Forum >> Dízelmánia

gecsa18-02-2014 16:11:37 // 25952
mindig csábító az új, de egyben zsákbamacska is.. azért a 46ban tudod, hogy mi hol merre, mi mikor lett cserélve, és ez elég nagy kincs.. :)
gecsa18-02-2014 16:08:51 // 25951
ezt azért majd valamikor kifejthetnéd bővebben..
'''''18-02-2014 15:08:18 // 25950
Húzzál bele! :-)
'''''18-02-2014 15:07:40 // 25949
Turbó már készül.Egy gyárit már vettem és az van most szétszedve,abból lesz egy hybrid turbó.
mex8618-02-2014 15:03:45 // 25948
sajnos tudom, van 3 kinti papiros autom....
ebböl az egyik a 159esem amit igy szerény 4 kilo volna bepapirozni...
mreni18-02-2014 12:20:34 // 25947
szerintem jól döntöttél :)
WarbiRunner (Gyuri)18-02-2014 12:08:11 // 25946
Szerintem bármire rá fogja ő is költeni azt a 3-4 kilót, legyen az 45/46, 56, 66. Az nagyon ritka, hogy veszel egy 10+ éves dízel autót és csak használni kell. Nem véletlenül annyi az áruk amennyi. inkább állapottól mint típustól függ a kezdő szervíz.
Nézegettem én is külföldi 146-okat. Ami értelmes állapotú, kevés km-es, az 700 alatt nem áll meg lepapírozva, de volt egy konkrét amit néztem, 800 lett volna a vége. És akkor hazahozom, vezérlés, olajcsere, meg ami még szükséges. Vajon mik jönnek ide be "kevés km-el" 5-600-ért kitéve?

Bennem volt a szándék, hogy 550 körül elmegy az enyém, és ráköltések helyett hozok egy frissebb darabot.
Csakhogy...hiába alaposan karbantartott, dokumentáltan szervízelt autóm van, hiába adtam volna vele a lendkereket is, 2 garnitúra felnit, tartalék injektorokat, bármit, csak az számít, hogy 400-ért már van fenn a használtautón.

Úgyhogy most megcsináltam magamnak. Ráköltöttem 200-at, kb dupláját mint amit amúgy feltétlen szükséges lett volna. És lett egy nagyon precíz állapotú tökéletesen eladhatatlan autóm :-)
Szabeee18-02-2014 12:01:07 // 25945
Jah, kb. Én is majdnem annyiért vettem a 20v-t, es most csak a kötelezőket kell kicserelnem (olaj, szűrők), meg a féltengelycsuklót kicserélni
mreni18-02-2014 11:57:41 // 25944
na de azért több esélyed van kifogni jót 56-ból mint 66ból,az utóbbi amúgy is valamelyest kényesebb jószág :)
gecsa18-02-2014 11:56:08 // 25943
az ilyen árban mozgó 56-okra is rá lehet tolni ennyit.. :D azoktól sem kell csodát várni.. :)
mreni18-02-2014 10:57:51 // 25942
én 1 misiért vettem a 20v-t 2004-es,semmi komoly baja nem volt mégis rálocsoltam kb 3-4kilót 2 hónap alatt :)
szóval szerintem enniyért max 56-ot nézz,de leginkább 45/46ban gondolkodnék
gecsa18-02-2014 10:07:50 // 25941
és idéntől a külföldi autó után is kell vagyonszerzési illetéket fizetni, hogy ne legyen olyan olcsó... :)
mex8618-02-2014 09:55:43 // 25940
5-600ért korrektet nemigen kapsz
még 98ast se nemhogy 2000 utänit.
vagy esetleg kinti papirost de abbol is lesz 900+ mire neveden van.
és ezt nem csak azért mondom mert én 9 fölött ärulom az én 2003asomat.
anno 7-8 db-ot megnéztem mire ezt megvettem pedig az 2 évvel ezelött volt és csak 2001 utäniakat néztem meg akkoriban ilyen 1,2-1,4 misiért és már azokban sem sok vällalható volt, azóta meg eltelt 2 év...
WarbiRunner (Gyuri)18-02-2014 09:04:29 // 25939
Ha van türelmed kivárni, akkor kiderítem neked :-) Áprilisig agyig vagyok a melóban. Addig kicsit még javítgatom a gépet. Hezitáltam, hogy eladjam, ne adjam, de végülis megint annyira belemerültem a restaurálásába (?), hogy per pillanat semmi értelme nem lenne eladni. Szóval ha minden jól megy, tavasszal tényleg tesztelési szakaszba érhet a wmi projekt. Hamarabb nem, mert szabad időimben örülök ha nem kell csavarokra, teljesítményekre, nyomásokra és hasonlókra gondolnom. :-)


Egyébként célegyenes van, tegnap Sanyi barátom visszatette a gyári váltótartókat az autómba. A jobb első motortartó sajna nincs már meg, de így is érezhető a különbség. A kormány remegés minimálisra csökkent, és a rezonanciák is töredékére csökkentek, már nem rezeg az űlés alattam. Még maradt benne egy kicsi, nyilván érdemes lenne megszabadulni attól az utolsó u.gy. motortartótól is.

