Forum >> Alfasud-33

ÁdidiGaga (il hempescattore)01-05-2006 21:48:34 // 15671
Szívesen! Hogy normális-e? Ezt viszont nem tudom... Még az is lehet. Ha felújítottad szépen,új a fedél tömítés ,rá is van húzva a fedél (vagy általában nem látni benzinfoltot a karbin és csatlakozásain,nem ereszt sehol) akkor szarni rá! Használd sűrűbben vagy indítás előtt töltsd fel az úszóházakat!
Gery8301-05-2006 21:43:23 // 15670
Hy! Köszi! Miért engedheti el a karbi a benzint? Vagy ez így normális? Most lettek felújítva...
granturismo01-05-2006 21:40:10 // 15669
Persze szépen vissza lehet tenni a stiftet. Jól bele kell kapaszkodni, de megy.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-05-2006 21:28:33 // 15668
Gery! Nem a pumpa ejti a benzint,hanem a karbi! A pumpa szerintem 1 fordulatnyi benyát tárol,a következő ütemben azt nyomja ki. Nem tudom,mennyinek szabad eltávoznia a karbiból 2 hét alatt, de ha kiürült az úszóház,akkor bizony eltart egy darabig,amíg feltöltődik. * Én ugyanezt a jelenséget tapasztalom,ha puceváláskor kiszívom a berzint az úszóházból és az 1szerűség kedvéért a tankba nyomom vissza. Sokszor annyit indítózok,hogy meg is állok közben ellenőrizni ,minden jól lett-e összerakva,nem-e azért nem akaródzik beröffennie... (ez azért nem alaptalan,mert minden 3-4. esetben vagy a trafóra menő kábel,vagy egy henger kábele vagy esetleg egy komplett karbi rudazata elfelejtődik visszatevődni :-) * egyszer megszámoltam,hány fecskendőnyit szívok le,asszem vagy 1,2-2 dl volt a kettő együtt. Sőt,egyszer úgy álltam be a garázsba,hogy le volt kötve a benzinpumpa :-)
kando.01-05-2006 20:55:03 // 15667
Jó, igaz, ma nekiálltam, véghezvihető :))) Sőt, ha a fejemmel tartom a kasztnit, akkor a másik kezemmel felxelni is tudok már. ;-)
pb_01-05-2006 20:47:53 // 15666
Szép! A stiftet vissza lehet még rakni az öntvénybe? Az igaz, hogy van alakváltozás, de sztem +gondolandó. Amúgy haverom már elvitte, úgyhogy valamkor elkészül a lehúzó is.
granturismo01-05-2006 20:34:14 // 15665
pb. Otthon a nagysatuban meg tudtam csinálni a görgőcserét a feszítőkön. Szépen alátétekkel, nagy anyákkal, kinyomó stifttel meg tudtam oldani hogy minddig a megfelelő helyen nyomjam ne terhelődjön a műanyag része. Nézegettem, hogy tényleg le lehetne sajtolni a műanyagot a görgőről: De azért van ott alakváltozás. Szóval nem lennék nyugodt ha egy ilyen módon javított görgőt lenne a motorban. Pláne 4 db...
bb1801-05-2006 14:11:41 // 15664
mi az hogy egyedül nem birsz felemelni egy üres kasztnit ? tessék rendesen rágyurni ! egyik kézzel tartod alulról, másikkal fursz, a lábaddal meg közben bepötyögöd a telefonos segitség számát. szerintem tök egyszerü nem ?
bb1801-05-2006 14:09:44 // 15663
attol mert az ac leejti a benzint, még a karbiban kellene hogy maradjon amivel minima megröffen és annyi már álltalában elég.
