Forum >> 75-90
LacUS03-11-2009 23:08:21 // 29629
Van egy használt Sebring hátsó dobom americára, ha érdekel valakit, vigye.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-11-2009 22:06:48 // 29628
:))) Ha útban van, szívesen elviszem. :D
Egyébként abszolút egyetértek, egy ilyet tényleg úgy az igazi beépíteni, ha kihozzuk belőle az erőtartalékokat is, és nem teszkóba járásra épül a járgány. (Bár mondjuk azért alapból se lehet rossz.)
Egyébként abszolút egyetértek, egy ilyet tényleg úgy az igazi beépíteni, ha kihozzuk belőle az erőtartalékokat is, és nem teszkóba járásra épül a járgány. (Bár mondjuk azért alapból se lehet rossz.)
[k i z z o]03-11-2009 21:54:54 // 29627
Ez megint vicces, nincs szabályozás.
LacUS03-11-2009 21:42:16 // 29626
Hát a 24V-n én is elgondolkozok ahányszor belerúgok a generátorába, hogy jobb lenne ha a kocsiba lenne,de csak úgy "parasztba" berakva nem olyan érdekes :D :D Na jó de, de kurva lusta lettem :D
Whiteskull03-11-2009 21:41:45 // 29625
Igazából én úgy gondoltam, hogy a 155(164) 2.0ts-t egy az egyben átteszem. Kompjúterestől, gyujtásostól, befecskendezőstől .
prooF_7503-11-2009 21:36:15 // 29624
A blokk ugyan az a "Fiatokban" is, csak ugye eleinte mindkét gyújtótrafó a veztengelyen volt, aztán meg külön modulon. Emiatt nem tudom hogy a blokk oldalán lévő kihajtást meghagyták-e a gyújtáselosztónak, de feltételezem hogy emiatt nem tervezték újra a blokkot, maximum egy tengelyt kell belerakni és mehet is rá az elosztó.
Oldalsó bakok megegyeznek, a harang rögzítése az 1.6-os 75-ösnél más, mint a nagyobbaknál, gondolom a Giuliettánál is így van. De legfeljebb átrakod az 1.6-os harangját a TS motorra és kész.
Oldalsó bakok megegyeznek, a harang rögzítése az 1.6-os 75-ösnél más, mint a nagyobbaknál, gondolom a Giuliettánál is így van. De legfeljebb átrakod az 1.6-os harangját a TS motorra és kész.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-11-2009 21:35:39 // 29623
Ha már motorcsere, akkor én egy V6 24V-t hajítanék bele a 75-ösbe, ha rám szakadna a Nemzeti Bank, meg persze ha nem fájna a szívem a gyári állapot elkúrásáért. :)
Apropó, nem tudná valaki megmondani, hogy hol tudnám megtalálni a V6 24V szelepeinek, vagy a 16 szelepes TS szelepeinek a méreteit. Elsősorban a szelepszár-átmérő érdekelne, de ha a szeleprugók karakterisztikájáról van valakinek valami diagramja, akkor az is érdekelne.(Utóbbi a 8 szelepesekről is.) :D:D
Apropó, nem tudná valaki megmondani, hogy hol tudnám megtalálni a V6 24V szelepeinek, vagy a 16 szelepes TS szelepeinek a méreteit. Elsősorban a szelepszár-átmérő érdekelne, de ha a szeleprugók karakterisztikájáról van valakinek valami diagramja, akkor az is érdekelne.(Utóbbi a 8 szelepesekről is.) :D:D
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-11-2009 20:48:00 // 29622
Az az én bajom ezzel a dologgal konkrétan, hogy amíg itt városon belül mászkálok, addig ugye nincs gond, mert tudom melyik kútra kell mennem (ide a Zámolyi útra szoktam menni, gondolom vágod), és hogy az milyen messze van, de ha mondjuk el kell mennem Kiskunborzasztóra, vagy Bivalybasznádra, akkor arrafelé vagy tudok E85-öt tankolni, vagy nem. Ha hozzálövöm az előgyújtást az eeenyócvanöthöz, meg átfúvókázom hozzá a karbit, akkor a sima 95-össel úgy fog kopogni, mint az állat.
