Forum >> 75-90
Atesz7727-10-2012 20:24:43 // 33180
Egy Kollégám Seat-ba vett éppen tegnap ilyen gumibakokat,olcsó pénzért,és ma épp azon mosolyogtunk,hogy a zacsijában volt egy papír amin a cikkszám és más adatok mellet a kövekező volt leírva"Közúti járművekben nem alkalmazható":DDDDDDDAkkor most mi is van.............?
Marek27-10-2012 11:58:09 // 33179
Olyan a rugó mentei közé rakhatató gumibakkom van egy készlet Laci! :)
Leggyorsabb, legkönnyebb, legolcsóbb megoldás! :)
Leggyorsabb, legkönnyebb, legolcsóbb megoldás! :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)26-10-2012 20:30:44 // 33178
Szerintem ott lehet a titok nyitja, hogy az a gyári felni ránézésre mind ugyanolyan, de gyártotta a BWA, Speedline, Cromodora, meg boldog-boldogtalan, és volt belőle 5,5 colos is meg szélesebb verzió is. Ha a tied az 5,5 colos, akkor azért van annyira bent.
A hátsó kiemelésére meg több út lehetséges:
- rugókovácsnál kell gyártatni erősebbet, netán valami más típusét beletenni. Hátránya, hogy terheletlenül elég tré lesz kinézetre és úttartásra is.
- rugóerősítő gumi. Ez a legegyszerűbb, legolcsóbb, de egyben legparasztabb megoldás. Tréleresek, meg akik sokat húznak futót azok szoktak ilyet használni, az autósboltok jó részében van polcon. Ez egy ilyen gumi távtartó baszás, amit be kell szorítani a tekercsrugó menetei közé, és akkor nem fog felütni. Illetve felüt, csak nem olyan durván.
- levegős segédrugó. Ez nagyjából adaptív, viszont drága. A mérnöki kreativitás kiélésére tökéletesen alkalmas móka. Tgk. fülkelégrugók, Citroen rugóstagok, vagy aftermarket segédrugók jöhetnek szóba. :)
A hátsó kiemelésére meg több út lehetséges:
- rugókovácsnál kell gyártatni erősebbet, netán valami más típusét beletenni. Hátránya, hogy terheletlenül elég tré lesz kinézetre és úttartásra is.
- rugóerősítő gumi. Ez a legegyszerűbb, legolcsóbb, de egyben legparasztabb megoldás. Tréleresek, meg akik sokat húznak futót azok szoktak ilyet használni, az autósboltok jó részében van polcon. Ez egy ilyen gumi távtartó baszás, amit be kell szorítani a tekercsrugó menetei közé, és akkor nem fog felütni. Illetve felüt, csak nem olyan durván.
- levegős segédrugó. Ez nagyjából adaptív, viszont drága. A mérnöki kreativitás kiélésére tökéletesen alkalmas móka. Tgk. fülkelégrugók, Citroen rugóstagok, vagy aftermarket segédrugók jöhetnek szóba. :)
[k i z z o]24-10-2012 19:50:03 // 33177
Wickey24-10-2012 19:34:40 // 33176
Hmm. A szilent és a sperrlamella kéne. Rábeszéltem magam a gtv összerakására. :)
HL_7524-10-2012 19:11:39 // 33175
Ha csomagok nélkül ketten beülnek hátra akkor már nagyon oda kell figyelni a bukkanókra. Nem szeretem ha ennyire kényes. 4-5 cm emelés/rugó erősítés pont jó lenne. Igen, amúgy 18as kereket 150ezerért eladnám és 16 pont jó lenne. Egy OZ Racing
fehér :) De nem találok. Ronal Turbo akkor fehérre fényeztetve ?
fehér :) De nem találok. Ronal Turbo akkor fehérre fényeztetve ?
[k i z z o]24-10-2012 18:36:23 // 33174
Szerintem tegyél alá max. 16-os kerekeket, megfelelő ET-vel és nem kell farigcsálni. Gondolom akkor emelni sem kell nyomorultat:)
HL_7523-10-2012 23:53:21 // 33173
Igen, picit kisebb szögből pont úgy eltűnik a kerék mint nálam.
Mindkét oldal ua úgy néz ki nálam. Vagy ha leszedem a műanyag szélesítéseket elöl hátul és elöl 10mm hátul 20mm-es pogácsát teszek fel ? Mi az amit a csapágy mégy elvisel ? Pláne a 18as kerék az befelé annyira széles hogy picit bele is néha a kerékjárat műanyag burkolatba. Gyári kerék belső széle van kb 20mmre a belső műanyagtól.
