Forum >> Dízelmánia
GEORGE01-11-2007 21:12:11 // 4752
Menj egy 90-es escortal és utána halkabb lesz a focus :-)
WarbiRunner (Gyuri)01-11-2007 21:11:16 // 4751
Apám vadi új 1.8-as Focusa motorilag nem halkabb, mint a 7 éves Alfám, a futómű pedig hangosabb, a kerékjárat nincs rendesen hangszigetelve, minden apró bizbasz amit felszed a kerék, hallhatóan kopog a sárvédő belsején.
Átok79146TD01-11-2007 20:20:14 // 4750
talán mert a sportos vezetés mégsem való nekem:)
az igazsághoz hozzátartozik hogy mikor vezettem még kevés km volt a lábamban...
a haver akié a kocsi viszont amatőr rallye-s..és nemnormálisan vezet::):)
na ezért féltem benne:):))
szóval mikor vezetten nem mertem menni vele,mikor vittek akkor meg para volt:):):
az igazsághoz hozzátartozik hogy mikor vezettem még kevés km volt a lábamban...
a haver akié a kocsi viszont amatőr rallye-s..és nemnormálisan vezet::):)
na ezért féltem benne:):))
szóval mikor vezetten nem mertem menni vele,mikor vittek akkor meg para volt:):):
GEORGE01-11-2007 20:18:23 // 4749
Ezek a különbségek a gyártásból adódnak! komolyodott a technológia több merevités és szigetelés került amai autókba.
Egy újabb honda is csendesebb a régitől....
Egy újabb honda is csendesebb a régitől....
GEORGE01-11-2007 20:16:16 // 4748
Miért féltél benne?
Akkor tájt jó tempora volt képes a II-es gof gti .-)
Akkor tájt jó tempora volt képes a II-es gof gti .-)
Átok79146TD01-11-2007 19:59:50 // 4747
:)))))))
motoron ha visznek én félek..úh nincs ilyen élményem..
nem is tudom....nekem talán hasonlót a 180pacis 323as okozott:)))
sajna nem volt alkalmam nagyon erős autót vezetni..de lehet hogy nem is tudnám..:)))
motoron ha visznek én félek..úh nincs ilyen élményem..
nem is tudom....nekem talán hasonlót a 180pacis 323as okozott:)))
sajna nem volt alkalmam nagyon erős autót vezetni..de lehet hogy nem is tudnám..:)))
WarbiRunner (Gyuri)01-11-2007 19:51:32 // 4746
Hát az benne a királyság...Nekem eddig a legnagyobb flash egy motor volt, "csak" utasként. Haverom vitt VFR-750-nel, meg akart ijeszteni, úgyhogy elkezdte óvatosan húzni 180 körül a Balaton melletti 2x1 sávos úton. Még akkora adrealin bombát te! Rendesen bepörögtem, elkezdtem ordítani neki, hogy húúúzad már még, a Corsa még belefér stb.. Navigáltam neki, pedig ilyet csak részegen szoktam csinálni :-))) Nem tudom mit hallott az egészből, de amikor leszálltunk aszonta hogy hülye vagyok...és hogy motort lehetőleg ne vegyek...
Átok79146TD01-11-2007 18:13:42 // 4745
szeva Runner:)))
abban a kocsiban féltem ..ha vittek, ha vezettem:):):)
3ban még elforgatja a gumikat:)))
úgy hogy mész vele finoman oszt lepadlózod:)))))
abban a kocsiban féltem ..ha vittek, ha vezettem:):):)
3ban még elforgatja a gumikat:)))
úgy hogy mész vele finoman oszt lepadlózod:)))))
WarbiRunner (Gyuri)01-11-2007 17:56:38 // 4744
Gófkettő gétéi? Etalon! Az sportos.
Átok79146TD01-11-2007 13:46:52 // 4743
ebben egyetértek veled.
nem véletlen nevezik-ték koporsónak...
nem véletlen nevezik-ték koporsónak...