Jó hobbit találtam magamnak ezzel, hogy halkítsam vissza az autómat gyári szintre...eddig csak a porlasztók, a lendkerék és a motortartók voltak hibásak a hangos működésben. Egy biztos, az érzet az nagyon kezd ott lenni. Friss futómű, friss kuplung, frissebb porlasztósor. Nem 14 éves autó érzet.
gecsa18-02-2014 08:09:27 // 25938
kell egy nagyobb turbo... :D vagy egy kompresszor a turbo mellé... :D
'''''17-02-2014 19:51:45 // 25937
Ma beszéltem egy víz-methanol importőrrel akik be is építenek.Szerinte az említett rendszer nem hoz normál dízel autónál jelentős többletet.Állítása alapján csak nagyon felhúzott motorokhoz jó és igazából ott is csak a víz hűtése hozza az eredményt ami a motor hűtése és ezáltal annak védelme.Tehát ha nincs folyamatos terhelésen a motor (mondjuk csak találkozókon egy-egy gyorsulás),akkor szerinte nekem felesleges.Érdekes,hogy maga ellen beszélt. Viszont most akkor nem is tudom,kell-e nekem.
mreni16-02-2014 20:53:51 // 25936
ez nem is volt vita tárgya :)
gecsa16-02-2014 19:37:38 // 25935
akkor csak 200, de szerintem korrekt állapotú 2002es 166 jtd-t nem adnak oda 5-600eft-ért..
Ferke14-02-2014 23:22:19 // 25934
Jesszusom, azert ilyeneket ne irjunk mar le, mert a topic nyilvanos, es az osszes germanvagenes rajtunk fog rohogni. Mar eleg regen megvan a megoldas a g-szemre, a tobbi cucc pedig egyatlalan nem draga....de meg ha hulyegyerek modjara mindent ki is cserel az ember trukkok nelkul, akkor sincs fele sem ennek az osszegnek...
mreni14-02-2014 21:09:51 // 25933
max 220,de abban már a kerékcsapágyak is benne vannak,ez brutto kisker ár mindenféle extra kedvezmény nélkül.
mreni14-02-2014 20:56:20 // 25932
kiszámoltam már párszor :))))))
gecsa14-02-2014 20:39:02 // 25931
komplett... számold ki..
mreni14-02-2014 20:31:26 // 25930
hátsó felújítás 300k? :O hol? :D
gecsa14-02-2014 20:13:46 // 25929
a futóművet azért jól nézd át, a hátsó komplett felújítása baráti áron is 300-350k... általában ez az alacsony ár oka...
HátvédRomeo14-02-2014 17:34:23 // 25928
Köszi Srácok az infót Dejzel ügyben. Amint odajutok 166-ból leemelek az élet polcáról egy 2.4 10V-t. 12 évesbe már 5-600.000-t adnak állítólag korrekt állapotút képek alapján, ránézésre elfogadható km állással, olyan 250.000 km-el.
Attika0114-02-2014 15:47:44 // 25927
Pezsgőt az öltözőmbe........... :D
Alfa GT-Csaba14-02-2014 15:28:30 // 25926
Akkor ünnep van :-)
redbull9014-02-2014 15:23:17 // 25925
Elmúlt a hiba :-) egyik steki volt a bűnös kontakt azt már jó is.. Van Isten!
Alfa GT-Csaba14-02-2014 15:13:43 // 25924
nem dob hibát.vedd ki a gyertyákat és ellenörizd le őket hogy izzitanak e ,nehogy hibás legyen valamelyik
redbull9014-02-2014 15:08:08 // 25923
Az érthető de hibát se dob gondolom..
Alfa GT-Csaba14-02-2014 15:00:51 // 25922
A gt-nél úgy van hogy csak bizonyos hőfok alatt van csak izzitás,azt hiszem 5 fok alatt,amúgy nem izzit.
redbull9014-02-2014 14:59:27 // 25921
Pontosan a számból vetted ki a szót! Macerás meg idő igényes na neki is állok átbézek a csatikat egyesével köszi mindenkinek!
redbull9014-02-2014 14:57:31 // 25920
Ott jó minden nem gond vhogy átnézem a fő relé jó de nem biztos h ad áramot... attól mer kattanik..
Attika0114-02-2014 14:54:44 // 25919
Tudom hogy macerás, de más megoldás nincs. Ha jók az izzító gyertyák, és a relé is kattan, ki kell mérni közvetlen a relé csatlakozóit leadja-e a kraftot. Így menni csatlakozóról csatlakozóra. Megtisztítani, befújni. Ha jól emlékszem egyszer aksicsere után szopatott, mégpedig a pozitív sarut (szerintem megránthattam) és a háta mögött lévő csatlakozók egyike félig csúszott szét csak, és akkor is ezt csinálta. Nem tudom az aksi előtti reléknek van-e köze az izzításhoz. Tudom genyós meló, Én 2-éve végigcsináltam a procedúrát. Nincs nagy baja, csak idegesítő. Jó szórakozást. :))
Alfa GT-Csaba14-02-2014 14:49:30 // 25918
nem lehet hogy valamelyik pipa nincs jól rajta a gyertyán és mivel nem jó a kontakt úgy érzékeli mint ha gyertya hiba lenne!!?
redbull9014-02-2014 14:46:40 // 25917
kattanik a relé a motortérbe és utána kezd villogni a visszajelző lámpa...
lehet kiszedem a gyertyákat ellenőrzöm újra..
Alfa GT-Csaba14-02-2014 14:43:12 // 25916
nem tudom ,hogy van e neki plusz reléje!ha kattan a relé izzitásnál akkor behúz,csak kérdés hogy áramot ad e a gyertyáknak mert ha nem akkor nincs meg az ellenállás ezért dobja a hibát
redbull9014-02-2014 14:38:45 // 25915
az összes jó zsír új mind... NGK
le is lettek ellenőrizve előtte mielőtt belekerült.

