Forum >> Dízelmánia
GEORGE03-11-2007 17:57:23 // 4902
hagyd nem lehet meggyőzni :-(
GEORGE03-11-2007 17:56:34 // 4901
nekem simán jó 4000-ig! Nem hal meg 3000 felett!!!
Mike.03-11-2007 17:55:50 // 4900
Továbbra is fenntartom, hogy sportolásra alkalmatlan.
Pedig mostanában az autósportban is megjelentek és eszik a benzineseket. :-)
Pl. a WTCC ben a sejatok. Vagy a hosszútávú megbízhatósági versenyeket is nézhetjük mert ott is tarolnak az ajudik + a pözsók :-)
Pedig mostanában az autósportban is megjelentek és eszik a benzineseket. :-)
Pl. a WTCC ben a sejatok. Vagy a hosszútávú megbízhatósági versenyeket is nézhetjük mert ott is tarolnak az ajudik + a pözsók :-)
Wickey03-11-2007 17:54:58 // 4899
Figyelj.
A 116 lovas is dízel meg a 175 lovas is dízel. Akkor miért ne hasonlítgassak hozzá pl. egy 1.6 vagy 1.8as benzines Alfettát vagy 75-öt? Miért, a tiednek t'án benzines nyomatékgörbéje van?
Hétfőn beszélek a problémamegoldós emberrel, és megpróbálunk ráíratni a 1.9-re egy olyan görbét, ami 3k alatt gyári, 3k fölött viszont nem töppedtfaszként lekonyuló, hanem tovább emelkedik. Azt várom tőle, hogy kitolódjon a használható fordulatszámtartomány 4k-ig, és legalább nyomokban hasonlítson egy hengerenkénti 2szelepes, nyomatékos benzinmotor karakterisztikájához.
Ha sikerül, szólok.
Ha sikerül, talán, TALÁN megváltozik a véleményem.
Ha sikerül, aranyba öntöm a csávó talpát :-P
A 116 lovas is dízel meg a 175 lovas is dízel. Akkor miért ne hasonlítgassak hozzá pl. egy 1.6 vagy 1.8as benzines Alfettát vagy 75-öt? Miért, a tiednek t'án benzines nyomatékgörbéje van?
Hétfőn beszélek a problémamegoldós emberrel, és megpróbálunk ráíratni a 1.9-re egy olyan görbét, ami 3k alatt gyári, 3k fölött viszont nem töppedtfaszként lekonyuló, hanem tovább emelkedik. Azt várom tőle, hogy kitolódjon a használható fordulatszámtartomány 4k-ig, és legalább nyomokban hasonlítson egy hengerenkénti 2szelepes, nyomatékos benzinmotor karakterisztikájához.
Ha sikerül, szólok.
Ha sikerül, talán, TALÁN megváltozik a véleményem.
Ha sikerül, aranyba öntöm a csávó talpát :-P
GEORGE03-11-2007 17:46:19 // 4898
Ne 2-be tedd vissza teeee hanem 3.-ba!!!!!
Attól mert nem tudod vezetni -kezelni- a dieselt nemkéne leírni!!!
És ne a 116 lovassal hasonlitgasd!! Az még nem megy messze úgy mint a 146ti!
Ezt magyarázom a sok "okosnak" hogy a dieselet elég egyel magasabb fokozatba tenni én onnan is jobbat gyorsul!!
Attól mert nem tudod vezetni -kezelni- a dieselt nemkéne leírni!!!
És ne a 116 lovassal hasonlitgasd!! Az még nem megy messze úgy mint a 146ti!
Ezt magyarázom a sok "okosnak" hogy a dieselet elég egyel magasabb fokozatba tenni én onnan is jobbat gyorsul!!
Wickey03-11-2007 17:42:36 // 4897
Várok.
A 146Ti és a 156 2.4 közül akármit magyarázol, a szívemhez a Ti fog közelebb állni.
Egyformán, és jól fekszik a kanyart? Ezt te tudod, neked volt mindkettő. Én a mai napig nem vagyok meggyőződve arról, hogy olyan rettenetesen jól kanyarodna egy dög és orrnehéz dezső, de ez lehet csak előítéleteimből fakad.
