Fene a gusztusát. :):):)
Mindegy, köszi a tippet. Elsőnek megnézem azt a biztosítékot, nehogy fingra vetődjek. :)
Forum >> 75-90
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)29-06-2012 22:49:51 // 32929
[k i z z o]29-06-2012 22:37:11 // 32928
Inkább egy kicsit feljebb a valóságban. 90 - 92 fokon kapcsol. Vedd ki a gombát és főzd ki, hogy kapcsol e. A relén is van egy biztosíték amit a gomba izgat.
Tocsa29-06-2012 22:18:46 // 32927
Az a cső egy spontán túlfolyó cső ! Nekem is a semmibe vezet szóval megy az aszfaltra. :(
Persze van egy tarcsi beöntő csövem is és azon volt valami visszacsapó szuszogó szelep vagy mi. :O
Persze van egy tarcsi beöntő csövem is és azon volt valami visszacsapó szuszogó szelep vagy mi. :O
Tocsa29-06-2012 22:16:06 // 32926
Mondjuk az is számít hova gyártották . Persze amcsiba mind nagy tankosat gyártottak.
Tocsa29-06-2012 22:14:41 // 32925
A 2.0 ie 1.8 karb 1.6 is hátsó tankosak csak a kisebbik verzió az 50 lityis.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)29-06-2012 22:04:34 // 32924
Jól értelmeztem amúgy szervizkönyvet, hogy a ventinek 84 és 88 fok között kell valahol kapcsolnia, kollégák?
Nagyon úgy fest, hogy az enyém szexuál kapcsolni, mert álló helyzetben nagyon melegszik a járgány. Amikor kapja a menetszelet, akkor minden oké, ha a venti direktben kap áramot, akkor teker, szóval a hőgombára ugorhatott rá a halálmadár, nemde?
Nagyon úgy fest, hogy az enyém szexuál kapcsolni, mert álló helyzetben nagyon melegszik a járgány. Amikor kapja a menetszelet, akkor minden oké, ha a venti direktben kap áramot, akkor teker, szóval a hőgombára ugorhatott rá a halálmadár, nemde?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)29-06-2012 21:53:34 // 32923
Zsotti29-06-2012 08:48:40 // 32922
Hát ezek szerint mégis V6-os a kasztni is :)
De akkor már tényleg az érdekelne, hogy gyárilag merre fut az a szuszogó cső, vagy már gyárilag is rajta lenne egy visszacsapó szelep? Mert így ahogy most nálam van így nagyon nincs rendben a dolog.
De akkor már tényleg az érdekelne, hogy gyárilag merre fut az a szuszogó cső, vagy már gyárilag is rajta lenne egy visszacsapó szelep? Mert így ahogy most nálam van így nagyon nincs rendben a dolog.
Marek28-06-2012 23:52:11 // 32921
Kedves Zsotti!
Nagy tankkal, ami az ű
üléssor mögött van csak a V6-okat szerelték , meg talán az 1.8 turbot, abból is csak a Milanókat és az Americákat!
Nagy tankkal, ami az ű
üléssor mögött van csak a V6-okat szerelték , meg talán az 1.8 turbot, abból is csak a Milanókat és az Americákat!
Zsotti28-06-2012 10:03:03 // 32920
László/Laci! (Bocs nem ismerjük egymást nem tudom, hogy szólítsalak)
Szóval benéztem a blog--odra, és hát ez a tank nem az a tank :)
Nálam az 1.8 IE alatt van az a fajta tank, mint a tiéd. Csak ugye az meg kis kardános, alap difis (+4 kerékcsavaros agyak stb).
Mivel nekem ez az első 75-öm ami nagy kardános, sperrdifis gondoltam ezekhez mindhez (2.0 T.S., V6, 2.4 TD) dukál a nagy tank (klasszikus, a hátsó üléssor mögött). De ezek szerint csak egyszerűen régebbi a kasztni, vagy random szerelték össze vissza a különböző tankokat.
Szóval benéztem a blog--odra, és hát ez a tank nem az a tank :)
Nálam az 1.8 IE alatt van az a fajta tank, mint a tiéd. Csak ugye az meg kis kardános, alap difis (+4 kerékcsavaros agyak stb).
Mivel nekem ez az első 75-öm ami nagy kardános, sperrdifis gondoltam ezekhez mindhez (2.0 T.S., V6, 2.4 TD) dukál a nagy tank (klasszikus, a hátsó üléssor mögött). De ezek szerint csak egyszerűen régebbi a kasztni, vagy random szerelték össze vissza a különböző tankokat.
