Forum >> Dízelmánia

GEORGE02-11-2007 13:36:24 // 4802
Jó akkor hol lehet meghúzni egy képzeletbeli vonalat ahol a sport teljesitmény elválaszthatjuk?
GEORGE02-11-2007 13:34:43 // 4801
Jó amiket írsz! Az igazi autók ilyenek voltak, és míg te hörögve prüszkölve qrva gyorsan autózol és beleőz téged egy másik autó az sportosabb mint amiben ülsz??

Szerintem itt nem mindenki érti egy és ugyan azt a sport jelző alatt.....
Wickey02-11-2007 13:34:39 // 4800
A sportos jelzőt olyan autóra aggatunk ami mondjuk max 8-9mp belül ugrik 100-ra

Ahha, ezek az erős, és/vagy gyors kocsik. :)
Ebbe belerfér a 2,4mjet és a 750ila, egyik se az a kifejezetten sportkocsi :P
Jata02-11-2007 13:31:36 // 4799
:) Nagyon hejes! :)
GEORGE02-11-2007 13:29:58 // 4798
Mert gondolunk az olvasókra is :-)
GEORGE02-11-2007 13:28:00 // 4797
Te perdix ha te sportosnak nevezel egy olyan autót ami 12 - 14 mp alatt gyorsul 100-ra akkor nálad komoly ismertbeli hiányosságaid vannak.
Ne tituláljunk már egy 1.2-es 1,4-es autót sportosnak mert franciakockásra karmolom magamat rögtön!
Ha egy 300 lóerős bálna is csak 10 mp fölött éri vánszorog el 100-ig az sem sportos!

A sportos jelzőt olyan autóra aggatunk ami mondjuk max 8-9mp belül ugrik 100-ra
( nem a te általad mért 8mp ) és jó rugalmas! nem kell unszolni hogy magához térjen.
Bármilyen gyártmányú és típusú autó sportos ha ezen paraméterekkel gyorsul 100-ra és utána is kellően megy még.
Amik ez fölött vannak azok meg nem sportosak!
Saughassy02-11-2007 13:22:33 // 4796
Hát igen, egyelőre még ott tartunk, hogy érzéseket csak ingerek tudnak belőlünk kiváltalni, remélem a memoriakartyarol feltoltott vagy beinjekciozott "valosagok" ideje sosem jon el. Addig is viszont lenyeges az ingerek mennyisege es milyensege. Ebben pedig egy Spider verhetetlen. :)
Wickey02-11-2007 13:14:51 // 4795
Ja, hogy lehet-e GYORSAN menni az mjtd-vel?

Persze. De én személy szerint soha, még csak megközelítőleg sem fogom olyan jól érezni magam benne, mint IC 1974-es 1.6os Spiderében. És lehet, hogy Budafokról egy órával később érünk le a Spiderrel a Balatonra mint te az mjet-tel, sőt, az is lehet, hogy hét órával később, mert kerülünk Debrecen felé, csak úgy az íze végett... :-)))))
Wickey02-11-2007 13:12:35 // 4794
na, ezt én nem voltam képes megfogalmazni. 100%-ig egyetértek.
perdix02-11-2007 13:09:53 // 4793
-)))
mx5 egyszer olyan előzéseket mutatott be a 83 ason majd leesett az állam! 1.6 szívóval...olyan fürgén nyomott le kamiont , hogy az már bántóan szép volt.......
a sportosság nem egyenlő a nagy teljesítménnyel meg a nagy végsebességel!!! Ez tanuljuk meg, főleg nem egyenlő a nyomatékkal! Köze nincs hozzá! A sportosság az egy érzet, ami a vezetőben alakul ki, így egy 1,2 es 1.4es pörgös kissúlyú, váltóáttételét is hozzá kalibráló kis szívóbenzines is lehet érzetre sokkal sportosabb, mint egy 2 tonnás 300 lóerős bálna!
Wickey állítása ezért teljesen helyénvaló!
Wickey02-11-2007 13:09:16 // 4792
Oké

Szóval alapvetően egyetértünk, csak ahol te a sportosabb szót használod, oda az én tájszólásom szerint a "gyorsabb" kell hogy kerüljön.

Kényelmes, erős, keveset fogyaszt: családi munkagép.Énisezérvettem a jtd-t.

