Forum >> Automata vs kézi váltó
csocsi22-07-2010 20:19:43 // 8373
Ezt sajnálattal olvasom.
RB22-07-2010 19:23:00 // 8372
Ja és öt-hatezer környékén (tehát amikor szükséges), vált csak igazán gyorsan.Sztem senki nem kapcsolgat villámkézzel például két háromezres fordulatnál, ezek a fordulattartományok egy Alfa motornál még a komótos szakasz!
RB22-07-2010 19:19:49 // 8371
Ha félsz tőle ne vegyél!Probléma a "sima" kézi váltóssal is lehet mégsem parázik senki tőle!
Ha valaki F-1-es,rally ill. túraautó versenyeken nőtt fel, annak csalódás lesz a selespeed kapcsolási sebessége, de sztem a hagyományos váltónál nem lassabb, csak a kuplungbenyomás hiánya miatti "ballábunatkozás" miatt tűnik lassabbnak.Lámpánál pölö esélytelen a kuplungpedálos verzió a selessel szemben!
Vannak hibái mivel a többség már nem egészen új sőt...így fárad az is ahogy a többi mechanika is.
Nekem őszintén szólva bejött!
De mondom ha nem bízol valamiben, olyat ne vegyél...
Sok sikert!:-)))
Ha valaki F-1-es,rally ill. túraautó versenyeken nőtt fel, annak csalódás lesz a selespeed kapcsolási sebessége, de sztem a hagyományos váltónál nem lassabb, csak a kuplungbenyomás hiánya miatti "ballábunatkozás" miatt tűnik lassabbnak.Lámpánál pölö esélytelen a kuplungpedálos verzió a selessel szemben!
Vannak hibái mivel a többség már nem egészen új sőt...így fárad az is ahogy a többi mechanika is.
Nekem őszintén szólva bejött!
De mondom ha nem bízol valamiben, olyat ne vegyél...
Sok sikert!:-)))
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-07-2010 15:37:26 // 8370
sajna el kell adjam , mert házat veszünk és kell a mani :(
de valaki biztos örülni fog neki .
de valaki biztos örülni fog neki .
csocsi22-07-2010 15:13:43 // 8369
Akkor most már csak autózni kell :))
osee_selespeed22-07-2010 10:09:16 // 8368
Na örülök neki! Ezek az Alfák már csak ilyenek, nagy fejtörést okoznak, aztán meg kiderül, hogy kisebb a probléma, mint amire számítottunk. Persze nem minden esetben. :D
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-07-2010 07:46:23 // 8367
Megoldódott a gondom :)
Ismét két kissebb probléma okozta a tortúrát .
A gond a követekező volt :
- a seles pumpa ( szivattyú ) adta meg magát a nyomástartó gömbbel együtt .
sajna mindkét dolog külön külön ki lett cserrélve bontottra , de ezek szerint azok közül valamelyik rossz volt .
Külön köszönet Szatyi kollegának aki türelmesen és olcsón orvosoltra nekem a gondot :)
Ismét két kissebb probléma okozta a tortúrát .
A gond a követekező volt :
- a seles pumpa ( szivattyú ) adta meg magát a nyomástartó gömbbel együtt .
sajna mindkét dolog külön külön ki lett cserrélve bontottra , de ezek szerint azok közül valamelyik rossz volt .
Külön köszönet Szatyi kollegának aki türelmesen és olcsón orvosoltra nekem a gondot :)
motyesz21-07-2010 19:53:28 // 8366
en szemelyszerint csalodtam a selespeedben, kezivel gyorsabban valtanek, illetve elkerulnem a varatlan valtasokat, es arrol ne is beszeljunk ha egy emelkedon kell parkolgatni vagy manoverezni parkolo kocsik kozott.. az en valtom is vacakol, es mas selespeedes kocsihoz meg nem volt szerencsem, de szerintem egy 100%os selespeedes valtoval sem lennek megelegedve..
csocsi20-07-2010 22:04:51 // 8365
Szeva :))
Most már 5 éve járok egy ilyen gépezettel. Nekem nagyon bejön.
Sok kívülálló fikázza aki még csak képen látott ilyet.
