Forum >> Alfasud-33
Azmo04-06-2007 16:05:57 // 31271
olvass vissza, megtudhatod....
kando.04-06-2007 16:02:56 // 31270
Persze, de a pontos diagnózishoz látni kell :) ( :( )
pb_04-06-2007 16:02:52 // 31269
A szutyok, az szutyok marad.))
pb_04-06-2007 16:02:21 // 31268
Nem biztos, hogy a biztitábla szakadt le, ill lehet, ott más problem is.
pb_04-06-2007 16:01:26 // 31267
Az én ötletem volt, ill, a kedves barátomé. Futóművet, és kisebb dolgokat lehet utcán csinálni, baráti összejövetel céljából, A vezműtengely szimm csere sem annyira bonyolult, de ahhoz azért már joban bontani kell az autót.
lee7504-06-2007 15:54:40 // 31265
azert kivancsi lennek a cegre amely enyire elbaszta a verdat reklamalni nem tudsz!!!?
kando.04-06-2007 15:46:36 // 31264
A biztitáblát megnézném, csak Zsámbékra kijutni nem tudom, mikor tudok (na meg délutánig dolgozom, de utána ráérek).
Ha vhol a fővárosban dolgozol, összefuthatunk, megnézem miért ,,szakadt le''..
;-)
Ha vhol a fővárosban dolgozol, összefuthatunk, megnézem miért ,,szakadt le''..
;-)
Dekka04-06-2007 15:44:29 // 31263
Veled vagyunk, bár most sajnos, effektive nemtok segiteni, se heyyel, se emberrel :(
Ferke04-06-2007 15:43:15 // 31262
Már miért ítélnénk el, ne viccelj már.:)
Azmo04-06-2007 15:36:58 // 31261
Igaz!
...ha magyar fizetesekhez illo arak lennenek a vilagban mindenki ehen halna a maga vallalkozasaban.....
...ha magyar fizetesekhez illo arak lennenek a vilagban mindenki ehen halna a maga vallalkozasaban.....
kando.04-06-2007 15:36:51 // 31260
Na, gyerünk, gyerünk! :)))
Besegítek a postaköltségbe ;-) :-PP
Besegítek a postaköltségbe ;-) :-PP
Whiteskull04-06-2007 15:33:41 // 31259
Hát azt akkor tényleg érdekesen rakták össze.
304-06-2007 15:29:26 // 31258
igen állitólag az egyik oldala magasabb :( az egyik oldalon a rugó és a kaszni közé befér a kezem a másiknál nem,valahogy így mutatták
Whiteskull04-06-2007 15:27:44 // 31257
A dőlését nem tudják beállítani?
304-06-2007 15:25:18 // 31256
Na megint rontanám itt e levegőt egy kicsit :) A múltkor felreppent itt egy ötlet hogy akik jobban értenek az autóhoz azok esetleg segíteni tudnak annak aki kevésbé.A lényeg az hogy az a bizonyos cég "nem irom le mert nem akarok hitelrontásért ülni k...a elb...a a gépem!:( sajnos nagyon kimerült a családi kassza ezért már nincs pofám Zolit zaklatni hogy nem e lehetne hitelbe meg ilyenek.Valaki tudna nekem segíteni úgy hogy a szerelésért nem kp-t kér hanem építőanyagot,számitástechnikai cuccot,filmet, játékot,programot,vagy valamit adnék?A gondok röviden: a golyalábakat"vagy rugokat" rosszul rakták vissza ezért nem lehet beállítani a futóművet",a biztitábla amit állítolag megcsináltak a kuplunghoz esett,a vezérműszijjaknál ömlik az olaj"állítólag cserélték öket"egyszóval megkellene nézni.Mielött elitél valaki amiért ily módon koldulok segítséget az vegye figyelembe hogy a bizonyos tanuló pénz közel
fél m.volt :( köszönöm előre is!
fél m.volt :( köszönöm előre is!