Annyira elvetemült meg még nem vagyok, hogy minden tankolásnál gyújtást állítsak, meg karbit fúvókázzak. :)))
Egyébként - korábban már szóba került - mindenféle átalakítás nélkül nélkül szaladgálok/szaladgáltam E85-tel, de rendszerint a téli hónapokban vissza szoktam állni a sima benzinre. Etanollal a hidegindítás, és úgy általában a hidegüzem a jelenlegi állapotban szopás, de nyáron pillanatok alatt üzemmeleg a motor, annyit ki lehet bírni. Ha majd nagyjából minden második vagy harmadik kúton lehet etanolt kapni, akkor átalakítom véglegesre...
Annyira elvetemült meg még nem vagyok, hogy minden tankolásnál gyújtást állítsak, meg karbit fúvókázzak. :)))
Egyébként - korábban már szóba került - mindenféle átalakítás nélkül nélkül szaladgálok/szaladgáltam E85-tel, de rendszerint a téli hónapokban vissza szoktam állni a sima benzinre. Etanollal a hidegindítás, és úgy általában a hidegüzem a jelenlegi állapotban szopás, de nyáron pillanatok alatt üzemmeleg a motor, annyit ki lehet bírni. Ha majd nagyjából minden második vagy harmadik kúton lehet etanolt kapni, akkor átalakítom véglegesre...
Kisbubi03-11-2009 20:13:36 // 29620
Akkor a gyári motor átalakitva és turbo rá. Böven jo és megvan a 200 le. és nem kell okmányirodát és egyébb pénzlehuzo helyeket járni.
Whiteskull03-11-2009 19:53:02 // 29619
Köszi! Ez lett volna a következő kérdésem. :))))))))
Wickey03-11-2009 19:52:07 // 29618
elvileg. Ugyanez igaz a 164TS-re is.
Whiteskull03-11-2009 19:41:23 // 29617
Ja, akkor a blokk ugyanaz maradt, mint a 75-ösé?
Whiteskull03-11-2009 19:38:32 // 29616
Hát ha a bakok jók, akkor a többi már megoldódik, csak lehetetlen feladatba nem akarok belevágni. :))))
Kisbubi03-11-2009 19:37:04 // 29615
A bakok biztos jok. A többi majd kiderül a beépitésnél. Olyan h csak ennyi és kész sajnos nincs. Volt nálam olyan h "csak belerakjuk" és 3 napig faragtuk. Nem a motort hanem a kiegészitöket. Generátor, szervopumpa... ,de minden megoldhato:)
Whiteskull03-11-2009 19:28:03 // 29614
Tudom, de én próbálok mindig a könnyebb ellenállás irányába haladni. :))))))
Magyarul a tartóbakok, és a harang felcsavarozható-e a blokkra? És, hogy nagyjából ennyi-e a beépítés. :))))
Magyarul a tartóbakok, és a harang felcsavarozható-e a blokkra? És, hogy nagyjából ennyi-e a beépítés. :))))
HL_7503-11-2009 19:26:03 // 29613
Olcsó új E85 elektronika
Ez szimpibb mint Hunflex valami miatt ! De azért nem árt egy AFR-t is látni.
Ez szimpibb mint Hunflex valami miatt ! De azért nem árt egy AFR-t is látni.
Marek03-11-2009 19:23:26 // 29612
Semmi sem lehetetlen! :)
Whiteskull03-11-2009 19:05:28 // 29611
Ha már ennyire a motorbeépítés ötletelődik. :))
A 155-ös láncos motorját bele lehet építeni a 75-be (Giuliettába)? :)
A 155-ös láncos motorját bele lehet építeni a 75-be (Giuliettába)? :)
HL_7503-11-2009 19:02:07 // 29610
Jó, de fiat mocit ha meglátja rendőr, NKH akkor nem lő fejbe rögtön és esetleg még legális is lehete.
+ V6 turbókkal együtt csak-csak nagyabb szopás beszerelés szempontjából mint sor4.
Nem vagyok mohó, sem hengerszámban, sem teljesítményben, 4 henger és 1000 kilós kasztnihoz 200 paci elég.
+ V6 turbókkal együtt csak-csak nagyabb szopás beszerelés szempontjából mint sor4.
Nem vagyok mohó, sem hengerszámban, sem teljesítményben, 4 henger és 1000 kilós kasztnihoz 200 paci elég.
