Forum >> GTV-GTA

BeeGee04-02-2014 16:58:56 // 97814
Gazzella Racingnek tényleg jó árai vannak, de legyél óvatos vele.

Én fékeket rendeltem tőlük és jó egy hónapot vártam rá a pár nap helyett. A boss aranyos, lyukat beszél a hasadba, de attól még nem mondja meg az őszintét és se árú se lóvé. A külföldi fórumokon sok panaszt olvasni róla.

Szilentekkel kapcsolatban én nem vagyok meggyőzve, állítólag a hátsó futómű passzív kormányzása mehet rá.
Martika8304-02-2014 16:04:31 // 97813
Egyébként a Gazzella Racing-től rendelve 76.000 HUF postával együtt a teljes hátsó PF szett.
Ollah04-02-2014 16:03:02 // 97812
Köszi!
Grando04-02-2014 15:37:16 // 97811
Én is. :D
A kemény (esztergált) műanyag szilentekkel kapcsolatban egyébként valóban említ ilyen jelenséget a gyártó is. Illetve megfordult ilyesmi jellegű alkotás Zénél is, de nem PF. Amennyit valóban kell, annyit remélem, hogy enged ez is. :)
Azért az vigasztal, hogy nem én leszek a világon az első "űrmajom", aki ilyet pászíttat az autóba.
Martika8304-02-2014 15:28:11 // 97810
20-977-73-85, CÍM
Ollah04-02-2014 15:17:57 // 97809
Zéhez adnál nekem kérlek kontaktot? (Név, cím, telefonszám.)
Köszi!
Martika8304-02-2014 14:56:47 // 97808
Hmmm. Most bennem is aggályok ébredtek a PF-el kapcsolatban, mert a legtöbb tényleg nem sima mezei szilent, hanem úgynevezett "csuklós gumicsapágy" cucc amiben a belső persely 30-40 fokot is el tud fordulni.

Tegnap voltam Zé-nél, azt mondta pont emiatt felejtsem el a PF-et, mert eldeformálódnak a karok, ugyanis nem tudnak úgy mozogni a PF miatt ahogy megtervezték. Továbbá fel van neki írva valahova, hogy pontosan milyen szabvány-méretű "csuklós gumicsapágy"-ak kellenek. Majd egyszer talán megtalálja a listát. :)

Viszont a 4-esek és 8-asok helyére tuti, hogy lehet PF-et tenni, sőt talán az 5-ös és 6-os helyekre is, mert ott sima szilentek vannak (PF ábra). Tehát csak a csonkállvány felöli végekkel van gond.

Az is eszembe jutott, hogy ha a csonkállvány felöli végekbe mezei "csuklós gumicsapágy"-at rakok a többi helyre meg PF-et, akkor a PF nagyobb keménysége miatt a gumicsapágyak sokkal nagyobb terhelést kapnak és sokkal gyorsabban el is öregednek. :S

Én Grando-nak drukkolok..! :D
[k i z z o]03-02-2014 22:11:45 // 97806
Hangosabb lesz, hajtás, futómű zajok sokkal jobban bevezetődnek, de megszokható.
Grando03-02-2014 21:55:16 // 97805
Oké. Azt hiszem, ezt most már végképp túlragoztuk, illetve most már nem is értelek. De nem baj, ilyen kicsinységen nem akadunk fenn. :D ;)
Piritu - 1.000.00003-02-2014 21:35:24 // 97804
Itt 5-3-6-7.
A Powerflex.hu képe alapján sima, nem "uniball".
Piritu - 1.000.00003-02-2014 21:32:50 // 97803
Ugyan az enyém nem újabb, de a 5-7-13-as mindegyik ilyen izé.
Tudomásom szerint amit belinkeltem pont jó oda, csak a belső oldalon kell egy kicsit leesztergálni belőle.
GTPeti03-02-2014 21:32:21 // 97802
Kíváncsian várjuk az eredményt!


Nekem ma is csalt egy kis mosolyt az arcomra az autó. Pedig csak rendeltetésszerűen indultam el vele a lámpánál. :)
Grando03-02-2014 21:07:55 // 97801
Ja, várjál! Te melyik 5-ösre gondoltál? Az e-bayes-re?
Na mert újabban állítólag az is "uniball" megoldású, ami a PF ábrán az 5-ös:

Na de mindegy, PF lesz mindenhol, és kész! :)
Grando03-02-2014 21:02:35 // 97800
Ezt Arno is mondta, hogy az újabbakban már ott is az van. De talán a 3 és a 7 is az eredetileg - legalábbis az e-bay-es sumák szerint biztosan. Ezek a kerékoldali pozíciók:


Na éppen ezért én is nagyon kíváncsi leszek a rendszerre. Meg arra is, amit a PF állít, azazhogy a zajelnyelés ugyanolyan, mint a guminál...