!? Emelni akarom hátulját 40mm-el. Mi a megoldás ? Airspring ? Vagy eszergáltatni a passzoló távtartót a rugó teteje és felső rugótányér közé (ami persze oldalra sem engedi kiesni a rugót) ?
Mindkét oldal ua úgy néz ki nálam. Vagy ha leszedem a műanyag szélesítéseket elöl hátul és elöl 10mm hátul 20mm-es pogácsát teszek fel ? Mi az amit a csapágy mégy elvisel ? Pláne a 18as kerék az befelé annyira széles hogy picit bele is néha a kerékjárat műanyag burkolatba. Gyári kerék belső széle van kb 20mmre a belső műanyagtól.
!? Emelni akarom hátulját 40mm-el. Mi a megoldás ? Airspring ? Vagy eszergáltatni a passzoló távtartót a rugó teteje és felső rugótányér közé (ami persze oldalra sem engedi kiesni a rugót) ?
Tom55523-10-2012 09:39:05 // 33172
[k i z z o]21-10-2012 20:21:53 // 33171
[k i z z o]21-10-2012 19:56:45 // 33170
Ez a felni nem szokott ennyire eltűnni. Minden rendben van ott?
HL_7521-10-2012 19:28:07 // 33169
Ivan20-10-2012 08:56:00 // 33168
Köszönöm szépen a választ! Akkor "elvileg", ha tudom feszíteni, nem olyan nagy a baj.
Hari19-10-2012 23:22:59 // 33167
Elektromos AC használtam 10 körül van.
A vezérmű láncot nem hidraulikusan feszíti! Csak egy egyszerű rúgós feszítője van! (Mind a Nord és TS 8V motoroknak.)
- A hf. - vízszivattyú felöl - van egy 14-es fejű csavar. Azt szépen meg kell lazítani. Max. 1,5-2 menetnyit!!! Aztán a főtengelynél fogva szépen előre felé kell hajtani a motort! ( Nem kell sokat! Ahol a leginkább feszül!) Aztán vissza rögzíteni a csavart. ... és ennyi! (Persze ha minden rendben!!!)
A vezérmű láncot nem hidraulikusan feszíti! Csak egy egyszerű rúgós feszítője van! (Mind a Nord és TS 8V motoroknak.)
- A hf. - vízszivattyú felöl - van egy 14-es fejű csavar. Azt szépen meg kell lazítani. Max. 1,5-2 menetnyit!!! Aztán a főtengelynél fogva szépen előre felé kell hajtani a motort! ( Nem kell sokat! Ahol a leginkább feszül!) Aztán vissza rögzíteni a csavart. ... és ennyi! (Persze ha minden rendben!!!)
Hari19-10-2012 23:12:57 // 33166
:) SOKAT!!! Nagyon SOKAT! :))) .... na jó! Csak vicceltem! :)
Ivan19-10-2012 21:02:43 // 33165
Sziasztok!
A segítségetekre és a véleményetekre lenne szükségem. Sok-sok Alfám mellé már régen kerestem egy 75 -öst, s most találtam is egy aránylag tűrhető példányt. Viszont aki ismer, az tudja, hogy mindig felújítandó autót keresek...szeretek velük elbíbelődni. :-) Azonban ehhez a típushoz még nem értek. 2 komolyabb hibája van: az elektromos AC halott (köszönhetően annak, hogy 6 éve áll), valamint valamiért nem működik a vezérműlánc feszítő hidraulika (ha jól írom). Leginkább ez utóbbi zavar. Mennyire nehéz ezt cserélni-javítani? S mennyi lenne egy bontott? Természetesen az AC is érdekelne, ha van valakinek. Ja és a motor 1.6 -os.
Előre is köszönök minden segítő és építő jellegű hozzászólást! :-)
A segítségetekre és a véleményetekre lenne szükségem. Sok-sok Alfám mellé már régen kerestem egy 75 -öst, s most találtam is egy aránylag tűrhető példányt. Viszont aki ismer, az tudja, hogy mindig felújítandó autót keresek...szeretek velük elbíbelődni. :-) Azonban ehhez a típushoz még nem értek. 2 komolyabb hibája van: az elektromos AC halott (köszönhetően annak, hogy 6 éve áll), valamint valamiért nem működik a vezérműlánc feszítő hidraulika (ha jól írom). Leginkább ez utóbbi zavar. Mennyire nehéz ezt cserélni-javítani? S mennyi lenne egy bontott? Természetesen az AC is érdekelne, ha van valakinek. Ja és a motor 1.6 -os.
