Forum >> Direkt légszűrőkről
[k i z z o]27-09-2010 22:22:59 // 2775
Sokan nem tudják mire való, mihez lehet illeszteni, illetve, hogy mihez találták ki. Persze, hogy nem a hang a célja, de nem is egy gyári motor motrcossá tétele :)
Buksi27-09-2010 20:56:13 // 2774
Akkor még várunk azzal a megtekintéssel egy kicsit! :-/
De hozdd el nyugodtan előbb, így is szép az a járgány! :-))
De hozdd el nyugodtan előbb, így is szép az a járgány! :-))
KGBMAN27-09-2010 20:53:38 // 2773
Attól félek az nem most lesz mert még sok rajta a teendő, de kevés rá a lé. Emiatt sokat melózok hétvégéken is és kevés szabadidőm van.
Jövő év végéig szeretnék egy nagy gatyába rázást csinálni, ami kiterjed a belső FL-re, a hifi tisztességes beszerelésre, kárpitozásra, a fékek és futómű tuningjára, a 18-as felnikre, külső fényezésre (sok a rányitós sérülés és van ahol a lakk lepattog a műanyag fényezett elemen), tető javítására, illetve esetleg optikai tuningra.
Valamint tervezek egy K&N szűrőt betenni, csak nem a gyári házba hanem egy karbonból készültbe és ezt a megfelelő lökösnyíláson kivezetni hogy mindig friss finom hűs air kerüljön be (csak hogy a topik témájánál is maradjunk kicsit)
De lehet Alfacity-n azért megmutatjuk magunkat, ha úgy alakul.
Bár amíg nem úgy néz ki ahogy szeretném, addig nem szívesen mutatom meg mert egyéniségéhez méltó pompában szeretném a közönség elé tárni :)
Jövő év végéig szeretnék egy nagy gatyába rázást csinálni, ami kiterjed a belső FL-re, a hifi tisztességes beszerelésre, kárpitozásra, a fékek és futómű tuningjára, a 18-as felnikre, külső fényezésre (sok a rányitós sérülés és van ahol a lakk lepattog a műanyag fényezett elemen), tető javítására, illetve esetleg optikai tuningra.
Valamint tervezek egy K&N szűrőt betenni, csak nem a gyári házba hanem egy karbonból készültbe és ezt a megfelelő lökösnyíláson kivezetni hogy mindig friss finom hűs air kerüljön be (csak hogy a topik témájánál is maradjunk kicsit)
De lehet Alfacity-n azért megmutatjuk magunkat, ha úgy alakul.
Bár amíg nem úgy néz ki ahogy szeretném, addig nem szívesen mutatom meg mert egyéniségéhez méltó pompában szeretném a közönség elé tárni :)
Imyx27-09-2010 20:48:09 // 2772
Tavaly télen bent volt nekem is, nem történt semmi ;D. 3000-nél tisztítom mindig.
Buksi27-09-2010 20:45:45 // 2771
Most már akkor valamelyik talin meg is kellene hallgatnom! :-))
KGBMAN27-09-2010 20:44:46 // 2770
Amúgy a V6 most lett hangolva mert a koncertbe bepofázott a kis huncut kipuffszelep és állítani kellett rajta. :) De most már szép a hangja és finoman duruzsol :)
Buksi27-09-2010 20:43:52 // 2769
Vágom a borsót! Engem nem kell meggyőznöd! :-DD
KGBMAN27-09-2010 20:39:41 // 2768
Jó, ezt értem, de direkt LEVEGŐSZŰRŐ azaza SPORT légszűrő azért van hogy a légáteresztés ellenállását csökkentse, ezáltal nagyobb menyniség juthasson IGÉNY ESETÉN a motortérbe. Tehát nem audio tuning, hanem funkciója van, még ha az eredmény nem is olyan hatalmas.
Éppen ezért nem értem miért az határozza meg hogy milyet vegyen az ember, hogy milyen hangja lesz tőle a kocsinak. Miért nem az hogy milyen motorhoz, hova teszem, milyen úton használom, amik lényegében megmutatják milyet tehetek be áteresztő képesség, burkoltság stb szempontjából. Ehelyett a hang a lényeg.
Nekem ugyan V6 van és ragazzon, de erősen agyalok egy kipuff szelepen ami lényegében az első dobot kikerüli és minel a katalizátorom herélt, így csak a 2 kicsi (oldalanként 1-1) hátsó dob az ami csillapít. Nahh apám ott van olyan szívó hang gázelvételnél hogy előkapod a jancsit és elkezded polírozni. Gyári szűrő mellett :))) Kísérlet képpen tettünk be egyenes csövet a dob helyett, onnan a tapasztalat. :)
Szóval tartom az álláspontom hogy egy jól hangolt kipuff alá és a lányok elélveznek a hangjától. Nomeg a szoknyájuk a nyakukba repül ha nyomsz egy kövéret - hacsak le nem rúgják magukról örömükben. És ez nem V6 reveláns hanem úgy minden mocira érvényes. A boxerre különösen (lásd bubaru).. :)
Éppen ezért nem értem miért az határozza meg hogy milyet vegyen az ember, hogy milyen hangja lesz tőle a kocsinak. Miért nem az hogy milyen motorhoz, hova teszem, milyen úton használom, amik lényegében megmutatják milyet tehetek be áteresztő képesség, burkoltság stb szempontjából. Ehelyett a hang a lényeg.
