Forum >> Sprint
Face03-01-2006 13:53:57 // 973
1. kerdes bal hatulja: egy harmas csatlakozos erintkezo felulet, itt megy fel a hatso ablaktorlo,az ablakfutes, meg a kozepso feklampa villanya a felso felnyilo reszbe.
2. kerdes muszerfal bal alul: ott alapbol nincs semmi,az elso szeriakon volt ott ha minden igaz a kodlampa kapcsolo, meg meg vmi kapcsolo.Elektromos ablak kapcsolokat szoktak ide tenni, nalam 2 takaro muanyag van ott.
A hamutarto nalam is ilyen allapotu korbe.. :))))))
bb1803-01-2006 13:47:35 // 972
na szép dolgot vállaltatok be.
csak kitartást és idegeket kivánok hozzá. :-)
Whiteskull03-01-2006 13:38:23 // 971
Hihetetlen, hogy egyszer így nézett ki az enyém is!
Sok sikert és kitartást hozzá! Meghálálja. :-)
Üvegtigris03-01-2006 13:32:11 // 970
Köszi. Én is remélem...
Üvegtigris03-01-2006 13:31:08 // 969
Bocsi, ezt a homokfúvózásos dolgot nem erre a képre értettem...
Ez a baloldali kihajtás, amit megflexelt a marha, bocs a rossz minőségért.
A többi képet /motorcuccok, hengerfejcuccok, homokfúvózott váltóház/, majd csak hétfőn tudom felrakni.
Bocsi, hogy ilyen hosszúra, szaggatottan sikerült felrakni a képeket, de itt a suliban nagyon xar a net.
Ez a baloldali kihajtás, amit megflexelt a marha, bocs a rossz minőségért.
A többi képet /motorcuccok, hengerfejcuccok, homokfúvózott váltóház/, majd csak hétfőn tudom felrakni.
Bocsi, hogy ilyen hosszúra, szaggatottan sikerült felrakni a képeket, de itt a suliban nagyon xar a net.
Üvegtigris03-01-2006 13:23:08 // 968
Üvegtigris03-01-2006 13:21:20 // 967
Üvegtigris03-01-2006 13:12:47 // 966
Üvegtigris03-01-2006 13:08:19 // 965
Weberke még 1x
A hamutartó cserére szorulna, majd ez a későbbiekben lesz fontos.
Motor nélkül már nem olyan nehéz az eleje : )
Itt minek kellene lennie? /gyengébbek kedvéért a bal hátulján található, de asszem itt nincsenek is gyengék, szerintem : ) /
Itt mi(k)nek kellene lennie? / a két üres helyre gondoltam/
Szomszédék építkeznek : ) / tető a háttérben/
A hamutartó cserére szorulna, majd ez a későbbiekben lesz fontos.
Motor nélkül már nem olyan nehéz az eleje : )
Itt minek kellene lennie? /gyengébbek kedvéért a bal hátulján található, de asszem itt nincsenek is gyengék, szerintem : ) /
Itt mi(k)nek kellene lennie? / a két üres helyre gondoltam/
Szomszédék építkeznek : ) / tető a háttérben/
ystuc03-01-2006 12:59:37 // 964
Kitartás! Én drukkolok! :-)
De most komolyan! Gyönyörű lesz!
Üvegtigris03-01-2006 12:55:03 // 963
Ja igen, a háttérben a Bárdosműhely látható, máramennyire : )))
Üvegtigris03-01-2006 12:53:48 // 962
Üvegtigris03-01-2006 12:43:42 // 961
Hali srácok!
Így utólag is Boldog Sikerekben Gazdag Újévet kívánok mindenkinek.
Így visszagondolva, nekem lehetett a leg örömteljesebb a téli pihenőm:
Most a téli szünetben volt egy kis időm és elkezdtem csinálni /szétszedni/ a verdát.
Eléggé furcsa felépítésű kis vas ez : ) /a többi átlag offos verdához képest/, de nagyon teccik.
Kiderült, hogy nem valami jó kezekben volt az utolsó gazdájánál. Nem tudom, hogy ki nyúlhatott hozzá, de még ilyen munkát nem sokat láttam : (((
Biztos úgy lehetett vele az ügyeskezű """szerelő""", hogy "ha a Ladát meg tudom szelepszárszimeringezni meg be tudom állítani a szelephézagot, akkor én már marha ügyes gyerek vagyok és ennek az Alfának a motorját és váltóját is meg tudom csinálni". Baxtam azt a hülye fejét az ilyen marhának.
