Forum >> GT coupé

Alfa GT-Csaba15-08-2010 22:18:53 // 6372
Az a baj hogy csak a megvétel után derülnek ki dolgok amik az ember örömét egy kicsit elrontják!Én is megvettem 47000km-rel és amikor szervizben volt kiolvastattam az agyát és akkor ért a hideg zuhany!Kiderült hogy 0 km van a kocsimban ami azt jelentette hogy már piszkálták.Ha ezt előre tudná az ember nem adna érte 3,6millkát!
Sporter15-08-2010 22:17:45 // 6371
Nagyon jól viseli, a végén még ő is akart menni 1 ilyen gyors kört, de mondom ááá még leégeti a kuplungot :D
BeeGee15-08-2010 22:12:20 // 6370
Nem ismerős, de gyanúsan olcsó.

ha nincs semmi vaj a füle mögött, akkor menjen a ..ba hogy ennyiért vesztegeti.. :)
rsi15-08-2010 22:09:07 // 6369
Átverés az egész világ...:-(
Alfa GT-Csaba15-08-2010 22:05:40 // 6368
Szerintem ebben is van valami kamu!Lehet hogy céges gép volt csak az órásmester profi volt,vagy már szarrá volt tőrve nem véletlenűl!Én ennyiért vettem az enyémet 4 évesen tavaly 47000km-rel amit még én is kétlek hogy valós lenne!
BeeGee15-08-2010 22:04:59 // 6367
Szép adatok :) Én sose tudtam lemérni normálisan.
Asszony jól viseli az ilyesfajta időtöltést? :)
rsi15-08-2010 21:43:31 // 6366
Sziasztok!

Ezt a kocsit ismeri valaki???

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.9_jtd_16v_q2-4061671

Szép-szép, de egy cseppet olcsónak tűnik, meg a 10.400 km sem szokványos...


Üdv!

rsi
Sporter14-08-2010 12:44:47 // 6365
Már régóta terveztem, hogy meg kellene mérni (nagyjából) mennyi a gyorsulás 0-100 km/h-ra a gyári adathoz képest, ami 9,6 ms-nek van megadva ha jól tudom.
Ketten ültönk a kocsiba, én vezettem a barátnőm pedig nézte a mutatót mikor éri el a 100-at és persze közbe nyomogatta a stoppert :)
A legjobb idő 7,43 a legrosszab 8,35 ha jól emlékszem :) Kb. ezt vártam, úgyhogy elégedett vagyok. 4 kört mentem, de úgy érzem egyik se volt tökéletes indulás, de 7 alá tuti nem tudnék bemenni. Sokat segít a Q2 is, mert már kettesbe betapad rendesen, és pont a hármas végébe van meg a 100.
Sporter11-08-2010 13:14:45 // 6364
Valószínűleg erősen veszteséges a gyártósort fenntartani :S
Tibe11-08-2010 11:54:12 // 6363
Én a Brerán vagyok kibukva, mivel leállítják annak a gyártását is.... miért??
Szilárd10-08-2010 15:46:25 // 6362
Ez sajnos már nem volt újdonság:(((
raga10-08-2010 15:30:29 // 6361
pe-Ti03-08-2010 18:37:31 // 6360
Üdv!
Autókeresés közben elgondolkoztam mi lenne ha vennék inkább egy GT-t ami mindig is tetszett (159-t keresek de nem igazán találok vételre érdemes darabot ill. kezd elmenni a kedvem a dízeltől) annyiban kérném a segítségeteket, hogy az 1,8 vagy a 2,0 JTS a jobb választás? A futómű mivel 156 származék ugyanolyan beteges (lengőkarok, szilentek)? Mennyire "használható" a második üléssor, csomagtartó (tisztában vagyok vele, hogy nem ez a lényeg egy ilyen autónál de lehet a közeljövőben bővül a család úgyhogy erre is gondolnom kell)? Ha valaki tud megvételre érdemes darabot szóljon (előny a kevés km!)Előre is köszi!
Blade06-07-2010 15:52:54 // 6359
Ott a versenynaptár, meg tudod nézni hogy milyen versenyek lesznek még és mikor, egyébként Vallelunga a következő:))
Satan06-07-2010 15:11:30 // 6358
Értem én... :) Próbáltam is megszeretni erősen, de az lett a vége, hogy bebriggyentettem a Race07-et és toltam egy 15 körös Monza futamot. :)

