téma.
Lehet ugyebár komplett lengőkarokat rendelni. Az olcsó árkategóriában sok a gagyi cucc, de azért találni elfogadható minőséget is. A 145/46/55 vonatkozásában a Frap márkájú lengőkarokat használom. Ezek pesti viszonylatban kb 2 évet bírnak ki ami persze nem hosszú idő de a méregdrága gyári is kb. ennyit tud.
A cikkszámok: F1337 bal, F1336 jobb.
Viszont, ha a lengőkargömbfej nincs kiverődve akkor van olcsóbb megoldás a hiba orvoslására. A gömbfejet én úgy ellenőrzöm, hogy először jól megjáratom minden állásba, majd középállásból elfordítom valahová végállásba ha a végállásból visszamozdul a csap a közép felé akkor komplett karcsere vagy gömbfej felújítás, he megmarad végállásban akkor a kar maga még maradhat, csak szilent csere.
A karok:
A bal alsó egy bal Frap lengőkar felújított első szilenttel, a jobb alsó egy Frap jobb felújítatlan lengőkar.
A bal felső egy bal gyári Bravo lengőkar, a jobb felső egy jobb Marea lengőkar felújított első szilenttel. A szilentcsap általában esetben 21-es, de ezt jobb megmérni. A Tipon 20-as de pld. a rólam elnevezett:-)) Tipo 2.0 GRANTURISMO modellen is 21-es. Általában az első lengőkerszilent verődik ki ez mind a 2 oldalon azonos. Birth gyártmány. (Bárdi) a cikksz.: B2226 A hátsó bal cikksz:B2228 a hátsó jobb B2227.
Itt a 146 boxi első futóműbe kiszerelve.
Problémás még a stabilizátor összekötő kar aminek a szilentjei megkeményednek és ettől is lesz egy idő után kiséé fapados a menetkomfort.
A képen maga a karocska + a 2db hozzávaló szilent van ennek kompletten a cikkszáma 5166/C.
Lengőkar téma.
Lehet ugyebár komplett lengőkarokat rendelni. Az olcsó árkategóriában sok a gagyi cucc, de azért találni elfogadható minőséget is. A 145/46/55 vonatkozásában a Frap márkájú lengőkarokat használom. Ezek pesti viszonylatban kb 2 évet bírnak ki ami persze nem hosszú idő de a méregdrága gyári is kb. ennyit tud.
A cikkszámok: F1337 bal, F1336 jobb.
Viszont, ha a lengőkargömbfej nincs kiverődve akkor van olcsóbb megoldás a hiba orvoslására. A gömbfejet én úgy ellenőrzöm, hogy először jól megjáratom minden állásba, majd középállásból elfordítom valahová végállásba ha a végállásból visszamozdul a csap a közép felé akkor komplett karcsere vagy gömbfej felújítás, he megmarad végállásban akkor a kar maga még maradhat, csak szilent csere.
A karok:
A bal alsó egy bal Frap lengőkar felújított első szilenttel, a jobb alsó egy Frap jobb felújítatlan lengőkar.
A bal felső egy bal gyári Bravo lengőkar, a jobb felső egy jobb Marea lengőkar felújított első szilenttel. A szilentcsap általában esetben 21-es, de ezt jobb megmérni. A Tipon 20-as de pld. a rólam elnevezett:-)) Tipo 2.0 GRANTURISMO modellen is 21-es. Általában az első lengőkerszilent verődik ki ez mind a 2 oldalon azonos. Birth gyártmány. (Bárdi) a cikksz.: B2226 A hátsó bal cikksz:B2228 a hátsó jobb B2227.
Itt a 146 boxi első futóműbe kiszerelve.
Problémás még a stabilizátor összekötő kar aminek a szilentjei megkeményednek és ettől is lesz egy idő után kiséé fapados a menetkomfort.
A képen maga a karocska + a 2db hozzávaló szilent van ennek kompletten a cikkszáma 5166/C.
ÁdidiGaga (il hempescattore)23-06-2005 22:26:27 // 4576
halló,van itt valaki? :-)
ha már 33-rozsda a téma:
nálam a köv. a szitu:
a küszöbjeim nagyjából okék, rozsdafoltok akadnak a lukak környékén,igazából a balon van alul-kívül egy nagyobb folt ,ahol elég határesetté vékonyult az lemez... :-(
ami viszont szarabb: ugyanez küszöb végén felül-kívül, ahol sárvédőbe megy át,kb. 5 cm átmérőben hulladék a lemez.
(gyak. lyukas)
elég összetett idom,gondoltam kerül-amibe-kerül , veszek egy "bótit".
a Ricambi viszont elég elnagyoltan hozza a témát: van "A KÜSZÖB" és jónapot!
Ellenben a múltkor valaki küszöb-részekről beszélt,vagy ezek csak valami "kisipari" cucc?
Ezen a darabon nincsenek lukak, elég,ha "alakhelyes" az idom.....
Köszönettel várnám a szakértő észrevételeiteket...
pa_feri23-06-2005 16:48:29 // 4575
Na Operával látható, OK! Sorry az élő közvetítésért :-)
pa_feri23-06-2005 16:41:50 // 4574
http://www.ronakft.hu/kata/html/katalogus.html
nekem Firefox alatt nem jön be az Alfa katalógus. Talán valami nem szabványos webgányolás ?
Mindegy a levélcím és lelőhely megvan.
pa_feri23-06-2005 16:29:34 // 4573
Na a tavalyi papírokat nem találom a rumliban, viszont a féknyereg felirata
Bendix 337 199 7V3C
A Fiat fékbetét 17mm vastag volt, az Alfába meg 15 mm-est mondtak.
Amúgy köszönöm mindenki hozzászólását, próbálom megnézni a címeket, csak ez a mobiltelefonos internet eléggé kiszámíthatatlan.
pa_feri23-06-2005 16:26:24 // 4572
Repülővel mész :-(
Pedig megnézhettük volna a svájci autót.
http://www.auto-online.ch/ALFA+ROMEO-33+1.7+ie-Occasion-7944.html
Ezt légyszi behozni :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
373
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?