Forum >> 75-90

[k i z z o]18-12-2009 20:30:48 // 29878
Engem érdekelne, irtam a faladra.
AdamV618-12-2009 19:50:12 // 29877
érdekel vkit bőr belső?
Gábor(figi75)18-12-2009 13:20:11 // 29876
BOLDOG ÉS BÉKÉS KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDENKINEK! :-)

Gábor(figi75)18-12-2009 12:10:53 // 29875
Valamit félre értettél,ha meg célozgatok azt nem véletlen teszem.
A szokáshoz híven a jövőben sem szeretnék veled érintkezni,tehát nekem ne írogass itt,köszönöm szépen.
Marek18-12-2009 09:31:41 // 29874
Figi!

Nem kell kötözködni, hanem követni kell az eseményeket, ha meg gondod van, azt közöld velem és ne célozgass!
Szeretnéd, hogy a jövőben Én se szólítsalak a neveden, ahogy azt Te tetted???

Lacus nyilván tájékozódni szeretne - mint , ahogy azt mindenki teszi beruházás előtt - a jövőre nézve, ha majd fel akar újítattni egy váltót, az mégis mibe fáj és mit kap érte cserébe, és tuti a saját feje szerint fog dönteni és nem fogja senki sem befolyásolni!

Legjobbakat!


Marek
Marek18-12-2009 09:24:02 // 29873
Ma beindítottam az autód ( pöcre indult - 5-ben, pedig nem próbáltam már 1,5 hónapja ) ! :))
Nyomkodtam a kuplungpedált és - mivel nem szól a kinyomócsapágy sem - és szépen dolgozik a szerkezet is, minden okom meg van rá, hogy azt gondoljam mást nem kell cserélni, de tudod, ha szét lesz szedve, csak akkor lehet rámondani az Áment!
Mindegy mert vannak fasza, újszerű bontott szerkezetek is ( Sach, Valeo ) -és még él a törzsvásárlói kedvezményed rá - , tehát nem lesz drága! ;-)

Van egy teljesen felújított váltóm ( 1. 3 fokozatban molibdén szinkronok, 4., 5. is szép állapotban, új lamellák a sperrben, csapágyak cserélve, diffi kihézagolva, léptetővillák és fogaskerekek szintén faszák, ja és egyedi végáttétel, amivel 75-ös nem jött ki gyárilag!! ), csak ezt a váltó ma foglalózta le az új gazdája! :(

De, a tiedet elég kicsit rendberakni, nem olyan rossz az, majd megtaláljuk, a lehető legjobb megoldást a problémádra! :)
Gábor(figi75)17-12-2009 21:20:12 // 29872
Mind 1!:-)
Válasz ment.
LacUS17-12-2009 21:11:46 // 29871
Az nem nekem szólt, legalábbis a komment AdamGT kommentjére ment :)
Gábor(figi75)17-12-2009 21:05:21 // 29870
Ok!
De ha Ali76 vállalja az jobb lesz,mivel közelebb van hozzád,meg jól csinálja.
LacUS17-12-2009 20:34:50 // 29869
:) Ez attól teljesen független.Mareknál van a tartalék váltóm.A levelet megkaptam, köszönöm, igyekszem mihamarabb válaszolni.
Gábor(figi75)17-12-2009 20:04:30 // 29868
Nem akarom megzavarni a "mikor menjekeket",de már régebben írtam mélt neked mert megkértél rá.......
Igaz más valaki "reálisabb" megoldást kínált rá.

Sperr lamellák gyártását vállaljuk rendelésre!
AdamV617-12-2009 19:44:53 // 29867
tudtam h mindig is te leszel az emberem! :)
azt mondod h elég tárcsát cserélnem és a többi még elmegy pár évet? (persze minimális használat mellett)
Marek17-12-2009 17:55:09 // 29866
Hívlak holnap!
LacUS17-12-2009 16:33:52 // 29865
Marek , mikor menjek ?
Marek17-12-2009 16:00:06 // 29864
Ali 76 csinált már több váltót is, amik jól mozognak igénybevételkor ( lásd: Fastcar GTA motoros GTV-je, stb ), Ő tisztában van a hézagolással is, meg a végáttételekkel, na meg 5 percre lakik tőled! :)
Marek17-12-2009 15:56:49 // 29863
170 az új szett, de neked, csak tárcsát kell cserélned, az megáll egy 20-asból!! A többi az jó!

Meg attól függ milyen kell, mert nálam még van 2 tárcsás húzókuplung szett is egy pár, mert a 3-ért jön Lacus!
LacUS17-12-2009 13:09:52 // 29861
Ja akkor egy kalkulációt mindkét verzióra küldenél? Nem kell fillérre pontosan, egy olyan "tól-ig " dolog elég.
LacUS17-12-2009 13:06:51 // 29860
Ja igen, mondjuk a difit megszorítani tudjátok? :)
Gábor(figi75)17-12-2009 13:00:42 // 29859
Attól függ milyen az állapota,ha a difi jó akkor nem nagy ügy,szinkronok léptető villák!
LacUS17-12-2009 11:37:14 // 29858
Figi bá!