Kesztyű tartóban milyen megszakító relék vannak?
Ott nem lehet hiba?
Alfa GT-Csaba14-02-2014 14:35:13 // 25914
gyertyákat nézted? Jó mind?
redbull9014-02-2014 14:30:11 // 25913
Bárcsak az lett volna, biztosítékokat átnéztem mindet...
Most elég tanácstalan vagyok.... :S
Alfa GT-Csaba14-02-2014 14:24:31 // 25912
Motortérbe van az izzitó relé biztie 40vagy 50 A-ros nakam anno az volt elszálva és ugyan ez volt a hiba kód
redbull9014-02-2014 14:22:49 // 25911
Megvan a hibám de konkrétan ez nem tudom mit jelent akkor most ez az izzító relém szart be? Be fújtam kontakt sprayvel a csatikat de semmi változás... meg kattanás is van..

P0380 Izzítógyertya/fűtés áramkör 'A'

Ezt hozta hibának kitörlöm de vissza jön hol keressem?
gecsa14-02-2014 12:40:07 // 25910
nem lesz számottevő változás..
Gyula14714-02-2014 12:01:18 // 25909
Múlt héten a turbóm le lett kapva nem volt abszolút retkes 233 van most bent kb...egr elől ledugózva:)...megszűnt az,hogy 1500nál padló és csak korom és egy marék szotyi míg eléri a 2000et:)...vajon a fogyasztást hogy befolyásolja majd kiderül
Gyula14714-02-2014 11:57:14 // 25908
Egy barátomnak bőven elhagyta a 400at mikor hozzá került akkor volt már benne 300 körül sőt iratott egy progit is hozzá..1.9 8V és a 2.4 10V nagyon szívós kis rabszolgák:)
.......................14-02-2014 07:43:46 // 25907
Sokaknál már 400 ezer km felett futnak,és beindul ,olajat nem eszi
De ezt is meg lehet ölni,user függő
Föckös14-02-2014 06:48:33 // 25906
jól ;-)
a kétszelepes mocikról nem nagyon hallani olyat, hogy egyszercsak megadja magát.
HátvédRomeo14-02-2014 01:34:15 // 25905
Sziasztok!

Alap kérdésem. A 2.4 JTD 10 V. mennyire tartós motorok??? Én úgy tudom nagyon szétgázolhatatlan, főleg olyan embernél aki vigyáz rá.

Jól tudom???

köszi

Hátvéd
redbull9013-02-2014 22:27:00 // 25904
Köszi!!!
Még holnap megpróbálok vmit meg rákötöm gépre meglátom mit hoz ki...
Amúgy tényleg elég tréé helyen van és ha nedvesebb volt az idő emlékszem villogott is úgyhogy lehet tényleg beázott... Anyagilag néztem 23-40 ropi de ha tisztítással szárítással tényleg megoldható volt és 2éve jó neked akkor talán lehet mákom nekem is :)) ha nem akkor pedig -->> már ajánlottak is egyet

156 jétédé..:) ha minden kötél szakad szólok!
Olyan könnyen nem adom magam :D
Attika0113-02-2014 21:28:27 // 25903
Izzító relére, ugyan az volt a hibajelenségem, amit leírtál. Villog a visszajelző, de nekem nem indul nehezen.............. Szét lehet szedni, megtisztítottam az érintkezőket, összerakás vízhatlanra kell megcsinálnod mert elég rossz helyen van, és könnyen beázhat. Aztán kontakt spray minden csatinak, és azóta jó. Kb 2-éve csináltam ezt a műveletet. Nem volt kedvem (anyagilag) újat venni....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.