Nekem ugyan V6 van és ragazzon, de erősen agyalok egy kipuff szelepen ami lényegében az első dobot kikerüli és minel a katalizátorom herélt, így csak a 2 kicsi (oldalanként 1-1) hátsó dob az ami csillapít. Nahh apám ott van olyan szívó hang gázelvételnél hogy előkapod a jancsit és elkezded polírozni. Gyári szűrő mellett :))) Kísérlet képpen tettünk be egyenes csövet a dob helyett, onnan a tapasztalat. :)
Szóval tartom az álláspontom hogy egy jól hangolt kipuff alá és a lányok elélveznek a hangjától. Nomeg a szoknyájuk a nyakukba repül ha nyomsz egy kövéret - hacsak le nem rúgják magukról örömükben. És ez nem V6 reveláns hanem úgy minden mocira érvényes. A boxerre különösen (lásd bubaru).. :)
Buksi27-09-2010 19:41:46 // 2767
Nem mindenkinek van szép hangú 3.0 V6-ja! ;-)))))))))))))))))))))
KGBMAN27-09-2010 18:17:57 // 2766
Kérdezd Ronnie-t.. Ahhoz hogy alacsony fordulaton hangja legyen sztem egy kipuff kellene ami ehhez van hangolva, nem sportszűrő. De végülis én ehhez nem értek.
Mellesleg a sportszűrő lényege nem az hogy hangos legyen a kocsi. :) De van aki erre használja. Mondjuk egy Suzukin is gáz a hülye hang, nemhogy egy alfán. Inkább egy jó kipuff ami öblít és ahhoz egy szűrő ami SZŰRŐ..
Amúgy nem értem miért mindenki a szűrővel akar jobb hangot kicsikarni a kocsiból. Ez valami új hóbort??
Mellesleg a sportszűrő lényege nem az hogy hangos legyen a kocsi. :) De van aki erre használja. Mondjuk egy Suzukin is gáz a hülye hang, nemhogy egy alfán. Inkább egy jó kipuff ami öblít és ahhoz egy szűrő ami SZŰRŐ..
Amúgy nem értem miért mindenki a szűrővel akar jobb hangot kicsikarni a kocsiból. Ez valami új hóbort??
[k i z z o]27-09-2010 17:27:04 // 2765
Azaz alacsony fordulaton nincs.
KGBMAN27-09-2010 10:44:40 // 2764
Pedig van, csak éppen szívó hangja és főleg magasabb tartományban :)
Selmak27-09-2010 07:49:31 // 2762
Az a "papír" valójában impregnált cellulóz ami nem nagyon nedvesedik, de ha nedvesedik is akkor duzzad és csökken a filtrációs rés, azaz nem hogy rosszabbul szűrne hanem jobban, viszont romlik az légáteresztő képessége. Pollen filtereknél ez gyakran megfigyelhető párás időben, a motor levegőszűrőknél nem, vagy csak a nagyon olcsó szűrőknél.
Olajnedves szűrő mivel egyszerű apolláris adhézióval fogná meg a koszt, ami ha vízburokkal van körbevéve, akkor nem fog rajta megtapadni. A vízpára meg előszeretettel kondenzálódik a kosz felszínére.
Olajnedves szűrő mivel egyszerű apolláris adhézióval fogná meg a koszt, ami ha vízburokkal van körbevéve, akkor nem fog rajta megtapadni. A vízpára meg előszeretettel kondenzálódik a kosz felszínére.
[k i z z o]26-09-2010 23:50:01 // 2761
Annak elvileg pont nincs hangja :(
Azzurro26-09-2010 22:17:00 // 2759
Tudtok ajánlani a barátomnak valami érdemes direkt szűrőt, aminek már alacsony fordulaton is jó hangja van.:-)))
Azzurro26-09-2010 22:14:43 // 2758
Az olajzás miatt nem lehet gond a szűréssel.Meg kell hogy fogja, ha csak azt nézzük, hogy olajos.Már eleve tapad rá a por.:-)))
Én nem veszem ki, még télen sem!!:-))
Én nem veszem ki, még télen sem!!:-))
KGBMAN26-09-2010 21:33:06 // 2757
És a papírszűrő is nedvesedik a nedvességtől.. Na bumm..
Selmak26-09-2010 20:58:39 // 2756
Párás, ködös időben az olajfilm szűrők nem szűrnek, a hideg miatt az olajfilm konzisztenciája is megváltozik csökkentve a szűrőhatást.