Átok79146TD01-11-2007 13:44:48 // 4742
jóó legyen dinamikus:)))
és nincs meghari:)))
de mondjuk én nem szeretnék olyan autóval menni amiben félek és lehet hogy akkor nem is való nekem sportos autó:)))
pl a 2es gti golf sportos??mert abban féltem:))))
és nincs meghari:)))
de mondjuk én nem szeretnék olyan autóval menni amiben félek és lehet hogy akkor nem is való nekem sportos autó:)))
pl a 2es gti golf sportos??mert abban féltem:))))
Don Vittorio01-11-2007 13:43:15 // 4741
Pont ezt mondom, hogy a hondától tiszta idegbeteg voltam, egy "normális" autóban ugyan olyan tempónál még nincs semmi bajom.
Ferke01-11-2007 13:38:43 // 4740
Na igen, és ha egy 1.7-es sprinttel kipróbálod ugyanezt, akkor utána a honda már nem is olyan nagy feeling.:))
Don Vittorio01-11-2007 13:32:49 // 4739
Jó, de a CRX már 100 fölött le akar esni az útról, hála a 600 kg-os kasztniának. Az enyém 120 lovas volt, de 120 felett már egy "mai" diesel-hez képest nem nagyon akart menni.
GEORGE01-11-2007 13:31:55 // 4738
Nem nevetünk....de a tied evvel a teljesítménnyel inkább dinamikus mint sportos.
Nem megharagudni!
Nem megharagudni!
GEORGE01-11-2007 13:30:03 // 4737
De lentebb Wickey nem ezt írja....
Az én véleményem, hogy ha egy X idő alatti a gyorsulása és szintén x idő alatti a rugalmassága egy autónak akkor az akár mekkora autó akkor az sportosan lehet menni vele, mert képes rá.
Aztán ha ez benzin motorral tudja vagy diesel motorral egyformán sportos mindkettő teljesítménye...
Az én véleményem, hogy ha egy X idő alatti a gyorsulása és szintén x idő alatti a rugalmassága egy autónak akkor az akár mekkora autó akkor az sportosan lehet menni vele, mert képes rá.
Aztán ha ez benzin motorral tudja vagy diesel motorral egyformán sportos mindkettő teljesítménye...
Don Vittorio01-11-2007 13:27:28 // 4736
Dehogy nem!!!
Átok79146TD01-11-2007 13:26:47 // 4735
Nekem még sosem volt 100 le feletti autóm...
ez az alfa a legerősebb. ami alatta van az egy 86 lovas 323as mazda volt...
szerintem az alfa sokkal nagyobb élmény mint a mazda volt sportosság szempontjából is..
de mentem 105 lovas crx-el is na az lépett, de akkor is:) a turbó az turbó:)
a 180 pacis 323as meg már más kategória volt:)
szóval nekem és ez a lényeg szerintem,az alfa ezzel az 1,9es dt mocival is sportos:)))
max kinevetnek érte:)))))
ez az alfa a legerősebb. ami alatta van az egy 86 lovas 323as mazda volt...
szerintem az alfa sokkal nagyobb élmény mint a mazda volt sportosság szempontjából is..
de mentem 105 lovas crx-el is na az lépett, de akkor is:) a turbó az turbó:)
a 180 pacis 323as meg már más kategória volt:)
szóval nekem és ez a lényeg szerintem,az alfa ezzel az 1,9es dt mocival is sportos:)))
max kinevetnek érte:)))))
GEORGE01-11-2007 13:25:50 // 4734
kérdés.
- Az akkori hondádtól fürgébb a mostani 156-os?
- Rugalmasabb?
- tehát ha minden paraméterben jobb akkor csak azért mert lényegesen csendesebben adja elő a jobb paramétereket akkor az Alfa nem sportos?
- Az akkori hondádtól fürgébb a mostani 156-os?
- Rugalmasabb?
- tehát ha minden paraméterben jobb akkor csak azért mert lényegesen csendesebben adja elő a jobb paramétereket akkor az Alfa nem sportos?