Miből áll egy váltó felújítás, az érdekelne,hogy mi az amit cserélsz, a piszkos anyagiakat (mennyibe fáj egy ilyen) egy levélben megkösszöném.
Gábor(figi75)16-12-2009 22:51:20 // 29857
Sajna V6 kuplungom az nincs,sor 4-re van bőven,Pap Lacinak,vagy Gabennek talán van még elfekvőben V6!

Váltófelújítás nálam van,cserével 1 nap alatt megvan,árat telefonon tudok mondani.
AdamV616-12-2009 20:52:49 // 29856
köszönöm
LacUS16-12-2009 20:49:01 // 29855
Olaszból figyelj, mert nem gyárit adnak, hanem luk-ot... Ami nem gyári.. Ebayen viszont a múltkor volt még fent egy originál alfa dobozos kint amcsiban, 750USD-ért. A használttal sincs gond elég strapabíró szerkezetek. Amúgy esetleg a felújítással is meg lehet próbálkozni a Martinnál az élmenő drag autók közül nem egybe csinált kuplungot gyáriból, és bevált. Egy próbát megérhet.
AdamV616-12-2009 20:41:17 // 29854
használtat nem szívesen! ha veszek olyat veszek amit már nem kell többet cserélni!
kintről van olaszból ajánlatom gyárira kilóért! sztem akkor az lesz a nyerő!
további kérdés:
váltó felújítást kinél,mennyiért?
LacUS16-12-2009 20:32:39 // 29853
Újba, nem akarod tudni (150e Ft vagy neten 700-1100Eur közt.). Bontottat meg mond Marek, vagy Figi ha van.
AdamV616-12-2009 20:28:11 // 29852
Hali!

mennyi a vashoz egy kuplung szett? V6
LacUS16-12-2009 16:47:30 // 29851
Akkor addig beszélünk, leszedtük a kuplungot... Hát a tárcsa kuka...Olajos és még kopott is.A váltórudazat szimeringje beengedte az olajat a kuplungházba...Ha esetleg még nem lett volna kopott, akkor is tönkre nyomta a tárcsát.
Marek16-12-2009 15:01:23 // 29850
Szombatig megoldom! ;-)
LacUS15-12-2009 21:59:14 // 29849
Marek Úr, kitalálta mikor legyen az akkor ? :)
Marek15-12-2009 19:45:54 // 29848
Papírok nélküli, leharcolt, szétversenyzett, többször összetört vas, nem sok mindenre jó! :((
LacUS15-12-2009 16:32:39 // 29847
Nagyon durva, nekünk ismerős van és még így is lecsúsztunk a színpad előtti jegyekről, bár lesz még egy adag...pár napon belül arra remélem tényleg félre teszik a jegyet. :)
Longman15-12-2009 15:23:55 // 29846
óó, ne is mondd! pont most mondták a hírekben hogy rohamozták a pénztárakat már most a Metallicára.. Úgyhogy sztem lőttek a tervemnek hogy majd március-áprilisig vmikor megveszem a jegyet. nekem sajna most nem ez a prioritás..
LacUS15-12-2009 14:52:10 // 29845
Ajaj, a bőség zavara. :) Kéne a munkahenger, meg jön a Metallica is... :) És még itt ez a karácsony nevű rémálom is. Mindegy az autó és a koncert prioritást élvez.:)
Longman15-12-2009 12:49:10 // 29844
igen a srác is azzal példálózott hogy azért nagyobb a nyomás mert szűkebb a keresztmetszet.
15K-ért van ez girling szűkebb munkahenger, vegyél egyet aztán kiderül.. :)
girling
LacUS15-12-2009 12:36:07 // 29843
Hát pont ezért gondolkodtam el én is. Mert mindenhol istenítik a willwood/girling munkahengert, de kisebb mint a skoda..Főfékhengernél pedig pont hogy a nagyobb a jobb. Nem értem én ezt :-)
LacUS15-12-2009 12:34:47 // 29842
Wickey írt róla asszem az autóvásárlás topicba. Donornak elmenne, szerintem.
Pec15-12-2009 10:21:40 // 29841
szerintem nincsen papírja
Longman15-12-2009 09:23:30 // 29840
még valami: eszembe jutott hogy van itt egy kollégám aki bmw-vel driftel, beszélgettem vele egy kicsit, ő pl. azt mondta hogy először a skoda munkahengerrel próbálkozott de az eredmény az volt ami nálad. úgy gondolja hogy pont azért, mert nagy az átmérője, így lecserélte egy 15,8-as girlingre, és azóta hibátlan..
slideshow15-12-2009 08:48:37 // 29839
Sziasztok,
ismeri valaki ezt a vasat?
...America...