Gery8301-05-2006 13:48:27 // 15662
Sziasztok! Mechanikus pumpánál normális viselkedés az, hogy ~2hét állás után elengedi a benzint és kb 30s-ot kell "reszelni", hogy beinduljon? Utána már pöccre indul, akár 3 nap után is.
kando.01-05-2006 13:47:54 // 15661
Legfeljebb majd kérek telefonos segítséget :-)))
pb_01-05-2006 13:47:14 // 15660
Na, helyes, helyes.)) Gyerünk.))
kando.01-05-2006 13:41:00 // 15659
Jólvan, jólvan... Összeszedem magam, mielőtt Scotti elkerget innem... :) széjjelfúrkálok minden práhuzamosan összetett vasat, amit hegesztés szorít össze
pb_01-05-2006 13:35:50 // 15658
Felőlem.) Nem csesztetlek, próbálom az ötleteket adni, hogy mit kéne csinálni, hogyan, hogy kezdjél hozzá, stb.)
pb_01-05-2006 13:33:56 // 15657
Árpikám ne legyél már ennyire szerencsétlen, szabad szemmel is annyi ponthegesztés látható a kasztnin, mint az állat. Odamész a hátuljához, +nézed, hogy hol találkoznak derékszögben a lemezek, ott nagyon valószínű, hogy lesz hegesztés, és elkezded. Pl. a hátfal és a fenéklemez találkozásánál biztos.
kando.01-05-2006 13:33:41 // 15656
ha még Te is sokat csezstetsz, akkor összegyűröm pici vasgolyónak.... ,)
kando.01-05-2006 13:31:12 // 15655
Mondtam én, hogy nem ? Nekiállok, eddig is egyedül csináltam mindent.
pb_01-05-2006 13:29:57 // 15654
Akkor 1edül +emeled, berúgdosol alá valamit, aztán beigazítod, és dolgozol.) Kicsit legyél kreatívabb.)
kando.01-05-2006 13:27:25 // 15653
Hogy hol a faxomba kezdjek neki... Na, ez zavar, hog yez egyben van és nem találok pontot rajta, ahol nekiessek.. Mindegy, akkor hátul valahol nekiállok fúrkálni.
kando.01-05-2006 13:26:39 // 15652
Rendben, csak mindig az a baj, hogy ketten....
pb_01-05-2006 13:26:28 // 15651
Akkor mi a további kérdés?))
pb_01-05-2006 13:25:50 // 15650
2-en simán +emelitek a hátulját, vagy az eléjét, ahol dolgozol, alá teszel 1 bakot azt kész, vagy autó kereket, vagy majd kitalálod. Az emelőt nem nagyon ajánlom főleg a hátuljánál.
kando.01-05-2006 13:21:45 // 15649
..az szerintem lesz :)
kando.01-05-2006 13:21:23 // 15648
Ok, nekiállok ma, bemegyek, meglátom... De mondom, emelni nagyon nem tudom, esetleg kicsit, emelővel, de vágni csak fentről tudom. Megpróbálom nagyobb darabokra szedni, ha sikerül.
pb_01-05-2006 13:20:48 // 15647
Ezt mondom én is. Elég hozzá, pár sima 6-os, és 8-as fúró + 1 izmosabb csavarnyúzó.)
kando.01-05-2006 13:19:32 // 15646
Marklar mást mondott, de mindegy... A vezetőséget meg nem ismered, ezt hagyjuk....
pb_01-05-2006 13:18:40 // 15645
Ja mindjárt +nézem, lehet lemerült.
András bácsi01-05-2006 13:17:32 // 15644
Rosszul tudod, nem azért kaptad meg. A hátsó lámpák szerintem nem voltak benne az árban, azért úgy emlékszem jó néhány apróságot kaptál. Na de ne ragozzuk. A vezetőséget meg nem hibáztathatod, csak magadat.
pb_01-05-2006 13:17:23 // 15643
Na elmondom még 1x, a ponthegesztéseknél kifúrod, mondjuk 1 8-as fúróval, és befeszítesz alá óvatosan 1 csavarhúzóval, hogy teljesen elengedje 1mást a két lemez. Előtte 1 kicsit le kell tisztítani a lemez, hogy az ember jobban lássa a hegesztéseket. Ahol nem látsz ponthegesztést, ott vágod flexel. A tető leszedése: A oszlopnál vágás, ott, ahol találkozik a doblemezzel mondjuk, B oszlop, lent a küszobnél vágás( minél nagyobb db-ot a küszöbből, mert nem kár érte), C oszlop a sárvédó, tető találkozása alatt, mondjuk 15 cm-el vágni, ott + lehet keresni a hegesztést, ha akarsz vele tökölni, a tető díszcsíknál lesz.
