Forum >> Alfa történelem, híres alfások
Kazes☻20-02-2009 17:23:52 // 811
Ugye?! Na hát csak a rend kedvéért. :)))
Junior20-02-2009 16:46:17 // 808
GT Ɨ|ѯ20-02-2009 16:38:52 // 807
Kazes☻19-02-2009 20:28:23 // 806
23,07$
GT Ɨ|ѯ06-02-2009 20:16:01 // 805
GT Ɨ|ѯ16-01-2009 17:04:13 // 804
GT Ɨ|ѯ06-01-2009 12:51:13 // 803
ystuc05-01-2009 08:35:56 // 802
De, az új Alfissimoban így van. És ha jól emléxem, én máshol is így olvastam már. Olaszul nem tudok, így elhittem, amit leírtak. Ezexerint hiba volt...
GT Ɨ|ѯ05-01-2009 06:31:39 // 801
nincsmit:-)
ez legalább tiszta:-)))
ez legalább tiszta:-)))
Cgo04-01-2009 21:39:53 // 800
szerintem ez mar egy teljesen mas sztori.
Attie04-01-2009 19:31:34 // 799
Nem mondod, hogy az Alfissiomoban megjelent így? :-O :(
zolee14504-01-2009 19:30:26 // 798
Mondjuk az auto az valami önmagától működő dolgot jelentene, és amire azt mondjuk hogy autó (ilyen formán kicsit rövidítve) azt tulajdonképpen autó mobilnak kéne hívnunk, csak a mobil elmaradt mögüle. Ha így nézzük már nem is rossz az a fordítás.
Cgo04-01-2009 19:22:59 // 797
van ilyen. lengyelul peldaul az auto = szamochod, ami szo szerint visszaforditva magatol jaro. Megse forditod le magatol jaronak, hanem autonak, pedig szo szerint az elso a korrekt.
Cgo04-01-2009 19:08:01 // 796
amugy nem mondom, hogy nem korrekt, csak hogy korrekt legyek, tukorforditasban persze minden ok, de ha megprobalod az alfissimos forditast visszafordinani olaszra vagy angolra, egyszeriben teljesen mashol vagy, mint szerettel volna...
ystuc04-01-2009 19:03:47 // 795
Ez tuti? Évek óta így tudom én is, hogy névtelen. :-)
Cgo04-01-2009 19:03:09 // 794
ez igy nagyon korrekt, koszonom
Cgo04-01-2009 19:02:45 // 793
anonima societa = reszvenytarsasag... nem mindent kell szo szerint leforditani...
GT Ɨ|ѯ04-01-2009 15:55:18 // 792
" A cég elődjét, a Darracq Italianát 1907-ben egy milánói arisztokrata, Ugo Stella lovag és Alexandre Darracq francia autógyáros alapította. A cég kezdetben Nápolyban gyártotta a Darraq autókat.
A Darracq Italiana megszűnése után Stella és több olasz befektető egy újfajta Daracq-ot kezdett el gyártani Milánó Portello nevű kerületében. Ekkor a cég megváltoztatta nevét, innentől használta az A.L.F.A. rövidítést (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, magyarul Lombardiai Autógyár Részvénytársaság). Az első modell az 1910-ben gyártott 24 HP volt, amelyet Guiseppe Merosi tervezett.
Miután Nicola Romeo megvásárolta a gyárat, az embléma fémes karimájába az ALFA ROMEO-MILANO felirat került. Az első Alfa Romeo márkanév alatt gyártott 1920-ban készült el. Ez volt a Torpedo 20–30 HP. "
A Darracq Italiana megszűnése után Stella és több olasz befektető egy újfajta Daracq-ot kezdett el gyártani Milánó Portello nevű kerületében. Ekkor a cég megváltoztatta nevét, innentől használta az A.L.F.A. rövidítést (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, magyarul Lombardiai Autógyár Részvénytársaság). Az első modell az 1910-ben gyártott 24 HP volt, amelyet Guiseppe Merosi tervezett.
