Lehet hogy neked anális elfojtásaid vannak és nem tudod kiélni a fikázós hajlamaidat máshol? Azért jött létre ez a közösség (Alfa Amore) mert a tagoknak egyforma márkájú autójuk van és mindenki szereti valamiért! Te folyton szapulod szegény MiTo-t ami olyan amilyen! Egyetértek koz kollegával (4061 hsz) és nem értem a te indítékaidat! Miért jössz erre a fórumra, hiszen a hozzászólásaiddal nem előbbre viszed a dolgokat csak a genny folyik belőled! Ha nem tetszik az autó akkor miért lógsz ezen a fórumon? Az okoz perverz kielégülést ha rosszakat mondasz valakiről/ valamiről?
Egyébként mi lenne a véleményed arról ha valaki a feleségedről/barátnődről írna folyton rosszakat anélkül hogy kipróbálta/használta volna az a valaki?
Forum >> MiTo
Alfati14-08-2009 09:08:22 // 4091
tipoatti14-08-2009 07:47:17 // 4090
Attie, mesa: veletek kell egyetértenem... Tegnap olvastam én is a cikket, és olyan qrva sok kivetni valót én sem láttam benne sajnos...
Alfati14-08-2009 07:31:50 // 4089
A 4038as hsz-ben leírtam a futóműves tapasztalatokat, amit GEORGE nagyszerűen kiegészített! Csak megerősíteni tudom, hogy amit ketten is állítunk az így fedi az igazságot!
Kompressz úr13-08-2009 22:35:59 // 4088
Tudod, míg a 156/147/159 esetében, ha 10 azonos kategóriájú és korú autó közé állítjuk őket, akkor 10 ép ízlésű emberből 9 a külső alapján az Alfát választja, ez az arány Mito esetében optimális esetben is csak 2 a tízből.
Bármelyik modern Alfa dizájnban magasan kategóriatársai felett állt. Ez nem jött össze a Mito-val.
Bármelyik modern Alfa dizájnban magasan kategóriatársai felett állt. Ez nem jött össze a Mito-val.
Satti13-08-2009 20:49:48 // 4087
Azért mert Alfa embléma van rajta, még nem kőtelező szeretni.,:-)
Némi túlzással ez olyan, mintha az Arnát is szeretni kéne, mert az is Alfa, mégha félresikerült is.
Rengeteg szép Alfa van, amibe még 10-12 évesen is szívesebben ül az ember.
145/146, 156. 166, 75, GTV. Spider, GT, 159, 147,
Némi túlzással ez olyan, mintha az Arnát is szeretni kéne, mert az is Alfa, mégha félresikerült is.
Rengeteg szép Alfa van, amibe még 10-12 évesen is szívesebben ül az ember.
145/146, 156. 166, 75, GTV. Spider, GT, 159, 147,
GEORGE13-08-2009 20:44:30 // 4086
Szerintem annyira nem gáz, mint ahogy te és a "mások" lehúzzák......
Tény, hogy nem a legszebb és házon belül jobban néz ki egy sport csomagos G Punto, de ettől még Alfa Romeo az az a "mi" gyerekünk....
Tény, hogy nem a legszebb és házon belül jobban néz ki egy sport csomagos G Punto, de ettől még Alfa Romeo az az a "mi" gyerekünk....
Satti13-08-2009 20:44:06 // 4085
Dehogy, abszolút nem, jó lenne, ha nem is érteni senki félre, egyszerűen akik az eddigi valóban szép és "dögös" Alfákat szerették, azoknak nem mindenkinek jön be.
GEORGE13-08-2009 20:42:17 // 4084
Reméljük nem erre akar kilyukadni.....
Én, mint már sokszor leírtam, élőben láttam, ott állhattam a Milano mellett és bizton állíthatom ütős lesz!
Én, mint már sokszor leírtam, élőben láttam, ott állhattam a Milano mellett és bizton állíthatom ütős lesz!
