Üdv!
Én is olvasgatom a külföldi fórumokat és ott egyértelműen az olaj minősége, mennyisége és a csere intervallum (gyári 30 ezer!) a fő ok amiért a Multiair egység meghibásodhat! Ez kb. olyan mint a TwinSpark motoroknál a vezérlésmódosító valakinek 40 ezernél megszólalt de elmegy a dupláját is. Az én véleményem továbbra is az, hogy a gyári olajcsere periódust megfelezni a nívót maxon tartani és Selénia Star P.E. -t bele!
Mivel ez egy ismert hiba a gyár méltányosságból bizonyos részt átvállal a javításból ennek feltétele a márkaszervizes múlt de ha azt vesszük én már megspóroltam egy ilyen Mair modul árát azzal, hogy magam cserélem az olajat meg a gyertyát....és én biztosan tudom, hogy a kupában tényleg az az olaj volt és bele is került a motorba...
Forum >> Giulietta
pe-Ti29-10-2014 16:27:02 // 6161
AdiArsenal29-10-2014 15:13:00 // 6160
Az is Multiair
.......................29-10-2014 14:36:52 // 6159
Bakker,ez gáz,megint lehet szarolaszozni
Az 1,8 Tbi ben is ugyanilyen?
Az 1,8 Tbi ben is ugyanilyen?
AdiArsenal29-10-2014 09:14:38 // 6158
40-50 ezer kilómétereket írtak külföldi fórumokon
AdiArsenal29-10-2014 05:22:45 // 6156
Mennyi km van a Giuliettádban?
AdiArsenal29-10-2014 05:15:05 // 6155
Ettől még lehet jó motor, meg nem biztos, hogy mindenkinél előjön, bár én azért vettem inkább T-Jet motorral szerelt Giu-t, mert arról szinte csak jót hallottam, régebb óta vannak forgalomban, ismerősi körben is sok T-Jet-es Bravo van, némelyik 200 ezer felett hiba nélkül, max.annyi, hogy ha 95-öst tankolsz bele akkor hideg indulásnál néha beremeg, több Bravostól is hallottam meg tapasztaltam a MiTo-nál is és azóta csak Agip Super 98-ast tankolok, azóta nem csinálja, úgyhogy a Giu is csak azt kapja!
Béci Ɨ|ѯ29-10-2014 03:35:11 // 6154
Na az fasza... Racevét.
Bettesp28-10-2014 19:23:14 // 6153
Év motorja, neh...
Az a baj velem, hogy az ilyenek után a kisbogár ott fog ülni a fülemben és a para visszatérő utas lesz... :/
Az a baj velem, hogy az ilyenek után a kisbogár ott fog ülni a fülemben és a para visszatérő utas lesz... :/
AdiArsenal28-10-2014 18:33:03 // 6152
Az nem kevés sajnos
Jimmi T.28-10-2014 18:28:15 // 6151
Lehet, 150-220 k
AdiArsenal28-10-2014 18:24:22 // 6150
Külföldi fórumokat olvasgatok és többen is írták ezt a hibát, cserélni kellett nekik, volt akinek már kétszer is, lehet ez típus hiba lesz?
AdiArsenal28-10-2014 17:47:14 // 6149
Mennyire fájdalmas pénzügyileg?
Jimmi T.28-10-2014 17:45:11 // 6148
azt mondják a multiair modul
AdiArsenal28-10-2014 17:42:56 // 6147
Mi romlott el?
Jimmi T.28-10-2014 17:41:33 // 6146
kopog,füstöl, nem jár egyenletesen.
Béci Ɨ|ѯ28-10-2014 16:32:32 // 6145
Az mit jelent?
Jimmi T.28-10-2014 14:16:50 // 6144
Multiair modul hiba. Hallottatok már ilyet ? Ne is halljatok mert egy hátast dobtok utána . :-(
Gegee27-10-2014 19:20:52 // 6143
Nálam angol a GPS, viszont az utca és városneveket is szépen ékezetesen írja. Emlékeim szerint az ö-ű vel is boldogult. Viszont minden indításnál előjön ha szeretném, ha nem. Kivéve, ha a kocsi leállítása előtt manuálisan kikapcsolom, akkor indításnál nem jön elő, de van, mikor igen. :) Olaszokon nehéz kiigazodni.
