Forum >> Dízelmánia
Ferke18-09-2012 16:44:04 // 20652
Már írtam a másikba, hogy egyikse:DD
Laurent18-09-2012 16:12:51 // 20651
Hali urak!
A jtd-be melyik Selenia olaj tiíus a jó? Thx.
A jtd-be melyik Selenia olaj tiíus a jó? Thx.
GTPeti16-09-2012 20:49:03 // 20650
Vízbül veszi ki a zokszigént - ECUból veszi ki a zegéert. :)
Ferke16-09-2012 20:45:03 // 20649
Naja, csak hogy hogyan szedték ki az ecuból?? Szoftveresen, vagy hardveresen?:)
Föckös15-09-2012 22:26:08 // 20648
több, mint egy másodperc? húúú az ott nemjónemjónemjó
(ehhez persze, hogy nem jó az air quantity, de te jóóééég)
biztos nem adta meg magát az a 200 km es jeladó?
(ehhez persze, hogy nem jó az air quantity, de te jóóééég)
biztos nem adta meg magát az a 200 km es jeladó?
WarbiRunner (Gyuri)15-09-2012 21:56:27 // 20647
1200ms az rengeteg. Ha addig tényleg nyitva van a porlasztó, akkor az locsolja be a naftát. 250-es fordulattal tekerve kb 3.5 fordulaton keresztül folyamatosan.
Viszont az nem felel meg 3200 foknak, csak 1260-nak! Ez mindenképp fura. A fokokat a főtengely jeladó számolja ha jól tudom, és a vez tengely jeladó adja a nullpontját (1.henger FHP).
Viszont az nem felel meg 3200 foknak, csak 1260-nak! Ez mindenképp fura. A fokokat a főtengely jeladó számolja ha jól tudom, és a vez tengely jeladó adja a nullpontját (1.henger FHP).
Gtaati15-09-2012 17:07:07 // 20646
A következő dolgokra jutottam: indítózáskor 250-255-ös fordulat van stabilan tehát ez a jeladó jó és lát fordulatszámot, indítózáskor rail nyomás 375 bar ami szerintem szintén jó , ami számomra érdekes h a befecskendezési fok 3200 köröl volt és a nyitási idő 1200 ms FES szerint! A kérdés az lenne h itt a sima 10 fok körül értéket kellene látni vagy a fokot osszam el a fordulattal úgy nézi-e? valaki akinek esetleg ilyen motorja van és van kábele megnézné e injection timeing (deg) asszem ez volt, hogy hány fokot ír ki indítózáskor vagy alapjáraton! Köszi!
Gtaati15-09-2012 09:36:47 // 20645
Lendkerék alatt mit értesz milyen problémára gondolsz? Egyébként kb 8 ezer km-el ezelőtt lett cserélve komplett kuplung és lendkerék újra...
Gtaati15-09-2012 09:35:35 // 20644
Le lett vakolva az egr illetve az ecuból ki lett szedve az ezt kezelő rutinok, Tehát nem is keresi és nem is kezeli!
Ferke15-09-2012 09:26:21 // 20643
Erre én is próbálok rájönni, de nem megy:)
Föckös15-09-2012 08:33:52 // 20642
öö itt nem a falrafestésre gondoltam, hanem hogy hogyan okozhat a lendkerék ilyen hibát?
atis_166jtd14-09-2012 22:18:39 // 20640
nem akarom az ördögöt a falra festeni, de lehet a lendkeréktöl is. Ismerösnek a mercivel volt így. Sajna ott is mindent kipróbáltunk mire ráleltünk a hibára.
Csak azért mondom hogy esetleg azt is valahogy meg kéne nézni.
Csak azért mondom hogy esetleg azt is valahogy meg kéne nézni.
Ferke14-09-2012 20:45:40 // 20639
Hoppá...az mit jelent, hogy ki lett írva az agyából? Itt valami nem stimmel....
Ferke14-09-2012 20:39:08 // 20638
Oppardon..:) Figyelmesebben is olvashatnék...én átnézném az összes stekkert, annyira vészesen sok nincs a dízelen...
Tentacle14-09-2012 16:29:35 // 20637
Megtette: "Vezérlés burkolat stb szétszed a mi jelölésünk szerint minden ott van ahol volt cserekor aszerint minden jó"
Ferke14-09-2012 16:04:23 // 20636
Miért nem veszed le a burkolatot, és látod, hogy fenn van-e a vezérlés???