Tudom hülyén hangzik, de nekem az volt a legnagyobb bajom, hogy túlságosan betapadnak az autók. (Mintha még lenne egy nehezebb nehézségi fokozat, amit nem vettem észre.) Kicsit olyan érzés volt, mint anno a Geoff Cramond féle F1GP4-vel tolni F1-es autókkal. Amik íven maradnak ha az optimális tempóval mész, és leesnek róla ha picit gyorsabban. De hiányzott a kettő közti átmenet, a korrigálás lehetősége, amitől olyan igazi életszagú lesz a dolog. Melyik pályát toljátok majd Suzuka után?
Tommi06-07-2010 13:14:56 // 6357
Dehogynincs :) Csak a forgalom elég szar volt, a 20 perces videoból van kb 3 perc, ami izgalmas :)
Blade06-07-2010 12:20:16 // 6356
Lehetne vitatkozni azon hogy melyik miben jobb vagy rosszabb, de hidd el, az rF-el semmi gond sincs:)
Satan05-07-2010 21:31:42 // 6355
Hátizé.... Valszeg most szentséget fogok törni, de férfiasan bevallom, hogy nem nagyon győzött meg az rFactor. Főleg a Race07 után, a fizikai model meglehetősen spártai. Szentségtörés kettő. Még az NFS Shift is bünteti szegényt.

Ennek ellenére igyekszem rávenni magam még egyszer-kétszer, hátha beleszokom, de a suzukai történetet egyelőre biztosan kihagyom.

Azért köszi az invitálást. ;)
Halesz05-07-2010 16:15:36 // 6354
De még mindig ritkább, mint a fekete és a piros GT-k :)

Ez a tuning GT fent van Facebookon is...
http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/alfa-gt-LIQIDSNAKE/117739052161?ref=ts
Blade05-07-2010 16:05:59 // 6353
Nem késtél le semmit, évad közben is lehet jelentkezni, mint ahogy múlt héten ketten is megtették:) Az oldalról mindent le tudsz tölteni, az rF-et is , modot is és a pályát is. Csak fel kell telepitened és kész:)
Mugelloban motorral voltam, ott a video:))
Satan05-07-2010 16:01:33 // 6351
Köszi. :)

Akkor bejött az előzetes tippem 3:00-t illetően. :) Szívesen mennék egyszer ugyanitt egy combosabb autóval is, de egyelőre ennyi élménykupac elég volt.

Ezt a GT-t pedig már nem szívesen bántanám, polgári autónak vettem, rosszalkodni ott volt a 145, amíg el nem halálozott szegény. Azért a nyár végi alfás szlalomra elviszem címvédeni, ezzel a futóművel gyerekjáték lesz... :)

Előbb utóbb pedig csak kell építsek megint egy játszós autót, mindössze annyi hiányzik, hogy valami botanikus odafent a parlamentben intézze el végre, hogy virágozzon a gazdaság, és a cégek rohadásig tömjék a szervertermeiket jófajta szerverekkel... :)

Az amore racing-et anno nézegettem, de egyrészt lekéstem a jelentkezést a bajnokságba, másrészt nincs meg a progi amivel ti toljátok. Én a Race07-et tolom/toltam Alfával, illetve anno a Live for Speed-et, de ott ugye nincs Alfa. :) (Csak rengeteg aranykezű magyar akik csúnyán büntették a nemzetközi mezőnyt.)

Da ha van nyílt pályázás, vagy gokart, akkor szólj kérlek, vevő vagyok rá. (Bár a gokarthoz kicsit sok a túlsúly, utálom amikor a 60 kilós egybelűek úgy húznak el az egyenesben, mintha minimum fénysebességgel mennének... :) )

