Forum >> Alfasud-33

pb_05-06-2007 00:41:12 // 31321
Padlólemez, fenéklemez, tank csere. + ugye attól is függ milyen az összkerék típusa.
pb_05-06-2007 00:39:19 // 31320
Kompletten biztos, hogy nem tudod átrakni, mert a merevítőrudak nem úgy vannak elhelyezve a 905-ösön, mint a 907-esen. Sztem csak a tengelyt tudnád átrakni az agyakkal, de még az sem biztos. Esetleg agy cserével lehet még próbálkozni, hátha. Amúgy ilyen hidat nem sokat fogsz találni, mert vagy az ABS-el szerelteken, vagy a csúcsmodellen volt ilyen híd, de még itt van 1 kicsi eltérés, igaz ez nem magában a hídban.
Fema05-06-2007 00:38:51 // 31319
Na majd kipróbálom úgyis ki akartam cserélni őket, asszem cserélem a rotort az elosztófejet, meg a kábeleket is.
BuBu.05-06-2007 00:36:27 // 31318
gondolom
:)))
és nagyon nagy faragásokra gondoltál???
pb_05-06-2007 00:34:23 // 31317
Pedig jó tud ám az lenni.)))
pb_05-06-2007 00:33:07 // 31316
A saját hulladékom a legjobb példa rá. Az utóbbi időben elkezdett felkúszni a fogyasztás, pedig a vezetési stílusom nem változott, inkább visszafogtam magam, mondván nagyon ütöm már(pedig +érdemli a rohadék), de így sem változott, sőt inkább nőtt. Aztán, mint kiderült az 1ik henger csak úgy volt, mert a gyertyakábel úgy döntött, hogy már nem ad normális delejt a gyertyának.
BuBu.05-06-2007 00:30:45 // 31315
mégegy kérdés ha nem küldötök el a picsbe mán
a csiklámpásnak a hátsó tárcsafékes hidját át lehet e pakolni az én kocka alfámba nagyobb hegesztések és flexelések nékül????
BuBu.05-06-2007 00:29:38 // 31314
az összkerék nem vonz anyira
Fema05-06-2007 00:27:47 // 31313
de egy gyertyakábel csinálhat ekkora fogyit?
És eddig ugyanezzel a kábellel miért nem fogyasztott enyit?
pb_05-06-2007 00:27:09 // 31312
Az összkerekesehez faragni kell a kasztnit is.
pb_05-06-2007 00:26:22 // 31311
Bele.
pb_05-06-2007 00:25:52 // 31310
Nem tudom, esetleg kidolgozza a leülepedett kormot.
BuBu.05-06-2007 00:25:51 // 31309
nem nem öszkerekest akarok csak 16 v t
pb_05-06-2007 00:24:58 // 31308
Van ötlet:
-kábel,
-úszószint.
pb_05-06-2007 00:23:49 // 31307
A 16v-t, 33 esetében be lehet rakni bármelyikbe. A gondok akkor kezdődnek, ha szervot is szeretnél, ill + kell nézni, hogy a főntengely szíjtárcsája nem ér-e bele a keresztartóba. A váltót is föl tudod rakni, kivéve, ha összkereket szeretnél.
BuBu.05-06-2007 00:22:22 // 31306
és esetleg azt tudod hogy menyiben külömbözik a száraz blok tehát hogy
beletehető-e a 16V főtengely dugó hajtókar , és a hengerfej rátehető-e
BuBu.05-06-2007 00:20:21 // 31305
aham és akkor a fekete füst???
az mitöl lehet???
pb_05-06-2007 00:19:14 // 31304
Akkor ott a befecskendezés szűnik +, 1 bizonyos fordulat fölött. Tiltáson elképzelhető, hogy durrog, ha mondjuk olyan a kipuff.
BuBu.05-06-2007 00:19:12 // 31303
köcce:))))
Fema05-06-2007 00:18:50 // 31302
Bár nem tölem kérdezted, de igen bemegy.
Fema05-06-2007 00:17:52 // 31301
Storbival igen.
Kábelre fogjuk rá.
Szikra normális.
Úszoszintet nem néztem de nem is állítottam.