Don Vittorio01-11-2007 13:24:42 // 4733
Szerintem sportos, főleg amikor fordulaton hallatszik az öt henger :) Az a jó benne, hogy sportosan is lehet vezetni és öregurasan is. Attól függ, hogy az embernek milyen hangulata van.
Putyesz01-11-2007 13:23:58 // 4732
szerintem a "sportos" szó relatív!!!ugyanis a mai világban már az 1.2-es corsát is sportosnak nevezik.......!ezken mindig nagyot nevetek:)!
vagy mint a dacia reklámban volt:"jó a hangja,jól megy".........hahaha,ültek már ezek rendes autóban?
vagy mint a dacia reklámban volt:"jó a hangja,jól megy".........hahaha,ültek már ezek rendes autóban?
GEORGE01-11-2007 13:21:43 // 4731
Na de akkor az Alfa nem sportos csak mert halkabb?
Don Vittorio01-11-2007 13:19:30 // 4730
Volt egy CRX-em nagyon rég. Azzal egy Pesti út 120-as púlzust és 200-as vérnyomást produkált nekem és úgy éreztem, hogy én vagyok a leggyorsabb a világon, pedig 140-nel mentem. Az "olajkályhámmal" ha 180-nal megyek, akkor zenét halgatok és akár még rá is tudnék gyújtani. Igaz, hogy a honda sportosabb érzést nyújtott, viszont az Alfával sokkal gyorsabb vagyok. Ja és fele annyi üzemanyaggal.
GEORGE01-11-2007 13:07:27 // 4729
ha én mondom akkor hazabeszélésnek mondják majd :-))))
Adrián01-11-2007 13:04:29 // 4728
Ha rugalmas, ha lefüstöli a gummát ha beleprésel az ülésbe és szlalom versenyt lehet vele nyerni az sportos?
GEORGE01-11-2007 11:41:28 // 4727
Kiváncsi vagyok arra hogy mit nevezünk sportosnak!
ha egy x gész y alatti gyorsulást sportosnak veszünk akkor ami megfutja azt az sportos, ha benzines ha diesel???
Ha x idő alatt 100-ról 160-ra gyorsuló adatot megfutja egy diesel meg egy benzines akkor az sportos?
ha egy x gész y alatti gyorsulást sportosnak veszünk akkor ami megfutja azt az sportos, ha benzines ha diesel???
Ha x idő alatt 100-ról 160-ra gyorsuló adatot megfutja egy diesel meg egy benzines akkor az sportos?
GEORGE01-11-2007 11:38:52 // 4726
pedig egy 3,0 V6 jtd 270 loval és 600Nm igen csak komoly lehet :-)
WarbiRunner (Gyuri)01-11-2007 11:14:14 // 4725
Mindennek alapja a "mihez képest". Haverommal végigjátszottuk a dízel/benzines játszmát rendesen. Neki Ladája volt, nekem Wartburgom, inen indultunk. És én voltam az, aki "dízelt soha" :-) Aztán ő vett egy 1.6-os Mareát, ami csippelve álló helyből 9.6 alatt van 100-on és brutálmód megy egy 1.6-hoz képest. Rá egy évre vettem én a JTD-t. Kaptam tőle a sok fikázást (haverilag persze), hogy traktor, nem megy sehova, szántani jó lesz, meg füvet nyírni. Aztán azóta többször mentünk együtt ide-oda 105+csipp paci vs 105 paci, szerintem korrekt összehasonlítás dízel/benzines viszonylatban. Ami nála bent ülve sportos, pörgős, kapcsolgatós száguldozás, az nálam lenyomom a gázt oszt' nesze letollak típusú autózás. A JTD simán tud annyit, sőt, előzni sokkal jobban lehet vele, hegyi szerpentinen meg maradjunk annyiban, hogy esélye sincs a Marisnak. Lámpától meg nekem nincs...Szóval kinek mi a sportos...
Ádi_390001-11-2007 10:51:56 // 4724
"Divatból" fikázni elég buta dolog. Meg akárhogy fikázni sem túl bölcs, mivel ezek az alfa dízelek valóban kiváló motorok. És az autók is jól mennek velük.