Mugelloban is motorral voltál? Vagy az elképesztően gyönyörű bianco GTA-val? :)
Blade05-07-2010 15:41:50 // 6350
Oké, várom, engem érdekel:) A Californiáról nincs video?
Blade05-07-2010 15:41:06 // 6349
Ez még egyenlőre terv, de előrehaladott állapotban van:) Örülök hogy érdekel, időben meg fogsz tudni mindent!:))
Tommi05-07-2010 15:36:41 // 6348
Felteszem majd én is a monzai videomat, bár az nem annyira izgalmas, mert az első felvezető körben készült :)
Sporter05-07-2010 15:34:44 // 6347
A nyílt napok + a gokartozás engem is nagyon érdekelne :)
Blade05-07-2010 15:14:10 // 6346
Na meg is néztem, nagyon jó mindkét video!:)) Néztem a köridőket, a legjobb azt hiszem (azok közül amiket mértem) 3:03 volt:)
Én is szeretek pályázni, főleg motorral. Monzában nem voltam még, de Mugelloban már igen:)) Láttam a videón hogy eléggé beleéled magad, akkor érdekelhet ez a site is:) Valószinűleg mi is szervezünk majd autós nyilt napokat különböző versenypályákon, hamarosan:)) Valamint gokartos napokat is:))
Satan05-07-2010 14:45:22 // 6345
FTP access for dummies. :) De még pont elcsíptem és felszaladtam vele, mielőtt az enyészeté lett a post.
Blade05-07-2010 14:41:45 // 6344
Mi ez, mi volt kiirva?:)
Blade05-07-2010 14:40:49 // 6343
680MB az nem olyan sok, 20mp alatt lejött:))
Kiváncsi vagyok..:)
Satan05-07-2010 14:27:02 // 6342
Fent.
Satan05-07-2010 14:13:38 // 6341
Ehhh... 680MB. Erre azt hiszem rá lehet sütni a "csak fanatikusoknak" címkét. És itt bent a cégnél nincs is semmit amivel össze tudom kicsit tömöríteni...

A Milano 100/Satan... könyvtárba töltöm, kb. 10 perc amíg felmegy. Előre is elnézést a párom szabadszájú stílusáért, miután kiszálltunk természetesen jól elvertem és parazsat tettem a nyelvére... :)
Satan05-07-2010 13:49:41 // 6340
Gyors. átkonvertálom alami élhető formátumba és már töltöm is. Köszi a segítséget.

Illetve hétvégén feldobtam egy klippet a hétvégéről az Amore facebook oldalára, de valaszeg feldobom az is az FTP-re.
Seriff05-07-2010 13:44:14 // 6339
Ezt szerintem ide nem kellett volna kiírni.
Vikking 31105-07-2010 13:37:04 // 6338
(Az Alfa Amore tag oldalán a bemutatkozásban megtalálod! :)
Satan05-07-2010 13:31:05 // 6337
Akkor most bemutatnám a szegénységi bizonyítványom... :)

A címet kisakkoztam, hogy ftp.alfaamore.hu, de a login/pass rész már nem ment. A felhasználói adataimmal nem enged be, gondolom van valami generikus cucc. Help pls.
Satan05-07-2010 13:25:03 // 6336
Más. A 2.0TS-ben hosszabbak az áttételek. Bár lehet, hogy gyárilag csak a 4/5 hosszabb, de már nem emlékszem milyen volt a QV-m alapból. A végén már volt a váltójában áttétel 1,9-es dízel FIAT-ból is... :) De majd nézd meg a videót, a végefelé vérzik el a Mito. (Bár utána lelkesen töltötték neki a digók, de csak akkor értek utól amikor sárga zászló miatt vissza kellett vegyek a parabolica előtt, utána pedig kijöttem, mert véget ért a móka.)
Blade05-07-2010 12:17:02 // 6335
Mondjuk az Amore ftp.re feltolhatnád a videót, azért van:))
Seriff05-07-2010 11:40:49 // 6334
Sofőrhiba :D Néha érdemes 3500 fölé is pörgetni ;PP
Szilárd05-07-2010 11:35:31 // 6333
Érdekes amit írsz az 1.4T MiTo-ról,mert amikor mi Ollah-val pályáztunk,akkor kigyorsításoknál esélyem nem volt,hogy utólérjem(mindig elnyúlt).
Lehet,hogy az 1.8TS-nek más a váltóáttétele?
Tommi05-07-2010 11:31:50 // 6332
A kedvenc monzai fotóm :)

Tommi05-07-2010 11:29:47 // 6331
Én is csináltam onboard felvételt Charlie kolléga kamerájával, a héten hozzám kerül és feltolom majd valahová :)

Nekem életre szóló élmény volt Monzában menni és nem az volt a lényeg, hogy kinyomjam a szemét (na jó, pár taposós kör azért volt :) ), hanem önmagában az érzés, hogy a világ egyik leghíresebb F1-es pályáján mehetek saját Alfával, olyan 70-80 éves veteránok társaságában, amiket máskor csak múzeumban, körbekerítve láthatok. A veterán sofőrok nem voltak szívbajosak, sok "öreglánynak" kinyomták a szemét, nem kímélték a sokéves technikát :)))
Satan05-07-2010 11:25:19 // 6330
No igen, annak ellenére, hogy igyekeztem mindenhol a legrövidebb féktávokat venni, hogy a lehető legtöbbet hűlhessen a technika két kanyar között, még így is lekvár lett a fék a végére. :)

Ha találok egy olyan megosztót ahova feltölthetek 30 perces videót, akkor feldobok majd némi onboard anyagot, egészen mókás. (Vagy megvágom kicsit.)

