Forum >> Giulietta
G-MANN🍀27-09-2015 11:30:12 // 6911
Jó hír. Akkor nálam is többet bírna, mint ahogy cserélem.😊 mert az olajcserére még soha nem figyelmeztetett lámpa 😊
Piritu - 1.000.00027-09-2015 11:08:44 // 6910
A 159-nél rugalmas az olajcsere intervallum. Ideális esetben enged el 35ezerig, az extrém használat rövidíti ezt.
Két külön számláló fut a comp-ban, az egyik a szervizintervallumot számlálja (ezt lehet látni), a másik az olajcsere szükségességét (ezt nem, csak MES-sel).
Ha jól értelmezem a Giu könyvét, akkor itt is ez a helyzet: "A motorolaj és az olajszűrő cseréjének tényleges időköze a jármű használati körülményétől függ, és a csere szükségességét a figyelmeztető lámpa felgyulladása vagy a kijelzőn megjelenő vonatkozó üzenet jelzi."
Két külön számláló fut a comp-ban, az egyik a szervizintervallumot számlálja (ezt lehet látni), a másik az olajcsere szükségességét (ezt nem, csak MES-sel).
Ha jól értelmezem a Giu könyvét, akkor itt is ez a helyzet: "A motorolaj és az olajszűrő cseréjének tényleges időköze a jármű használati körülményétől függ, és a csere szükségességét a figyelmeztető lámpa felgyulladása vagy a kijelzőn megjelenő vonatkozó üzenet jelzi."
G-MANN🍀27-09-2015 10:49:19 // 6909
De az sem városban használja főleg😊 ott halál lenne a 35 szerintem 😊
Piritu - 1.000.00026-09-2015 19:42:48 // 6908
Köszönöm az infókat, kezd összeállni bennem a kép :-)
Még egy tisztázatlan számomra:
Mi a helyzet a TCT váltóval?
Hasonlóan problémás, mint a kézi? Meddig bírja? A kapcsolgató rész hidraulikája mennyire kényes? Kuplung meddig bírja? Kettőstömegű?
Még egy tisztázatlan számomra:
Mi a helyzet a TCT váltóval?
Hasonlóan problémás, mint a kézi? Meddig bírja? A kapcsolgató rész hidraulikája mennyire kényes? Kuplung meddig bírja? Kettőstömegű?
Piritu - 1.000.00026-09-2015 19:39:07 // 6907
..és van, aki betartja! A pokoli persze az, hogy nincs baja a kocsinak....
redbull9026-09-2015 13:36:56 // 6906
minden megoldható :)
Jimmi T.26-09-2015 11:06:47 // 6905
nincs multiair , ami az 1.4-mél a hiba forrása volt. állítólag a csere alkatrész már bírja majd . ???
Bettesp26-09-2015 10:43:24 // 6904
Egy turbós motornál a 35ezres gyári periódust sztem el kell felejteni. 10e-ként én is mindig cserélek minőségi szűrővel és gyári olajjal. Ezen szerintem nem éri meg spórolni! Meghálálja... :)
G-MANN🍀26-09-2015 09:58:04 // 6903
Az enyémben eddig volt 5-nél 17-nél és most 30-nál. Remélem ennél többre nem vágyik majd a motor 😊 eddig minden hibátlan 😊
G-MANN🍀26-09-2015 09:55:28 // 6902
Igen. Ez a durvaaa. 😊
.......................26-09-2015 09:39:58 // 6901
A gyári olajcsereperiódus 35ezer !
Bettesp26-09-2015 09:28:10 // 6900
18e km-es olajcsere-periódus? Ez vicc, ugye? :)
Jimmi T.26-09-2015 07:52:19 // 6899
76000. a bele való olaj ellenére. 17-18 e km-es olajcsere periódus ellenére. a multiair modulon meg ha nem változtattak, akkor ez lesz a 2.0-ásban is.
