Forum >> Alfa történelem, híres alfások

Marklar15514-02-2010 13:52:15 // 979
Valami régebbi auto extra:
GT Ɨ|ѯ14-02-2010 08:19:16 // 978


Diva, Diva........:-)
GT Ɨ|ѯ13-02-2010 05:32:17 // 977
most is jól esne...:-)
Inter156 (il mascalzone)12-02-2010 20:21:42 // 976
De jól esik ez a sok olasz név:)
GT Ɨ|ѯ11-02-2010 14:33:41 // 975
Alfa Romeo Drivers

YEAR Driver
1985 Eddie Cheever, Riccardo Patrese
1984 Eddie Cheever, Riccardo Patrese
1983 Andrea de Cesaris, Mauro Baldi
1982 Andrea de Cesaris, Bruno Giacomelli
1981 Bruno Giacomelli, Mario Andretti
1980 Andrea de Cesaris, Bruno Giacomelli, Patrick Depailler, Vittorio Brambilla
1979 Bruno Giacomelli, Vittorio Brambilla
1951 Consalvo Sanesi, Emmanuel de Graffenried, Felice Bonetto, Giuseppe Farina, Juan Manuel Fangio, Luigi Fagioli, Paul Pietsch
1950 Consalvo Sanesi, Giuseppe Farina, Juan Manuel Fangio, Luigi Fagioli, Piero Taruffi, Reg Parnell
GT Ɨ|ѯ11-02-2010 14:33:07 // 974
Alfa Romeo Formula 1 Team

FirstRace 1950-05-13 Silverstone
Last Race 1985-11-03 Adelaide
Alfa Romeo Statistics in Formula1
Cars 240
Victories 11
Podium 27
Pole Position 13
Fastest Lap 14
Finish in points 48
Points 210.00
Seasons 9
Tracks 29
Drivers 17
Kazes☻11-02-2010 14:08:28 // 973

Giacomelli a 81-es Las Vegasi versenyen a dobogón végzett

Bruno Giacomelli - a Las Vegasi dobogós 1952-ben született Olaszországban. 1976 és 1978 között a Formula-2 és a Formula-3 mezőnyében szerepelt, miközben 1977-ben már bemutatkozott az F1-ben is. 1978-ban már 5 futamon kapott lehetőséget a McLarentől, de pontot nem tudott szerezni. 1979 és 1982 között az Alfa Romeo színeiben versenyzett, de csak 6 alkalommal tudott pontszerző lenni a négy év során, igaz a 81-es Las Vegasi versenyen harmadik lett. 1983-ban a Toleman-hoz került, de itt sem mutatkozott meg igazi tehetsége. Hét év szünet után 1990-ben a Life csapatában versenyzett, de soha nem sikerült kvalifikálnia magát a versenyekre.
GT Ɨ|ѯ11-02-2010 13:50:33 // 972
micsoda súlypont áthelyezés..:-D
Kazes☻11-02-2010 13:43:35 // 969

1933, Monacói GP - Nuvolari vezet Alfájával Varzi Bugattija előtt
Tommi11-02-2010 13:25:53 // 968
Ez de jó, hol találtad? :)
Inter156 (il mascalzone)10-02-2010 19:17:20 // 966
Olyan mint egy mese ország:))
Kazes☻10-02-2010 10:39:48 // 965
Csudálatos, nagyon! :)))
GT Ɨ|ѯ10-02-2010 05:40:59 // 964
Inter156 (il mascalzone)09-02-2010 20:56:00 // 963
Remélem csak jót a főnökről:))
GT Ɨ|ѯ08-02-2010 20:37:19 // 962
Emlegetjük idén párx:-D
Inter156 (il mascalzone)08-02-2010 20:14:17 // 961

Hoppá....a főnök:)))
GT Ɨ|ѯ08-02-2010 17:45:52 // 960
Retroba

nosztlaGhia:-)
Kazes☻08-02-2010 12:15:44 // 959
Csak már nem ezeken a pályákon, sajna. :(
GT Ɨ|ѯ08-02-2010 07:39:06 // 958
stopper indul!:-D
Kazes☻07-02-2010 22:40:54 // 957
GT Ɨ|ѯ07-02-2010 05:36:06 // 956
mindkettő aktív még:-DDD
Inter156 (il mascalzone)06-02-2010 20:17:18 // 955
De finom kis összeállítás...hmmm:-)))))))
GT Ɨ|ѯ05-02-2010 16:27:36 // 954
számold meg lábujjakat, ha stimmel, akkor igen:-D
Kazes☻05-02-2010 14:54:33 // 953
Bőven sok neki a csajos topic is! :)))
Buksi05-02-2010 13:44:44 // 952
Övé a lábikó a tuningosban? :-))
GT Ɨ|ѯ05-02-2010 13:42:34 // 951
Buksinak ( is )

1 kis AR történelem...