Úgy ettük a kis 1.8TS-sel két személlyel a jobbbnál jobb autókat (és fakezűbbnél fakezűbb sofőröket), hogy csak úgy fütyült. :) Volt egy holland srác egy 3.0 V6 GTV Spiderrel, aki nehezen adta magát, de 3-4 kör után a variantében vérte megfogtam és után már nem tudott beérni. :)

Rajta kívül még egy lelkes olasz páros volt akiket már a predockban kinéztem mert olyan bunkó módon tolakodtak. Ahogy kell, göndör olajos haj, bunkó stílus, Mito 1.4 Turbo, mikrofonos csillió eurós Rally bukó minkettőn. Esélyük nem volt. :)

Összevetve: Pályán is zseniális a GT futóműve, a gyári Bridgestone Potenza nagyon szépen vette az akadályt (csak a végére melegedett el), és a kis 1.8TS is lendületesen muzsikált, ez főleg a kigyorsításoknál volt meglepő, amikor azok a V6-ok nem is nyúltak annyira, mint hittem, és kis 1.4T úgy maradt le, mintha behúzva hagyta volna a kéziféket... :)
Tommi05-07-2010 09:54:01 // 6329
Halesz!

Milánóban nem volt akkora szám a fehér GT, ez csak egy fotó a sok közül :)))



Ez meg érdekes tetőfestés, nálam már a cicás kategória határát súrolja :)

Blade23-06-2010 12:22:07 // 6328
Azért csak óvatosan, mert én anno még a 156GTA-val voltam a H ringen, és a 3.kör elejére full elfogyott a fék. Monza fék szempontjából is brutális pálya, ott szerintem nem kell 3kör a féknek...Ráadásul végsebességet is lehet ott menni,amit a Hringen nem:)
Satan23-06-2010 10:45:03 // 6327
Sátán + GT Coupé ma este menni Autodromo Nazionale di Monza, hogy a WTCC AR156-ok 2:00 körüli pályaidejét 3:00-ra rontsa nagy lelkesedéssel.

Remélem az aktus után lesz mivel mennem szombaton a Fiera di Rho-ra, mert nem vagyok biztos benne, hogy a kezemben egy törött GT scudetto-val és egy meghajlott rendszámmal beengednek... De nem festem magamat a falra... ];{)>
Satan08-06-2010 15:11:24 // 6326
Az itteni beszámoló gyak. elmond mindent, illetve találsz még cikkeket pl. a totalcar-on és olvastam valahol egy lehúzós kritikát is, gondolom valami BMW fan írhatta, meg sem jegyeztem hol volt.

GT-s szemszögből annyi kiegészítés, hogy bár nekünk is volt külön parkolónk a Brera-sokkal közösen, de 3-nál több GT nem nagyon állt sehol egymás mellett, inkább mindenki ment a vegyesbe. :)

A programok, jó idő, jó társaság, AR Montreal és új Giulietta mellett azért megemlíteném Dolhai A. tisztes helytállását is, aki Guiletta premier előtt az utolsó nóta magas "cé"-jének kiéneklése közben egy olyan zakót vágott a színpadon amitől én tuti lent maradok... De becsületére legyen mondva, hogy felállt tartani a vörös brokátot a Giulitta premierhez és még egy kényszeredett mosolyra is futotta... :)
dyRo07-06-2010 09:29:02 // 6325
Én arra gondoltam amit a linkelt első sorában ír:

"Az Alfa Amore rövid sajtóközleménye a rendezvényről. Hamarosan bővebb beszámolóval, sok-sok fényképpel és videókkal jelentkezünk!"
dyRo06-06-2010 19:34:43 // 6323
Halesz: mikó lesz City beszámolóóó? Sajna nem tudtunk menni, és kiváncsi vagyunk mik történtek! :D

TC-sek beelőztek...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.