Forum >> Alfasud-33
vivalfa02-05-2006 16:01:44 // 15721
Hali!
Ha még nem lett volna ez a video...Erre...
Üdv
safranek02-05-2006 15:53:11 // 15720
Lehet, hogy keverem a dolgokat...
Egyébként milyen hangot kellene hallanom, ha tényleg hfej tömítés?
pb_02-05-2006 15:31:53 // 15719
Akkor a kábelek vezérlés kilőve. A szelepeket sztem nem cserélgették a hengerek között, mert ahhoz le kellett volna szedni a hfejet. A Lszondát tisztínani nem igen lehet, max cserélni, esetleg a csatlakozóit.
Lehet hfej tömítés, de sztem akkor, annak lenne valami hangja is.
pb_02-05-2006 15:26:50 // 15718
Lehet, hogy a vízkőtől már nem zár rendesen a bilincs.
safranek02-05-2006 15:25:56 // 15717
Hát, gyertyakábelek cserélve lettek, a vezérlés a helyén van (legalábbis azt mondta), szelepek oda-vissza cserélgetve a hengerek között - de akkor sem szűnt meg. Lszonda, elméletileg az is ki lett tisztítva, ha jól tudom.
Azt hiszem, hogy a 4. hengernél hfej tömítés cseréjét mondott, hogy talán ott tud falsot szívni (ha nagy marhaságot mondok, bocs, annyira nem mélyedtem el még ebben :), mert a többi henger nem szív falsot. Sajna annyira nem értek hozzá, ha nagyon vágnám, már kidebugoltam volna saját magam ;)
Cs02-05-2006 14:42:27 // 15716
Képes rendes meleg levegőt produkálni.
Nincs benne szervó! :)
Egyébként nekem is ilyesmit mondtak. Egy időben azt hittem a váltóból csöpög az olaj, de aztán kiderült, hogy csak a vízcsőveket kellett jobban meghúzni. A víz folyt végig az alján, ami a váltónál csepegett le. Akkor gyakoribb jelenség volt ez a szag, de aztán meghúzták, és azóta ritkábban isjelentkezik. Apu is azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele, mert csak víz.
Csak ha meghúzták, akkor miért van néha mégis?
swan02-05-2006 14:20:03 // 15715
Na ja én is most néztem rá az oldalára és nem írta az extrák közöt! Tehát valszeg nem. Bár a szervó csak példa kart lenni. Van még egyéb másfajta olaj és egyéb folyékony dolog abban az autóban is:-)
pb_02-05-2006 14:08:03 // 15714
Nem biztos, hogy szervos Csé kolléga gépe.
pb_02-05-2006 14:06:45 // 15713
Sajna, csak így tudsz a végére járni.
swan02-05-2006 14:03:53 // 15712
nem lehet hogy valami rácsopog a kipuffra? Szervóolaj pl?? Mondjuk nekem az csöpögött folyamatosan rá és egy hosszabb autópája menet után megállva a benzinkutnál fehér füstbe burkolózott az autó rendszeresen:-)
pb_02-05-2006 14:03:29 // 15711
Azt, hogy rendes meleg levegőt képes produkálni, nem pedig langyosat.
Az égett szag sok minden lehet, pl olaj megy a kipuffra, stb.
swan02-05-2006 14:02:17 // 15710
Oke! Bár nemrég volt kis kontakhiba belöle de lehet úgyis lecsreélem az összes hőgombát. Nem lehet valmai eszement összeg gondolom!!!
swan02-05-2006 14:01:10 // 15709
Levegőszürő most volt cserélve az üzemanyagszürő esedékkes. Probálkozok!!!
Buddha02-05-2006 13:55:39 // 15708
A hőgombákat is nézd át mert ha hamis jelet ad, akkor a computer nem dúsítja a keveréket és rángatás a vége hidegen!
Cs02-05-2006 13:32:40 // 15707
Mit értsek a normális fűtés alatt? Van fűtés a kocsiban, jól is működik, hideget, meleget egyaránt fúj, ha kell! :)
Egy van még, ami zavaró, ha van, de nem tudok rájönni mi lehet az. Égett szag. Ha felnyitom motorháztetőt a kocsi jobb oldalánál lehet érezni. Volt már, hogy enyhe füst vagy gőz is jött a motorháztető alól. Egyszer, pont mikor mikor lefulladtam az egomi talira menet, amiután 15 perc kényszerpihi volt. Meg most a közelmúltban, mikor álltam egyszer a lámpánál. Igaz előtte kicsit gyorsultam veel, de öt perccel később mikor megérkeztem a haveromhoz, és felnyitottam a tetőt, hogy akkor most végre majd jól megnézem, már nem láttam semmit.
pb_02-05-2006 13:18:14 // 15706
Az a baj, hogy sztem ez valami irtózatosan geczi hiba lesz. Aztán elindulni az 1xűbb dolgoktól az ősszetett felé. Ha még nem voltak gyertyakábelek cserélve, lehet azzal kéne nyitni. + ilyenek, hogy levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere.
