Forum >> Dízelmánia
Wickey01-09-2012 15:32:10 // 20402
én lusta voltam, csak a csatlakozóját húztam le, és nem nézegetem a motort. Megy, nem füstöl, és pont. :-)
eldiablo15601-09-2012 15:31:19 // 20401
Biztosra megyek, ledugózom ott is..:)
Wickey01-09-2012 15:26:33 // 20400
mint egy nullkilométeres Passat. :-PP
mreni01-09-2012 14:51:57 // 20399
nem lenne érte nagy kár... :D
mreni01-09-2012 14:51:36 // 20398
nekem is úgy van
GTPeti01-09-2012 14:28:02 // 20397
Így van, ártani nem árt. Bár sok értelme nincs a kiiktatott EGR-szelepet védelmezni. :)
(Azért szokás a szívósor mellett dugózni, mert így a legkissebb a bennmaradó "felesleges szakasz", ami minimalizálja a falsszívás lehetőségét.)
(Azért szokás a szívósor mellett dugózni, mert így a legkissebb a bennmaradó "felesleges szakasz", ami minimalizálja a falsszívás lehetőségét.)
Alfa GT-Csaba01-09-2012 14:12:42 // 20396
szerintem meg tök mindegy melyik oldal,a lényeg hogy a kipuf gáz ne jusson vissza a motorba
eldiablo15601-09-2012 14:11:13 // 20395
De végülis ártani nem árt. Mert ha csak fent van dugózva, akkor a rendszerben ottmarad a kipufogó gáz, és annak sincs semmi értelme.
GTPeti01-09-2012 13:35:10 // 20394
Biztos volt aki ilyet is csinált.
Ahogy én nézegettem a külföldi fórumokat (köztük német Alfás-topicokkal) csak a kimeneti oldalt szokás ledugózni.
Ahogy én nézegettem a külföldi fórumokat (köztük német Alfás-topicokkal) csak a kimeneti oldalt szokás ledugózni.
eldiablo15601-09-2012 13:31:24 // 20393
Külföldi fórumokat nézegetve az Egr falazásnál nemcsak a pillangószelepnél falazzák, hanem kizárva az egész rendszert a kipuff csonkjánál is.
Föckös01-09-2012 08:15:42 // 20392
bazmeee ott felejtetted a kamerát:-))))
Föckös01-09-2012 08:15:17 // 20391
egyenlőre jól bírja neki, nem volt panasz:-)
mreni31-08-2012 22:50:00 // 20390
azt én is megnézném :D
Ferke31-08-2012 22:33:38 // 20389
Kíváncsi leszek, hogy az a gyári coolercső meddig bírja így, hogy még meg is lett furkálva:))
Sziti31-08-2012 21:22:41 // 20388
Nekem is van Novitec Box 1.9 8v Jtd,6éve van benne!Tuti,jól megy és egy kicsit kevesebbet is eszik!de legközelebb 2.4 lesz!:))
mreni31-08-2012 21:13:12 // 20387
Ennyit kormol a 8v tekerős box-al 100%-on 40fokban :)
3-4 ben még ennyit sem.link
3-4 ben még ennyit sem.link
mreni31-08-2012 21:03:26 // 20385
az tuti hogy ég és föld az 1.9 és a 2.4,azt próbáltuk mi is
Föckös31-08-2012 20:49:32 // 20384
abban viszont biztos voltam, h nálad kapja az ívet :-)))
Föckös31-08-2012 20:49:04 // 20383
1,9 és 2,4
a 2,4en akkorát dob, hogy (még a saretz boxszal is) elcsavarta az 1000 km -es valeo kuplungot...
amikor vettem, kipróbáltam,
a srác, akitől vettem, mondta, hogy durván jobban érezni, mint az ő 1,9esén.
a 2,4en akkorát dob, hogy (még a saretz boxszal is) elcsavarta az 1000 km -es valeo kuplungot...