Satti13-08-2009 20:42:01 // 4083
Nem a belsővel van a gond, hanem elsősorban a külső megjelenéssel, illetve vhogy nem áll össze az egész, úgy, mint a korábbi Alfák. Mikor megjelent a 147, mndenkinek leesett az álla, mikor meglátta élőben, mert még ma is szép autó. Elég megnézni egy 145/146-ot még most is, főleg a facelift-et, kifejezetten szép, vonzó forma kívűl-belűl egyaránt. Ez az ami hiányzik a mostani kis Alfából.
koz13-08-2009 20:39:52 // 4082
Ugye nem arra akarsz kilyukadni ezzel, hogy akinek tetszik, az nem igazi alfás?
GEORGE13-08-2009 20:35:15 // 4081
Te is, meg a sok "csira" is elfelejti, hogy ez egy kis kategóriás autó.
Itt nem vonultatnak fel olyan anyagokat mint pl a 159-ben...
Szerintem a beltérrel nincs gond, no persze ízlésben senki sem egyforma.. mindenkinek más és más tetszik..de ettől még szerintem rendben van a belső.
Itt nem vonultatnak fel olyan anyagokat mint pl a 159-ben...
Szerintem a beltérrel nincs gond, no persze ízlésben senki sem egyforma.. mindenkinek más és más tetszik..de ettől még szerintem rendben van a belső.
GEORGE13-08-2009 20:32:32 // 4080
bele olvastam a kommentekbe....szerintem egyiknek se volt Olasz autója és itt most jól megtudja írni...szarni rájuk...
Satti13-08-2009 20:31:43 // 4079
A MiTo-val kapcsolatos cirkusz vsak azért lakulhatott ki sztem, mert aki gazán szereti az Alfákat és rajong a márkáért, a stílusa, a karaktere miatt, annak fájhat vmilyen szinten, hogy egy olyan új Alfa jött ki, ráadásul direkt várakoztatás után, miután minden rajongó többet várt, egyszóval egy nem éppen egyértelműen Alfás Alfa lett a végeredmény és ezért persze az igazi Alfistik egy kissé átverve érezhetik magukat, hogy miért is nem kaphattak egy olyan élményt, mint amit a 159, vagy a Brera megjelenése okozott. Azokhoz képest a MiTo sajnos a legtöbb márkarajongó szemében egy frusztráló érzést keltő modell lett. Amennyiben igazán betaláltak volna vele, nem osztana meg egy Alfa klubot egyáltalán. Persze ezt csak én gondolom, de sztem van benne vmi.
Nagy valószínűséggel ugyanez lesz a helyzet a Milano-val is, mert ugyanaz a nem túl vonzó irány, mint a MiTo-nál.
Nagy valószínűséggel ugyanez lesz a helyzet a Milano-val is, mert ugyanaz a nem túl vonzó irány, mint a MiTo-nál.
GEORGE13-08-2009 20:28:35 // 4078
Ezt a MiTo-t tegnap hajtottam....túloznak a menet teljesítmény terén, messze jobb mint ahogy írják.
Ja és nekem nem sikerült lefullasztani...lehet kéne egy kicsit érezni is az autót???
Ja és nekem nem sikerült lefullasztani...lehet kéne egy kicsit érezni is az autót???
Tommaso 15913-08-2009 20:27:06 // 4077
Olvassátok a kommenteket is, mindenki köpködi az alfákat....
Vikking 31113-08-2009 20:26:10 // 4076
Megoszlanak a vélemények.............
A szebbről főleg, de a jobbról is... Lásd Admirális cartársat aki inkább megtartotta a 98-as 1.6-ot mint a 2003-masat...
A szebbről főleg, de a jobbról is... Lásd Admirális cartársat aki inkább megtartotta a 98-as 1.6-ot mint a 2003-masat...
Satti13-08-2009 20:19:58 // 4075
A 156 facelift egy lényegesen szebb, jobb autó, a JTS-el meg semmi gond.
Satti13-08-2009 20:17:56 // 4074
Mondjuk nem ugyanaz a kategória. A MiTo kisautó, a Golf az alsó középkategória, mint a Bravo, Delta, 147. A kisautók között nagyon drága ennyiért sztem. A Grande Punto sport, az erősebb mjet diesel motorral, szép megjelenéssel, abban a spéci gyöngyházmetál narancssárga színben, a 17-es kerekekkel nem kerül közel ennybe és sokkal szebb.