Pörgős? Felejtsd már el ezt a hülyeséget. Egy dízel, ahogy nő a fordulatszám, úgy gyengül el. Tökmindegy mit mondasz, mit csinálsz, minden dízel ilyen, amióta világ a világ. Még a duplaturbós 535d is ilyen, pedig ott mint ismert van egy külön kicsi meg egy külön nagy túró is biztos ami biztos. EZ bassza a csőröm, és EZÉRT soha nem fogok sportos karakterisztikájúnak tartani egy dízelt. Namost miután minden dízelnek dízelhangja van, én mindig hányingert fogok kapni egy dízelmotornak már csak a hangjától is, és ebből a szempontból teljesen mindegy, milyen erős.
Tényleg, próbálj meg vele élvezetből autózni. És ne csak úgy ahogy a joysticket dobálnád jobbrabalra a céhatvannégyen. Essél be a kanyarba, duplakuplung, gázfröccs, találd el a fordulatszámot, húzd vissza kettőben, kijáratnál padlózd le, és élvezd, ahogy húz a motor (Legyen az akár egy 1.6 vagy 1.8 iE is! Az élményfaktor sok esetben abszolút független a sebességtől és az erőtől). Ezt, akármilyen szar is a transaxle 75, bármikor megcsinálom neked, észrevétlenül összefűzve a kanyar előtti, kanyar közbeni, és kanyar utáni fázist.
Dízel:
Érkezel kanyarba, visszahúzod kettesbe (kicsit akad a váltó, de még nem koptak ki a szinkrongyűrűk, nem reccsen... majd fog idővel...), felengeded a kuplungot, az autó meglassul mint állat mert megfogja a motor, kanyar kijáratánál padlógáz, és elkezdesz drukkolni a turbónak, hogy pörögjön föl végre b@zzeg, turbó fölpörög, ülésbebasz... na emiatt szoktak hányingerre panaszkodni az utasaid. Nem azért mert összefossák magukat az adrenalintól és a gyomoridegtől, hanem mert rángat és dobálja összevissza őket a dejzel.
Továbbra is fenntartom, hogy sportolásra alkalmatlan. Hétköznapi közlekedésre teljesen jó, mert addig addig reszelték az elektronikát, hogy lehet finoman közlekedni vele, de állatkodni nem jó a dízellel.
Én nem szeretek. Pedig letúrtam vagy 60ezer km-et a sajátommal, többet mint V6-os alfával összesen, mégsem vagyok jószomszédi viszonyban vele.
Szumma: Kurvasok gondom van a m-jettel, de ezek közül nincs sem a futóműve, az ereje, a gyorsulása, vagy akár az általad elért időeredmények.
Ellenben tény az is, hogy egy széria Ladával is szívesebben ökörködnék, mint bármelyik mjet dízellel.
A 146Ti és a 156 2.4 közül akármit magyarázol, a szívemhez a Ti fog közelebb állni.
Egyformán, és jól fekszik a kanyart? Ezt te tudod, neked volt mindkettő. Én a mai napig nem vagyok meggyőződve arról, hogy olyan rettenetesen jól kanyarodna egy dög és orrnehéz dezső, de ez lehet csak előítéleteimből fakad.
Pörgős? Felejtsd már el ezt a hülyeséget. Egy dízel, ahogy nő a fordulatszám, úgy gyengül el. Tökmindegy mit mondasz, mit csinálsz, minden dízel ilyen, amióta világ a világ. Még a duplaturbós 535d is ilyen, pedig ott mint ismert van egy külön kicsi meg egy külön nagy túró is biztos ami biztos. EZ bassza a csőröm, és EZÉRT soha nem fogok sportos karakterisztikájúnak tartani egy dízelt. Namost miután minden dízelnek dízelhangja van, én mindig hányingert fogok kapni egy dízelmotornak már csak a hangjától is, és ebből a szempontból teljesen mindegy, milyen erős.
Tényleg, próbálj meg vele élvezetből autózni. És ne csak úgy ahogy a joysticket dobálnád jobbrabalra a céhatvannégyen. Essél be a kanyarba, duplakuplung, gázfröccs, találd el a fordulatszámot, húzd vissza kettőben, kijáratnál padlózd le, és élvezd, ahogy húz a motor (Legyen az akár egy 1.6 vagy 1.8 iE is! Az élményfaktor sok esetben abszolút független a sebességtől és az erőtől). Ezt, akármilyen szar is a transaxle 75, bármikor megcsinálom neked, észrevétlenül összefűzve a kanyar előtti, kanyar közbeni, és kanyar utáni fázist.