Akkadnak problémák a váltóval ez tagadhatatlan.
Sajna a jó szerelő elég ritka, ezért először olyat keress szerintem és vele kéne megnézetni vétel előtt.
Ne higgy el mindent amit az eladó mond, sokszor nem tudják mit beszélnek.
Szerintem egyedül ne vedd meg, legalább egy hozzáértő cartárs is nézze meg (bár ez sem garancia).
Most már 5 éve járok egy ilyen gépezettel. Nekem nagyon bejön.
Sok kívülálló fikázza aki még csak képen látott ilyet.
Akkadnak problémák a váltóval ez tagadhatatlan.
Sajna a jó szerelő elég ritka, ezért először olyat keress szerintem és vele kéne megnézetni vétel előtt.
Ne higgy el mindent amit az eladó mond, sokszor nem tudják mit beszélnek.
Szerintem egyedül ne vedd meg, legalább egy hozzáértő cartárs is nézze meg (bár ez sem garancia).
Gabi8620-07-2010 21:59:00 // 8364
Sziasztok!
156-os alfát szeretnék vásárolni, így most elkezdtem kicsit komolyabban utánaérdeklődni a tipikus hibáknak. Azt a tanácsot is kaptam, hogy kicsit kérdezősködjek ebben a topicban Selespeed ügyben, mert az első autó amit valószínűleg meg fogok tekinteni Selespeed lesz. Arra lennék kiváncsi, hogy ezek a váltók mennyire megbízhatóak, valamint ha esetleg valami baja lesz milyen nehéz hozzá találni szakembert/alkatrészt. Őszintén szólva kicsit félek a Selespeedtől, nem tudom bele merjek e vágni egy ilyen megvásárlásába.
156-os alfát szeretnék vásárolni, így most elkezdtem kicsit komolyabban utánaérdeklődni a tipikus hibáknak. Azt a tanácsot is kaptam, hogy kicsit kérdezősködjek ebben a topicban Selespeed ügyben, mert az első autó amit valószínűleg meg fogok tekinteni Selespeed lesz. Arra lennék kiváncsi, hogy ezek a váltók mennyire megbízhatóak, valamint ha esetleg valami baja lesz milyen nehéz hozzá találni szakembert/alkatrészt. Őszintén szólva kicsit félek a Selespeedtől, nem tudom bele merjek e vágni egy ilyen megvásárlásába.
motyesz08-07-2010 17:54:55 // 8363
ugy nez ki h a szervizeles meg varat magara kicsit, kuplungot egyelore meg nem vasarolok, csak ha tenyleg szukseges a csere.. tanacstalan vagyok, nem tudom h mivel kezdjem a problema kiszureset, de szerintem nem a kuplunggal kellene, mert csuszni nem csuszik, nekem ugy tunik hogy melegen nem enged alacsony fordulaton osszekotni, es azert ugralva indul..
es ha a selespeedbe az oaljat akarom cserelni, akkor kell ez a kabel, igaz? szoval elobb nyomastalanitani a tartalyt, olajat le, olajat fel, legteleniteni, es elvileg kesz, de erre sem leszek kepes kabel ill hozzaerto szemely nelkul..
es ha a selespeedbe az oaljat akarom cserelni, akkor kell ez a kabel, igaz? szoval elobb nyomastalanitani a tartalyt, olajat le, olajat fel, legteleniteni, es elvileg kesz, de erre sem leszek kepes kabel ill hozzaerto szemely nelkul..
mesa08-07-2010 16:48:38 // 8362
Kíváncsian várom, hogy az lesz-e a megfejtés az autóddal!
mesa08-07-2010 16:46:51 // 8361
A kuplungról : mondjuk erhard webshopjában nincs feltüntetve a gyártó, én arra rákérdeznék!
Nem tudom, hogy ugyanaz-e, de nekem gyanús, mert ahogy látom máshol a LUK / VALEO / SACHS külön jelöli, hogy "for Selespeed" és más cikkszámon van a komplett szerkezet!