amikor vettem, kipróbáltam,
a srác, akitől vettem, mondta, hogy durván jobban érezni, mint az ő 1,9esén.
mreni31-08-2012 20:41:14 // 20382
nekem tekerős,és tökéletesen műxik,kuplung is bírja,pedig kapja ám az ívet :)
Föckös31-08-2012 20:38:44 // 20381
szvsz "tekerős" boxok felejtősek.
nekem saretz van, az jobban kormol, mint a novitec, és nagyobbat is megy az autó.
ez utóbbit nem pozitívumként írtam, hirtelenebbül jön meg a nagy nyomaték, ami erősen kuplunggyilkoló hatású. alul meg nem megy annyira mint box nélkül, cserébe kormol tisztességesen.
volt küberl tekerős benne, na az végképp erősen durva, nem szabályozható, rosszul adagolható gyorsulást hozott.
novitec eddig a legjobb tapasztalatom szerint.
nekem saretz van, az jobban kormol, mint a novitec, és nagyobbat is megy az autó.
ez utóbbit nem pozitívumként írtam, hirtelenebbül jön meg a nagy nyomaték, ami erősen kuplunggyilkoló hatású. alul meg nem megy annyira mint box nélkül, cserébe kormol tisztességesen.
volt küberl tekerős benne, na az végképp erősen durva, nem szabályozható, rosszul adagolható gyorsulást hozott.
novitec eddig a legjobb tapasztalatom szerint.
mreni31-08-2012 16:33:02 // 20379
eddig nekem bevált,majd kb 3 év múlva tudok érdemi infóval szolgálni róla :D
eldiablo15631-08-2012 14:51:46 // 20378
Van valakinek Box a JTD-be? Most nem Novitecre gondolok hanem más olcsóbb box? Tapasztalatok? Vélemények?
Ferke31-08-2012 12:16:08 // 20377
Jah, az. Én örülök, hogy látom belül, mert most megint egy évtizedre rendbe van téve, most minden cserélve lesz. Rohadtul zavart már, hogy nem tudom mi mennyire kopott...
Km-t nem tudom, mert nem tudom mennyiről tekerhették vissza, de hogy 150k-t csavartak rajta, az ziher:)
Mondjuk tegyük hozzá, hogy épeszű, átlagos ember emiatt nem szedné szét a gépet, max cserélne egy veztengelyt, és hello....:) Az ilyen pedig nem ritka...
Km-t nem tudom, mert nem tudom mennyiről tekerhették vissza, de hogy 150k-t csavartak rajta, az ziher:)
Mondjuk tegyük hozzá, hogy épeszű, átlagos ember emiatt nem szedné szét a gépet, max cserélne egy veztengelyt, és hello....:) Az ilyen pedig nem ritka...
WarbiRunner (Gyuri)31-08-2012 12:11:45 // 20376
Húúú. gondolom ez a peros verda akkor :-)
Nálam hasonló km futás (5 év - 140e) alatt semmi hasonló jelenség egyelőre. Őszintén szólva én egyáltalán nem szeretném látni belülről a motort...
Nálam hasonló km futás (5 év - 140e) alatt semmi hasonló jelenség egyelőre. Őszintén szólva én egyáltalán nem szeretném látni belülről a motort...
Liquid31-08-2012 11:51:37 // 20375
az elkopott TS-ekben hány valós km-volt? illetve szintén Selénia?
Egyébként nem szent, pl. a 159 DPF is tönkremegy a gyárilag ajánlott olajtól :(
Egyébként nem szent, pl. a 159 DPF is tönkremegy a gyárilag ajánlott olajtól :(
Ferke31-08-2012 11:31:07 // 20374
Látnod kéne, hogy mi van benne 20e km után...pont a sűrűje nem folyik ki olajcserekor:) Egyébként kvagyosan megy már, 20 perc alatt lent van:))
Föckös31-08-2012 11:25:18 // 20373
één nagyon szeretem a pásztát, főleg a mezze pennét ;-))))
András bácsi31-08-2012 11:20:59 // 20372
Biztos nagyon ráér. :) Mellékesen tök drága egy rendes paszta a karter felrakásához.