Dízel:
Érkezel kanyarba, visszahúzod kettesbe (kicsit akad a váltó, de még nem koptak ki a szinkrongyűrűk, nem reccsen... majd fog idővel...), felengeded a kuplungot, az autó meglassul mint állat mert megfogja a motor, kanyar kijáratánál padlógáz, és elkezdesz drukkolni a turbónak, hogy pörögjön föl végre b@zzeg, turbó fölpörög, ülésbebasz... na emiatt szoktak hányingerre panaszkodni az utasaid. Nem azért mert összefossák magukat az adrenalintól és a gyomoridegtől, hanem mert rángat és dobálja összevissza őket a dejzel.
Továbbra is fenntartom, hogy sportolásra alkalmatlan. Hétköznapi közlekedésre teljesen jó, mert addig addig reszelték az elektronikát, hogy lehet finoman közlekedni vele, de állatkodni nem jó a dízellel.
Én nem szeretek. Pedig letúrtam vagy 60ezer km-et a sajátommal, többet mint V6-os alfával összesen, mégsem vagyok jószomszédi viszonyban vele.
Szumma: Kurvasok gondom van a m-jettel, de ezek közül nincs sem a futóműve, az ereje, a gyorsulása, vagy akár az általad elért időeredmények.
Ellenben tény az is, hogy egy széria Ladával is szívesebben ökörködnék, mint bármelyik mjet dízellel.
Saughassy03-11-2007 17:37:27 // 4896
Tetszett volna V6ot venni, tenyleg fair osszehasonlitas teljesitmenyfronton egy pareves konstrukcioju vastudozott, 20%al nagyobb urtartalmu motorral osszevetni egy 20 éves benzinest. :) Nem tudom mit vartal, be is baszna ha nem menne jobban. :)
Saughassy03-11-2007 17:34:41 // 4895
Most épp' nem rajtam múlik, a fényező hívását várom, hogy kész lehet vinni összerakni.:)
Saughassy03-11-2007 17:33:56 // 4894
Most akkor en hulye vagyok, mert sokkal sportosabbnak ereztem Ali 2 literes Alfettajat mint a sajat V6omat? Es biza az is. Mint ahogy meg annal is durvabb elmeny gokartozni, pedig csak 60-70el megy.
GEORGE03-11-2007 17:29:58 // 4893
Arról hogy nembírta a TS moci nem én tehetek :-))))
Don Gombóc03-11-2007 17:29:19 // 4892
Neked amúgy mindegy melyik mert mindkettő kormolt, így nem volt nehéz megszokni a dízelt. :))))) Bocsika!!! :))
GEORGE03-11-2007 17:25:48 // 4891
Várj már!!
Most ne kezdjük el felsorolni minden Alfát......
Kanyarodjunk vissza az eredeti álláspontra ill vita pontra!
Szóval arra, hogy a sportos 146ti-t felül muló 156 2,4 Mjet sportos-e vagy sem.
Mind kettő egyformán jó stabilan fekszik a kanyarokban!
Szépen szedi a lábát a 146ti és jól elhuzatgatható.
Evvel szemben ott a 156 2,4 mjet ami diesel világot nézve igen csak pörgős és a menet teljesítményeiben felül múlja a 146ti-t.
Jobban gyorsul, rugalmasabb....
Egy diferencia van csupán a két kocsi közt, hogy míg a 146ti ordibálva gyorsul addig a 156 morogva! Dettó olyan hangon mint a Bravo HGT!
Mert ha csak a kicsit szolidabb hangja a gond akkor ugyan úgy sportos az Mjet is mint a 146ti.
Most ne kezdjük el felsorolni minden Alfát......
Kanyarodjunk vissza az eredeti álláspontra ill vita pontra!
Szóval arra, hogy a sportos 146ti-t felül muló 156 2,4 Mjet sportos-e vagy sem.
Mind kettő egyformán jó stabilan fekszik a kanyarokban!
Szépen szedi a lábát a 146ti és jól elhuzatgatható.
Evvel szemben ott a 156 2,4 mjet ami diesel világot nézve igen csak pörgős és a menet teljesítményeiben felül múlja a 146ti-t.
Jobban gyorsul, rugalmasabb....
Egy diferencia van csupán a két kocsi közt, hogy míg a 146ti ordibálva gyorsul addig a 156 morogva! Dettó olyan hangon mint a Bravo HGT!
Mert ha csak a kicsit szolidabb hangja a gond akkor ugyan úgy sportos az Mjet is mint a 146ti.