kando.01-05-2006 13:15:06 // 15642
Délután visszamegyek, megnézem, meg megpróbálok nekiállni.. Nekem az a rossz, nem tudom, hol kezdjem... Mindegy, belevágok valahol aztán majd csak szétesik... Kasztnimunkához úgyis darabolni kell, megha sikerül szétszednem, talán könnyebben tudom tárolni
bb1801-05-2006 13:12:24 // 15641
igazibol spec furoval kellene lefurni a ponthegesztéseket és akkor gyári darabokra lehet bontani az egészet... ha kell az oszlop akkor nehéz, mert tulképp a küszöböt kell vágnod. de ha kell a tetö is akkor meg megint sok helyet foglal, mert nem tudod ugy megoldani, hogy a tetöröl is leveszed és minden tuti jo marad. igy meg a küszöböt lehet eldobni. szoval nehéz eset. ha a hátfal kell, akkor a hátso sárvédö legfelsö részén ( az iv tetején , vagy ahol a legjobban hozzáférhetö ) szoktam vágni, mert akkor a hátso hegsztések maradnak a gyáriak, és kevesebbet kell macerálni. persze itt is a végén majd a lakatos ugy alakitja ahogy neki jo vagy célszerü. egyszoval mindent csak akkor tudsz kimenteni, ha a gyári pontokon furod szét. sok idö és macera, de elég egy jo furogép és a kellö fejek.
kando.01-05-2006 13:06:31 // 15640
Tudom, de ezen annyi gyári illesztés van. Nem tudom, ma megnéztem, de nem tudzam belekezdeni.. Telefonon se tudtalak elérni...
pb_01-05-2006 13:05:34 // 15639
Leírtam, elmondtam, nemcsak nagy flex kell hozzá, ezt is mondtam.
pb_01-05-2006 13:03:30 // 15638
Sztem, arra a dologra nem nagyon jó.
kando.01-05-2006 13:02:12 // 15637
Ok, a tető leszedést megoldhatom, meg talán találok rá itt segítséget.. A hátfal lebontása még ami nekem érdekes.. Vagy lehet azt is, hogy nagyolva daraboljam fel ? A tető leszedésénél kérdem, hogy a középső oszlopoknál hogy kell levágni, ha esetleg az oszlop is kellhet majd/még ? Tényleg nem akarnám elherdálni a vázat, mert sokkal jobb állapotú a zöldnél.
bb1801-05-2006 12:59:45 // 15636
ha a tetö kell, akkor az oszlopokat vágjad alul, pláne ha a tetökárpitot is meg akarod menteni. vagy ha akarod akkor belül leveszed az oszlop boritását, megnézed hol van illesztve ( álltalában az oszlop tetejétöl lefelé 10-15 cm-re ) és az illesztés alatt 2 cm-el vágod, hogy a lakatos amikor felteszi még tudjon alakitani ha akar. gyári tetöablakot beépiteni ha nincs eredetileg beépitve, akkor tetöcsere nélkül baromi nagy munka.
kando.01-05-2006 12:54:31 // 15635
Én sem elherdálni akarom a vázat, sem az alkatrészeket. Lehet, persze, szólhattma ovlna, hogy ide akarom letenni, de ismerve, nem hiszem, hogy 1 hétnél tovább maradhatott volna... ha meg fegyelmit akar adni, adjon, ha ettől boldog lesz a drága vezetőség... Én is szeretném megoldani a problémát, ezt irtam itt is, lent is, de hadd kérdezhessem már meg, hogy egy kasztnit hogy kell szétszedni, ha nem tudom ??? Szerionted azért hoztam el, hogy aztán méhbe vigyem ??? Nem én akarom a szemétre dobni, hanem a drága vezetőség, meg a többi hozzáértő.... :S Ha nem is tudok ebbe autót építeni, a zöldre is jó lenne, azért kértem/vettem meg az ajtókat is. A tetőablakot meg tudtommal azért kaptam meg, mert a hátsó lámpákat, maik ígérve lettek nekem, már elkeltek...
