Van egy hibátlan Alfa 75 V6 Milano papírosom, 2.5 V6!
18 éve egy tulaj nevén, magyarországi, autó !
4 éve folyamatosan idéglenesen ki van vonva a forgalomból, semmilyen büntetés sincs rajat, az autó szétrohadt sajnos... :(((
Megvannak a kivonási igazolások, a forgalmi, a törzskönyv!!!!, 2 rendszámtábla, típustábla!
Teljesen rendezett, még bármit lehet építeni belőle. Korrekt adásvételivel, meg persze némi kp-ért vihető!
Érdeklődni csak mailben!
marekka@freemail.hu
Forum >> 75-90
Marek03-12-2012 21:48:10 // 33229
LacUS22-11-2012 16:41:06 // 33228
Jövő héten leszek újra Pesten, megcsörgetlek mikor tudunk ütközni :)
Marek22-11-2012 13:39:07 // 33227
Ja, az lett volna a jó, felújított autóba, új műszerfal..., de azért hozd el, úgyis szeretnél ezt-azt ha jól emlékszem! :)
LacUS22-11-2012 13:24:15 // 33226
Marek ez komoly? Ilyet keresel? Ha komoly nekem van egy, igaz nem új :)
Marek22-11-2012 12:37:52 // 33225
Mire felhívtam elvitték... :(
Marek22-11-2012 12:37:18 // 33224
Szia!
Köszi, pont ilyet kerestem, ilyen műszeregységet! :)
Köszi, pont ilyet kerestem, ilyen műszeregységet! :)
Hari21-11-2012 06:55:58 // 33223
Szedtem már szét ilyen üléseket - (meg másmilyet is!) - volt aminek még a vázát is átalakítottuk! (teljesen "kagyló" ülés lett!) Az alap "bélést" hab-poliuretánból a külső réteg szivacs. (max. 1 cm)
...ha érdekel nézd meg. Eurofoam
Majd rakok fel fotókat a munkafolyamatról is, meg a végeredményről is! :)
...ha érdekel nézd meg. Eurofoam
Majd rakok fel fotókat a munkafolyamatról is, meg a végeredményről is! :)
[k i z z o]21-11-2012 00:14:21 // 33222
Úgy legyen:) Ez azért nem olyan egyszerű:) Ezek az ülések nem héj alapúak, hanem szivacs adja meg a formatervet, nem elég, ha a vasat bebugyolálod.
Vagy a konkrét forma kifaragásán gondolkodsz + egy védőhuzat?
Vagy a konkrét forma kifaragásán gondolkodsz + egy védőhuzat?
Hari20-11-2012 21:39:18 // 33221
Milyen szivacs ??? ... az megy a kukába! :) ... kicsit keményebb lesz, de azért nem fapados!!! :)
(A komplett szivacs bélés cserélve lesz! Valami sokkal tartósabb anyagra.)
(A komplett szivacs bélés cserélve lesz! Valami sokkal tartósabb anyagra.)
[k i z z o]20-11-2012 18:00:14 // 33220
Mivel a szivacs odavan majd mindegyikben a huzat nem sokat ér.
Hari20-11-2012 08:51:40 // 33219
Szeva mindenkinek!
Nem is tudom pontosan (... de azt hiszem másokat is érdekelhet! ... mármint az üléshuzat!)
(Mint köztudott!) A 75-ösökben az ülés nem igazán nevezhető tartósnak. Persze tudom az idő! A csüngő tetőkárpit. ... a sikítófrász kerülget amikor meglátom!
Találtam egy céget akik profi üléshuzatot gyártanak. A MAD -rol van szó! Nem mondom, hogy nagyon olcsók, de a fotók alapján szépnek mondható a munkájuk! Ha valakinek van bármilyen infója, ne tartsa vissza! ... esetleg valakinek van még valami címe? ... persze az sem lenne hátrány, ha kicsit közelebb lenne! :)
Nem is tudom pontosan (... de azt hiszem másokat is érdekelhet! ... mármint az üléshuzat!)
(Mint köztudott!) A 75-ösökben az ülés nem igazán nevezhető tartósnak. Persze tudom az idő! A csüngő tetőkárpit. ... a sikítófrász kerülget amikor meglátom!