Kisbubi03-11-2009 18:53:17 // 29609
A Fiat motort bele lehet faragni, de sztem nem érdemes. Ott a v6 24 és azt turbositva máris erösebb. Turbo nélkül meg tartosabb is. Bár a turbo-érzést semmi nem tudja felülmulni:))) Én pont forditva akartam. A 131-be akartam a v6 blokkot, de kináltak V8 lancia- ferrari blokkot-is. Végül maradtam a dedra turbonál. ami szinte átalakitás nélkül belemegy és kb 220-250 LE turbonyomástol függöen.
HL_7503-11-2009 15:02:03 // 29607
HL_7502-11-2009 23:29:28 // 29606
Na végre, újra lesz normális autója Alfának...
http://www.alfaamore.hu/hirek/csucsalfa_kanadabol
http://www.alfaamore.hu/hirek/csucsalfa_kanadabol
Wickey02-11-2009 22:33:46 // 29605
a fúvókakészlet se sokkal drágább. :-P
Marek02-11-2009 22:33:43 // 29604
Ne legyen annyi, azzal mennek a munkagépek!!! :)
HL_7502-11-2009 22:16:19 // 29603
Igen ? Villáskulcs olcsóbb mint hunflex, akkor mi a baj ?
Technika: Etanollal működő használt autók
Merjük az alkoholt vagy ne merjük?
http://totalcar.hu/magazin/technika/e85hasznalt/
Technika: Etanollal működő használt autók
Merjük az alkoholt vagy ne merjük?
http://totalcar.hu/magazin/technika/e85hasznalt/
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)02-11-2009 22:07:12 // 29602
Én személy szerint már rohadtul örülnék neki, ha minden kúton (vagy legalábbis a többségnél) lehetne E85-öt tölteni, mert akkor megérni mindkét járgányt teljesen átalakítani. Így azért nem merek kompressziót növelni, pedig úgy lenne az igazi. Karbis-analóg gyújtásos kocsinál nem igazán játszik a Hunflex, meg az ilyesmi... :(
HL_7502-11-2009 21:41:38 // 29601
OK, szúrkoljunk hogy legyen 400ft a gázolaj és akkor már nem kérdés :)
Wickey02-11-2009 21:38:51 // 29600
Jaaa, és én lennék a legelső aki elgázosítana egy 156 vagy 147 GTA-t ha egyrészt lenne, másrészt naponta hirtelen elkellene kezdeni sokat használni. :-P
Wickey02-11-2009 21:38:02 // 29599
Félreértesz, én elvoltam vele. Még így is, pedig beláthatod, hogy nem éppen optimális volt a szituáció. Add még hozzá a pótkeréktartályt a nemlétező benzinüzemhez és a 3.0 V6hoz. Asszem máris megvan a 300km-es városi hatótáv, ugye? :-) Kétnaponta kellett kanyarintani a kúthoz.
A George na az bírja fikázni a gázt rendesen, de neki semmit nem hiszek el, mert arról is meg van győződve, hogy a 2.4 20V mjet egy versenyautó. :-) végülis kamionokkal is versenyeznek...
Én évente így is mindig kiszámolgatom megérné-e az 1.9jtd-t eldobni és begázosítani egy 2.5V6 156SW-t, de mindig oda jutok hogy a jtd elmegy 5.5 - 7.5 között gázolajból ami 270-290 között mocorog úgy általában (1500-2200HUF/100km), a gázos V6 meg csak bekapja alsóhangon a 10-16 litert (1600-2500HUF/100km), az pedig a gáztartállyal ellehetetlenített csomagtartóval már nem usecase. Még akkor sem ha nem kattog, és rendes hangja van.
A George na az bírja fikázni a gázt rendesen, de neki semmit nem hiszek el, mert arról is meg van győződve, hogy a 2.4 20V mjet egy versenyautó. :-) végülis kamionokkal is versenyeznek...
Én évente így is mindig kiszámolgatom megérné-e az 1.9jtd-t eldobni és begázosítani egy 2.5V6 156SW-t, de mindig oda jutok hogy a jtd elmegy 5.5 - 7.5 között gázolajból ami 270-290 között mocorog úgy általában (1500-2200HUF/100km), a gázos V6 meg csak bekapja alsóhangon a 10-16 litert (1600-2500HUF/100km), az pedig a gáztartállyal ellehetetlenített csomagtartóval már nem usecase. Még akkor sem ha nem kattog, és rendes hangja van.
HL_7502-11-2009 21:31:18 // 29598
Tuti ! :) De a kókány meló nem egyenlő ugye azzal hogy sz@r az LPG.