Zsotti28-06-2012 09:27:02 // 32919
Az addig rendben, hogy kap egy visszacsapó szelepet aztán világbéke lesz, csak nekem aztán ráér a dolog, és érdekelt, hogy gyári állapotban merre tekeregne ez a cső. Nálam tank tetején (oldalról) csatlakozik majd mindjárt le is "esik" és a beöntő cső alatt folytatja az útját egész a tanksapkáig. Kép csatolva, így persze, hogy kifolyik...
HL_7528-06-2012 07:16:40 // 32918
Szia! Erről pont nincs fotóm. Tankot kiszedtem, felújítottam, betettem. Hát, ha csurig is van a tank hogy tud oda feljutni azon a csövön keresztül ? Visszacsapó szelep nincs azon ? Mutass egy fotót kérlek !
Zsotti27-06-2012 23:46:41 // 32917
Üdv Urak!
Mint kicsit lentebb olvastam, úgy nálam is benzinszag kering, de nálam más a hiba.
Először is ez egy (szerintem) T.S. kasztni (fémtankos). Nálam a tanktól indul egy szuszogó cső is egészen a tankbeöntőig (a tankbeöntő cső alatt fut). És ezen a csövön szépen vissza is tolja a benzint, tehát a tanksapka mellett szépen csöpög ki egy kevés. Persze csak tempósabb bal kanyarban, de hát könyörgöm a körforgalom meg a transaxle erről szól :)
Szóval az érdekelne gyárilag merre futna ez a cső, mert a fizika nem hazudik, így ha csak mindig 5 litereket tankolok a porzó tankba akkor is elpazarolja a drága naftát.
Mint kicsit lentebb olvastam, úgy nálam is benzinszag kering, de nálam más a hiba.
Először is ez egy (szerintem) T.S. kasztni (fémtankos). Nálam a tanktól indul egy szuszogó cső is egészen a tankbeöntőig (a tankbeöntő cső alatt fut). És ezen a csövön szépen vissza is tolja a benzint, tehát a tanksapka mellett szépen csöpög ki egy kevés. Persze csak tempósabb bal kanyarban, de hát könyörgöm a körforgalom meg a transaxle erről szól :)
Szóval az érdekelne gyárilag merre futna ez a cső, mert a fizika nem hazudik, így ha csak mindig 5 litereket tankolok a porzó tankba akkor is elpazarolja a drága naftát.
Hari24-06-2012 14:20:25 // 32916
Igen! A 2,4TD és a V6 szinte mindenben megegyezik! Úgy is mondhatnám teljesen kompatibilisek! :)
sprint8324-06-2012 12:18:48 // 32915
Köszi a válaszokat!
Akkor a 2.4 TD-ből V6 viszonylag könnyen összehozható. Ez volna a cél:))
Akkor a 2.4 TD-ből V6 viszonylag könnyen összehozható. Ez volna a cél:))
Hari24-06-2012 10:03:16 // 32914
Szeva!
Na szóval: - a Nord, TS és a kis TD (gyárilag!) kis hardis! ... a féltengelyek is kicsik! (M8/1-as csavarokkal rögzítve.)
- Viszont a Nord és a kis TD 4 csavaros kerékaggyal van szerelve.
- A V6 és a 2,4 TD nagy hardis (M10/1-es csavarral szerelve.)
- a TS, V6, és a nagy TD 5 csavaros kerékaggyal szerelt!
A motor rögzítési pontjai a Nord és a TS esetében ua. .... a TD és a V6 esetén szintén megegyezik!
.... van még egy-két apróság ami eltér - fékek, kuplun, váltó-difi áttétel -de ez most nem volt kérdés! :)
Na szóval: - a Nord, TS és a kis TD (gyárilag!) kis hardis! ... a féltengelyek is kicsik! (M8/1-as csavarokkal rögzítve.)
- Viszont a Nord és a kis TD 4 csavaros kerékaggyal van szerelve.
- A V6 és a 2,4 TD nagy hardis (M10/1-es csavarral szerelve.)
- a TS, V6, és a nagy TD 5 csavaros kerékaggyal szerelt!
A motor rögzítési pontjai a Nord és a TS esetében ua. .... a TD és a V6 esetén szintén megegyezik!
