Szerintem ez a QV MiTo nagyon fain kis kocsi!!!
Ti felszereltséggel vennék mint a cukrot (tőlünk kevésbé eladósodott országokban)
Forum >> MiTo
mesa11-09-2009 14:05:23 // 4190
mesa11-09-2009 14:04:21 // 4189
Igazándiból NEKED büszkeség a Ti (hogy nem kapott nagyon ki), mert olyanod (is) volt.
Mivel most nem MiTod van, telejsen mindegy számodra, hogy 1.4 vagy 1.6 szívó vagy turbo, a lényeg, hogy SZ.A.R., mert neked nem olyan van ;-)
Mivel pedig most turbódízeled van -nagyon fontos lett a fogyasztási adat- rosszabb egy MiTo, mint a TIED.
Bocs GEORGE, de nekem ez jön le :)))))))
ui: néhány kérdésben ultra-naív vagy. Ezt a "szomorú" híreddel kapcsolatban mondom...
Mivel most nem MiTod van, telejsen mindegy számodra, hogy 1.4 vagy 1.6 szívó vagy turbo, a lényeg, hogy SZ.A.R., mert neked nem olyan van ;-)
Mivel pedig most turbódízeled van -nagyon fontos lett a fogyasztási adat- rosszabb egy MiTo, mint a TIED.
Bocs GEORGE, de nekem ez jön le :)))))))
ui: néhány kérdésben ultra-naív vagy. Ezt a "szomorú" híreddel kapcsolatban mondom...
GEORGE11-09-2009 14:00:16 // 4188
Ez nem csak lámpától lámpáig "récsing"
Bárhol lehet egy "récsing"
Bárhol lehet egy "récsing"
mesa11-09-2009 13:58:43 // 4187
Szerintem nem sok mindenkit érdekel ennyire ez a lámpától-lámpáig rácsing :)
GEORGE11-09-2009 13:39:54 // 4186
Hagyjatok már evvel a bejáratós dumával a mai korban....
De ha annyira oda vagy a bejáratástól akkor a kicsit kopottas 2,0 szívó még büszkébben feszíthet, hogy a MiTo 1,4 TB allig tudta "megalázni" pedig súlyban és lóerőben ott vannak egy kategóriában. A 146-os mocija már biztosan eleresztett pár lovacskát a gyári új állapotához képest.
Szóval szerinted a 155 lovas MiTo-val bárki mehet, a 170 lovas az az 15 lóerővel erősebbel már csak gyakorlott??? A GTA meg senkinek???
Lehet ezért állt le a gyár a GTA-val??? :-)
Nos mondok egy szomorú hírt kedves komám.
Baloccoban azt mondták bármilyen erős is lesz egy széria autó, azt úgy alkotják meg, hogy a kevésbé hozzáértőknek se okozzon gondot!
Sőt az új előírások szerint NEM OKOZHAT GONDOT!
Az Aresei brutál V6-okat ezért sem gyártják már!!!
De ha annyira oda vagy a bejáratástól akkor a kicsit kopottas 2,0 szívó még büszkébben feszíthet, hogy a MiTo 1,4 TB allig tudta "megalázni" pedig súlyban és lóerőben ott vannak egy kategóriában. A 146-os mocija már biztosan eleresztett pár lovacskát a gyári új állapotához képest.
Szóval szerinted a 155 lovas MiTo-val bárki mehet, a 170 lovas az az 15 lóerővel erősebbel már csak gyakorlott??? A GTA meg senkinek???
Lehet ezért állt le a gyár a GTA-val??? :-)
Nos mondok egy szomorú hírt kedves komám.
Baloccoban azt mondták bármilyen erős is lesz egy széria autó, azt úgy alkotják meg, hogy a kevésbé hozzáértőknek se okozzon gondot!
Sőt az új előírások szerint NEM OKOZHAT GONDOT!
Az Aresei brutál V6-okat ezért sem gyártják már!!!
GEORGE11-09-2009 13:33:04 // 4185
Lóerőt hasonlitok, lekakilom, hogy valaki 1,4TB-ből hozza ki vagy 2.0 szívóból.
Amikor mellé álltok egymásnak nem azt fogják mondani, hogy jó jó kikaptam, mert Turbó az meg szívó.
Hanem azt nézik 155ló és mit tud..........