Én nem mentem annyit dízellel, mint te, sőt, inkább csak volt szerencsém kipróbálni párat. Ezek alapján nem mondanék felettük ítéletet, viszont nekem a benzines minden szempontból kedvesebb.
Azt mondtad, ha egyszer lenne egy komolyabb dízelem, akkor megszeretném azt is. Lehet, igazad van, de attól tartok, nekem az nem lesz. :))
Én nem mentem annyit dízellel, mint te, sőt, inkább csak volt szerencsém kipróbálni párat. Ezek alapján nem mondanék felettük ítéletet, viszont nekem a benzines minden szempontból kedvesebb.
Azt mondtad, ha egyszer lenne egy komolyabb dízelem, akkor megszeretném azt is. Lehet, igazad van, de attól tartok, nekem az nem lesz. :))
Selmak01-11-2007 09:40:02 // 4723
Ha túró hullot volna szét akkor nem lenne ereje.
GEORGE01-11-2007 09:09:59 // 4722
Okés szerinted mi a sportos????
Wickey01-11-2007 09:07:57 // 4721
Mit értesz azalatt, hogy sportos?
Ha azt, amit valszeg Blade, akkor a 2.0TS sportos. Gyenge, de sportos. A 2.4 dezső meg pont fordítva. Erős, de semmiképpen sem nevezném sportosnak.
btw.: köcsög dízel tegnapeste széthullott alattam. Rá kéne tolni az aknára, hogy megnézzem mi hullott szét, nagyon olyan hangja van mintha kipufogó lenne, de ez könnyen lehet akármi más is, pl. turbó. Igaz... ereje meg van, csak lett hozzá hangja is.
Ha azt, amit valszeg Blade, akkor a 2.0TS sportos. Gyenge, de sportos. A 2.4 dezső meg pont fordítva. Erős, de semmiképpen sem nevezném sportosnak.
btw.: köcsög dízel tegnapeste széthullott alattam. Rá kéne tolni az aknára, hogy megnézzem mi hullott szét, nagyon olyan hangja van mintha kipufogó lenne, de ez könnyen lehet akármi más is, pl. turbó. Igaz... ereje meg van, csak lett hozzá hangja is.
Átok79146TD01-11-2007 08:54:18 // 4720
nem veszem piszkálásnak:)
nagyfijú vagyok már:)
én csak tapasztalatokat cserélgetek:):)
igyekszem minden véleményt figyelembe venni.):)
lehet enyémbe is jtd van?:))))))))
de most komolyan...)
lehet elfogult vagyok de olyan kellemes hangja van.:)))))))
nagyfijú vagyok már:)
én csak tapasztalatokat cserélgetek:):)
igyekszem minden véleményt figyelembe venni.):)
lehet enyémbe is jtd van?:))))))))
de most komolyan...)
lehet elfogult vagyok de olyan kellemes hangja van.:)))))))
GEORGE01-11-2007 08:46:21 // 4719
Hallgattad volna a Scudomat az klaszisokkal volt csendesebb a TD Temprámnál.
De evvel nem akarlak piszkálni ez csak egy tény.
De evvel nem akarlak piszkálni ez csak egy tény.
Átok79146TD01-11-2007 08:44:36 // 4718
hááát izé..sztem a hdi pugnak amit volt alkalmam meghallgatni...sokkal erősebb kopogósabb volt a hangja mint a td-mnek.:))sőőőt a tdi sharan is durvábban jár....:))9
GEORGE01-11-2007 08:43:30 // 4717
Okés a GTA tényleg komoly moci.
És igazából nem is mindegyik motor fölé akartam emelni az Mjet motort....
Meg akkor kezdhetjük boncolgatni, hogy turbo nélkül a benzines stb stb...
De a TS 16V mocitól sokkal megbizhatóbb egy JTD vagy Mjet motor.
Én arra kivántam rávilágitani, hogy sokan elvakultságból és azért mert divat fikázni a dieselt ezért lenézik, traktorozzák, kormosozzák.....