Scott04-06-2007 14:38:05 // 31255
Olvastam a Motec oldalát. Komoly ECU-kat lehet kapni. Izgalmas téma lehet megírni egy komplett programot egy motorhoz. Ahogy olvasom kizzo már elmélyült a témában :))
Egyébként a 'The Fast and the Furious' -ban hallottam sokszor a Motec vezérlést emlegetni :))
Egyébként a 'The Fast and the Furious' -ban hallottam sokszor a Motec vezérlést emlegetni :))
Scott04-06-2007 14:30:27 // 31254
Itthon senki nem fog összerakni neked ilyen motort, még ha sok pénzed van akkor sem. Egyszerűen azért, mert ilyen szinten senki nem ért a boxerekhez ill. nem álltak rá ennek a tuningjának. Talán érthető is, mivel nem lenne kifizetődő, csak egy kis közönség érdeklődne utánuk. Amúgy ezért szimpatikus ez az angol banda, ők is megtehetnék, hogy csak TS vagy V6-okat tunigoljanak ( meg is teszik ), de fő profiluk a boxer ill. 33 racing :)) Egyébként mindent lehet tőlük venni, még bukócsövet is :))
A mai napig futnak kint a 33-as pályaversenyek. Van külön 8V és van külön 16V kategória is :)) Csorók vagyunk mi ehhez, pedig szép dolog ... :(
A mai napig futnak kint a 33-as pályaversenyek. Van külön 8V és van külön 16V kategória is :)) Csorók vagyunk mi ehhez, pedig szép dolog ... :(
pb_04-06-2007 14:26:38 // 31252
Nem kell többet fizetni, ez így van, de általában többet fizet az ember. Ill 1 eset van amikor nem.)
Ferke04-06-2007 14:25:49 // 31251
És akkor nem kell itt festegetnem, csiszolgatnom, korongozgatnom..:))
Ferke04-06-2007 14:25:19 // 31250
Ugyanmár. Ha sokat dumáltok még róla, akkor elborul az agyam, és rányomok a "kosárba tesz" gombra...:)))
Scott04-06-2007 14:23:26 // 31249
Azmo ! Itt nem az effektív anyagárat fizeted meg, hanem azt a qva sok kisérletezést, mire összehoztak egy általuk tartósnak ígért 200 ló feletti motort. Nem hiszem, hogy bármelyikünknek elsőre sikerülne felfúrni 2000 c2m-re az 1.7-es blokkunkat, plusz hozzá venni egyedi ECU-t, arra megírni az optimalizált programot ill. a sok egyéb módosított alkatrészt legyártani: vez.tengelyek, dugók, hajtókarok..stb. De tény, hogy nem magyar ember fizetéséhez illő árak vannak náluk :))
Whiteskull04-06-2007 13:37:01 // 31248
Igazad van. Az enyém már 8000 km-tment probléma nélkül. :))))
Azmo04-06-2007 13:17:09 // 31247
jo hat a karogasod ismerjuk, de attol meg nem kell tobbet fizetni azert hogy jol meg legyen csinalva, pont.....
pb_04-06-2007 13:13:51 // 31246
Pedig nem kizárt. Itt Mo.-n 3x annyit is fizethetsz érte, és mégis el lesz baxva.)
Azmo04-06-2007 13:12:10 // 31245
ketlem hogy dupla annyit kene fizetni azert hogy jol meg legyen csinalva.....
pb_04-06-2007 13:04:45 // 31244
Ha gondolod, akkor nem mondom.))
Whiteskull04-06-2007 12:54:45 // 31243
Biztos meg tudják csinálni itthon is ezt a sok csodát, de én ezeket a képeket láttam csak. :)))))
pb_04-06-2007 12:12:27 // 31241
Elég sok mindent.) Örülj, ha a 1 korrekt gépműhelyben a motorodat úgy +csinálják, hogy jó lesz, nem, hogy felfúrják 1.8-ra, 1.9-re, esetleg 2.0-ra.)