Kényelmetlen, zabál, és egy etikátlan kurva: hétvégi állatkodósautó. Ezért vettem az America-t :-)

Nekem egész mást jelent a sportosság. Nem csak a gyorsaság és a teljesítmény, sőt, ezek igazából másodlagosak (lásd MX5), más szempontok viszont előrébb kerülnek, egyesek, mint a kényelem, és a komfort abszolút megszűnnek szempontnak lenni. Én nem öszvért megoldásban gondolkodtam sohasem, hanem külön sportgépet, és külön munkagépet tartottam világéletemben (már egyetem alatt is: munkagépnek akkor egy 1979-es Toyota szolgált. A sportgépnek meg a legelső gtv-m)

Lehet, ezért zavar, amikor valaki a munkagép kategóriába illő verdát próbálja meg nekem eladni a kettes kategóriába: egy dízel elsőkerekes Alfa soha nem lesz helyettesítője a garázsomban gtv6-nak, az Americának... Sőt, az Espadának, az MX5-ösnek, és még listázhatnám, hogy milyen autókat szeretném még egyszer az életben magaménak tudni.

Tény, ha felszámolnám a gépjárműparkot, és mint a hegylakóban: "Csak egy maradhat!!" akkor én is valami 3 liter körüli dízelt vennék (valszeg egy 6-7 éves BMW-t, mert az hátsókerekes), ha és amennyiben addig nem lesz elérhető áron a hátsókerekes 169-esből 3.0 V6 m-jet. Nade remélem idáig nem süllyedünk. :-P
GEORGE02-11-2007 13:05:40 // 4791
Te már régen nem arról írsz amit a legelején elkezdtünk.
Arról volt szó hogy tud-e sportos menet teljesítményeket a Mjet és nem a JTD!
Hogy ha a sportnak titulát autótól minden tekintetben jobban megy akkor sportos-e?

A tidet 2000-től 3500-ig lehet használni ezt tudom is mivel nem egyszer vezetem olyan JTD-t.
A 2,4 Mjet 20V-t 1600-tól vígan el lehet tolni 4000 - 4500-ig.
a ti plédául 3500-tól ment 7200-ig és akár honnan nézem allig több a használható fordulatszámtartománya a ti-nek. és 7000 nél már a ti is elfogyott.......
perdix02-11-2007 13:04:04 // 4790
LOOOL!
perdix02-11-2007 13:03:07 // 4789
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
perdix02-11-2007 13:01:56 // 4788
Ez így ebben a formában nem igaz!
perdix02-11-2007 13:00:15 // 4787
Ez egyértelmű beszéd volt!
Saughassy02-11-2007 12:59:53 // 4786
Rohadtul nem teljesitmenyfuggo a sportossag, ezt tenyleg nem ertem miert nehez felfogni. :) Akkor most egy 300 LE s Rolls az sportos? Vagy a koruti Combino mert nyomatekhegy es alapjarattol huz? Az autot mint egeszet kell nezni, az erzest amit nyujt, a kozvelenseget amit vagy erzel, vagy nem. A sportossaghoz hozzatartozik az is, hogy erzed amit csinalsz, es lehetoseg szerint minel tobbet csinalsz te magad, hiszen ha nem igy lenne, akkor a PS2 elott ulnek nap mint nap, Colin R.I.P. McRae t nyomva es en lennek a legsportosabb sofor. Igenis kell, a hang, kell a rezges, mert ettol erezzuk, hogy ELUNK, ez ad adrenalint, es adrenalin nelkul nincs teljesitmeny, nincs felfokozott idegallapot, csak punnyadas a legkondizott borfotelben es kapcsolok pockolgetese.
Majd ha a dizel is egy gazfroccsre ugy porog es hordul fel, ha gazelvetelre pruszkol, kohog visszalo, hallod ahogy levego utan kapkodva szurcsoli az uzemanyagot, szoval egyaltalaban autoszeru viselkedesre kepes, akkor lehet talan majd egy masik jovoben elvezni is lehet a vezetest.
De ha most megbokom a gazpedalt, rosszabb esetben semmi sem tortenik, mert mire az elektronikan atfut mar el is vettem a labam, jobb esetben bagyadtan elkezd felfele mozdulni a mutato. Gazfroccsot tudsz te adni dizellel? Nem letezik eltalalni a fordulatszamot, mert eleve iszonyu kesese van...es ne mondd, hogy minek, mert akkor minek a valto, minek a pedal, eleg csak ha eled vetitik az utat es az kanyarog magatol. Nincs annal jobb erzes mikor egy kanyar elott vissza harom, jol eltalalt gazfroccsre felhordul a motor, tokeletes es rantas nelkul megvan a helyes fokozat, aztan rafordulsz az ivre, majd bo gazzal olyan csikot rajzolsz az aszfaltra, amiert erdemes visszasetalni es megnezni. Csak mert gyonyoru, ugy magaban.
Barhogy is szigetelik a dizelt (es sajna az uj benyasok java reszet is), sosem szol annyira sokszinuen es elon mint egy oreg otvar benyas. Nem fog ... de ezt mar irtam. Akinek ez a szep uj EU4es steril vilag tetszik, lelke rajta, de azert tudjuk mar a helyen kezelni. :)
Jata02-11-2007 12:58:09 // 4785
Öröm titeket olvasni! Komolyan mondom! :)
GEORGE02-11-2007 12:54:19 // 4784
Vissza keresheted mikor még javában ti-tem akkor is 156 2,4 Mjet-et jelöltem meg utódként!! pl a Népítéletnél is láthatod.

