Ciao!
Én úgy olvastam, hogy 2016-ban jön az utód vagy facelift, drasztikus változással ezért javasoltam, hogy várj még egy kicsit ha nem sos az autócsere.
Forum >> Giulietta
pe-Ti15-09-2015 19:32:17 // 6861
AdiArsenal15-09-2015 18:52:34 // 6860
Egyetértek! Retró hangulat, nem hétköznapi kapcsolókkal, én is imádom!
Haddel15-09-2015 18:42:45 // 6859
Nagyon jó képek!
Jimmi T.15-09-2015 17:39:17 // 6858
az alatta lévő gombsor nekem meg az egyik kedvencem. amikor kapcsolom maga a gyönyör. + nem sok gépben van ilyen
Gegee15-09-2015 16:56:49 // 6857
Sejtem mire gondolsz, viszont nekem van nav-om, így az a gombsor nálam nem szerepel, viszont a nav vezérlése szintén ott van megoldva, így lehet az sem tetszene neked. :)
Piritu - 1.000.00015-09-2015 16:41:31 // 6856
Persze, hogy volt, csak pe-Ti jövőbelit emlegetett, amire érdemes várni.
Szerintem a régi rádió és az alatta lévő gombsor "eltűnése" sokat dobott a belső összhangon.
Szerintem a régi rádió és az alatta lévő gombsor "eltűnése" sokat dobott a belső összhangon.
Gegee15-09-2015 16:38:27 // 6855
Pedig volt. :) Lényeg, hogy naprakészek azok a kereskedők. :D Scudetto változott kicsit kívülről és kb ennyi, beltérben pl a kormány lett más, ami nekem nagyon bejövős, alu betéten változtattak kicsit illetve a nav jött le a rádióegység helyére.. Ha ez nem az, akkor én vagyok a lüke és elnézést is kérek.
Piritu - 1.000.00015-09-2015 16:24:57 // 6854
Beszéltem kereskedőkkel, ők nem tudnak ráncfelvarrásról. Az, hogy eltűnt bizonyos kombinációkból a manuális váltó az az euro6 következménye. Ennyi volt a ráncfelvarrás...
GTPeti14-09-2015 22:02:21 // 6853
Ha halogén, akkor OSRAM Nightbreaker Ultimate! Rendkívül jó izzó. Nekem 2+ éve van bent, ez eddig kb.10ekm éjszakai utat jelent. Sokkal jobb vele a megvilágítás. (Persze tiszta foncsor és/vagy lencse is kell a sikerhez.)
István00214-09-2015 21:38:15 // 6852
Én csak halogénról tudok mesélni. 46 után tiszta megváltás, hogy halogénnal is látni az éjszakában. A refis tippet majd kipróbálom :)
pe-Ti14-09-2015 21:05:03 // 6851
Ciao!
Nekem xenon van kanyarfénnyel, jobbos kanyarban rendszeresen villognak a szembejövők mert bevilágít a kanyarba pont oda ahol a szembejövő jön.... Egyébként én újkorában feljebb állítottam picit mert a gyári beállítás elég alacsony és nem én voltam az egyetlen. Öt év alatt viszont egyetlen izzóm sem égett ki :-) A xenonhoz jár a mosó is és ez is hasznos, nagyon jól letakarítja az egész lámpát.
Nekem xenon van kanyarfénnyel, jobbos kanyarban rendszeresen villognak a szembejövők mert bevilágít a kanyarba pont oda ahol a szembejövő jön.... Egyébként én újkorában feljebb állítottam picit mert a gyári beállítás elég alacsony és nem én voltam az egyetlen. Öt év alatt viszont egyetlen izzóm sem égett ki :-) A xenonhoz jár a mosó is és ez is hasznos, nagyon jól letakarítja az egész lámpát.
G-MANN🍀14-09-2015 20:01:30 // 6850
Mármint tapasztalatom 😊
G-MANN🍀14-09-2015 20:00:53 // 6849
"sajnos" csak xenon rapasztalatom van, az nagyon jó!!!! 😊
'''''14-09-2015 19:27:20 // 6848
Az asszonyéval ha refin megyek,nem villog senki,én meg pont jól látok akkor.Többiek?
Piritu - 1.000.00014-09-2015 19:24:08 // 6847
Mennyire jók a Giulietta lámpái? Mennyire fontos a xenon bele?
GTPeti12-09-2015 14:59:19 // 6846
Ezek sajnos szét szoktak ugrani. Profibb megoldás egy ipari gömbfejjel helyettesíteni ezeket.
Golyszi12-09-2015 13:55:44 // 6845
Golyszi10-09-2015 21:31:41 // 6844
.......................09-09-2015 12:27:17 // 6843
Kis info váltókrólC635
pe-Ti09-09-2015 10:35:06 // 6842
Igen kimaradt a "már" szócska tehát már nincs manuális a QV-ben csak TCT. Nemrég cseréltem váltóolajat Castrolra de talán még rosszabb lett, akad, zajos a váltás, 1-2 hidegen küzdelem és ezen csak rontott a Sport shifter.... Lehet keresek egy bontott QV váltót csak az áttételek szerintem nem stimmelnek...