pb_02-05-2006 13:13:42 // 15705
Sok minden lehet, bár igazából nem tudom mire gondoltak a hfej kezdődő baja alatt. Sztem lehet gyertyakábel, szinkronizálási probléma, szelepek, estleg Lszonda.
pb_02-05-2006 13:09:14 // 15704
Akkor az jónak mondható, ha a fűtés is normális. Vagy cserés lesz a jeladója, vagy csatlakozó kontaktos. Sztem nem kell aggódni az olaj hőfok miatt.
swan02-05-2006 12:32:10 // 15703
Tod mi jutott eszembe? Azt vettem észre h ilyenkor mikor rámgat mindig nyirkos idő van. Nem léhet h valahol áthúz és ahogy melegszik a motor elpárolog? Ez is csak amolyan nyőgve nyelős ötlet. De lehet megnézem a kábeleket és meg is pucolom.
safranek02-05-2006 12:26:03 // 15702
Hát kérem szépen, rendbe lett rakva az alapjáratom a Franke testvéreknél. Mindenkinek ajánlani tudom, aki nem oda jár, korrekt, olcsó és igazán ért hozzá. (x) ennyit a reklámról ;)
Egyébként a 4. hengerem viszont 1200-as fordulat alatt nem akaródzik nagyon működni, kompresszió ok, gyújtás ok. Lehetséges oknak a hengerfej kezdődő baját mondták, de most nem volt időm+pénzem ott hagyni tovább.
Ti mit gondoltok, mitől lehet ilyen gond?
1200 felett teljesen kisimul a motor járása, az alatt viszont remeg (nem áll meg rajta az élére állított 10-es ;)
Cs02-05-2006 11:39:53 // 15701
Ez is változó. Általában elmegy 80-ig oszt visszaesik. Ez állítólag a normális működés. De mostanában sztrájkol, és nem mutat semmit. De 80-nál többet még sose mutatott.
pb_02-05-2006 11:26:05 // 15700
A víz hőfokra gondoltam a műszerfalon.
Cs02-05-2006 11:05:13 // 15699
Van benne elég hűtőfolyadék, és városi használatban többnyire 80-120 fok között szokott lenni, vagy legalábbis annyit mutat. De a sztrádán nem nagyon ment 140 fok alá.
Rumi02-05-2006 11:00:38 // 15698
keresek 33hoz első dobbetétet. és ha megtaláltam meg is szeretném venni :)
pb_02-05-2006 10:50:51 // 15697
Akkor valószínűsíthető, az utólagos beszerelés. A hűtőfolyadék van benne elég? A hőfokmérő milyen értékeket szokott mutatni?
Cs02-05-2006 10:42:01 // 15696
Itt egy másik kép
http://www.alfaamore.hu/files/user_cars/01572/17.jpg
Ami a nívót illeti. Ha jól tudom, ebbe vannak beleapplikálva az érzékelők, mivel két drót is jön ki belőle. Viszont ez a nívópálca nem az eredeti darab benne, rövidebb, ezért az olajszint mérésére van egy másik pálca rendszeresítve a kocsiban, amivel meg tudom nézni.
MOl 10W 40-es motorolaj van benne, és egy hete lett utántöltve úgyhogy olaj most van benne.
Csak nem szeretném, ha megfőne a motor.
pb_02-05-2006 10:27:26 // 15695
Per pillanat nincs.) Bár tudom ez nem +nyugtató.
pb_02-05-2006 10:26:10 // 15694
Igen ezt a képet néztem én is, de sajna ebből sok nem derül ki, csak annyi, hogy vannak ilyen műszereid. Sztem a nívónál jó az olaj szintje, és nem jelez a műszerfalon a lámpa, akkor nem kell vele foglalkozni. Eddig mennyit mutatott, és milyen olajat használsz?
Cs02-05-2006 10:06:04 // 15693
Hát, az első kérdésre nem igazán tudok válaszolni, de ezen a képen, meg lehet nézni, hol vannak a műszerek.
http://www.alfaamore.hu/files/user_cars/01572/12.jpg
A műszerfalon lévő köszöni szépen jól van, meg se nyekkent.
swan02-05-2006 09:58:25 // 15692
Kérem szépen a rángatás jelenséghez még 1 adalék!
Ahogy pb tanácsolta lambda szonda lehúzva. De sajnos igy is csinálja tehát nme lambda szonda!!
DE eddig azt mondtam addig rángat gázadásra amíg nem melegszik fel a motor . Ha folyamatosan tartom a gázt nem rángat csak ha nyomom. De ez a felmelegedés sem igaz teljesen! Mert ma reggel rövid úton kb 60 fokig melegedett a víz és megálltam addig rángatott is. 20perc állás után indultam tovább és mit tesz isten egyáltalán nem rángatott. Ötlet????
pb_02-05-2006 09:54:39 // 15691
Gyári bekötésűek azok az órák? A műszerfalban lévő olajlámpa, hogy viselkedik?