Az Mjetben jobban érzem magam és az alábbiak miatt:
Mert lényegesen jobban megy!
Jóval rugalmasabb! Már ott is húz ahol a 146ti még csak gondolkodott hogy majd ez a hülye emelni akarja a fordulatot?
Jóval erősebben érezni benne a gyorsulást, a kanyarokban minimum úgy fekszik mint a 146ti de inkább jobban fordul.
Az ülés pozició és maga a vezethetősége jobban tetszik
Amit a 146ti 3.ban tudott ez negyedikben tudja az az 80-ról 160-ig, és rövidebb idő alatt.
Aztán meg jóval csendesebb is 180-nál mint a 146ti, és nem csak 180-nál hanem összeségében is csendesebb.
A motorhangja is nagyon jó az mjetnek hála hogy 5 hengeres.
Mindig a haver Bravo HGT-je jut róla az eszembe.

Nos én csak ennyi minden miatt tartom jobbnak és sportosabbnak a 2,4 mjetet.
ja és zárójelben mert tényleg nem ez volt a döntő szempont de még jóval kevesebbet iszik mint a 146ti.

A ti-ben klassz volt ahogy elorditotta magát a direktszűrő:-)
Wickey02-11-2007 12:51:54 // 4783
El fogom b@szni minden kanyarban keresztbe, és tiltásig fogom húzani a V6-ot, mert én így szeretem. Főleg, mióta kicseréltem a gyújtáselektronikát. Az milyen volt már, életem egyik legszebb napja volt. Egész nap azzal szórakoztam, hogy Nato Americájából szereltük át a gyanús részegységeket egyesével, utána meg mentünk körözni a ház körül. A nap végére kijártam 10ezer forint benzint a ház körül, és nullára írtam a hátsókerekeket, de megvan a hiba, ki is cseréltem a trafó alatti kis elektronikát :-))
Ja. Intermezzo: szakadt az eső, mégis hárman mentünk el autókázni, én vezettem, de két hasonló mentálisan hibbant elmebeteg is beült, akik vállalták annak a veszélyét, hogy leáll az autó, és esőben kell 7-800 métert visszasétálni csak azért, hogy kapjanak némi adrenalinfröccsöt, ahogy hörög a v6, sikál az autó hátulja, és egy métert nem megy egyenesen a szekér.
Ismerem a bagázst: ha egy dízelben kerestük volna a fantomhibát így esőben, lehet, arra sem lett volna ember, hogy elmenjen vele egy körre tesztelni, mert ha megáll, a f@szom aki esőben visszasétál.

A nagy nyomatéktól meg nem lenne hányingere, ha az folyamatosan és állandóan fennállna. De az, hogy ránt, vált, ránt, vált, ez tényleg gyomorforgató. Én azt mondanám, hogy undorító, mások szofisztikáltabbak: hányingerre panaszkodnak. A húzatás meg nem kétezertől háromezerötig tart. :-P
Wickey02-11-2007 12:45:42 // 4782
Mondom. Rohadt kurva teljesítménykényszer.
Miért nem bírod elfogadni, hogy igenis van olyan autó, ami 100 lóerő körüli teljesítménnyel is élvezetes tud lenni, és van olyan 350 lóerős is, amiben hülyére unod magad?? (Ez utóbbiak tipikusan dízelek, de nem feltétlen: a 750-es benzines BMW is egy rakás unalomgyár volt, amit próbáltam még anno).