Wickey03-11-2007 17:25:26 // 4890
Haggyad. Inkább arra felelj, mikorra lesz kész a te géperejű járműved? Kéne az úri társasággal sörözni egyet valamikor. Vagy borozni. Vagy valamit.
IC úgyis hoz majd valami rettenet gyógynövénypálinkát már előre látom :D
IC úgyis hoz majd valami rettenet gyógynövénypálinkát már előre látom :D
Poló03-11-2007 17:23:21 // 4889
Nem tudom, biztos nem volt elég erős :))))
Saughassy03-11-2007 17:23:14 // 4888
Azt nem feltetelezem, hogy nem vagy kepes kulonbseget tenni a hangok milyensege kozott, igy arra kell gondolnom, hogy szandekosan nem akarod megerteni amit irunk. :)
Wickey03-11-2007 17:23:07 // 4887
Ó. A 105 lovas VM 2.4TD 90esre gondolok emitt, nem a 2.4(m)JTD-re.
Wickey03-11-2007 17:21:55 // 4886
mé', a V10-essel mi volt a baj? :-)
Wickey03-11-2007 17:21:27 // 4885
überássung. Bármilyen hátsókerekes autóval lehet pörögni. Hóban fagyban mindennel még a kispolszkival is, 60 lóerő fölött vizes, 100 fölött pedig száraz aszfalton is. Nagy titkot árultam el? :-)))
A majom Robi volt akkora állat, hogy a sperr nélküli 2.4 dezsőt is megpörgette Várpalotán anno. Nem ügy. Hajlam kérdése az egész.
A majom Robi volt akkora állat, hogy a sperr nélküli 2.4 dezsőt is megpörgette Várpalotán anno. Nem ügy. Hajlam kérdése az egész.
Poló03-11-2007 17:21:14 // 4884
Titok volt? :)))))))
GEORGE03-11-2007 17:18:46 // 4883
Ami eddig titok volt :-)))))))))))))
Wickey03-11-2007 17:18:28 // 4882
Ki mondta hogy sportosan megy a benyás?
Konkrét eset: Én a 3.2 JTS-t is gátlástalanul körbeköpködöm a 159-esben, meg a 2.4 dezsőt is. Abba a rohadt dögnehéz vasdarabba a 3.0 V6 Mjet kéne hogy ne Brümhildának érződjön.
Konkrét eset: Én a 3.2 JTS-t is gátlástalanul körbeköpködöm a 159-esben, meg a 2.4 dezsőt is. Abba a rohadt dögnehéz vasdarabba a 3.0 V6 Mjet kéne hogy ne Brümhildának érződjön.
GEORGE03-11-2007 17:18:24 // 4881
én sem szeretem a mergát, de ugyan úgy pörgött vele mint a 75-kel szoktak :-))
na jó gondolom a TV-ben a ligthosabb verziót adták le, gondolva a mergát kölcsönzők is nézik majd a müsort .-)
na jó gondolom a TV-ben a ligthosabb verziót adták le, gondolva a mergát kölcsönzők is nézik majd a müsort .-)
Wickey03-11-2007 17:16:33 // 4880
Utálom a mercit.
De azért is mondtam, hogy per pillanat 530D-t vennék, ha egy autót kéne tartanom. Az ostoba bugyuta chiptuning helyett az első értelmes extra ami belekerülne, a feszített sperrdifi lenne.
De azért is mondtam, hogy per pillanat 530D-t vennék, ha egy autót kéne tartanom. Az ostoba bugyuta chiptuning helyett az első értelmes extra ami belekerülne, a feszített sperrdifi lenne.
Poló03-11-2007 17:15:08 // 4879
Hamarosan készül nálunk a 6.0 W12 tádé ;)))
GEORGE03-11-2007 17:09:01 // 4878
Ez viszont már utazó sebesség......
Én arról papolok már egy ideje, hogy ha hasonlitás képpen ugyan annál az autó típusnál, ugyan úgy sport utómű van és jófékek csak az egyikben egy benyás motor van és a sportosan megy akkor miért nem megy sportosan ugyan azokkal a feltételekkel csak mert diesel???
Én arról papolok már egy ideje, hogy ha hasonlitás képpen ugyan annál az autó típusnál, ugyan úgy sport utómű van és jófékek csak az egyikben egy benyás motor van és a sportosan megy akkor miért nem megy sportosan ugyan azokkal a feltételekkel csak mert diesel???
