Forum >> MiTo
Kazes☻15-09-2009 21:35:31 // 4240
Mielőtt megkérdeznéd, csak pontot tettem a végére. Nem érdekel tovább a téma.:)
GEORGE15-09-2009 21:33:17 // 4239
Sajnos vannak ilyen viták is. A fórumos élet velejárója.
Kérlek lépj át rajtuk, ha zavar.
THX :-)
Kérlek lépj át rajtuk, ha zavar.
THX :-)
Somez15-09-2009 21:24:09 // 4238
Olyan boldog lennék, ha végre lezárnátok ezt a vitát. Írjatok meg egymásnak privibe az offos nézeteltéréseitek, de komolyan!
GEORGE15-09-2009 21:17:36 // 4237
Nem azt írtam, hogy nekem szabad smilet írni neked meg nem.
Továbbra is azt vallom, ha érdemben nem tudsz hozzá szólni, akkor csak azért írni egy hszt felesleges.
Az OFF és az ON jelölés meg teljesen szabályos a fórumban!
Továbbra is azt vallom, ha érdemben nem tudsz hozzá szólni, akkor csak azért írni egy hszt felesleges.
Az OFF és az ON jelölés meg teljesen szabályos a fórumban!
Kazes☻15-09-2009 19:35:37 // 4236
Nézem koma! Akár 100 ilyen hsz.-em is lehet szvsz, amit amúgy neked akartam "buborékolni", de mégsem tettem, mert pont az ilyen jó kis okfejtésedet szerettem volna elkerülni, ami sajna nem sikerült.:)
Jaaaa, hogy a te szmájlid az mááás, az más. Megjegyzem. Amúgy meg használd nyugodtan a csevi gombot és akkor nem kell Off-olnod és On-olnod és így nem is olyan zavaró az ilyen hsz.-ed. :)
Ámen!
L&P! :)
Jaaaa, hogy a te szmájlid az mááás, az más. Megjegyzem. Amúgy meg használd nyugodtan a csevi gombot és akkor nem kell Off-olnod és On-olnod és így nem is olyan zavaró az ilyen hsz.-ed. :)
Ámen!
L&P! :)
Tom1215-09-2009 15:08:57 // 4235
...csak a fű száradt ki azóta...:-)
Tom1215-09-2009 14:58:35 // 4234
Ahhoz képest még elég jó a cikk, biztos, hogy sokaknak felkelti az érdeklődését...
Szerintem ott valami elírás történt, nem tempósabb kanyarokban tolhatja az orrát, hanem, ha nagy sebességgel esik egy élesebb kanyarba kb. akkor, vagy csak ő érezte úgy...:-))
Szerintem ott valami elírás történt, nem tempósabb kanyarokban tolhatja az orrát, hanem, ha nagy sebességgel esik egy élesebb kanyarba kb. akkor, vagy csak ő érezte úgy...:-))
Somez15-09-2009 13:45:46 // 4233
Az alfás navi tapasztalatok javarészt a régi modellekre épülnek. Amíg egy 4 éves autó nem számít elavultnak, addig a benne lévő 4 éves navigáció már őskörinak számít :-)
Szóval reméljük a legjobbakat a MiTo navijáról.
Szóval reméljük a legjobbakat a MiTo navijáról.
Benőke15-09-2009 13:31:39 // 4232
Gyári navit nem láttam még működés közben egy autóban sem, de külön navít párat már igen és hát meglehetősen sok gyatra programmal találkoztam. Pölö a Mio amelyikben már nem IGo van hát az valami über brutál sz@r :o)
Ahhoz képest hogy a térképe egész jó volt.
Olyasmit olvastam hogy OFF ódikba vagy is inkább a Fosvágen konszernel tárgyal az IGo navi miatt. A végeredményt nem tudom mi lett vagy mi lesz.
Itt viszont sokan nem dicsérték agyon az alfa gyári naviját.
Ahhoz képest hogy a térképe egész jó volt.
Olyasmit olvastam hogy OFF ódikba vagy is inkább a Fosvágen konszernel tárgyal az IGo navi miatt. A végeredményt nem tudom mi lett vagy mi lesz.
Itt viszont sokan nem dicsérték agyon az alfa gyári naviját.