Előre is köszönök minden segítő és építő jellegű hozzászólást! :-)
Zsotti19-10-2012 15:25:45 // 33164
Sziasztok!
Még megvan az eladó 1.8 I.E., és mivel minden eddigi érdeklődőt csak műszakival érdekelte volna, ezért hát elvittem műszakira.
Mit ne mondjak, most délelőtt hoztam el, és csak suhantunk a szép napsütéses időben, miközben már csak az járt a fejemben, hogy garázst kellene szerezni télire és nem eladni... Az a baj nem vagyok teljesen százas. :)
Még megvan az eladó 1.8 I.E., és mivel minden eddigi érdeklődőt csak műszakival érdekelte volna, ezért hát elvittem műszakira.
Mit ne mondjak, most délelőtt hoztam el, és csak suhantunk a szép napsütéses időben, miközben már csak az járt a fejemben, hogy garázst kellene szerezni télire és nem eladni... Az a baj nem vagyok teljesen százas. :)
HL_7518-10-2012 18:30:38 // 33163
:) majd ha megyek hozzád fék tuningra + turbósítást kérek TS-re akkor kell egy jó dob is meg blow off !!! Mennyi pénzt gyűjtsek ???!!!
Hari15-10-2012 23:31:18 // 33162
:) Ahogy elnézem ennek a dobnak max. ez az ütés már csak egy kegyelemdöfés volt! :)))
... esetleg egy jó kis sportdob???!
... esetleg egy jó kis sportdob???!
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-10-2012 23:14:09 // 33161
Valahol 13 és 15 között van Asso dob, ha esetleg érdekel.
A kálozi önkormányzat amúgy megnyalhatja a répámat, mert azon az ominózus fekvőrendőrőn halt hősi halált az én középdobom is.
A kálozi önkormányzat amúgy megnyalhatja a répámat, mert azon az ominózus fekvőrendőrőn halt hősi halált az én középdobom is.
Kisbubi15-10-2012 23:08:12 // 33160
Atesz7712-10-2012 19:26:08 // 33159
Nem olyan rég (Marklar) mondott valamit,hogy neki van egy occoé,autón még nem volt.Kérdezz rá.
HL_7511-10-2012 21:19:12 // 33158
Kisbubi02-10-2012 13:49:11 // 33156
Kisbubi30-09-2012 19:01:31 // 33153
És egy kis ötlet az olajteknő védelmére.
GTPeti30-09-2012 18:59:56 // 33152
Gyártani kellett volna. De ezt a ziccert akkor is kihagyták...
Kisbubi30-09-2012 18:56:36 // 33151
Zsotti30-09-2012 08:27:25 // 33150
Bocs a jó link:
Alfa Romeo 75 1.8 I.E.
Alfa Romeo 75 1.8 I.E.
Zsotti30-09-2012 08:24:09 // 33149
Tegnap végre hazaértem világosban, és csináltam képeket, csak lemosni már nem volt időm, de így sem lettek rosszak.
Alfa Romeo 75 1.8 I.E.
Alfa Romeo 75 1.8 I.E.
Zsotti27-09-2012 11:36:16 // 33148
Még egy dolog, az eladás több féle képpen is lehetséges:
1. Ahogy most van: 2 éve lejárt műszaki, de 100%-osan üzembiztos, (a havi séta mindig megjárt neki a környéken) ebben az esetben a szállításban is tudok segíteni.
2. Friss műszakival: ez természetesen csak foglaló után.
3. Megegyezés szerint én magam elvégzem a teljes körű felújítást, vagy a későbbiekben is segítek bármiben, csak nálam teljesen beállt ez a projekt (pénz híján).
1. Ahogy most van: 2 éve lejárt műszaki, de 100%-osan üzembiztos, (a havi séta mindig megjárt neki a környéken) ebben az esetben a szállításban is tudok segíteni.
2. Friss műszakival: ez természetesen csak foglaló után.
3. Megegyezés szerint én magam elvégzem a teljes körű felújítást, vagy a későbbiekben is segítek bármiben, csak nálam teljesen beállt ez a projekt (pénz híján).
Zsotti27-09-2012 11:28:58 // 33147
Sziasztok!