Szerinted a Mazda MX5 a világ egyik legszarabb autója, mert csak egy fos 1.6-os motor van benne, és levillogod az autópályán bármikor?
Tényleg így lehet, akkor vajon miért van az, hogy az összes szakíró arról álmodik, hogy egyszer talán, ha az asszony megengedi, bizisten vesz egyet? :-)
Pedig ezek tipikusan nem azok az emberek, akik csak a fater opel astráját vezették életükben :-)
GEORGE02-11-2007 12:42:44 // 4781
érdekes ez az hánytatás...
pont azt ecsetelte valaki nekem hogy pont a dieseltől érzi rosszul magát, mert a nagy nyomaték miatt hányigere van.
Amig a pilota élvezi hogy "húzatja" addig Ő utasként nem szereti.

És ha meg tudsz hányatni akkor a tied sportos gép? :-)))
Vacs "idiótán" vezetsz majd? :-))))))
Wickey02-11-2007 12:41:52 // 4780
Most őszintén: miben érezted jobban magad, a TI-ben, vagy a jtd-ben?

Én sokkal jobban élvezem még a csótány szar szakadt, erősen felújítás előtt/alatt álló gtv-met is (a viszonylag patent Americáról nem is beszélve) mint akár a lent említett 530xd-t is...

janem, az is benne volt az elveszett hozzászólásban: szóval a haver 530xd-t vett egy hete. Leteszteltem. Nem voltam attól sem hasraesve, miből gondolod, hogy akkor a 2.4mjettől leteszem a gombot az asztalra? :-)))) Főleg, hogy a bimmer összkerekes, és olyanokat indult, hogy ott már jóformán csak a kvantumfizika volt érvényes. Ezt, meg az impresszív, 11 liter fölötti fogyasztást leszámítva semmilyen komoly benyomást nem tett rám az autó.
Wickey02-11-2007 12:39:00 // 4779
pedig valószínűsítem, hogy igen. Én legalábbis azt mondtam...
Amúgy elmehetünk egyet csavarni, de csak ha utána beülsz mellém, és hozol hányószacskót. Én meg viszek majd koffeintablettát. :-)
GEORGE02-11-2007 12:38:32 // 4778
Nézd koma, magyarázhatod így meg úgy, de sportosan csak avval lehet menni aminek meg van hozzá a teljesítménye!
Aminek meg csak illuzióban adja a sportosságot az nekem nem kell, és nem is tartom sportosnak.
A 146 ti vel hiába kergettem ezeket az erős Mjeteket csak loholtam utánuk, hiába pörgettem 7000-ig :-(
GEORGE02-11-2007 12:34:56 // 4777
plusz 50 lóerős verzióra már nem mondta volna ugyan ezt...........
Wickey02-11-2007 12:33:08 // 4776
na a végét csak beírom mégegyszer:
Fészi amikor megvette a 2.4JTD-t, hazavitte, és letámasztotta a ház elé, ránézett, és aszondta: "Munkagép" ...
:-))
ennyi. :-)
Wickey02-11-2007 12:32:12 // 4775
Vihetsz, de megkímélnélek még egy csalódástól.
Annyira nem érek rá, hogy mégegyszer beírjam a litániát, ami az előbb valami rejtélyes oknál fogva csak részben ment át, de a lényege az volt, hogy azt a dízelt még nem gyártották le, amibe én beülök csak úgy, ha olyan a hangulatom hogy átveressek a városon át a másik felére inni egy kólát...
Wickey02-11-2007 12:30:50 // 4774
nabazz, ez ennél jóval hosszabb volt. Mivan, lenyelte a hozzászólás 80%-át a turbólyuk? :-))
GEORGE02-11-2007 12:30:30 // 4773
Vihetlek majd egy kört, csak azért hogy megmutassam villám gyorsan forog főleg egy diselhez képest.
Na persze 6.-ban már nem.....
Jata02-11-2007 12:28:25 // 4772
Szevasztok! Nemhittem volna h ebbe a topicba is fogok irni.Remélem jövöre többet! :)
Wickey02-11-2007 12:28:19 // 4771
Hja. 5100nál szabályoz, de odáig úgy forog el, mintha a fogát húznák. Ellentétben az Americával, ami folyamatosan erősödik még szabályozás előtt is. (Ki is fogom tolni 1000rpm-el a redline-t). A dízel meg folyamatosan gyengül leszabályozás előtt.
Micsoda egy versenysportgép lehet csücskös tengelyekkel, ami így csinál, nohát. Biztos nincs egy stabil alapjárata 1500 alatt...
GEORGE02-11-2007 12:26:06 // 4770
Vagyunk ám többen is csak vannak akik nem írják le :-))
Don Vittorio02-11-2007 12:21:47 // 4769
Legalább már ketten vagyunk!
GEORGE02-11-2007 11:59:01 // 4768
Na akkor mi ketten már egyről beszélünk :-))
Don Vittorio02-11-2007 11:54:57 // 4767
Te látod jól GEORGE! Lehet, hogy rosszúl fejeztem ki magam, de tényleg nem az a lényeg a sportosságban, hogy üvöltsön a motor és olyan feelingem legyen mintha gyorsan mennék, hanem az, hogy tényleg gyorsan tudjak menni!
GEORGE02-11-2007 11:24:40 // 4766
Don Vittorio nem az utak királyának érezte magát hanem a honda tudásának a legvégét használó bátor felhasználót játszotta :-)))))
persze ez becsapós érzés, az Alfábal biztonságosabban tudd jóval nagyobb tempoban haladni :--) és azért nem érzi azt hogy le akar esni az útról mert az Alfa nem akar leesni az útról.
Szóval a honda nem sportos volt hanem egy gyenge futóművü autócska..........
GEORGE02-11-2007 11:14:56 // 4765
Na látod ne használd sportosan a JTd mert nem arra való :-)))))
GEORGE02-11-2007 11:12:14 // 4764
Akkor is sportos a 2,4 mjet :-))))))
GEORGE02-11-2007 11:11:20 // 4763
A 2,4 mjetnek is jó hangú a motorja és igen csak pörgős főleg ha azt nézzük, hogy diesel és 5100-nál szabályoz 700-al kevesebbet forog mint a az általad emlitett V6.

