Forum >> 75-90

prooF_7509-04-2013 20:24:21 // 33430
Ha meglenne a jó eljárás, hogy szépet, pontosat és viszonylag gyorsan lehessen csinálni, tényleg megtérülhetne. Talán ha az eredeti formát felhasználva, csak picit módosítva (pl kerékjárat körül) csinálná valaki, a rögzítéseknél meg 1-2 helyen fémmel megerősítve.
Mondjuk ha jól emlékszem, nem olyan nagy tömeg a 2 sárvédő, de azért 5-10 kilót talán lehet vele nyerni. A motorháztető viszont sokkal jobban mozgatja a fantáziámat! Kérdés, mennyire bírja az üvegszál azt a meleget...
Tocsa08-04-2013 19:29:41 // 33429
Jah szép lesz ! :)
Tocsa08-04-2013 19:29:11 // 33428
A sárvédők maradnak sablonnak tehát több is lesz csinálva belőle minimum két példány készül . Az első sárvédők már kivannak csiszolva de még finomítani kell őket . Majd ha teljesen kész rakok képet róla . Gyantázva akkor lesz ha már a hátsók is kész lesznek és látjuk hogy néz ki az összkép ! :) Fölösleges anyagpazarlás miatt csak a végleges forma
lesz lekenve :) Ha levesszük utána csinálunk neki belső peremet a rögzíthetőség miatt vagy szegecselve lesz belülről a sárvédőre, vagy ragasztva még nem döntöttem . A ragasztás jobban tetszik . Lehet hogy teszek bele rácsot is kopoltyúszerűen na meg az oldalindex is bele lesz süllyesztve. Majd meglátjuk. :)
[k i z z o]08-04-2013 18:30:01 // 33427
Pedig ha szép lenne, abból többet ki lehetne venni és megtérülhetne neked.
Gábor(figi75)08-04-2013 16:36:27 // 33426
TD tápszivattyúja van valakinek felesleges?
Kisbubi08-04-2013 15:28:21 // 33425
Szenvedés!! A negatív plusz költség ,de szebb a végeredmény. A giuliettámon már fenn vannak a szélesítések , csak a küszöb nincs rajta. Oldalanként 4cm futómű szélesítés + et25 felni vagy kissebb, persze nem utcára, a kaszni meg 2cm szélesedett oldalanként, de mivel függőleges igy kb 8cm-nek tünik.
[k i z z o]06-04-2013 16:10:07 // 33424
Eredetileg nem volt, ha a mellékelt információ igaz.

