Forum >> Dízelmánia

Rodoman24-05-2011 23:02:45 // 16552
És szerintetek ez csere, vagy javítható, szerelhető, és hogy lehet kitesztelni diagnosztikán kívül? Úgy értem ha kiveszem hogy lehet megnézni hogy jó-e?
szasza(SW)24-05-2011 23:01:06 // 16551
Főtengelynél nem indul az ok,de veztengelynél kinyomott kuplungnál leállhat és ha meleg a motor akkor csak várakozás után indul be.Nekem volt már mindkettőhöz szerencsém:(Mindenképp olvasón hibakódot.
Kese24-05-2011 22:55:19 // 16550
csatlakozom az elötti hozzászoláshoz
Rodoman24-05-2011 22:55:19 // 16549
Igen, kezdek veled egyetérteni!
Ferke24-05-2011 22:54:23 // 16548
Azért ehhez a szerelőhöz ne hordd tovább, aki már egy ilyennél a fejét csóválja..:)) Mit csinálna vajon egy olyan jtd hibával, mint pl üresben guruláskor fékezésnél betorpanó alapjárati fordulat, comp. hibakód nélkül:)
Szerintem felejtsd el az embert, elég rosszul vizsgázott:))
Kese24-05-2011 22:53:05 // 16547
en kiprobaltam a bütyköst ha szethuztam muködött tovabb a motor,es kii is irta a fiatecu,ha fotengelynel huztam szet egyböl leallt,
Ferke24-05-2011 22:52:15 // 16546
Érdekes dolog azért az, hogy 4-5 dolgot kicseréltetne a kollegával a kedves szaki ahelyett, hogy gépre dugná először...
Ferke24-05-2011 22:51:13 // 16545
Pont a főtengelynél lévő jeladó az, ami indításhoz kell csak, és a veztengelyé az, amelyik miatt leáll:))
Rodoman24-05-2011 22:49:40 // 16544
Köszi szasza neked is!
Kese24-05-2011 22:49:19 // 16543
fotengely,mer ha a bütykösnel szethuzod attol meg tovabb fog menni a motor de kijelzi rogtön az elektronika, ha a fotengelyet huzod szet menö motornál persze,akkor egybol leall,en erre tipelnék! igen a fiatecuscan kiirja
szasza(SW)24-05-2011 22:46:06 // 16542
Én is erre szavazok!
Rodoman24-05-2011 22:39:55 // 16541
Köszi! Igen, meglehet!
Köszi!
Még valaki?
GTPeti24-05-2011 22:37:11 // 16540
Vszínüleg vagy főtengely, vagy holtponti jeladó hiba. A FiatECUScan szerintem kiírja, melyik "hagy ki" néha. (Persze lehet más is.)
Rodoman24-05-2011 22:30:33 // 16539
Halihó mindenki!
Gondban vagyok, kellene egy kis segítség!
Azért írok ide mert hátha valamelyik Cartársnak is produkált hasonló tünetet az autója. És talán megosztaná velem azt, hogy ő hogy gyógyította meg a vasat. De ha vannak egyéb jól használható őtletek azoknak is örülnék.
A szerelő is csk fejcsóválást produkált. Illetve kiakart cserélni úgy 4-5-6 alkatrészt, hátha benne lenne a rossz is. Azt én anyagilag nem díjaznám, főleg ha netán nem is javulna meg tőle. Brrrr.
A tünetek a következők:
Szóval van egy AR 156 1.9 JTD ótóm, és kb 8-10 napja azt teszi, hogy mikor kedve van leáll a motor és nem hajlandó utána be indulni. Csak tekeri, tekeri, tekeri de semmi több. Majd úgy 15-20 perc után beindul, és valamikor megint csak úgy leáll. Van úgy hogy 20-30 km is megyek, de van úgy hogy csak pár száz méterig bírja. Ezt rendszeresen teszi, és mindig el kell telnie kb. 15 percnek hogy újra beinduljon!
Üzemanyagszűrőt már cseréltem, az üzemanyag szivattyúm rendben van, az üzemanyagtartályt és a szűrőjét is kitakarítottuk.
Valakinek volt már dolga hasonlóval?
Bgabor21-05-2011 05:55:31 // 16538
Köszönöm a választ takarítás megvolt !!
ALFI15620-05-2011 22:54:18 // 16537
Dugózd le.Nem kell az oda csak nyűg.
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2011 22:26:34 // 16536
ez semmi nálam 1,5cm átmérőjű kör volt csak 100e km-nél ...
Föckös20-05-2011 21:55:19 // 16535
ezt hány km-nél?
lehet, h nekem is időszerű lenne? (236k km)
Kócosw20-05-2011 21:43:40 // 16534
zsiroldot neki :) blogomban levan irva az egr pucolasa. ,meg Piritu cartars is blogolt mar rola :)
Bgabor20-05-2011 21:15:29 // 16533
Srácok ez normális dolog, hogy tiszta gané a pillangószelep háza kb 3-4mm lerakódás volt benne ?

