Forum >> Alfasud-33
kando.17-11-2005 12:48:06 // 8921
Meg kellene nézned, néznetek (Scottal... :-)) ).
Vikk-kel nézzetek el Robihoz, úgyis kell onnan mit elvinni.. ;-)
pb_17-11-2005 12:30:28 // 8920
Attól függ ő mint nevez főhengernek.
pb_17-11-2005 12:27:37 // 8919
Szervizben/szerelőnél nem szoktam hagyni, főleg nem a sajátomat, akkor inkább rohadjon az utcán, azt addig hempergek alatta míg jó nem lesz.
A távszerelés, és kapcsolat az tényleg nehéz.
kando.17-11-2005 12:26:05 // 8918
Ezt Robi megnézte, azt mondta, láthatóan ott folyt el az olaj..
Valahol az oldalamon írta...
kando.17-11-2005 12:24:53 // 8917
Jólvanna... Lennél a helyemben... :))
Hagyd itt az autódat szervizben ;-) Eléggé nehéz így, táv-kapcsolatban autót szerleni...
pb_17-11-2005 12:24:51 // 8916
Nem kell hozzá aláfeküdni. Max a pedálegységet kell hozzá kibontani. De sztem még azt se. De 1általán biztos, hogy az enged, nem a munkahenger?
kando.17-11-2005 12:19:38 // 8915
Hallom, hallom... :-))
Jó, jó, mondom, hapesten lennék megvenném én azt a szaros munkahengert és beszerelném...
A főmunkahengert ha cserélni kell, azt hol kell? Ez hol van... Tehát ehhez szét kell szedni a kuplungot is, vagy aláfekve hozzá lehet férni, és lehet cserélni?
Mert max, szerintem Robi attól félhet, hogy ha szétszedi a kuplungot csak a tárcsa cserére, előjöhetnek olyan hibák, hogy nem érdemes összerakni.. Talán ezért nehéz rávenni a szerelésre.
kando.17-11-2005 12:16:13 // 8913
Igen, ebben lehet valami... Mármint mindig misztikusnak tűnnek a karbis cuccok, pedig talán csak tapasztalat kell hozzájuk...
Az is igaz, hogy az injektoros pontosabban adagol, sokmindent figyelembe tud venni a CU és beállíthatja az optimális adagolást a levegőmennyiség és a gázpedál szögelfordulása alapján :-))
kando.17-11-2005 12:14:06 // 8912
Na ja, talán ezt kéne...
De én meg nem vagyok ott, és ha felmegyek pestre, akkor már jó lenne rendesen összerakni a gépet, mert vonatozni sem olcsó, sem kedvem nincs már...
Ha ott laknék,nem izgatna, akkor aláfeküdnék, de utazgatni nem akarok sokat... Csak majd autóval :-))
norbee17-11-2005 12:13:48 // 8911
Jó ötlet, legalább használni tudná a gépet. Hallod számlapgyáros? :))))
pb_17-11-2005 12:08:31 // 8910
Személyes mondtam Kando szaktársnak. Annyi volt, hogy sztem a hidraulikát kéne +csinálni, aztán kipróbálni, hogy milyen a dolog, sztem használni kell amíg szét nem esik.
norbee17-11-2005 12:03:57 // 8909
pb_
Lehet nem figyeltem, melyikre gondolsz?
pb_17-11-2005 11:58:40 // 8908
Én mondtam 1 alternatív +oldást.
pb_17-11-2005 11:55:58 // 8907
Én el se kezdtem a kábíttatást. Én már más területen +szívtam, mire autóm lett addigra tanultam a dolgokból.
kando.17-11-2005 11:10:04 // 8906
Jó, igaz, igaz, majd még telefonálok...
Bár most jött levelem a cégtől, hogy túlléptem 5930 Ft-tal az októberi keretet, amit levonnak a novemberi fizuból... :-DDDDD
Akkor majd a zsinóros telefonról hívogatok... :-)
Scott17-11-2005 10:59:44 // 8905
Akkor ezt meg is beszéltük :))
norbee17-11-2005 10:57:47 // 8904
Jó, én azért javasoltam a múltkor is mert x ideje áll az autód, gondoltam használnád már. Nem csak bontós címek voltak ott, hanem szervízeké is, ahol lehet elfekvőben egy-két ritka cucc, lásd Marklar kolléga esetét.
kando.17-11-2005 10:56:04 // 8903
De most inkább jó lenne valami újat beletenni...
Ki tudja, mit bontózik ki az ember... ezt meg szerintem nem cserélték már rajta x ezer km óta.. Most meg ha használni akarom, jobb lenne új bele, mint használt és bizonytalan...
norbee17-11-2005 10:53:06 // 8902
Bontókat körbehívtad, amik a listán voltak?
kando.17-11-2005 10:50:16 // 8901
Mit meséljek ? :-))
Eddig funny voltam... de most megint nem :(
Ááá, ,,csak'' pénz kérdése az egész. Mivel célszerű az egész kuplungszettet cserélni, arra kell gyűjteni, s mivel ez TD, nem boxeres, kevésbé elterjedt, így dárgább is lehet a cucc hozzá, meg biztos sokkal beszerezhetetlnebb... Bár nem bánnám, ha jó lenne bele pl. az 1,7 16v szettje, elvégre az erősebb motor..