h VTi-vel van cirka 4000 km-es tapasztalatom, és gyagibb a 2,4 Mjettől...

Ezek mindegyikét tepsireteszed a dejzellel, csakhogy az steril. Húz mint állat az mjet, ná und?

De bameg, ha lesprintezem és kétszeres erővel basz az ülésbe a Mjet és szépen morogva szól az 5 hengeres és csak ugy szedi a fordulatot, akkor evvel is sportosan lehed haladni nem? Az az sportos!

Szerintem te kevered a dolgokat és neked az a sportos ha üvölt a motor a kaszniban és "tekeredik" a kanyarban az autó.

egy különösebben nem sportos V6-ba (3.0 America, ami lelkesen pörög föl, és húz már alapjárattól is, viszont 5800nál leszabályoz). Még akkor is sokkal élvezetesebb marad ez a 20 éves kacat, amikor sorra kerülgetik ki a 200-250 lovas törpedízel

Nos alapjárattól nem is de 1600-tól elemi erővel húz a 2,4 Mjet.
Te is láthattad mennyire van partiban Tökölön a 75 3,0V6-al 3-ból 2szer megvolt.
és ahhoz hasonlitom akkor jobban is rajtol az Mjet.

Végezetül ha a fent felsorolt gépek neked a sportgépek akkor az amelyik azoktól jobban gyorsul és egyébb paraméterben is felül múlja azokat azok mind sportos autók ha csendesebben is adják elő akkor is :-)

És ne a 116 lovas JTD-t hasonlitsd össze a sportos autókkal............
Wickey02-11-2007 11:00:39 // 4762
Mellesleg:
a kipufogó teljes egészében eltörött közvetlen a turbó után. Ráesett az alsó motorburkolatra, és ott kopogott rajta, a gáz meg a turbó után távozott nagy lelkesen.

Vadorzó a hangja.

most kipufogóst keresek.
Wickey02-11-2007 10:57:07 // 4761
Rosszabb vagy, mint a multik. Mindig csak a measurement, oszt az élvezet hol marad?