Ahogy néztem a csavarokat nagyon régen nem volt megbontva ,talán soha ? Az Egr-en még a csavarfej festékkel is le volt kenve,zárva.
Ferke18-05-2011 10:19:09 // 16532
Na, ezt diag nélkül nehéz lesz:) Lehet nyomásszabályzó is szerintem, ha kopogós....
Föckös18-05-2011 10:07:04 // 16531
offos kérdés:
hunyadi furgon 2,5crdi(elvileg micu motor) hidegen kopog nem is kicsit, és kb 1500-1800as fordulaton úgy darál, mintha csak 3 henger menne, nyomaték ilyenkor semmi, a fogyasztás pedig cca 15-20%al megnőtt.
marhára büdös.
melegen már jobb, akkor használhatóbb, a kopogás elhalkul.
érdekes, h meleg motornál, de ha hidegebb a beszívott levegő(pl télen), akkor is kopog
mi lehet?
csúcs?
tud valaki ajánlani egy jó motordiag műhelyt?
pesten
WarbiRunner (Gyuri)16-05-2011 11:45:04 // 16530
Lehet ebben is valami, a múltkor Siklóson tankoltam, azzal keményeb hangú volt az autó, és ment mint a bolond, 180-ba úgy ugrott bele cuccal, családdal, hogy csak néztem . És alig fogyasztott, a szokásos 7,2 helyett 6,6, vagy valami hasonló, már nem tudom pontosan. De nagy különbség.
Amikor viszont baromi hangos és sokat is eszik...hát valami nem jó. A 7,2-vel nem vagyok kibékülve, de ha Debrecenben tankolok, mindíg ennyi. A Lengyel cuccal már látszik, hogy jobb a fogyasztás. Viszont 190-nél megállt. Lentebb nem érezni erőkülönbséget, de a 200-hoz köze nem volt. Kíváncsiságból próbáltam ki...szóval nem tudom hol az igazság, csak azt, hogy jó volt 160-nal csendben suhanni :-))
Piritu - 1.000.00016-05-2011 06:42:39 // 16529
Azt már én is észrevettem, hogy néha tankolás után "keményebben" jár a motor. Elkezdtem figyelni és azt vettem észre, hogy általában a prémium nyáltól lett hangosabb. Ergo a jobb üzemanyagtól. Kérdezgettem anno a szakikat és azt mondták, hogy ez természetes, mert a magasabb cetánszám (vagy mi) jobb, gyorsabb égést eredményez, attól hangosabb.
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2011 23:51:40 // 16528
Más: voltunk Lengyelországban péntek-szombaton. Odafelé feltűnően hangos volt az autó, már-már a kipufogóra kezdtem gyanakodni, hogy valahol lyukas lehet, nagyon morgott az autó. Menni ment, ahogy szokott. Aztán visszafelé a Lengyel határon már csak tizenpár liter volt benne, úgy gondolta rápróbálok a Lengyel üzemanyagra, a hegyek közt ha bármi van, legyen a tankban cuc. Spuri is ment bele, nem voltam maximális bizalommal. Hát nem volt igazam. Ahogy beindítottam az autót, hallatszott hogy elment a hangja. Nagyon durván halkabb lett tőle, egészen hihetetlen. Itthon a pályán 160-nal úgy suhantunk, hihetetlen. Ergo itthon egy vödör f@s amit gázolaj néven a kúton adnak...