GEORGE03-11-2007 17:06:23 // 4877
Láttam ma az autómániát. OFF merga 4,0 diesel 760 Nm. ugyan úgy csóválta a farát mint az amerikád!! .-)))
Sőt még jobban :-)
Sőt még jobban :-)
GEORGE03-11-2007 17:04:54 // 4876
Tedd meg!! sőt van akinek 70-es van végig :-))))
GEORGE03-11-2007 17:03:15 // 4875
Én nem értem a többiket ( tudom velem van a baj ) egyszer azt írják, hogy így megy meg úgy megy meg ilyen meg olyan hagnja van neki Ezért sportos!
Nos a szóban forgó diesel jobban megy így meg úgy fasza feszes futóműve van, és csak azért mert morogva szól a motorja és nem üvöltve már nem sportos!
Ha azt írom hogy hangot is mellékelek hozzá hogy sportosnak vegyék akkor meg azt írják, hogy nem a hang a lényeg......
Nos a szóban forgó diesel jobban megy így meg úgy fasza feszes futóműve van, és csak azért mert morogva szól a motorja és nem üvöltve már nem sportos!
Ha azt írom hogy hangot is mellékelek hozzá hogy sportosnak vegyék akkor meg azt írják, hogy nem a hang a lényeg......
Poló03-11-2007 16:43:00 // 4874
Miért nem tudják a benzinest fejleszteni? Pl. Audi... Eleinte voltak a sima benzines motorok, aztán jött az FSI, mostanában pedig a TFSI. A V8-asok között megjelent egy úgynevezett HDZ motor, ami magas fordulatszámú (ne kérdezd mennyi az a magas :)). Ezután jött a száraz olajteknős. Asszem ezeket teszik az R8-asokba. Ezek a motorok sokkal laposabbak, mint a többiek. Ezáltal mélyebbre lehet helyezni, amitől nő a kanyarsebesség. Aztán még jó oldala, hogy sosem megy el az olajnyomás, bármilyen g erő hat az autóra.
És ugyanez a fejlődés megfigyelhető az Alfánál is. Eleinte karbis motorok, aztán TS 8V, TS 16V, újabban a JTS-ek és most már olyanról lehet hallani, hogy ismét lesznek turbós motorok is a palettán.
Figyelembe kell venni a környezetvédelmet is. Hiába tud egy autógyár nagyon erős motor csinálni. Ha nem teljesíti a környezetvédelmi előírásokat, akkor hiába az egész.
Lehet, hogy most valamennyivel gyorsabban fejlődött a dízel, de lehet, hogy a következő pár évben a benzinesek fognak ilyen ütemben fejlődni és a dízelek pedig nem.
És ugyanez a fejlődés megfigyelhető az Alfánál is. Eleinte karbis motorok, aztán TS 8V, TS 16V, újabban a JTS-ek és most már olyanról lehet hallani, hogy ismét lesznek turbós motorok is a palettán.
Figyelembe kell venni a környezetvédelmet is. Hiába tud egy autógyár nagyon erős motor csinálni. Ha nem teljesíti a környezetvédelmi előírásokat, akkor hiába az egész.
Lehet, hogy most valamennyivel gyorsabban fejlődött a dízel, de lehet, hogy a következő pár évben a benzinesek fognak ilyen ütemben fejlődni és a dízelek pedig nem.
Wickey03-11-2007 16:37:42 // 4873
Ilyen jól megy, hogy nem számít, hogy 5 litert vagy 13 litert eszik? :-PPP
Pedig ha valamivel, hát pont a dízellel lehet a legjobban spórolni.
Pedig ha valamivel, hát pont a dízellel lehet a legjobban spórolni.
Wickey03-11-2007 16:36:33 // 4872
és mennyivel szebben szól egy V8-as régi örvénykamrás dízel...
Wickey03-11-2007 16:35:05 // 4871
Ülj át az enyémbe MOST, és megtudod.
Egy méteres darab hiányzik a kipufogóból közvetlen a turbó mögött.
Van róla fogalmad, milyet tüsszög a turbó, ha szigorúbban tolom el 1-2ben?
Ezzel terrorizálom a gyalogosokat két napja, és a jövő heti gázolajat is elhasználtam.
Már azon filóztam, hogy lerántom a dobokat róla, és hátraküldök egy sima 60-as vagy 65-ös csövet végig.
Egy méteres darab hiányzik a kipufogóból közvetlen a turbó mögött.