Miután Nicola Romeo megvásárolta a gyárat, az embléma fémes karimájába az ALFA ROMEO-MILANO felirat került. Az első Alfa Romeo márkanév alatt gyártott 1920-ban készült el. Ez volt a Torpedo 20–30 HP. "
ystuc04-01-2009 15:13:17 // 791
Ez most érdekel... Nem Névtelen? Eddig én is így tudtam...
GT Ɨ|ѯ04-01-2009 13:35:02 // 790
Kazes☻03-01-2009 23:02:11 // 789
Viszont az emblémamatricák hozzák a formát, ugyan olyanok mint a korábbiak, na ezért lehet szomorú. :)))
GT Ɨ|ѯ03-01-2009 14:19:03 // 788
annyira ne légy szomorú:-)
Tommi02-01-2009 17:35:11 // 787
Az anonim szót hogyan mondanád másképp? :(
Goodboy02-01-2009 16:12:53 // 786
a kurvákvére ömöljön patakokban!!!!!!!
Cgo02-01-2009 15:55:33 // 785
Nagyon szomoru vagyok, az Alfissimoban valaki az ALFA roviditesre azt irta, hogy Nevtelen Lombardiai Auto Gyar...
NEVTELEN.... basszus ekkor hibat :(
NEVTELEN.... basszus ekkor hibat :(
Kazes☻01-01-2009 21:43:41 // 784
Ez az Enzo fickó nem volt egy matyóhímzés. :)
Aztán mikor mindent tudott Janótól ill. a gépeiről, lelépett kocsit építeni a kis hálátlan. :)
Aztán mikor mindent tudott Janótól ill. a gépeiről, lelépett kocsit építeni a kis hálátlan. :)
Poló31-12-2008 16:11:40 // 782
Egy régebbi Alfissimo-ban is említették a Népligetben zajló versenyt. Az akkori újságok azt mondták a Porschékra, hogy talán vannak olyan jók, mint az Alfa Romeók :)
GT Ɨ|ѯ31-12-2008 16:06:28 // 781
GT Ɨ|ѯ21-12-2008 13:27:34 // 780
"Az Alfát azért veszik,mert az ami."-Enzo Ferrari
GT Ɨ|ѯ21-11-2008 19:56:33 // 779
Xixo20-11-2008 01:06:40 // 778
GT Ɨ|ѯ10-11-2008 10:34:35 // 777
GT Ɨ|ѯ31-10-2008 11:28:05 // 776
nem is alacsony!!!:-DD
Xixo31-10-2008 02:55:29 // 775
Szerintem jöhet ide is!! Itt legalább nem vész el és szerintem nem is zavarna senkit. Max nyomd csevegésbe...
Halesz30-10-2008 14:36:45 // 774
Fav! :)
Kazes☻30-10-2008 14:34:24 // 773
Szerintem a fél offtól kezdve már mehet az offos verdákba, esetleg az oldtimerbe a koruk miatt. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2008 09:29:05 // 772
először is csak nem olyan régóta kurva jó, amióta én vagyok a főposztoló! :-p
(Nagyarc OFF :-)
azért nem láthattad, mert tényleg a pörgése nyomában sincs a többinek, gyakorlatilag
ahogy haladok az Autó-motorokkal, úgy rakom fel a cuccot, páran - remélem egyre többen - reagáltok rá, aztán jön a következő, jó ha heti egy-két új hír van.
most fejeztem be 1966-ot évet, van még "pár jó évünk" , '69-ig.
de hogy ne legyen olyan hamar vége, mi a vélemény arról, hogy félOFF-is legyen,azaz AM cikkek korabeli Fiatokról, Lanciakról, Ferrarikról, Lambókról meg ilyenek...?
