Forum >> Sprint

pb_26-04-2010 14:36:26 // 27423
Thx! Ez tényleg jó cucc.
Ékszij26-04-2010 11:09:05 // 27422
3M-es tökéletes hozzá amit autó polírhoz használnak , legalábbis mi azt használjuk.
Ahogy elkezded polírozni először durván csiszol aztán egyre finomabban . 2 fajtát használunk egy durvábbat és 1 finomabbat . Elég drága de jó cucc , alig kell belőle.
pb_26-04-2010 09:04:12 // 27421
Ok. Pedig pont kérni akartalak rá, hogy kérdezz utána.D
kesa26-04-2010 00:47:17 // 27420
F(asz)T(udja)
Bő 3 éve volt, és nem teljesen saját eszközökkel.
Akitől anno a tanácsokat kaptam, azóta sajnos egyéb okokból nem vagyunk beszélő viszonyban, szóval ha nem muszáj, nem kérdezem meg, mit nyomott a kezembe, mint polír pasztát.
Valami általános cucc volt, semmi durván extra, vagy ilyesmi.
pb_25-04-2010 00:27:10 // 27419
Köszi! Még 1 kérdés milyen polír pasztát hasznmáltál?
kesa24-04-2010 20:39:54 // 27418
Mechanikus úton óvatosan eltávolítottam a makacs szennyeződéseket (pl.: festék), elsősorban arra figyelve, hogy mélyen ne karcoljam a búrákat. Amikor ezzel megvoltam, pamutdarabra polírpasztát nyomtam, és addig polírozgattam, amíg elég fényes nem lett. A korábban keletkezett, vagy általam okozott karcok nagy részét sikerült eltüntetni, néhány azért megmaradt, de csak közel hajolva látszik. A polírozást, bár kevésbé volt hatékony, de a búrák belső oldalán is elvégeztem.
Nem azért mert én csináltam, de viszonylag elégedett vagyok az elért eredménnyel.
pb_24-04-2010 10:58:29 // 27417
Az Ljárásra.
kesa24-04-2010 01:00:48 // 27416
Mire vagy kíváncsi?
pb_23-04-2010 23:59:24 // 27415
Erről tudnál bővebben mesélni kolléga úr?) Bár már sprint83 kollága úr mesélt róla 1x, de szívesen +hallgatnám mástól is a tapasztalatokat.
kesa23-04-2010 23:32:44 // 27414
Szerintem egy alapos polírozás a régivel csodát tesz, simán mellé lehet rakni az újat.
Az én hátsó búráim még festve is voltak, apránként kapargattam le róla, és utána kézzel felpolíroztam. Nem tökéletes, de egészen tűrhető lett.
krecsi21-04-2010 17:08:05 // 27413
Jobb hátsó lámpa
Nekem pont az a repedt, de ez csak 1 db és biztos elütne egy új a régitől.
kesa19-04-2010 23:37:57 // 27412
Ja, fekete nem gond.
Jó, meglátjuk. Nekem alapvetően nem sürgős, de feledékeny vagyok, jobb túlesni rajta.
pb_19-04-2010 21:50:14 // 27411
Lehet, csak a belső felvétel miatt, de gyengének tűnik az indulás.
Atttis19-04-2010 17:18:50 // 27410
33 16v vs skoda 100: kláccs Az elején jól bírja a skoda
Atttis17-04-2010 21:07:28 // 27409
Megoldottam.
Egy test kábel volt az egész gond, de még mindig nem értem hogy mért szűnt meg a kábelen a test. Na mindegy az a lényeg hogy húztam másik test vezetéket és jó lett minden, kivéve a hátsó ablaktörlő ami nem töröl, és az olajnyomás lámpa, ami csak akkor világít ha nem jár a moci mikor kedve tartja.
pb_17-04-2010 00:09:58 // 27408
Szóval jobb, mindig is mondtam.DDD Az teljesen tökéletes.DDD
Ékszij16-04-2010 20:01:59 // 27407
Nagy Grat akkor :D
-remélem egyszer írhatok én is ilyeneket :)
sprint8316-04-2010 19:56:49 // 27406
Ma nagy élmények voltak: levizsgázott a 155!:)))
A Sprintel járkáltam napközbe intézni a dolgokat, néztek is az emberek rendesen:)) Én meg élvezkedtem egy kicsit, 1 kör boxer, egy kör V6:)))
sprint8316-04-2010 19:56:14 // 27405
A szívató lámpája engem is szívat:)) Van szívató rúdján egy festett vagy oda ragasztott vagy nem tudom , hogy de akármilyen réteg, az van megkopva és forgatni kell néha, hogy elaludjon a visszajelzője amikor bent van a helyén. Már kísérleteztem, hogy megcsinálom de nem volt tartós megoldás semmi.
krecsi16-04-2010 19:31:11 // 27404
Egy lámpa nekem is így működik: a szívatóé:)))
Kacorka16-04-2010 19:26:47 // 27403
Na és? Nekem egy időben csak akkor voltak kontrollámpáim ha kicsit rá volt húzva a szivató :-)
Atttis16-04-2010 16:40:56 // 27402
Kezdek megőrülni. Próbáltam kibogarászni az elektromos hibákat, nem találtam semmi parát, mondom összerakom ahogy van erre egy újabb tünet: Lámpakapcsolásra a refi visszajelző világít ha refizek akkor meg kialszik. :(((((((( Kezdek begurulni rá egy picit.
Whiteskull16-04-2010 16:39:41 // 27401
Az értelmi szinted ismeretében én meg ezen nem csodálkozom. :DDDD
pb_16-04-2010 16:05:59 // 27400
Jobb?DDD Mondjuk ezen nem csodálkoznék.DDD
Whiteskull16-04-2010 16:03:30 // 27399
A megismerkedésünk elején letisztáztuk ezt a témát. :))))))))