Na mindegy...
Ami biztos:
Váltó: viszonylag jó állapotban volt, de:
-csapágyakat, szimeringeket cserélni kell
-a bal oldali kihajtásnak a tengelyét megflexelte a marha, ezért ezt is.
Motor: az egészet cakumpakk felújítani:
-az első henger gyűrűtöréses... Tehát:
-dugattyúk, gyűrűk, csapszegek, fúratás
-főtengelyt köszörülni, csapágyak
-egyik kipufogószelepen sem volt szelepszárszimering ; (((
-a második és negyedik henger kipufogószelepének a szelepvezetője a henger felőli oldalon le volt törve... ; (((
Hirtelen felindulásból ennyi...
És ez csak a motor és a váltó...
Mindjárt rakok fel egy pár képet.
bb1801-01-2006 09:26:10 // 960
szelepvezetöket megnéztétek ? nehogy aztán logjon a szelep és kezdhetitek elölröl. amugy a korongozás sem bonyolultabb mint a hagyományos szelepállitás.
Whiteskull30-12-2005 08:18:32 // 958
Bizony, de hát a nagypolszkin és ladán felnevelkedett ifjúságnak ez csak ujjgyakorlat. :))
pb_30-12-2005 07:57:59 // 957
Ha nem hidrotőkés, akkor mondjuk az faraghat az anyagköltségen keményen. Ellenben a beállításával el lehet játszani elég sokáig.
Whiteskull30-12-2005 07:40:48 // 956
igen, új dugattyúk, fúrás, új csapágyak, új ac pumpa, új kuplung munkahengerek, .... . Szóval amihez hozzányúltunk, mindent kicseréltünk rajta.
Azért ez a hengerfej nem olyan bonyolult. A szelepek lettek becsiszolva, és szelepszár szimeringeket kellett kicserélni. Ezen kívül csak a vizzel lett megnyomatva.
Cs.Alfa29-12-2005 19:11:11 // 954
Sziasztok!
Új vagyok itt,de baromira szeretem az Alfámat......
Gondom az,hogy a hűtővíz hőgoka sosem megy 65-70 fok fölé...(kivéve városi csúcsforgalom...)
Így a fűtésem is halovány...
Megoldás? Termosztát? Vagy mi?
Scott29-12-2005 18:48:17 // 953
A blokk fel lett fúrva ? Kapott új dugókat ? Csak mert én akárhogy számolok, horror az anyagár. Ha 14-ből megúsztad a hengerfej felújítást , akkor ott tömítésen , szimeringeken kívűl nem sok minden lett cserélve . Max korongok ( gondolom nem hidrotőkés ). Jól gondolom ?
Whiteskull28-12-2005 09:53:05 // 952
Ja az egész motor felújítása anyagban kb. 120-150 ezer volt.
Whiteskull28-12-2005 09:52:02 // 951
Én is idén újítattam fel a motort. A hengerfejek felújítása kb. 14.000,-ft volt. Mi saját kezűleg újítottuk fel a motort, ezt nem mertem másra bízni. De hát persze a lehetőség is meg van hozzá.
kando.27-12-2005 23:19:15 // 950
Ez igaz...
Inkább magad álljál neki, innen kérve, kérdezve információt motorgenerálról és már problémákról (-hoz), mint vmi ,,neves'' ámde lehúzós szervizbe vinnéád, ahol sok pénzért végülis nem csinálják meg úgy, ahogyan azt kéne...
Kacorka27-12-2005 23:14:04 // 949
Csörög-zörög a lelkem, az egykori ménes (95 le) is szétszaladt már, mire felért Budapestre szétment a hűtés, mindazonáltal még mindig érezni benne erőt. Lehet hogy a blokkhoz nem is nagyon kell nyúlni, de hengerfejgenerál tuti.
Scott27-12-2005 10:15:00 // 948
Amúgy mit értesz rossz motorikus állapotnak ?