Egyébként 1 komoly tuning nemcsak a motor tuningjából, és annak se csak a mechanikai részéből.
Egyébként 1 komoly tuning nemcsak a motor tuningjából, és annak se csak a mechanikai részéből.
Rumi04-06-2007 12:01:13 // 31240
nem tudom, de nem gyenge az árlistájukboxer power
Azmo04-06-2007 11:37:57 // 31239
es szerinted milyen baromi nagy csodat csinalhatnak amirol mi nem tudunk, vagy amit egy korrekt gepmuhelyben nem tudnak megcsinalni? bar lehet tevedek es ugassatok le, de ezek sem platinabol keszult hajtokarokat tehetnek a verdaba.....
Whiteskull04-06-2007 11:00:10 // 31238
Azért szép cuccokat árulnak. :)))))
Bár egy kicsit drága nekem a fűzött blokkjuk. :)))))
Bár egy kicsit drága nekem a fűzött blokkjuk. :)))))
Azmo04-06-2007 10:34:31 // 31237
Hat epits egy ilyet, nem kell hozza az a ceg....szerintem
pb_04-06-2007 10:30:00 // 31236
Ahá, szóval behigítóztál, azért beszélsz össze-vissza.))))))
Ferke04-06-2007 08:56:40 // 31235
Á, dehogy ártott, úri munkát végeztem csak mostanában, a festés olyan meló, amit ünneplőben is lehet csinálni.:))
pb_04-06-2007 08:21:50 // 31234
A 25HL a 8v gyárilag ajánlott gyertyája, ez a motort nem fogja +piszkálni. Az Elaforgnál is tudsz rendelni.
kando.04-06-2007 08:19:26 // 31233
Találtam otthon váltó bontásból 9/35 -ös (ha jól emlékszem) difit, meg van egy váltóházam, ha kell valakinek, vigye el, ha nem, akkor kidobom...
Zoli3304-06-2007 00:26:04 // 31232
nekem régebben sima egypólusu NGK volt benne és kicseréltem erre a Golden Lodge 25 hl-re. nem tapasztaltam változást, ugyanúgy megy a gép. amugy a UNIX-tol tudsz rendelni akár.
sty04-06-2007 00:17:31 // 31231
srácok 146 1.6 8v boxihoz milyen gyertyát ajánlotok ami egykicsit megpiszkálná a mocit?vissza olvastam a topicot és sokan istenitik a Lodge golden 25hl-t,én kérdezgettem itt felénk az autosboltokat és kiröhögtek,mi az?nem tudnak szerezni stb
pb_04-06-2007 00:01:49 // 31230
Mi van, mi van, +ártott a sok szerelés?))))))
Ferke03-06-2007 23:25:25 // 31229
Az utolsó mondat volt a lééényeg!!!:))))
[k i z z o]03-06-2007 23:10:52 // 31228
Az AFM buta, nyugodtan piszkald. csak tudd hol allt:)
[k i z z o]03-06-2007 23:09:23 // 31227
Hi,
remelem az RPM limitert nem ugy raktad akkor feljebb, hogy kristalyt csereltel:)
Az a baj hogy akkor az egesz idoalapja elmegy a dolognak. Na de mindegy:)
Az ML 4.1 ben szoftveresen nehez a clampokat atugratni.
Az, hogy elszegenyedik a kevereked mar komolyabb problema. nekem is voltak ilyen gondjaim. Az ML 4.1 atirasaval nem is tudod tovabb vinni, mivel kiugrik a main MAP -bol. De gondolom tudod mirol beszelek, valamint injektor idovel sem tudsz utana menni. 6000 -en max. 10 ms a befecskendezesi ido, es akkor mar egybefuggonek szamit, ami csak kis ideig tarthato fenn, nincs ideje az injektoroknak hulni. Neked szerintem a gyari injektorokkal kellene vagy 12-3ms 8000- en ha van hozza levego.