Mellesleg a motortartókkal megint szívok, a már cserélt hátsó váltótartóm úgytűnik szerteszét szakadt, mert akkorákat koppan, dübben néha ott középen a talpam alatt, hogy ijesztő. Alánéztem, gynúsan lóg az a bak. Ez van, minden alkatrész ami már nem gyári, az gyengus...
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2011 23:41:06 // 16527
Jó, közben látom hogy az neked miért nem jó, ez is érthető :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2011 23:27:34 // 16526
Műszakilag az átprogramozás a legkorrektebb szerintem.
GTPeti14-05-2011 22:15:37 // 16525
Nálam 100ekm óta van bent.
Alfa GT-Csaba14-05-2011 21:39:59 // 16524
Én nem taposom neki mert az van benne,csak előzéskor használom ki a jó tulajdonságát.Lehet ha mindig gyilkolnám a kocsit idővel valami hiba előbb kijönne rajta mint box nélkül.Attól mert egy ilyen ketyere bele került,attól még tisztában vagyok vele hogy nincs versenyautóm!
Piritu - 1.000.00014-05-2011 21:34:46 // 16523
Nálam is kb annyit volt benn, aztán a turbócserénél kivettem...
Roll198314-05-2011 21:28:05 // 16521
Lényeg, amit el szeretnék kerülni, az a Golf 3-as effektus, amikor elstartol a lámpától és a következő autók semmit se látnak a koromfelhőtől. Nagyon nem szimpatikus számomra.
Piritu - 1.000.00014-05-2011 21:27:27 // 16520
Ez a két év hány km-t jelent?
Alfa GT-Csaba14-05-2011 21:20:33 // 16519
Nekem M-jet-be van és hibátlanul végzi a dolgát már 2éve.
Piritu - 1.000.00014-05-2011 21:15:22 // 16518
A Bacar se csereszabatos mindennel, kocsihoz van az is programozva :-)
Piritu - 1.000.00014-05-2011 21:14:07 // 16517
Az egy dolog, hogy Neked mi tetszik jobban, az meg egy másik, hogy műszakilag melyik a korrektebb :-))
ALFI15614-05-2011 21:13:51 // 16516
Én nem hiszek abba ami mindenbe jó.Nem,hogy a JTD motrokon belül de jó a HDI-be,TDI-be,m-jet-be mindenbe.Ilyen nincs.Látod a novitecnél ami jó az 1.9JTD-be az már nem jó az 1.9m-jetbe.Hogy is volna jó?Teljessen más.
Piritu - 1.000.00014-05-2011 21:12:32 // 16515
Ha amúgy minden rendben van a motoron (pl EGR) nem fog kormolni. Az 1,9 mjet is csak egy röpke pamacsot dobott, aztán hogy kezdett meghalni az EGR egyre jobban nyomta.
sty14-05-2011 21:10:16 // 16514
ahogy írtam nekem mind a 2-ö volt ráadásul ugyanabban az autóban,és a Bacar nekem jobban bejött
ALFI15614-05-2011 20:54:20 // 16513
Nem lehet összehasonlítani a kettőt.
Roll198314-05-2011 20:50:28 // 16512
A mondat a bacar tuning oldalról van, csak nem hazudnak a saját termékükről. :)
Szerintem jobb lenne, ha turbónyomást is állítana, de az ára mindenképp barátságosabb, mint a novitec-nek.
sty14-05-2011 20:38:21 // 16511
Nekem nem kormol jobban mint előtte hirtelen kigyorsitásnál csak egy apró kis kormot nyom ki de egy gyári olajkája is ilyen,ami azt az 1 mondatot illeti akkor elvileg többet kellene hogy fogyasszon az autóm mert ez nagyon nem így van fél lityivel kevesebb az átlagom 5.6 és jobban nyomom neki mint előtte
sty14-05-2011 20:38:20 // 16510
Nekem nem kormol jobban mint előtte hirtelen kigyorsitásnál csak egy apró kis kormot nyom ki de egy gyári olajkája is ilyen,ami azt az 1 mondatot illeti akkor elvileg többet kellene hogy fogyasszon az autóm mert ez nagyon nem így van fél lityivel kevesebb az átlagom 5.6 és jobban nyomom neki mint előtte
Roll198314-05-2011 20:29:29 // 16509
Olvasgatom a bacar weboldalát és szemet szúrt egy mondat:

A tuningbox csak az üzemanyag ellátó rendszert veszi igénybe, csak a gázolaj befecskendezési idejét és mennyiségét változtatja, nem emel turbónyomást.

Nem fog ez így kormolni?
sty13-05-2011 23:39:55 // 16508
hát szerintem az a 50 rugó nem annyira vészes ha figyelembe vesszük hogy mit nyújt és még az átlag fogyasztás is csökken átlag 0,5 literrel én használtat vettem 30 ért és a közel 2 év alatt csak a fogyasztás megtakarításból bőven vissza jött az ára
Alfa GT-Csaba13-05-2011 23:22:51 // 16507
Én 2éve vettem,de az ára nem változik.A múltkor beszéltem a sráccal aki nekem hozta és szerelte,és ő mondta hogy kevés fogy belőle mert sokallják az árát.Sokan érdeklődnek telefonon aztán annak csak csekély része veszi meg.
sty13-05-2011 23:08:09 // 16506
50 rugó
sty13-05-2011 23:07:17 // 16505
A bacard még most is 50 runo a Novival ellentétben ami bőven a duplája
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2011 23:06:15 // 16504
a 2.4-nek 175 lótól van erősített kuplungja
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2011 23:05:25 // 16503
a lendkerék a kényes pontja....az 1.9 kuplungja ugyan az 105 lótól 170-ig....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.