Balázs156SW27-10-2014 18:00:29 // 6142
Én Veszprémbe vittem garanciális szervízbe, ott automatikusan frissítettek. (pedig 2013-as a gép) Jók, ajánlom mindenkinek. Már írtam, hogy nekem marad gyorsban mindig, nem kell állítgatni. A GPS-em azonban francia nyelvű, amit nem tudok angolra áttenni.
'''''26-10-2014 22:16:10 // 6141
Gondolta előtte informálódom.Sajna a 159-ről is már többet tudok mint a legtöbb szerviz.
Tommi26-10-2014 22:12:05 // 6140
Az biztos, hogy az automata váltóhoz már van frissítés, nekem a nyáron tolták rá :) Párszor előfordult, hogy egyszerűen "kidobta" az első fokozatot és elvittem szervízbe, ott kb fél óra alatt megcsinálták.
Egyébként az Autóház Budaörs megint nem lopta be magát a szívembe az intézés során, odamentem, elmondtam mi a gond, mire közölték, hogy jaaa, hát ez szériahiba és egy hosszabb ideje már zajló visszahívási akció keretében mindenkinek megcsinálják, akit érint. Mondom örülök neki, de akkor nem kellett volna, hogy szóljanak...? Erre csak hápogás volt a válasz...
Egyébként ha van friss program, a szervízben úgyis rá fogják tolni szerintem, ha szólsz.
Egyébként az Autóház Budaörs megint nem lopta be magát a szívembe az intézés során, odamentem, elmondtam mi a gond, mire közölték, hogy jaaa, hát ez szériahiba és egy hosszabb ideje már zajló visszahívási akció keretében mindenkinek megcsinálják, akit érint. Mondom örülök neki, de akkor nem kellett volna, hogy szóljanak...? Erre csak hápogás volt a válasz...
Egyébként ha van friss program, a szervízben úgyis rá fogják tolni szerintem, ha szólsz.
'''''26-10-2014 10:57:47 // 6139
Tudja valaki,hogy létezik-e már frissített motorprogi a Giu-hoz?
Csak azért kérdezem mert 159-nél már pár éve frissítették a progit.Mienk jövő év elején megy szervizbe és akkor módosíttatnám mindjárt.
Csak azért kérdezem mert 159-nél már pár éve frissítették a progit.Mienk jövő év elején megy szervizbe és akkor módosíttatnám mindjárt.
Gegee19-10-2014 16:43:55 // 6137
Ma külön odafigyeltem erre. Dynamicba állítottam le a vasat, majd indításkor normál-ban volt. Érzésem szerint ez a normális. Használatot tekintve is. Hideg olajjal ne akarjunk egyből dynamic állásba indulni. :) Természetesen aki hosszú távra tervez.
Imi18-10-2014 22:03:18 // 6136
Nagyon sok kraft kell neki és ha úgy látja hogy nem elég akkor nem áll le.
Ha pl megy a klima 1000 el megy a világítás és a rádió is szól akkor nem fog bekapcsolni soha.
Ha pl megy a klima 1000 el megy a világítás és a rádió is szól akkor nem fog bekapcsolni soha.
Jimmi T.18-10-2014 21:23:52 // 6135
1.4 TB MultiAir , 2010-es így is működik a kezdettől fogva.
Bettesp18-10-2014 20:41:35 // 6134
Nekem pl 1.4 TB MultiAir és a DNA nem marad D miután leállítom hanem visszaugrik N-be, viszont a StartStop még be sem kapcsolt (amit nagyon nem bánok...) lehet ki van lőve.
Imi18-10-2014 19:55:34 // 6133
Erre nincs ötlete senkinek???
Imi18-10-2014 19:54:52 // 6132
Erős diesel az enyém. :)
Balázs156SW18-10-2014 19:15:36 // 6131
Valószínűleg módosítottak a szoftveren. 2013-as a gép, meg kéne tudni mi a helyzet a többi 2013-as, vagy idei Giulinál. De az is lehet, hogy az eltérés oka, hogy a Tiéd benzines erős gép, az enyém meg viszonylag gyenge dízel.
Imi18-10-2014 14:05:59 // 6130
Csak a téliben maradhat a dinamic kapcsoló meg az alapon.Dinamicba nem.Illetve a start-stopnak is vissza kellene kapcsolni egy újra indítás után.