Találtam egy céget akik profi üléshuzatot gyártanak. A MAD -rol van szó! Nem mondom, hogy nagyon olcsók, de a fotók alapján szépnek mondható a munkájuk! Ha valakinek van bármilyen infója, ne tartsa vissza! ... esetleg valakinek van még valami címe? ... persze az sem lenne hátrány, ha kicsit közelebb lenne! :)
Csaba19-11-2012 21:55:20 // 33218
Gondolom dízelbe nem jó, pedig a zöld tartományt kiadná.
Gery8319-11-2012 21:00:21 // 33217
Marek07-11-2012 12:32:16 // 33216
Kiadó garázs hely tárolásra autó és motor számára!
Budapesten a Lágymányosi hídtól 5 percre, kamerával és 0-24 szolgálattal őrzött helyen kiadó még pár hely, autó vagy motor tárolás céljából! Zárt, száraz hely, napfénytől, és természeti hatásoktól mentes közegben!
Az én Alfáim közvetlen társaságában! :)
hosszabb távra leállítani kívánt járművek számára ideáli!
Ár: Alfásoknak 6000 Ft/hó, mindenki másnak 10.000 / hó
Érd:
Nálam 06306207131
Budapesten a Lágymányosi hídtól 5 percre, kamerával és 0-24 szolgálattal őrzött helyen kiadó még pár hely, autó vagy motor tárolás céljából! Zárt, száraz hely, napfénytől, és természeti hatásoktól mentes közegben!
Az én Alfáim közvetlen társaságában! :)
hosszabb távra leállítani kívánt járművek számára ideáli!
Ár: Alfásoknak 6000 Ft/hó, mindenki másnak 10.000 / hó
Érd:
Nálam 06306207131
Marek05-11-2012 22:05:49 // 33215
Találtam pár dolgot költözködés közben!
- Vadi új Brembo féktárcsák, új tőcsavarokkal, 4 csavaroshoz előre!
Van mindkét méretben ( 250, 264) 2-2 pár!) 12.000/ pár
- Gyári fékbetét garnitúra előre nagyfékesekhez ( 4 garnitúra van ) 4500/garnitúra
Ha valakit érdekel, megtalál!
:)
- Vadi új Brembo féktárcsák, új tőcsavarokkal, 4 csavaroshoz előre!
Van mindkét méretben ( 250, 264) 2-2 pár!) 12.000/ pár
- Gyári fékbetét garnitúra előre nagyfékesekhez ( 4 garnitúra van ) 4500/garnitúra
Ha valakit érdekel, megtalál!
:)
LacUS05-11-2012 18:54:33 // 33214
Hát a peros brembo nem nagy meló, csak költséges.:) A sima V6 brembo viszont simán átrakható.
Kisbubi05-11-2012 15:11:24 // 33213
Átalakítás nélkül sztem semmilyent. Amugy a 75TS v V6 a legegyszerübb átrakni a kisfékesre.
Dags05-11-2012 15:03:39 // 33212
Sziasztok
Milyen nagy féket lehet előre felszerelni 75-re átalakítás nélkül?Esetleg eladó van valakinek??
Milyen nagy féket lehet előre felszerelni 75-re átalakítás nélkül?Esetleg eladó van valakinek??
Atesz7705-11-2012 11:27:39 // 33211
Ez pontosan így van!
Gábor(figi75)05-11-2012 11:14:34 // 33210
Gábor(figi75)05-11-2012 11:14:08 // 33209
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)05-11-2012 10:50:04 // 33208
Mondjuk Laci példája szélsőséges eset, ő sajnos nagyon alászaladt ennek a 75-ös Alfa témának. Tróger tulajtól vette a kocsit, rengeteg kókányolással és eltitkolt hibával.
Egy megkímélt, kókánymentes 75-össel jóval kevesebb gond és meló van.
Egy megkímélt, kókánymentes 75-össel jóval kevesebb gond és meló van.