András bácsi01-05-2006 12:46:45 // 15634
Most már megnyerted, a tied. A vevők az egyes cuccokra nem úgy teremnek, hogy x idővel később azt mondhatod, hogy bocs, de mégis van. Ha korábban azt mondod, hogy itt és ott elvágva kell, megoldottuk volna. Szerintem ezt is felajánlottuk. És a maradékra is van olyan rászorult emberem, akinek odaadtam volna, hadd legyen egy kis vasas bevétele. A fizetésre is azt mondtuk, hogy ráér. Ez persze nem azt jelenti, hogy a tartozás kiegyenlítését megelőzi az, hogy teszemazt veszl magadnak másik motort, másik alkatrészt stb. Legalábbis felénk nem így megy a dolog. Azt meg kimondottan nem szeretem, hogy próbál az ember segíteni, és önköltségi ár alatt odaad egy csomó cuccot, aki meg megkapja úgy tűnik elherdálja. Arra meg nem is gondoltam, hogy egy telephelyre a főnököd tudta nélkül viszel be valamit. Ha nálunk történne hasonló, biztos hogy kapna is egy fegyelmit azonnal a delikvens. a problémákat megoldani kell, nem arra várni, hogy majd más segít és megoldja helyetted.
kando.01-05-2006 12:36:19 // 15633
meggondolatlan voltam.. ill mivel nem kertes házban lakom, nem tudom akarmeddig tarolni.. esetleg megkérdezhetem holnap meg a főnököt, hogy pénzért lehetne-e itt tartani még pár hétig, amig elbontom...
kando.01-05-2006 12:34:45 // 15632
Ja, ha ez a gond, akkor a héten utalom kedden a pénzt.... Nem sírok napokat, csak valaki leírhatné ide, hol lehet egy kasztnit darabolni... MErt azért gondolom nem csak úgy van, hogy nekiállunk felxszel és hadd menjen... Ha kell a tetőablak és a tetőkárpit, visszaadom!
András bácsi01-05-2006 12:13:11 // 15631
Bocs hogy megkérdezem, de kifizetted ezt a kukás maradékot? Mondjuk haszonvasnak is ér kb. egy tizest, arról nem is beszélve, hogy a tető nélkül a tetőablak sem olyan egyszerűen beépíthető. Amit egyébként is régen el tudtunk volna passzolni. Azért egy kicsit előbb kellett volna gondolkodnod, és nem napokat sírni, hanem cselekedni valamit.
Gery8301-05-2006 12:03:36 // 15630
Azért próbaként tedd fel a DuEn-re, hátha kell valakinek pl versenyautóhoz... Csak egy ötlet...
bb1801-05-2006 12:01:32 // 15629
az ilyenekre mindig összeszorul a szivem... pedig dobtam már ki én is olyat, hogy majdnem sirtam amikor összezuzták. :-((
kando.01-05-2006 11:54:23 // 15628
akkor megy a kukaba...
kando.01-05-2006 11:41:34 // 15627
Haliho! Ha kell valakinek a piros 33-as vaz, viheti, odaadom, csak nem akarom, hogy veszendobe menjen, de ha nem talaok helyet neki es nem tudom feldarabolni, a fonokom kiszorja. En egyedul meg nem tudom, hol kell ezt darabolni, foleg, hogy emelni sem tudom, tehat ha alul is kell vagni, nem tudom. A gyari illeszteseknel se tudom, melyiket kell, hogyan kell... A hatfalat szerettem volna leszedni, de nek em tudtam kezdeni... :(((
granturismo01-05-2006 09:40:02 // 15626
Sziasztok. Kisvuk. Mi a probléma?
bb1801-05-2006 07:06:19 // 15625
a motort tuti gyürüzni kell, mert füstöl erössen. amugy megy mint állat. de akkor már a karbikkal együtt kellene elvinned + kipufogo, mert akkor az igazi.
Scott30-04-2006 21:13:49 // 15624
Okés, örülök neki :) Ma beszéltem ing-gel, elvileg neki is van egy 1.5-ös motorja eladó. De én még mindif amondó vagyok, hogy meg kéne előbb bontani a mostanit és utána pörögni a részleteken :)
Ferke30-04-2006 21:08:22 // 15623
Zoli, tök jó lett a verda, ma mentem vele elég sokat, ami még észrevehető, hogy hidegen sokkal jobban indul!!!:)
Ferke30-04-2006 21:07:27 // 15622
Ha a blokk elég jó, arra meg lehet, hogy én lennék vevő!:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.