G-MANN🍀08-09-2015 21:14:38 // 6841
Lesz lehetőség 😊 egyébként én manuálom szuper. Tetszik. 😊
Gegee08-09-2015 20:54:12 // 6840
Van kézi váltóval, csak már aránylag régóta nem kapható csak TCT-vel. Tudom, hogy úgy értetted, hogy ma már csak TCT-s, de akinek nincs ez a típus az félre értheti. :) Egyébként én még most is azt mondom, hogy iszonyat jó a manuális váltója. Nekem bejön. Nem mondom azt, hogy akármikor váltok tökéletes. Fenét. Becsúsznak hibák, de a hibák okát legtöbb esetben én okozom. :) TCT-t egyébként kipróbálnám szívesen, ha lenne lehetőségem.
pe-Ti08-09-2015 20:41:48 // 6839
A QV sincs kéziváltóval egyébként nekem tetszik a TCT szívesen elcserélném az én pocsék manuál váltómra :-D
Piritu - 1.000.00008-09-2015 20:30:58 // 6838
Mikorra várható? Nem csak a Mito-ról volt szó?
Amúgy csak furcsállom, hogy mi értelme van a dolognak. Tudtommal eredetileg volt 170 lovas kézi váltós is.
Amúgy csak furcsállom, hogy mi értelme van a dolognak. Tudtommal eredetileg volt 170 lovas kézi váltós is.
pe-Ti08-09-2015 20:26:16 // 6837
Ciao!
Szerintem ha hihetünk a kiszivárgó híreknek akkor jön az újabb ráncfelvarrás és akkor változnak a motor-váltó-felszereltség kombinációk én várnék a helyedben a vásárlással.
Szerintem ha hihetünk a kiszivárgó híreknek akkor jön az újabb ráncfelvarrás és akkor változnak a motor-váltó-felszereltség kombinációk én várnék a helyedben a vásárlással.
Piritu - 1.000.00008-09-2015 19:54:22 // 6836
Meg tudná valaki mondani, hogy a 2.0 kormos a 17x lovas verzióból miért csak TCT-vel létezik?
A nyomaték nem lehet gond, mindkét változat 320Nm-t tud. Sőt a kézi váltós 150 lovas dynamic-ben még többet is tud (380 vs 340 Nm).
A nyomaték nem lehet gond, mindkét változat 320Nm-t tud. Sőt a kézi váltós 150 lovas dynamic-ben még többet is tud (380 vs 340 Nm).
Golyszi07-09-2015 12:21:57 // 6835
Ha újra pályán leszek akkor beugrok! ;)
Szerdán jön a hatalmas összegü alkatrész.
Szerdán jön a hatalmas összegü alkatrész.
G-MANN🍀07-09-2015 11:12:53 // 6834
szerintem pár száz Ft a márkában :-)
pe-Ti06-09-2015 21:16:57 // 6833
Pedig sima menetes nekem könnyen kitekerhető valószínű neked összerohadt....szerintem erőltesd egy kicsit, tekerd be ronggyal és vízpumpafogóval próbáld meg le kell jönnie!
Bettesp06-09-2015 14:37:57 // 6832
Csak a botot. Nagyon nehéz tekerni (mindkét irányba) és nem akar megindulni.
pe-Ti05-09-2015 20:32:53 // 6831
Ciao!
Az egészet talpastul akarod kivenni vagy csak a "botot"? Mert az utóbbit csak simán letekered, menetes de a talpat a tetőkárpit alatt fogja egy nagy anya a hátsó-belső világítást kivéve hozzáférhető!
Az egészet talpastul akarod kivenni vagy csak a "botot"? Mert az utóbbit csak simán letekered, menetes de a talpat a tetőkárpit alatt fogja egy nagy anya a hátsó-belső világítást kivéve hozzáférhető!
Kazes☻04-09-2015 21:07:55 // 6830
Ha nem tudsz bontani, szvsz menj be egy márka szervízbe, ott van... legalábbis kell lennie. Én az öreg '46omhoz is kaptam pl. motorháztető kitámasztó műanyag alkatrészeket. :)
Golyszi04-09-2015 18:20:17 // 6829
Golyszi04-09-2015 18:18:37 // 6828
Az! És 8000 forintos tételről beszélunk...
Szerintem ez vicc!
Szerintem ez vicc!
Kazes☻04-09-2015 17:19:32 // 6827
Komoly... pff... : /
Golyszi04-09-2015 17:00:17 // 6826
Bettesp04-09-2015 16:00:49 // 6825
Sziasztok,
Tudja valaki, hogy a tető antenna milyen módon vehető ki a helyéről? Hiába tekerem jobbra balra, meg sem mozdul!
Tudja valaki, hogy a tető antenna milyen módon vehető ki a helyéről? Hiába tekerem jobbra balra, meg sem mozdul!
