Forum >> 75-90

Punisher21-12-2011 13:01:39 // 32680
Így elsőre jó, de másodikra kicsit zagyva ez a gép. Evoluzione első sárvédő szélesítés, Evoluzione küszöbök, IMSA hátsó sárvédők, IMSA hátsó légterelő, TS lökhárítók toldatokkal. Mindenből egy kicsi, ezért nem igazán érzem a stílusát.

Vitathatatlan, hogy a hátsó lököst jól megoldotta. És a felnik is jól állnak.
Punisher21-12-2011 12:48:44 // 32679
Ja. Góf 1
LacUS21-12-2011 12:30:12 // 32678
Mennyit beszéltek egy háttérben homályosan látható toyota corolláról, amikor és az előtérben látható csodáról egy szót se szóltok :) Csak nem látens német és/vagy japán rajongók vagytok? :D :D
Kazes☻21-12-2011 10:51:17 // 32677
Szerintem valami dajcs taliga lehet inkább, nem?! :)
kesa21-12-2011 00:49:43 // 32676
Ez nem is kérdés :)!
Kazes☻20-12-2011 20:48:59 // 32675
Mindegy is, mert a 75 megkajolja uzsira! :)))
kesa20-12-2011 20:46:44 // 32674
Nem piskóta Escort? Vagy valami régi Toyota?
Kazes☻20-12-2011 20:35:50 // 32673
Disznó nagyon! :)

És vajon mi van ott szemben, egy góf?! :)))
Mester20-12-2011 20:27:44 // 32672
http://www.autemo.com/dc/users/1/ZTTKT/1603/chops/Alfa_75_by_Bram.jpg
[k i z z o]18-12-2011 12:47:43 // 32671
Nem. Az égés minőségére lehet következteni belőle.
LacUS17-12-2011 22:18:50 // 32670
Igen ki van faragva :) Az 1300Euros az nem állítható keménységű.

Hát a gátló elvileg már átalakított,de fingom sincs hogy mire alakította a Lindor műhely,de asszem itt az ideje,hogy megkérdezzem :) A SPAX elvileg gyárt versenygátlókat, igaz nem 75höz,de méretre és kívánt véggel gyártják, azt hiszem egy levelet megér hogy mennyiért.
Hari17-12-2011 22:01:57 // 32669
Ahha! ... a te gépedben ki van faragva a felső lengőkar? (Úgy láttam igen!) Én plazmával ki szoktam faragni, aztán 2-es lemezből rakok bele egy betétet ami + ban erősít is rajta. ( ... de csináltam már aluminiumból is! )
A RSRacing 75-ös csomagot 1300 EU-ért tudom! .... ???
(.... de eddig csak 1 db-ot szereltem be! Amcsiból 1000 USD-ért szinte ua. megkapom!)

Ezek a normál ill. gyári gátlók nem működnek jól fordított helyzetben! Ahhoz min. egy 2 csöves gázos kell! .... de ilyet 75-ösbe hól találsz?! Legalább is nagyon nehéz!




( ... vagy legyártatom?!) :-)
LacUS17-12-2011 21:30:54 // 32668
Aha a négy állítható gátló rugóval... nem occó.

A felső lengőkarral az a bajom,hogy néha elakad a rugótartója benne, ami ha megfordítanám a gátlót akkor egyből megoldódna, az RSR főnökével Ronnal leveleztem anno,és már akkor mondta amikor a terveket felvázoltam,hogy ez lehet majd baj, ezért van fordítva az ő szettjeiben is.

Tehát a kérdés az,hogy a gátló működésében okoz fennakadást,ha megfordítom?
Hari17-12-2011 21:12:45 // 32667
Tudod mit Wicky?!!! .... kabbbbeee! :-)
Hari17-12-2011 21:10:49 // 32666
Mi a gondod a felső lengőkarral?
........ aaaaaaa! 1800 EU?! ... hmmm-hmmm. A négy gevinde RSR kerülne ennyibe?! (200 jMFt esetleg?!) :-)
Wickey17-12-2011 21:05:48 // 32665
jé, ezek ilyen drágák? Ha ezt tudom, legyőzöm a lustaságom, és kimegyek Érdre megnézni a gtv cuccaim között, nekem a 24V-hez úccse kő' :-PPP
LacUS17-12-2011 20:33:11 // 32664
Igen-igen, ilyesmire készülök, pontosabban már rég kész van,de a felső lengőkar miatt nem 100%os, viszont ha meg lehetne fordítani, akkor egyből jó lenne ;-) És nem kéne 3 évig kenyéren és vízen élnem, hogy 1800Eur-ért RSR-t vegyek :)
Hari17-12-2011 20:11:56 // 32663
Hőőő! :O ... az attól függ! Milyen csillapítóról van szó! Az eredeti az tuti, hogy nem fordítható meg! ... de miért is akarod megfordítani? Igy simán nem jó! (Nekem sem volt jó! ) :-)