.......................26-09-2015 07:42:59 // 6898
Nem egyforma a tartózása a motornak
V6 a GT ből simán belemegy
V6 a GT ből simán belemegy
AdiArsenal26-09-2015 06:42:09 // 6897
1,6 jtdm-eket valóban dícsérik, ráadásul végre a Giuliettában is 120 lóerős az új változatoknál nem csak 105
AdiArsenal26-09-2015 06:37:21 // 6896
80 ezer km alatt.
redbull9026-09-2015 00:18:54 // 6895
56FL-be pakolnám a Guli TBi motort vagyis ilyenen gondolkoztam..
redbull9026-09-2015 00:01:15 // 6894
Köszi a válaszokat! :)
.......................25-09-2015 23:03:15 // 6893
A korai TBi öntöttvas blokkos
A Guliban 2012után (talán) alu
A Brera a TBi vel 1500kg
Egy A5 is ennyi
Azért nem lett erősebb mert még ott volt a V6 260 lóval
Vannak tuningok 300ló körül a TBi re
A Guliban 2012után (talán) alu
A Brera a TBi vel 1500kg
Egy A5 is ennyi
Azért nem lett erősebb mert még ott volt a V6 260 lóval
Vannak tuningok 300ló körül a TBi re
.......................25-09-2015 22:58:49 // 6892
1,6 Jtdm
Bolondbiztos blokk
És 5el eljársz
Vagy a TBi 1,8
a többi kevésbé massziv alkotás
Bolondbiztos blokk
És 5el eljársz
Vagy a TBi 1,8
a többi kevésbé massziv alkotás
.......................25-09-2015 22:54:46 // 6891
Mito QV ben már 60e km után jenentkeztek a kezdeti szériákon
Az lehet hogy módosítottak,
De voltvmár Giuliettan is ilyen gond
Az lehet hogy módosítottak,
De voltvmár Giuliettan is ilyen gond
Piritu - 1.000.00025-09-2015 19:55:33 // 6890
Mit takar a kevés km?
"nagyon kényes az olajra" - ez azt jelenti, hogy ha nem a bele valót teszed bele akkor gond lehet?
"nagyon kényes az olajra" - ez azt jelenti, hogy ha nem a bele valót teszed bele akkor gond lehet?
Piritu - 1.000.00025-09-2015 19:53:43 // 6889
Akkor szerintem egyértelmű 1,4 Multiair :-)
AdiArsenal25-09-2015 19:13:42 // 6888
Nekem a t-jet Giuli novitec boxxal 7,4 körül eszik, -box előtt 7 körül volt vagy azalatt ,18-as kerekekkel. Egyébként jó a multiair, de közel sem olyan kiforrott, mint a t-jet, nagyon soknál kevés kilóméternél cserélni kell a multiair modult, ami kb. 300ezer forint, és nagyon kényes az olajra!
pe-Ti25-09-2015 18:05:25 // 6887
Ciao!
Most jöttünk haza egy Visegrádi "nyaralásból" az 500 km átlaga 6,8 lett ebben tényleg minden van: pálya (140) országút (110-120) hegyvidék, város, dugóban araszolás, dinamikus előzések....A haver 120 lovas T-jetje folyamatosan 8 liter felett evett pedig nem is taposta....el is adta.
Most jöttünk haza egy Visegrádi "nyaralásból" az 500 km átlaga 6,8 lett ebben tényleg minden van: pálya (140) országút (110-120) hegyvidék, város, dugóban araszolás, dinamikus előzések....A haver 120 lovas T-jetje folyamatosan 8 liter felett evett pedig nem is taposta....el is adta.
Norby25-09-2015 17:02:01 // 6886
Évi 10 000 Km-t megyünk. Nem feltétlenül diesel kell.
Piritu - 1.000.00025-09-2015 15:26:28 // 6885
A 159 "csak" tbi, a Giu meg multiair is.
A plusz innen jon, az 1,4-nel is.
A plusz innen jon, az 1,4-nel is.