Vikking 31113-08-2009 20:13:59 // 4073
Aha. És mivel magyarázod az ömlengést a 156 JTS-sel kapcsolatban? Illetve főleg úgy, hogy most meg lehúzta a mito cikkben azt is.
Elmehet az ilyen is a picsába.
Elmehet az ilyen is a picsába.
Satti13-08-2009 20:12:28 // 4072
Persze, hogy nem szidta régebben az Alfákat, mert a régebbi Alfák szebbek voltak, volt stílusuk és voltak, amikben jobbak is voltak.
Vikking 31113-08-2009 20:04:16 // 4071
Ohh nagyon köszönöm :)))))
Én is a Tiéddel :DDD
Én is a Tiéddel :DDD
Belga13-08-2009 16:31:05 // 4070
Bagee13-08-2009 16:20:38 // 4068
rossz helyen van a kormány :D Vagy én vagyok rossz országban... :P :D:D:D
GTPeti13-08-2009 16:15:45 // 4067
A hsz.-ed minden szavával egyetértek. ;)
Belga13-08-2009 16:07:52 // 4066
Nincs link, ujsagbol van.... de bescannelem megegyszer es feltoltom valahova.
mesa13-08-2009 16:02:05 // 4065
Küldd el légyszi a kép linkjét, mert így shrinkelve -számomra- olvashatatlan
köszi
köszi
Belga13-08-2009 14:06:52 // 4064
Cselentano13-08-2009 13:54:16 // 4063
jól lefikázta, csak sok potenciális vevő jelölt ne olvassa el, mert ez alapján 1 db-ot nem fognak itthon eladni ...
Gegee13-08-2009 13:48:33 // 4062
Maximálisan egyet értek! :-))
koz13-08-2009 13:27:49 // 4061
"Neveljük meg együtt az Alfa Romeót: tüntetően vegyünk inkább Fiatokat!"-mondja ezt egy autós újságíró (én inkább egy alsó-közepes bloggernek nevezném). És akkor mi lesz? Elgondolodnak majd, hogy hú, a magyarok büntetnek minket, gyorsan tervezzük át a Mitot, és fizessünk 200E Ft kártérítést minden magyarnak, aki valaha is ránézett? Először is, ha tényleg sikertelen lesz, akkor az egész márka lesz veszélyben, amit egyetlen autóbolond sem akarhat, még az sem, aki soha nem venne Alfát, másrészt meg nem tökmindegy, hágy autót adnak el Mo-n?
Azt meg végképp nem értem, miért kell százhetvennégymilliárdszor leírni, hogy szar a Mito? Ráadásul egy alfás oldalon, ráadásul a Mito topikban (de bármelyikben is)? Egy nyálas wannabe - Paul Teutul, az egyetlen a világmindenségben, aki még benzinzabáló vényolcast vesz, benyögi, hogy szar a Mito, és akkor kéjes kárörömmel kell idézgetni a szavait? Mire jó ez? Mi ezzel a célotok? Ismerjük el szellemi nagyságotokat, mellyel felismertétek, hogy a Mito egy szar? És valljuk be, mi többiek, hogy idióta barmok voltunk, hogy ezt eddig nem láttuk? Vagy menjünk tüntetni olaszba, hogy ácsi gyerekek, mi nem ilyen autókat akarunk? Egyszerűen nem értem, mire jó ez. Eddig csak annyit sikerült elérni ezzel, hogy egyre élesebben elkülönül a két tábor, hogy vannak akiknek tetszik a Mito, vannak akiknek meg nem. És ez elég baj, mert eddig volt ugye az amore, szerettük az Alfákat, volt amelyiket jobban, másikat kevésbé, ki-ki ízlése szerint. (szerencsére az esztergomáromi árokásó bajnokságot átvészeltük). Persze, vannak egy csomóan, akiknek nem tetszik a Mito, de valahogy kibírják, hogy ne írják be az amorera egynél többször. Nem tetszik, leírja, hogy neki nem jön be, és kész. Ezzel nincs semmi gond, ízlések és pofonok, ugyebár, minek háborút gerjeszteni ebből?
