Forum >> Direkt légszűrőkről
perdix15501-07-2006 17:52:07 // 925
Üdv Poló! Hát nem azt mondtad vissza veszi a vas erejét? Tudod a hipernél...vagy csak a direktre értetted? egyébként ha rám hallgacc akkor jóminőségű betétszűrővel nem járhacc pórul...feltéve ha a szükséges és kötelező macerákat vállalod...
nekem is az volt benne mikor vettem a vasat......de el volt használodva..hamar kidobtam..mert már a legyeket is átengedte.....meg is halt a motor.....
Az uj bejáratos motorba -remélem jövő hét végére elkészül, mert már elvonási tüneteim vannak- csak papirt..azt is 7000km-en csere...nem tisztogatás...csere!!!! Üdv:Perdix155
Poló01-07-2006 16:17:01 // 924
Sajna nem megyek/mentem :-(
GT Ɨ|ѯ01-07-2006 12:47:33 // 923
Ha rám-ránk hallgatsz,azt csinálsz amit akarsz!:-)
Nem kötelező-ki kell próbálni és eldöntöd..ennyi!:-))
A tapasztalatainkat meg bárkivel megosztjuk szívesen!
Tom1230-06-2006 23:20:58 // 922
Nekem tetszik.:-) A hang biztos, a teljesítménnyel sem volt gond, legyűrtem minden "támadót", aki próbálkozott...:-))) ...ha holnap jössz, tartok Neked egy kis bemutatót...;-)
Poló29-06-2006 22:33:33 // 921
Lehet, hogy élek a lehetőséggel, amit egyszer régen még Ronnie ajánlott fel, hogy kipróbálásra tud adni egy sport betétszűrőt. Remélem meg van még neki. Akkor úgy gondoltam, hogy nem szerelgetek annyit ki-be, hanem veszek egyet és kész.
Kau29-06-2006 22:31:32 // 920
Nos úgy látom hiába...
Nem lehet mindenkit meggyőzni és pláne nem is akarok. A 145/146 talira vittem magammal plussz sportbetétszűrőt. Aki kipróbálta, annak mindenkinek tetszett. Sőt. Meg is vették tőlem. A te autódhoz a BMC 14500 Ft. Simán a gyári helyére megy. 25000 km után kell takarítani...
Poló29-06-2006 21:21:00 // 919
Akkor lehet, hogy maradok a papírnál... Nem kell olajozni, majd cserélgetem 10.000 kilométerenként. Nem megy tőle tönkre semmi. És nem kerül az elején 20ezer Ft-ba. De megkérdem Tom12-től, hogy neki mi a tapasztalata.
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 19:01:24 // 918
Nem érzékelhető..:-))
(Ez inkább hang és optika és jóérzéstuning.)
Viszont hangban jelentősen:-))
Nembeszélve a megelégedett mosolygós fejedről!:-)))
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 18:59:05 // 917
A sikálásra írtam,hogy felejtsd el!sorry:-))
Poló29-06-2006 18:57:25 // 916
Azt mondd meg, ha rakok bele én sport betét szűrőt (nem direktet), akkor fogok valamicske teljesítmény javulást érezni?
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 18:55:48 // 915
Erős izgalmi állapotom erdményeképpen most végeztem a direkt takarításával:-)
1.direkt ki..nemvolt nagyon koszos-kevés homoxemek,rovarok..
2.tisztítófolyadék-gazdagon,jól beszívta,kihozta a koszt
3.Langyos víz alatt belülről kifelé kicsapattam a maradék anyagot a mosdó felett-már csak hab jött
4.természetes(napsütötte )szárítás kb 30perc
5.olajfilm-lightosan
6.direkt vissza
7.Most+ írom ezt a hsz-t:-))))
mszabika29-06-2006 17:36:53 // 914
igen, és a ccm is számít ám :)))))
a 2.0 az 2.0 ;)
Poló29-06-2006 17:31:20 // 913
Állítólag a direkt szűrő nagyobb teljesítményt ad? Most akkor hogy is van ez? :-)
Poló29-06-2006 17:29:08 // 911
Teljesítmény szempontjából sport betétszűrő? :-)
Kau29-06-2006 17:09:01 // 910
Teljesítmény szempontjából nem biztos. Na de hang szempontjából ;)
Kau29-06-2006 17:07:45 // 909
Egyet értek a többiekkel. Sajnos be kell látni, hogy direktszűrő vagy nem, 100 ezer km körül bizony csereérett lesz a lambdaszonda is és az LMM is. Mint mindig, itt is vannak szerencsés kivételek.