http://www.alfabb.com/bb/forums/spider-1966-up/17640-spider-serie-3-4-servo-steering-gear.html
Wickey06-04-2013 15:08:51 // 33423
szinte biztos, hogy igen. Az is biztos, hogy ritka.
Szaki05-04-2013 17:05:41 // 33422
Tocsa04-04-2013 21:22:48 // 33420
így talán
LacUS04-04-2013 20:50:13 // 33419
Még az elsőt nem is bonyolult szerintem, hátsóra viszont kíváncsi lennék,hogy csinálják a profik. De diont vágnak, toldanak?
Tocsa04-04-2013 20:12:16 // 33418
Alul a képen sárga 75 ös méretei lesznek !
Tocsa04-04-2013 20:10:32 // 33417
A szélesség gyárival megegyező lessz . Nem akarok nagyon durva szélesítést ez utcai autó . Csak egyedi és izléses lessz. :)
[k i z z o]04-04-2013 19:58:49 // 33416
Arra figyelj, hogy ezeken a rendszereken van 5 - 10cm + nyomtáv, amit nem egyszerű kivitelezni (nem a pogácsás módszerre gondolok, ami jó pl. 20 -30mm -ig.), és ezek a szettek szerintem csak úgy mutatnak jól.
Tocsa04-04-2013 18:16:52 // 33415
Ok . Meglessz. Az első lépésben egy pozitív sablon lesz kicsiszolva . Elég munkaigényes feladat na meg hogy egyforma is legyen sablonozni kell a másik oldalt és finoman haladni a csiszolgatással. :)
LacUS04-04-2013 14:59:30 // 33414
Hajrá, én is ilyesmit terveztem az idei évre, bár ez most halasztódni látszik. :) Viszont szívesen követném/követnénk a fejleményeket, szóval ha nem nagy kérés publikáld a fejleményeket itt :)
Tocsa04-04-2013 13:42:02 // 33413
Sok az anyagköltség és nemtudod házilag olyan szépen kialakítani a felfogatásokat meg azt a törést a tetejé a csavarokhoz. :( Túl macerás lenne .
prooF_7504-04-2013 13:20:24 // 33412
Hajrá! Kíváncsi leszek a végeredményre!
Nem gondoltál rá, hogy inkább kompletten legyártsd pl üvegszálból a sárvédőt? Néhány kilót lehet vele spórolni elölről, persze nyilván nagyobb macera, meg akkor pontosabban kell dolgozni, h a felfogatási helyek stimmeljenek.
Tocsa04-04-2013 13:13:55 // 33411
A kezdetek . :)
Tocsa04-04-2013 13:03:03 // 33410
Urak beindult az autóm egyedivé tétele . :) Kap egy IMSA spoiler kittet legalább is hasonlót kissé kevésbé kiugró formában . Sokat töprengtem , nézelődtem . A turbós szélesítés tetszik de attól egyedibbet akarok és persze hátra is kell valami . :) Pár kép amiből kiindultam . spoiler hátra. eleje kb nagyjából. hátulja pedig ilyen lessz a lökös is csak középső kipuffal. :)
Mester04-04-2013 10:34:43 // 33409
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban hogy az Alfa Spider 1988-as tipust szerelték e szervós kormányművel?
HL_7503-04-2013 22:40:30 // 33408
Teljesen megbízhatóak! EBC sportfékbetétet rendeltem tőlük.
Ajánlom figyelmedbe ! GreenStuff pl
LacUS02-04-2013 19:55:28 // 33407
Hát hogy cserélni lehet-e nem tudom, de hogy gyorsak az biztos.
meidl02-04-2013 19:42:28 // 33406
Sziasztok

A fékmester.hu-ról rendelt már vki alkatrészeket.
Alfa GTV6-hoz kéne nekem két féktárcsa előre plusz betétek, és egész jó árakat írnak rá.
Nem ismerem őket megbízhatóak, cserélni lehet ha rosszat rendelek?

Köszi
Üdv
Tocsa02-04-2013 18:25:42 // 33405
Gyári 3.0 6V volt semmi kétség meg is kérdeztem a tesóm . :)

Figi ott a pont nálad szerintem . Úgy lehetett . :)
Gábor(figi75)02-04-2013 13:37:04 // 33404
85-87 ezekben az években tört be a nemzetközi pl USA piacra,és addig Mario és Giuseppe azt rakott bele amit a polcon talált,Olasz vagy Orosz mentalitás.:-)
Az alsó tankos amerikák csak európai és keleti piacra mehettek,a felsőtankos USA belső szabályozások miatt...
prooF_7502-04-2013 12:00:32 // 33403
Nem 2.5 V6 volt véletlenségből? Arra teljesen jól illik a leírásod, tudtommal középső kipuffos volt (nyilván, ha alsó tankos). Max lehet hogy belepattintottak egy 3.0-t utólag.
Tocsa02-04-2013 08:48:34 // 33402
Ez full gyári volt nagy bakokkal természetesen. Szerintem belföldre csináltak mindenfélét valószínüleg.
Marek01-04-2013 14:13:20 // 33401
Csal itt a motortartó bakkok már a kasztin kialakításában sem azonosak! Csak a sor 4-ek és a dízelek a V6-ossal passzolnak...
atika01-04-2013 12:38:01 // 33400
Lehet hogy ezeknél is úgy volt egy kis idieg mint a Ladáknál. Mindenféle kaszniban mindenféle motor, ahogy éppen jöttek a szalagról.
Tocsa31-03-2013 19:59:41 // 33399
A nővéremnek olaszban volt egy középső kipuffos alsótankkal kislökhárítókkal (nem teleszkópos ) nem tűnt épített autónak régi tükrös volt még !