De ismétlem, addig jó amíg a többség úgy áll hozzá ahogy...
Addig marad olcsó.
De ismétlem, addig jó amíg a többség úgy áll hozzá ahogy...
Addig marad olcsó.
Wickey02-11-2009 21:27:56 // 29597
volt nekem válságautónak B/G-s 164 V6om, jó szar sufnibeépítés volt ráadásul, 100kW-os reduktorral a 3.0 V6hoz, de elmentem vele egyszer 260km-et 24,47 liter gázzal. Visszafele mondjuk már nem voltam annyira ráérős. :-P
Jaaa, télen is jó volt vele közlekedni, benzinüzem ohne, mert megállt az AC. Egyszer valami nagyon elkeseredett ember alatt kifogyott belőle a gáz is meg a benzin is, ott állt a festékbolt előtt, hát bement vett két liter higítót, beleöntötte, és elgurult a gázkútra, telinyomta gázzal, és hagyta a higítót a tank alján lötyögni. Ki is csinálta a komplett befecskendezést, AC-tól kezdve a benzincsövektől az injektorokon át mindent. :-) Naszóval télen meg vagy negyedóráig tartott mire megmelegedett annyira a reduktor, hogy tudtam vele haladni. Mindig volt egy kereszteződés reggelente, ameddig eljutottam a garázsból, ott ledermedt és megállt. Háromszorra jutott el az agyamig, hogy útvonalat kéne módosítani, mert ott bizony mindig meg fog állni. :-) Kerítettem kerülőutat főút felé, ott meg harmadik 2000rpm kisgázzal előbb bemelegedett minthogy ledermedt volna. Trükkös volt a gépállat, no.
Jaaa, télen is jó volt vele közlekedni, benzinüzem ohne, mert megállt az AC. Egyszer valami nagyon elkeseredett ember alatt kifogyott belőle a gáz is meg a benzin is, ott állt a festékbolt előtt, hát bement vett két liter higítót, beleöntötte, és elgurult a gázkútra, telinyomta gázzal, és hagyta a higítót a tank alján lötyögni. Ki is csinálta a komplett befecskendezést, AC-tól kezdve a benzincsövektől az injektorokon át mindent. :-) Naszóval télen meg vagy negyedóráig tartott mire megmelegedett annyira a reduktor, hogy tudtam vele haladni. Mindig volt egy kereszteződés reggelente, ameddig eljutottam a garázsból, ott ledermedt és megállt. Háromszorra jutott el az agyamig, hogy útvonalat kéne módosítani, mert ott bizony mindig meg fog állni. :-) Kerítettem kerülőutat főút felé, ott meg harmadik 2000rpm kisgázzal előbb bemelegedett minthogy ledermedt volna. Trükkös volt a gépállat, no.
LacUS02-11-2009 21:25:23 // 29596
:D Szép hibrid lenne :D Mondjuk szentségtörő módon akkor már egy audi 20V kéne, az legalább alapból hosszmotor :)
HL_7502-11-2009 21:20:43 // 29595
Na végre !!! Valaki akinek derogál... thx !!! :)
HL_7502-11-2009 21:19:43 // 29594
Vagy alfába belefaragni a fiat 5 hengeres turbós mociját... ? :)
Ha audi 80-as kasztniban elfért akkor alfa 75-ben is kell helyet csinálni neki.
Max két hűtő lesz oldalt.
Ha audi 80-as kasztniban elfért akkor alfa 75-ben is kell helyet csinálni neki.
Max két hűtő lesz oldalt.
Wickey02-11-2009 21:19:24 // 29593
Elvileg a gáz jobban tűri a kompressziót mint a benzin. A Propáné 110 a Butáné 102 körül van, és az LPG ezek keveréke ugyibár. Na jó, ennyire nem fényes a helyzet, tartalmaz még adalékokat és szennyeződéstől is függ (nade ezek a benzinben is vannak nemkicsi mértékben). Egy liter LPG égéshője viszont olyan 20%-kal kevesebb mint egy liter benziné, ezért kell ugyanakkora teljesítményhez több belőle. Innen az extra fogyi.
HL_7502-11-2009 21:17:47 // 29592
Sajnos nem.
Sűrítési végnyomások 9-8-7-7
Egy ezres suzukit még megesz talán de Dacia Logan 1.4 MPI már durva ellenfél !!! :) :(
Ez megoldható.