Golyszi25-09-2015 14:31:26 // 6884
Az adatok:
Brera-159:
Capacity: 1742cc
bore x stroke: 83 x 80.5 (mm)
Compression ratio: 9.5:1
Turbocharger: KKK K03
Full boost: 1.3bar@2000 rpm
Constant pressure:1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Power approx: 200hp
Torque approx: 320Nm
Giulietta:
Capacity: 1742cc
bore x stroke: 83 x 80.5 (mm)
Compression ratio: 9.25:1
Turbocharger: KKK K03
Full boost: 1.5bar@2000 rpm
Constant pressure:1.2bar
Pressure at revlimit:0.9bar
Revlimit: 6500 rpm
Power approx: 235 & 240hp
Torque approx: 340Nm
Én ahogy nézem a turbó ugyan az... csak a nyomás töltési nyomás más!
Brera-159:
Capacity: 1742cc
bore x stroke: 83 x 80.5 (mm)
Compression ratio: 9.5:1
Turbocharger: KKK K03
Full boost: 1.3bar@2000 rpm
Constant pressure:1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Power approx: 200hp
Torque approx: 320Nm
Giulietta:
Capacity: 1742cc
bore x stroke: 83 x 80.5 (mm)
Compression ratio: 9.25:1
Turbocharger: KKK K03
Full boost: 1.5bar@2000 rpm
Constant pressure:1.2bar
Pressure at revlimit:0.9bar
Revlimit: 6500 rpm
Power approx: 235 & 240hp
Torque approx: 340Nm
Én ahogy nézem a turbó ugyan az... csak a nyomás töltési nyomás más!
redbull9025-09-2015 13:27:06 // 6882
159, Brera miért csak 200 lovas TBI motort kapott mikor mindkettő olyan nehéz mint egy tank? A Giulietta meg 235le mi a különbség a két motor között???
Golyszi25-09-2015 10:13:38 // 6881
Engem is! Kiváncsi vagyok a különbségre! :)
olvasgatva a leirásokat, a multi airban a plusz szolenoid szelepnek köszönhetően jobb a kompresszió. Multiair - 10:1 ;mig a T-jet - 9,8:1. A turbó nyomás is más:
Multiair:
Full boost: 1.5bar@2500 rpm
Constant pressure:1.1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
T-jet:
Full boost: 1bar@2000 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Ezen adatok alapján inkább különböző turbónyomás és karakterisztika a különbség (Na jó ez is!)
olvasgatva a leirásokat, a multi airban a plusz szolenoid szelepnek köszönhetően jobb a kompresszió. Multiair - 10:1 ;mig a T-jet - 9,8:1. A turbó nyomás is más:
Multiair:
Full boost: 1.5bar@2500 rpm
Constant pressure:1.1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
T-jet:
Full boost: 1bar@2000 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Ezen adatok alapján inkább különböző turbónyomás és karakterisztika a különbség (Na jó ez is!)
pe-Ti24-09-2015 21:15:19 // 6880
Ciao!
Norby! Kaposújlakon elviszlek egy körre ha akarod a Multiair-rel meglátod majd, hogy szinte dízelesen lehet autózni 2000 felett már jön a nyomaték, ráadásul a D.N.A. kapcsoló Dynamic állásában még rádob +20 Nm-t. A T-jetben viszont a haladásnak ára van ami a fogyasztásban mutatkozik meg ahogy Golyszi is mondja én viszont ólomlábbal taposva sem tudok az enyémmel 8 liternél többet megetetni, mostanság 6-7 közötti átlagok jönnek és nem 90-el araszolok....
A Mair egy jóval igényesebb, kifinomultabb technikai csemege nem cserélném el semmilyen más motorra pláne dízelre.