Cs02-05-2006 09:42:32 // 15690
Na, olyan kérdésem vala, hogy mikor kicsit nagyobb tempóval mentem az autópályán, az olajhőfok jelzőm szerint 150 fokos volt a motorolajam, máskülönben viszont az olajnyomás nem változott, stabilan 2,5-3 baron volt.
Nagyon gáz ez a hőmérséklet? Gondolom ezen a hőfokon kisebb az olaj viszkozitása, tehát nem feltétlenül jó a motornak.
András bácsi02-05-2006 09:20:48 // 15689
Minden előfordulhat.
kando.02-05-2006 06:55:05 // 15688
:-))
Oke, az is alakul, meg ha belegondolok, mivel ugyis fel kell/akartam ezt a vazat hasznalni, elobb-utobb darabolni kellett volna ugyis.
Mostmajd delutanonkent elfoglalom magam, foleg, ha nem fog esni.
bb1802-05-2006 06:52:23 // 15687
Kando !
csináld a dolgodat nyugodtan elöbb meg kell tudnom hogy ott van e még a darab, és valami árat is mondjanak rá. addig csak zörgj a flexszel
kando.02-05-2006 00:43:23 // 15686
kétszer nem léphetünk ugyanabba a folyóba :-))))
kando.02-05-2006 00:42:32 // 15685
Ez akkor is azt jelenti...
Nézd meg, mennyi olaj van benne, az a jó, ha max vagy a környékén van a szint..
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-05-2006 00:23:12 // 15684
Jól mondja a kolléga. Ez a tüneti kezelés :-)
Valamitől ugyanis fogy a fékolajad,ami kupplung-olaj is egyúttal.
Ellenőrizd a következőket: kupplung főhenger a pedélnál és a tűzfal mögötti vályúban.
Kupplung munkahenger a blokk tetején,az elosztótól balra.
Kerékfékhengerek,vagyis első körben a felnik belső pereme.
Főfékhenger a kuppling főhenger mellett.
Esetleg fékcsövek a kocsi alatt...
Elég "huncut" egy rendszer :-)
>>
(nekem mikor pár éve először felvillant,mondom fékbetét! (merthogy azt is ez jelzi,de már tudom,hogy ha így gyorsításra vagy kanyarodásra/emelkedőre bevillan, az tutti a lötty lesz!) Alig értem vele haza, már szar is volt váltani,otthon meg beesett a k.pedál!
Tavalyelőtt megint villog,mondom kupplung... Erre állt az olaj a hátsófelnimben,az egyik dobban a munkahenger erisztett.
Tavaly megint villangat, fekszek alá,melyik kerék lehet? Erre k.munkahenger volt megint.. :-O
dismarc02-05-2006 00:20:28 // 15683
de ne ma féket taposom,hanem a gázt :))
pb_02-05-2006 00:02:59 // 15682
Kevés a fékolaj, tölteni kéne a tartályba. DOT 4-es kell bele.
dismarc02-05-2006 00:00:22 // 15681
sziasztok!!
miért lehet az hogy ""dinamikus"" :)) gyorsitásnál, harmadikba (néha negyedikbe is ha taposom) 4ezres fordulatnál 100felett el kezd világitani a felkiáltojel a müszerfalon??
1.3-as karbis 1990es 33as csodaautó...
vmi tipp ötlet?
üdv
pb_01-05-2006 23:23:01 // 15678
Mondom én, hogy injektor kell.))) Szóval komolyan, ha jól értem , akkor csak házat cseréltél, nem lehet, hogy a "belsőszervek" valamelyikében van a hiba?
Scott01-05-2006 22:57:43 // 15677
Na gyerekek. Kicsit idegbeteg vagyok. Szereztem csókra egy jobbos 40-es webert. Persze nem ugyanolyan sorozat, ezért más méretű a venturi, gyorsító..stb. Sebaj, mindent átpakoltam az enyémből, kitakarítottam összeraktam. Fél napig szívtam vele, az eredmény : használhatatlan az autó, nem lehet alapjáratot állítani, szinkronizálni meg pláne nem. Csattog, puffog , egy rakás szar...
bb ! Irtam az oldaladra karbi ügyben.
pb_01-05-2006 22:18:29 // 15676
Kösz. Ezt is jó tudni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-05-2006 22:17:55 // 15675
Én is rögtön erre gondoltam,csak naivan feltételeztem,hogy a vaciúj tűszelep biztosan nem ereszthet...
Vagy de? :-(
Gery8301-05-2006 21:58:09 // 15674
Hát ezt leellenőrizni nem tudom...
Pedig újak vannak benne...
András bácsi01-05-2006 21:55:34 // 15673
Anno én még úgy tanultam, hogy a tűszelep nem zár rendesen ilyenkor.
Gery8301-05-2006 21:51:55 // 15672
A felújítás rendesen meg van csinálva, nem ereszt sehol...
Akkor asszem most szarni rá, oszt később majd elektromos AC...
A sűrűbb használat még nehezen kivitelezhető, mivel nincs még vizsga... :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
647
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?