Most még a főhenger is +adta magát, elfolyatta az olajat, így az is cserés lesz, ami még + 6-7 rugó lesz...
De h aeccer végre meglesz, pöpec lesz ez a része... Ha más nem is, bár nem tudom, Robi miért mondja, hogy rövidebb az a lista, amin a jó cucok vannak, mint a rosszak listája... Kasztni gebaszos, azt tudom...
De hát, lehet, egyszer szétkapom az egészet és összerakom rendesen :-))
norbee17-11-2005 10:47:30 // 8900
Nem a bonyolultságról, mint inkább a 220V, akna és a mindig kéznél lévő pótalkatrész együttes hiányáról van szó. Az öntudatra ébredésedhez én minden egyes ilyen esetben gratulálok, én kábíttatom magam továbbra is, főleg miután elég sokan teszik még ezt ott mások is rajtam kívül. ;)
Scott17-11-2005 10:43:18 // 8899
Semmi gond . Na látod ebben különbözünk . Én meg inkább bízom magamban, mint a "szerelőkben" . Sokáig engem is kábítottak, de szerencsére felébredtem és most már józanul gondolkodom. Na persze ehhez szükség van némi érdeklődésre és hajlandóságra, hogy hozzá merj nyúlni az autódhoz és rájönni, hogy mégsem olyan bonyolult szerkezet, mint ahogy elhitetik veled, ami természetes is, mert ha mindenki megvilágosulna, akkor nem tudnának megélni... de ezt a storyt már sokszor kitárgyaltuk. Tisztelet a ( kevés ) kivételnek, nem akarok senkit megbántani.
norbee17-11-2005 10:42:03 // 8898
kando
Funny boy, inkább mesélj a kuplungokról... ;)))
kando.17-11-2005 10:39:46 // 8897
Ennyire vak lennék, hogy 75-t látok 33 nak?
Valami baj van...
Bocs.. :-)
Scott17-11-2005 10:37:19 // 8896
Persze persze, nyilvánvaló:)) Nem akarom én lehúzni az injektoros mocikat, sőt.... csak azzal nem értek egyet, hogy sokan a karbis-t tartják problémásabbnak.
norbee17-11-2005 10:34:12 // 8895
Scott
1, Ajándékba jött, más márkát már használtam gond nélkül, maradjunk ennyiben, az alapszabályaimat majd én eldöntöm, ha megengeded.
2, Nagyon szép levezetés volt, de ha nem haragszol én inkább rábízom magam ilyenkor a szerelőre, aki már 20 éve is boxerekkel foglalkozott. ;)
kando.17-11-2005 10:34:06 // 8894
A kondikat paszold norbee-nak, Ő szív velük mindig :-))
A többi most még nem kell, majd szólok..
A kárpitot kiadta a CD nekem 33-ra is, de mindegy, ha Farksnak kell, viheti, némi hp-ért... :-))
Póló folyamatban, de csak Neked csak most, csak tőlem csak csupán 3333 Ft lesz, hogy legyen benne Alfa is ;-)
Scott17-11-2005 10:34:04 // 8893
Kérem szépen az SW is csíklámpás , szóval mindegyik az a képeken, ha a 75-t is annak lehet nevezni :)))
pb_17-11-2005 10:33:41 // 8892
Ok. De azért +győző tud lenni 1 befecskendezős is?
Scott17-11-2005 10:30:07 // 8891
Na na :) Teljesen üzemképes az autó és megy is. Én csak finomhangolni szeretném. Ha lennének megfelelő műszerek, már rég kész lenne. Csak azért szenvedek, mert nem akarok másnak 8 rugót fizetni egy ilyen beállításért :))
Marklar15517-11-2005 10:26:19 // 8890
Árpi
Vadi új gyári féklámpa szimeringem van még mindig!!!
5000ft 3db!
Pótféklámpába is!
Kell? ;-)))
+2db fluxuskondenzátorom is van;-)))
kando.17-11-2005 10:25:30 // 8889
Nem :-))
Nem csak a SW-re gondolok, de a felső képen a középső kisképen nagylámpás van...