Ennek ellenére sorra hullanak el aTS mocik........
Szerintem és ez csak az én nézőpontom de az egyre erösödő diesellel is lehet már sportosan autózni.
ha a 2,0 TS 16V sportosnak tituláljuk akkor a 2,4 Mjet is annak kell venni, főleg hogy minden tekintetben felül múlja azt,.sőt a mindenapokban való használatban szinte egyenértékű egy széria 2,5 V6 24V-vel.
És igazából nem is mindegyik motor fölé akartam emelni az Mjet motort....
Meg akkor kezdhetjük boncolgatni, hogy turbo nélkül a benzines stb stb...
De a TS 16V mocitól sokkal megbizhatóbb egy JTD vagy Mjet motor.
Én arra kivántam rávilágitani, hogy sokan elvakultságból és azért mert divat fikázni a dieselt ezért lenézik, traktorozzák, kormosozzák.....
Ennek ellenére sorra hullanak el aTS mocik........
Szerintem és ez csak az én nézőpontom de az egyre erösödő diesellel is lehet már sportosan autózni.
ha a 2,0 TS 16V sportosnak tituláljuk akkor a 2,4 Mjet is annak kell venni, főleg hogy minden tekintetben felül múlja azt,.sőt a mindenapokban való használatban szinte egyenértékű egy széria 2,5 V6 24V-vel.
Blade01-11-2007 08:29:51 // 4716
Igaz, elég jok a dieselek. Főleg rugalmasságban, olyannyira hogy egy pl. 1.9d-t nem nagyon lehet lenyomni 100rol egy azonos ürtartalmú benzinessel foleg emelkedőn felfelé. Bár tudjuk hogy az amorén itt tobben megtették félkézzel,sot még 1.6TS-el is...:)) A hatásfokrol ne is beszéljunk , a jobb benzinesek ~40%, a diesel viszont ~50%. Ennek ellenére én igazábol mindig is benzines párti voltam inkább,amiben a 156GTA még jobban megerősitett(ami nem "csak" egy gyors 156-os:))),az autozás (foleg a sportos) savat-borsát egy benzines tudja nyujtani csak igazán:))
GEORGE01-11-2007 08:26:25 // 4715
Jó reggelt barátom :-)))))
Amúgy klafa lenne :-))
Amúgy klafa lenne :-))
GEORGE01-11-2007 08:25:37 // 4714
Ha innen közelitünk akkor a JTD és Mjet az egyik legjobb!!
A HDi, cdi, TDCDi,..... stb közt.
Jelenleg a dajcs dieselek a legszarabbak :-) izé :-(
És ez nem az én véleményem hanem több dieseles szervízben is így tartják!
Anno a Scudo gondja révén megfordultam pár helyen és azt mondták nincs igazán gond a JTD és Mjet-el ritkán látják a szervizben öket!
A poralsztócsúcsok is sokkal tovább bírják mint az OFF dieselekben!!
Nekem volt TD-m és volt HDi 16V-m is.
Összehasonlitva a 92 lovas Temprám nagyságrendekkel hangosabb volt a 110 lovas HDI 16V-től, ami a Scudomban volt.
A Scudo súlytöblete és mérete ellenére fürgébb volt mint a TD Temprám, pedig "csak" 18 loerő volt köztük :-) igaz 188 kontra 260 volt a Nm.
Én a Tempráról váltottam a Scudora.
Első pillanattól feltünő volt a két motor közti különbség.
Mig a Scudo "duruzsolt" addig a Tempra ahhoz képest "kopácsolva" járt.
A Scudoban 140-nél sem volt hallható motorzaj igaz szélzaj meg gördülési zaj az volt, de a motor végig csendben volt.
70 ezer tempos kilométer után sem volt semmi gondja az akkora már 168 ezret futott Scudonak 20ezer km alatt nem ment le félig se az olajszint a nivópálcán!