Somez15-09-2009 13:04:54 // 4231
Igazából jó navi szoftvert írni nem nagy kunszt. Sok cégnek van terméke, ami szép, jól olvasható térképet, egyértelmű kezelőfelületet tartalmaz. A gond ott szokott lenni, hogy nincs benne magyar nyelv, magyar menü és a térképe alig ismeri Magyarországot. Ebben az iGO nagyon jó, ha nem a legjobb. Ugyanakkor a mai világban nem sokba kerül egy autógyártónak olyan navit építeni a termékeibe, amit az olyan kis piacokon is jól lehet használni, mint a miénk. A BMW állítólag ebben jó, odafigyelnek rá, hogy korrektül működjön Magyarországon is a beépített navi. Egy prémium márkától ezt el is várja az ember, plusz nem baj, ha időnként adnak CD-n/DVD-n térképfrissítést is :-)
Benőke15-09-2009 12:54:19 // 4230
A sárga színt lehet nem kelett volna erőltetni az Alfánál :D
Vagy legalábbis ezt a fajta sárgát nem...
Vagy legalábbis ezt a fajta sárgát nem...
Benőke15-09-2009 12:51:57 // 4229
Mennyire verseny képes egy beépített gyári navi egy mondjuk IGo féle térképes rendszerrel? Nem használtam még gyárit de nem hiszem hogy pölö IGo-t tennének bele.
Inkább más fajtát, itthon sok jó van de ugye ez a favorit... :)
Inkább más fajtát, itthon sok jó van de ugye ez a favorit... :)
Benőke15-09-2009 12:47:45 // 4228
Igen van benne fikázás de hogy lehetne Alfa Teszt fikázás nélkül? :)
Somez15-09-2009 12:38:13 // 4227
Igen, egy kicsit nekem is érthetetlen a mondat. Nehezen hiszem el, hogy tempósabb kanyarnál nem tudsz elfordulni az autóval...
Viszont a fotók nagyon jók, mindegyik típus gyönyörűen néz ki rajtuk.
Az egyik képen műszerfalba épített navigáció is látható. Nem úgy volt, hogy a MiTo-hoz csak egy a műszerfal tetejére rögzített hagyományos navi jár? Persze akkor, ha kéred. Mert a beépített sokkal frankóbb szerintem.
Viszont a fotók nagyon jók, mindegyik típus gyönyörűen néz ki rajtuk.
Az egyik képen műszerfalba épített navigáció is látható. Nem úgy volt, hogy a MiTo-hoz csak egy a műszerfal tetejére rögzített hagyományos navi jár? Persze akkor, ha kéred. Mert a beépített sokkal frankóbb szerintem.
GEORGE15-09-2009 11:32:09 // 4226
Tapadásának elvesztése előtt nagyon fürgén rakja az orrát a kocsi kanyarról kanyarra, de amint egy tempósabb kanyarban fordulnánk el, a kocsi tartja az egyenest, esze ágában sincs kanyarodni.
ezt nem értem...nekem olyannak tűnik, hogy tök jó a MiTo, de még is kéne valami fikázóst írni róla.....
A képeket tök jó úgy nézni, hogy nem rég voltam ott :-)))
ezt nem értem...nekem olyannak tűnik, hogy tök jó a MiTo, de még is kéne valami fikázóst írni róla.....
A képeket tök jó úgy nézni, hogy nem rég voltam ott :-)))
Benőke15-09-2009 11:14:20 // 4225
Benőke15-09-2009 11:10:16 // 4224
Van ez így néha :D
GEORGE15-09-2009 11:06:44 // 4223
Ez a te álláspontod!
Az enyém meg az amit lentebb leírtam.
Ebben úgy látszik nem fog megegyezni a véleményünk.
Az enyém meg az amit lentebb leírtam.
Ebben úgy látszik nem fog megegyezni a véleményünk.
GEORGE15-09-2009 11:03:19 // 4222
Teljes mértékben egyet értek veled!
Nagyon is jók ezek a kütyük gyakoroltaknak is!
Bár amikor ezt régebben beírtam nekem estek az "öreg" szakik, hogy ezek mind feleslegesek.....
Ettől függetlenül én csípem mikor bandukolok 110-120 környékén tempomattal az esőben és vízre futok, akkor nem tépi ki a kezemből a kormányt.
Leoldja a tempomatot és vadul villog a lámpa a műszerfalon és egyenesen megyünk tovább.
Aztán gyönyörűen jelzi a csúszós úttestet is, amikor a megszokott tempoval kanyarodsz és ha olyan részre ér akkor nem áll keresztbe, hanem egyből korlátozza a teljesítményt, és a villogó lámpa együttese adja tudtodra, hogy ez most itt sok volt. No persze haladunk tovább az íven, csak lelassulunk.