Ennyi, nincs ötletem. :-(
BuBu.05-06-2007 00:16:43 // 31300
pb neked 16v ed van a 17 ie hejére bemegy a 17 16v s motor átalakitgatás nélkül márminta tartobakok ienek ugyanott vanak a 16v en is
??
Rumi05-06-2007 00:16:03 // 31299
néztem amugy :)
feltünt hogy sima 16V-t tuningoltak, nem P4et :)
pb_05-06-2007 00:15:17 // 31298
Gyújtást, strobival is +nézted? Gyertyák, gyertyakábelek jók? Szikra normális?
A karbik lehet, hogy már odavannak. Úszószintet is nézted, állítottad? A torpanás lehet szinronizációs probléma, vagy valamelyik karbi falsot szív. A visszadurrogás lehet gyújtás, de sztem az a 3-4 durranás nem vészes.
BuBu.05-06-2007 00:09:58 // 31297
1700 ie
pb_05-06-2007 00:07:38 // 31296
Várj melyik gépre gondolsz, IE, vagy karbis?
Mert a lentebb leírt eset a karbisra igaz.
Fema05-06-2007 00:05:55 // 31295
Na, egy körben válaszolok :-)
Ugyanazok a fúvókák, ugyanazok a karbik, semmin nem állítottam, úgy raktam vissza őket ahogyan levettem, csak ki lettek takarítva, a gyujtást 3X ellenőriztem, az üzemanyag kör jelenleg 2X fél méter benzincsőből és egy literes Cola-s üvegből áll :-)
Nagyon hirtelen gázadásra melegen minimálisat megtorpan, de mint a hülye felpörög utána, szerintem ennyi kell a karbinak, a durrogás meg mondjuk úgy 3-4-et durran a kipuff ha 4000-ről leugrok a pedálról.A karbik meg végig szinkronban vannak :-)
Nos?

(azért sem lessz befecsi :-) persze ha 40 litert eszik százon akkor igen, de lehet hogy felgyujtom)
pb_05-06-2007 00:04:56 // 31294
Asszem ezt +beszéltük.)))
BuBu.05-06-2007 00:03:39 // 31293
oks hüjeséget kérsdeztem ha nincs gyujtás hogy a picsbe égetné el a benyát bocsi
BuBu.05-06-2007 00:02:00 // 31292
értem és köszike szovala a hang maradhat :)) az jóó:)))
viszont az hogy nem elégeted benzin jön ki az normális ha tilt a gép???
pb_04-06-2007 23:57:08 // 31291
Akkora vákuumot csinál a motorod, hogy ilyen hangja lesz.))) Sztem nem kell vele foglalkozni, amíg esetleg más ezzel összefüggő rendellenességet nem tapasztalsz.
pb_04-06-2007 23:54:41 // 31290
Ha még benne van a rotorban a röpsúly, akkor mechanikusan tiltani fog, vagy +szűnik a gyújtásod, 1 adott fordulat fölött. A fekete füst pedig azért van, mert élégetetlen benzin jön ki a kipuffon.
BuBu.04-06-2007 23:10:13 // 31289
hja és magas fordulatnál ha eleresztem a gáztpedált akor néha de csak néha van egy érdekes szörcsögö szivó hangja ami egyébként rohatul tetszik csak nem tom mi az és biztos nem gyári hang:))))
BuBu.04-06-2007 23:08:24 // 31288
sziasztok
skacok mitöl lehet az hogyha megturáztatom az autot egy "kicsit" nagyon magas fordulatnál pukkan egyet és csunya fekete füstje van az autonak
a pukkanás olyan mintha letiltana az elektronika...
ez normális vagy sem és ha nem akkor mi a fene lehet ez??
pb_04-06-2007 22:41:22 // 31287
Sztem végig kellene nézni újra a gyújtást, és az üzemanyag-rendszert is.
Ferke04-06-2007 21:50:02 // 31286
Át kéne nézni az egészet. Karbik rendesen le vannak húzva? Uganazokat a fúvókákat pakkoltad vissza a karbikba?
gyújtás is lehet, ahogy pb_ mondja, de azért ennyit nem fogyaszthat ettől.
rendesen felpörög? Hirtelen gázadásra nem fullad?
pb_04-06-2007 21:25:26 // 31285
Lehet, hogy szét van már kopva a karbi tengelye, + aztán az 1.7-re gyárilag az 40-esek valók, bár ez még sztem nem lehet problem.
pb_04-06-2007 21:23:52 // 31284
Ennyiért igyen van.)) Igaz itthon már P4-et kapok ezért a pénzért.)
pb_04-06-2007 21:23:03 // 31283
Jójó, de mégsem jó.))
1 dolgot kifelejtettél a számításból, tudod a hátsó kerék felé megy 1 kis rudacska.)))
pb_04-06-2007 21:21:24 // 31282
Ha feldobsz 1 témát, akkor lesz közérdekű info is.)