Segithet az emelt benzinnyomas, mondjuk 3.5Bar, de akkor mar illik dupla AC - probaltam - valamint az injektorok nem nagyon tudnak 3.5bar felett tartosan lezarni - egy ido utan behugyozik. valamint alapon ez nem kell neki, azaz bekajal.Ezért kell nagyobb injektor pl. 220cc - s, levett befecskendezesi idokkel, es ahhoz hozzairni a motronic SW-t, de nem egyszeru, csipes progival nem megy, csak prog. ujrairassal.
Amin en meg gondolkodtam, meg lehetne epiteni, az a szekventalt befecskendezes, ilyenkor van ido spriccelni, de szerintem 5. injektoron gondolkodj, az meg egyszerubb.
Jo lehet egy cold start injektor, amit hajtani kell a kozos nyomocsorol - remelhetoleg elviszi meg kapacitasban, es inditani kell az 5. injektort adott terheles es fordulat eseten. Terheles AFm rol, fordulat kell meg. Ha beindul a kitolteset kell varialni, mondjuk 8000 -en egy 8000/30 * 1,2,3 frekvenciaval mehet a kozos szivocsobe, ami boxernel mar lehet 2 injektor, v. 4 stb.
A motroniccal sokat foglalkoztam hobbybol- hivatalosan munkahelyemen piezo dizel ECM + egyeb autoelektronikakkal foglalkozom, pl. Alfa legzsakvezerloket is analizálok:) szoval autoelektronika a mindennapom, persze mindet nem ismerem:(- igy hat diassemblaltam a 8051 kodot. megvan mind a 255 MAP, de a fo gond hogy DYNO nelkulnagyon sok gondot lehet szerezni magadnak, ami megoldhato, de mas boren nem jo kiserletezni - ezert nem szeretem a mai chipeseket. mindenhol huz ra 10et aztan jool kell, hogy menjen:) Ezert irtam a sajat HW - t, az tudod mindig befolyasolni. Ugyanakkor a motronic helyenkent eleg bonyolult kod. Heteket ultem rajta, mire 1-2 dologra rajottem, ezert irtam a sajat SW + HW dolgot.
A hondas dologgal szerencsed van, okos mai szoftver.
nekem is sajat fejlesztesu HW + SW van a befecskendezesre, ami meg a motronic alapjelen varial, belulrol allithato a benzin, meg van egy chip on uzemmod ami a motronicnban a gyujtasokat feljebb rakja 2-3 fokkal terhelésre. Amennyi benzint igy tudok adni neki, azt a Motronic SW oldalrol nem tudja, de nekem nem kell 8000, eleg 6.5 - 7e max. ott meg van 9ms, ami eleg. A lenyeg, hogy alul is lehet neki benzint adnipl. 4e -tol.
A masik, nem tudom milyen editort hasznalsz, vagy milyet tudsz szerezni, amiket en lattam, nem eppen nekunk lett kitalalva, tuning motorra, hanem utcara kicsi tobletet csinalni, azaz csak egyes mapokat ir, pl. motronicon amiket lattam egyik sem tudja a rev. limitet - a hardot - clampolni, de pl. nem tudod a terhelesen dusitasi gorbeket elhuzogatni, csak pl. elogyujtast + globalisan benzint. Pedig a motronicnak sok uzemallapota van. A masik gond, hogy a map -ok a motronicban 6000ig vannak irva, e felett uaz a benzin stb, de gyujtas jo lenne mas neked pl. 8e -en
itt van pl. egy altalam kiszedett részTerheles / RPM / Ign terkep - ez is csak 6eig megy:
600 800 1000 1200 1600 2000 2400 3000 3600 4200 5000 6000
24 43 43 43 43 43 47 48 50 54 54 54 54
32 43 43 43 43 43 47 48 50 54 54 54 54
40 51 51 63 63 64 65 66 68 68 68 68 68
50 48 48 53 58 60 61 62 64 64 64 64 64
60 40 40 48 53 55 57 58 60 60 60 60 60
90 34 38 45 46 48 52 54 56 57 57 57 57
120 34 38 45 46 48 52 54 56 57 57 57 57
Vagy karburator. Allo weberek.
kizzo
remelem az RPM limitert nem ugy raktad akkor feljebb, hogy kristalyt csereltel:)
Az a baj hogy akkor az egesz idoalapja elmegy a dolognak. Na de mindegy:)
Az ML 4.1 ben szoftveresen nehez a clampokat atugratni.
