Forum >> Alfasud-33

LoneWolf3303-03-2011 11:33:47 // 76171
Igen. A Motronic vezérléssel sikerült úrrá lenni a kompresszor működése alatti
gyengülő üresjáraton.
pb_03-03-2011 11:17:50 // 76170
A klímásból?
LoneWolf3303-03-2011 10:59:57 // 76169
Az más :)
Trafó nélkül izgalmas feladat lenne a keverék belobbantása.

A rotort (elosztóstul) én is száműztem 2008-ban a Jetronic befecskendezéssel
együtt, a helyét egy Motronic MP3.1 egység vette át. Az új vezérlés 1-1.5L fogyasztáscsökkenést hozott.
pb_03-03-2011 10:54:00 // 76168
Tem ez nem mi 24.D Amúgy pedig valamit összekeversz, mondom én rád férne a továbbképzés.))))
Ferke03-03-2011 10:04:54 // 76167
Rotoros. 33as.
Sasamester03-03-2011 08:54:29 // 76166
Sajnos a fékerőszabályzónál nekem is picit szivárog az olaj :( (a poron látszik, hogy át van árzva) De nagyon minimális a fogyás, talán havi 2-3 cl. Ladáknál pl anno ez már alapból döglött alkatrész volt, sosem működött! Amúgy zsebbenyúlós! Felújíttatással nem próbálkoztál?
pb_03-03-2011 00:35:16 // 76165
Teljesen jó +oldás.
pb_03-03-2011 00:33:25 // 76164
Jó a bontott is, vagy + kell javítani a +lévőt. A fék 3 amúgyis hulladék ezeken az autókon.
pb_03-03-2011 00:28:56 // 76163
Nem baj, a továbbképzés, az mindig rád fér.))))
pb_03-03-2011 00:26:44 // 76162
Én nem akarlak +győzni, hogy használj injektort, ha használsz használsz, ha nem, nem.)
G-Burt02-03-2011 20:51:01 // 76161
nem olyan rossz a trafós gyújtás:D
misike7602-03-2011 19:49:51 // 76160
Én is azon vacilálok, hogy érdemes e a 17 évest lecserélni egy 17 évesre.
LoneWolf3302-03-2011 17:57:43 // 76159
Én két éve jártam ebben a cípőben...
Először és is a bontottakat nézegettem (nem találtam használható darabot),
aztán belegondoltam, hogy a fékrendszer üzembiztossága mégiscsak kritikus
tényező, így az új mellett döntöttem.