Van róla fogalmad, milyet tüsszög a turbó, ha szigorúbban tolom el 1-2ben?
Ezzel terrorizálom a gyalogosokat két napja, és a jövő heti gázolajat is elhasználtam.
Már azon filóztam, hogy lerántom a dobokat róla, és hátraküldök egy sima 60-as vagy 65-ös csövet végig.
WarbiRunner (Gyuri)03-11-2007 16:29:29 // 4870
Igazat adok, én sportosnak érzem a 105 lovas kerregőt is. Sokkal erősebb gépeknek teszek vele oda, mert kicsi mokány, viszonylag könnyű, kőstabil, harap a fék, baromi precíz a kormányzása. És még elég nyers is ez a 146 szerintem Nekem puhább autó most még nem kéne. A motor erő épp elegendő a sportoláshoz, de egy csippel 300Nm ehhez a súlyhoz szerintem tisztességes. Az már toszít olyat, hogy igencsak élvezhető.
Wickey03-11-2007 16:28:25 // 4869
megint csak a teljesítménykényszer.
Pec meg gondolom 1:40 fölött ment, mert kétszer is elsokallt. Le merem fogadni, hogy mégis sokkal jobban szórakozott, mint te, aki még a pótkereket is kipakoltad a vérmes "csata" előtt. :-P
Na mindegy. Engem ez tovább nemérdekel, úgyis tudod, hogy nincs az az isten, hogy bedobjam a két gtv6-ot meg az Americát és eladjam a 115 lovas munkagépet, hátha vehetek az árukból egy mindenevő 2.4emjetet.
Ha rá lennék kényszerítve a prosztó polgári létre (miszerint egy autó), mert mittudomén, befenyít az asszony hogy vagy ő vagy az autók (persze a választás sima ügy: az autók), na szóval ha neadj' isten egy fostartállyal kéne megoldanom a munkagép és weekend driver kategóriát, akkor... akkor se vennék 2.4 mjetet, hanem lereggelnék, mert jó eséllyel BMW 530D-t néznék magamnak... (de figyeled? Ottvan a háta mögött a D betű... a kardántengely meg a padló alatt...)
Pec meg gondolom 1:40 fölött ment, mert kétszer is elsokallt. Le merem fogadni, hogy mégis sokkal jobban szórakozott, mint te, aki még a pótkereket is kipakoltad a vérmes "csata" előtt. :-P
Na mindegy. Engem ez tovább nemérdekel, úgyis tudod, hogy nincs az az isten, hogy bedobjam a két gtv6-ot meg az Americát és eladjam a 115 lovas munkagépet, hátha vehetek az árukból egy mindenevő 2.4emjetet.
Ha rá lennék kényszerítve a prosztó polgári létre (miszerint egy autó), mert mittudomén, befenyít az asszony hogy vagy ő vagy az autók (persze a választás sima ügy: az autók), na szóval ha neadj' isten egy fostartállyal kéne megoldanom a munkagép és weekend driver kategóriát, akkor... akkor se vennék 2.4 mjetet, hanem lereggelnék, mert jó eséllyel BMW 530D-t néznék magamnak... (de figyeled? Ottvan a háta mögött a D betű... a kardántengely meg a padló alatt...)
Putyesz03-11-2007 16:06:31 // 4868
ja és nekem nem kell gondolkodnom hogy nyomjam-e neki vagy ne!!!!pályán nem egy prémium benzinest előzök meg mert nekem nem számít hogy 120-al megyek vagy 220-al!!!!hoppá!!!
Adrián03-11-2007 15:56:25 // 4867
Pont ez a lényeg izlések és pofonok akár egy 5 hengeres diesel vagy egy 6 hengeres benga mind1 ik önnmagáért beszél!;)
GEORGE03-11-2007 15:46:26 // 4866
Nehéz lesz pár régi beidegződést megváltoztatni.
De hát nem erőszak itt semmi sem, és én nem is akarok evvel vesződni :-)
A barátomnak van egy ajudi 2,5TD-je és hát hogyis mondjam valaki itt írta az eéöbb a zongorázást na szóval zongorázni lehetne hogy mennyivel szebben szól az Alfa 5 hengerese mint az ajudié
De hát nem erőszak itt semmi sem, és én nem is akarok evvel vesződni :-)
A barátomnak van egy ajudi 2,5TD-je és hát hogyis mondjam valaki itt írta az eéöbb a zongorázást na szóval zongorázni lehetne hogy mennyivel szebben szól az Alfa 5 hengerese mint az ajudié
Putyesz03-11-2007 15:42:42 // 4865
jól mondod Adirán!az öthengeres dízelnek szép mély hangja van gyorsításkor!