Tegyük fel, meghívnak egy borkóstolásra. Finomak a borok, de van egy fajta, ami nekem nem igazán jön be. Egy páran mégis láthatóan szívesen ízlelgetik. Nem mondom nekik ötszázszor, hogy ne igyátok, mert olyan, mint a PISA, hanem elfogadom a véleményüket, és iszom tovább azt, amelyik nekem tetszik. Azért nem mondom, mert nem akarom rájuk kényszeríteni a nézeteimet, és azt meg pláne nem akarom, hogy tönkremenjen a hangulat csak azért, mert a saját véleményemet fontosabbnak tartom, vagy mert szeretnék veszekedni egy kicsit. Pláne akkor nem mondok ilyeneket, ha a sörlovagrend tagja vagyok, nehogy mindenféléket gondoljanak rólam.
Rendszeresen, kitartóan fikázni a Mitot nem bűn, nem tilos, nyugodtan lehet csinálni, engem sem érdekel jobban annál, mint hogy most ezt leírom, csak szerintem értelmetlen, és közösségbomlasztó hatású. Azt viszont nagyon sajnálnám, ha tönkremenne ez a közösség, mert eléggé példaértékű ebben az országban, ahol kevesen képesek közösségben gondolkodni (sajnos újra kell tanulnia a társadalomnak), és mindig volt valaki, aki beáldozta a közt saját igazáért. Ne legyen már nálunk is ilyen! Tartsuk tiszteletben egymás véleményét! Hát semmi rossz érzés nincs bennetek, mikor századszorra elkezditek leírni a rögeszméteket? Ha csak ez kell, leírom, tessék: a Mito elég csúnya azzal a gülüszemekkel, sokat zabál, szar a futóműve. Undorító, na. Kihányja a belit, aki megpróbálja. Ha meg az a cél, hogy bebizonyosodjon, hogy hülye aki Mitot vesz, akkor tessék: hülye vagyok!
Persze ez is csak egy vélemény. A következő billentyűzetbajnokságban viszont nem fogok részt venni. Ha pedig valamilyen csoda folytán sikerülne Mitot vennem (a hülye fejemmel), akkor elég valószínű, hogy nem fogok vágyni rá, hogy az amore Mito-gyalázó topikjába írogassak, amíg ez a permanens fikázás megy. Ez érvényes a Milanora is. És az offos verdák topik sem arra való szerintem, hogy ott aztán tényleg mindenfajta korlát nélkül bizonygassuk, mennyire szar is az a kibaszott mító.
A winklert meg leszarom.
Azt meg végképp nem értem, miért kell százhetvennégymilliárdszor leírni, hogy szar a Mito? Ráadásul egy alfás oldalon, ráadásul a Mito topikban (de bármelyikben is)? Egy nyálas wannabe - Paul Teutul, az egyetlen a világmindenségben, aki még benzinzabáló vényolcast vesz, benyögi, hogy szar a Mito, és akkor kéjes kárörömmel kell idézgetni a szavait? Mire jó ez? Mi ezzel a célotok? Ismerjük el szellemi nagyságotokat, mellyel felismertétek, hogy a Mito egy szar? És valljuk be, mi többiek, hogy idióta barmok voltunk, hogy ezt eddig nem láttuk? Vagy menjünk tüntetni olaszba, hogy ácsi gyerekek, mi nem ilyen autókat akarunk? Egyszerűen nem értem, mire jó ez. Eddig csak annyit sikerült elérni ezzel, hogy egyre élesebben elkülönül a két tábor, hogy vannak akiknek tetszik a Mito, vannak akiknek meg nem. És ez elég baj, mert eddig volt ugye az amore, szerettük az Alfákat, volt amelyiket jobban, másikat kevésbé, ki-ki ízlése szerint. (szerencsére az esztergomáromi árokásó bajnokságot átvészeltük). Persze, vannak egy csomóan, akiknek nem tetszik a Mito, de valahogy kibírják, hogy ne írják be az amorera egynél többször. Nem tetszik, leírja, hogy neki nem jön be, és kész. Ezzel nincs semmi gond, ízlések és pofonok, ugyebár, minek háborút gerjeszteni ebből?