Persze mindentől nem véd meg, a fizikát sem lehet megkefélni vele, de még is csak jó, hogy besegít a bajban, ugyan is az ember nem képes olyan cselekedetekre amit az elektronika a bajban is teljes "lelki nyugalommal" lekezel.
Mondjuk ilyen esetekben sem árt ha arra kormányzunk amerre amúgy is kéne, tehát saját magunk is igyekszünk leküzdeni a baj és nem az ellenkezőjét cselekedni, mert ott már az isten se tud kisegíteni.....
Nagyon is jók ezek a kütyük gyakoroltaknak is!
Bár amikor ezt régebben beírtam nekem estek az "öreg" szakik, hogy ezek mind feleslegesek.....
Ettől függetlenül én csípem mikor bandukolok 110-120 környékén tempomattal az esőben és vízre futok, akkor nem tépi ki a kezemből a kormányt.
Leoldja a tempomatot és vadul villog a lámpa a műszerfalon és egyenesen megyünk tovább.
Aztán gyönyörűen jelzi a csúszós úttestet is, amikor a megszokott tempoval kanyarodsz és ha olyan részre ér akkor nem áll keresztbe, hanem egyből korlátozza a teljesítményt, és a villogó lámpa együttese adja tudtodra, hogy ez most itt sok volt. No persze haladunk tovább az íven, csak lelassulunk.
Persze mindentől nem véd meg, a fizikát sem lehet megkefélni vele, de még is csak jó, hogy besegít a bajban, ugyan is az ember nem képes olyan cselekedetekre amit az elektronika a bajban is teljes "lelki nyugalommal" lekezel.
Mondjuk ilyen esetekben sem árt ha arra kormányzunk amerre amúgy is kéne, tehát saját magunk is igyekszünk leküzdeni a baj és nem az ellenkezőjét cselekedni, mert ott már az isten se tud kisegíteni.....
Benőke15-09-2009 10:56:45 // 4220
"túlnyomó többségben..."
Itt a lényeg : többségben. Ameddig nem kivétel nélkül mindegyikhez csak így írsz addig a kivételezés nem igazán mérvadó senkinek sem. Ezt abszolútte felesleges hsz szaporításnak tartom szintén h szóltál az ilyen hsz ért.
Itt a lényeg : többségben. Ameddig nem kivétel nélkül mindegyikhez csak így írsz addig a kivételezés nem igazán mérvadó senkinek sem. Ezt abszolútte felesleges hsz szaporításnak tartom szintén h szóltál az ilyen hsz ért.
GEORGE15-09-2009 10:47:51 // 4219
Bizonyára nekem is van, de úgy érzem döntően túlnyomó többségben a témához aktívan szólok hozzá, és nem csak azt írom, hogy "hüümivanitt".....nem "esek" be bármelyik topicba és szórom tele fotókkal sem......
Benőke15-09-2009 10:47:26 // 4218
Hiába bárilyen tapasztalat jöhet bármi amire nem számítasz mert közúton azért hamarabb jön az ilyesmi mint egy verseny pályán.
Szóval határon jól jönnek ezek az elektrinikai marhaságok tapasztaltabbaknak is.
Szóval határon jól jönnek ezek az elektrinikai marhaságok tapasztaltabbaknak is.
GEORGE15-09-2009 10:44:46 // 4217
Pedig az a divat, hogy minél nagyobb számokat mondjanak egymásnak a kávézóban :-(
Aztán soknak ebben ki is merül mert a nagy lovas autót, nem meri kiélvezni csak csordogál vele, bár a kávézóban másról mesél.
Aztán soknak ebben ki is merül mert a nagy lovas autót, nem meri kiélvezni csak csordogál vele, bár a kávézóban másról mesél.
Benőke15-09-2009 10:44:09 // 4216
Azért ha a szivedre teszed a kezed akad neked is jópár felesleges hsz :D
Ha az egyik belefér akkor a másik fajta is...
Ha az egyik belefér akkor a másik fajta is...
GEORGE15-09-2009 10:41:43 // 4215
Sajnos nem minden sofőr tart önmérsékletet......
És ezért van teletömve mindenféle elektronikus kütyüvel....mondjuk ettől még el lehet dobni a verdát ha nem értő vezeti.
És ezért van teletömve mindenféle elektronikus kütyüvel....mondjuk ettől még el lehet dobni a verdát ha nem értő vezeti.