Ami idegesít és még nem találtam meg a forrást az hogy már amikor éppen megindul az autó vagy nem tökéletesen sima úton megyek akkor mintha a kesztyűtartó mögött valami zörögne. Ha ajtót kinyitom és finoman terhelem lefelé akkor is pattan egyet.
A többi ajtó nem. S az a hang nagyon hasonlít a vergődésre amit hallat.
Úgy is ki kell beleznem egészet kivül belül, csak megtalálom.
Sűrítési végnyomások 9-8-7-7
Egy ezres suzukit még megesz talán de Dacia Logan 1.4 MPI már durva ellenfél !!! :) :(
Ez megoldható.
Ami idegesít és még nem találtam meg a forrást az hogy már amikor éppen megindul az autó vagy nem tökéletesen sima úton megyek akkor mintha a kesztyűtartó mögött valami zörögne. Ha ajtót kinyitom és finoman terhelem lefelé akkor is pattan egyet.
A többi ajtó nem. S az a hang nagyon hasonlít a vergődésre amit hallat.
Úgy is ki kell beleznem egészet kivül belül, csak megtalálom.
LacUS02-11-2009 21:12:14 // 29591
Jól hangzik :) Imádom a hangjukat :) Na szépen szét offoltuk a topicot :)
Az alfával csak kasztni gondok vannak?
Az alfával csak kasztni gondok vannak?
HL_7502-11-2009 21:07:13 // 29590
Nem vagyok mohó.
Második körben (elsőben alfa legyen ok) boldog leszek ha egy sima, gyári AAN 20V turbó és annak a 230 pacija lesz benne. Most ugye egy 2.8 V6 Quattro.
Ez se rossz de :
- nem szuszog
- nem soros, nem férek hozzá
- valamiért nem tudja a gyári fogyasztást produkálni pedig nem folyik ki a tankból és jók a lambda paraméterek. 12 liter alá SOHA nem megy. 328-as BMW és S8 is ugye tudott 10liter alatt közlekedni.
Ok, utána jöhet majd egy 7A vezérműtengely, egy chip (van) + blow off + K26/27 turbó pl. S az úgy elég is lesz.
Második körben (elsőben alfa legyen ok) boldog leszek ha egy sima, gyári AAN 20V turbó és annak a 230 pacija lesz benne. Most ugye egy 2.8 V6 Quattro.
Ez se rossz de :
- nem szuszog
- nem soros, nem férek hozzá
- valamiért nem tudja a gyári fogyasztást produkálni pedig nem folyik ki a tankból és jók a lambda paraméterek. 12 liter alá SOHA nem megy. 328-as BMW és S8 is ugye tudott 10liter alatt közlekedni.
Ok, utána jöhet majd egy 7A vezérműtengely, egy chip (van) + blow off + K26/27 turbó pl. S az úgy elég is lesz.
LacUS02-11-2009 20:59:33 // 29589
Jesz :) Közeledünk :)
Szóval még mindig nem válaszoltál, mi lesz az audiból? :)RT-nek ellenfél, vagy "szimpla" gyors autó csak úgy örömködni?
Szóval még mindig nem válaszoltál, mi lesz az audiból? :)RT-nek ellenfél, vagy "szimpla" gyors autó csak úgy örömködni?
HL_7502-11-2009 20:53:06 // 29588
Ezüst S4 VEMS-es lett a végén. Ok, ez egy utcai motor volt még.
De attól hogy 100% TPS, 1.2 bar szívócsőnyomásnál 6000ezres fordulaton max teljesítményhez van beprogramozva a fogyasztást nem szemelött tartva még nem jelenti hogy 10% TPS, 0.7 bar MAP-nél 3000-es fordulaton is lambda 0.86-ra kell programozni, oda elég 1.05 is.
De S8, 342 paci, 4200 ccm is 10 alatt evett. országúton, sik terepen, egyenletes 120nál.
De attól hogy 100% TPS, 1.2 bar szívócsőnyomásnál 6000ezres fordulaton max teljesítményhez van beprogramozva a fogyasztást nem szemelött tartva még nem jelenti hogy 10% TPS, 0.7 bar MAP-nél 3000-es fordulaton is lambda 0.86-ra kell programozni, oda elég 1.05 is.
De S8, 342 paci, 4200 ccm is 10 alatt evett. országúton, sik terepen, egyenletes 120nál.