Norby! Kaposújlakon elviszlek egy körre ha akarod a Multiair-rel meglátod majd, hogy szinte dízelesen lehet autózni 2000 felett már jön a nyomaték, ráadásul a D.N.A. kapcsoló Dynamic állásában még rádob +20 Nm-t. A T-jetben viszont a haladásnak ára van ami a fogyasztásban mutatkozik meg ahogy Golyszi is mondja én viszont ólomlábbal taposva sem tudok az enyémmel 8 liternél többet megetetni, mostanság 6-7 közötti átlagok jönnek és nem 90-el araszolok....
A Mair egy jóval igényesebb, kifinomultabb technikai csemege nem cserélném el semmilyen más motorra pláne dízelre.
Piritu - 1.000.00024-09-2015 20:22:38 // 6879
Hasonló cipőben járok. Jelenleg a 2,0 TCT felé kacsingatok, de a 150 lovas manuális váltóval is jó szekér lehet.
Norby24-09-2015 18:22:37 // 6878
Kösz!
Ki fogom próbálni a 120 és a 170 le változatot is.
Ki fogom próbálni a 120 és a 170 le változatot is.
Golyszi24-09-2015 14:11:59 // 6876
Szia,
Én egy 1.9JTD GTvel kezdtem az Alfás pályafutásom. Manky egész jól megpiszkálta :) Számokat direkt nem írok!
Majd családbővülés miatt megváltunk a szeretett gépsárkánytól.
Mi is előszőr 159 2.4 SW TI-t néztünk, ki is próbáltam egy feketét, manuális váltóval.
Hogy öszinte legyek a GT után nagyon vérszegény volt. Azért ment is, de nem ugy mint ahogy egy 210lo-tól várná az ember. Kicsit csalódott is voltam.
Majd kipróbáltam a Giu-t. ez ugyan 1.4Tb, de érzetre bőven volt olyan mint a 2.4JTD...
Ugy maradt a Giu. Fogyasztása nem a legbarátibb egy JTD után, Chippel "normális" használattal 7-8 liter között van városban. Agresszor üzemben 12l is megeszik.
A mutliair és a sima tb között az én saját véleményem között nem sok különbség van.
(bocsánat ha valaki nem ért egyet)
Én ha tehetném 1.8Tb vennék!
Én egy 1.9JTD GTvel kezdtem az Alfás pályafutásom. Manky egész jól megpiszkálta :) Számokat direkt nem írok!
Majd családbővülés miatt megváltunk a szeretett gépsárkánytól.
Mi is előszőr 159 2.4 SW TI-t néztünk, ki is próbáltam egy feketét, manuális váltóval.
Hogy öszinte legyek a GT után nagyon vérszegény volt. Azért ment is, de nem ugy mint ahogy egy 210lo-tól várná az ember. Kicsit csalódott is voltam.
Majd kipróbáltam a Giu-t. ez ugyan 1.4Tb, de érzetre bőven volt olyan mint a 2.4JTD...
Ugy maradt a Giu. Fogyasztása nem a legbarátibb egy JTD után, Chippel "normális" használattal 7-8 liter között van városban. Agresszor üzemben 12l is megeszik.
A mutliair és a sima tb között az én saját véleményem között nem sok különbség van.
(bocsánat ha valaki nem ért egyet)
Én ha tehetném 1.8Tb vennék!
Norby24-09-2015 11:42:18 // 6875
Hello mindenki!
Azt tervezem, hogy a 159-esem lecserélem e Giuliettára.
Melyik motorral lenne jó megvennem?
Azt tervezem, hogy a 159-esem lecserélem e Giuliettára.
Melyik motorral lenne jó megvennem?
G-MANN🍀22-09-2015 13:45:48 // 6874
köszi érdekel :-) télre jó lehet
Golyszi21-09-2015 12:28:18 // 6873
elöbb is szólhattál volna... :P
Gegee21-09-2015 07:02:10 // 6872
Aha, ha nem tévedek így hoztak ki belőle 6,0 s alatt 0-100-at a 6,8 helyett.