A Scudoban egy dolog szivatott sokáig! :-( A nagynyomásúszivattyúján lévő nyomásérzékelő - kapcsoló! 1 év után jöttek rá a gondra, csere és utána nem volt inditási gond. ( természetesen fosch cuccal volt a baj )
A Tempámmal volt egy kis hengerfej gondom, mint szinte mindegyik TD mocinak.
A Temprával 50 ezret mentem 152ezerrel váltam meg tőle.
Én pár cartársból indulok ki, hogy ugyan olyan használat mellett elvérzett a TS 16V moci a JTD meg nem :-)
A HDi, cdi, TDCDi,..... stb közt.
Jelenleg a dajcs dieselek a legszarabbak :-) izé :-(
És ez nem az én véleményem hanem több dieseles szervízben is így tartják!
Anno a Scudo gondja révén megfordultam pár helyen és azt mondták nincs igazán gond a JTD és Mjet-el ritkán látják a szervizben öket!
A poralsztócsúcsok is sokkal tovább bírják mint az OFF dieselekben!!
Nekem volt TD-m és volt HDi 16V-m is.
Összehasonlitva a 92 lovas Temprám nagyságrendekkel hangosabb volt a 110 lovas HDI 16V-től, ami a Scudomban volt.
A Scudo súlytöblete és mérete ellenére fürgébb volt mint a TD Temprám, pedig "csak" 18 loerő volt köztük :-) igaz 188 kontra 260 volt a Nm.
Én a Tempráról váltottam a Scudora.
Első pillanattól feltünő volt a két motor közti különbség.
Mig a Scudo "duruzsolt" addig a Tempra ahhoz képest "kopácsolva" járt.
A Scudoban 140-nél sem volt hallható motorzaj igaz szélzaj meg gördülési zaj az volt, de a motor végig csendben volt.
70 ezer tempos kilométer után sem volt semmi gondja az akkora már 168 ezret futott Scudonak 20ezer km alatt nem ment le félig se az olajszint a nivópálcán!
A Scudoban egy dolog szivatott sokáig! :-( A nagynyomásúszivattyúján lévő nyomásérzékelő - kapcsoló! 1 év után jöttek rá a gondra, csere és utána nem volt inditási gond. ( természetesen fosch cuccal volt a baj )
A Tempámmal volt egy kis hengerfej gondom, mint szinte mindegyik TD mocinak.
A Temprával 50 ezret mentem 152ezerrel váltam meg tőle.
Én pár cartársból indulok ki, hogy ugyan olyan használat mellett elvérzett a TS 16V moci a JTD meg nem :-)
Don Gombóc01-11-2007 08:21:51 // 4713
Már csak az élettartam és a megbízhatóság növelése lenne a feladat, bár erről ne álmodjunk a fogyasztói társadalomban. Pedig milyen szép is lenne ha egy előzés közben nem állna le egy elektronikai anomália miatt a kocsi. És mi lenne ha az unio aki olyan emberbarát ezekre az alkatrészekre örök élet garanciát tenne kötelezővé a gyártóknak. Persze tudom álmodom még, pedig kutyát is sétáltattam már. :)
Átok79146TD01-11-2007 08:03:38 // 4712
Ez teljesen egyértelmű.nem vettem annak, ez tény hogy korszerűbb.
ami az én véleményem és bár lehet hogy néhány év múlva nekem is jtd-m lesz,az adagolós egy kiforrott, megbízható konstrukció.
a jtd meg a társai hdi,cdi,stb...szvsz fiatal konstrukciók és ezért talán nem oly megbízhatók..
konkrétan cdi ill hdi-ről tudok hogy voltak problemok velük..
jtd-ről nincs infóm ezért pofám lapos róluk:):)
ami az én véleményem és bár lehet hogy néhány év múlva nekem is jtd-m lesz,az adagolós egy kiforrott, megbízható konstrukció.
a jtd meg a társai hdi,cdi,stb...szvsz fiatal konstrukciók és ezért talán nem oly megbízhatók..
konkrétan cdi ill hdi-ről tudok hogy voltak problemok velük..
jtd-ről nincs infóm ezért pofám lapos róluk:):)
GEORGE01-11-2007 07:59:25 // 4711
Nem rossz de összeségében nézve elavult a JTD és Mjet össze hasonlitásában.