GEORGE15-09-2009 10:38:56 // 4214
Ha a ":-)"smile hsz-et nézzük akkor igen, de ha a "költői" hsz-ket nézzük akkor bizony nem öngól! :-)
TarP15-09-2009 10:35:35 // 4213
Helyes. Nem azér' kell a lójjerőhajhászás, hogy a kávézóban nagy számokat mondhassuk egymásnak.
Aki hasznlja is az ERŐT...az Luke Skywalker, a többiek csak zavart okoznak beene. :)
Aki hasznlja is az ERŐT...az Luke Skywalker, a többiek csak zavart okoznak beene. :)
Benőke15-09-2009 10:33:12 // 4212
Ez azért öngól volt :D
GEORGE15-09-2009 10:31:42 // 4211
off
Nézd koma, nem az első ilyen hsz-d, hogy amikor megy egy téma akkor ahhoz konkrétumot nem írsz, csak jössz ész "észrevételezed", hogy "hüüümivanitt".....
Ezt sosem értettem, hogy mire jó????
Ha ez zavar téged, hogy szóvá tettem akkor elnézést kérek, de ettől még zavaró az ilyen hsz-ek tömege......
A smile sem teljesen jó, de mint a téma aktív réstevevőjétől, bocsánatosabb "bűn" mint az, hogy ide írod, hogy "hüümivanitt"....
Ámen.
on
Nézd koma, nem az első ilyen hsz-d, hogy amikor megy egy téma akkor ahhoz konkrétumot nem írsz, csak jössz ész "észrevételezed", hogy "hüüümivanitt".....
Ezt sosem értettem, hogy mire jó????
Ha ez zavar téged, hogy szóvá tettem akkor elnézést kérek, de ettől még zavaró az ilyen hsz-ek tömege......
A smile sem teljesen jó, de mint a téma aktív réstevevőjétől, bocsánatosabb "bűn" mint az, hogy ide írod, hogy "hüümivanitt"....
Ámen.
on
Somez15-09-2009 10:27:11 // 4210
Azok a sofőrök nem is vesznek 100 ló feletti autót :-)
TarP15-09-2009 10:13:17 // 4209
Hali, szerintem meg nagyon jó összehasonlítás volt, hogy kb annyit tud egy mai, Euro5-ös 5 csillagos törésteszttel bíró 4 személyes kiasutó 1.4Túrós (nem kihegyezett), motorralmint pár évvel ezelőtt egy 2.0(ráadásul a piacon kapható egyik legütősebb!).
155Ló a MITO-t már rugalmasan jól mozgatja. 170-nel viszont már klimondottan sportos lesz! Ebbe a kicsi autóba állat lenne a 230-240 lovas 1.8TB, de lehet, hogy túl sok. Nem mindenkinek a reflexei és életvitele a NeedForSpeed. Én magam is látom, hogy igen gyakori az olyan sofőr az utakon, aki lassan dönt, de akkor legalább srosszul. No, nekik nem kell 240ló. Nekik elég a 70.
155Ló a MITO-t már rugalmasan jól mozgatja. 170-nel viszont már klimondottan sportos lesz! Ebbe a kicsi autóba állat lenne a 230-240 lovas 1.8TB, de lehet, hogy túl sok. Nem mindenkinek a reflexei és életvitele a NeedForSpeed. Én magam is látom, hogy igen gyakori az olyan sofőr az utakon, aki lassan dönt, de akkor legalább srosszul. No, nekik nem kell 240ló. Nekik elég a 70.
Kazes☻12-09-2009 22:02:01 // 4208
Bocseeesz, de szerintem meg ez a fölös és hsz szaporításra jó, hogy ebből vitát faragj. Mert a te szmájlid (csak úgy magában) az Okés, mi?! :)
GEORGE12-09-2009 21:50:47 // 4207
Szerintem feleslegesek az ilyen "költői" sóhajok...csak hsz szaporításra jó.
Kazes☻12-09-2009 21:49:30 // 4206
De én írtam, bár nem neked, csak úgy általában, amolyan költői sóhajként. :)
Bati12-09-2009 11:35:58 // 4204
hagyd öket ezt ök nem érthetik
de elég ha mi tudjuk
de elég ha mi tudjuk
GEORGE12-09-2009 09:53:11 // 4202
Ha nem írod, észre se veszem........
