de a nagyobb turbóval gyanitom plusz "erőt" akarsz elérni.
Azert egy nagyobb turbo rämárakása komplexebb dolog. Mar egy nagyobb coolerrel es egy jobb programmal a gyári turbóval is sokat tudnak. Ha ilyen terveid vannak keressed Mankyt.
Forum >> GT coupé
Kócosw23-05-2021 20:42:25 // 10623
Mezi23-05-2021 19:19:14 // 10622
Nem is az van tervbe hogy mégtöbbet kihozzak belőle csak ha ráteszek egy nagyobb turbot akkor kell e modositani valami mason vagy pedig elbirja? A plus ero az csak kivancsi kerdes volt.
Kócosw23-05-2021 14:41:56 // 10620
nem akartam ilyet irni 😝😁
farki23-05-2021 12:21:49 // 10619
Csak egy rendes motor kéne bele...🤷🏼
🤪🤪
🤪🤪
Csabo2223-05-2021 10:23:26 // 10618
A 2005ben még a 111 végű injektorok vannak amikkel gyári konfigban túl nagy okosság nem érhető el. 243 vagy 341 injektor kell a 190 ló vagy a fölötti teljesítményhez.
A 111el nem hiszem h 180 lónál többet ki lehet hozni ha minden gyári. De minden csak pénz kérdése
A 111el nem hiszem h 180 lónál többet ki lehet hozni ha minden gyári. De minden csak pénz kérdése
Kócosw22-05-2021 21:46:19 // 10617
kérdezd meg Mankyt 😁
Zolibácsi22-05-2021 19:32:39 // 10616
Ha csak egy kicsi plusz kell akkor a gyári turbó kell hibridesiteni. Az bőven elég 200-220 le az a legolcsóbb. Utána már intercooler kell meg nagy turbó és minden más is.
Nekem hibrid gyári turbók volt és nagyon jól ment. Kapott egy nagy coolert és ide már kevés a gyári hibrid turbó is.
Nekem hibrid gyári turbók volt és nagyon jól ment. Kapott egy nagy coolert és ide már kevés a gyári hibrid turbó is.
Mezi22-05-2021 18:44:03 // 10615
Sziasztok!🍀
Olyan kérdésem lenne, hogy gyári GT nél ha egy nagyobb turbora szeretnék váltani akkor ez a folyamat mikkel jár? Valami mást is cserélni módosítani kell, vagy simán tehetek rá nagyobb turbot nem akarok olyan orbitális külömbséget csak egy picit nagyobbat😜
És még az is érdekelne, hogy ha kapna egy nagyobbat akkor ezzel miben változna? Gondolok itt teljesítményre lóerő.
Válaszotokat előre is köszi 🤚🏿
Gyári GT 1.9 JTD 150hp 2005
Olyan kérdésem lenne, hogy gyári GT nél ha egy nagyobb turbora szeretnék váltani akkor ez a folyamat mikkel jár? Valami mást is cserélni módosítani kell, vagy simán tehetek rá nagyobb turbot nem akarok olyan orbitális külömbséget csak egy picit nagyobbat😜
És még az is érdekelne, hogy ha kapna egy nagyobbat akkor ezzel miben változna? Gondolok itt teljesítményre lóerő.
Válaszotokat előre is köszi 🤚🏿
Gyári GT 1.9 JTD 150hp 2005
AlfaGT05-05-2021 05:29:03 // 10614
Igen, a betétek is szépen mozognak.
Csabo2204-05-2021 22:26:16 // 10613
A fékbetétek is jól mozognak a lemezekben?
Én meg szoktam reszelgetni egy kicsit a betétek füleit amik érintkeznek a lemezzel. majd megkenem kerámiával, h ne rozsdásodjon.
De mondom, nekem a belső betét be volt rohadva a keretbe (szóval nem is mozgott), mert nem volt beletéve a lemez, és igy is átment a műszakin. nem kellett jattolni :D
Én meg szoktam reszelgetni egy kicsit a betétek füleit amik érintkeznek a lemezzel. majd megkenem kerámiával, h ne rozsdásodjon.