Pár ember pedig lehet, hogy nem is tudja, hogy valami tönkrement, mert nincs változás. Pl. ha a lambda közép érték körül áll be.
Vagy beletörődnek, hogy az 1.6Ts 10 litert eszik...
mszabika29-06-2006 16:41:35 // 908
ja tényleg... betétszűrőhöz kell (mert más a felépítése)!
direkthez nem!
jólvanna ma 2ből vizsgáztam.. kicsit kimerültem :(
Poló29-06-2006 16:38:43 // 907
Direktet nem veszek, mert 156-hoz nem jó. Meg már meg van a V6 cső a rezonátorház helyett. Egy sportbetétszűrőt lehet, hogy fog kapni.
Na most akkor kell tisztító folyadék vagy nem? :-)
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 16:33:30 // 906
Felejtsd el!
Csak tisztítzófolyadékkal!
K&N-nt vettem 5 ezerért.( tisztító+olajozószett)
Amíg a szűrő meglesz elég a takarításához és olajozásához.A direkt meg szintén sokáig marad:-))
mszabika29-06-2006 16:30:51 // 905
jaja langyos vízzel, belülről-kifele +valami zsíroldóval megsikálni óvatosan (kivűlről!
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 16:29:03 // 904
Vékonyan,olajfilmet rá-kívülről és megfogja a piszkot..:-)
2-3 ezrenként megnézni és ha kell tisztítani,ennyi.:-))
Az LMM & lambdacsere meg 100e.-nél hateccikhanem-csere:-)
Poló29-06-2006 16:26:43 // 903
Tisztítani meg langyos vízzel?
mszabika29-06-2006 16:25:30 // 902
tisztítót fölösleges venni, elég az olajzó!
olvass vissza többen is leírták h miért :) (nem is olyan hatékony, meg hamar fogy:))
lehet motoros boltba venni szűrő olajzót 2550huf volt amit vettem és 750ml-es, nem 250-300 4600huf-ért...
Poló29-06-2006 16:21:10 // 901
A BMC tetszik nekem is. Csak az ára kicsit.... Meg megvenni az olajzó-tisztító készletet :-(
Keret most nincs rá, de megvárom míg lesz :-)
mszabika29-06-2006 16:19:43 // 900
igen! ha van rá kereted :)
BMC...
Poló29-06-2006 16:17:51 // 899
Szerinted érdemes sportbetétszűrőt vennem?
mszabika29-06-2006 16:16:43 // 898
azon is ellehez gondolkozni, hogy nem biztos h az okozta...
érdekes módon apunak nincs direkt szűrő a 156-osán, és mégis lambda szondát kellett cserélnie, és még akkor se volt jó, kitisztítottam a LMM-et és tökéletes lett!
a hiba nem a szűrőben van, hanem az alkatrészekben amire az van írva hogy made in germany (bosch)....
Poló29-06-2006 16:15:03 // 897
De ha nincs olajozva, akkor nem szűr és gallyra vágja a dolgokat, nem?
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 16:12:35 // 896
Jólbeszélsz!!:-))
Kicsit szűr is és nem vágja gallyra a dolgokat:-))
Poló29-06-2006 15:43:20 // 895
Be volt olajozva a szűrőd?
SlickmaN29-06-2006 15:42:04 // 894
Írok egy kis ellenpéldát amit érdemes megjegyezni!
Nem is olyan régen tettem én is egy direktszűrőt a 146-ra szó ami szó a hangja az elég komoly lett tőlle de semmi több.
Ami viszont szomorú hogy most kellett elvinnem a kicsikét a szerelőhöz mert kinyírta a légtömeg mérőt és a lambda szondát is.
Szal érdemes rajta elgondolkodni eddig 70.000ft-ba került.
megérte????
Ui:nem egy gagyi olcsó szar volt ezt még hozzá tenném
Ronnie29-06-2006 15:37:54 // 893
Kolléga-kolléga, hát persze hogy felülről!
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 15:34:30 // 892
Természetesen!