Settantacinque04-11-2012 23:05:52 // 33207
Kőkemény archív felvétel '92-ből háromliteres 75-ökkel: Jolly Club Alfa Romeo CET 1992 - Circuito Albacete
[k i z z o]03-11-2012 18:59:48 // 33206
http://www.looniticz.com/wheelz/zender_17/index.html
http://mini.org.pl/forum/viewtopic.php?t=9417&sid=9b3b52ee326e8a15d9669832058fa5a2
http://www.arclub.cz/schanim-zender-milano-17palc-4x98-t88223.html
http://mini.org.pl/forum/viewtopic.php?t=9417&sid=9b3b52ee326e8a15d9669832058fa5a2
http://www.arclub.cz/schanim-zender-milano-17palc-4x98-t88223.html
afri03-11-2012 17:00:19 // 33205
okés, továbbítottam neki .. a blogodat is! :-D
quasimoto03-11-2012 16:53:50 // 33204
El kell adni oket valsag aron :))))
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-11-2012 13:46:57 // 33203
Amikor ezek a felnik kerülnek szóba, mindig szívom a fogam, hogy faszé' kellett nekem kisfékes Alfa. A legtöbb szép felnit ott bukom be, hogy ötcsavaros, az enyém meg 4x98-as. Persze egy jó kis Ronal A1-ből, vagy Zender Sportból biztos ki lehet fogni négylikast is, de ritka, mint a fehér Zorró.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-11-2012 13:39:19 // 33202
Mondjuk ha jól tudom, akkor a Mergáé baromi drága, szóval a legtöbb kombit átkókányolják a négyajtósokhoz való hagyományos rugóstagokkal. Ellenben a bontott vagy utángyártott Citroen rugóstagokkal talán lehetne kezdeni valamit. A BX vagy Xantia motyók azok nem lehetnek annyira durvák árban...
Wickey02-11-2012 22:47:13 // 33201
a zender milano leszíhat bőnyállal, nemmegy rá a 305mm-es féknyergekre. Boldog voltam amikor kiderült. :-P
Hari01-11-2012 20:01:04 // 33200
Igen jól emlékszel a Mergáknak is van ilyen és levegős!
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)01-11-2012 18:34:48 // 33199
A kombi Mergáknak (legalábbis a W123-as és W124-es szériának) gyárilag szintszabályzós volt a hátsó futóműve, de hogy légrugós volt, vagy hidrós, azt igazából a rosseb se tudja.
A 0,8 bar-os rendszernyomás egy segédrugóhoz szerintem ideális. A kamion-fülkelégrugók átlag üzemi nyomása olyan 4-6 bar, de ott egyre jut annyi súly, mint a 75-ös egész össztömege. :)
A 0,8 bar-os rendszernyomás egy segédrugóhoz szerintem ideális. A kamion-fülkelégrugók átlag üzemi nyomása olyan 4-6 bar, de ott egyre jut annyi súly, mint a 75-ös egész össztömege. :)
Hari31-10-2012 23:34:27 // 33198
Na ja! Valami olyasmiben! :) Ara emlékszem, hogy a kis csövecskék voltak szokatlanok (elsőre) .... aztán az ára volt mellbevágó a 2 csillapítónak! :I
Tocsa31-10-2012 23:27:40 // 33197
HI ! Az a Lotus omegában volt tutira mert javítottam is egy srácnak a vezérlő részét. :)
Hari31-10-2012 08:06:51 // 33196
... esetleg!
Ha jól emlékszem! Az Opel Omega kombiban találkoztam olyan lengéscsillapítóval amire gyárilag volt ráépítve egy kis légrugó. Nagyon vékony (olyan 3 mm -es ) müanyag csövel volt összekötve a 2 csillapító és a csomagtartóban volt egy kis kompresszor, azzal lehetett szabályozni a h, magasságot.
- De volt már olyan lengéscsillapító is a kezemben amit a saját kis 75 kilómmal nem tudtam összenyomni!!! (Meg se mozdult, hiába ugráltam rajta! :) ... de a Bandi komám 100 ... egynéhány kilója alatt úgy működött mint a kis angyal!)