Tegyük fel, meghívnak egy borkóstolásra. Finomak a borok, de van egy fajta, ami nekem nem igazán jön be. Egy páran mégis láthatóan szívesen ízlelgetik. Nem mondom nekik ötszázszor, hogy ne igyátok, mert olyan, mint a PISA, hanem elfogadom a véleményüket, és iszom tovább azt, amelyik nekem tetszik. Azért nem mondom, mert nem akarom rájuk kényszeríteni a nézeteimet, és azt meg pláne nem akarom, hogy tönkremenjen a hangulat csak azért, mert a saját véleményemet fontosabbnak tartom, vagy mert szeretnék veszekedni egy kicsit. Pláne akkor nem mondok ilyeneket, ha a sörlovagrend tagja vagyok, nehogy mindenféléket gondoljanak rólam.
Rendszeresen, kitartóan fikázni a Mitot nem bűn, nem tilos, nyugodtan lehet csinálni, engem sem érdekel jobban annál, mint hogy most ezt leírom, csak szerintem értelmetlen, és közösségbomlasztó hatású. Azt viszont nagyon sajnálnám, ha tönkremenne ez a közösség, mert eléggé példaértékű ebben az országban, ahol kevesen képesek közösségben gondolkodni (sajnos újra kell tanulnia a társadalomnak), és mindig volt valaki, aki beáldozta a közt saját igazáért. Ne legyen már nálunk is ilyen! Tartsuk tiszteletben egymás véleményét! Hát semmi rossz érzés nincs bennetek, mikor századszorra elkezditek leírni a rögeszméteket? Ha csak ez kell, leírom, tessék: a Mito elég csúnya azzal a gülüszemekkel, sokat zabál, szar a futóműve. Undorító, na. Kihányja a belit, aki megpróbálja. Ha meg az a cél, hogy bebizonyosodjon, hogy hülye aki Mitot vesz, akkor tessék: hülye vagyok!
Persze ez is csak egy vélemény. A következő billentyűzetbajnokságban viszont nem fogok részt venni. Ha pedig valamilyen csoda folytán sikerülne Mitot vennem (a hülye fejemmel), akkor elég valószínű, hogy nem fogok vágyni rá, hogy az amore Mito-gyalázó topikjába írogassak, amíg ez a permanens fikázás megy. Ez érvényes a Milanora is. És az offos verdák topik sem arra való szerintem, hogy ott aztán tényleg mindenfajta korlát nélkül bizonygassuk, mennyire szar is az a kibaszott mító.
A winklert meg leszarom.
Benőke13-08-2009 12:59:38 // 4060
Hasonló felszereltségű VW Golf 105 lovas 1.6kerregő kézi váltós, navi nélkül, xenon nélkül 6,1 misi
mesa13-08-2009 12:11:07 // 4059
Ha valakire már senki sem figyel, rögtön elkezdi a bálványokat, idolokat köpködni és széllel szembe hugyozni :)))))
szerintem
szerintem
Vikking 31113-08-2009 11:03:45 // 4058
Hát, ha már tönkretenni nem tudták, akkor legalább jól lehúzzák, mert az menő.
Winkler mostanában elég sok embernél kihúzza a gyufát, mivan, kapuzárási pánik hogy konfliktusra vágyik vazze?...
Régebben érdekes módon nem szidta így az Alfákat...
Egyébként meg elmehet a picsába, ahogy a többi autós "újságíró" is. Pedig eddig "szerettem".
És azért ENNYIRE nem rossz autó.
Ja egyébként egy millával olcsóbban nem csak GP-t lehet kapni, ha jól tudom 5 mill az 1.4 TB Mito ára is...
Winkler mostanában elég sok embernél kihúzza a gyufát, mivan, kapuzárási pánik hogy konfliktusra vágyik vazze?...