.......................20-09-2015 22:30:38 // 6871
Piritu - 1.000.00020-09-2015 22:11:10 // 6870
Ahogy nézegetem a videókat a TCT váltó sokkal gyorsabban vált. Váltás közben nem "áll" meg a mutató, szinte folyamatosan megy felfelé.
Ráadásul most olvasom a könyvében, hogy van rajtprogramja is...
Ráadásul most olvasom a könyvében, hogy van rajtprogramja is...
Rolee4620-09-2015 20:59:12 // 6869
En is ezt raktam 156ba.Jo volt a fenyereje csak 2honapra ra kieget a balos😟kicsereltem bekapcs nezem joerre kiment a jobbos is😂.De a normaltol tenyleg latvanyos a kulombseg.
Gegee20-09-2015 20:24:51 // 6868
TCT-t én is szívesen kipróbálnám. :) Ez QV, TCT nélkül. :)
Piritu - 1.000.00020-09-2015 20:14:05 // 6867
Akkor ahogy gondoltam, nem rossz buli :-)
A TCT váltó milyen a hétköznapokban? Még sose volt két pedálos autóm és a 175lovas csak TCT-vel van.
A TCT váltó milyen a hétköznapokban? Még sose volt két pedálos autóm és a 175lovas csak TCT-vel van.
G-MANN🍀18-09-2015 09:30:17 // 6866
ki nem hagynám :-)
jó, ahogy elöl és hátul is bejön a fény az üvegtetőn, nagyobb a térérzet, vidámabb a hangulat és a gyerek is élvezi :-)
és amikor süt a nap, még le is barnulok, ha teljesen kinyitom :-)
az Andrássy úton élvezet vele lassan átgurulni, ahogy felpillantva az ember látja a fák leveleit és a kék eget :-)
és jól kimegy a meleg, ha a napon álltál korábban :-)
egyébként kb 60-ig használható, nagyobb sebességnél nagy a szélzaj, amit pont a szélterelő okoz :-)
nekem bejött, de én elfogult vagyok :-)
jó, ahogy elöl és hátul is bejön a fény az üvegtetőn, nagyobb a térérzet, vidámabb a hangulat és a gyerek is élvezi :-)
és amikor süt a nap, még le is barnulok, ha teljesen kinyitom :-)
az Andrássy úton élvezet vele lassan átgurulni, ahogy felpillantva az ember látja a fák leveleit és a kék eget :-)
és jól kimegy a meleg, ha a napon álltál korábban :-)
egyébként kb 60-ig használható, nagyobb sebességnél nagy a szélzaj, amit pont a szélterelő okoz :-)
nekem bejött, de én elfogult vagyok :-)
Balázs156SW17-09-2015 18:36:57 // 6865
Ha van valakinek Giuliettára eladó 17-es turbina felnije, esetleg nyári gumival, érdekelne a dolog
Piritu - 1.000.00015-09-2015 22:04:37 // 6864
Milyen amúgy a napfénytető? Utoljára 25 éve volt az OFF-ban, eddig nem hiányzott. A Giuliettáé a képek alapján nagyon baba. Mennyire praktikus?
Piritu - 1.000.00015-09-2015 21:45:53 // 6863
Az elmúlt évek megmutatták, hogy az Alfánál nincs mire várni. Az van, ami van. Lassan már semmi. Másfél éve várok a Giuliára, amit 2012-re ígértek. A legjobb esetben a jövő nyár végére lehetne átvenni egy valamilyet, azt is aranyáron. (Mert ugye még senki sem látta, a motorizáltságról nem is beszélve.)
Mire lesz - ha lesz egyáltalán - valami abból, amit 2016-ra ígérnek?
Mire lesz - ha lesz egyáltalán - valami abból, amit 2016-ra ígérnek?
Gegee15-09-2015 19:52:29 // 6862
Jah, hogy azokra a gombokra gondolt! :) Az nekem is nagyon bejön. Tök jó retro cucc és nagyon jól néz ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
455
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?