Sokkal jobb "hangteljesítménye"lesz!!:-))
ennyi,meg az optika:-)))
Reaper29-06-2006 12:13:43 // 891
146-osra érdemes direktszűrőt tenni?Mármint teljesítmény szempontjából,
Karakot29-06-2006 12:06:45 // 890
Ha már itt tartunk, felülről lehet csak cserélni a betétet a légszűrőházban, vagy alulról is megközelíthető? A 7végén ki akartam cserélni a betétet, felülről próbálkoztam, de nem jártam sikerrel. A 4 csavarból, ami rögzíti a legszűrőház tetejét csak kettőt tudtam kis ügyeskedéssel kiszedni, a másik kettő lehetetlennek tűnik. Sajnos nagyon zsúfolt a motortér, eleve nincs sok hely, ráadásul valaki agyhalott szerelő még az előző tulajnál nem a gyári csavarokkal rögzítette, hanem két átmenő csavarral, amit persze alul, a perem alatt anyával rögzített. Felülről hiába fogok rá dugókulccsal a csavarfejre, alul elforog az anya, de azt meg nem tudom rögzíteni, mert semmivel nem férek oda. A lököst meg nem szedem le emiatt. Szóval jó volna tudni, hogy érdemes-e megemelnem a kocsit, mert esetleg alulról is kiszedhető a betét. Tipp?
GT Ɨ|ѯ29-06-2006 11:16:52 // 889
Igen.papírszűrő ki-sportbetét be.Ennyi:-)))
Poló28-06-2006 22:06:21 // 888
Ahhoz is kell a gyári légszűrőház, nem?
GT Ɨ|ѯ28-06-2006 22:05:37 // 887
És nem kell görcsölnöd..pl:-))
GT Ɨ|ѯ28-06-2006 21:59:17 // 886
Szerintem sport szűrőbetétet tegyél be!
Szerintem:-))
GT Ɨ|ѯ28-06-2006 21:57:20 // 885
Szívesen!:-))
Fotókat róla!!!!:-))
Poló28-06-2006 21:50:44 // 884
Wickey28-06-2006 21:48:19 // 883
igen.
Többek között ezért sem szimpatizálok a direktszűrővel.
Arról nem is beszélve, hogy csak összetörve láttam még, az ép autót valami negyed óra hosszán át volt csak szerencsém tanulmányozni.
Az én 156-osom meg dízel, azt asztán nézegethetem.
Poló28-06-2006 21:37:21 // 882
Azon is van ugyanolyan rezonátorház mint a 156-on?
Wickey28-06-2006 21:36:20 // 881
szerinted mi törik először egy autón? :-)))
Azok az autók pedig, amik bontóba kerülnek, elöl töröttek jórészt (legalábbis olyan bontóban, ahova én hajlandó vagyok betenni a lábamat, a sufnibanszétkapjukalopottautót kft-ből nem kérek).
B terv az pedig az, hogy felheftelek egy direktszűrőt én is. Egy problema van vele: hogy gyűlölöm őket.
Krisz14528-06-2006 21:07:24 // 880
Halihó megcsináltam normálisan a szűrőt. Én lefogattam egy nagy bilinccsel hogy ne mozogjon. Köszi a segítségeket meg a tanácsokat.
GT Ɨ|ѯ28-06-2006 21:05:11 // 879
Ciao!
Nem akarlak elkeseríteni,de sztem mindenki meghagjya a gyárit,visszatétel akármikor címszó alatt:-))
Inkább bontó:-)))
Wickey28-06-2006 19:13:43 // 878
Hello.
Aki 147-es 1.6os Alfába direktszűrőt tett, és megválna a gyári légszűrőháztól és a hozzá kapcsolódó kiszerelt eszcájgoktól, az ne habozzon szólni, megveszem tőle félpénzért. Sürgős.
Köszi. :-)
GT Ɨ|ѯ28-06-2006 12:29:12 // 877
Szív az ha feljebb van akkor is,ezért tisztítsd többször,vagy a doblemez és a direkt közé szabjál be takarólemezt..pl
mx28-06-2006 12:14:42 // 876
Nekem az eredeti légcső végén van a direktszűrő, tehát a szűrő ugyanott van ahol a régi volt a légszűrőházban, csak most nincs ház, a levegőben lóg. Sztetek ez nem túl jó, kellene venni másik csövet? Amiatt aggódom hogy így kicsit mélyen van, nehogy vizet/port szívjon fel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
562
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?