Azzurro26-09-2010 20:35:33 // 2755
Én nem szoktam cserélgetni a szűrőt, még télen sem.Betartóm a takarítását, és ugyan-úgy járok vele.Eddig nem volt gond!!!:-)))
Azzurro26-09-2010 20:34:02 // 2754
Nekem azt mondták, hogy a másiknak sokkal nagyobb a hangja.Tudsz ajánlani a barátomnak valami érdemes direkt szűrőt, aminek már alacsony fordulaton is jó hangja van.
Imyx26-09-2010 19:58:40 // 2753
Milyen igaz! :P :D.
Selmak26-09-2010 17:57:00 // 2752
Vissza nem rakjátok. különben miből fog megélni a hengerfúró kisiparos?
Imyx26-09-2010 17:51:20 // 2751
Mi a helyzet Urak, ki fogja visszarakni télire a gyári szűrőt? :-). Vagy marad a direkt télen is?
GT Ɨ|ѯ26-09-2010 14:17:40 // 2750
A baloldali a nyerő(bb):-)
szebb hangja van és több levegőt tud szívni, a jobbos design-ban nyerő:-)
szebb hangja van és több levegőt tud szívni, a jobbos design-ban nyerő:-)
Azzurro26-09-2010 11:40:08 // 2749
BeeGee03-08-2010 17:03:15 // 2747
Pillangószelepre és annak motorjára gondoltam, lehet h a szövegkörnyezetből ez nem derült ki :)
Selmak03-08-2010 15:24:35 // 2745
Meg akárhány karburátoros és huzalos gázpedálos szívómotorban. A szelepet a vezérmű nyitja köze nincs a rezonátor hatáshoz, a pillangó szelep motorja meg van olyan nyomatékú hogy ne befolyásolja a rezonátor hatás. A rezonátor az áramló levegő gyorsításával javítja a hengerek töltését.
BeeGee03-08-2010 14:20:11 // 2744
Rezonátort az elektromos gázpedálos autóknál szoktak alkalmazni. E nélkül küszködve és rövid élettartalommal bírná nyitni a szelepet a motor.
A rezonátor a levegőben örvényt kelt, amitől sokkal gyorsabban jut a levegő át a szelepen kis állásban is.
A rezonátor a levegőben örvényt kelt, amitől sokkal gyorsabban jut a levegő át a szelepen kis állásban is.
Kau03-08-2010 11:17:44 // 2742
Már te is leírtad! :)
Gyári ill. sportbetétszűrőnél nem érdemes kivenni.
Direktnél nincs jelentősége, mert nem onnan szívja a levegőt.
Gyári ill. sportbetétszűrőnél nem érdemes kivenni.
Direktnél nincs jelentősége, mert nem onnan szívja a levegőt.
Sityu03-08-2010 11:59:43 // 2741
Tud valaki valami konkrétat, hogy a gyári szűrő+rezonátor kombóban (na már itt meg leszek kövezve :D) mi az igazi szerepe a rezonátornak? Mindenki írja, hogy kukába vele, és tegyünk mindenféle csöveket helyére jtdtől v6ig :) Valahol félszemmel olvastam, hogy az adott motorhoz van hangolva, és bizonyos fordulaton (frekvencián) rezegve (rezonálva) javítja az áramlást. Csak szeretnék tisztán látni, vagy elmenni a pi*ába ha hülyeséget beszélek :D :D
KGBMAN30-07-2010 13:33:51 // 2739
Legyen vele boldog :DDD
Kérdezd meg megvan-e neki :DD
Kérdezd meg megvan-e neki :DD
KGBMAN30-07-2010 12:49:18 // 2737
Akkor aligha van meg neki..
GT Ɨ|ѯ30-07-2010 11:46:05 // 2734
KGBMAN30-07-2010 11:42:53 // 2733
Igen? Annak?? Vele ha nem kell nem üzletelek...
alfisti.net-en nincs, elfogyott :(
alfisti.net-en nincs, elfogyott :(
GT Ɨ|ѯ30-07-2010 11:41:29 // 2732
Németben van pár db:-)
Meg a Thorsten gyereknek is..
Meg a Thorsten gyereknek is..
KGBMAN30-07-2010 11:37:26 // 2731
Nem?? Biztos?? :))
GT Ɨ|ѯ30-07-2010 11:36:35 // 2730
azt szerencsére nem olyan nehéz beszerválni:-)
KGBMAN30-07-2010 11:19:34 // 2729
Remélem addig nem tart, de legkésőbb akkor meglesz.. A Zender pedálsor után :DDD
GT Ɨ|ѯ30-07-2010 11:17:39 // 2728
akkor jövőre ugyanitt:-DDD
KGBMAN30-07-2010 11:15:59 // 2727
Nem nem.. Majd idővel. Előbb belső fl, Siena, fék és futómű upgrade. Annak több értelmét látom.
GT Ɨ|ѯ30-07-2010 07:57:10 // 2726
Már rendelheted is:-)
ennyi.
ennyi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?