Kazes☻05-02-2010 12:25:24 // 950
Okés, ha bejön egy két bolt, be is szerzem. :)))
GT Ɨ|ѯ05-02-2010 12:16:14 // 949
Persze 2 Giuliettára gondoltam:-D
Kazes☻05-02-2010 12:08:15 // 948
Igaz, igaz, Ványat, Ványatovics, Vinyov! :)))
GT Ɨ|ѯ05-02-2010 08:20:36 // 947
kettőt!

verseny lesz,nem?:-)
Kazes☻04-02-2010 10:28:26 // 946
Akkor majd be kell egyet szereznem. :)
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 08:42:29 // 945
Minden mennyiségben:-)
Kazes☻02-02-2010 17:28:50 // 944
De jó! Lehet ilyen kis Alfákat kapni az autópályákhoz?! Király! :)))
Kazes☻02-02-2010 16:37:52 // 942
Itt egy szép. :)
GT Ɨ|ѯ28-01-2010 19:42:44 // 941
az idei...:-)
Grando28-01-2010 19:32:01 // 940
Az melyik? A kifakult? :DDD
GT Ɨ|ѯ28-01-2010 19:29:20 // 939
a legújabb meg hiányzik...:-)
Kazes☻26-01-2010 10:50:55 // 938
GT Ɨ|ѯ20-12-2009 16:16:25 // 937
ez tarolt!:-)))

mekkora visszhangja volt....
imi15611-12-2009 22:29:13 // 936
Rendben:))!Tényleg kicsit elkalandoztam:P!
Grando11-12-2009 22:27:44 // 935
Na jó, hagyjuk szegény nyomorultakat. Térjünk inkább vissza a technikai csodákra és az Alfákra. ;)))
imi15611-12-2009 22:19:31 // 934
Hmm......érdekes történetek:))!
Bizony-az orosz technika egyszerűsége vitathatatlan:DD!
Mint az a bizonyos történet-ami vagy igaz vagy nem-mikor az amerikaiak évekig dolgoztak annak a tollnak a kifejlesztésén,amivel lehet írni a világűrben.Dollármilliókat költöttek rá:P!
Mit csináltak az oroszok???
Írtak ceruzával:DD!
Grando11-12-2009 22:13:26 // 933
Ők az ilyen ötleteket sokkal inkább lopni szeretik. Na mondjuk viszont az egyszerűsítés az tagadhatatlanul megy nekik. Valszeg nagyszerű faékeket és kalapácsokat is gyártanak - már amíg meg nem eszi őket a rozsda.
(Egyébként az olasz autók a rozsdásodásra való hajlam bélyegét akkoriban kapták, amikor a fiat-lada(zsiguli) üzlet fejében "jófajta" orosz acélt kaptak.
Másik sztori: a Balatonból kihalászott IL-2-nek mindene sárrá rohadt, kivéve asszem a motort. Az amerikai volt. :DDD )
Grando11-12-2009 22:04:38 // 932
Döbbenet! Micsoda űrhajónak számíthatott egy ilyen versenyautó akkoriban. Ma sem piskóták, de ma mégiscsak körül vagyunk véve mindenféle csúcstechnológiával. Na de akkoriban? :)))

Na meg méghogy a Ferrari nem Alfa... :DD ;)))))
imi15611-12-2009 22:03:41 // 931
Hehe:)))!Ezt jól kitalálták:-O!


Az oroszoknak szoktak ilyen furmányos ötleteik lenni:DDDD!
Grando11-12-2009 21:56:02 // 930
Hivatalosan a motort hűtötte. Na csak amellett, hogy ezt a feladatot ellátta, egészen véletlenül az autót is odaszívta az aszfalthoz, ami így olyan tapadást nyert, mint az állat. :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.