Nem vagyok túl boldog, de úgy áll a dolog, hogy el kell adnom az egyik Alfámat, mégpedig a 75-ös lenne az (1.8 I.E.). Erőssége a jó állapotú kasztni meg, hogy mindene eredeti. Nálam is teljes felújítási célzattal pihent, épp ezért nem volt szétrúgatva soha. No meg eddig garázsban állt, csak most kitúrta onnan a 90-es.
Szóval lehet terjeszteni, mert örülnék ha olyan gazdija lenne aki hasonlóképpen gondolkodik (tehát felújítás, nem rally autó ez).
Hétvégén -ha nem fog végig esni- akkor csinálok friss képeket.
Nem vagyok túl boldog, de úgy áll a dolog, hogy el kell adnom az egyik Alfámat, mégpedig a 75-ös lenne az (1.8 I.E.). Erőssége a jó állapotú kasztni meg, hogy mindene eredeti. Nálam is teljes felújítási célzattal pihent, épp ezért nem volt szétrúgatva soha. No meg eddig garázsban állt, csak most kitúrta onnan a 90-es.
Szóval lehet terjeszteni, mert örülnék ha olyan gazdija lenne aki hasonlóképpen gondolkodik (tehát felújítás, nem rally autó ez).
Hétvégén -ha nem fog végig esni- akkor csinálok friss képeket.
Tocsa23-09-2012 17:55:44 // 33146
:)
Kis erőgyűjtésnek jó volt végignézni.
Tenx.
Kis erőgyűjtésnek jó volt végignézni.
Tenx.
Gábor(figi75)23-09-2012 14:52:44 // 33145
HL_7523-09-2012 00:27:10 // 33144
Kisbubi22-09-2012 16:04:53 // 33143
Nem utcára kell. A kis motor és a rövid pályák miatt muszály a rövid váltó.
A hátsó fék hűtésére 1 ötlet
A hátsó fék hűtésére 1 ötlet
Wickey21-09-2012 19:16:54 // 33142
az se jó ha túl rövid, mert akkor meg csak kapcsolgatsz összevissza. Oké hogy motor és motorkarakterisztikafüggő, én a gtv-n meg az americán összesen ha három fokozatot használtam... városban volt hogy kettőt: a kettest elinduláshoz meg az ötöst haladáshoz. :-P
Kisbubi21-09-2012 15:24:08 // 33141
Azt azért nem, de szlalomra és sprintre nem kell nagy tempó. Csak gyorsan kiforogjon az a lényeg. Múltkor lehagyott egy CRX, igy muszáj okosítani, mivel az 160LE a giulietta meg csak 120Le.
Wickey20-09-2012 22:16:15 // 33140
miaz, találtál egy RX-8 motort és azt akarod beleszögelni? :-PPP
Gábor(figi75)19-09-2012 18:01:19 // 33139
Az alfetta váltó 1.6-os?
Kisbubi18-09-2012 22:05:14 // 33138
Egy kis segítség kéne! Kellene nekem egy 4,77 difi áttételű váltó. Tudomásom szerint 1,3 giuliettában volt.
Tom55506-09-2012 13:41:58 // 33137
A Sperr lamellák nélkül 30, kompletten új (8db-os, 50%-os zárású) lamellákkal 50e
quasimoto06-09-2012 03:47:43 // 33136
Engem egy sperr erdekelne. A gtv-ben nincs sajnos! Mi a sperr - szettben a lamella is benne van?
Tom55505-09-2012 11:03:15 // 33135
Megmaradt pár kincs 75 öshöz, akit érdekel szóljon jó árakon dolgozok:
hátsó sárvédő javítóívek
új kemény szilentek alsó lengőkarba
felújításra váró állítható sárga Konik
sperr lamella készlet
sperr (szinte komplett)
alfetta váltó
rossz váltók (10:43, meg valami dízel)
nagy kuplung
hűtőmaszkok (régi, új)
hátsó sárvédő javítóívek
új kemény szilentek alsó lengőkarba
felújításra váró állítható sárga Konik
sperr lamella készlet
sperr (szinte komplett)
alfetta váltó
rossz váltók (10:43, meg valami dízel)
nagy kuplung
hűtőmaszkok (régi, új)
Tocsa04-09-2012 21:48:45 // 33134
Grat ! Egyben van rendesen ! :)
TDI7504-09-2012 06:18:15 // 33133
Na megvetted? Gratulálok hozzá! Sok boldog kilométert.
Zsotti03-09-2012 16:57:07 // 33132
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)02-09-2012 20:17:06 // 33131
Én is kb. így vettem meg a 75-öst, és nem bántam meg. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?