Forum >> Dízelmánia

Wickey04-11-2011 10:28:37 // 17252
Kipipettázza a tankból, vagy leköti az üa. csövet a motortérben és kinyomatja AC-vel.

Mondjuk ez utóbbit csak maradandó, de minimum nyolc napon túl gyógyuló sérüléssel jár, de hát az autózás már csak ilyen, veszélyes üzem. Abban is biztos lehet, hogy amint hozzápiszkál az üzemanyagrendszerhez, két pillanaton belül kigyullad a motortér, és a gatyájukat is leperelem az emberről kártérítés gyanánt aki hozzányúlt foglalkozás körében elkövetett trógerság és élveszületés bűntette végett. :D
cseko7604-11-2011 10:23:53 // 17251
Úgy látom többen is kíváncsiak vagyunk a mintavételezésre? :)
Ferke04-11-2011 10:06:15 // 17250
Ezt nem értem én sem...hogy hogyan vesz mintát??:)
ALFI15604-11-2011 09:56:37 // 17249
Személyautóval félreálított és mintát vett?Hogyan?Ha teherautónál csinálják még hadján de személyautónál.
Ferke04-11-2011 09:50:56 // 17248
És hogy vesznek mintát? Erre kíváncsi lennék:)
Csosznorbert04-11-2011 08:36:01 // 17247
magyar törvény. kocsiba csak dieselt, csak kútról!!!
DeezL03-11-2011 22:11:05 // 17246
mondjuk talán a lényegen nem változtat:D
Kazes☻03-11-2011 22:08:24 // 17245
NAV, most már. :)
DeezL03-11-2011 22:06:00 // 17244
már rájöttem közbe vámosok
DeezL03-11-2011 21:32:27 // 17243
vámosok vagy közlekedési felügyeletesekre gondolsz?
Alfa GT-Csaba03-11-2011 19:16:59 // 17242
Én a Lanciával 8éve használt ét olajjal járok fele fele arányba keverve gáz olajjal még télen is.Kicsit gyengébb a gép de igy a legolcsóbb a kocsikázás!!
Bgabor03-11-2011 19:14:43 // 17241
A múltkor állítottak meg a VPOP-s majmok üzemanyag mintavételezésre,ha ilyet használna az ember hamar bukta lenne a palacsinta szagú autóval:-)
Roll198303-11-2011 19:05:55 // 17240
Én nem szívesen járnék ilyen olajjal, mert az ilyen kocsik csak úgy bűzlenek a kajaszagtól, mint egy éttermi konyha. :)
Föckös03-11-2011 18:50:30 // 17239
basszus, nekünk meg akkor volt egyhatszívódízel mind az ötvennégylóerejével, amikor még ezerötből megjártam a balcsit odavissza...
az elbírta volna, de akkor meg vót óccóba jó gázolaj (százé...)
Wickey03-11-2011 18:45:57 // 17238
mondjuk a motorolajat a benne lévő esetleges fémrészecskék miatt nem erőltetném, de amúgy tényleg minden mással elmennek a régi jó öreg TD-k (mondjuk ott se mindegy, milyen adagolója van, a kései elektromos Bosch-ok pl. tartalmaznak olyan műanyagalkatrészeket, amiket a szar minőségű gázolaj is hazavág, nemhogy a pancs).
ALFI15603-11-2011 18:35:31 // 17237
Hogy ne tennék bele.A régi szívódieselek simán.A golf 2 dieselekkel szűrt sütőolaj,trafóolaj de még használt olajjal is járnak.Igazuk is van!Szinte ingyen autóznak.Az a kocsi meg mindent megzabál.
Föckös03-11-2011 18:30:03 // 17236
azért azt vágjátok, hogy heteken belül a napraforgó és egyéb ÉT olajok jövedéki adója is emelkedni fog?
anno azért emelték, mert olcsóbb volt, mint a dízel, és sokan használták.
most lassan ugyanott járunk.
pont ma láttam a boltban 389ért, igaz olyan világos volt, hogy na...
de 100%ig biztos vagyok benne, hogy már most van olyan aki megveszi és beleteszi a trakijába, egy régi nem cr sztem simán viszi.
Föckös03-11-2011 18:27:19 // 17235
ez a legkomolyabb:
Alacsonyabb oktánszámú üzemanyag használható (akár 5-tel alacsonyabb)

pfff
hol lehet öttel alacsonyabb oktánszámú gázolajat kapni?