Somez12-09-2009 00:30:22 // 4201
Majd Teddy mindjárt rendet rak, aztán mehetnek a srácok máshova szocializálódni :-)
Kazes☻11-09-2009 19:33:56 // 4200
Huhhh, micsoda litániákat nyomattatok. .)))
mesa11-09-2009 17:00:26 // 4199
Figyi GEORGE!
Én ezt elhiszem neked, csak nem érdekel :))
Felőlem hadd menjen, aki akar. Nem izgat a téma:))
Csak olyan jó olvasni, ahogy lelkesen mindig be akarod bizonyítani :)))
Ez szép dolog, mert azt mutatja, hogy szereted, amid van!
ui: nem kell minden zrikát véresen komolyan venni ;-) Azok csak azért vannak, hogy mosolyt húzzunk a szánk szélére
PEACE
Én ezt elhiszem neked, csak nem érdekel :))
Felőlem hadd menjen, aki akar. Nem izgat a téma:))
Csak olyan jó olvasni, ahogy lelkesen mindig be akarod bizonyítani :)))
Ez szép dolog, mert azt mutatja, hogy szereted, amid van!
ui: nem kell minden zrikát véresen komolyan venni ;-) Azok csak azért vannak, hogy mosolyt húzzunk a szánk szélére
PEACE
GEORGE11-09-2009 15:17:12 // 4198
OFF
Ne hagyjuk! Mert van! Élő dolog!
vagy azért hagyjuk mert azon 156-ok amiket avval szereltek elmennek melletted, akár hova huzatod ki a TS-t???
Akár hányszor próbálkozik pl egy honda vti mellettem mindig eszembe jutnak az írásaitok :-)))
" George, a benzinest ki lehet ám húzatni 7000-ig is"
Olyankor önkénytelenül is elmosolyodom, és hozzáteszem, magamban, látom izéé hallom,hogy lehet húzatni, de minek ha nem tud lenyomni???? :-)))
Nos, nem kell másodpercekig arra várni hogy meginduljon a 2,4 jtd 20V!!!!!
Ezt nem tudom miért írod, amikor nem igaz.
Látod erről beszélek, nem ültél, nem vezettél ilyen 156-ot, de azért "tudod".....az hogy én 90ezret mentem vele és úgy merek írni dolgokat azt "áthúzod" ez egy hülyeség címszóval.
Azért egy kicsit kárörvendő vagyok :-))))), hogy az új 1750TBi dieseles karakterisztikával készült, ha olyat veszel egyszer megtapasztalod, hogy mi dieselesek miről írunk :-))))
és milyen frankó mikor már a "pincéből" tól a verda előre :-))))
Persze kíváncsian várom az ömlengéseket is, főleg arra vagyok kíváncsi, hogyan magyarázzátok, hogy 5ezer pár száz után "lebólintva" hagyja abba a teljesítmény leadást a 1750TBi :-)))
Szóval nagyon várom már az első 1750TBi tulajokat :-)))
Ne hagyjuk! Mert van! Élő dolog!
vagy azért hagyjuk mert azon 156-ok amiket avval szereltek elmennek melletted, akár hova huzatod ki a TS-t???
Akár hányszor próbálkozik pl egy honda vti mellettem mindig eszembe jutnak az írásaitok :-)))
" George, a benzinest ki lehet ám húzatni 7000-ig is"
Olyankor önkénytelenül is elmosolyodom, és hozzáteszem, magamban, látom izéé hallom,hogy lehet húzatni, de minek ha nem tud lenyomni???? :-)))
Nos, nem kell másodpercekig arra várni hogy meginduljon a 2,4 jtd 20V!!!!!
Ezt nem tudom miért írod, amikor nem igaz.
Látod erről beszélek, nem ültél, nem vezettél ilyen 156-ot, de azért "tudod".....az hogy én 90ezret mentem vele és úgy merek írni dolgokat azt "áthúzod" ez egy hülyeség címszóval.
Azért egy kicsit kárörvendő vagyok :-))))), hogy az új 1750TBi dieseles karakterisztikával készült, ha olyat veszel egyszer megtapasztalod, hogy mi dieselesek miről írunk :-))))
és milyen frankó mikor már a "pincéből" tól a verda előre :-))))
Persze kíváncsian várom az ömlengéseket is, főleg arra vagyok kíváncsi, hogyan magyarázzátok, hogy 5ezer pár száz után "lebólintva" hagyja abba a teljesítmény leadást a 1750TBi :-)))
Szóval nagyon várom már az első 1750TBi tulajokat :-)))
GEORGE11-09-2009 15:02:34 // 4197
Nem tudom mit gondoljak rólad.....