Visszadurrog, nézd + a gyújtást újra. Fordulaton is szinkronban marad a 2 oldal? Az 5 fordulat sztem sok.
Úgy látom kezdődnek a problémák, Amúgy ezeken a dolgokon nem kell rágódni, van 1 tuti +oldást.)))
pb_04-06-2007 21:14:32 // 31281
Látni, látni persze, csak nem biztos, hogy tudsz kezdeni vele valamit.)
Fema04-06-2007 21:08:19 // 31280
Mondjuk a karbi talpak alatt, karter elszívó fúvokákat próbáltam elzárva és szabadon hagyva is, de semmi különbség. De így még mozogni sem tudok, mert egy tankal szinte semeddig sem jutok el.
Fema04-06-2007 21:06:43 // 31279
Hozzá sem nyúltam, de attól, hogy néhány tömítést kicserélek nem hiszem hogy ez megváltozik. :-(
Vagy igen?
Ferke04-06-2007 20:43:36 // 31278
Na ez már tényleg egy kézzelfogható probléma. Fél liter? Az pedig tuti, hogy karbi probléma lesz sztem. Felújítottad a karbikat is?
Rumi04-06-2007 19:42:37 // 31277
csak 230ezer forint + postaköltség :))
Rumi04-06-2007 19:42:06 // 31276
pb_?
na ilyen leömlőt keresel:
Fema04-06-2007 18:08:51 // 31275
Hát ti aztán jól elvoltatok a hétvégén :-) (szerintem sejtik akikre gondolok)
Nem győztem visszaolvasni, de igazából nem sokkal lettem okosabb, néha valami közérdekű információt is írhatnátok. :-)

Például: mi lehet annyira elállítva a motoron, hogy míg eléri alapjáraton a 80-90 fokot a vízhőfok ez kb 6-7 perc addig a motor pont 0.5liter benyát füstöl el?
Gyujtás jó és jól is van beállítva,a karbik szinte teljesen szinkronban vannak és a csavar az oldalukon aminek nem tudom a hivtalos nevét (az amit a zöldkártyán tekergetnek) először 2.5 fordulatra utána 5-re voltak kitekerve. (2.5 alatt lefulladt a motor)
Ja és ha elveszem a gázt fordulatról akkor aztán van rotyogás hátul, ez természetes?

Szóval ezen rágódjatok és ne egymást basztassátok :-) :-) :-)
[k i z z o]04-06-2007 17:38:05 // 31274
A motec tuti, csak draga.

neki lehet allni egy megasquirt II -nek is. Az ingyen van. nezzetek meg. Olyan Linux motorvezerlo.
lee7504-06-2007 16:17:13 // 31273
szegeny lacat meg az ag is huzza!!!
lee7504-06-2007 16:16:45 // 31272
ok mar vagom csak egyszerüen hihetetlennek taRTOMhogy ilyen pofatlanok!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.