Ha viszont van jóképű bontott, arról csak a légtelenítés után derül ki,
hogy valójában mennyire jóképű.
A bontott szabályzók igen jó eséllyel még a gyáriak, így a legfiatalabbak is
legalább 17 évesek, ami egy lány esetében jól hangzik, de egy fékalkatrésznél
már talán kevésbé. :)
LoneWolf3302-03-2011 17:37:45 // 76158
Ha nem trafós gyújtás, akkor milyen ? :)
misike7602-03-2011 16:11:36 // 76157
Fékerőszabályzót kellene cserélni az autóba, szerintetek érdemes beletenni jóképű bontottat, vagy inkább újat vegyek bele? Elég horror ára van az újnak.
Ferke02-03-2011 15:15:59 // 76156
Egyébként ez így tééleg kevés, ráadásul én nem csinálnék trafós gyújtást, maradnék a 33-as befecskendezésnél, mert az azt követő fejlesztések kapcsán inkább már csak visszalépésről beszélhetünk:):))
Ferke02-03-2011 15:14:16 // 76155
Hol részleteztem én, hogy mi kell hozzá?:)) Visszaolvasva nem találom:))
Ferke02-03-2011 15:12:47 // 76154
Na, az lesz a nem egyszerűűű:))) Meg olcsó sem:) Mármint a kiiktatás:)
krecsi02-03-2011 12:02:21 // 76153
Én a sprintnél próbáltam karbival először felesbe. Nem volt még hideg, de míg 80 fokos nem lett a gép, addig alapjáraton lefulladt, gyorsításnál rángatott. És a fölött se volt az igazi. Aztán próbálkoztam több benzinnel, ott már előbb volt alapjárat, de a gyorsítást nem szerette. Utána cseréltem fúvókákat, elállítgattam a csavarokat, állítottam gyújtást. A helyzet javult, de sose volt olyan, mint csak benzinnel. Én rövid távon (10-15km) mentem, hosszún nem tudom, hogy milyen. Az biztos: csak olyan arányban jó, hogy kurvára nem éri meg vele szórakozni. Lehet, hogy a benzin 500ft lesz, de akkor az etanol 400, mert azt is mindig emelik. 100km-en spórolsz párszáz forintot, cserébe szenvedsz az autóval. Arról ne is beszéljünk, hogy 1 napig tartott, mire vissza tudtam állítani a karbit, pedig minden érték feljegyezve volt:)
Viszont sok helyen olvastam, hogy reggel nehezebben indul. Nekem pöccre indult. Csak nyomni kellett a gázt, hogy legyen alapjárat.
Sasamester02-03-2011 10:07:12 // 76152
Mikor milyen kedve van a kicsikének, meg eléggé benya függő... :P Sajnos néha a román nafta jobb mint a hazai :) (így jár aki nem nagyvárosban lakik). Amúgy számolgattam, egyen 100 km-enként 1,5 lityóval kevesebbet injektorral, az 550 Ft 100 km-en... Na most 30 kilóért hallottam ajánlatot. (+ még az IMO törlés, stb) Szal 30000/550= 54,55 Nah most ha ezt 100 km-el felszorzom, az 5500 km, ami azért az én használatomnál pl 7-8 havi futásteljesítmény :) Jól van az parasztnak tanyára karbikkal is :)
pb_02-03-2011 00:02:47 // 76151
Ok.)
G-Burt01-03-2011 23:49:03 // 76150
csak a nagyobbakat írtam mester, amit nem véstem le, az hozzá értendő:D
pb_01-03-2011 22:54:17 // 76149
Aki nagy lábon él.)))
pb_01-03-2011 22:53:31 // 76148
"Igazából 6,5-7 lityó a fogyasztásom "
Ha így haladunk lassan Lérjük a valós fogyasztást is.) Amúgy injektor 6,71 és nem 110(több).D
pb_01-03-2011 22:50:49 // 76147
Ez így még kevés az injektorosításhoz.. Mágusunknak tudni kéne, dehát még nem vett részt Lég továbbképzésen.)))
Whiteskull01-03-2011 22:42:41 // 76146
A sprint városban nekem 9-11 liter porlasztókkal, a 33-as meg 8-9-ből kijön. :)))
Sasamester01-03-2011 22:17:29 // 76145
Ferke, 2-3 liter? :) Azt megnézném, mármint nekem normál használatban kijön 7,5-8 liter (ha 100-110el tolom neki, 3000 körül váltva). szal ezek szerint verni lehet egy Suzukit? :) Mert ha 6,5-re visszaesik azt elhiszem... :)
G-Burt01-03-2011 22:12:38 // 76144
Igazából nálam kapsz rochester gyújtást (145 1.6 boxi gyújtása) computerrel, kábelköteggel, benzinhíddal, szívósorral, kompletten 30. Annyi a dolgod, h a computert elküldöd a megfelelő helyre, h iktassák ki belőle az immot.
bala07901-03-2011 17:11:09 // 76143
Én próbáltam az etanolt és nem nagyon tetszett,se nekem se a gépnek.10 lityi benzin+5 etanol még úgy ahogy,de 10-10 aránynál totál szar volt.Hidegen leállt a motor és rángatott,majd üzem meleg motornál 90-100 volt a vége és megmaradt a rángatás is.Nos én megmaradtam a benzinnél magam és a gép örömére egyaránt.(gyári injektor)
Whiteskull01-03-2011 16:16:47 // 76142
Teljesen igazad van.

Jó, hogy eszembe juttattad. Lökök is egy jó kis 100%-os hp-t. :))))
Whiteskull01-03-2011 16:15:28 // 76141
OKés! Sajnos tapasztalatokról e téren nem tudok beszámolni.