Amikor mellé álltok egymásnak nem azt fogják mondani, hogy jó jó kikaptam, mert Turbó az meg szívó.
Hanem azt nézik 155ló és mit tud..........
Somez11-09-2009 10:37:33 // 4184
Ti melyiket űzitek gyakrabban a kettő közül?
1. Azonos teljesítményű autóval gyakoroljuk ketten a Halálos Iramban forgatását a Váci úton.
vs
2. Szürke hétköznapokon ha úgy tartja kedvem odalépek és élvezem az autóm menettulajdonságait.
Én az utóbbit, ahol az érzet többet ér, mint a számadatok. Arra tippelek, hogy a többség is így van ezzel.
1. Azonos teljesítményű autóval gyakoroljuk ketten a Halálos Iramban forgatását a Váci úton.
vs
2. Szürke hétköznapokon ha úgy tartja kedvem odalépek és élvezem az autóm menettulajdonságait.
Én az utóbbit, ahol az érzet többet ér, mint a számadatok. Arra tippelek, hogy a többség is így van ezzel.
mesa11-09-2009 09:32:44 // 4183
1.4 bejáratós turbós közép modell VS 2.0 atmoszférikus egykori csúcsverzió összehasonlításában sok értelmes konklúzió nem igazán vonható le
Szerintem is a 155 lovas nagyon dinamikusan mozog, a 170 lovast pedig csak gyakorlott kezekbe ajánlanám,a GTA-t pedig senkinek :P :D
Szerintem is a 155 lovas nagyon dinamikusan mozog, a 170 lovast pedig csak gyakorlott kezekbe ajánlanám,a GTA-t pedig senkinek :P :D
mesa11-09-2009 09:23:39 // 4182
Jól megy (..) de ne érzésre hasonlitsd
Szia George! Én is ugyanezt mondom minden turbódízelesnek :))))))
Szia George! Én is ugyanezt mondom minden turbódízelesnek :))))))
Somez11-09-2009 08:55:29 // 4181
Phon: Pályán 130-as tempónál 6-ban mennyit forog a MiTo? Nekem a 145 1.6 TS 4000-et 5-ben, és úgy eszik 9-10 litert. Arra tippelnék, hogy a nagyobb nyomaték és a hosszabb fokozat miatt a MiTo alacsonyabb fordulatot használ 130-hoz.
GEORGE10-09-2009 20:33:36 // 4180
Jól megy a MiTo valóban, de ne érzésre hasonlitsd, hanem lóerőben azonos gépekkel kell össze mérni.
Jövőre eljöhetnél Aug. 20.-án a Clubos gyorsulásira, mert nincs még mért adatunk MiToval....megmutathatnád, hogy tudja kapkodni a lábait :-)
Jövőre eljöhetnél Aug. 20.-án a Clubos gyorsulásira, mert nincs még mért adatunk MiToval....megmutathatnád, hogy tudja kapkodni a lábait :-)
GEORGE10-09-2009 20:31:43 // 4179
Mi novitec chip nélkül teszteltük a MiTo 1,4 TB a Willy 146ti-je ellen.
A 146-ban pár ezer kilométer hijján 200ezer km volt, a MiTo-ba meg 3600km körül...
A 146ti-be a párommal ültünk Willy egyedül volt a MiTo-ban.
Szóval komolyat nem domborított a MiTo és igazából 200 felett bírt meglépni.
Úgy fogalmaznám, hogy annyival volt jobb amennyivel újjabb volt a MiTo......
Ha mész a MiToval akkor bizony 10 feletti értékek kellenek neki.
Bizony kiütközik pályán a kis motorból nagy lóerő, mert tempomatos 160-al gurulva sajnos 10 felett iszik a kis paripa :-(((
A 146-ban pár ezer kilométer hijján 200ezer km volt, a MiTo-ba meg 3600km körül...
A 146ti-be a párommal ültünk Willy egyedül volt a MiTo-ban.
Szóval komolyat nem domborított a MiTo és igazából 200 felett bírt meglépni.
Úgy fogalmaznám, hogy annyival volt jobb amennyivel újjabb volt a MiTo......
Ha mész a MiToval akkor bizony 10 feletti értékek kellenek neki.