A legtöbb alkalommal nem "récsingelek", igaz kicsit magasabb sebességekkel haladok.
Ha valaki előz nem szorítom le!! Legtöbbször mindig segítem a többiket pl egyre sűrűbben alkalmazom pl a cipzár elvet!
De ha adódik "récsing" és olyan a szitu akkor élek vele, végül is ezért is Alfázom :-))
A legtöbb alkalommal nem "récsingelek", igaz kicsit magasabb sebességekkel haladok.
Ha valaki előz nem szorítom le!! Legtöbbször mindig segítem a többiket pl egyre sűrűbben alkalmazom pl a cipzár elvet!
De ha adódik "récsing" és olyan a szitu akkor élek vele, végül is ezért is Alfázom :-))
mesa11-09-2009 15:00:00 // 4196
OFF
Hagyjuk már ezt a dízel témát! Neked f.sza az, hogy másodperceket arra kell hogy várj, hogy hátba b.sszon az üléstámla, nekem meg nem. Ennyi.
Ízléseken feleslegen lovagolni
Idézek a mai TBi cikkből, TáDésoknak pont megfelel:
Az erő nagyon egyenletesen érkezik, padlógázra konstans gyorsulást kapunk. Talán éppen ez az egyenletes teljesítménygörbe az oka, hogy a gyorsulás alapján kisebbnek tűnik a ménes
Az érzékszerveink becsapósak. Mondok egy példát és ezzel le is zárom a benzin vs dízel témát -neked is igazad van meg nekem is, ahogy ezzel így van még pár százezer ember.
Szóval egy ismerősöm kipróbált egy 2.2 CRDi motort és utána vigyorgó képpel mesélte nekem, hogy "Kib.szottul megy"
Persze én nem hiszek az ilyen érzéki csalódásoknak, maikor egy idő után a hirtelen felgyülemlő nyomaték megérkezik és betapaszt az ülésbe 1 másodpercre feelingnek és megnéztem a kocsi katalógus adatát 0-100-nál az állt 12,4 mp!
Én pedig a 8,7 mp-es sprintem tudatában inkább csöndben maradtam és csak mosolyogtam. :)))
Hagyjuk már ezt a dízel témát! Neked f.sza az, hogy másodperceket arra kell hogy várj, hogy hátba b.sszon az üléstámla, nekem meg nem. Ennyi.
Ízléseken feleslegen lovagolni
Idézek a mai TBi cikkből, TáDésoknak pont megfelel:
Az erő nagyon egyenletesen érkezik, padlógázra konstans gyorsulást kapunk. Talán éppen ez az egyenletes teljesítménygörbe az oka, hogy a gyorsulás alapján kisebbnek tűnik a ménes
Az érzékszerveink becsapósak. Mondok egy példát és ezzel le is zárom a benzin vs dízel témát -neked is igazad van meg nekem is, ahogy ezzel így van még pár százezer ember.
Szóval egy ismerősöm kipróbált egy 2.2 CRDi motort és utána vigyorgó képpel mesélte nekem, hogy "Kib.szottul megy"
Persze én nem hiszek az ilyen érzéki csalódásoknak, maikor egy idő után a hirtelen felgyülemlő nyomaték megérkezik és betapaszt az ülésbe 1 másodpercre feelingnek és megnéztem a kocsi katalógus adatát 0-100-nál az állt 12,4 mp!
Én pedig a 8,7 mp-es sprintem tudatában inkább csöndben maradtam és csak mosolyogtam. :)))
mesa11-09-2009 14:49:20 // 4195
Nem 150 lovas az Alfám :P :)))
Egyébként nem nagyon szoktam "récsingelni". Gyorsabban szoktam menni, de csak a világ végén, magamban és nem forgalomban. Szóval, engem hidegen hagy másik autójával való kergetőzés, ha erre utalsz. Ha valaki meg akar előzni, akkor még segítem is. Cserébe remélem, hogy mások is így gondolják
Egyébként nem nagyon szoktam "récsingelni". Gyorsabban szoktam menni, de csak a világ végén, magamban és nem forgalomban. Szóval, engem hidegen hagy másik autójával való kergetőzés, ha erre utalsz. Ha valaki meg akar előzni, akkor még segítem is. Cserébe remélem, hogy mások is így gondolják
GEORGE11-09-2009 14:37:55 // 4194
A mostani MiTo-kat viszik, a tőlünk kevésbé eladósodott országokban, ergo külföldön nincs gond a MiTo vásárlással.