LacUS02-11-2009 20:42:19 // 29587
Nyugiiii :)
1. Az E85 nálam akkor fog játszani, ha turbós lesz az America. Már most írható ECU van benne, úgyhogy ezzel a részével nem is foglalkozok.
2. Audi, azt hiszem félre értettük egymást.Azt hittem egy erős épített kocsiban gondolkozol.Az pedig zabál, mert vmiből elő kell állítani a lovakat, ezen kár is vitázni.Zabált a Q4em is, én beismerem.Nekem nem ment 8l/100km, nekem a kocsimra írt chippel, egyszer tudtam 13lre vinni a városi fogyiját, de leszartam mert ha spórolni akartam mentem a tipo tdvel.
A nem megy úgy az LPGvel kérdésben meg azt hiszem a gyengébb oktánszám megadja a kegyelem döfést.. ;)
Szóval béke van:)
Az OTPnek meg én is örülök, mert amiért jól megy a cégnek kaptam prémiumot :D
1. Az E85 nálam akkor fog játszani, ha turbós lesz az America. Már most írható ECU van benne, úgyhogy ezzel a részével nem is foglalkozok.
2. Audi, azt hiszem félre értettük egymást.Azt hittem egy erős épített kocsiban gondolkozol.Az pedig zabál, mert vmiből elő kell állítani a lovakat, ezen kár is vitázni.Zabált a Q4em is, én beismerem.Nekem nem ment 8l/100km, nekem a kocsimra írt chippel, egyszer tudtam 13lre vinni a városi fogyiját, de leszartam mert ha spórolni akartam mentem a tipo tdvel.
A nem megy úgy az LPGvel kérdésben meg azt hiszem a gyengébb oktánszám megadja a kegyelem döfést.. ;)
Szóval béke van:)
Az OTPnek meg én is örülök, mert amiért jól megy a cégnek kaptam prémiumot :D
HL_7502-11-2009 20:16:58 // 29586
- LPG-vel nem megy úgy : igen, ha gyújtást befecskendezést nem optimalizálják
gázhoz akkor valóban ! De arra is van megoldás.
- turbós audi lezabálja gatyám : amikor a második S4-es audit vettem és Hévízről Székesfehérvárra vittem haza akkor 8.5 volt az átlagfogyasztás. 2.2 turbó quattro
E85 : attól tuti lesz... :Igen, HA hozzáoptimalizálod a gyújtást, befecskendezést.
Ha nem akkor azt fogod tapsztalni hogy 100% E85 esetén hidegben 6-7. köszörülésre indul be. Benzinnel azonos teljesítményhez adott munkaponton nagyobb mennyiségre van szükség belöle >>> gyári motorvezérlő nagy valószínűséggel NEM kezeli jól. Audimban ezért volt Hunflex. (monjuk nem értem lambdajel miért nem kell neki)
Benzinnél nagyobb teljesítményhez meg nem árt ha a + mennyiségen felül a gyújtást is hozzáigazítod. Szóval az hogy egy dragster is ezzel megy még nem jelenti hogy beletankolod és tuti minden.
A többség után menni : a többség nem keresett 500%-ot OTP-n március óta tehát az is szar dolog... ? (márciusban 1240 volt, most 5225)
gázhoz akkor valóban ! De arra is van megoldás.
- turbós audi lezabálja gatyám : amikor a második S4-es audit vettem és Hévízről Székesfehérvárra vittem haza akkor 8.5 volt az átlagfogyasztás. 2.2 turbó quattro
E85 : attól tuti lesz... :Igen, HA hozzáoptimalizálod a gyújtást, befecskendezést.
Ha nem akkor azt fogod tapsztalni hogy 100% E85 esetén hidegben 6-7. köszörülésre indul be. Benzinnel azonos teljesítményhez adott munkaponton nagyobb mennyiségre van szükség belöle >>> gyári motorvezérlő nagy valószínűséggel NEM kezeli jól. Audimban ezért volt Hunflex. (monjuk nem értem lambdajel miért nem kell neki)
Benzinnél nagyobb teljesítményhez meg nem árt ha a + mennyiségen felül a gyújtást is hozzáigazítod. Szóval az hogy egy dragster is ezzel megy még nem jelenti hogy beletankolod és tuti minden.