De mondom, nekem a belső betét be volt rohadva a keretbe (szóval nem is mozgott), mert nem volt beletéve a lemez, és igy is átment a műszakin. nem kellett jattolni :D
AlfaGT04-05-2021 21:35:15 // 10612
Köszi a választ, megpróbálom az ABS légtelenitést, majd utánna ismét légtelenítek klasszikusan, és majd meglátjuk. A csúszka csavarok gyönyörűen működnek, sőt, alap állásban ha nincs kifejtve fékerő, egy picit lötyög is a féknyereg a csúszkákon, amit rendre hallok is, hogy zörög ha görönygyös úton hajtok. Néztem a blogodat, nekem ilyen berozsdált, beszakadt csúszka csavarokkal még nem volt dolgom, ezért is bosszant, hogy minden tip-top aztán mégsem működik jól.
Csabo2204-05-2021 20:52:30 // 10611
Szia
Lehet légteleniteni az ABS kockát. de ha onnan átkerült a levegő a rendszerbe, akkor azt MES nélkül is tudod légteleniteni a hagyományos módszerrel. lehet, h a légtelenitő szelepnél visszalevegősödik. esetleg a hollandinál.
Én amúgy megnézném azt a csúszka csavart, h hogy mozog, azok ugyanis be szoktak rohadni.
Az ABS-ből amúgy át lehet dolgoztatni a szmötyit úgy, h magát az abs-t működésre birod, azaz csúszós úton nagyobbakat fékezel. ezután hagyományosan légtelenitesz.
Van egy hátsó fék szerelős blogom, azt nézd meg. nekem KPM műszakin úgy átment a kocsi, jó értéket produkálva, annak ellenére, ahogy a JH fék össze volt rakva... nézd meg, érdemes
Lehet légteleniteni az ABS kockát. de ha onnan átkerült a levegő a rendszerbe, akkor azt MES nélkül is tudod légteleniteni a hagyományos módszerrel. lehet, h a légtelenitő szelepnél visszalevegősödik. esetleg a hollandinál.
Én amúgy megnézném azt a csúszka csavart, h hogy mozog, azok ugyanis be szoktak rohadni.
Az ABS-ből amúgy át lehet dolgoztatni a szmötyit úgy, h magát az abs-t működésre birod, azaz csúszós úton nagyobbakat fékezel. ezután hagyományosan légtelenitesz.
Van egy hátsó fék szerelős blogom, azt nézd meg. nekem KPM műszakin úgy átment a kocsi, jó értéket produkálva, annak ellenére, ahogy a JH fék össze volt rakva... nézd meg, érdemes
AlfaGT03-05-2021 21:56:39 // 10610
Szevasztok! Alfa Gt-ről van szó, a gond, hogy megbuktam a műszaki vizsgán a hátsó fékek miatt. A jobb hátsó nem produkált elegendő fékerőt a baloldalihoz képest a mért tartományban. Hozzáteszem, a tárcsák, szépen egyenletesen vannak ,,kopva” (tavaly cseréltem őket, betétekkel együtt), a dugattyúk szépen, könnyedén mozognak ki és befelé, a vezető csapok szintén jól működnek, mind a két oldalon könnyedén forognak a kerekek a fék felengedett állapotában, a fékfolyadékot rendszeresen cserélem kétévenként, satufékezéskor szépen tartja az irányt a kocsi, egyszóval minden ok, csak a mért adatok nem pászolnak. Próbáltam légteleníteni a rendszert, de nem vagyok benne biztos, hogy lett volna benne levegő. Ugyanúgy atzsírtalanítottam mindent, de látszatra nem volt a rendszeren semmi szennyeződés. Tanácstalan vagyok, még az ABS rendszerre gondolok, hogy esetleg ott lehet a bibi, mivelhogy a fékerő elosztás itt történik. A fékfolyadékot mindíg túlnyomásos légtelenítő palack segítségével cserélem, úgy ahogy az e-learn előírja. (Az e-learn szerint az ABS-t nem kell külön légteleníteni) Az én kocsimban sima ABS rendszer van, semmi ASR, vagy ESP.