A QV MiTo meg nem a plusz 15 lóerőtől lesz ütős, hanem a futómű és egyéb más módosításoktól.
Ugye aki most megchippeli az 1,4 TB annak már elve több lesz a 170 lóerőtől......szóval erőben többet villat a QV-tól majd.....
A QV MiTo meg nem a plusz 15 lóerőtől lesz ütős, hanem a futómű és egyéb más módosításoktól.
Ugye aki most megchippeli az 1,4 TB annak már elve több lesz a 170 lóerőtől......szóval erőben többet villat a QV-tól majd.....
GEORGE11-09-2009 14:34:54 // 4193
Bárhol = autópálya, olyan egyéb út ami adott pillanatban alkalmas arra, hogy lesz@r...juk a kreszt.
Te mesa, te mindig és mindenkor maximálisan betartod a kresz előírásokat?
Soha nem mentél gyorsabban? Soha nem "récsingeltél" egy rövidet vagy hosszút senkivel sem??
Soha nem húzatod ki a verdát??
ha ezekre igen a válasz akkor minek vettél 150 lovas Alfát???
Ha meg veled is előfordult, hogy odacsaptál a lovaknak, akkor nem értem a "bárhol" témádat.....
Te mesa, te mindig és mindenkor maximálisan betartod a kresz előírásokat?
Soha nem mentél gyorsabban? Soha nem "récsingeltél" egy rövidet vagy hosszút senkivel sem??
Soha nem húzatod ki a verdát??
ha ezekre igen a válasz akkor minek vettél 150 lovas Alfát???
Ha meg veled is előfordult, hogy odacsaptál a lovaknak, akkor nem értem a "bárhol" témádat.....
GEORGE11-09-2009 14:26:37 // 4192
Tévedsz komám, de ha te így gondolod úgy sem tudom megváltoztatni!!
Amikor 146ti-m volt akkor is megírtam a gondjaimat.
Azt is megírtam, hogy simán faképnél hagynak az 1,9 jtd 16V és a 2,4 jtd 20V-k!!
Többek közt ezért is választottam utódnak a mostanit...
Soha nem volt fontos a fogyasztási adat, különben soha nem is vettem volna benzinest!
Most is azt mondom 10 literből megálló benzines vígan jó.
Az hogy a mostani gépem mindenben felül múlja az eddigi verdáimat és ráadásul beéri kevesebb üzemanyaggal ez már csak hab a tortán! :-)
Nekem a mostaniban sem a fogyasztás tetszik, hanem ahogy megindul, és ahogyan lehet húzatni. Aztán amikor 200-al utazol és nem üvölt benne a motor, hanem a tempóhoz képest csend van. Ezen állításomat többen is tudják igazolni azok közül akik ültek már az autómba, úgyhogy ezt ne hazugságnak könyveld el, hanem valóságnak. Hogy 200-nál 10.5 és 11.4 közt ugrál a fogyasztásmérő??? Az megmosolyogni való, de tény, hogy tetszik :-)
Aztán amikor olyan helyeken még simán gyorsít ahol a TS-em már csak "állt" ez megint csak mosolyt varázsol az arcomra!
Bocsi nem tehetek róla, élvezem a 2,4 jtd 20V erejét nyomatékát és azt, hogy benzines stílusban forgathatom. Amit az összes ilyen motorral rendelkező tulajdonos, csak igazolni tud.
"Ti" ezt nem tudjátok feldolgozni, sajnos. Irigységből fikázzátok ezt a diesel mocit. Bocsi de meg én nem tudok mást írni.
A MiToról annyit, hogy úgy néz ki lesz a családban MiTo.
Soha nem írtam olyant, hogy nem megy jól!!!
Igen kritikával illetem a magas fogyasztása miatt, ami nem csak nálam jelentkezett. Néz utána hányan írják, hogy nekik 10 fölött volt a fogyi??
Az alapvető dolog ami miatt a 1,4TB magas fogyija miatt írogatok az az, hogy megjelentek korábban olyan írások, hogy jönnek a nagy teljesítményű kis fogyasztású TB mocik.
akkor megírtam, hogy a kettő nem lesz jelen egyszerre, erre nekem estetek, hogy majd meglátom.
Aztán jött a MiTo 1,4 TB és megláttam, azt hogy iszik rendesen.