Liquid14-09-2012 15:48:31 // 20635
az ám de nagyon :) eddig nem sokat tettem hozzá a kapitalizmus fejlődéséhez ma :)
lakosg0114-09-2012 14:41:03 // 20634
Van ez így néha. Péntek van. :)
Liquid14-09-2012 13:57:49 // 20633
na ez az apró dolog elkerülte a figyelmem :)
Föckös14-09-2012 13:57:48 // 20632
az hogy kézzel át lett forgatva, az nagyon jó, érezhetően akkor nem üt bele a szelep a dugattyúba.
ez korántsem jelenti azt hogy a vezérlés rendben van...
ez korántsem jelenti azt hogy a vezérlés rendben van...
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2012 13:56:19 // 20631
Engem se dobott még ki sose a FES indítózáskor. Szinte mindíg gyújtáson de álló motornál csatlakozok, és már úgy indítom be, hogy előbb kiválasztom a paramétereket amit figyelni akarok.
.......................14-09-2012 12:29:14 // 20630
motorban kompresszió van?
nekem úgy tünik a befecskendezés rendben az alapján amit leírtál
nekem úgy tünik a befecskendezés rendben az alapján amit leírtál
Gtaati14-09-2012 12:01:44 // 20629
Nem, megállt és se kép se hang mintha kapkodná és minth arossz helyen fecskendezne be vagy nem tom, mihez hasonlítani a jelenséget....
.......................14-09-2012 11:57:38 // 20628
ja ,értem,nem is indul be a moci
azóta egyszer sem indult be?
azóta egyszer sem indult be?
Gtaati14-09-2012 11:50:03 // 20627
Igen lehet újra kapcsolódni utána csak nem akartam addig kínozni az aksit meg az indítót meg a motort sem! Direktbe bekötök egy szálat az indítóhoz és majd onnan indítok és közben gyújtáson meg majd látom az adatokat! Azért köszi mindenkinek!
lakosg0114-09-2012 11:49:19 // 20626
Csak itt tudtommal nem indul az autó. :S
Liquid14-09-2012 11:42:46 // 20625
így van, simán lehet kapcsolódni járó motornál is
.......................14-09-2012 11:39:41 // 20624
a fiat ECU Scan nal nézzétek meg ,hibakód stb?
ha intítózáskor kidob,újra kell csatlakozni,utána jónak kell lennie a kapcsolatnak
ha intítózáskor kidob,újra kell csatlakozni,utána jónak kell lennie a kapcsolatnak
lakosg0114-09-2012 11:24:15 // 20623
Ha megszakad az OBD kapcsolat indítózáskor, akkor nem lehet valami érintkezési probléma, elektronikus gond?
ECU felé\felől tippelném a hibát. Aztán lehet nagyon mellélövök...
ECU felé\felől tippelném a hibát. Aztán lehet nagyon mellélövök...
Gtaati14-09-2012 11:15:35 // 20622
Igen kulccsal átforgattam, átfordul, megpróbálom légtömegmérő lehúzásával h mit csinál! Köszi! Majd megírom a fejleményeket!
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2012 11:08:09 // 20621
Én is úgy tudom, ezért húznám le. Ha légtömegmérő nélkül beindul, az nem jelenti hogy rossz légtömegmérővel is. Ha bármi esélye hogy ez lehet a baj, én lehúznám és úgy próbálkoznék. Ha a vezérlés gyanús, akkor nyilván indítózás előtt kézzel átforgatnám a motort, de írod hogy már indítóztatok, úgyhogy átforog ezekszerint.
Gtaati14-09-2012 10:48:40 // 20620
Helló köszi! Múlt hétvégén lett ledugózva az egr és kiírva az agyából! Légtömegmérő nélkül is be kéne indulnia tudtommal!
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2012 10:42:10 // 20619
Huhh..mielőtt mégjobban szétszeditek az EGR-re és LMM-re tényleg nézzetek rá..
Gtaati14-09-2012 10:00:30 // 20618
Helló! Akkor megosztanám az eddigi infókat! Vezérlés burkolat stb szétszed a mi jelölésünk szerint minden ott van ahol volt cserekor aszerint minden jó, fent a két tengelynek van két furata a szelepfedélbe ott össze lehet őket nézni és a két tengely szinkronban van jelen ott sincs gond! A porlasztok résolaja teljesen egyforma, ki is vettük őket hát az életben nem volt még hozzányúlva.... nem volt egyszerű kivéve ráraktuk a rail csőre őket csatlakozók rá indítás, tápszivattyú nyom a magasnyomásúhoz a magasnyomású is nyom mivel mind a 4 db porlasztóhoz eljut a kaja és szépen porlasztanak porlasztási kép jó, mennyiség h mennyinek kell lennie illetve meg van-e az kérdés! Fiat ecu scan meg inditózáskor ledobja kommunikációt így nem tudom megnézni h jól látja e fordulatszám jelet illetve h mekkora rail nyomás, majd az indítót kívülről direktbe kötöm és majd úgy megnézem. A felsőholtponti jeladón ellenállás mérhető a váltol felöli oldalon a blokkban lévő főtengely jeladón is mérhető ellenállás ergo nem szakadtak mondjuk attol nem biztos h jók!!! röviden ennyi a hiba konkrétan nincs még meg! Hétfőn kapunk gyári szerszámot a vezérléshez azzal is összenézzük! Egyenlőre ennyi :(
Ferke14-09-2012 09:54:23 // 20617
A kúpos cucc nem szokott elmászkálni, hacsak nem cseszte el a szerelő.