A kérdésem az lenne, hogy a Multiecuscan rendelkezik-e ilyen szoftveres légtelenítés funkcióval, az ABS részére, és hogy ez hogy működik....? Esetleg valakinek valami ötlete....? Vagy tapasztalata e téren?
A kérdésem az lenne, hogy a Multiecuscan rendelkezik-e ilyen szoftveres légtelenítés funkcióval, az ABS részére, és hogy ez hogy működik....? Esetleg valakinek valami ötlete....? Vagy tapasztalata e téren?
Jorjie22-04-2021 19:13:04 // 10609
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2021 10:29:41 // 10608
Pont erre való a részecskeszűrő. Megfogja a koromszemcséket. És a közhiedelemmel ellentétben nem kiköpi máshol a még apróbb kormot, hanem elégeti. Co2 lesz belőle és némi hamu.
A kiütött dpf-es autók kipufogógáza.. na az a káros. Ez jó lenne ha egyszer átmenne már a köztudatba. Az ikarus mögött biztonságosabb volt anno bringázni, mint ma egy látszatra nem füstölő, de kiütött dpf-es dízel mögött. És minden dízel kormol, minél nagyobb rail nyomással működik, annál láthatatlanabb és veszélyesebb kormot nyom ki.
A kiütött dpf-es autók kipufogógáza.. na az a káros. Ez jó lenne ha egyszer átmenne már a köztudatba. Az ikarus mögött biztonságosabb volt anno bringázni, mint ma egy látszatra nem füstölő, de kiütött dpf-es dízel mögött. És minden dízel kormol, minél nagyobb rail nyomással működik, annál láthatatlanabb és veszélyesebb kormot nyom ki.
Csabo2222-04-2021 09:13:19 // 10607
Nem is baj. Sztem semmi értelme, sőt inkább káros minél kisebb méretűre bontani a kormot, mert az ha lerakódik esélyed sincs felköhögni.
Jó üzemanyag és injektor rendszer mellett nem fog a dízel sem füstölni.
Meg persze nem kell a városban dízellel járni
Jó üzemanyag és injektor rendszer mellett nem fog a dízel sem füstölni.
Meg persze nem kell a városban dízellel járni
G-MANN🍀22-04-2021 00:03:37 // 10606
Hát itthon nem volt az, majd megkeresem az árlista is, nem volt széria itthon a 2007-ben rendelt GT Q2-m nél sem 😉
Csabo2221-04-2021 22:00:02 // 10605
Eu más tagállamaiban legalábbis.
Csabo2221-04-2021 21:59:41 // 10604
2006 januártól előirás, h legyen benne
G-MANN🍀21-04-2021 20:55:55 // 10603
Sziasztok! Extraként kellett rendelni, nem volt benne alapból 2007-ben sem, amikor újat vettem, itthon később is X-elni kellett az extra listában a dpf-et. Külföldön nem tudom hogy volt ekkor.
Csabo2221-04-2021 09:36:55 // 10602
Gyárilag van benne. Hacsak utólag ki nem ürítették, vagy le nem vették.
Alá kell nézni, és motorvezérlőben megnézni a clogging status-t.
Alvázszám alapján az eper-nek hoznia kell az alkatrészek közt a dpf-et.
Amúgy már 2006tól szerelték a dpf-et, akkor még alu pierburg szívósorral amiben műanyag lapátok voltak.
Alá kell nézni, és motorvezérlőben megnézni a clogging status-t.
Alvázszám alapján az eper-nek hoznia kell az alkatrészek közt a dpf-et.
Amúgy már 2006tól szerelték a dpf-et, akkor még alu pierburg szívósorral amiben műanyag lapátok voltak.
Zolibácsi20-04-2021 10:34:06 // 10601
Elvileg ha műanyag szívó soros akkor az már az a 150 lovas ami a 159 Ben is van.
avvocato20-04-2021 09:35:57 // 10600
Cartársak!
Vettem egy 2007 12 havi Diesel GT-t. Alvázszám alapján nem tudtam kideríteni, hogy van e benne részecskeszűrő. Meg tudja valaki mondani, hogy mikortól szerelték a GT-ket részecskeszűrővel, vagy honnan tudom ezt kideríteni?