Bizony kiütközik pályán a kis motorból nagy lóerő, mert tempomatos 160-al gurulva sajnos 10 felett iszik a kis paripa :-(((
Phon10-09-2009 20:15:55 // 4178
A gyári Novitech Chippel dinamikus pályán is:) 205ig huz utána fogy meg pöppet
Áki10-09-2009 19:52:23 // 4177
Nálam is 10felett volt végig a fogyasztása, egyszer ment le 10 alá de akkor nagyon óvatosan használtam!:)
Willy: egyetértek veled, az a baj a kis köbbcentivel,hogy autópályán nagyon sokat forog és úgy fogyaszt mint az őrült! A 155 lovas is normál autópálya tempónál érezhetően elgyengül.
Willy: egyetértek veled, az a baj a kis köbbcentivel,hogy autópályán nagyon sokat forog és úgy fogyaszt mint az őrült! A 155 lovas is normál autópálya tempónál érezhetően elgyengül.
Zsolesz10-09-2009 19:48:12 // 4176
Nálam volt 2 napig de 10 felett evett. Bár élvezkedtem is vele, nem csak elmentem vele Kaposújlakra meg vissza. Érdekes lehet egy még erősebb verzió, a hangja nagyon bejött a "simának" is.
Willy10-09-2009 19:39:58 // 4175
Én csak azt sajnálom, hogy nagyon erőltetik a kis köbcentis motorokat. Hiába 170LE, akkor is csak egy 1.4-es.... :(
Willy10-09-2009 19:38:41 // 4174
Ez nekem is szemet szúrt. A 8,4 kicsit hihetőbb adat MultiAir ide vagy oda... Annyival biztos nem csökken a fogyasztás ha egy alap 155 lovas MiTo 8 körül fogyaszt
Phon10-09-2009 19:34:37 // 4173
én nem tudom,de nekem a 155 lóerős verzio szedi a lábát mint az állat, és az erősebb verziot már végképp nem ajánlanám "gyerek" kézbe:) meg azért vicces,h csak a QV lesz igazán sportos,de azért szeretettel várom az ujabb és ujabb csemegéket:)
GabCsi10-09-2009 19:30:58 // 4172
A MiTo QV a gyári adat szerint 4,8 liter benzinnel teszi meg a szabványos vegyes ciklus 100 kilométerét.
Sztem felcserélték a számokat :D
Sztem felcserélték a számokat :D
Kazes☻09-09-2009 20:11:51 // 4170
b&w, királyságos. :)))
GT Ɨ|ѯ09-09-2009 19:34:13 // 4168
black magic:-)
Somez04-09-2009 11:38:35 // 4167
Somez04-09-2009 10:19:35 // 4166
http://www.eurocarblog.com/post/1945/alfa-romeo-mito-gets-new-14-multiair-engine-and-start-stop-system
1.4 Multiar QV lesz a 170 lóerős és elvileg lesz start-stop rendszer is. Remélem nem a Bosch szállítja majd a start-stop cuccost...
1.4 Multiar QV lesz a 170 lóerős és elvileg lesz start-stop rendszer is. Remélem nem a Bosch szállítja majd a start-stop cuccost...
Somez04-09-2009 10:11:24 // 4165
Nekem kell egy olyan 170 lovas 1.4 Turbó.
raga04-09-2009 09:34:16 // 4164
Tom1202-09-2009 22:32:28 // 4163
Szerintem jó ötlet, tetszik.:-)
Buksi02-09-2009 21:19:32 // 4162
Az asszonyod biztos nagyon örül majd a farmeroknak! :-DD
Satti02-09-2009 21:14:39 // 4161
Nekem arról a képről csak a 3 csaj kellene, a több az felejtős! :-))
A farmer az minek a lányokra, az autó meg nem annyira teccik. :-))
A farmer az minek a lányokra, az autó meg nem annyira teccik. :-))
Buksi02-09-2009 20:02:35 // 4159
Azok is nagyon jók! ;-))))))))
Kazes☻02-09-2009 19:55:36 // 4158
Én nehezen számolnék el az asszonynál velük. :))) Marad a farmer és az autó: :)
GTPeti02-09-2009 19:52:10 // 4157
Azokat megtarthatod Te. Nekem is elég lenne ez a kis háromtagú hárem. :)
Kazes☻02-09-2009 19:33:14 // 4156
Má' megint csak a csajok, mi?!?!?! És az autó és a farmer??? :D
Buksi02-09-2009 17:07:25 // 4155
És nem is akármilyen lányok! ;-)))
mesa27-08-2009 16:37:11 // 4153
Persze, de csak mert még nem jött ki a Selespeed-es verzió! :))
Somez25-08-2009 11:00:10 // 4152
Sziasztok!