Akkor kivételes darab lehetett ezek szerint. Kár hogy nincs már meg . :(
Amiatt az autó miatt estem bele ebbe a tipusba .
prooF_7531-03-2013 18:34:57 // 33398
Ilyen szempontból nincs különbség az európai és amerikai verziók között. Az oké, hogy 6V 3.0 (America), de ugyanúgy nagytankos, mint az amcsi piacos (Milano) és ugyanúgy jobbszélen van a kipuffja.
A dundi america lökősön mindig jobbszélen van a kis "bevágás" a kipufogónak. Az UK verzión is jobboldalt van.
Nyilván minden verzión jobboldalt lenne, de a kistankoson nem fér el csak középen. Ebben a spanyol filmben szerintem azért van középen, mert még nem nagyon indult be a gyártás amikor készült, és épp csak középre való kipuffot tudtak keríteni.:)
A kistank térfogata amúgy 49L, 8L a tartalék. Nagytank ha jól tudom 68L-es.

UK verzió:
LacUS31-03-2013 17:19:24 // 33397
Hm, lehet le kéne cserélnem egy ilyenre. :)
Marek31-03-2013 16:47:44 // 33396
40-45 között valahol! :)
LacUS31-03-2013 15:59:12 // 33395
Köszi az infót.:-) A kis tank mekkora, hány literes?
Marek31-03-2013 15:53:57 // 33394
Mert nincs is! V6-ból csak a kicsi szériában gyártott 2.5 volt alsó tankkal, de az európai lökösökkel és és spoilerek nélkül gurult ki a futószallagról és mindösszesen 156 LE volt. Nekem volt egy ilyenem is!
LacUS31-03-2013 14:18:40 // 33393
Hát én még nem láttam 3.0 V6ot, alsó "kis" tankkal, ezek szerint az összes 3.0 amcsi piacra készült volna?
Tocsa31-03-2013 10:33:31 // 33392
Ez tényleg lúzer húzás volt ! :)

Mit ér az erő ha nem uralod !!! :D
Tocsa31-03-2013 10:31:49 // 33391
Persze hogy középen van a kipuf európai verzió !

Csak az amerikába gyártottakon volt oldalt mivel a nagy tank a csomiba fért el csak !
LacUS29-03-2013 19:59:48 // 33390
Amikor még versenyezgettem gyorsuláson néha át-át néztem a "szomszédba" és nem egyszer láttam profiként versenyző kamikázéknál,hogy ráfókuszálnak a műszerfalra (fordszám/sebesség) és akkor néznek fel amikor szerintük a 1/4 mérföld fordulat vagy sebesség alapján véget ért.. Volt hogy elvettem, mert a hondás pajtás már majdnem átmászott a sávomba, és a drag pályán oly szokatlan dudaszó zökkentette ki a műszerfal szugerációból... Ez pubi is valami hasonlót művelhetett, viszont elég jól szólt a verda.
Gábor(figi75)29-03-2013 19:48:45 // 33389
Ez egy marha...
prooF_7529-03-2013 18:27:26 // 33387
Túl nagyot! Mondjuk nem tom, mi volt az elgondolás, mert látszólag meg se fordult a fejében, hogy bevegye a kanyart.

Egyébként Lacus, jó a meglátás!:)
Kisbubi28-03-2013 16:23:14 // 33386
Pedig mekkorát gyorsult :)
LacUS28-03-2013 14:38:23 // 33385
Középen van a kipuf vég.
prooF_7528-03-2013 14:33:24 // 33384
A lökős jó észrevétel, a kerék is alu kéne legyen, de azt nem vettem hibának, lehet hogy téli garnitúra volt.
Viszont a V6-on még mindig van egy, ami csak akkor látszik, amikor kiáll a garázsból.;)
Gábor(figi75)28-03-2013 10:00:03 // 33383
Mit keres dízel lökös a TS en!
Hol van a gyári kerék?
Marek27-03-2013 23:46:47 // 33382
hogy mikor kettesbe húzza, nem reccsen?! :P :D
prooF_7527-03-2013 21:41:58 // 33381
Alfa 75 2.0 TS & Alfa 75 3.0 V6 promófilm spanyolul.
Aki figyelmes, az (legalább) 2 furcsaságot észrevehet az autókon, egyet a TS-en, egyet a V6-on. Várom a megfejtéseket.:)

HL: a megoldás igazán olcsó és egyszerű: hajtsd beljebb a tükröd!:P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.