Golyszi03-09-2015 21:22:54 // 6824
Volt itt nemrég váltó téma. Na nálam is előjött!
Váltások 1-2 majd ment volna a 3,de egy reccs és maradt 2. Se ki se be. Marad kettö. Kuplunk kiemel de ennyi. Kuplung nélkül 1-2 között lazán mozog.
Mi mehetett el?
Váltások 1-2 majd ment volna a 3,de egy reccs és maradt 2. Se ki se be. Marad kettö. Kuplunk kiemel de ennyi. Kuplung nélkül 1-2 között lazán mozog.
Mi mehetett el?
Golyszi02-09-2015 08:12:15 // 6823
Sziasztok, nézegettem kicsit a technikai adatokat 1.4T-jet motoroknál.
Azért érdekessen alakulnak az adatok ha megnézitek és igazság szerint nem sok különbség van turbón és a nyomáson kívül...
Power: 105 & 120hp
Torque: 200Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: IHI Vl37
Full boost: 1bar@2000 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 135hp (multiar)
Torque: 206Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1438
Full boost: 1bar@1750 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 155hp (multiar)
Torque: 240Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: IHI Vl38
Full boost: 1.3bar@2500 rpm
Constant pressure:0.9bar
Pressure at revlimit:0.6bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 170hp (multiar)
Torque: 250Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1446
Full boost: 1.5bar@2500 rpm
Constant pressure:1.1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 180hp (abarth multiar)
Torque: 290Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1446
Full boost: 1.6bar@3100 rpm
Constant pressure:1.3bar
Pressure at revlimit:1bar
Revlimit: 6900 rpm
Azért érdekessen alakulnak az adatok ha megnézitek és igazság szerint nem sok különbség van turbón és a nyomáson kívül...
Power: 105 & 120hp
Torque: 200Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: IHI Vl37
Full boost: 1bar@2000 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 135hp (multiar)
Torque: 206Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1438
Full boost: 1bar@1750 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 155hp (multiar)
Torque: 240Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: IHI Vl38
Full boost: 1.3bar@2500 rpm
Constant pressure:0.9bar
Pressure at revlimit:0.6bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 170hp (multiar)
Torque: 250Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1446
Full boost: 1.5bar@2500 rpm
Constant pressure:1.1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 180hp (abarth multiar)
Torque: 290Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1446
Full boost: 1.6bar@3100 rpm
Constant pressure:1.3bar
Pressure at revlimit:1bar
Revlimit: 6900 rpm
Gegee28-08-2015 19:19:54 // 6822
2950 kb a 130, 140-3100
Gegee28-08-2015 13:00:34 // 6820
3000 körül. Ma megyek vele este, megnézem és pontosítok, ha kell. :)
AdiArsenal28-08-2015 12:45:06 // 6819
1.75Tbi mennyit forog 130-140-nél?
Golyszi27-08-2015 10:47:04 // 6818
mesa19-08-2015 08:48:12 // 6817
Valaki írjon róla egy cikket! PLS ;)
Liquid19-08-2015 08:39:22 // 6816
"gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt."
link
gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt."
link
G-MANN🍀19-08-2015 08:26:53 // 6815
Sokat 😉 kb 59/év nálam
AdiArsenal19-08-2015 05:29:04 // 6814
Mi a teljesítményadó szabálya? Mert egyik kalkulátor 170 lóerő felett megduplázza a másik nem, de a törvényben sincs benne, hogy magas lóerőnél dupláznák. QV tulajok mennyit fizetnek?
Rohodi Mihály10-08-2015 12:16:55 // 6813
Tommi08-08-2015 22:43:09 // 6812
Megnyugodtam, hogy nemcsak én szívok a Start-Stop rendszerrel :) Nálam is eléggé random módon működik, eleinte nem értettem mikor miért aktív vagy miért nem :) Aztán a szerelőm elmagyarázta: csak akkor működik, ha az akksi csak bizonyos töltöttségi százalék felett van, mert ugye indításnál vesz fel a rendszer sok áramot. És ha mittomén hány százalék alá esik, akkor "inaktív" lesz a Start-Stop és nem fog működni, nehogy leállás után ne tudjon újraindulni az autó.
Szoftverfrissítésen én is jártam már Budaörsön, de nem nagyon változott semmi. Nálam egyébként most éppen azt játssza a Kisasszony, hogy a kikapcsoló gomb nem működik... :) Úgyhogy megyek majd vissza valamelyik nap. Jelenleg, ha jó az akksi töltése, akkor működik, ha nem, akkor nem, de befolyásolni nem tudom a kapcsolgatással, tiszta röhej... :(
Szoftverfrissítésen én is jártam már Budaörsön, de nem nagyon változott semmi. Nálam egyébként most éppen azt játssza a Kisasszony, hogy a kikapcsoló gomb nem működik... :) Úgyhogy megyek majd vissza valamelyik nap. Jelenleg, ha jó az akksi töltése, akkor működik, ha nem, akkor nem, de befolyásolni nem tudom a kapcsolgatással, tiszta röhej... :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?