:-))
mreni03-11-2011 17:09:09 // 17234
ez enyhe túlzás nem gondolod?:)
DeezL03-11-2011 10:56:46 // 17233
de igaza van
Ferke03-11-2011 10:56:31 // 17232
Naja, nálam pl. minimum fele annyiba kéne kerüljön a benzin, hogy váltsak, addig egészen egyszerűen ráfizetés.
Ferke03-11-2011 10:51:38 // 17231
Nekem meg ez az utolsó bekezdés tetszik:)))
DeezL01-11-2011 17:53:41 // 17230
akkor úgy látom érdemes lesz még majd dieselt vennem...am ja nagy gecik ezek odafennt
Csosznorbert01-11-2011 09:30:24 // 17229
El persze, hogyne fogadná. Ő se most jött a falvédőröl. A dumájuk megvan, de én azért kipróbálok egy kis flaskát, aztán számolgatok majd.
Wickey01-11-2011 09:04:32 // 17228
ami mindenre jó, semmire se jó. Másrészt, én most föltolom a téligumikat, és megyek 1000km-et velük a tipikus útvonalamon (ez 10 munkanap, tehát két hét), hogy kiderüljön a fogyasztás azokkal, utána beletolok egy ilyen szart a következő 2000km-en, de ha nem fog az amúgy 5,7 - 5,9es átlagfogyim 5 alá menni, akkor megyek és megitatom a maradékot az emberrel. Ha ezt elfogadja, akkor elhozom. :-)
Csosznorbert01-11-2011 00:19:46 // 17227
a számok csábítóak, de a valóság
biztos megint más
Csosznorbert01-11-2011 00:07:55 // 17226
röviden: orbán viki=stressz :)))
szivagyerek31-10-2011 19:04:32 // 17225
156, 1.9Jtd 85Kw... Az első kipuff. (kb a váltó kar alattira gondolok...)dobban is van katalizátor vagy mit látok bent? :)
zalan31-10-2011 18:49:46 // 17224
13 .. :D
zalan31-10-2011 18:49:07 // 17223
+16 huf .... igen
Wickey30-10-2011 20:37:27 // 17222
mondjuk jobb is ha te nem írsz :-PPPP
Wickey30-10-2011 20:35:45 // 17221
Növelje az anyjának. Az én motoromba nem lesz visszavezetve, ott bassza meg az EGéRkét aki kitalálta. Vagy pucolgassa élete végéig csicskába' egy sötét sarokban a "márkaszervízben".
GEORGE30-10-2011 18:17:11 // 17220
Látom nekem már felesleges is írni :-)
Roll198330-10-2011 16:57:40 // 17219
Ezekből az adatokból nekem az derül ki, hogy amikor neked már üres a tankod, mi még csak megyünk és megyünk. :)

"Még most adjátok el, amig ér valamit :) EGR, DPF egyéb problémák is egyből megszűnnek.... meg javítja is a városképet hogy egy intenzív lámpánál indulás után nem kap a fél utca tüdőrákot. :)"

Ha én eladom, akkor valaki megveszi, ergo semmi se változik! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)30-10-2011 16:57:09 // 17218
szépek a számok csak sajnos elég szar érték egy dejzelhez képest..
A nem chippelt 156 1.9mjet 150 lóval full város max 7L
Az optimalizált 159 2,4 ha 90-nel mennék (eddig még sosem mentem) 5,2-6L 110-nél 6,5..
Tempós 150-180 pályázás 90-130 országút 7,6
200 felett egyszer jöttem 600km-en keresztül 9,6-ot evett...
Ha már az arányokat nézzük akkor az jön ki hogy ha majd a nyál 600ft lesz a benzin meg 400 el fogok gondolkodni hogy nem éri meg a dejzel...na de ilyen sosem lesz.
Szóval még nem adom el mert DPF nincs az EGR meg le van tiltva itt magyarországon meg nem a dejzelek miatt kapnak az emberek rákot ha nem a demokratabarát politikától, gazdasági helyzettől...stressz=rák :(
Szilárd30-10-2011 15:11:22 // 17217
Az utolsó bekezdés tetszik a legjobban!:)
Arno16630-10-2011 14:45:09 // 17216
En a chippelt 165LE környéki 2.0TS-sel 10.2-vel városozok.
A 2 tonnas 3.0 V6 automata Thesis-szel pedig ha 90-nel megyek a forgalommal szabályosan 8 körül eszik.
Tempós 150-180 pályán + 90-130 közúton 11.3-at adott minap hazafele jövet 140km-en át.
Zürch oda-vissza ésszel kényelmesen tempósan 5 személlyel 10 liter/100km.
Ha kitaposom a belét 200-240 akkor 17.3. :)