A vezérlésed erősen gyanús, meg kéne mutatni valakinek, aki ért hozzá, addig ne nagyon indítgasd szerintem...
A vezérlésed erősen gyanús, meg kéne mutatni valakinek, aki ért hozzá, addig ne nagyon indítgasd szerintem...
Piritu - 1.000.00012-09-2012 23:06:19 // 20616
Az E85 használata felesben.
GTPeti12-09-2012 22:26:08 // 20615
Mi is volt az oka?
mreni12-09-2012 22:25:13 // 20614
ez a legritkább esetekben van így...
Piritu - 1.000.00012-09-2012 22:16:38 // 20613
"És amit kiírt kicseréltük,és jó lett"
Nekem a Spider TRA hibát dobált, ott igencsak sokáig tartott, mire meglett az oka. Könnyű lett volna a TRA alkatrészt kicserélni, csak olyan nincs a kocsiban :-DD
Nekem a Spider TRA hibát dobált, ott igencsak sokáig tartott, mire meglett az oka. Könnyű lett volna a TRA alkatrészt kicserélni, csak olyan nincs a kocsiban :-DD
.......................12-09-2012 22:14:08 // 20612
Füstöl?
Ha igen akkor nyitva maradt az EGR mert megszorult
Pucold ki,vagy csere egy jóra
Ha igen akkor nyitva maradt az EGR mert megszorult
Pucold ki,vagy csere egy jóra
.......................12-09-2012 22:10:21 // 20611
Nekem eddig a hibaokok stimmeltek,
És amit kiírt kicseréltük,és jó lett
Nincs is szükség szakszervízre,tapasztalatom szerint ők is csak találgatnak,ha nem tudják a hiba okát
És amit kiírt kicseréltük,és jó lett
Nincs is szükség szakszervízre,tapasztalatom szerint ők is csak találgatnak,ha nem tudják a hiba okát
GTPeti12-09-2012 20:26:47 // 20609
Jaaa... az más. Szerintem simán lehetnek eltérések a típusoknál. Nem tudok róla, hogy az engedélyeztetés során ezt is vizsgálnák. Bár ajánlások kétségkívül vannak.
mreni12-09-2012 19:43:05 // 20608
bár eddig én is úgy tudtam,hogy egy adott kódhoz egy adott hibaüzenet tartozik
mreni12-09-2012 19:42:09 // 20607
szerintem a kolléga arra gondolt hogy egy adott(jelen esetben P1237) kódra több féle "kódértelmezés" létezik.(jelen esetben fordnál ü.a szivattyú gondot jelez,alfánál ezek szerint légmennyiséget)
GTPeti12-09-2012 19:35:11 // 20606
Naná... Ha a motorvezérlő egyértelműen meg tudná mondani a hibákat, akkor (kis túlzással) nem lenne szükség szakértő szervízesekre...
A motorvezérlő azt mondja, amit érez és rendhagyónak talál (a gyári sw alapján). Ez csak egy támpont, semmi esetre sem kész diagnózis.
A tapasztalat azért fontos, mert az alapján már be lehet korlátozni, hogy az ECU síralmait milyen hiba okozhatja.
A motorvezérlő azt mondja, amit érez és rendhagyónak talál (a gyári sw alapján). Ez csak egy támpont, semmi esetre sem kész diagnózis.
A tapasztalat azért fontos, mert az alapján már be lehet korlátozni, hogy az ECU síralmait milyen hiba okozhatja.
mreni12-09-2012 18:51:31 // 20605
szerintem lehúzott lmm-el nem indul be,azért tippeltem erre
Föckös12-09-2012 17:50:25 // 20604
sajnos a kódok nem mindig egyértelműen a hibára utalnak:-(
lakosg0112-09-2012 13:52:52 // 20603
Ugyanahhoz a kódhoz tartozhat több hiba is? Ez olyan furcsa nekem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?