Vettem egy 2007 12 havi Diesel GT-t. Alvázszám alapján nem tudtam kideríteni, hogy van e benne részecskeszűrő. Meg tudja valaki mondani, hogy mikortól szerelték a GT-ket részecskeszűrővel, vagy honnan tudom ezt kideríteni?
Kroszter14-04-2021 17:33:59 // 10599
Sziasztok!
Eladnám faterom Alfa Romeo GT-jét, az autó Olaszországból jött, szóval rozsdamentes.
Ha érdekel itt a link: https://alfaamore.hu/adokveszek/554
Eladnám faterom Alfa Romeo GT-jét, az autó Olaszországból jött, szóval rozsdamentes.
Ha érdekel itt a link: https://alfaamore.hu/adokveszek/554
GT Ɨ|ѯ12-04-2021 20:10:07 // 10598
Motul, Brembo, Brembo
Zolibácsi07-04-2021 22:17:22 // 10597
én sem csinálok sok 0-100-at, viszont meg kell hagyni elég nagy élmény tud lenni
menet közben
menet közben
Jorjie07-04-2021 22:05:52 // 10596
Van, hogy visszadobom ötbe :-D
Csabo2207-04-2021 21:55:53 // 10595
6-ban azért nem árt némi erő is ;)
Vagy ha az ezres swiftekkel játszol, akkor oké :)
Vagy ha az ezres swiftekkel játszol, akkor oké :)
Jorjie07-04-2021 21:42:01 // 10594
Tényleg, egyszer már írtad a CW féket :-) Néztem a videót, tényleg nem rossz, bár én nem szoktam így "nullaszázolni" én azt szeretem, amikor pályán kisorol előlem a külsőbe a möszijő, aztán hatodikba trepni, és mindenki összemegy a tükörben :-D
Jorjie07-04-2021 21:34:07 // 10593
Ez is 330 ;-)
Csabo2207-04-2021 21:00:27 // 10592
Ha már fék, akkor ki milyen fékfolyadékot, tárcsát és betétet használ?
Zolibácsi07-04-2021 20:48:40 // 10591
Crosswagon 330as fékek konzollal gyári csonkallvannyal. Turbóval kapcsolatban lentebb írtam már, meg linkeltem videót is. Szerintem meggyőző lett
VKG231!!! (156+75)07-04-2021 20:37:02 // 10590
A 166 fék (a 305-ös) annyira nem nagy durranás a gyárihoz képest.
A 3.2 fék már jobb, de az igazi a GTA fl fék... :))) az 330-as (?).
A 3.2 fék már jobb, de az igazi a GTA fl fék... :))) az 330-as (?).
Jorjie07-04-2021 20:26:58 // 10589
Kíváncsi vagyok mennyire érezni a hibrid turbót, merthogy nekem is volt ilyen gondolatom :-) Nekem csak meg van "Föcizve", hardverhez nem nyúltunk, igaz, hogy az enyém Eur3-as, így csak az EGR lett "optimalizálva" :-)) más nincs is benne. Nagyféked milyen van? Először 166 nyerget szereztem konzollal, aztán ebay-on felbukkant egy komplett 3.2 szett csonkállványostul, mindenestől, amire le is csaptam gyorsan :-)
VKG231!!! (156+75)07-04-2021 08:52:38 // 10588
Szegény gyári IC nagyon kevéske, autópályán nyáron még gyári csigával megírva sem bír 3 gyorsításnál többet kókadozás nélkül :(
Utána megy a rágógumis nyúlás... Majd egy kigurulás után mintha mi sem történt volna...
Kell a front IC ;)
Utána megy a rágógumis nyúlás... Majd egy kigurulás után mintha mi sem történt volna...
Kell a front IC ;)
Zolibácsi06-04-2021 23:02:02 // 10587
Mindenképpen, csak mindenki covidos aki a kocsimon dolgozik :-(
Csabo2206-04-2021 23:01:11 // 10586
Nekem a 147 6os váltója után szokatlan volt a Gt-é. nem igazán jön be. sajna nemtom, h a 147 meg volt e piszkálva de az brutálisan ment. ha gyári volt, akkor a váltó lehet a kulcs. nagy tempót nem szoktam autózni, szóval nekem elég lenne a 147é is.