Nem nagyképűségből mondom!! Az adagoló elhagyása sokat lenditett a diesel motorokon mind zajkultúrában mint teljesitmény tekintetében!
Nem nagyképűségből mondom!! Az adagoló elhagyása sokat lenditett a diesel motorokon mind zajkultúrában mint teljesitmény tekintetében!
Átok79146TD01-11-2007 07:57:13 // 4710
Hali GEORGE:))))
Ezzel is vitáznék picit..:)
egy 1,9es td 90 pacival sem olyan rossz moci sztem:)))
szóval szerintem sem rosszabbak mint a benzinesek...máshogy mennek ez egyértelmű.
Nekem pont az jön be ahogy a diesel moci megy:)))
Ezzel is vitáznék picit..:)
egy 1,9es td 90 pacival sem olyan rossz moci sztem:)))
szóval szerintem sem rosszabbak mint a benzinesek...máshogy mennek ez egyértelmű.
Nekem pont az jön be ahogy a diesel moci megy:)))
GEORGE01-11-2007 07:46:29 // 4709
Szólj csak bátran :-) Mindenki elmondhatja a véleményét.
Ha majd lesz egy jó kis diesel mocis géped ugyis rájössz, hogy nagyon jó motorok.
Valami "főokos" elkezdte fikázni a diesel mocikat aztán azóta trendi alább helyezni a benzinesektől, meg traktor jelzőket aggatni rá..stb stb.
Még akkor is ha köztudottan gyenge konstrukció a TS 16V moci és fele addig se birja mint egy JTD vagy Mjet.
Régen mikor még adagolósak voltak teljesen más világ volt...
Ma már, hogy "ugyan úgy működnek" mint a benzinesek csak "buta" és elvakult emberek fikázzák csak :-)
Ha majd lesz egy jó kis diesel mocis géped ugyis rájössz, hogy nagyon jó motorok.
Valami "főokos" elkezdte fikázni a diesel mocikat aztán azóta trendi alább helyezni a benzinesektől, meg traktor jelzőket aggatni rá..stb stb.
Még akkor is ha köztudottan gyenge konstrukció a TS 16V moci és fele addig se birja mint egy JTD vagy Mjet.
Régen mikor még adagolósak voltak teljesen más világ volt...
Ma már, hogy "ugyan úgy működnek" mint a benzinesek csak "buta" és elvakult emberek fikázzák csak :-)
Ádi_390031-10-2007 21:44:45 // 4708
Ez az! Ez az!! Ez az!!!
Mivel ez a dízelmánia topic, többet nem is szólnék... :)
Mivel ez a dízelmánia topic, többet nem is szólnék... :)
Attie31-10-2007 21:28:28 // 4707
Néztem Cgo oldalát, de úgy látom, hogy aránylag olcsón megúszta a kuplung cserét. Legalábbis a 156-okhoz képest.
GEORGE31-10-2007 21:16:33 // 4706
Szerintem marad az új megvétele :-)
Kovi31-10-2007 08:49:31 // 4705
Nekem van egy!!!!
De anélkül , hogy szétszednéd nem sokat látolbele .Szét kell fúrni majd ki gumizni a belét és utána még ki is kéne egyen súlyozni .Nem tudom ki tudná ezt meg csinálni?
De anélkül , hogy szétszednéd nem sokat látolbele .Szét kell fúrni majd ki gumizni a belét és utána még ki is kéne egyen súlyozni .Nem tudom ki tudná ezt meg csinálni?
Erhard 242 (Pure Energy)31-10-2007 08:05:02 // 4704
így van, a 105 lovas már kettőstömegű...
András bácsi31-10-2007 07:50:56 // 4703
Ezt már egyszer valahol beszltük. Cgo szúrt be képet az övéről: az kettőstömegű volt. 105 lovas 146 JTD.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?