Ma egyébként ilyeneket kaptam, úgyhogy lassan összeállnak a darabok:
:D
Piritu - 1.000.00003-02-2014 20:40:31 // 97799
Az 5-ös számúra kíváncsi leszek, hogy hogyan muzsikál. Az eredetiben az nem szilent, hanem G szem (vagy mi a franc a neve).
Grando03-02-2014 18:44:45 // 97798
A powerflex.hu-n megtalálod az árakat. (A powerflex.co.uk-n meg a kintieket.) ;)
Hermész 8803-02-2014 18:24:17 // 97797
Szia , meg irnád mennyi volt a szilent szett ?
Grando03-02-2014 13:15:00 // 97796
Na ja. Nincs szöszmötölés, adunk az érzésnek. :D
Ez már van akkora beavatkozás, hogy érdemes dokumentálni, úgyhogy körbe lesz fotózva a folyamat. :)
A pestiektől rendeltem meg, mert így jött ki jobban a dolog (a borsosabb ár ellenére).
Martika8303-02-2014 10:34:02 // 97795
Erről van szó..! Legit upgrade..! Majd csinálj képeket..! Hol vetted a hátsó PF szettet, GazellaRacing..?
Ollah03-02-2014 09:12:21 // 97794
A mókust meg diszkriminálja... :P
Ollah03-02-2014 09:11:53 // 97793
Nekem az volt a furcsa, hogy túl hegyes. De simán lehet reális, csak - nekem - szokatlan.
VaG31-01-2014 18:43:58 // 97792
Lehet;)
VaG31-01-2014 18:43:28 // 97791
Fellebbezésnek helye nincs!!! A szerepkörök és feladatok kiosztva:) mindenki tegye a dolgát!!!;))
Grando31-01-2014 18:39:26 // 97790
Áhhá! Akkor te vagy az emlegetett ember! ;))
VaG31-01-2014 18:37:44 // 97789
Nekem is Szatyi csinálta!!!!;))
Grando31-01-2014 13:57:15 // 97788
Na én utánanéztem. Nem az a baj, hogy nem szállít Magyarországra. Az e-bay-en hozzá intézett kérdésre annyit válaszolt, hogy Bitte, keressem meg mail-ben. Ennyi. El is küldtem neki a kérdéseimet és a listát, hogy mi kéne. Erre visszaküldte ugyanazt, csak melléírta az árakat, meg hogy posta: 16 euró.
Úgyszólván nettó svihákságot gyanítok a háttérben, úgyhogy jobbnak láttam inkább annyiban hagyni a dolgot. Ekkora összeget nem küldözgetek csak úgy a "levegőbe". Szóval nem tudom ajánlani az embert. :(

Na úgyhogy addig keresgéltem, meg agyaltam, hogy mégis a Powerflexnél lyukadtam ki. Meg is rendeltem a teljes hátsó készletet.

Kommunikáció ötös, új csapat viszi a boltot, nagyon lelkesek és előzékenyek - bár amennyire tudom, a régivel sem volt gond.
Még bevárok 1-2 alkatrészt (jobb és bal oldali kapcsolórúd és villa-gömbfejek, illetve új lengéscsillapítók stb.), aztán Szatyinál indul a műtét. A lengőkarok a beszerelés előtt átesnek majd egy homokszórásos-szinterezéses kezelésen.
No hát kíváncsi leszek... :)
Seriff31-01-2014 13:27:28 // 97787
Max nyuszi :DD
Seriff31-01-2014 13:27:05 // 97786
Nekem is feltűnt a dolog, de úriemberként továbbléptem :D
BeeGee31-01-2014 12:59:07 // 97785
Nem vagyok olyan bubus, mint Te, de nem az a zavaró, hogy más a skálázása a tuningolt görbének és teljesen eltorzította a görbét?

A csúcsértékek kb stimmelnek:

max power @6425 (nálad: 6250, nálam:6200 )
max nyuszi @4365 (nálad: 4750, nálam: 5490 {de 4900tól indul a tető})
Ollah31-01-2014 12:11:44 // 97784
Mert VaG egy szent ember. ;P
És ez különösen igaz akkor, ha Gál Noémit nézegeti, és közben valami rejszről is szó van. :D
Ollah31-01-2014 12:10:40 // 97783
Te nézed a Gál Noémit és én rejsz? :P
Részemről készen állok, különös tekintettel a tényre, hogy - egyelőre még - lakhelyemhez igen közeli helyszínről beszélünk.