A többség után menni : a többség nem keresett 500%-ot OTP-n március óta tehát az is szar dolog... ? (márciusban 1240 volt, most 5225)
LacUS02-11-2009 19:56:56 // 29585
:) Az LPG-vel sosem lesz akkor se olyan, mintha benzinnel menne. ;) Mellesleg az béjemvé csak egy drága parasztvakítás.
Én úgy vagyok vele, ha akkora baszott nagy okosság lenne, már a legtöbb komoly gép LPGvel menne, de nem. Nincs ezzel semmi gond, hogy gázosítod a mai világban ez elég érthető, mindössze a tuninggal nem annyira egyeztethető össze a dolog :)
Az audit te építed? Az is szép fogyit fog produkálni főleg,ha erős lesz.
Én pedig személy szerint úgy vagyok vele, hogy ha már "tuningolok", akkor azt azért teszem,mert a lehetőségekhez képest a max teljesítményt akarom kisajtolni a kocsimból minden téren, ezért sosem lesz gáz, mert egész egyszerűen jobban megy a benzintől :) Az E85-ön viszont elgondolkozok, ha esetleg 2 alávaló csúszómászó rá próbálna mászni a leömlőkre :D
Én úgy vagyok vele, ha akkora baszott nagy okosság lenne, már a legtöbb komoly gép LPGvel menne, de nem. Nincs ezzel semmi gond, hogy gázosítod a mai világban ez elég érthető, mindössze a tuninggal nem annyira egyeztethető össze a dolog :)
Az audit te építed? Az is szép fogyit fog produkálni főleg,ha erős lesz.
Én pedig személy szerint úgy vagyok vele, hogy ha már "tuningolok", akkor azt azért teszem,mert a lehetőségekhez képest a max teljesítményt akarom kisajtolni a kocsimból minden téren, ezért sosem lesz gáz, mert egész egyszerűen jobban megy a benzintől :) Az E85-ön viszont elgondolkozok, ha esetleg 2 alávaló csúszómászó rá próbálna mászni a leömlőkre :D
Pap Laci02-11-2009 19:54:26 // 29584
Ma ki lett vonva a vas a forgalomból! A donor kasztni is le van csupaszítva és még a héten oldalra borítjuk és kezdődik a lakatolás!
Pap Laci02-11-2009 19:50:59 // 29583
Akkor haladsz az 50 milla felé! :-)
HL_7502-11-2009 19:46:38 // 29582
Egy biztos : 9*300 =2700 ft/100km
12*162=1944 ft/100km
"Közevtlen" tapasztalat : Haverom Honda Accord 2.0 16V már elég régóa használja Zavoli gázinjektoros rendszerét és semmi baja vele. Viszont nem irigyli azt aki 300ft/l-ért tankol. S nekem is jobb alfát 9000ért csurig tankolni 60 liter LPG-vel mint 12000ért 40 litert. kb
Mindegy, a lényeg hogy OTP-t 5160ért vettem utóljára és ma 5225-ön zárt.
12*162=1944 ft/100km
"Közevtlen" tapasztalat : Haverom Honda Accord 2.0 16V már elég régóa használja Zavoli gázinjektoros rendszerét és semmi baja vele. Viszont nem irigyli azt aki 300ft/l-ért tankol. S nekem is jobb alfát 9000ért csurig tankolni 60 liter LPG-vel mint 12000ért 40 litert. kb
Mindegy, a lényeg hogy OTP-t 5160ért vettem utóljára és ma 5225-ön zárt.
HL_7502-11-2009 19:40:05 // 29581
Szia! Minden tiszteletem a tied de...
... miért ellentétes az olcsó LPG és a tuningolt motor ?
Miért gáz ha valaki érzékeny arra hogy 300 ft/l vagy 162 ft/l-be kerül amit eléget ?
Aki nagyon olcsón akar közlekedni az az 1.3as suzukit gázosítja, aki meg szeret adni a külsőségekre az mondjuk egy S8-as audit vesz olcsóbban mint suzuki és azt gázosítja 240ezer ft-ért. Vagy egy 20 éves alfát mert (mert úgy vettem direkt) az audija meg egyszer kap egy 20v turbó mocit hogy S2 legyen.
Akit meg nem izgat hogy pl 500ft-ba kerül a benzin azt irigylem.
Majd ha megcsinálom az 50 milliót tőzsdén akkor az új Z4-es BMW-et én sem fogom gázosítani.