Egyébként ha valaki ért az autószereléshez, az kicserélheti, csak annyi a probléma, hogy kell OBD-II kábel, mert előtte nyomástalanítani kell a tartályt (a kis gömböcöt :)), mert azt olvastam, hogy cső lehúzáskor mindent szétfröcsög, és szembe kerülve sem egészséges, nem hogy a padlót órákig sikálni a trutyitól
Nem tudom, hogy ugyanaz-e, de nekem gyanús, mert ahogy látom máshol a LUK / VALEO / SACHS külön jelöli, hogy "for Selespeed" és más cikkszámon van a komplett szerkezet!
Egyébként ha valaki ért az autószereléshez, az kicserélheti, csak annyi a probléma, hogy kell OBD-II kábel, mert előtte nyomástalanítani kell a tartályt (a kis gömböcöt :)), mert azt olvastam, hogy cső lehúzáskor mindent szétfröcsög, és szembe kerülve sem egészséges, nem hogy a padlót órákig sikálni a trutyitól
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((06-07-2010 20:07:16 // 8360
szerintem attól nem lehet ez a gond , mert max 1-2dl fér abba a kis tartályba .
ha nem vagy autószerelő vagy hidraulikai szakember akkor nem ajánlanám a szétszedést (bár ez csak az én véleményem ).
vedd fel a kapcsolatot tomasman-al , mert ő eléág komolyan tanulmányozta ezt a seles dolgot .
ha nem vagy autószerelő vagy hidraulikai szakember akkor nem ajánlanám a szétszedést (bár ez csak az én véleményem ).
vedd fel a kapcsolatot tomasman-al , mert ő eléág komolyan tanulmányozta ezt a seles dolgot .
motyesz06-07-2010 19:32:40 // 8359
olaj ellenorzes fent az utantoltoben megvolt, de tudom hogy nem Tutela CS Speed van benne, en erre gyanakszom.. valamilyen auromatavalto olajat toltott bele a tesom ugy 1 eve.. az volt hogy motorhazteto nyitas elott a szivattyu ez a kis tartalyt kiuritette, a tesom meg utantoltott, a folosleget aztan kinyomta.. mivelhogy a kozelben nincs szakember selespeedre, max markaserviz, de ok sem szakik, ezert lehet hogy leallitanam a kocsit egy ksi idore es szepen, lassan megbontanam a dolgokat h lassam mi merre es hogyan, esetleg lecserelnem az olajat.. azert kellene minel tobb info hogy mit es hol keressek, mit ellenorizek le, persze a motrot nem mernem (tudnam) kivenni a kocsibol..
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((06-07-2010 19:22:49 // 8358
az olaj ellenörzés gondolom már megvolt ?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((06-07-2010 19:18:22 // 8357
gondolom igen , de egy tuti eggyeztetés azért ráférne erhard 242 vagy gabival (a számukat megtalálod az oldalukon) .
elvileg ebben is ugyan az a kuplung és a szerkezet mint a sima stiftesekben .
én nem állnák neki a kuplung cserének , mert lehetnek azért vele kellemetlen pillanatok .
nekem a héten érkezik meg olaszból a robot ha tudok valami okosat akkor közzéteszem itt a topicban .
elvileg ebben is ugyan az a kuplung és a szerkezet mint a sima stiftesekben .
én nem állnák neki a kuplung cserének , mert lehetnek azért vele kellemetlen pillanatok .
nekem a héten érkezik meg olaszból a robot ha tudok valami okosat akkor közzéteszem itt a topicban .
motyesz06-07-2010 19:11:18 // 8356
ezittaz???
merjek neki vagni? marmint kepes barki kuplungot cserelni vagy inkabb szerelot keressek? tudom h hulye kerdes, de ha semmi specko dolog nem kell hozza akkor inkabb en butykolnek, turelmem az van, tapasztalatom viszont nulla..
merjek neki vagni? marmint kepes barki kuplungot cserelni vagy inkabb szerelot keressek? tudom h hulye kerdes, de ha semmi specko dolog nem kell hozza akkor inkabb en butykolnek, turelmem az van, tapasztalatom viszont nulla..