Kodot fel akartam hívni kb. egy éve, mert láttam szembe jönni a Lajos utcában (mindketten "fedett" gépjárművel közlekedtünk), de nem volt benne a száma a sokszorosan cserélgetett telefonomban. :)
Ollah31-01-2014 12:01:58 // 97782
A mindenit, az jó drága! Persze biztosan jó is.
Tuti, hogy megfújják a gyári belsőt 0,3-0,6 között valamivel. És ahhoz, hogy 226 lóból csináljanak (papíron) 300-at, ahhoz ennél jobban nem is kell feltölteni.
Egy Ross Racing dugósor ~1000 USD; az már tényleg nem fér bele egy 5500 GBP-s árba.

Biztosan profik, és talán nem kishazánkból kellene kiindulni, de az itthoni tapasztalatok alapján a marketing osztályuk is erős. :) (Kb. mint a Novitec.)

Hol készülnek komoly dolgok? Az ember folyton csak a látható cégeket találja meg, de melyikek a jók? Mármint Alfában persze. :)
Aki nekem annak tűnik, az Stephan Lenior a Squadra Tuning-nál, illetve Kriszking említette őket:
http://www.ps-schulze.de/de/

Érdekes a 3.7 conversion:
http://www.ps-schulze.de/de/artikelliste/kategorie/alfa-156-gta.html

8500€ + cseremotor. :O Az nem 5490 GBP... :)
Mondjuka nyomatékgörbéje érdekes, nem? A gyári valami ilyesmi:

Seriff31-01-2014 11:35:58 // 97781
Miért Te kaptad Noémit? :D
VaG30-01-2014 22:28:30 // 97780
Viszonylag jobb időt:) konkrétan amikor nem fagy be a fenekünk….. és tudunk normálisan beszélgetni a szabadban, mint a fast és furulya filmekben;))
Majd nézzük az időjósokat és kitűzzük a találka időpontját… én nézem a Gál Noémit… Ollah te a Reisz Andrást…. A Seriff pedig majd az Aigner Szilárdot figyeli… és majd összehangoljuk és szintetizáljuk a jelentéseket, és ezek alapján kitűzzük a tervezett céldátumot… és lehet hétvége is és akkor Skrisz is odaér… és addigra Francit is előkerítjük… tényleg mi hír róla…..??
[k i z z o]30-01-2014 19:43:59 // 97779
A kicsi rotrex 2200USD, lehet, hogy rátöltenek a gyári sűrítésre, de ha trógerek, akkor a dugattyút faragják meg, mert gyári sűrítés sokat nem bír el, mindenképp le kell menni vele.

Az autodelta manapság szerintem erősen marketing, a komoly dolgok nem ott készülnek.

De talán csak nem részleteznek mindent és profik:)

Minden esetre optikában erősek:)
SKrisz30-01-2014 09:38:26 // 97778
Na ez meg az abszolut támogatott ötlet! :-) Girora fel! :-))
BeeGee30-01-2014 09:37:28 // 97777
Tényleg lehetne valami, mert tavaly semmi sem volt.
Egy Girot is szervezhetnénk..
SKrisz30-01-2014 09:28:36 // 97776
Jó ötlet! :-) Csak legyen április 1 után, mert addig piroska nem tolja ki, az idigelenesen forgalomból kivont orrát a garázsból :-)))
Ollah30-01-2014 08:39:40 // 97775
Csak kíváncsi voltam, mennyire figyelsz. ;P
Egyébként meg ja, keltem a feszültséget. :D
Én nagyon örülnék egy ilyen találkozónak, mert legalább lenne módom - már ha a kedves tulaj megengedné - beülni egy V6 GTV-be majd' két év után. :)

A jó idő mit jelent? :)
Ollah30-01-2014 08:36:02 // 97774
Elkezdtem összeadni, éppen azért lepett meg, bár igazat adok Neked.
A kompresszor nem tudom, mennyibe kerül, de úgy feltételeztem, egy jó turbónál nem drágább, azaz max. 450K. Remap 150K náluk. Dugót nem cserélnek, sem tengelyeket, sem menő ECU nincs benne. Az injektor sor lehet még tétel, de (nekik) 200K-nál többe nem hiszem, hogy kerül. (Már ha cserélnek egyáltalán. Tehát vagy emelnek benzinnyomást vagy nincs 300 ló a 300 lovas konfig.) A legdrágább rész az egészben szerintem a Ragazzon rendszer, mert egy sima cat-back 1-2 dobbal 300K körül van. Leömlőstől simán a duplája, akár triplája, ha az utcáról esik be az ember.
Végülis anyagárra is kijön majd' 1,5 mill, "szerelékre" is elgurulhat némi apró, és ott van az Autodelta matrica, azaz ahogy írtad is, az angol jómunkásember bére, meg a nóháu.
Ez egy reális ár, ha az Autodelta csinálja, sőt, nem is drága. Nem annyira reális, ha Schulek Béla dobja össze e-bay-ről lőtt alkatrészekből. :)