Még csak kedd van, de már 4 MiTót láttam a környékünkön. Lehet, hogy ugyanaz a pár ember járkál velük erre felé, de egyre inkább úgy látom, hogy népszerű :-)
Még csak kedd van, de már 4 MiTót láttam a környékünkön. Lehet, hogy ugyanaz a pár ember járkál velük erre felé, de egyre inkább úgy látom, hogy népszerű :-)
GEORGE17-08-2009 12:25:55 // 4151
Nem, az is meg van.
Kazes☻17-08-2009 12:24:09 // 4150
Na, suzuki kidobva? :)))
GEORGE17-08-2009 12:17:09 // 4149
Ezt olyanok mondják akik még nem ültek egyikben sem.
G Puntonk van otthon és már jópár napot tölthettem MiTo-ban bizton állítom, hogy nem egyeznek meg a belsők.
Izé azért pár dolog még is egyezik.
Amiket én vezettem azokban mind bal oldalon volt a kormány és a sebességváltó a két ülés közt :-)))))))))
G Puntonk van otthon és már jópár napot tölthettem MiTo-ban bizton állítom, hogy nem egyeznek meg a belsők.
Izé azért pár dolog még is egyezik.
Amiket én vezettem azokban mind bal oldalon volt a kormány és a sebességváltó a két ülés közt :-)))))))))
GEORGE17-08-2009 12:11:49 // 4147
Ne haragudj, de hol egyezik meg 1:1-ben a G Punto és a MiTo műszerfala?????
Szerintem abszolút semmi hasonlóság nincs.....nézzél csak utána!
Szerintem abszolút semmi hasonlóság nincs.....nézzél csak utána!
Somez17-08-2009 11:45:35 // 4146
Ezeket néztem:
Punto: http://www.travisrentacar.ro/images/masini/punto/fiat_grande_punto_interior.jpg
vs
MiTo: http://www.themotorreport.com.au/wp-content/gallery/mito-8c-competizione/alfa-romeo-mi-to-tmr-7.jpg
Punto: http://www.travisrentacar.ro/images/masini/punto/fiat_grande_punto_interior.jpg
vs
MiTo: http://www.themotorreport.com.au/wp-content/gallery/mito-8c-competizione/alfa-romeo-mi-to-tmr-7.jpg
Somez17-08-2009 11:42:25 // 4145
Sziasztok!
Valaki írta korábban, hogy a MiTo beltere tiszta Grande Punto. Most néztem meg 1-2 képet, de azok nagyon különböztek. Légyszi mutassatok képet ahol nagyon hasonlítanak, kíváncsi vagyok!
Valaki írta korábban, hogy a MiTo beltere tiszta Grande Punto. Most néztem meg 1-2 képet, de azok nagyon különböztek. Légyszi mutassatok képet ahol nagyon hasonlítanak, kíváncsi vagyok!
pityke17-08-2009 01:24:21 // 4144
én ma jöttem haza a tengerpartrol és olyan 5-6 mitot láttam a 2 nap alatt.
59-böl rengeteg van és deltát is láttam párat.
amugy megszoktam nézni az egyik autosujságban az eladásokat és mindegyiket jol veszik olaszországban : )
59-böl rengeteg van és deltát is láttam párat.
amugy megszoktam nézni az egyik autosujságban az eladásokat és mindegyiket jol veszik olaszországban : )
Csöri17-08-2009 00:17:25 // 4143
Látni abból is párat, de nem népautó.
Somez16-08-2009 19:18:47 // 4142
Mi a helyzet a Lancia Deltákkal?
Én januárban voltam síelni észak-olaszországban és ott javarészt fiatokat láttam. Volt pár Alfa is, de nem döntő többségben.
Én januárban voltam síelni észak-olaszországban és ott javarészt fiatokat láttam. Volt pár Alfa is, de nem döntő többségben.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
545
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?