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((06-07-2010 18:47:31 // 8355
én is a kuplungra tippelnék , de nekem már 120e kellett cserélni .
a kattogás nekem is ismerős probléma , pont most küzdök vele .
a szerelő komplett robotot fog cserélni , szerinte ott lesz a gond .
lehet , hogy két különböző problémád van .
a kattogás nekem is ismerős probléma , pont most küzdök vele .
a szerelő komplett robotot fog cserélni , szerinte ott lesz a gond .
lehet , hogy két különböző problémád van .
mesa06-07-2010 16:53:45 // 8354
Na akkor nem tudom, hogy van-e hiba :)
Mivel a nyomást csak egy ideig tartja meg, úgy 2-3 percenként mindenképp bekapcsol az elektromotor!
Mivel a nyomást csak egy ideig tartja meg, úgy 2-3 percenként mindenképp bekapcsol az elektromotor!
motyesz05-07-2010 13:22:26 // 8353
150e km van a kocsiba.. csak akkor vacakol ha be van melegedve.. kuplungcsere meg mit erintene?
a tik-tak kattogas csak uresnel van (N), csak jar a motor es valami kapcsolgat, de csak ha be van melegitve.
Mindenképp le kéne fordítani a váltót - ezt hogyan? mert ha ugy akkor godorre teszem a kocsit es szetszedem ha kell, de gondolom ez nem olyan egyszeru..
a tik-tak kattogas csak uresnel van (N), csak jar a motor es valami kapcsolgat, de csak ha be van melegitve.
Mindenképp le kéne fordítani a váltót - ezt hogyan? mert ha ugy akkor godorre teszem a kocsit es szetszedem ha kell, de gondolom ez nem olyan egyszeru..
mesa05-07-2010 13:11:21 // 8352
Szerintem cserés a kuplungod.
Váltáskori kattogás teljesen normális, olyannak kell lenni. Ha viszont gyakran csinálja egymás után, akkor gondolom a kuplung nem tud kiemelni, lehet törött benne valami lamella. Mindenképp le kéne fordítani a váltót
Váltáskori kattogás teljesen normális, olyannak kell lenni. Ha viszont gyakran csinálja egymás után, akkor gondolom a kuplung nem tud kiemelni, lehet törött benne valami lamella. Mindenképp le kéne fordítani a váltót
csocsi05-07-2010 12:58:49 // 8351
Szerintem.
Selespeed cartárs váltóját is lehet hallani.
Selespeed cartárs váltóját is lehet hallani.
motyesz05-07-2010 12:55:48 // 8350
akkor a hangos kattanas kipipalva..
csocsi05-07-2010 12:53:22 // 8349
Nekem is jól hallhatóan kattan váltáskor, szerintem ez nem gond.
Érdekes jelenség, ha kiderül valami oszd meg velünk.
Érdekes jelenség, ha kiderül valami oszd meg velünk.
motyesz05-07-2010 12:18:21 // 8348
udv selespeedes cartarsak.. nalam is rakoncatlankodik a sele..
1. ajtonyitas utan 15mp-ig mukodik a szivattyu
2. 1es pozicioban parkol a kocsi, gyujtas elott N-be rakom, gyujtas utan tennem R-be, de nem megy, csak ha elotte 1-be dobom, es kozvetlen utanna R-be
3. minden fokozat mukodik, de hangosan kattan amikor kapcsol
4. hideg motorral allo helyzetbol egyenletesen tudok indulni, de ha bemelegszik akkor sajna mar nem. kb 20 perc intenziv autozas utan, allo helyzetbol nehezen mozdul meg a vas. 1esbe teszem, gazolom, a motor kepes 4-5000ig porogni, mig kot a kuplung, ekkor a fordulat leesik, a kuplung ismet szetkot, fordulat ismet fel, kuplung be- majd megint ki, es igy 3-4x rantassal indul, mig folyamatosan nem kezd el gurulni.. ilyenkor jaro motornal N-be kattogas a motorterbol, gyakori kb 1-2mp idokozonkent, olyan mint be es kikapcsolas, tik-tak, tik-tak..
ma megyek CS SPEED olajert, elso lepeskent ezt szeretnem lecserelni, meg nem tudom hogyan kell..
minden otletet es segitseget szivesen fogadok..