De Scott majd eldönti, az Ő szeme már beállt erre ;-)
Scott17-11-2005 10:24:07 // 8888
Elnézést, a rotort kihagytam :)
Scott17-11-2005 10:20:59 // 8886
Na akkor :
1 . Ilyen lötyött sosem öntünk autónkba , alapszabály :))
2. A gyújtástrafó, vagy annak elektronikájának hibájára szerintem hamar rá lehet jönni . A gyújtás rendszer tök egyszerű . Kezdjük az elosztóval : mivel gakorlatilag tök mechanikus az egész, ott max a röpsúlyok szorulhatnak meg. Esetleg az impulzus jeladó-val lehet gond, ezt pillanatok alatt ki lehet mérni. Elosztó letudva. Ha innen a jeladóból jön jel a trafó elektonikájába , akkor nézzük , hogy visszafele a trafóból az elosztó fele a fő kábelen jön-e fesz, ha nem akkor meg is van a hiba : vagy a trafó, vagy a vezérlő elektronikája. Ha innen jön jel, akkor még rosszz lehet az elosztó fedél ( kopott ) kábelek, gyertya ( hogy sorjában haladjunk ) . Gyújtás rendszer letudva :))))
kando.17-11-2005 10:20:51 // 8885
Hehe..
Új ember, még nem tapasztalt ember ;-))
Mit várhatunk olyasvalakitől, aki képes lenne nekem eladni karburátort :DDD
kando.17-11-2005 10:18:17 // 8884
Széép :-))
A lenetbbi képen látható fekete csíkosat láttam pár napja itt, a vasútállomás előtt (az nem csíklámpás volt, de ha jól nézem, ez sem az...)
Amúgy az én mocitetőm alá is a Alfa Lancia Industriale SPA van Írva ;-))
Megvan ez jobban olvashatóban is? :-))
Marklar15517-11-2005 10:16:37 // 8883
persze robitcarnak még megérhet ennyit;-)
norbee17-11-2005 10:14:58 // 8882
Azt művelte, hogy 2-3 kilométerenként berángatott tőle az autó, kéthengerezett, majd leállt. Gondoltunk már mindenre. Aztán a szerelő egy lendülettel lekapta a helyéről, azóta jó ;)
Marklar15517-11-2005 10:14:31 // 8881
Én a nálam fellelhető árhoz igazítottam.
Boltban is megveheted uezt ~6-7000ft ért.
Bontóban meg 1-2000ft
Kell kell, nem nem;-)
A te folyadékod, de ne sírj ha kevés volt és... ;-)))
Árpi
Van még.
Írtam mailt neked.
Nemsoká leltározom és beírom megint ami még van.
pb_17-11-2005 10:14:00 // 8880
Na most ezt 1 kicsit nem értem.
"Egy egész rendszert átfogo felügyelő-vezérlő rendszer.. ;-)"
Miért ne lenne így?
kando.17-11-2005 10:12:55 // 8879
:-))
Nekem bezzeg ilyen gyújtás-mizéria problémám nincs ;-)
/na jó, ezzel nem offolok itt sokat... ;-)/
Amúgy az ilyen kondikat talán célszerű x km után vagy x idő után cserélni, mindegy, hogy jó vagyrossz.. A kondi hajlamos kiszáradni, átütni, vezetővé válni, tönkremenni és akkor már nem kondenzátor, csak egy darab zavarforrás...
pb_17-11-2005 10:10:42 // 8878
Ok. De akkor erre csak kérdéssel tudok válaszolni. Mióta szenvedsz a beállításokkal? mit szoktak most ideírni ilyet))
kando.17-11-2005 10:10:31 // 8877
Foglalkoztam mikroprofesszorokkal ;-))
Ááá, nem nem mindig jó a bonyolult dolog, néha persze jó, ha valami uC vagy uP felügyeli a rendszert (persze, persze....). Ilyenkor nem értem, ha karbis az autó, és AC van benne... én akkor már a gyújtásvezérlést is belevenném az AC-be :-))
Egy egész rendszert átfogo felügyelő-vezérlő rendszer.. ;-)
norbee17-11-2005 10:07:21 // 8876
Na akkor adok Neked egy adag Volvólájn ü.a. rencer tisztítót, használd egészséggel, utánna beszélgetünk. ;)))) Két hétbe telt, mire rendesen ki lehetett takarítani, amit művelt, including egy több órás maratoni karbiszétszedés, behangolás, tisztítás, stb. De ugyanilyen vicces tud lenni, mikor a gyújtástrafó kondija úgy gondolja, hogy nem akar mindíg működni.
pb_17-11-2005 10:03:57 // 8875
A CU azért nem olyan gyakran szarik be. De igaz nem indul. Viszont nem kell állítani semmit sem kézzel, míg mire a karbit belövöd +őszülsz.
Scott17-11-2005 10:03:32 // 8874
kando gyorsan tanul :)))))
Scott17-11-2005 10:02:35 // 8873
Nincs itt semmi bonyolult dolog : a gyújtás nagyon egyszerű a karbi sem bonyolult, nem szól bele semmiféle elektronika . Én akkor is azt mondom , hogy egy karbis mocival ilyen téren kevesebb a hibalehetőség. Ez így van és kész !! :)))))
norbee ez neked is szólt ! :))))
kando.17-11-2005 09:57:55 // 8872
De nincs benne semmi elektromos kütyü, kamputer ami ha bexarik, a motor el sem indul ;-))
Tisztán mechanikus ,,vezérlés'', kisebb a hibalehetőség, ha kevésbé bonyolult a rendszer... :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
521
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?