Bár egyenlőre bőven hozza az elvárható szintet. Megmarad. :))))))
Whiteskull16-04-2010 16:01:54 // 27398
Hehe! Azért a kis 33-as nincs egy szinten vele. :)))))))
krecsi16-04-2010 15:56:06 // 27397
Az asszonnyal is így van?:))
pb_16-04-2010 15:16:20 // 27396
A másikkal 1ütt?DDD
Whiteskull16-04-2010 08:59:30 // 27395
Nálam nincs kec-mec. Ha nem hozza az elvárt szintet, megy a bontóba. :DDD
pb_15-04-2010 23:55:46 // 27394
Boxer gyilkos, vatte!DDD
pb_15-04-2010 23:54:49 // 27393
Jó munkához idő kell?))))

Mondjuk ennyi befektetést +ér a téma.
Whiteskull15-04-2010 09:10:57 // 27392
Aztán ha lesz kedvem akkor a 33-ra is ránézek. Az meg vasárnap dobta be a kulcsot. 3 henegerezés, és nagy kék füst kibocsájtása közepett. :))))
Whiteskull15-04-2010 09:07:14 // 27391
Feltétlenül. Hazahozott, és még nagy baj sincs. A gumicsövek cseréjét meg már régen terveztem. Most aktuálissá vált. :)))))
krecsi15-04-2010 09:06:18 // 27390
Akkor még "jól jártál"
Whiteskull15-04-2010 09:01:06 // 27389
Itt Szombathelyen volt a gőzfürdő. :))))
Whiteskull15-04-2010 09:00:00 // 27388
Nyugi! Nem szabad elkapkodni az ilyen nagy horderejű szervizeket. :))))))

Egyébként Torjay Lacinak már szóltam. Az összes cső meg a kukába, mivel gondolom azok is beadnák sorban a kulcsot. :))))
krecsi15-04-2010 08:23:27 // 27387
Nem bírta? És töltöttél útközben bele vizet, vagy annyira nem folyt?
pb_14-04-2010 23:53:09 // 27386
És kész van már?))))
Whiteskull14-04-2010 21:20:13 // 27385
Ma erőt vettem magamon, és megnéztem miért gőzölt el a kis boxi szombat este mikor hazaértünk. :)))

Szerencsére csak az egyik vízcső lyukadt ki, és spriccelte tele a blokk tetejét. Aztán mikor már nem mentünk olyan gyorsan, a gőz felfelé is ki tudott jönni. :)))))))
Atttis14-04-2010 17:45:10 // 27384
Az Alfa Romeo 100 éve Mi is van az első képen :D De később nem sokat írnak róla.
pb_14-04-2010 13:15:11 // 27383
Pingponr?))) Lőtte, azétr készíts pontos számításokat.D
Jak14-04-2010 10:30:17 // 27382
Nagy gázzal kell csinálni,hogy visszadobjon a túloldali padkára és hipp-hopp már kész is!:))
pb_14-04-2010 10:12:06 // 27381
De, akkor ne hagyd ki 1ik oldalt sem.)))
Jak14-04-2010 09:57:00 // 27380
De igaz....:))
Whiteskull14-04-2010 08:58:32 // 27379
Ez gonosz volt. :))))
Jak14-04-2010 07:42:43 // 27378
Ja csak egy padka kell hozzá!:)))
pb_13-04-2010 23:44:21 // 27377
Naja a kerékdőlést nem olyan nehéz variálni.))
127_sud13-04-2010 21:53:38 // 27376
Tényleg nem sokat lehet variálni de azért ha az ember ügyes akkor lehet valamit tenni az ügyben. A kerékdőlés állítás már ki van találva (nemcsak én találtam ki), az utánfutást is meg lehet oldani. Majd meglátjuk mi lesz.
pb_13-04-2010 21:43:06 // 27375
Ja, értem.) Igen ez benne van a pakliban, ez az ára a dolognak. Az a baj, hogy boxereknél sokat nem tudsz variálni a futóművel. Ok.)
127_sud13-04-2010 21:39:15 // 27374
Mondjuk a gátló fontosabb mint a Yetro. Persze nekem is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.