(Viszont a saját 2.0 -2.4 projektemre visszagondolva talán megért volna még pár százast a know how, ha lett volna. Úgyhogy most árulom a megszerzett tapasztalatomat tanácsadás címszóval 100K HUF/megkezdett óra áron. :))
Seriff29-01-2014 21:14:33 // 97773
Ki szólított? :D
[k i z z o]29-01-2014 18:15:16 // 97772
A beépülőket számold össze, olyan 4500USD a Rotrex, 6 dugattyú, leömlő. Van azért rajta munka és a 4500USD -ben nincsenek tengelyek, injektorok, remap vagy ecu, mert a gyári nem tudja 100kPa felett, hacsak újra nem írták a MAF transzfert és van rajta egy 1000kg/h feletti szenzor. Szerintem reális. És még erre jön a ragazzon, autodelta, munkadíj, know how.
VaG29-01-2014 16:28:08 // 97771
Csöri pontosan idén jan. 17-én szólt hozzá a topichoz;)) én csak azokat soroltam most fel, akik már több, mint fél éve nem néztek be…
kelted itt a feszültséget;)))
Ideje lenne egy topic talit tartani a megboldogult Cora helyén lévő aucsannál:) habár a jó időt azért várjuk meg az alábbiak miatt:
1. ha jó idő van, akkor a totojások is oda tudnak jönni;))
2. az a két alak már el tudja majd hozni azokat az idegesítő kis motoros autókat….:)
3. a lenge öltözetű lányoknak tudunk segíteni az autóiknál, amíg nem érkeznek meg a kigyúrt barátaik, akik úgy néznek ki, mint a borotvált medve;)
4. körbe tudjuk járni az omszki tavat és gyönyörködhetünk a naturális szépségeiben:)
5. egyéb ami most nem jut eszembe….
6. ….
7. csak
Ollah29-01-2014 13:12:01 // 97770
:)
E85-özős Saab-tulajnak az van a szelepfedélre írva, hogy "cornpressor". Jópofa. :)

Csonka... a régi szép idők! Amikor még 8-on belül futotta a negyed mérföldet a GTV úgy, hogy bent szólt a tücc-tücc, kint meg a könyök... ;PPP

Meg Csöri. Meg a többiek, akiket a figyelmetlen és tapintatlan VaG kihagyott a felsorolásból. ;P
VaG29-01-2014 12:21:03 // 97769
Ne mán…:) az legalább 1010 lóerő, ha kompresszor van rajta;))
Csak a kék ledes világítás, ha neonos még többet hoz… plusz a swarowski (ez itt a reklám helye) kristályos szelepsapka, és a spinneres műanyag-króm felni és a sárga gyújtáskábel hoz 101 lóerőt….
Ollah öregszel… nem emlékszel, amikor ezeket a Csonkába lemértük….;) Seriff volt az eredeti tuning alkatrészek beszállítója a homasitától… és még az optikai tuning elemekről nem is írtam…. Azt majd mindenki nagy örömére egy következő posztban…
Jó hogy újra itt VaG-ok;DDDDDDDD
De elnökünket még jobb látni itt… már csak TarP, kod, Gio meg Csabee hiányzik;))
Ollah29-01-2014 12:14:36 // 97768
A 3.0 kompresszorosítása 5340 GBP. Az jó vastag 2 millió.
Biztos a matrica dobja meg a költségeket. :P
Ollah29-01-2014 12:06:41 // 97767
Hát, ööö, a keménytető bejön. :P
Én "magában" szeretem a GTV-t/Spider-t legjobban, de ha már optika, ez biztosan vakvágány.
Kénytelen voltam lejjebb görgetni a motortuning miatt, mert a bevezetőben annyi szerepelt, hogy +101 ló nagyobb injektortól, re-map-tól és kipufftól. De mielőtt elkezdtem volna trollkodni, jobban beletúrtam, és hát van ott egy kompresszor is. :)
BeeGee29-01-2014 09:24:37 // 97766


Láttatok már ilyen ronda Spidert :O

A motortuning mondjuk jöhetne :)
Link
BeeGee29-01-2014 08:58:26 // 97765
Valami hasonló volt már pár évvel ezelőtt, akkor egy pályázaton nyert vele egy formatervező diák, 166os utódjaként nevezte meg.
Nem kell tőle félni h megvalósul :)

Egyébként nem olyan rossz ez, egyenformának nem nevezném a sok túljátszott dizájn között.

Off: a minap láttam egy Teslát jövet menet és hát nem nézett ki rosszul.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.