Ha fent lesz a cooler azért majd referálj légyszi ;)
Ha fent lesz a cooler azért majd referálj légyszi ;)
Zolibácsi06-04-2021 22:55:13 // 10585
olaj hűtő valami ilyesmi lesz, de nem pont ez
https://www.autolusso.co.uk/oil-coolers.html
szerintem a 2056-t a gyári rendszer 250-260 lóerőig ki tudja szolgálni.
Nekem Q2 de rövidebb váltót nem raknék alá, szerintem pont jó a kiosztása.
bár 240-nél azér forog rendesen 4200-300 körül.
Front coolerre én is kiváncsi leszek, hogy mennyit számít, ha elmelegedett a gyári cooler, azt nagyon megérezte a kocsi
https://www.autolusso.co.uk/oil-coolers.html
szerintem a 2056-t a gyári rendszer 250-260 lóerőig ki tudja szolgálni.
Nekem Q2 de rövidebb váltót nem raknék alá, szerintem pont jó a kiosztása.
bár 240-nél azér forog rendesen 4200-300 körül.
Front coolerre én is kiváncsi leszek, hogy mennyit számít, ha elmelegedett a gyári cooler, azt nagyon megérezte a kocsi
Csabo2206-04-2021 22:47:56 // 10584
Nekem teljesen alap 2008as. pontosabban annyi a változás, h kiszedtem alóla a DPF-et és a CF3-as katica van alatta. marelli szivósor repült, pierburg (CF3) van benne. új kevlár kuplung és erősitett szerkezet. 190 ló körül lehet (max 190). alul nem erőgép, de alul nem is lépek oda neki.
Front cooler-en gondolkoztam, de volt aki azt mondta elég a gyári. hát ebben azért kételkedek.
Turbo, injektorok nagyon jók, és a nagynyomású is. szóval ezeket sajnálnám beáldozni.
2056-ot nézegettem, de gyanitom oda már az injektor rendszer nem lenne elég. ha mégis, akkor ha marad a jtd abba vszeg belevágok.
A 140 lovas 147 váltóján agyalok még, mert az rövidebb
Olajhűtő esetén mire gondolsz? esetleg 1 link? köszi
Front cooler-en gondolkoztam, de volt aki azt mondta elég a gyári. hát ebben azért kételkedek.
Turbo, injektorok nagyon jók, és a nagynyomású is. szóval ezeket sajnálnám beáldozni.
2056-ot nézegettem, de gyanitom oda már az injektor rendszer nem lenne elég. ha mégis, akkor ha marad a jtd abba vszeg belevágok.
A 140 lovas 147 váltóján agyalok még, mert az rövidebb
Olajhűtő esetén mire gondolsz? esetleg 1 link? köszi
Zolibácsi06-04-2021 22:16:37 // 10583
Most a gyári turbó van meghibridesitve. Kb 220 le lehet szerintem de megy úgy mint a 159 2.4 JTD Garrett 210 (250) lovas manky chippel, ha nem jobban is.
Most kap egy front coolert és egy aftermarket verseny olaj hűtőt.
Nagy fékek és billstein futómű már alatta.
Egyenlőre így marad, de ha asszony nem figyel egy kicsit akkor rendelek egy 2060as szettet a jtdperformace től.
Elvileg majd még egy erősebb üzemanyag pumpa kell, mert a kocsi eu4 és és a porlasztók azok ugyan azok mint a 2.4 jtdmben .
De idén már nem akarok hozzá nyúlni, majd ha leesik a turbó.
Egyenlőre meg vagyok így is elégedve vele 330e és 530e nem volt ellenfél. YouTube on van par video a kocsi rol
Most kap egy front coolert és egy aftermarket verseny olaj hűtőt.
Nagy fékek és billstein futómű már alatta.
Egyenlőre így marad, de ha asszony nem figyel egy kicsit akkor rendelek egy 2060as szettet a jtdperformace től.