és nem szeretem ha kávédarálónak mondják a dízelem mert a kategória legkulturáltabban járó dízele a JTD!hallottátok már egy mondeo tdci dízelét.....majd utána beszélgessünk erről!jópár TS motort hallottam már mikor húzatták és bizony elég soknak volt csúnya üveghangja!!!!!!!!a legtöbben ezt sufnituningos dobbal próbálják elhalkítani!!!!
meg amugy is a benzinest már nem nagyon tudják továbbfejleszteni!a jövő a dízelmotoré!lassan minden paraméterben jobb lesz mint a benzines!!!erről ennyit!
és nem szeretem ha kávédarálónak mondják a dízelem mert a kategória legkulturáltabban járó dízele a JTD!hallottátok már egy mondeo tdci dízelét.....majd utána beszélgessünk erről!jópár TS motort hallottam már mikor húzatták és bizony elég soknak volt csúnya üveghangja!!!!!!!!a legtöbben ezt sufnituningos dobbal próbálják elhalkítani!!!!
meg amugy is a benzinest már nem nagyon tudják továbbfejleszteni!a jövő a dízelmotoré!lassan minden paraméterben jobb lesz mint a benzines!!!erről ennyit!
GEORGE03-11-2007 15:35:51 // 4864
Ez nem vettem nyalásnak. De ha az autó nem produkálna sportos viselkedést szerinted meg tudtam volna ilyen ídőt menni???
Atesz198703-11-2007 15:31:17 // 4863
-elrugaszkodott
Atesz198703-11-2007 15:29:08 // 4862
Látom megy a vita a sportosságról. :)
A nagy hang engem rohadtul hidegen hagy, sőt! Útálom, ha félre vezetik az embert. Egy 1.2-1.4-es, de egy 2.0-snak sem szabadna úgy ordítania, mint egy v6-nak. Számomra egy autó hangja akkor sugall sportosságot, és erőt, ha alapjáraton csak a halk dörmögést (HALK!), vágtázás közben pedig a mély, erőteli dübörgést hallani. Nem vonyítás, nem recsegő-ropogó kipufogó hang, hanem igazi, mélyről jövő üvöltés. Nagyjából az a külömbség, mint egy minőségi hangfal, és egy műanyag dobozos közti. Leadják a basszust, de mégsem ugyanaz.
Egy diesel miért ne lehetne sportos? Nem lehet berakni egy 156 2.4 Mjet-et úgy egy kanyarba, hogy az utasok elélvezzenek a gyönyörtől? Nem tud mosolyt csalni az emberek arcára? És ha nincs nagy hangja? És ha másképp adja le a teljesítményét, mint egy benzines? Mi van akkor?
És senkinél nem olvasom a külső, és belső megjelenést (már amennyire elolvastam a hsz-eket).
Szvsz egy sportos autó legyen az átlagnál erősebb, legyen keményebb, sportosabb, és jobb futóműve, legyen kívülről erőt, és sportosságot sugárzó, és belülről is ezt sugallja. Egy 1.4 TS is lehet sportos, és egy 1.9 105 lovas JTD is. Mindkettő többet tud az elvárhatónál, mindkettő gyönyörű, és sportos kívül-belül, és mindkettőt élmény vezetni. Az elrugaszkodott spider, V6 america, és hasonló szélsőségek fetisisztái meg szerintem kicsit el vannak rugaszkodva. Szép dolog a régi nyers autók tisztelete, de ettől még nem kell leszólni az új, finomabb autókat sem. A többi Offhoz képest sportos minden Alfa, hiszen erről is szól a gyár filizófiája...
A nagy hang engem rohadtul hidegen hagy, sőt! Útálom, ha félre vezetik az embert. Egy 1.2-1.4-es, de egy 2.0-snak sem szabadna úgy ordítania, mint egy v6-nak. Számomra egy autó hangja akkor sugall sportosságot, és erőt, ha alapjáraton csak a halk dörmögést (HALK!), vágtázás közben pedig a mély, erőteli dübörgést hallani. Nem vonyítás, nem recsegő-ropogó kipufogó hang, hanem igazi, mélyről jövő üvöltés. Nagyjából az a külömbség, mint egy minőségi hangfal, és egy műanyag dobozos közti. Leadják a basszust, de mégsem ugyanaz.