Scott27-12-2005 10:13:41 // 947
Kacorka ! Ha rám hallgatsz messze elkerülöd az összes "neves szervízt" ...
veteranviking24-12-2005 16:43:53 // 946
Békés Boldog Ünnepeket a Sprintelőknek:))
Fritzee24-12-2005 15:41:49 // 945
Boldog Karácsonyt Kívánok Nektek és Családotoknak!!!
Olasz24-12-2005 14:50:56 // 944
Itt van az is....
BOLDOG KARÁCSONYT!!!!!!!!!!!!!
Áki24-12-2005 14:45:02 // 943
Boldog karácsonyt kívánok a "Spirntelők" táborának is!:)
Gery8324-12-2005 11:35:28 // 942
Gery8324-12-2005 08:42:33 // 941
Kacorka23-12-2005 18:01:13 // 940
Tim szerint 95 lóerő. Nem mintha jelen állapotában bármilyen jelentősége lenne.
Kacorka23-12-2005 17:43:45 // 939
Köszi skacok!
Le fogom csekkolni.
bb1823-12-2005 15:15:11 // 938
ez jo. van egypár érdekes.
Face23-12-2005 13:28:46 // 937
Szerintem itt megtalalod amit tudni akarsz:
Tim's Alfasud Page
bb1823-12-2005 11:48:38 // 936
motorkod 1.5 ar 30146 105 le 83/01-87/12
30128 95 le 79/07-87/01
30124 83 le -81/12
30128 95 le 80/03-87/01
1.7 ie 87/03-89/12 ar30550 118 le
87/10-89/12 ar 30558 105 le
én ezeket találtam. tehát 1.5 105le-s 83 01-töl volt a fenti motorkoddal.
81.es max 83-le-s lehetett.
Kacorka23-12-2005 10:12:51 // 935
Szeretném az autóm pedigréjét tisztán látni, ezért a tudorokat kérdezem :-)
Az autó 1.5 és Veloce típus, ami az alapnál erősebb változatot jelöli két duplakarbival. De ez még 81-es sprint. Jól tudom, hogy ez már 105 lovas volt? Az eredetiségvizsgánál már a quadrofoglio jelölést is említették. Ez vmi technikai különbséget jelent vagy csak a kivitelben jelent vmi extrát. Láttam SN egy korábbi hozzászólásában, hogy a quadrofoglio mit jelent egy 83 utáni sprintnél, de nálam ebből csak a hevederes zár van a motorháztetőn. Szóval tudnom kell még vmiről?
Kacorka20-12-2005 16:23:21 // 934
Vagyis inkább 7 számjegyűekkel.
Kacorka20-12-2005 15:11:14 // 933
Kösz-kösz!
És carozzeriás ismerős :-)
Épp az előbb hangoltak le nagyon csúnya (hatszámjegyű) összegekkel :-(
Olasz20-12-2005 12:43:32 // 932
Ciao itt...
0630-2104498 ha boxer motor, és Sprint, csak Őket tudom ajánlani
NordAuto Kft.
hivatkozz Olaszkára nzugodtan... egy árajánlatkérést megér...
Kacorka20-12-2005 12:01:35 // 931
Sziasztok!
Alfa Berdo szervízről van valakinek tapasztalata motorgenerál ügyben. Azt hiszem az indexes fórumon hallottam az ő nevüket mint boxerben jártas és korrekt szerelőkét. Internetes lapuk nincs, de telefonon korrektnek tűntek.
Kacor
Whiteskull20-12-2005 00:13:55 // 930
Igazad van majd holnap. :))
kando.19-12-2005 23:53:22 // 929
Bírod még ?? :)))
Aztán nehogy összekeveredjenek az oldalak ;-)))
Whiteskull19-12-2005 23:43:27 // 928
kb. fél óra múlva a tejes könyv fenn lesz. Kis türelmet kérek.
Whiteskull19-12-2005 23:38:55 // 927
A jófajta bor kiválasztása a titok! :))
Whiteskull19-12-2005 23:33:57 // 926
De a könyv nagy része elérhető az alfasud.sprint@freemail.hu e-mail címen.
azonosító: alfasud.sprint
jelszó: sprint
kando.19-12-2005 23:32:43 // 925
Az nem baj :))
Ez kellemes dolog, igaz,a másnap nem mindig az ;-))
Whiteskull19-12-2005 23:30:10 // 924
Holnap jelentkezem. Most még elég maxos vagyok. :))
Tudjátok a basrátságot ápolni kell. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?