- ... vagy ha a "pénz nem számít!" akkor a következő lehetőség:
Ha jól emlékszem! Az Opel Omega kombiban találkoztam olyan lengéscsillapítóval amire gyárilag volt ráépítve egy kis légrugó. Nagyon vékony (olyan 3 mm -es ) müanyag csövel volt összekötve a 2 csillapító és a csomagtartóban volt egy kis kompresszor, azzal lehetett szabályozni a h, magasságot.
- De volt már olyan lengéscsillapító is a kezemben amit a saját kis 75 kilómmal nem tudtam összenyomni!!! (Meg se mozdult, hiába ugráltam rajta! :) ... de a Bandi komám 100 ... egynéhány kilója alatt úgy működött mint a kis angyal!)
- ... vagy ha a "pénz nem számít!" akkor a következő lehetőség:
Gery8331-10-2012 07:53:29 // 33195
Sziasztok!
Ilyen rugóba tehetőt a mai napig is gyártanak asszem a 16-dik kerületben. Típusspecifikus, szóval utána kell kérdezni. Anno én a Q4-be akartam csináltatni, valahogy 20e/pár lett volna.
http://www.szakkatalogus.hu/infok/Air_Spring_Kft-591291
Ilyen rugóba tehetőt a mai napig is gyártanak asszem a 16-dik kerületben. Típusspecifikus, szóval utána kell kérdezni. Anno én a Q4-be akartam csináltatni, valahogy 20e/pár lett volna.
http://www.szakkatalogus.hu/infok/Air_Spring_Kft-591291
Hari31-10-2012 07:34:07 // 33194
Na igen! .... "speciel" ezt én nem így képzeltem el, de ezt is meg lehet valósítani!
Annak idején a Taurus gyártott Ladához a hátsó rugóba való - egyébként ezt a technikát a '70-es években láttam már ... azt hiszem Merciben! - "légrugót"! Azt simán bele kellet tenni ésha szükség volt rá, egy szelepen keresztül akár egy pompával is fel lehetett fújni! MAx. 0,8barra!!! ... de az bőven elég volt! (2mázsa cementtel tesztelve a csomiban!) :)
Annak idején a Taurus gyártott Ladához a hátsó rugóba való - egyébként ezt a technikát a '70-es években láttam már ... azt hiszem Merciben! - "légrugót"! Azt simán bele kellet tenni ésha szükség volt rá, egy szelepen keresztül akár egy pompával is fel lehetett fújni! MAx. 0,8barra!!! ... de az bőven elég volt! (2mázsa cementtel tesztelve a csomiban!) :)
HL_7531-10-2012 06:22:50 // 33193
vagy légrugót ráhekkelni DeDionra ? Csak felső támasztási felület a kérdés. Ez streetlegal tud lenni ?
(fotó a légrugóról szól nem DeDion-ról)
(fotó a légrugóról szól nem DeDion-ról)
HL_7531-10-2012 06:20:39 // 33192
Kérünk egy fotót is! Thx!
HL_7531-10-2012 06:18:26 // 33191
mazsolázza át a blogomat... másra nem kell figyelni... ;) 1 milla ha jól belenyúlsz :D :( és sose készül el
Kazes☻30-10-2012 22:56:47 // 33189
Itt azt írja, hogy Standard felniméret elöl: 7Jx16 hátul: 8Jx16.
Hari30-10-2012 22:44:36 // 33188
Hari30-10-2012 20:24:03 // 33187
Ez teljesen így van!!! Műszaki vizsgára biztos ne vigye senki ilyen "gumibakok"-al !!! ... az tuti bukta! (Már ha nem csókos vizsga!) :)
atika30-10-2012 14:21:30 // 33186
A dízelről tudok nyilatkozni mert nekem is van egy!
Kaszninál érdemes odafigyelni a hátsó sárvédőívekre és az ív-küszöb találkozási pontjára, ott hajlamosabbak a rozsdásodásra! Az áruk nagyon állapotfüggő. Lehet hogy érdemesebb többet adni egy szép példányért mégha elsőre soknak is tűnik. A beltér és a motortér sokat elárul, mint minden autónál.Ha rendezett és nem lógnak összevissza kábelek, műanyagok akkor talán odafigyeltek rá. A régebbi dízeleknél -mint ez is -fontos a hideg indítás, ha nehézkes akkor már gyengélkedik a motor vagy vmi a befecskendezésnél! Olajfolyás a hengerfejtömítéseknél is érzékeny pont. Ha jól van összerakva nem csöpög. Mivel alukarteresek így nem árt alánézni nincs e megrepedve!