Egy diesel miért ne lehetne sportos? Nem lehet berakni egy 156 2.4 Mjet-et úgy egy kanyarba, hogy az utasok elélvezzenek a gyönyörtől? Nem tud mosolyt csalni az emberek arcára? És ha nincs nagy hangja? És ha másképp adja le a teljesítményét, mint egy benzines? Mi van akkor?
És senkinél nem olvasom a külső, és belső megjelenést (már amennyire elolvastam a hsz-eket).
Szvsz egy sportos autó legyen az átlagnál erősebb, legyen keményebb, sportosabb, és jobb futóműve, legyen kívülről erőt, és sportosságot sugárzó, és belülről is ezt sugallja. Egy 1.4 TS is lehet sportos, és egy 1.9 105 lovas JTD is. Mindkettő többet tud az elvárhatónál, mindkettő gyönyörű, és sportos kívül-belül, és mindkettőt élmény vezetni. Az elrugaszkodott spider, V6 america, és hasonló szélsőségek fetisisztái meg szerintem kicsit el vannak rugaszkodva. Szép dolog a régi nyers autók tisztelete, de ettől még nem kell leszólni az új, finomabb autókat sem. A többi Offhoz képest sportos minden Alfa, hiszen erről is szól a gyár filizófiája...
Saughassy03-11-2007 15:28:51 // 4861
Azert majd egyszer elmeseled, hogy miert nem PS2n nyomod a szlalomot hanem eloben?:) Es miért szereted jobban élőben?:)
Saughassy03-11-2007 15:26:49 // 4860
Ültem. Semmivel sem másabb mint bármelyik másik kávédaráló. :)
Saughassy03-11-2007 15:26:03 // 4859
Azt mutatja, hogy ügyes sofőr vagy jó autóval :) Vagy ez már csontig nyalás és nem ér?
GEORGE03-11-2007 15:12:52 // 4858
Nem tudom ültél-e ilyen 2,4 Mjetbe hogy egyáétalán tudod-e hogy milyen hangok vannak abban?
és a minirallyban elért időeredményem az mit igazol bizonyit?? hidd el nem az ablakon kikönyökelve produkáltam!
és a minirallyban elért időeredményem az mit igazol bizonyit?? hidd el nem az ablakon kikönyökelve produkáltam!
Saughassy03-11-2007 14:56:58 // 4857
Ilyet senki sem mondott, ez csak egy eleme az élményfaktornak. Tudod amiért örömmel ül bele az ember, és vezeti. :)
Adrián03-11-2007 14:49:21 // 4856
Persze nincs ;)
GEORGE03-11-2007 14:49:03 // 4855
Tehát ha a beszerelek egy lefújó szelepet az Mjetbe és kilyukasztom a kipufogót akkor már sportos lesz mert igazából itt a hangokkal vannak elfoglalva!
Azt nem értem hogy miért a hangtól lesz sportos egy kocsi????????
Azt nem értem hogy miért a hangtól lesz sportos egy kocsi????????
Saughassy03-11-2007 14:48:42 // 4854
Na de akkor semmi gond, van egy gyors es rugalmas autod, mi tobb, Alfad. :) Nincs itt vita. :D
Adrián03-11-2007 14:46:24 // 4853
Meg mondom őszintén hogy a sportosság olyan módon merült fel bennem hogy választhattam volna 1.9 est is (és itt nem szeretném megsérteni a 1.9 es tulajokat)!
De veletek ellentétben nekem a gyoraság rugalmasság teljesítmény számított és nem az a fajta sportoság hogy esetleg keresztbe is tudnám vágni mert valóban nem erre való!Viszont amit ez az 5 hengeres autó karakterisztikájában hangjában nyújt az sokakat lenyűgözött már(az 1.9 es cartársakat is)többek között engem is és szerintem minden Alfában legalábbis ezért választottuk ezt a márkát ott van a Cuore Sporivo!
De veletek ellentétben nekem a gyoraság rugalmasság teljesítmény számított és nem az a fajta sportoság hogy esetleg keresztbe is tudnám vágni mert valóban nem erre való!Viszont amit ez az 5 hengeres autó karakterisztikájában hangjában nyújt az sokakat lenyűgözött már(az 1.9 es cartársakat is)többek között engem is és szerintem minden Alfában legalábbis ezért választottuk ezt a márkát ott van a Cuore Sporivo!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?