Addig jó amíg a többség lenézni/fél/kritizálja a gázt. Addig ezt tud majdnem fele annyiba kerülni mint a többség által választott benzin/diesel.
pl :
A 62. Frankfurti autószalonra az AC Schnitzer meglepő újdonsággal rukkolt elő. Az átépített extravagáns BMW e92 nem csak megjelenésében, de erőforrásában sem hétköznapi.
A V10-es motorral szerelt 3-as kupé folyékony gáz üzemű (a folyékony gáz (LPG) alternatív üzemanyag, amely nem csak olcsóbb a benzintől, de égésterméke 15%-al kevesebb CO2 károsanyagot tartalmaz. Megfelelő átalakítással szinte az összes benzin üzemű Otto motornál alkalmazható üzemanyagként. Németországban már 2700 töltőállomáson lehet folyékony gázt tankolni), szekvenciális rendszere két párhuzamos porlasztóval alkot egységet. A 80 literes gáztartály mellett, az eredeti 60 literes benzin üzemanyag tartály is rendelkezésre áll, így bármikor lehetséges a két üzemanyagtípus (benzin/folyékony gáz) közötti üzemmód váltás. Mindemelett a motor teljesítménye is megmaradt, sőt az átdolgozott vezérlésnek, leömlőrendszernek és katalizátornak köszönhetően a gyári 507 lóerős teljesítményt 552 lóerőre sikerült feltornázni.
http://www.worldcarfans.com/10711163080/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered
... miért ellentétes az olcsó LPG és a tuningolt motor ?
Miért gáz ha valaki érzékeny arra hogy 300 ft/l vagy 162 ft/l-be kerül amit eléget ?
Aki nagyon olcsón akar közlekedni az az 1.3as suzukit gázosítja, aki meg szeret adni a külsőségekre az mondjuk egy S8-as audit vesz olcsóbban mint suzuki és azt gázosítja 240ezer ft-ért. Vagy egy 20 éves alfát mert (mert úgy vettem direkt) az audija meg egyszer kap egy 20v turbó mocit hogy S2 legyen.
Akit meg nem izgat hogy pl 500ft-ba kerül a benzin azt irigylem.
Majd ha megcsinálom az 50 milliót tőzsdén akkor az új Z4-es BMW-et én sem fogom gázosítani.
Addig jó amíg a többség lenézni/fél/kritizálja a gázt. Addig ezt tud majdnem fele annyiba kerülni mint a többség által választott benzin/diesel.
pl :
A 62. Frankfurti autószalonra az AC Schnitzer meglepő újdonsággal rukkolt elő. Az átépített extravagáns BMW e92 nem csak megjelenésében, de erőforrásában sem hétköznapi.
A V10-es motorral szerelt 3-as kupé folyékony gáz üzemű (a folyékony gáz (LPG) alternatív üzemanyag, amely nem csak olcsóbb a benzintől, de égésterméke 15%-al kevesebb CO2 károsanyagot tartalmaz. Megfelelő átalakítással szinte az összes benzin üzemű Otto motornál alkalmazható üzemanyagként. Németországban már 2700 töltőállomáson lehet folyékony gázt tankolni), szekvenciális rendszere két párhuzamos porlasztóval alkot egységet. A 80 literes gáztartály mellett, az eredeti 60 literes benzin üzemanyag tartály is rendelkezésre áll, így bármikor lehetséges a két üzemanyagtípus (benzin/folyékony gáz) közötti üzemmód váltás. Mindemelett a motor teljesítménye is megmaradt, sőt az átdolgozott vezérlésnek, leömlőrendszernek és katalizátornak köszönhetően a gyári 507 lóerős teljesítményt 552 lóerőre sikerült feltornázni.
http://www.worldcarfans.com/10711163080/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered
Pap Laci02-11-2009 19:25:54 // 29580
Hát a gáz az tényleg gáz! Az én véleményem is ez! Nekem is volt, de semmit nem spóroltam vele! benzinből 8-9 L, míg gázból 11-12 és a gázrendszer be volt állítva! A kipufogó már saválló volt, azzal nem volt gondom csak tartógumit cseréltem! A szokásos plusz munkák mellett "csak" motort kellett cserélnem! A szelepek megadták magukat!
De ez csak az én tapasztalatom, hátha másnak bejön!
De ez csak az én tapasztalatom, hátha másnak bejön!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
498
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?