Az enyém 2.4re van átalakítva és a fogyasztása 6,5-7 körül megállt klímával is!
Hirtelen ennyi jutott eszembe a többi autó esetén is átnézendőkön kívül!
Kaszninál érdemes odafigyelni a hátsó sárvédőívekre és az ív-küszöb találkozási pontjára, ott hajlamosabbak a rozsdásodásra! Az áruk nagyon állapotfüggő. Lehet hogy érdemesebb többet adni egy szép példányért mégha elsőre soknak is tűnik. A beltér és a motortér sokat elárul, mint minden autónál.Ha rendezett és nem lógnak összevissza kábelek, műanyagok akkor talán odafigyeltek rá. A régebbi dízeleknél -mint ez is -fontos a hideg indítás, ha nehézkes akkor már gyengélkedik a motor vagy vmi a befecskendezésnél! Olajfolyás a hengerfejtömítéseknél is érzékeny pont. Ha jól van összerakva nem csöpög. Mivel alukarteresek így nem árt alánézni nincs e megrepedve!
Az enyém 2.4re van átalakítva és a fogyasztása 6,5-7 körül megállt klímával is!
Hirtelen ennyi jutott eszembe a többi autó esetén is átnézendőkön kívül!
afri30-10-2012 00:28:36 // 33185
javítanám magamat:
2.0TD vagy 1.8 benzin!!
:-)
2.0TD vagy 1.8 benzin!!
:-)
afri30-10-2012 00:27:36 // 33184
hello hali!
egyik alfás ismimet (nem tag itt) érdekelné vmiféle 75ös Alfa!!
2.0benzin vagy vmi dízelben gondolkodik!
milyen árakban érdemes gondolkodnia,mikre kéne odafigyelnie vásárláskor?
sperrdifisek ezek, vagy csak a V6-os?
mennyit zabálnak meg ilyenek ..
lehet még hozzá kapni alkatrészt egyáltalán??
válaszokat előre is köszi! ;-)
egyik alfás ismimet (nem tag itt) érdekelné vmiféle 75ös Alfa!!
2.0benzin vagy vmi dízelben gondolkodik!
milyen árakban érdemes gondolkodnia,mikre kéne odafigyelnie vásárláskor?
sperrdifisek ezek, vagy csak a V6-os?
mennyit zabálnak meg ilyenek ..
lehet még hozzá kapni alkatrészt egyáltalán??
válaszokat előre is köszi! ;-)
[k i z z o]28-10-2012 08:19:04 // 33183
Nekem is ilyen van hátul, nagyban a kicsi. Eredetileg a gázosokban raktak ilyet az olaszok, onnan lehet találni.
pb_27-10-2012 23:22:42 // 33182
Jaja Noban mindent lehet kapni, Mon semmit sem.))) Bár igaz, hogy anno az átkos rendxerben majd minden autóhoz volt ilyen.)
GTPeti27-10-2012 20:28:25 // 33181
Én a mareás barátomnak rendeltem itt No-ban kiegészítő rugókat hátra. Ezeket a gyári rugókBA kell tenni. Van hozzájuk spec. pogácsa is. És mindez örökgaranciás és TÜV engedélyes (műbizonylatos). OK... mindez átszámítva kb. 40eFt. Sokat cuccol és a magyar "rugólabdák" sajnos nem bizonyultak tartósnak.
Atesz7727-10-2012 20:24:43 // 33180
Egy Kollégám Seat-ba vett éppen tegnap ilyen gumibakokat,olcsó pénzért,és ma épp azon mosolyogtunk,hogy a zacsijában volt egy papír amin a cikkszám és más adatok mellet a kövekező volt leírva"Közúti járművekben nem alkalmazható":DDDDDDDAkkor most mi is van.............?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?