.... van még egy-két apróság ami eltér - fékek, kuplun, váltó-difi áttétel -de ez most nem volt kérdés! :)
GTPeti23-06-2012 22:05:16 // 32913
sprint8323-06-2012 16:53:26 // 32912
Üdv Urak!
A 75-nél mekkora különbségek vannak a Nord, TS, TD, V6 kasztnik között? Mármint a motortartókra gondolok, mondjuk, TD-ből V6 dolog érdekelne elsősorban. Kis hardy, nagy hardy mintha régebben ilyet is olvastam volna.
Lehet, hogy bővülne az autópark egy 75-tel, egy 3.0 12V meg adott a garázsban:))
És végre lenne egy hátsókerekes Alfám:))
Köszi!
A 75-nél mekkora különbségek vannak a Nord, TS, TD, V6 kasztnik között? Mármint a motortartókra gondolok, mondjuk, TD-ből V6 dolog érdekelne elsősorban. Kis hardy, nagy hardy mintha régebben ilyet is olvastam volna.
Lehet, hogy bővülne az autópark egy 75-tel, egy 3.0 12V meg adott a garázsban:))
És végre lenne egy hátsókerekes Alfám:))
Köszi!
Kazes☻20-06-2012 13:48:10 // 32911
Ez jó hír! :)
djliott7520-06-2012 11:38:36 // 32910
Átnéztem valóban a beömlő nyílás és a tank közti guminál párolgott.Meghúztam a bilincseket úgy néz ki jó lesz.Repedést nem találtam szerencsére.
[k i z z o]19-06-2012 23:41:16 // 32909
+ a műanyag cső amelyiken a benzin befolyik a tankba. nehéz észrevenni rajta a repedést, 2 darabból van sütve és hosszában el tud repedni.
djliott7519-06-2012 16:06:07 // 32908
Megyek meg nézem.Kösz a tippet.
Kazes☻19-06-2012 15:53:41 // 32907
A tankolónyílás és a benzintank közötti gumi bír megrepedni és az kellemetlen. Esetleg ha nagyon teletankolsz, még be is csöpög a csomiba. Nézd meg azt is, mert lehetséges, hogy ő a bűnös. :)
djliott7519-06-2012 15:35:52 // 32906
Sziasztok.Olyan problémám akadt hogy az autó fülkéjében nagyon benzin illat van.Átnéztem a minden csatlakozást sehol nem enged a benzin és az autó körül nem is érezni csak benne.Hol keresem még a megoldást?
dragon7518-06-2012 20:01:42 // 32905
Lehet hogy jó csak egyforma a három tőmlőcsonkja a 75 nél eggyik kisebb de lehet fel lehet varázsolni mindent . Én a szépség miatt csináltam rozsdamentesből polirozva.
HL_7518-06-2012 09:04:20 // 32904
Kazes☻16-06-2012 16:46:04 // 32903
Gólya-gólya-gilice?! Inkább ne, úgyhogy iparkodnod kell majdan pajtim! :DDD
Qtya7516-06-2012 14:50:25 // 32902
Dehogyis, hátha még a végén gólya lenne belőled!! :-D
Kazes☻16-06-2012 13:43:08 // 32900
Addig álljunk féllábon, mi pajti?! :DDDDD
Kazes☻16-06-2012 13:38:02 // 32899
A 90-es? Nem rossz, ám ha választanom kellene a Julishoz, inkább a 75-öst vinném, mert az a nagy Qtya! :DDDDD
Qtya7516-06-2012 13:28:56 // 32898
Majd valamit okozok!!! :-DDDD
Qtya7516-06-2012 13:28:25 // 32897
De azért a második se Qtya!! :-DDDD
Kazes☻16-06-2012 13:22:27 // 32896
Beszámolóra várjunk esetleg, vagy ...?! :DDD
Kazes☻16-06-2012 13:21:52 // 32895
Jááááj, be szépek... főleg az utolsó! :)))
Qtya7516-06-2012 13:19:36 // 32894
Úgy lesz!! :-DD
Kazes☻16-06-2012 13:17:59 // 32893
Pajti! Lehet csak annyi a baj, hogy a kasznira csavarozott testkábelnél korrodált egy picit! Tüzetesen nézd át eme pontokat (is) sas szemeiddel! :)))
Qtya7516-06-2012 13:10:40 // 32892
Köszi, próbálkozom akkor ezzel is! :-))
[k i z z o]16-06-2012 12:40:14 // 32891
Szia, relé nincsen közvetlenül a féklámpa kapcsoló kapcsolja, egy biztosíték van sorban.