Vagy inkább egy ilyen kéne neked? :-)
Hari17-12-2011 19:44:09 // 32662
Szóval: - itt senkinek nem volt a keresett L-Jetronik ECU! Olyan nagyon nem is reménykedtem!
... de azért találtam! :-) Már ki is fizettem. (199USD+ 25USD csomag) DE VAN!
Azért mindenkinek köszönöm aki legalább halandó volt utána nézni, keresgélni!

HL_7517-12-2011 19:03:18 // 32661
Ionáram analízis : Ezzel kopogáshatárig tudod húzni a gyújtást ?
[k i z z o]17-12-2011 01:41:37 // 32660
Előszór kompresszor miatt gondoltam, mert az induktív elosztós fáradt volt. Majd készítettem egy DIS -t, ami veri az MSD Multisparkot. A cél most egy COP diagnosztikával, most agyalok rajta (Ionáram analízis már működik.)
LacUS17-12-2011 00:49:52 // 32659
Urak!

Mit gondoltok,az első teleszkóp gond nélkül megfordítható az autóinkba? (értsd: fejjel lefele) :)Persze a szükséges átalakítással.
LacUS17-12-2011 00:48:05 // 32658
Neked a kompresszor miatt volt szükség MSDre vagy pusztán "kedved" szottyant kipróbálni.
[k i z z o]16-12-2011 17:57:09 // 32657
A baj, hogy ezek kiemelkedő zavarforrások, mind vezetett mind sugárzott módon. MSD -m nekem is volt, (még után is építettem) nem mérhető az előny egy jó induktívhoz. A multispark egy nem optimális beállítású motor hidegindításán segíthet, de mindenki tudja, hogy ha egy motor indításához már plazma kell, akkor ott valami nincs rendben.

A jövő nem ilyen irányban halad.
Vikking 31116-12-2011 17:42:53 // 32656
Sziasztok! Valakinek nem kell CSAK FÜSTÖLÉSRE komplett kerék? 4x98, így inkább a 2.0 karbis verziójú kollégákat kérdezem :)

Trayal téligumival, lemezfelnin. 175/65, úgyhogy pont ideális elfüstölni, játszadozni.

Link itt.

9.000 Ft.
LacUS14-12-2011 22:26:08 // 32655
MSD 6AL 650USD, a pulstart nem ismerem a másik DirectHitről írták,hogy a főtengely jeladók nem szeretik. Én nem próbáltam (nem is fogom), maradok MSD,Accel és társainál, ettől még lehet jó mert alapvetően az ötlet működik a motorsportban évek óta.
Marek14-12-2011 21:28:19 // 32654
134 a vége... :(
Hari14-12-2011 21:20:39 // 32653
:O ... melyik a 600 dollár? ... és melyik nyírta ki a főtengely jeladót?!
( A Pulstar-t próbáld ki! )
Marek13-12-2011 23:36:06 // 32652
Holnap megnézem, ne add még fel! :)
Hari13-12-2011 20:18:45 // 32651
:((( ... éreztem, hogy nem lesz szerencsém!

Senkinek nincs??? BOSCH 0 280 001 132 ECU-ja?!!!!
LacUS13-12-2011 20:17:14 // 32650
A gyertyákról fogalmam sincs, de a cucc vmi olcsóbb fajta gyújtáserősítő lehet. Én MSD 6AL-t raccsing gyújtás erősítőt láttam, az csinált ilyesmit, de annak nem voltak mellékhatásai mint annak amit belinkeltél (nem nyírta ki a főtengely jeladót stb.) igaz 600dodóért már legyen faxa :)
LacUS13-12-2011 20:12:38 // 32649
Hari sajnos nincs olyan ecum mint amit keresel, ma végre megnéztem.
Hari13-12-2011 19:32:20 // 32648
Mit akarsz hallani?! :-)))

NAGYON JÓ!
(Legalább is én a Pulstar plazma gyertyát már 1 éve használom.)