Az, hogy elszegenyedik a kevereked mar komolyabb problema. nekem is voltak ilyen gondjaim. Az ML 4.1 atirasaval nem is tudod tovabb vinni, mivel kiugrik a main MAP -bol. De gondolom tudod mirol beszelek, valamint injektor idovel sem tudsz utana menni. 6000 -en max. 10 ms a befecskendezesi ido, es akkor mar egybefuggonek szamit, ami csak kis ideig tarthato fenn, nincs ideje az injektoroknak hulni. Neked szerintem a gyari injektorokkal kellene vagy 12-3ms 8000- en ha van hozza levego.
Segithet az emelt benzinnyomas, mondjuk 3.5Bar, de akkor mar illik dupla AC - probaltam - valamint az injektorok nem nagyon tudnak 3.5bar felett tartosan lezarni - egy ido utan behugyozik. valamint alapon ez nem kell neki, azaz bekajal.Ezért kell nagyobb injektor pl. 220cc - s, levett befecskendezesi idokkel, es ahhoz hozzairni a motronic SW-t, de nem egyszeru, csipes progival nem megy, csak prog. ujrairassal.
Amin en meg gondolkodtam, meg lehetne epiteni, az a szekventalt befecskendezes, ilyenkor van ido spriccelni, de szerintem 5. injektoron gondolkodj, az meg egyszerubb.
Jo lehet egy cold start injektor, amit hajtani kell a kozos nyomocsorol - remelhetoleg elviszi meg kapacitasban, es inditani kell az 5. injektort adott terheles es fordulat eseten. Terheles AFm rol, fordulat kell meg. Ha beindul a kitolteset kell varialni, mondjuk 8000 -en egy 8000/30 * 1,2,3 frekvenciaval mehet a kozos szivocsobe, ami boxernel mar lehet 2 injektor, v. 4 stb.
A motroniccal sokat foglalkoztam hobbybol- hivatalosan munkahelyemen piezo dizel ECM + egyeb autoelektronikakkal foglalkozom, pl. Alfa legzsakvezerloket is analizálok:) szoval autoelektronika a mindennapom, persze mindet nem ismerem:(- igy hat diassemblaltam a 8051 kodot. megvan mind a 255 MAP, de a fo gond hogy DYNO nelkulnagyon sok gondot lehet szerezni magadnak, ami megoldhato, de mas boren nem jo kiserletezni - ezert nem szeretem a mai chipeseket. mindenhol huz ra 10et aztan jool kell, hogy menjen:) Ezert irtam a sajat HW - t, az tudod mindig befolyasolni. Ugyanakkor a motronic helyenkent eleg bonyolult kod. Heteket ultem rajta, mire 1-2 dologra rajottem, ezert irtam a sajat SW + HW dolgot.
A hondas dologgal szerencsed van, okos mai szoftver.
nekem is sajat fejlesztesu HW + SW van a befecskendezesre, ami meg a motronic alapjelen varial, belulrol allithato a benzin, meg van egy chip on uzemmod ami a motronicnban a gyujtasokat feljebb rakja 2-3 fokkal terhelésre. Amennyi benzint igy tudok adni neki, azt a Motronic SW oldalrol nem tudja, de nekem nem kell 8000, eleg 6.5 - 7e max. ott meg van 9ms, ami eleg. A lenyeg, hogy alul is lehet neki benzint adnipl. 4e -tol.