Az ara gyanusan jo... Bevallalnam :)
Longman15-12-2009 08:19:10 // 29838
Nem tudom segít-e neked, erről a Skoda munkahengerről találtam egy kis infot, én nem egészen értem :), de számodra hátha hasznos:
"úgy kezdtem, hogy kiszedtem a belsejét, elvittem a házat esztergályoshoz, és csináltattam bele egy zégerhornyot, mert gyárilag nincs benne. NAGYON FONTOS: Esztergáltassuk vissza a horonytól befelé a kúpos részt, mert nem lesz ami bevezesse a karmantyút összerakásnál! A zégert egy rossz Lada (kuplung vagy fék, már nem tudom) munkahengerből vettem ki. Mindezt azért csináltattam, mert nekem megmaradt a gyári racsnis kézikar, kicsit átalakítva, és mivel a munkahenger a hátsó fékkörbe lesz bekötve, ezért lábfékezésnél a nyomás folyamatosan ki akarja nyomni a munkahengerből a dugattyút! Ezt a megoldást másnál még nem láttam, mert majdnem mindenki jobban kézreálló egyedi kart készít, és úgy oldják meg, hogy lábfékezésnél kitámassza a kar a nyomórudat, ezáltal a dugattyút is, de én biztosabbnak érzem, ha zéger tart. Kicsit bonyolult, de azért remélem érthető."

Erre mondták hogy vmelyik régebbi Honda Civic kuplungmunkahengere gyárilag ilyen, és ezért azt használja..
LacUS14-12-2009 21:57:33 // 29837
Erre a skoda vs willwoodra van vmi magyarázat is? Csak mert nézegetem a 2 munkahengert, a skoda 105/120 kuplungmunkahengerre 22,00 átmérőt írnak, a willwood legnagyobbja 19,05mm, elvileg a nagyobb a jobb nem? Amúgy én tapasztaltam amit írtál alig-alig akarja megfogni a hátsó kereket az ismeretlen eredetű munkahenger, de nálam olyan szinten gázos volt a helyzet, hogy a 185-ös 14"-es kereket alig fogta, a 17"-esnél olyat kellett húznom,hogy kicsi meghajlott a kar.... és csak egy pillanatra blokk és már gurult tovább.. Nekem még Girlinget ajánlott Zoli a gépész tuningtól, majd kölcsönzök tőle egyet megnézem azzal milyen.

Hogy az autómról is írjak... Hát az első hardynál a kardánon lévő 3 ágú ricnis belsejű szar egyik ága letört...Most már tudom, miért mondja mindenki, hogy óvatosan a rajtprogrammal... :) Erről jut eszembe Marek úr ugye van ilyened is :) Holnap felhívnálak, mert szerdán leszednénk és cserélnénk a váltót, holnap esetleg megoldható,hogy elhozzam a csere váltóm?
Kisbubi14-12-2009 18:08:50 // 29836
Az h az elektronika mit szol hozzá nemtom, de baja biztos nem lesz. Mivel az elengedi a nyomást azon keréknél ameik áll. Mivel a kézi az abs agy után van bekötve igy nem tud belezavarni, elengedni a nyomást. Ami külön vezérli a kétoldalt abba elvileg 2 munkah kellene a kézihez. Na igen ezért nemigazán szoktak ABS-s autoba hidrokézit rakni. Bár van olyan is amin 2 kör van hátul v 2 külön munkahenger kerekenként .
Longman13-12-2009 19:25:50 // 29835
Én azt hallottam hogy ABS-es autóba szembedugattyús munkahenger kell, a szimpla munkahengeres amibe nem lehet külön-külön a két oldalt bekötni, mezavarja a rendszert. Akkor ez nem így van? vagy ezeknél a régebbi rendszerű ABS-nél nem okoz gondot?
Kisbubi13-12-2009 14:30:44 // 29834
Legtöbb egyszerübb hidrokézi az skoda kuplungmunkahengerrel van szerelve. Dea ez a megoldás nem fogja már meg a 195-nél nagyobb gumikat, azt is éppencsak. föleg ha van még sok lendtömeg hozzá. Van pár japán autoban is mh amit be lehet épiteni. Az enyémben skoda van, jo nagy karral. Amikor elmelegszik a fék akkor igencsak meg kell huzni h fogjon. Legtöbben wilwoodot raknak bele.
A hátsö körbe van sorba beépitve. Az abs nem tud mit reagálni rá mivel az a föhenger után van kötve közvetlen.
Longman12-12-2009 22:11:35 // 29833
Kemény a hangja gépnek.. :)
Longman12-12-2009 21:57:32 // 29831
héjj, nem jók a linkek! :)
LacUS12-12-2009 21:57:12 // 29830
Nem tudom milyen a munkahenger, de úgy néz ki kicsi az americához, amúgy szimpla, nem ABS-es.Legyártattam a fékcsövet, és ahol nekem lejön a kasztni alá, ott megbontottam, onnan be a kézire, onnan ki a hátsó fékhez. De nem jó még.
Longman12-12-2009 21:54:58 // 29829
És neked milyen munkahenger van benne? Szimpla? És van benne ABS?
Hogy van ez pontosan bekötve a hátsó körbe?
Most a Lancer EVO fórumon találtam elég sok hozzászólást evvel kapcsolatban, onnan próbálok jelenleg okosodni! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.