Sokszor mondtam már. hogy sokkal jobb mint a gyári ( NGK ) gyertyák.
Nem mellesleg egy csomó nemzetközi díjat nyert már! ... és az, hogy élettartam garanciája van az azért nem rossz!
Tapasztalatom:
- pöc-röf indulás!
- 8 -10 % kevesebb benzin fogy! (Ez tuti!)
negatívum: - a gyári trafót sajnos kinyírta. ( Az persze nem volt már új! ... és 1 tízen éves trafó lehet, hogy amúgy is megpusztult volna.)
Tocsa13-12-2011 11:16:10 // 32647
:D:D:D:Dlink
Tocsa13-12-2011 10:20:25 // 32646
Figyelem hozzáértők ! :)
Itt még nem is veséztük ezt a témát , érdekelne kinek mi a véleménye esetleg tapasztalata !!! :) Nem a fikázásra és hurrogásra lenék kíváncsi hanem ésszerű eszmecserére . Szerintem többünket érdekelheti mert jókat írnak a megoldásról .

PLAZMA GYÚJTÁS

Itt van még pár LINK, LINK ,LINK

Szép napot mindenkinek ! :)
HL_7513-12-2011 06:59:13 // 32645
fékerőeloszlás : Mi az egészséges ? Nekem még mindig hátulja csúszik meg előbb. X pedálerő, Y első fék(nyomaték ? ), Z hátsó. Mik a jó arányok, tartományok ??
HL_7512-12-2011 22:01:08 // 32643
Köszönöm! :) Mindenkinek ! S lesz szélessávú lambdaszondám is :) Remélem találok pár pacit majd hangolás során.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)11-12-2011 17:06:30 // 32642
Hülyeségeket pofázok. Az I35-ös az nem az.. :)

A jobbos tompított biztosítéka a 10-es, arra mérj rá, vagy nézd meg próbalámpával, hogy eljut-e oda a delej. Ha igen, akkor utána a kábeleknél lesz a gond, ha meg nem akkor valahol a kapcsoló környékén.
Kisbubi11-12-2011 15:05:00 // 32641
A csatlakozokat kell átmozgatni ami az anyosülés felöl van a müszerfalban. Azok nem szoktak érintkezni. Az alfa konroll kivétele után(kesztyütartó felett lévö leszedhetö boritás) 1 kicsit hozzá lehet férni.
Kisbubi11-12-2011 15:01:22 // 32640
Enyém is összevisza villogott gyujtás ráadására, van amikor elaludt v amikro nem. Én direktbekötöttem a ledet a visszajelzöhöz és tökéletes lett.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)11-12-2011 14:32:38 // 32639
A manual-ban az I35-ös relé a fényváltó, ha jól emlékszem.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)11-12-2011 14:29:45 // 32638
Nekem is pont ugyanezt csinálja. Rosseb tudja, miért.
Hari11-12-2011 14:06:51 // 32637
Na most ne húzzatok már! ... valakinek legyen máááár! :-)
Kérem! Kérem szépen! (Így jó?!) :)
Wickey11-12-2011 08:44:07 // 32636
valahol három is kéne hogy legyen... valahol...
[k i z z o]10-12-2011 22:56:14 // 32635
Az csak akkor aludhat el, ha van olajnyomás, nem lehet köze gyújtásciklusokhoz. Addig kell világítania, amíg nincs megfelelő minimum olajnyomás.
NTomika10-12-2011 22:15:20 // 32634
Nem. Nekem az olajnyomas mero melletti vilagit ily modon. Persze rossz a nivo palcam is. Ha mar itt tartunk valakinek elfekvobe nincs td hez valo nivopalca.
Hari10-12-2011 22:08:40 // 32633
OK! ... türelmetlenül várom az eredményt!!! :-)
LacUS10-12-2011 21:44:58 // 32632
Megnézem, 117 végűm az van meg RZ/SZ, meg a múltkor találtam még 2 ecut,de azokra nem emlékszem, úgyhogy megnézem.
Hari10-12-2011 21:06:13 // 32631
Igen! .... abba is! Meg a 75 V6 2,5 .
... talán van neked?!
????
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.