Elvileg majd még egy erősebb üzemanyag pumpa kell, mert a kocsi eu4 és és a porlasztók azok ugyan azok mint a 2.4 jtdmben .
De idén már nem akarok hozzá nyúlni, majd ha leesik a turbó.
Egyenlőre meg vagyok így is elégedve vele 330e és 530e nem volt ellenfél. YouTube on van par video a kocsi rol
Csabo2206-04-2021 22:00:25 // 10582
Erről a 2060-ről mesélhetnél 1 kicsit, ha van időd ;)
Mennyit tud most kb a kocsid?
Mennyit tud most kb a kocsid?
AlfaGT06-04-2021 15:55:07 // 10581
Köszi a választ. Igen, az 1,8 as TS-en is vannak záródugók, akkor ide simán be lehet iktatni. Én csupán hőfokmérőt szeretnék, de az óra elhelyezése bajosabb lesz. Amit írtál a rádió alatti dolog ideális lenne, csak nekem már be van építve egy 2 din-es fejegység. Egyenlőre a bal oldali légbeömlőbe való beépítést látom a legjobb megoldásnak, de ez még nem végleges.
Arslan06-04-2021 08:52:25 // 10580
Szia! Bár 156 jts-be de épp nem rég raktam olajhőfokot és olajnyomást. Az olajszűrő talpán van két m18x1.5 záródugó, annak a helyére vettem menetátalakítót oda ment a szenzor és az olajgomba. Azt hiszem 1.8-nak is vannak dugók ott. Blogomban találsz képet. Ha raksz olajnyomást is, figyelni kell rá hogy a hőmérséklet szenzort beljebb tudd tekerni, mert különben összeérhetnek. Gt-ben az órák helye sem probléma mert ha kiszeded a rádió alól a pohártartós vackot, az 1 din, ami pontosan három db 52 mm-es óra.
Zolibácsi06-04-2021 08:40:33 // 10579
Remélem a bose rendszernél menni fog a kék csatis kábel. Egyébként ahogy olvasgattam fejegység cserenel pont azért kell bose adapter hogy csökkentse a jelszintet amit a nem gyári rádió kiad. Ebből azt gondolom hogy kék csatis keresztül a jacknek majdhogynem mindegy a jelszinte, mert a gyári rádió úgy is felül vezérli
Zolibácsi06-04-2021 08:35:23 // 10578
Köszi, igen androidos eszközt nem veszünk 2gb/32ram alatt.
Nem szedtem meg szét, hogy a gyári Bluetooth hogy van bekötve, de remélem nem a kék csatira. Viszont ezek a gyári Bluetooth megoldások csak telefonálásra jók, zene streamelesre nem.
Nekem perpill már az elég lenne ha a kék csatis kábelt Jack dugoval a végén működésre bírom. Aztán mehet telefonrol a zene.
Ha nem jön össze akkor kénytelen vagyok invesztálni egy androidos fejegységbe. De sajnos válogatós vagyok viszont több száz ezerért sem adnék érte. Akkor inkább marad a mostani és azt a pénzt elkoltom egy Garrett 2060ra :)
Nem szedtem meg szét, hogy a gyári Bluetooth hogy van bekötve, de remélem nem a kék csatira. Viszont ezek a gyári Bluetooth megoldások csak telefonálásra jók, zene streamelesre nem.
Nekem perpill már az elég lenne ha a kék csatis kábelt Jack dugoval a végén működésre bírom. Aztán mehet telefonrol a zene.
Ha nem jön össze akkor kénytelen vagyok invesztálni egy androidos fejegységbe. De sajnos válogatós vagyok viszont több száz ezerért sem adnék érte. Akkor inkább marad a mostani és azt a pénzt elkoltom egy Garrett 2060ra :)
DKori06-04-2021 06:25:14 // 10577
Szia!