A kontaktokat tisztítsd át az izzó foglalatoknál - finom kefével + kontaktspray - valamint a csatlakozónál. ahol a lámpatestre csatlakozik hátul (ezek ki szoktak nyúlni, lehet egy kicsit meg kell őket feszíteni.) A féklámpa kapcsolód nem kontaktos, vagy a vezetékek rajta? ha nincs túlfeszültség, vagy nem folyamatosan égnek az izzók akkor a tranziens (jelen esetben kontakthiba okozta túl gyors ki be kapcsolás) teheti őket tönkre.
A kontaktokat tisztítsd át az izzó foglalatoknál - finom kefével + kontaktspray - valamint a csatlakozónál. ahol a lámpatestre csatlakozik hátul (ezek ki szoktak nyúlni, lehet egy kicsit meg kell őket feszíteni.) A féklámpa kapcsolód nem kontaktos, vagy a vezetékek rajta? ha nincs túlfeszültség, vagy nem folyamatosan égnek az izzók akkor a tranziens (jelen esetben kontakthiba okozta túl gyors ki be kapcsolás) teheti őket tönkre.
Qtya7516-06-2012 12:33:53 // 32890
Sziasztok! 2 napja szivat a féklámpám. Égők ki voltak égve, kicseréltem mind a kettőt. csatlakozások jók, bizti jó. Azután érdeklődnék lenne e valami tippetek, relé vagy valami hasonló szarság. Ezt már két hete is csinálta, de egyszer csak abbahagyta, és tegnap megint kezdődött elölről.
Settantacinque12-06-2012 23:48:31 // 32889
Atesz7711-06-2012 20:57:28 // 32888
Szerintem az 99%hogy valami ötvözet sanszos,hogy spiáter az pedig nem hegeszthető!
Kazes☻11-06-2012 14:43:49 // 32887
Milyen anyagról van szó, attól függ?! :)
De a képek alapján nem, szvsz.
De a képek alapján nem, szvsz.
HL_7511-06-2012 14:31:50 // 32886
atika04-06-2012 16:50:01 // 32885
Üdv!
Én a kisteleki olaszbontóból postáztattam magamnak tavaly ilyentályt! Kaptam egy alig használtat! Egy telefont megér!
Én a kisteleki olaszbontóból postáztattam magamnak tavaly ilyentályt! Kaptam egy alig használtat! Egy telefont megér!
Alte1andonly04-06-2012 09:05:59 // 32884
Sziasztok Urak,
tudom regen jartam erre de sajna mostanaban eleg sokat jarok kulfoldre.
A kerdesem a kovetkezo lenne:honnan lehetne beszerezni 75-os iranyjelzo kapcsolot?
Tehat kompletten az egeszet.Vagy ha esetleg van valakinel "elfekvoben" egy tartalek akkor vevo lennek ra.
Valaszokat es a segitseget elore is koszonom
Alte
tudom regen jartam erre de sajna mostanaban eleg sokat jarok kulfoldre.
A kerdesem a kovetkezo lenne:honnan lehetne beszerezni 75-os iranyjelzo kapcsolot?
Tehat kompletten az egeszet.Vagy ha esetleg van valakinel "elfekvoben" egy tartalek akkor vevo lennek ra.
Valaszokat es a segitseget elore is koszonom
Alte
gaben v6 milano28-05-2012 14:00:49 // 32883
Érdeklődnék, hogy végül is mennyiért is kapod az indexeket?!
Hari27-05-2012 21:41:13 // 32882
.... vagyis inkább már el is küldtem a rendelést! :) (Nehogy valaki még lenyúlja előlünk!)
Hari27-05-2012 21:27:10 // 32881
Igen! Kedden tudom rendelni! ... esetleg valakinek még?
Csak azért mert a jobbosból össze-vissza 7 db a balosból 6 db van!!! (.... és jelen állás szerint 3 párt márt megrendellek!!!)
Csak azért mert a jobbosból össze-vissza 7 db a balosból 6 db van!!! (.... és jelen állás szerint 3 párt márt megrendellek!!!)
Mester27-05-2012 21:19:54 // 32880
Nekem kell 2db minél hamarabb!
Tudsz rendelni?
Tudsz rendelni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?