Ha figyelembe vesszuk a gázolaj nagyobb energiatartalmát, nagyobb sűrűségét, a kisebb jövedéki adóját simán nem olcsóbb a dízel, de talán drágább is literben nézve.

Csak "támogatott" üzemanyag történelmi okokból, aminek hamarosan vége.
EU erőlteti az energiatartalom utáni adót, ami a gázolajat fogja hátrányosan érinteni.
(a literre tankolás egy elmebetegség...a gázt pl m3 + fűtőérték összefüggés után számlázzák... az üzemanyagnál meg a nagyobb fűtőértékű az olcsóbb... nonszensz. )

A jövedéki adót a kormány most hozza szépen lassan egy szintre a benzinével, de a mostani emeléssel is még kedvezőbb a dizel adója. Amiből következik h elemni fogják még.
Még most adjátok el, amig ér valamit :) EGR, DPF egyéb problémák is egyből megszűnnek.... meg javítja is a városképet hogy egy intenzív lámpánál indulás után nem kap a fél utca tüdőrákot. :)
Arno16630-10-2011 14:28:37 // 17215
Jól működő EGR nélkül kisebb a sűrítési végnyomas és alacsonyabb a hatásfok.

Kipuffgáz egy inert gáz, termodinamikai szempontból hasznos visszavezetni a hengerbe. Nő az égési sebesség, emiatt később a holtponthoz közelebb lehet befecskendezni. Ami növeli a hatásfokot, ebből fakadóan a nyomatékot, teljesitményt, csökkenti a fogyasztást.
Csosznorbert30-10-2011 12:26:31 // 17214
Hozni kell Ukrajnából, kétszáz valahány forint...
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2011 19:32:41 // 17213
lesz itt még 450 is no para....
Roll198329-10-2011 18:47:03 // 17212
Wickey24-10-2011 21:20:38 // 17211
csótány porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, pick one. :D
zee24-10-2011 12:55:00 // 17210
Sziasztok

Hidegen mi okozhat gyenge fordulatszám ingadozást? Pár perc után abbahagyja.
LMM új.

köszi
Haro18-10-2011 23:40:55 // 17209
Kb: fél éve van bent,de semmi baja,csak kormos az egyik fele:)))))
Wickey18-10-2011 23:34:45 // 17208
előbb-utóbb biztos, de ha ott olyan meleg lenne, lennének ott egyéb bajok is. :-)
Az MY2002-esben is megy a lehúzomacsatit mutatvány. Hibakódot tárol, MIL lámpát nem gyújt ki.
GTPeti18-10-2011 21:16:10 // 17207
Arról azt hallottam, hogy a túl vékony tömítés simán átég. (Lehet, hogy nem igaz.)
GTPeti18-10-2011 21:15:27 // 17206
Azt onnan fogod látni, hogy égve marad-e a motorlámpa.
(Mert hibakódot az ős 8V-s is eltárolt, de semmi mellékhatása nincs amúgy.)
NGéza18-10-2011 20:54:30 // 17205
Köszi a választ, majd lehúzom, 50%-50%. vagy jó lesz vagy nem :D
Haro18-10-2011 20:44:32 // 17204
Mi a George-al egy sördobozból vágtunk ki zárt tömítést és azt helyeztük be:)
GTPeti18-10-2011 20:41:00 // 17203
Szerintem a 115 lovasra a belső FL esetén is igaz ez az állítás!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.