Tapasztalatom esetleg csak abban lehet, hogy általánosságban mindig ráfaragtam, amikor ilyesfajta spórolásokkal akartam kísérletezni. :)))
pb_01-03-2011 15:57:00 // 76140
Azt inni kell, Te!DDD
pb_01-03-2011 15:55:27 // 76139
Nálad nem lehet tunni Máguskám.DD
Ferke01-03-2011 15:47:32 // 76138
Az innyektort nem azért írtam, mert kevesebbet fogyaszt, hanem mert azzal tud csak működni az etanolos cucc normálisan:)
Egyébként az az 1 liter sem 1 liter, inkább 2-3. Ez tapasztalat:) Az ára meg nem vészes a szettnek, a beépítése meg főleg nem, egy 120 centis kábelköteg lerögzítése nem egy nagy kihívás:))
Sasamester01-03-2011 14:47:08 // 76137
Bocsánat, inkább bevezetékelni! Nem díjaznám ha valaki bekábelezné esetleg telegittelné a motorteret! ;)
Sasamester01-03-2011 14:26:16 // 76136
Sajnos egy injektor szett ára nem 10 fillér + bekábelezni, motorvezérlő, stb.... Azt a fél-max 1 litert amivel 100on kevesebbet enne nem hozná vissza egy év alatt sem :D Szal offos a dolog sztem
Ferke01-03-2011 12:58:20 // 76135
Az a témodell lehet, hogy alkoholos volt, de korántsem korszerű, ergo egy 80-as évekbeli dupladupla karbit sosem lehet hozzálőni...sőt, már-már benzinnel nem lehet a négyet egymáshoz lőni, nemhogy ilyen idegen anyagokkal....szerintem marad az injektor, más felejtős...
Ferke01-03-2011 12:56:18 // 76134
Szerintem a karbival feltétlen szívni fogsz ..dobj rá egy innyektor szettet, és úgy megeszi a felest talán...
Ferke01-03-2011 12:55:10 // 76133
Így van...az ember sem iszik hp helyett fele hp/fele körömlakklemosót...:)
Sasamester01-03-2011 12:54:02 // 76132
Az első motorok alapból alkoholosak voltak (lásd Ford T-Modell). Amúgy a benzinbe alapból van keverve pár %-nyi bioethanol. Szal nem tom, maga a konstrukció maradt lényegében ugyanaz a sok-sok év során. Szal itt inkább paraméterekre gondoltam, mintsem a biciklizésre :) Meg tapasztalatra (negatív-pozitív)
pb_01-03-2011 11:44:34 // 76131
Vagy marad a bicikli.)))
Whiteskull01-03-2011 11:33:45 // 76130
Szerintem amit benzinre találtak ki, azt benzinnel kell használni. :)))
Sasamester01-03-2011 11:06:22 // 76129
Na nem benya kifogyás volt! Sajna az AC megadta magát, így felkerült egy karos Lada AC a gépre! Valszeg kevés volt a kráft már neki, mivel azóta könnyebben indul, stb. Most amúgy beijesztgettek egy kicsit ezzel az 500 Ft-os benzinárra. Valaki 33/SUD/Sprint közül valamelyik használ itt full etanollal? Mennyit állított a gyújtáson, stb, erre lennék kíváncsi! Mert még sajna felesben sem szereti a 33-as a jelenlegi beállításokkal. (karbis a gépecske)
Gábor3327-02-2011 15:17:45 // 76128
Majd én is elektromos ac-t szeretnék,hogy tutira legyen benzin. Külön kapcsoloval kapcsolni és kész. Neten találni több félét is,mindenféle gyártmányut és árfekvésüt.
kando.27-02-2011 15:14:12 // 76127
Persze, persze ez is igaz, praktikus tud lenni az is :)
Gábor3327-02-2011 15:10:10 // 76126
Csak azért irtam,hogy a karos ac jobb,mert hosszabb állás után nem kell annyit öninditozni. De már létezik kisnyomásu elektromos ac is (olyan 25.000FT a komplett szett,bakokkal,szürövel,csatlakozokkal) az meg a legjobb megoldás,mert független a motortol. Egészen alapjárattol a max fordulatig tuti birja etetni a motort.
pb_27-02-2011 14:51:55 // 76125
Főleg, hogy 2 különböző ACról van szó.)
kando.27-02-2011 14:37:51 // 76124
Lehet, de ha emelkedőn vagy és nincs elég utántöltött anyag, lehet ez sem bír felszívni annyit..
Nincs nekem bajom a gyári AC-vel, csak nem kell csontra kiüríteni a tankot :D
Gábor3327-02-2011 14:25:33 // 76123
Hali! Ezért jo a Lada ac,mert az karos és nem kell sokat tekertetni az öninditoval. Csak párszor lenyomod a kézi kart és ott a benzin.
pb_27-02-2011 13:10:38 // 76122
De, ha az AC Lköszönt, akkor tölhetsz bele 30lt is, nem igen fog beindulni.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.