Balázs156SW18-10-2014 09:28:56 // 6129
Nekem marad a dinamic is, és a start-stop is abban, ahol hagytam. Az idegesít, hogy az USB-s zenéknél csak egyenként tud léptetni, albumok szerint nem.
.......................18-10-2014 09:08:16 // 6128
Az Allwether ott marad újraindítás után is,
A Dynamic állás nem
A Dynamic állás nem
AdiArsenal18-10-2014 06:22:15 // 6127
Érdekes, hogy az én autómban egyszer kikapcsoltam a start-stopot és újraindításnál nem kell mindig kikapcsolgatni, mert kikapcsolt állapotban marad, ugyanígy a dna-nál, ott marad, ahol leállítás előtt volt, pedig elvileg mindig n-ben kéne indulnia, vagy ez csak a MiTo-nál van így?
Whiteskull17-10-2014 21:08:43 // 6126
Hát nem kevés retek alól kellett elővarázsolni a színét. Jól is jött, hogy esett közben az eső. :)))
Kazes☻17-10-2014 21:07:40 // 6125
Ez is egy szempont...! :)))
Whiteskull17-10-2014 21:02:48 // 6124
Legalább nem kellett a samponnak vizet önteni. :))))
falcokc17-10-2014 21:01:30 // 6123
De rég láttam mar :-)
Kazes☻17-10-2014 20:57:53 // 6122
Épp ideje, csodás! :)
De pont a xar időben...?! :)))
De pont a xar időben...?! :)))
Whiteskull17-10-2014 20:48:25 // 6121
Gegee17-10-2014 19:57:20 // 6120
Nagy mázli, hogy a QV-ban nincs benne gyárilag. :))
Imi17-10-2014 19:33:49 // 6119
Kapcsold ki és mindíg kikapcsolom.
Balázs156SW17-10-2014 19:13:29 // 6118
A turbó élettartalmának hoszabítása miatt leállás előtt alapjáraton kell hagyni pár percig. Hogy fér ez meg a start-stop rendszerrel, amikor minden pirosnál azonnal leáll a motor?
Imi17-10-2014 15:20:36 // 6117
Egy gyors kérdés.
Valamit elnyomtam a menübe csak azt nem tudom melyikbe mert ha elindítom nem indul el automatán a rádió be kell kapcsolni de ha kiveszem a kulcsot akkor nem áll le és ki kell kapcsolni.
Valakinek vmi ötlete.Nem találom mit nyomtam el.
Valamit elnyomtam a menübe csak azt nem tudom melyikbe mert ha elindítom nem indul el automatán a rádió be kell kapcsolni de ha kiveszem a kulcsot akkor nem áll le és ki kell kapcsolni.
Valakinek vmi ötlete.Nem találom mit nyomtam el.
Jimmi T.09-10-2014 20:04:33 // 6116
Ma műszakizott a kicsikém . Néhány nap és betölti a négyet. Hogy repül az idő . Mégis minden reggel mikor meglátom ugyan az a szívmelengető érzés amikor meglátom !
AdiArsenal09-10-2014 13:11:54 // 6115
Valakit érdekel Eibach ültetőrugó (2-2,5 cm) Giuliettahoz az szóljon, van egy eladó szettem!
Tommi08-10-2014 21:29:16 // 6114
Nnna, ma megvolt a szoftverfrissítés utáni "zenekari próba" és hiába hekkeltem, semmi nem változott :) :( Ugyanúgy nem ismeri fel a hifi a pendrive-on lévő könyvtárakat és ugyanúgy random játssza le a fájlokat, hol egyik mappából, hol a másikból. Elfogyott az ötletem :(
pe-Ti07-10-2014 20:03:46 // 6113
Üdv!
Eladóak a Novitec N10 felnijeim!
Eladóak a Novitec N10 felnijeim!
Tommi05-10-2014 19:13:59 // 6112
Köszi :)
A szoftverfrissítést megcsináltam a múltkor, ahogy leírtad, minden rendben ment, feltette a 8.0-ás verziót, ezek szerint nekem valami régebbi volt. Holnap reggel próbálom ki zenével is :)
A szoftverfrissítést megcsináltam a múltkor, ahogy leírtad, minden rendben ment, feltette a 8.0-ás verziót, ezek szerint nekem valami régebbi volt. Holnap reggel próbálom ki zenével is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
370
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?