1. ajtonyitas utan 15mp-ig mukodik a szivattyu
2. 1es pozicioban parkol a kocsi, gyujtas elott N-be rakom, gyujtas utan tennem R-be, de nem megy, csak ha elotte 1-be dobom, es kozvetlen utanna R-be
3. minden fokozat mukodik, de hangosan kattan amikor kapcsol
4. hideg motorral allo helyzetbol egyenletesen tudok indulni, de ha bemelegszik akkor sajna mar nem. kb 20 perc intenziv autozas utan, allo helyzetbol nehezen mozdul meg a vas. 1esbe teszem, gazolom, a motor kepes 4-5000ig porogni, mig kot a kuplung, ekkor a fordulat leesik, a kuplung ismet szetkot, fordulat ismet fel, kuplung be- majd megint ki, es igy 3-4x rantassal indul, mig folyamatosan nem kezd el gurulni.. ilyenkor jaro motornal N-be kattogas a motorterbol, gyakori kb 1-2mp idokozonkent, olyan mint be es kikapcsolas, tik-tak, tik-tak..
ma megyek CS SPEED olajert, elso lepeskent ezt szeretnem lecserelni, meg nem tudom hogyan kell..
minden otletet es segitseget szivesen fogadok..
mesa22-06-2010 08:17:13 // 8347
Gömb csere előtt nyomástalanítottátok a rendszert? Utána nem kellett légteleníteni? Tudom, hogy ezek nem elektromos hibák, de talán kihatással lehet, ha valamelyik kimarad, nem tudom...
RB21-06-2010 22:12:03 // 8346
Akkor nincs több ötletem, de talán egy próbát megér hátha...
Egyébként mit csinál vagy éppen mit nem csinál az autó?
Egyébként mit csinál vagy éppen mit nem csinál az autó?
RB21-06-2010 22:09:17 // 8345
Én nem, de az autó igen!:-))
De ettől függetlenül szeressük, valszeg párásodás miatt keletkezett kis bibi, de már kapott fedelet a reléhadtest!:-)))
De ettől függetlenül szeressük, valszeg párásodás miatt keletkezett kis bibi, de már kapott fedelet a reléhadtest!:-)))
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-06-2010 21:28:42 // 8344
sajnos az enyémnél a hiba törlése után mindig visszatér az üzenet és nem engedi újraállítani a komputer :(
lehet , hogy nem lesz más megoldás a márkaszervízen kívül ???
attól félek az nem lesz olcsó muri , mert ott órabérből is remek kis vagyon tud összejönni , gondolom .
lehet , hogy nem lesz más megoldás a márkaszervízen kívül ???
attól félek az nem lesz olcsó muri , mert ott órabérből is remek kis vagyon tud összejönni , gondolom .
csocsi21-06-2010 21:26:18 // 8343
Vaze, te gyűjtötted a hibakódokat?
csocsi21-06-2010 21:25:31 // 8342
Piri, de ő Kulcson lakik.
A villamosság viszont nem az erőssége neki.
A villamosság viszont nem az erőssége neki.
RB21-06-2010 21:23:56 // 8341
Nekem ezt írta ki az Examiner
Jármű sebesség szakadás......................eseti
Pumpa relé szakadás vagy rövidzárlat....eseti
Motor fordulatszám szakadás...................eseti
CAN üzenetek fogadása CAN vez. szakadás....eseti
Reléket kivettük.
FIAT-nál nézték, kitörölték a hibákat, újraprogramozták, és vajpuhán nagyon finoman vált azóta is.:-)
Jármű sebesség szakadás......................eseti
Pumpa relé szakadás vagy rövidzárlat....eseti
Motor fordulatszám szakadás...................eseti
CAN üzenetek fogadása CAN vez. szakadás....eseti
Reléket kivettük.
FIAT-nál nézték, kitörölték a hibákat, újraprogramozták, és vajpuhán nagyon finoman vált azóta is.:-)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-06-2010 21:20:59 // 8340
valaki irt valami remek kis szerelőt itt , azt hiszem talán érden vagy tárnokon , de sajna nem találom .
csocsi21-06-2010 21:17:43 // 8339
Ez fogós kérdés.
Sajna nem tudok ilyen szakit, szerencsére még nem kellett nekem.