Mit írt lentebb Don Vittorio? Azt, hogy a Hondával az utak királyának érezte magát. A dejzelben meg majd' elalszik, holott eleve gyorsabban is halad.

Ennyi. Ebből deriváld le szépen, szerintem akkor melyik a sportos, és melyik a gyors. Na? Menni fog? :-PP
Wickey02-11-2007 10:52:16 // 4760
Tudod mi például a sportos? A régi kocka Suzuki Swift GTi. Pedig az csak 105 lóerős volt ha jól emlékszem.
Vagy a Ritmo TC, a 205GTi, az Uno Turbo, vagy bármi, aminek jó hangú, pörgős motorja van.
Sőt, hogy ne menjünk házon kívülre, az összes 33 boxer 1.5 és afölött, a Sud Ti, az összes négykarbis NORD stb...
Ó, igen: Honda VTi. (Mondjuk én elvből utálom a Hondákat, és a felsoroltak közül ez az egyetlen ami soha nem is volt, nem is lesz, sőt, még nem is ültem benne. Fujj, márkarasszista vagyok, bloáá)
Ezek mindegyikét tepsireteszed a dejzellel, csakhogy az steril. Húz mint állat az mjet, ná und?

A 2.0TS-ekkel az a baj, hogy már eleve nehezebb autókba tették bele, kivétel talán a 145/146. Ezt ismered.
A dejzel lehet akármilyen kurva erős, soha nem fogja fölidézni benned még a legerősebb dízelbmw sem az Euroring hármas kanyarkombinációját, hogy "dejólenne, így belecsűröm, itt tolok egy kettest, majd áthúzom másik oldalra, hmm, igen ez lesz az, na még egy kört..." érzést.

Na mindegy. Nem magyarázom ezt tovább neked. Főleg, mivel sztem nem tapasztalsz olyan kontrasztot, hogy átülni egy dízelből (oké, az enyém "csak" 115 lovas) egy különösebben nem sportos V6-ba (3.0 America, ami lelkesen pörög föl, és húz már alapjárattól is, viszont 5800nál leszabályoz). Még akkor is sokkal élvezetesebb marad ez a 20 éves kacat, amikor sorra kerülgetik ki a 200-250 lovas törpedízel bevásárlóautók. :-PPP
Joe se tudott elkápráztatni a Novitec 1.9 mjettel Várpalotán, valahogy olyan kiherélt érzés volt vele 180-al veretni a 8-ason... Pedig nem volt egy órája se, hogy lenyomta kigyorsításban Fastcar (akkor még) 3 ltieres 177 lovas gtv-jét.
GEORGE01-11-2007 23:26:13 // 4759
Nem én találtam ki hogy ennyi lesz :-))))
legalább nem kell még annyit se húzatgatni mint a mostanit és úgy is nyomulni fog :-)))
Én személy szerint nagyon várom hogy megjelenjen .-)
Ádi_390001-11-2007 22:11:02 // 4758
Áááá! Az már túlzás közúton, nem? :)
De ha már nagyot mondunk, akkor legyen inkább benzines hatliteres 12 hengeres , nem? Mondjuk 760-as bmw... Jaj, bocs, ez egy alfás dízeles topic.. :))
Szóval akkor inkább gta. Nekem legalábbis.
Amúgy a 2.0 V6 TB nekem tökéletesen elég lenne minden körülmények között. Egy 166-ban, mondjuk...
GEORGE01-11-2007 21:43:53 // 4757
Mindig ezekkel a bátyókkal van a gond :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)01-11-2007 21:43:15 // 4756
86-os, azért mondom, hogy az autója öregebb lesz...De vigyázz, két bátyja van !:-)))))
GEORGE01-11-2007 21:21:57 // 4755
na majd kiváncsi vagyok mit mondasz escort kontra focus ügyben :-)
GEORGE01-11-2007 21:21:30 // 4754
Hüü 81-es húgod van? :-)))
bocsi csak megütötte szemmet .-D
WarbiRunner (Gyuri)01-11-2007 21:18:42 // 4753
2 hét múlva lesz szerencsém egy 81-eshez, hugom megőrült és saját magánál öregebb autót vesz. Szombathelyről kell hazahoznunk...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.