Wickey31-08-2012 11:17:24 // 20371
miatúrónak takarítgatod te az olajteknőt? Beleszemetelsz? Én a jtd-ről még nem vettem le. Csak a TD-ről. Arról is csak azért, mert már valaki ügyes levette és pasztával tette vissza rendes tömítés helyett. :-)
Ferke31-08-2012 09:47:53 // 20370
Neem, elsődleges. Csak én innentől már kiszedem, és szétborítom az egészet...amúgy is volt egy kis szivárgásom a váltó felőli főt.szimmeringnél.:)
A hengerfej kész is van, hétvégén összeáll a sok kicsi legó.
10ezrenként olajcsere, kitakarítással, 20ezrenként olajteknő tisztítással egy jtd többet kéne bírjon, ha jó az olaj....nem tudok másra gondolni.
Most ez a gép már marad, ez biztos, úgyhogy újabb 5 év múlva ha más olajtól is elköszön, akkor majd megkövetem a szent olajmárkánkat, és visszaállok rá:)
Ja és persze ha csoda történik, és mostantól nem esik be havonta 1-2 ts szintén elfogyott főtengellyel, veztengellyel, és hirdotőkékkel (hogy a vezmodot már ne is említsem)...
A hengerfej kész is van, hétvégén összeáll a sok kicsi legó.
10ezrenként olajcsere, kitakarítással, 20ezrenként olajteknő tisztítással egy jtd többet kéne bírjon, ha jó az olaj....nem tudok másra gondolni.
Most ez a gép már marad, ez biztos, úgyhogy újabb 5 év múlva ha más olajtól is elköszön, akkor majd megkövetem a szent olajmárkánkat, és visszaállok rá:)
Ja és persze ha csoda történik, és mostantól nem esik be havonta 1-2 ts szintén elfogyott főtengellyel, veztengellyel, és hirdotőkékkel (hogy a vezmodot már ne is említsem)...
Ferke31-08-2012 09:42:42 // 20369
3000? Bazze, lassan kb annyiba kerül egy kábel, amit örökké használhatsz:) Kvajófej szerelők vannak, elképesztő, hogy ilyenekért még mindig pénzt lehet elkérni, holott már ott tartunk, hogy a telefonon, bluetooth funkcióval olvasok ki runtime adatokat....
Ez pont olyan, mint a diagnózisért pénz kérni...tiszta 90es évek.....
Elmegy a faxba az ilyen, én oda nem is vinném többet...
Ez pont olyan, mint a diagnózisért pénz kérni...tiszta 90es évek.....
Elmegy a faxba az ilyen, én oda nem is vinném többet...
Zoli198030-08-2012 19:50:31 // 20368
Akkor innentől várom az eredményt....
GTPeti30-08-2012 18:58:52 // 20367
Nem, kell. Innentől tök mindegy, mit csinál az EGR. :)
Zoli198030-08-2012 18:34:04 // 20366
Na, megtörtént a dugózás. Amúgy nem kell semmilyen csatlakozót, vezetéket, csövet lehúznom? Kipróbáltam, jobb lett, de 2000-től még mindíg nincs meg az az erő, mint volt.
Zoli
Zoli
GTPeti30-08-2012 13:22:49 // 20365
Igen, pontosan ide.
A kép pedig dedicated to Piritu.... B)
A kép pedig dedicated to Piritu.... B)
Liquid30-08-2012 12:24:07 // 20364
dede írtad, csak azt hittem az már csak "másodlagos" hiba és azért szedted szét mert...valamit láttál.
És miből gondolod hogy ez egyértelműen az olaj "sara'"?
Nem a Seléniát védem, tényleg csak okosodni szeretnék :)
És miből gondolod hogy ez egyértelműen az olaj "sara'"?