Sajna nem tudok ilyen szakit, szerencsére még nem kellett nekem.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-06-2010 20:05:51 // 8338
"sajna" :) a szerelőm nem talált semmi gondot a selespeed egységek közt , minden egyes egységet külön kicserélt . Ő már nem tud rajta segíteni , mert minden rendesen müxik , de azt mondta vigyem el egy villamossági szerelőhöz , mert ott lesz a gond ( kábelköteg szakadás , kontakt , foglalat hiba ) .
Tud e valaki ajánlani alfához értő villanyászt pesten vagy környékén aki meg tudna oldani egy ilyen hibát és már látott pár alfát ????
Tud e valaki ajánlani alfához értő villanyászt pesten vagy környékén aki meg tudna oldani egy ilyen hibát és már látott pár alfát ????
mesa21-06-2010 11:41:15 // 8337
A relé csere nekem is az elsők közt szerepelt.
csocsi19-06-2010 16:57:02 // 8336
Nem régen cseréltem. Nem a kellő mennyiségű áramot vezette át és így nem tudott működni a szivattyú.
A csere óta rövidebb idő alatt is tölt fel, mint előtte.
A csere óta rövidebb idő alatt is tölt fel, mint előtte.
mesa19-06-2010 15:59:33 // 8335
Szerintem is relé
Kérdés, hogy hidalva is bekapcsol-e 2 percenként a szivattyú. Ha nem, akkor az a relé sem jobb, mint az előző
Kérdés, hogy hidalva is bekapcsol-e 2 percenként a szivattyú. Ha nem, akkor az a relé sem jobb, mint az előző
csocsi19-06-2010 15:46:12 // 8334
A relére tippeltem volna, de mivel az cserélve lett így kizárva.
RB19-06-2010 15:33:52 // 8333
Töröltesd a hibát, és programoztasd újra a váltóprogramot, hátha segít...
Egyéb ötletem nincs sajna...
Egyéb ötletem nincs sajna...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((19-06-2010 15:23:20 // 8332
??
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((18-06-2010 19:52:34 // 8331
?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((18-06-2010 17:10:29 // 8330
segítsetek .
az examíner a következő hibaüzenetet írja ki : "szivattyú müködtető relé megragadt " ???
a szerelőm nem találja a hiba okát .
a szivattyú müködik , csak a relé kattog kb 1-2 mp-ként és elveszti a nyomást (45-57 bar között ki-be kapcsolgat ).
cseréltünk gömböt ( hydroakkumulátort) , szivattyút , relét és egy mágnesszelepet is .
Mi lehet még a gond ezeken kívül , mert sajna nem sikerül megoldani a problémámat .
van valakinek valami 5lete ????
az examíner a következő hibaüzenetet írja ki : "szivattyú müködtető relé megragadt " ???
a szerelőm nem találja a hiba okát .
a szivattyú müködik , csak a relé kattog kb 1-2 mp-ként és elveszti a nyomást (45-57 bar között ki-be kapcsolgat ).
cseréltünk gömböt ( hydroakkumulátort) , szivattyút , relét és egy mágnesszelepet is .
Mi lehet még a gond ezeken kívül , mert sajna nem sikerül megoldani a problémámat .
van valakinek valami 5lete ????
GTPeti03-06-2010 15:57:14 // 8329
Hoppá!!! Grat a Marellinek. :)
mesa03-06-2010 15:53:23 // 8328
Szóval, hogy kicsit bele lássatok, találtam egy videot, amin egy Selespeed van, pont mint az enyém, és kábel is tök ugyanaz, mint az enyém :))
Alfa 156 Selespeed Alfadiag teszt video
Alfa 156 Selespeed Alfadiag teszt video
csocsi02-06-2010 20:58:09 // 8327
Akkor már tudom ki tud nekem tolmácsolni :))
mesa02-06-2010 10:56:18 // 8326
osee_selespeed19-05-2010 20:26:08 // 8325
Hát ez már tényleg az... :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((19-05-2010 19:39:34 // 8324
SAKK MATT !!!!!
erre nincs mit mondani :)
erre nincs mit mondani :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?