Valamennyi tapasztalatom mindkét megoldással van, hátha segít: :))
Feleségem mostani (OFF) autójába ilyen 2DIN-es Androidos fejegységet szereltem be tavaly nyár elején, mi azóta megelégedéssel használjuk, a hangzás hallhatóan jobb lett, mint a gyári CD-s fejjel, hangszórók maradtak a gyáriak (igaz ez nem Bose). Objektíve negatív tulajdonsága, hogy a sebessége eléggé lassú (1GB RAM-os, ezt kicsit bánom, mindenképp erősebbet vegyél), kell neki vagy fél perc mire bebootol megtalálja a WiFit, Bluetoothot stb...de onnan már szépen teszi a dolgát (Waze közben is streamel gond nélkül, nem akad stb.), valamint a rádió vételi érzékenysége pocsék (speciel mi a lassúságán annyira nem akadtunk fel, rádiót meg nem igazán hallgatunk, szóval nekünk ez kevésbé fontos a szempontrendszerben).
A GT-ben pedig volt egy bluetooth modulos Yatour-om anno, én raktam bele :) ~tökéletesen tette a dolgát, megmarad a hangzáskép/minden, cserébe csak egyesével tudsz trackeket léptetni, nincs ugye radiotext, a kihangosítója használatához meg ugyanúgy CD-tárra kell az SRC-t tenni, magától nem vált át ugye...na de ezekkel együtt is nagyon élhető. :) A gyári bluetooth kihangosító az egy külön cucc nem a fejegységgel van összekapcsolva (csak azért kérdem mert eddig azt hittem, hogy olyan mint a Blue & Me >>> zene streamelésre is jó nem csak telefonálásra)?
Valamennyi tapasztalatom mindkét megoldással van, hátha segít: :))
Feleségem mostani (OFF) autójába ilyen 2DIN-es Androidos fejegységet szereltem be tavaly nyár elején, mi azóta megelégedéssel használjuk, a hangzás hallhatóan jobb lett, mint a gyári CD-s fejjel, hangszórók maradtak a gyáriak (igaz ez nem Bose). Objektíve negatív tulajdonsága, hogy a sebessége eléggé lassú (1GB RAM-os, ezt kicsit bánom, mindenképp erősebbet vegyél), kell neki vagy fél perc mire bebootol megtalálja a WiFit, Bluetoothot stb...de onnan már szépen teszi a dolgát (Waze közben is streamel gond nélkül, nem akad stb.), valamint a rádió vételi érzékenysége pocsék (speciel mi a lassúságán annyira nem akadtunk fel, rádiót meg nem igazán hallgatunk, szóval nekünk ez kevésbé fontos a szempontrendszerben).
A GT-ben pedig volt egy bluetooth modulos Yatour-om anno, én raktam bele :) ~tökéletesen tette a dolgát, megmarad a hangzáskép/minden, cserébe csak egyesével tudsz trackeket léptetni, nincs ugye radiotext, a kihangosítója használatához meg ugyanúgy CD-tárra kell az SRC-t tenni, magától nem vált át ugye...na de ezekkel együtt is nagyon élhető. :) A gyári bluetooth kihangosító az egy külön cucc nem a fejegységgel van összekapcsolva (csak azért kérdem mert eddig azt hittem, hogy olyan mint a Blue & Me >>> zene streamelésre is jó nem csak telefonálásra)?
Kócosw06-04-2021 06:00:04 // 10576
Nekem egy navis clarion van bent jelenleg, es az valamit kever a a rendszerben ugyanis orat nem tudok beallitani mert a menüben a plusz gomb nem működik valamiert. Járt mar igy valaki?
berobbantam06-04-2021 05:46:55 // 10575
Szia.
Én kijártam ezt az iskolát🤣Jó a mini iso de sose lesz olyan mint egy rendes fej.Ég és föld a kettő.Az enyémbe nem volt bose.A sima gyári rádiónak meg eleve kicsi a kimenő teljesítménye.
Én kijártam ezt az iskolát🤣Jó a mini iso de sose lesz olyan mint egy rendes fej.Ég és föld a kettő.Az enyémbe nem volt bose.A sima gyári rádiónak meg eleve kicsi a kimenő teljesítménye.
Zolibácsi05-04-2021 23:32:16 // 10574
Köszi, ezt a kék kábeles dolgot kipróbálom
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?