Régebben érdekes módon nem szidta így az Alfákat...
Egyébként meg elmehet a picsába, ahogy a többi autós "újságíró" is. Pedig eddig "szerettem".
És azért ENNYIRE nem rossz autó.
Ja egyébként egy millával olcsóbban nem csak GP-t lehet kapni, ha jól tudom 5 mill az 1.4 TB Mito ára is...
Balázs156SW13-08-2009 10:57:27 // 4057
Milyen érdekes! Ugyanez a Winkler által lesajnált motor a Fiat Bravó tesztjáben egészen jó....
http://www.a5.hu/cikkek/3/29298.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/3/29298.shtml
GTPeti13-08-2009 10:05:52 // 4056
"az ára egy vicc"
Ez igaz. De a hollandok, belgák és angolok (női) nem röhögnek rajta. Megveszik.
"megy a segge"
Az Uno-mnak is megy, ha hirtelen megtekerem a kormányt. Mégsem áll(t) vele senki keresztbe. Mert kiszámítható. És ez a legfontosabb. T. Winkler úr!
Ez igaz. De a hollandok, belgák és angolok (női) nem röhögnek rajta. Megveszik.
"megy a segge"
Az Uno-mnak is megy, ha hirtelen megtekerem a kormányt. Mégsem áll(t) vele senki keresztbe. Mert kiszámítható. És ez a legfontosabb. T. Winkler úr!
mesa13-08-2009 09:13:51 // 4055
Sok egyéb baj van a Mitóval, elsősorban a súlyelosztásával és az ostoba futóművével
A futóműben nincs sok érdekes, csak az orrnehézséget érezni még a benzines változaténál is erősebben. Érdekes csak a teljesen elfuserált rugózás és csillapítás
Úgy látszik, annyira nem kapnak autót, hogy Winklerék most már az Alfákat is csak fikázni tudják ...
Egyébként színtiszta igazság amit leír. Sajnos. De azért így még sem kéne...
A futóműben nincs sok érdekes, csak az orrnehézséget érezni még a benzines változaténál is erősebben. Érdekes csak a teljesen elfuserált rugózás és csillapítás
Úgy látszik, annyira nem kapnak autót, hogy Winklerék most már az Alfákat is csak fikázni tudják ...
Egyébként színtiszta igazság amit leír. Sajnos. De azért így még sem kéne...
Attie13-08-2009 08:51:14 // 4054
Az a baj, hogy sokmindenben igaza van :(
Satti13-08-2009 08:38:47 // 4053
"Ez az autó annyiért egyszerűen szürreális. Szerintem maguknak a vásárlóknak kéne leszoktatniuk a Fiatot arról, hogy Alfa címkével életérzést áruljon. Adjanak egy Punto Grandét valami eszelős színösszeállításban, egy jó erős benzinessel, és felejtsük el egymást."
Satti13-08-2009 08:37:24 // 4052
Mondjuk amit teszteltek, annak az ára egy vicc, ennyiért már lehet "autót" is kapni, pl. egy alig használt újszerű Brera-t.
Bagee13-08-2009 08:07:32 // 4051
Alfa Mito Neumann János Edition.
:DDDDDD
:DDDDDD
Kazes☻10-08-2009 23:47:51 // 4049
Huhhhh......... :)))
GEORGE10-08-2009 20:04:13 // 4048
A MiTo-t én is jó stabilnak éreztem, a szerpetineken úgy rakosgattam egyik kanyarból a másikba, hogy fékezéskor már villogott az elakadásjelző is, még sem akart kitörni a feneke.
Amikor stabilnak titulátam a MiTot páran "leugattak" hogy messze nem stabil.
A gond inkább bukkanókban van, ott is a rövid tengelytáv miatt.
Selénián a MiTo egy egyenes útszakaszon 130-al haladva ugratott egyet az egyik híd toldásnál.
ugyan ott a 159 2,4 Sw Ti simán áthaladt.
A fekvő rendörön is "olyan bután" halad át, de szerintem simán megszokható.