Nem a Seléniát védem, tényleg csak okosodni szeretnék :)
Zoli198030-08-2012 11:33:38 // 20363
Próba céljából nincs "véletlen" valakinek egy elfekvő légtömegmérője?
Föckös30-08-2012 11:32:28 // 20362
ha ledugóztad, akkor egérrel ne foglalkozz, egyébként meg igen, mert ha pl fél állásban meg van szorulva, akkor az nem jó, kérdezd csak meg Warbit.
légtömegmérőt nem tudom, hogy hogyan lehet kideríteni. beleteszel egy másikat, és ha elmúlt a hiba, akkor az volt a lúdas.
(lassan megéri neked venni interfacet, aztán akkor ingyen van a kiolvasás)
légtömegmérőt nem tudom, hogy hogyan lehet kideríteni. beleteszel egy másikat, és ha elmúlt a hiba, akkor az volt a lúdas.
(lassan megéri neked venni interfacet, aztán akkor ingyen van a kiolvasás)
Zoli198030-08-2012 10:51:41 // 20361
No.. ismét egy kiolvasás, ismét 3000 ft mínusz :)
Állandó hibára az EGR-t és a légtömegmérőt irja, utóbbinál nem megfelelő a jel. Azt mondják, ha megy a kocsi rendesen, az EGR-el ne is foglalkozzak, a légtömegmérő viszont megérne egy próbát, cserét.
Állandó hibára az EGR-t és a légtömegmérőt irja, utóbbinál nem megfelelő a jel. Azt mondják, ha megy a kocsi rendesen, az EGR-el ne is foglalkozzak, a légtömegmérő viszont megérne egy próbát, cserét.
Föckös30-08-2012 10:03:20 // 20360
véhatos fosvágen tédéi motort :-)))
lakosg0130-08-2012 09:27:34 // 20359
És mit teszel majd bele helyette?
Zoli198030-08-2012 09:12:36 // 20358
A takarítás már megvolt, igaz a szívósor nem lett levéve, de rongy és magasnyomásu levegö rendesen kiszedte. Durva dolgok jöttek ki.
Mindkét végét minek ledugózni? Nem elég ha 1 helyen zárom el az útját? A EGR-t müködtetö kis levegöcsövet nem kell lehuzni? Attól hogy le va dugózva, az attól még müködhet nem?
Zoli
Mindkét végét minek ledugózni? Nem elég ha 1 helyen zárom el az útját? A EGR-t müködtetö kis levegöcsövet nem kell lehuzni? Attól hogy le va dugózva, az attól még müködhet nem?
Zoli
Ferke30-08-2012 08:52:47 // 20357
DE jól néz ki az a lik:) Szertintem vedd is le a szíbvósort, és takarítsd ki...:)
Ferke30-08-2012 08:49:32 // 20356
Elfogyott a veztengely. Lehet, hogy nem írtam?! Passz..:)
Azt azért tisztázzuk: ez csak 1 apró csepp volt a pohárban, a seleniat nem ezért fikázom teljes mellszélességgel, hanem amit nap mint nap látok...csak most már a sajátom is beállt a sorba:)
Azt azért tisztázzuk: ez csak 1 apró csepp volt a pohárban, a seleniat nem ezért fikázom teljes mellszélességgel, hanem amit nap mint nap látok...csak most már a sajátom is beállt a sorba:)
Ferke30-08-2012 08:47:11 // 20355
Mindkét résznél dugózd le szerintem.
Föckös30-08-2012 08:29:20 // 20354
jaaa én vártam vagy 2 órát tűző napon nyitott szívósorral, nem létezik, hogy nem párolgott el
András bácsi30-08-2012 07:36:19 // 20353
Levétel nélkül a féktisztító nem olyan jó ötlet: egyik barátomnak így sikerült tönkretenni a hengerfejet, mert jól összegyűlt a cucc, és visszadurrant.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
401
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?