(és még nem is mindig ezek a legvagányabbak, már látókörömbe került az 1967-es első szám, címlapján a gyönyörű havas tájon beállított, korabeli sofőr-manökennel "feltöltött" csili-vili Wartburg 353-mal! :-)
(Nagyarc OFF :-)
azért nem láthattad, mert tényleg a pörgése nyomában sincs a többinek, gyakorlatilag
ahogy haladok az Autó-motorokkal, úgy rakom fel a cuccot, páran - remélem egyre többen - reagáltok rá, aztán jön a következő, jó ha heti egy-két új hír van.
most fejeztem be 1966-ot évet, van még "pár jó évünk" , '69-ig.
de hogy ne legyen olyan hamar vége, mi a vélemény arról, hogy félOFF-is legyen,azaz AM cikkek korabeli Fiatokról, Lanciakról, Ferrarikról, Lambókról meg ilyenek...?
(és még nem is mindig ezek a legvagányabbak, már látókörömbe került az 1967-es első szám, címlapján a gyönyörű havas tájon beállított, korabeli sofőr-manökennel "feltöltött" csili-vili Wartburg 353-mal! :-)
Attie30-10-2008 08:55:55 // 771
Ilyet még nem is láttam :-O
Tibe30-10-2008 00:05:27 // 770
Kurva jó ez a topic, eddig miért nem láttam én ezt? :D
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-10-2008 20:47:43 // 769
...hát ja, és ez csak a "bemutató"! ;-)
Amúgy meg 3 oldalas a cikk, csak azért mondtam, hogy 2 oldalas, mert hazudtam! :-DDD
De tényleg, a duppla oldal előtt van még egy, a szöveg és a kép is szinte kizárólag Alfa-témájú! :-)
Sőt, azt már be is szkenneltem, most a duppla oldallal küzdök, a gerinc miatt nem könnyű szépen behúzni , én meg nem akarok igénytelenkedni még ebben a "mégoly alacsony olvasottságú" topikban sem! :-p
Amúgy meg 3 oldalas a cikk, csak azért mondtam, hogy 2 oldalas, mert hazudtam! :-DDD
De tényleg, a duppla oldal előtt van még egy, a szöveg és a kép is szinte kizárólag Alfa-témájú! :-)
Sőt, azt már be is szkenneltem, most a duppla oldallal küzdök, a gerinc miatt nem könnyű szépen behúzni , én meg nem akarok igénytelenkedni még ebben a "mégoly alacsony olvasottságú" topikban sem! :-p
GT Ɨ|ѯ29-10-2008 20:06:04 // 768
ez kész...:-))))
GT Ɨ|ѯ29-10-2008 20:05:47 // 767
nem,az eredeti ujságra gondoltam:-)))
Xixo28-10-2008 04:47:15 // 766
Először azt hittem, hogy ez valami AR márkakupa futam, de aztán ott hátul megláttam az OFFosokat is!! :)))))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-10-2008 20:23:59 // 765
Hát jó, ti akartátok! :-)
Idess'!:
Nem kicsit döbbentem le ezen a címlapon...
Egyenlőre ennyi, van egy 2 oldalas riport is az újságban, sok képpel
hamarosan felteszem az egészet!
Annyit előzetesben, hogy ez a Túraautó Bajnokság budapesti futama volt '66-ban,
ahol a cikk szerint is az Alfák vitték a prímet! ;-)
Idess'!:
Nem kicsit döbbentem le ezen a címlapon...
Egyenlőre ennyi, van egy 2 oldalas riport is az újságban, sok képpel
hamarosan felteszem az egészet!
Annyit előzetesben, hogy ez a Túraautó Bajnokság budapesti futama volt '66-ban,
ahol a cikk szerint is az Alfák vitték a prímet! ;-)
Xixo27-10-2008 02:50:29 // 764
Én is szoktam olvasni, csak nemigen tudok hozzászólni, de azért érdekel!! :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-10-2008 13:38:06 // 763
Ááá végre, "A" nyájas olvasó! :-D
Azt hittem már senkit sem érdekel:-p
(vagy mégis feltettem már egyszer??? :-)
Azt hittem már senkit sem érdekel:-p
(vagy mégis feltettem már egyszer??? :-)
GT Ɨ|ѯ26-10-2008 09:14:05 // 762
mindig jó látni-olvasni ujra:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
394
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?