Amikor stabilnak titulátam a MiTot páran "leugattak" hogy messze nem stabil.
A gond inkább bukkanókban van, ott is a rövid tengelytáv miatt.
Selénián a MiTo egy egyenes útszakaszon 130-al haladva ugratott egyet az egyik híd toldásnál.
ugyan ott a 159 2,4 Sw Ti simán áthaladt.
A fekvő rendörön is "olyan bután" halad át, de szerintem simán megszokható.
Tibe10-08-2009 16:29:53 // 4047
Nah azért az 535-ös Bömöst lenyomja egy 147 GTA. Nézd meg a súlykülönbséget.
Somez10-08-2009 10:39:56 // 4046
Láttam a videót, úgyhogy hiába kételkedtek :-)
A 335i-t alig lehetett vezetni a havas pályán, minden kanyar után rángatni kellett a kormányát, hogy egyenesben maradjon. Mondta is a tulaj, hogy ha nyári gumival ment volna, akkor jobb lett volna. Ebben mondjuk nem értettem a logikát, lehet a nyári hóban jobb a pályán? És a csávó amúgy nem béna, jár ki pályára, meg gyakorlott már a 335i-jével.
Lehet, hogy a kisebb tömeg miatt volt előnyben a MiTo, nem?
Egyébként a dízel GT-s lenyomásod mekkora távon volt? lámpától lámpáig? Mert a nagy nyomaték miatt a dízelek jól el tudnak húzni, de aztán pár sebességi fokozat elváltogatása után beérhetőek. Ráadásul te magad mondtad, hogy tuning boxos volt, ami olyan +30 lóerő :-) Valószínűleg ez már kompenzálta a +200 kilós előnyét a MiTo-nak. Szeretném kihangsúlyozni, hogy a MiTo havas pályán nyomta le a 335i-t, nem száraz aszfalton.
A 335i-t alig lehetett vezetni a havas pályán, minden kanyar után rángatni kellett a kormányát, hogy egyenesben maradjon. Mondta is a tulaj, hogy ha nyári gumival ment volna, akkor jobb lett volna. Ebben mondjuk nem értettem a logikát, lehet a nyári hóban jobb a pályán? És a csávó amúgy nem béna, jár ki pályára, meg gyakorlott már a 335i-jével.
Lehet, hogy a kisebb tömeg miatt volt előnyben a MiTo, nem?
Egyébként a dízel GT-s lenyomásod mekkora távon volt? lámpától lámpáig? Mert a nagy nyomaték miatt a dízelek jól el tudnak húzni, de aztán pár sebességi fokozat elváltogatása után beérhetőek. Ráadásul te magad mondtad, hogy tuning boxos volt, ami olyan +30 lóerő :-) Valószínűleg ez már kompenzálta a +200 kilós előnyét a MiTo-nak. Szeretném kihangsúlyozni, hogy a MiTo havas pályán nyomta le a 335i-t, nem száraz aszfalton.
mesa10-08-2009 10:04:41 // 4045
Ezzel együtt is birtokolnék egyet!!!
(pénz nem számít alapon pedig upgradelném a futóművét)
(pénz nem számít alapon pedig upgradelném a futóművét)
mesa10-08-2009 10:03:46 // 4044
Én nem azt vettem észre, hogy "megy a segge", hanem hogy elpattog. A kettő közül rosszabb a második, mert kiszámíthatatlan lesz tőle a kocsi.
De aki régebb óta "motorozik" vele, az nyilván már megszokta és nem éri meglepetés! ;-)
De aki régebb óta "motorozik" vele, az nyilván már megszokta és nem éri meglepetés! ;-)
ALFI15608-08-2009 20:40:48 // 4043
Hogy nyomná le.Az új 320D BMW szerintem elmegy a Mito elöl.De ha így haladunk akkor lassan az M3-at is veri.
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2009 18:48:14 // 4042
az 1.4-es Mito-t egy boxos dejzel GT-vel lenyomtam ami ugye alapban 150 Le...ültél már 335ben vagy 535ben???? a GTA-val sem nyomják le elmondom neked :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
419
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?