A masik, nem tudom milyen editort hasznalsz, vagy milyet tudsz szerezni, amiket en lattam, nem eppen nekunk lett kitalalva, tuning motorra, hanem utcara kicsi tobletet csinalni, azaz csak egyes mapokat ir, pl. motronicon amiket lattam egyik sem tudja a rev. limitet - a hardot - clampolni, de pl. nem tudod a terhelesen dusitasi gorbeket elhuzogatni, csak pl. elogyujtast + globalisan benzint. Pedig a motronicnak sok uzemallapota van. A masik gond, hogy a map -ok a motronicban 6000ig vannak irva, e felett uaz a benzin stb, de gyujtas jo lenne mas neked pl. 8e -en
itt van pl. egy altalam kiszedett részTerheles / RPM / Ign terkep - ez is csak 6eig megy:
600 800 1000 1200 1600 2000 2400 3000 3600 4200 5000 6000
24 43 43 43 43 43 47 48 50 54 54 54 54
32 43 43 43 43 43 47 48 50 54 54 54 54
40 51 51 63 63 64 65 66 68 68 68 68 68
50 48 48 53 58 60 61 62 64 64 64 64 64
60 40 40 48 53 55 57 58 60 60 60 60 60
90 34 38 45 46 48 52 54 56 57 57 57 57
120 34 38 45 46 48 52 54 56 57 57 57 57
Vagy karburator. Allo weberek.
kizzo
pb_03-06-2007 23:02:38 // 31226
A Motec állítólag igen jó motorvezérlő, lehet vele játszani rendesen, de tud is mutatni dolgokat.
pb_03-06-2007 22:33:14 // 31225
Igen, ez a tiltásos dolog számomra is rejtély, főleg amit az én hulladékom csinál.)
pb_03-06-2007 22:29:46 // 31224
Igen, ahogy mondod.) Igen az elmúlt 5 év alatt eléggé beleástuk magunkat a 33-as témába, kedves barátommal, de mindig vannak újabb dolgok, a féktől kezdve az ABS-en keresztül az összkerékig.
Depressziómérőnk van, többféle is, van 1 szimpla analóg műszer, és van 1 házi készítésű, az elve +egyezik a higanyoséval, csak sima vízzel műxik. Ez tudja mérni 1x mind a 4 szívótorkot, ill a központi vákuumot is. Régebben szúrtam be róla képeket. De ugye ez csak a finomrahangoláshoz jó. Az 1. 2 lépéshez áramlásmérő szükséges. Tulképp ez is lenne, csak a mérési elvet nem tudjuk, a 45/46 doksiba nagyon keveset írnak róla, ehhez kéne valamilyen infokat szerezni.
Akkor +próbáljuk ezeket normálisan belőni, aztán AFM. Bár az AFM játéktól tartok 1 kicsit, félak, hogy ha 1x hozzányúl az ember utána, már sosem lesz az igazi.
Depressziómérőnk van, többféle is, van 1 szimpla analóg műszer, és van 1 házi készítésű, az elve +egyezik a higanyoséval, csak sima vízzel műxik. Ez tudja mérni 1x mind a 4 szívótorkot, ill a központi vákuumot is. Régebben szúrtam be róla képeket. De ugye ez csak a finomrahangoláshoz jó. Az 1. 2 lépéshez áramlásmérő szükséges. Tulképp ez is lenne, csak a mérési elvet nem tudjuk, a 45/46 doksiba nagyon keveset írnak róla, ehhez kéne valamilyen infokat szerezni.
Akkor +próbáljuk ezeket normálisan belőni, aztán AFM. Bár az AFM játéktól tartok 1 kicsit, félak, hogy ha 1x hozzányúl az ember utána, már sosem lesz az igazi.
Rumi03-06-2007 22:28:08 // 31223
jah, és 9000ret pörög :)))
Scott03-06-2007 22:20:12 // 31222
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
574
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?