Ha már a 146ti-hez hasonlítom, mert mihez hasonlítsam, avval mentem 4 évet.
Szóval a szinte ugyan olyan menetdinamikával rendelkező autótól továbbra is azt vallom, hogy sok az a 2-3 liter többlet fogyasztás.
Leginkább az autópályás 160-as tempomatos fogyasztását sokallom :-(
Az hogy a városban iszik, hát igyon úgyis "rugdossa"az ember, mert élvezi.
De utazóban 160-nál ne igyon 11-12 litert :-( ( ilyenkor a TS-el Horvátba menet 8,5-ek szoktunk megitatni )
Mi a bajod a szomorú híremmel????
Az Alfa Romeo gyár mondta el, hogy mi alapján KELL a mai világban autót gyártani!!!
Ezért van tele az autó mindenféle "megzabolázó" rendszerekkel. Ezért nem lesz már olyan brutál teljesítményt leadó V6.........
Amikor 146ti-m volt akkor is megírtam a gondjaimat.
Azt is megírtam, hogy simán faképnél hagynak az 1,9 jtd 16V és a 2,4 jtd 20V-k!!
Többek közt ezért is választottam utódnak a mostanit...
Soha nem volt fontos a fogyasztási adat, különben soha nem is vettem volna benzinest!
Most is azt mondom 10 literből megálló benzines vígan jó.
Az hogy a mostani gépem mindenben felül múlja az eddigi verdáimat és ráadásul beéri kevesebb üzemanyaggal ez már csak hab a tortán! :-)
Nekem a mostaniban sem a fogyasztás tetszik, hanem ahogy megindul, és ahogyan lehet húzatni. Aztán amikor 200-al utazol és nem üvölt benne a motor, hanem a tempóhoz képest csend van. Ezen állításomat többen is tudják igazolni azok közül akik ültek már az autómba, úgyhogy ezt ne hazugságnak könyveld el, hanem valóságnak. Hogy 200-nál 10.5 és 11.4 közt ugrál a fogyasztásmérő??? Az megmosolyogni való, de tény, hogy tetszik :-)
Aztán amikor olyan helyeken még simán gyorsít ahol a TS-em már csak "állt" ez megint csak mosolyt varázsol az arcomra!
Bocsi nem tehetek róla, élvezem a 2,4 jtd 20V erejét nyomatékát és azt, hogy benzines stílusban forgathatom. Amit az összes ilyen motorral rendelkező tulajdonos, csak igazolni tud.
"Ti" ezt nem tudjátok feldolgozni, sajnos. Irigységből fikázzátok ezt a diesel mocit. Bocsi de meg én nem tudok mást írni.
A MiToról annyit, hogy úgy néz ki lesz a családban MiTo.
Soha nem írtam olyant, hogy nem megy jól!!!
Igen kritikával illetem a magas fogyasztása miatt, ami nem csak nálam jelentkezett. Néz utána hányan írják, hogy nekik 10 fölött volt a fogyi??
Az alapvető dolog ami miatt a 1,4TB magas fogyija miatt írogatok az az, hogy megjelentek korábban olyan írások, hogy jönnek a nagy teljesítményű kis fogyasztású TB mocik.
akkor megírtam, hogy a kettő nem lesz jelen egyszerre, erre nekem estetek, hogy majd meglátom.
Aztán jött a MiTo 1,4 TB és megláttam, azt hogy iszik rendesen.
Ha már a 146ti-hez hasonlítom, mert mihez hasonlítsam, avval mentem 4 évet.
Szóval a szinte ugyan olyan menetdinamikával rendelkező autótól továbbra is azt vallom, hogy sok az a 2-3 liter többlet fogyasztás.
Leginkább az autópályás 160-as tempomatos fogyasztását sokallom :-(
Az hogy a városban iszik, hát igyon úgyis "rugdossa"az ember, mert élvezi.
De utazóban 160-nál ne igyon 11-12 litert :-( ( ilyenkor a TS-el Horvátba menet 8,5-ek szoktunk megitatni )
Mi a bajod a szomorú híremmel????
Az Alfa Romeo gyár mondta el, hogy mi alapján KELL a mai világban autót gyártani!!!
Ezért van tele az autó mindenféle "megzabolázó" rendszerekkel. Ezért nem lesz már olyan brutál teljesítményt leadó V6.........
mesa11-09-2009 14:06:31 // 4191
a "Bárhol"-t remélem a közforgalom elől elzárt területre gondolod ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?